En overmorgen bij Jetcars voor €100,- extra bij aankoop van een Scenic uit 1997Jasphur schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:25:
@Grimmie187 "Teammembers"
Morgen te koop op Marktplaats
Verwijderd
Gewoon een beetje kukident ertussen en gaan met dat hok. Het blijft toch Franse zooi dus slechter kan het er niet van worden
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Denk niet dat je dit frank kan aanrekenen, volgens mij is hij al enige tijd geen deel meer van het team

KUB doet er alles aan om die Williams startklaar te krijgen
Wist niet dat Enstone in Frankrijk lagVerwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:29:
Gewoon een beetje kukident ertussen en gaan met dat hok. Het blijft toch Franse zooi dus slechter kan het er niet van worden
[Afbeelding]
Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM
Hahahahahakevlar01 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:31:
[Afbeelding]
KUB doet er alles aan om die Williams startklaar te krijgen
https://f1manager.info/ranking/4605
Dat zouden ze in Enstone binnenkort wellicht wel wensen...
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Dat was zijn engineer die dat tegen HEM zei, het was niet Grosjean die dat zei. Maar laat de waarheid vooral niet in de weg staan van de grap.Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:14:
[...]
Nee..
I think Ericsson hit us...
Dat is eigenlijk de echte reden maar dan verklaren ze hem helemaal voor gek...
een treffende spreuk
https://twitter.com/RenaultF1Team/status/1097805772866637825On-track fun for Daniel, we're testing his reaction skills. They're good.
Car and driver are back in the garage. Rear-wing assessing is in full flow.
#RSspirit
Lol
LEC gaat wel lekker hoor. 43 ronden al .
Met dank aan Olav die direct de Franse 'creppe suzette' aan het kruis nagelde zonder eerst fatsoenlijk naar de boordradio te luisteren..pro_6or schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:34:
[...]
Dat was zijn engineer die dat tegen HEM zei, het was niet Grosjean die dat zei. Maar laat de waarheid vooral niet in de weg staan van de grap.

De paniekerige en verbaasde "what happend?" terwijl je met 60km/u de muur in rijd maakt het niet heel veel beter.pro_6or schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:34:
[...]
Dat was zijn engineer die dat tegen HEM zei, het was niet Grosjean die dat zei. Maar laat de waarheid vooral niet in de weg staan van de grap.
Die monteur denkt, hij zal toch niet stom genoeg zijn om zelf de muur in te rijden "i think ericson hit us"
Ren en Stimpy (of nee, Ren en Ault)
een treffende spreuk
Het was niet bepaald zijn finest moment nee, alleen ik merk dus nu hoe bepaalde zaken heel makkelijk een eigen leven kunnen gaan leiden en men het maar niet los wil laten.garriej schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:36:
[...]
De paniekerige en verbaasde "what happend?" terwijl je met 60km/u de muur in rijd maakt het niet heel veel beter.
Die monteur denkt, hij zal toch niet stom genoeg zijn om zelf de muur in te rijden "i think ericson hit us"
een treffende spreuk
Op F1TV nu Franz Tost over de spin van Albon. Het was inderdaad iets in de configuratie van het stuur.
Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)
110 stuks voor pre-/in-/after- season testsSir_Lion schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:41:
Ik vraag me af, hebben ze onbeperkt banden?
Wonder no longer: De teams hebben in principe onbeperkt banden.Sir_Lion schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:41:
via F1Is there a limit on the number of tyres used?
There isn’t a limit for testing, but teams have 110 sets of tyres to see them through a whole season, including the winter tests, so they can’t go totally crazy.
In theorie wel, maar uit m'n hoofd max 110 sets per seizoen. Dus slim zou het niet zijn.Sir_Lion schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:41:
/spuit 11
[ Voor 3% gewijzigd door Cheesy op 19-02-2019 11:43 ]
Ja, degene die aan het stuur vast zat.walteij schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:40:
Op F1TV nu Franz Tost over de spin van Albon. Het was inderdaad iets in de configuratie van het stuur.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Leuk grapje jaSeñor Sjon schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:43:
[...]
Ja, degene die aan het stuur vast zat.
Tost melde dat ze een wijziging aan de stuur configuratie hadden gemaakt gisteravond, maar na de spin van Albon hebben ze die wijziging ongedaan gemaakt (zoals ik het hoorde).
En Albon heeft ondertussen alweer 29 rondes er op zitten, zonder enige issues.
https://twitter.com/RenaultF1Team/status/1097805772866637825
Ehh, niet echt gepast grapje?..
[ Voor 36% gewijzigd door Grimmie187 op 19-02-2019 11:46 ]
Tuurlijk wel. Er is niks ernstigs gebeurd ja.Grimmie187 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:46:
Franse humor.Grimmie187 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:46:

Dat is de maatstaf of het grappig is of niet?Haribo112 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:47:
[...]
Tuurlijk wel. Er is niks ernstigs gebeurd ja.
Maar nevermind, ander gevoel voor humor i guess..
Renault die nu RedBull "like" grappig probeert te zijn ...

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Als ie met een ziekenwagen afgevoerd zou zijn en ze zouden gezegd hebben "he failed the reaction test" dan was het niet gepast.Grimmie187 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:46:
Kan prima toch nu, er is niks aan de hand.
Ach, de reacties op er waren alweer duidelijk....Grimmie187 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:46:
You tore off his redbull wings I guess ??
Best grappig toch? Moet kunnen, zolang er geen echte crash was.
Maatstaf of het gepast is of niet. Grappig is het niet echt..geforceerde kijk ons zelfspot hebben grap.Grimmie187 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:48:
[...]
Dat is de maatstaf of het grappig is of niet?![]()
Maar nevermind, ander gevoel voor humor i guess..
I served in a company of heroes.
De oorzaak van het issue vind ik interessanter, bezwijkt het gewoon onder de druk of iets anders wat hier aan de hand is?
Niet echt bepaald een nieuw onderdeel o.i.d. namelijk...
Waarom zou dit niet gepast zijn?Grimmie187 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:46:
Voor wat het waard is, ik vond Albon altijd een erg goede coureur in de F2. Niet alles gekeken maar best wat.walteij schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:46:
[...]
Leuk grapje ja.
Tost melde dat ze een wijziging aan de stuur configuratie hadden gemaakt gisteravond, maar na de spin van Albon hebben ze die wijziging ongedaan gemaakt (zoals ik het hoorde).
En Albon heeft ondertussen alweer 29 rondes er op zitten, zonder enige issues.
een treffende spreuk
@Novadecasa Aan het begin van de dag werd er vemeld dat Renault heel wat nieuwe onderdelen op de auto had geschroeft. Om te zien welke nou de betere zijn.
Dus de vleugel van vandaag is al afgeschreven.
Dus de vleugel van vandaag is al afgeschreven.
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Ze noemen het 'fun' on track terwijl hij met hoge snelheid de baan afschiet vanwege een DRS vleugel die afbreekt. Ik stel me iets anders voor bij fun on track..
Maar nevermind, ik zal wel geen gevoel voor humor hebben!
Juist wel een nieuw onderdeel.Novadecasa schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:50:
De oorzaak van het issue vind ik interessanter, bezwijkt het gewoon onder de druk of iets anders wat hier aan de hand is?
Ze hebben gisteren zonder DRS gereden, omdat die delen nog niet aanwezig of geschikt waren.
Vandaag de eerste dag dus dat de DRS op snelheid getest werd.
Het is jammer dat hij alleen nog 0.0 F1 ervaring had..pro_6or schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:51:
[...]
Voor wat het waard is, ik vond Albon altijd een erg goede coureur in de F2. Niet alles gekeken maar best wat.
Lando en Russel hebben al een paar x FP1 mogen rijden. en Russel ook bandentests dacht ik.
Albon nog helemaal niks.. die heeft tijdens de Shakedown voor het eerst in een F1 auto gezeten.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dat doet mij denken aan het moment van vorig jaar op het rechte stuk van Ericsson met z'n Sauber.Grimmie187 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:52:
[...]
Ze noemen het 'fun' on track terwijl hij met hoge snelheid de baan afschiet vanwege een DRS vleugel die afbreekt. Ik stel me iets anders voor bij fun on track
Maar nevermind, ik zal wel geen gevoel voor humor hebben!
Maar zo is het niet afgelopen gelukkig
@basvn Dan alleen maar meer waardering dat hij die wagen al 32 ronden heel houdt en een schappelijke tijd van 1:20 neer weet te zetten
Vanuit een professionele organisatie waar het doel van de organisatie een zeker risico met zich meebrengt niet nee. Maar ik ben dan ook een "Renault hater". Daar is dan ook een reden voor...Grimmie187 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:46:
Dit is echt zo ongelofelijk gevaarlijk. Stel dat je echt gas geeft op een recht stuk en die vleugel kapt ermee aan het einde als je gaat remmen. Die auto kan zomaar gaan spinnen, schiet al stuiterend over het grind keihard een muur in. Dat wil je toch niet? Het lijkt ook wel alsof de DRS activatie die vleugel in tweeën heeft getrokken.

[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 19-02-2019 12:00 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Tot dat iemand even een paar benen breekt dan is het snel klaar gok ik. Dan moeten ze er iets aan doen.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:56:
[...]
Dit is echt zo ongelofelijk gevaarlijk. Stel dat je echt gas geeft op een recht stuk en die vleugel kapt ermee aan het einde als je gaat remmen. Die auto kan zomaar gaan spinnen, schiet al stuiterend over het grind keihard een muur in. Dat wil je toch niet? Het lijkt ook wel alsof de DRS activatie die vleugel in tweeën heeft getrokken.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
We weten allemaal wel hoe dat met de Sauber vorig jaar afliep.
Ook goed. Move along, het had net zo net een ander team kunnen zijn.Ari Gold schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:01:
We weten allemaal wel hoe dat met de Sauber vorig jaar afliep.
Ik zou als pitgaragemedewerker he-le-maal gek worden van al die fotografen die tussendoor komen voor het perfecte plaatje.
Inderdaad. Ik probeer hier te vegen, ga eens aan de kant.Jasphur schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:04:
Ik zou als pitgaragemedewerker he-le-maal gek worden van al die fotografen die tussendoor komen voor het perfecte plaatje.
Hahaha. Op F1TV:
"Bottas [met zijn baard] looks like a tree with a face hammered out"
"Bottas [met zijn baard] looks like a tree with a face hammered out"
Voor hen die Ziggo hebben voor internet en TV :
https://www.totaaltv.nl/n...ratis-voor-klanten-ziggo/
Dat was al een lange tijd bekend. Dat ze ook de vrije trainingen gaan uitzenden op het gratis kanaal.
ftfyjimmya3 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:27:
Voor hen die Ziggo hebben voor internet en TV :
Ik heb geen box of digitale tv van ziggo, kan wel de GO app gebruiken en F1 zien.
Dank je Ziggo, maar zodra er hier toch eens fiber tevoorschijn komt, zal het ziggo eruit en fiber + f1 erin zijn.
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
https://streamable.com/hsrqu
Albon nog wat onwennig... maar het is hem vergeven uiteraard, want tests
Albon nog wat onwennig... maar het is hem vergeven uiteraard, want tests
Dit gebeurde er gisteren met Verstappen zijn auto. Lijkt alsof dit het resultaat was van de kapotte sensor die ze in de ochtend tegenhield. 
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wat vinden ze bij jullie op het werk ervan, dat er de hele dag een stream staat te draaien?
Waiting on the world to change
Volgens mij was het azijn in de aanbieding wat een stelletje zeikers hier zeg.
Natuurlijk mag Renault hier gewoon een leuke grap overmaken.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Ik heb het overlegt met mijn baas. Hij vind het goed. Hij is zelf ook F1 fan. Zit de hele tijd op mijn tweede scherm te kijken. Goeie gozer, knap ook......pinda powerrr schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:35:
Wat vinden ze bij jullie op het werk ervan, dat er de hele dag een stream staat te draaien?
(Heerlijk eigen baas zijn)
ik zit tussen de ambtenaren, denk je dat het opvalt?pinda powerrr schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:35:
Niets, soms blijven ze juist even plakkenpinda powerrr schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:35:

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Misschien ook een salarisverhoging vragen, wie weet gaat hij akkoord!Zahariac schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:37:
[...]
Ik heb het overlegt met mijn baas. Hij vind het goed. Hij is zelf ook F1 fan. Zit de hele tijd op mijn tweede scherm te kijken. Goeie gozer, knap ook......
(Heerlijk eigen baas zijn)
Hier op werk maken ze zich er niet druk om, zolang werk maar gedaan wordt.
Precies!SnowDude schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:36:
Volgens mij was het azijn in de aanbieding wat een stelletje zeikers hier zeg.
Voor mij is F1 (en sport in het algemeen) gewoon entertainment, en niets méér dan dat.
Mijn baas is ook fan en hij plant in het reguliere seizoen zelfs de vrijdag middag meetings om de vrije trainingen heenpinda powerrr schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:35:
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Ik heb een week vakantiepinda powerrr schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:35:
Kan in Tjechie alleen weinig live kijken..
Volgende week kijken voor F1 abo
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Uuhh 1 van de sponsoren van Williams is er nu al klaar mee?
Bron: Zojuist F1TV.
[ Voor 16% gewijzigd door michaeltjeh1 op 19-02-2019 12:46 ]
Zou je er een bron bij willen geven i.p.v. zomaar een stukje neer te kwakken alsof het niets is?michaeltjeh1 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:43:
1 van de medewerkers van Williams leek bezig te zijn met het verwijderen en of vervangen van een sticker op de presentatie wagen die op dit moment in de pit in Barcelona staat. Dit was net te zien op F1TVRoybs schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:44:
[...]
Zou je er een bron bij willen geven i.p.v. zomaar een stukje neer te kwakken alsof het niets is?
[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 19-02-2019 12:49 ]
Op de live stream was te zien dat een aantal mechanics stickers aan het verwijderen/aanbrengen was van sponsoren.Roybs schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:44:
[...]
Zou je er een bron bij willen geven i.p.v. zomaar een stukje neer te kwakken alsof het niets is?
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Jasphur is me voor bron vermelding inmiddels erbij gezet excusesRoybs schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:44:
[...]
Grappig, zat net even het lijstje van coureurs te kijken. Dit jaar is het lijstje van coureurs met dubbele nummers aangevuld:
11 Perez
33 Verstappen
44 Hamilton
55 Sainz
77 Bottas
88 Kubica
99 Giovinazzi
Alleen 22 en 66 zijn nog vrij
11 Perez
33 Verstappen
44 Hamilton
55 Sainz
77 Bottas
88 Kubica
99 Giovinazzi
Alleen 22 en 66 zijn nog vrij

Vind het zelf nog altijd even wennen.....
@Jasphur ging er een grote of een kleine sticker af?
Iemand zei dat het verwijderen van de sticker gewichtsbesparing is.
Van de showcar?Ari Gold schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:58:
Iemand zei dat het verwijderen van de sticker gewichtsbesparing is.

@nachtnet Voor zover ik het even snel kon zien lag er een nieuwe Rokit sticker klaar op de grond. Verder zat de beste man ervoor dus ik kon niks zien.
Zat natuurlijk wel de nieuwe neusvleugel op, en daar waren ze indd. stickers aan het veranderen.
Dit zegt natuurlijk nog niet veel.
Ah dat verklaart de verschillen tussen C3 en C4 wel gisteren.kevlar01 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:57:
[Afbeelding]
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Dit is toch alleen voor de testdagen? De kleuren dan. De C aanduiding is wel voor het hele seizoen.kevlar01 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:57:
[Afbeelding]
[ Voor 10% gewijzigd door Alsatian op 19-02-2019 13:04 ]
Ricciardo in de laatste minuut nog even de baan op, dus die gaan we vanmiddag zeker wat vaker op de baan zien hoop/denk ik.
Samengevat:
Hamilton de meeste ronden, daarna Leclerc die ook het snelst was, Gasly bijna een race-afstand afgelegd, maar 1 rode vlag (Albon na 3 minuten in bocht 4), Ricciardo heel veel geluk aan het einde van het rechte stuk.
Eigenlijk zijn het maar hele saaie wintertests op deze manier.
Samengevat:
Hamilton de meeste ronden, daarna Leclerc die ook het snelst was, Gasly bijna een race-afstand afgelegd, maar 1 rode vlag (Albon na 3 minuten in bocht 4), Ricciardo heel veel geluk aan het einde van het rechte stuk.
Eigenlijk zijn het maar hele saaie wintertests op deze manier.
[ Voor 9% gewijzigd door walteij op 19-02-2019 13:06 ]
Die hard en superhard heb ik vorig jaar niet eens gezien. En dan dat blauwe kleurtje, dat is meer de full wet.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Nee. Deze bandennamen blijven het hele seizoen.Alsatian schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 13:02:
[...]
Dit is toch alleen voor de testdagen? De kleuren dan. De C aanduiding is wel voor het hele seizoen.
De hard is vorig jaar wel voorbij gekomen. In elk geval op silverstone. Volgens mij was dit niet het enige circuit.asing schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 13:04:
Die hard en superhard heb ik vorig jaar niet eens gezien. En dan dat blauwe kleurtje, dat is meer de full wett.
En McLaren nu al meer rondes heeft gemaakt dan vorig jaar in de hele week ?walteij schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 13:04:
Ricciardo in de laatste minuut nog even de baan op, dus die gaan we vanmiddag zeker wat vaker op de baan zien hoop/denk ik.
Samengevat:
Eigenlijk zijn het maar hele saaie wintertests op deze manier.![]()
Conclusie tot nu toe lijkt dat er nu (nog) wat minder perikelen zijn in het begin in verhouding tot vorig jaar.
Zullen we weer een tweet van Rich Energy gaan krijgen?
POS COUREUR TEAM CHASSIS TIJD # BANDEN
1 Leclerc Ferrari SF90 1:18.247 73 ● PIT
2 Magnussen Haas F1 VF-19 1:19.234 33 ● PIT
3 Giovinazzi Alfa Romeo Racing C38 1:19.312 62 ● PIT
4 Norris McLaren MCL34 1:19.489 53 ● PIT
5 Gasly Red Bull Racing RB15 1:19.814 69 ● PIT
6 Ricciardo Renault RS19 1:19.886 29 ● PIT
7 Hamilton Mercedes W10 1:19.928 75 ● PIT
8 Albon Toro Rosso STR14 1:20.046 61 ● PIT
9 Stroll Racing Point RP19 1:20.433 46 ● PIT
10 Bottas Mercedes W10 geen tijd 0 ● PIT
11 Hülkenberg Renault RS19 geen tijd 0 ● PIT
POS COUREUR TEAM CHASSIS TIJD # BANDEN
1 Leclerc Ferrari SF90 1:18.247 73 ● PIT
2 Magnussen Haas F1 VF-19 1:19.234 33 ● PIT
3 Giovinazzi Alfa Romeo Racing C38 1:19.312 62 ● PIT
4 Norris McLaren MCL34 1:19.489 53 ● PIT
5 Gasly Red Bull Racing RB15 1:19.814 69 ● PIT
6 Ricciardo Renault RS19 1:19.886 29 ● PIT
7 Hamilton Mercedes W10 1:19.928 75 ● PIT
8 Albon Toro Rosso STR14 1:20.046 61 ● PIT
9 Stroll Racing Point RP19 1:20.433 46 ● PIT
10 Bottas Mercedes W10 geen tijd 0 ● PIT
11 Hülkenberg Renault RS19 geen tijd 0 ● PIT
Die hebben ze ook wel mee, maar voor Ricciardo zal het vooral de bodemplaat zijn welke een opdonder krijgt. En die vervangen is heel wat meer werk dan wat vleugeltjes. Idem voor elke andere auto die eraf stuitert. Gezien de flaps die er tegenwoordig onder zitten, is dit wel iets wat meer tijd kost om te controleren en sleutelen. Daarom had ik verwacht dat ze de komende jaren wel op een andere baan zouden testen, want hier ligt gewoon veel grind en dat is eigenlijk niet handig. Ik verwacht dat ze mogelijk naar die Franse baan gaan als het kan. Kunnen ze meteen een dagje op een natte baan rijdenBastie-88 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:14:
[...]
Neem wel aan dat ze een reserve voor en achtervleugel mee hebben.
Zijn toch de wat fragielere onderdelen van zo'n wagen
[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 19-02-2019 13:12 ]
Ik werk thuispinda powerrr schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:35:
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
@Novadecasa Eens, behalve dan die olifant in de kamer, genaamd Rokit Williams F1.
Ik ben pas de laatste tijd geinteresseerd in de winter tests, maar kan me niet herinneren dat er een team was dat 2 hele dagen (en misschien zelfs meer) aan tests heeft misgelopen.
Ik ben pas de laatste tijd geinteresseerd in de winter tests, maar kan me niet herinneren dat er een team was dat 2 hele dagen (en misschien zelfs meer) aan tests heeft misgelopen.
Nee, die gaan we vandaag niet meer zien. Want als het goed is stapt Hulkenberg vanmiddag in de auto.walteij schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 13:04:
-
Oh, dat komt vrij vaak voor; bij teams die het financieel niet zo goed hebben.walteij schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 13:12:
@Novadecasa Eens, behalve dan die olifant in de kamer, genaamd Rokit Williams F1.
@walteij HRT heeft het een keer voor elkaar gekregen om de shakedown pas in FP1 van Melbourne te doen, dus het kan zeker nog erger dan Williams nu doet
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
RIC heeft met zijn "fun time" wel weinig rondes kunnen rijden, zou Renault dat nou nog steeds grappig vinden ?
Ik zat niet te kijken. Wat zeiden ze precies?michaeltjeh1 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:43:
"Ohh... ja verstappen stond gisteren maar vierde, dat is niet goed he!"pinda powerrr schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:35:

Dat maakt het juist erger. Dit is gewoon een grote faal. dat je onderdelen niet af zijn/fouten hebben dat je niet eens kan rijden.walteij schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 13:13:
@Edd Dan zien we de auto gelukkig nog wel terug
@Adlermann Maar Williams zit qua financien toch wel redelijk goed? Ze hebben volgens mij een aardige bankrekening.
De andere teams konden niet komen omdat ze geen geld hadden.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Testdagen zeggen niks.
Officiële Live timing stream: YouTube: Pre-Season Test Timing Screen Track live van 9.00-13.00 en 14.00-18.00.
Nee, week twee wordt niet live uitgezonden.
Live-blogs:
https://www.formula1.com/...kAyTYvHmHm4gUBCPVn74.html
https://www.skysports.com/f1/live-blog
https://www.gptoday.net/n...ede-testweek-in-barcelona
https://www.gpupdate.net/...e-catalunya-1-maart-2019/
https://www.autosport.com...f1-test-two-day-four-2019
Testdagen zeggen niks.
Officiële Live timing stream: YouTube: Pre-Season Test Timing Screen Track live van 9.00-13.00 en 14.00-18.00.
Nee, week twee wordt niet live uitgezonden.
Live-blogs:
https://www.formula1.com/...kAyTYvHmHm4gUBCPVn74.html
https://www.skysports.com/f1/live-blog
https://www.gptoday.net/n...ede-testweek-in-barcelona
https://www.gpupdate.net/...e-catalunya-1-maart-2019/
https://www.autosport.com...f1-test-two-day-four-2019