Daar is hij toch rookie voor? Als ze helemaal geen fouten meer mogen maken kan niemand meer opstappen in de F1.MikeyMan schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 10:26:
@Martinspire begrijpelijk??? Van een Raikkonen kan ik nog begrijpen dat ie op het gas gaat staan. Die heeft een track record. Albon moet dat ding gewoon vandaag probleemloos rond sturen.
Gewoon dom als je het mij vraagt...
Sja, rookies zijn net (jonge) mensen he? Liever nu in de fout dan straks in Australie..MikeyMan schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 10:26:
@Martinspire begrijpelijk??? Van een Raikkonen kan ik nog begrijpen dat ie op het gas gaat staan. Die heeft een track record. Albon moet dat ding gewoon vandaag probleemloos rond sturen.
Gewoon dom als je het mij vraagt...
Rookie, prima, maar dan zorg je toch koste wat kost dat je de eerste paar rondes door komt???
Er staat niks anders op het spel dan het heel houden van die bak momenteel...
Fouten maken mag, maar tijdens de eerste testdagen is maar 1 ding belangrijk , en dat is het vergaren van Data. En als rookie moet je er gewoon voor zorgen dat je die data logt. En dan zorg je ervoor dat je langzaam begint en dan meer snelheid maakt
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
mail toro rosso ff.. blijkbaar kan jij het beter.MikeyMan schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 10:30:
Rookie, prima, maar dan zorg je toch koste wat kost dat je de eerste paar rondes door komt???
En waarom wind je je niet op over Kimi, Vettel en Grosjean die ook zijn gespind gisteren.
[ Voor 12% gewijzigd door Vuvuzela op 19-02-2019 10:32 ]
I served in a company of heroes.
Iemand die Renault al zijn DRS zien gebruiken?
https://f1manager.info/ranking/4605
Jullie vinden het niet kunnen dat iemand spint in een auto waarmee hij nog nooit gereden heeft, maar gaan er niet verder op in als @Martinspire het normaal vind dat een F1 team met 42 jaar ervaring zo'n beetje de gehele eerste testweek mist omdat ze die skelter niet voor mekaar hebben

[ Voor 8% gewijzigd door FastFred op 19-02-2019 10:33 ]
Ik had waarschijnlijk dat ding in de pitstraat al in de hekken gereden. Maar dat is precies de reden dat ik niet in die wagen zit...Vuvuzela schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 10:31:
[...]
mail toro rosso ff.. blijkbaar kan jij het beter.
En waarom wind je je niet op over Kimi, Vettel en Grosjean die ook zijn gespind gisteren.
Zijn er zat die niet gespind zijn toch?
@FastFred heb je helemaal gelijk in, wat mij betreft ook een beetje het begin van het einde. Dat een wagen op de baan niet doet wat ie zou moeten doen, soit. Maar niet op tijd af zijn, is in die zin wel echt een teken aan de wand.
Begrijp niet hoe zo’n Paddy Lowe van top naar flop gaat in een paar seizoenen. Of is Mercedes al die tijd kampioen geworden ondanks ipv dankzij Paddy?
[ Voor 30% gewijzigd door MikeyMan op 19-02-2019 10:34 ]
De auto is toch heel gebleven? Er was minimale schade, want ondertussen heeft Albon alweer 8 complete rondes afgelegd.MikeyMan schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 10:30:
Hou er ook rekening mee dat de bandenwarmers minder warm mogen staan als vorig jaar, dus de banden zijn een stuk koeler bij de start, waardoor er dus ook minder grip is (volgens het commentaar op F1TV).
Ook Hamilton maakt wel eens foutjes, hij is net ook in bocht 1 de baan afgegaan, maar wist het te herstellen.
[ Voor 9% gewijzigd door walteij op 19-02-2019 10:35 ]
Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)
Mwa zoals hij aan geeft ene foutje kan gebeuren.FastFred schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 10:33:
Jullie vinden het niet kunnen dat iemand spint in een auto waarmee hij nog nooit gereden heeft, maar gaan er niet verder op in als @Martinspire het normaal vind dat een F1 team met 42 jaar ervaring zo'n beetje de gehele eerste testweek mist omdat ze die skelter niet voor mekaar hebben
Kan me bvb ook herinneren dat RBR een paar jaar geleden ene half seizoen nodig had om weer op de rails te komen omdat ze een correlatie probleem hadden en daardoor een half jaar aan updates mochten weggooien.
DRS nog niet gezien maar Renault heeft wel al de halve auto vervangen vandaag. Nieuwe bargeboards, nieuwe vloer en nieuwe achtervleugel begreep ik.powah33 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 10:33:
Iemand die Renault al zijn DRS zien gebruiken?
https://images.scribbleli...b149-6b59bb9ff3eb_800.jpg
https://images.scribbleli...834f-135b9ad5c7f6_800.jpg
via: https://www.autosport.com...lona-f1-test-day-two-2019
Lees dit stukje maar eens: https://www.motorsport.co...anket-rules-spin/4340051/
The Haas driver was one of several drivers to have moments in Monday’s cold conditions, with Kimi Raikkonen, Sebastian Vettel and Nico Hulkenberg also spinning.
Hoop dat Norris de oren gaat wassen van Sainz. Heb wel sympathie gekregen voor Norris gezien zijn aanwezigheid op Twitch met het simracen. Leuke gast die ik het wel gun.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Agree, Sainz heb ik sowieso niks mee en zn stem is niet om aan te horenRivanov schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 10:37:
Hoop dat Norris de oren gaat wassen van Sainz. Heb wel sympathie gekregen voor Norris gezien zijn aanwezigheid op Twitch met het simracen. Leuke gast die ik het wel gun.
Iemand spint, wow, heftig joh! Kom 17 pagina's drama over iemand die spint en waarom die niet spint en die wel. Wat een geneuzel, het is nog erger als ik voorspelde vorige week
Inderdaad, heel houden is het devies. Niet alleen veroorzaak je een code rood, je moet ook weer uit die grindbak gepeuterd worden. Monteurs zijn vervolgens weer even druk om de auto vrij te maken van grind en in het ergste geval heb je de vloer beschadigd.MikeyMan schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 10:30:
Dus het is gewoon veel prettiger als je je auto op het zwarte deel houdt en de glimmende* kant boven.
*) Red Bull en Ferrari hebben uiteraard een matte bovenkant...
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Klinkt een beetje alsof Sainz niet sympathiek is omdat hij niet op Twitch simracedRivanov schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 10:37:
Feit dat je 3 teams in 3 jaar verslijt zegt al genoeg over je 'talent'.Lensent schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 10:37:
[...]
Agree, Sainz heb ik sowieso niks mee en zn stem is niet om aan te horen
@Jackson6 Zo bedoel ik het niet; maar heb gewoon niets met Sainz, waar ik Norris nu redelijk gevolgd heb op social media etc en ik daardoor hem wel ben gaan 'liken'.
[ Voor 23% gewijzigd door Rivanov op 19-02-2019 10:39 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Het is vrij glad op de baan vandaag. Pirelli hoeft eigenlijk geen rekening te houden met de temperaturen die ze deze testweken hebben aangezien de rest van het seizoen de condities een stuk warmer zijn. De banden worden daardoor minder goed warm en zijn de condities (vooral in het begin van een sessie) lastig en glad. Dus ja, een rookie en ook een 4x wereldkampioen kan dan wel eens spinnen.
Mensen kraken het hier gelijk af als dom en bla maar dat is natuurlijk complete bullshit.
Mensen kraken het hier gelijk af als dom en bla maar dat is natuurlijk complete bullshit.
En dan gaat het nota bene om iemand die voor het eerst(?) in een F1 auto zit...Crashhill schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 10:38:
Iemand spint, wow, heftig joh! Kom 17 pagina's drama over iemand die spint en waarom die niet spint en die wel. Wat een geneuzel, het is nog erger als ik voorspelde vorige week
EDIT: Daarnet was Leclerc ook flink gespint, dus iedereen kan even pech hebben.
[ Voor 10% gewijzigd door Sir_Lion op 19-02-2019 10:43 ]
Ik ook, maar ben bang dat de ervaring een groot voordeel voor sainz is.Rivanov schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 10:37:
Wat viel er nou van die Renault af? Ik had net even mijn geluid uitstaan toen dat in de replay kwam, en in de autosport.com commentaar-feed zie ik er niets over terug.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Ik adviseer je dan bij deze om dit topic niet te volgen, hier worden louter open deuren ingetraptCrashhill schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 10:38:
Ik hoopte toch wat meer te lezen over de techniek maar dan allemaal in korte TL;DR's zo dat ik het snel kan begrijpen, maar ik ben me zelf kwijtgeraakt sinds gisteren, sta alleen nog maar ramen te likken en me afgebeten teennagels te tellen.Jackson6 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 10:44:
[...]
Ik adviseer je dan bij deze om dit topic niet te volgen, hier worden louter open deuren ingetrapt
Dit was weer mijn waardevolle toevoeging vandaag!
Het is ook maar goed dat er geen bans uitgedeeld worden voor het negeren van de topic-warning. Anders was dit topic al leegJackson6 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 10:44:
[...]
Ik adviseer je dan bij deze om dit topic niet te volgen, hier worden louter open deuren ingetrapt
Ik vraag me nogsteeds af waarom die lui in de F1 geen transparante FlowViz gebruiken die alleen zichtbaar is onder UV lampen - om de concurentie en nieuwschierige pers in het donker te houden... Het zal wel allemaal niet zo interresant zijn voor de concurenten denk ik dan?
at your service
Ik gok erop dat de concurrentie ook dat soort foto's maakt van de auto'sThe_Butler schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 10:50:
[...]
Ik vraag me nogsteeds af waarom die lui in de F1 geen transparante FlowViz gebruiken die alleen zichtbaar is onder UV lampen - om de concurentie en nieuwschierige pers in het donker te houden... Het zal wel allemaal niet zo interresant zijn voor de concurenten denk ik dan?
Dat worden weer 17 pagina'skevlar01 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 10:49:
https://streamable.com/ncm1i
Wat een rookie die HAM
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Nu zou het zeker kunnen.The_Butler schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 10:50:
[...]
Ze gooien toch elke keer de screens voor de garagedeuren.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Mwah. De Flowviz laat alleen maar zien of de engineers het goed hebben berekend en de monteurs het goed hebben geïnstalleerd. De daadwerkelijke onderdelen die voor een goede flow zorgen zijn gewoon zichtbaar.The_Butler schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 10:50:
[...]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Met een beetje stof op de baan zie je dan ook nog genoeg sporen.The_Butler schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 10:50:
[...]
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Nummer 10 op de wagen ziet er ook wel strak uit eerlijk gezegd.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Tempting...Zahariac schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 10:47:
[...]
Het is ook maar goed dat er geen bans uitgedeeld worden voor het negeren van de topic-warning. Anders was dit topic al leeg
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Vanaf volgend jaar dus opeens gestandaardiseerde versnellingsbakken voor iedereen? En vervolgens een tender uitschrijven met een deadline van 15 Maart 2019.. 
Gary Anderson denkt er het zijne van:
Gary Anderson denkt er het zijne van:
10:45 The idea of Formula 1 switching to a common gearbox sounds good on paper, but to give the manufacturers until March 15 to tender is ridiculous because to do it properly and understand it takes far more time than that. It seems somebody doesn’t realise the scale of the job.
Setting that aside Haas, Alfa Romeo, Racing Point and Toro Rosso use gearboxes manufactured by someone else so there is something in it because not all teams make their own gearboxes. But it does take away some of the challenge of being an F1 team and we don’t want it to become a kit car formula.
If I was still a technical director, I would be arguing against this solution. Every team thinks their design is the bee’s knees and won’t want to give that up. And I can’t see this happening because of the time constraints.
Gary Anderson
Renault de grindbak in
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Spin van Ricciardo.
Amateur!
DRS eraf gevlogen?
Amateur!
DRS eraf gevlogen?
wow Ric .... drs failer??
DRS fail?
I served in a company of heroes.
Niet tegen de muur gelukkig, hij kon weer door
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
En er ook weer uit. Pas de problem.
Wel mega rake.
Wel mega rake.
Wel ff een nieuwe achtervleugel er op laten schroeven.Chiron schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:08:
Niet tegen de muur gelukkig, hij kon weer door
En de replay laat inderdaad zien hoe de DRS vleugel er af vliegt...
[ Voor 14% gewijzigd door walteij op 19-02-2019 11:09 ]
Wooow. In de slowmo zie je goed dat heel het bovenste gedeelte van de DRS loslaat en wegvliegt
* Kasai heeft een flashback naar vorig jaar waarbij de DRS van Hulkie bleef openstaan.
Iets met een Franse slag
Iets met een Franse slag
Atlas#22744
Yep..11:08
Woah, a big moment for Daniel Ricciardo there heading into Turn One!
The Renault driver had DRS open but, incredibly, it snapped off as he approached the high-speed corner.
That meant he was merely a passenger, and he span off the track. Somehow, he avoided the barriers and further damage to his car.
But a scary moment nonetheless.
Streamable voor de mensen die de stream niet hebben?Jasphur schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:09:
Wooow. In de slowmo zie je goed dat heel het bovenste gedeelte van de DRS loslaat en wegvliegt

[ Voor 5% gewijzigd door KingDijk op 19-02-2019 11:10 ]
Jack of all trades, master of none
of de grindbak groot zat is?Razorbite schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:09:
Heren, dit hoort bij testen he!
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
En Hülkenberg maar verkondigen dat die productiekwaliteit van Renault zo goed is...
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
https://streamable.com/v8iccKingDijk schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:09:
[...]
Streamable voor de mensen die de stream niet hebben?hij staat hier boven al
"Hmm, die bison kit is toch niet zo sterk."
Hij staat ook al een beetje bol als de DRS openstaat. Als een soort van plastic zak in de wind.
Dit was hem bij Red Bull dus nooit overkomen.
Komt hij er eigenlijk goed vanaf.. kijk maar naar vorig jaar (monza?) met ericson
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Grosjean over zijn spin van gisteren, hij vind de nieuwe regels mbt de bandenwarmers niet goed.
Romain Grosjean is niet te spreken over de nieuwe regels omtrent het gebruik van bandenwarmers. Waar de voorbanden nog immer tot 100 graden Celsius mogen worden opgewarmd, is de limiet voor de achterbanden verscherpt tot 80 graden Celsius. De ingreep is volgens de Fransman debet aan zijn spin.
Ja onderdele kunnen kapot gaan. Ik denk alleen dat Renault nu een dik probleem heeft. Of ze moeten een reserve achtervleugel hebben... (vaak hebben teams niet zo heel veel reserve onderdelen op testdagen omdat alles nog in productie is)
Meer een reden om dit soort dingen meteen op dag 1 al te testen, dan heb je meer tijd om het nog te verbeteren als het faalt.Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:11:
Weten we gelijk het antwoord waarom ze nog geen drs hadden gebruikt tot zover.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Geluk voor Renault is dat de wagen niet afgeschreven is.... Had slechter kunnen aflopen...
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Jasphur schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:11:
[...]
Hij staat ook al een beetje bol als de DRS openstaat. Als een soort van plastic zak in de wind.

Die PU is ook gewoon te krachtig
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Verwijderd
Nee..walteij schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:13:
Grosjean over zijn spin van gisteren, hij vind de nieuwe regels mbt de bandenwarmers niet goed.
[...]
I think Ericsson hit us...
Dat is eigenlijk de echte reden maar dan verklaren ze hem helemaal voor gek...
Neem wel aan dat ze een reserve voor en achtervleugel mee hebben.Razorbite schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:13:
Ja onderdele kunnen kapot gaan. Ik denk alleen dat Renault nu een dik probleem heeft. Of ze moeten een reserve achtervleugel hebben... (vaak hebben teams niet zo heel veel reserve onderdelen op testdagen omdat alles nog in productie is)
Zijn toch de wat fragielere onderdelen van zo'n wagen
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Hij was natuurlijk meer downforce gewend bij Red Bull.Ari Gold schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:07:
Spin van Ricciardo.
Amateur!
DRS eraf gevlogen?
Ook geluk dat ze niet direct Danny Ric afgeschreven hebben...SideSwipe schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:13:
Geluk voor Renault is dat de wagen niet afgeschreven is.... Had slechter kunnen aflopen...

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
We gaan het zien. Zou zo maar kunnen!Bastie-88 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:14:
[...]
Neem wel aan dat ze een reserve voor en achtervleugel mee hebben.
Zijn toch de wat fragielere onderdelen van zo'n wagen
Iemand een idee wat het oranje knipperende lampje betekend ?kevlar01 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:02:
https://streamable.com/3n61f
Hoeveel McLaren monteurs zijn er nodig om een lampje te vervangen?
Tja hij moet iets zeggen, hij kan moeilijk roepen ik kan geen auto rijdenwalteij schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:13:
[...]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Hetzelfde als het lampje dat al jaren op de rear crash structure zit. Of ERS harvesting (oftewel: van gas af en auto remt op de motor / MGU-K af) ofwel het regent en het is gewoon een ordinair lampje zodat je ziet waar de voorligger rijdt.Plenkske schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:16:
[...]
Iemand een idee wat het oranje knipperende lampje betekend ?
Dan is de wagen energie aan het 'harvesten'. Er zijn andere Tweakers zoals @DaniëlWW2 die hier meer info over hebbenPlenkske schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:16:
[...]
edit: of zoals @RobertMe ^^^
[ Voor 5% gewijzigd door Jasphur op 19-02-2019 11:18 ]
Tuurlijk hebben die nog wel een achtervleugel, ik verwacht wel dat ze geen drs meer gan gebruiken vandaag.... en dit eerst goed moet worden onderzocht, voordat er dadelijk ergere ongelukken gebeuren.
Dat die rechts af wilPlenkske schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:16:
[...]
Toch jammer dat je met de app nu geen onboards kan selecteren. Ze staan blijkbaar wel aan.
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Zit HAM nu al aan zijn vierde stuurtje
Ja, ik dacht ook dat ze die cams nog niet erin/aangesloten hadden zitten, maar kennelijk wel. In elk geval wel deze bij Lewis.robbinonline schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:20:
Toch jammer dat je met de app nu geen onboards kan selecteren. Ze staan blijkbaar wel aan.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Ook wel begrijpelijk anders zien we alsnog alles wat er achter de grote schermen gebeurdATS schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:21:
[...]
Ja, ik dacht ook dat ze die cams nog niet erin/aangesloten hadden zitten, maar kennelijk wel. In elk geval wel deze bij Lewis.
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Hij is alvast aan het oefenen voor als Max aan komt stormen. Ik vind het wel netjes, even richting aangeven ten teken dat je aan de kant gaat.
Dat is de harvesting lamp. Die gaat aan als de hybride systemen overschakelen van deploy naar harvesting. Gaat die lamp dus knipperen, dan is er geen extra 160pk van de hybride systemen.Plenkske schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:16:
[...]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik neem aan dat de F1 organisatie zelf ook wil kunnen testen met hun TV systemen en datacollections. Wordt wellicht niets over gezegd, maar wel logisch.ATS schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:21:
[...]
Ja, ik dacht ook dat ze die cams nog niet erin/aangesloten hadden zitten, maar kennelijk wel. In elk geval wel deze bij Lewis.
Zou betekenen dat ergens alles moet werken dus.
Op F1 TV wordt die door onderandere Will Buxton een beetje belachelijk gemaakt over zijn opmerking.walteij schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:13:
[...]
McLaren rijd zelfs met 3 camera's rond, of zijn dat andere dingen?

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Thanks ! en ook @RobertMe en @DaniëlWW2Jasphur schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:18:
[...]
Dan is de wagen energie aan het 'harvesten'. Er zijn andere Tweakers zoals @DaniëlWW2 die hier meer info over hebben
edit: of zoals @RobertMe ^^^
Chakotay schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:23:
[Afbeelding]

[ Voor 7% gewijzigd door asing op 19-02-2019 11:25 ]
https://streamable.com/x7g85Jasphur schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:20:
[Afbeelding]
Zit HAM nu al aan zijn vierde stuurtje![]()
Bewegend beeld
Zou mij niks verbazen als dat Infrarood sensoren zijn die de temperatuur van de banden meet.Chakotay schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:23:
[Afbeelding]
Het systeem heeft vorig jaar al gewerkt he.Suicyder schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:22:
[...]
Ik neem aan dat de F1 organisatie zelf ook wil kunnen testen met hun TV systemen en datacollections. Wordt wellicht niets over gezegd, maar wel logisch.
Zou betekenen dat ergens alles moet werken dus.
Maar de camera's aanzetten tijdens testen zullen de teams niet goedkeuren.
Mercedes en RBR ook al dagen. Volgens mij is de derde verplicht voor 2019.Chakotay schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:23:
[Afbeelding]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Spotted on the roof: Renault team members walking back with bits of Ricciardo's rear wing, which lost its top section on track.
Aan de zijkanten zijn teams in ieder geval bij vrije trainingen en ik ga dus ook uit van testdagen om zelf vanalles te monteren. De camera's die daar zitten zijn dus waarschijnlijk ook van McLaren. Bv hittecamera's om de banden in de gaten te houden (alhoewel die tegenwoordig meestal permanent in de spiegels zitten).Chakotay schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:23:
[Afbeelding]
Wellicht andere data (meer), meer camera's en meer streams met mogelijkheden. Mensen die nu de app al gebruiken zijn proefkonijnen om voor te bereiden op het nieuwe seizoendemonic schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:24:
[...]
Het systeem heeft vorig jaar al gewerkt he.
Maar de camera's aanzetten tijdens testen zullen de teams niet goedkeuren.
Plenkske schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:26:
[...]
Aan elkaar lijmen en gaan met die banaan

Dit topic is gesloten.
Let op:
Testdagen zeggen niks.
Officiële Live timing stream: YouTube: Pre-Season Test Timing Screen Track live van 9.00-13.00 en 14.00-18.00.
Nee, week twee wordt niet live uitgezonden.
Live-blogs:
https://www.formula1.com/...kAyTYvHmHm4gUBCPVn74.html
https://www.skysports.com/f1/live-blog
https://www.gptoday.net/n...ede-testweek-in-barcelona
https://www.gpupdate.net/...e-catalunya-1-maart-2019/
https://www.autosport.com...f1-test-two-day-four-2019
Testdagen zeggen niks.
Officiële Live timing stream: YouTube: Pre-Season Test Timing Screen Track live van 9.00-13.00 en 14.00-18.00.
Nee, week twee wordt niet live uitgezonden.
Live-blogs:
https://www.formula1.com/...kAyTYvHmHm4gUBCPVn74.html
https://www.skysports.com/f1/live-blog
https://www.gptoday.net/n...ede-testweek-in-barcelona
https://www.gpupdate.net/...e-catalunya-1-maart-2019/
https://www.autosport.com...f1-test-two-day-four-2019