Zat ik gisteren al naar te kijken, die kan nog wel wat hoger!Machlah schreef op woensdag 3 april 2019 @ 08:24:
En vandaag is Augur aan de beurt
XRP = trash
XLM kan ook nog wel wat hoger... maar die is de laatste weken ook al wat gestegen.Mr_Ripple schreef op woensdag 3 april 2019 @ 08:41:
[...]
Zat ik gisteren al naar te kijken, die kan nog wel wat hoger!
Hebben wel nog even volgens Bob Loukas:HaruHaru schreef op woensdag 3 april 2019 @ 08:43:
Aan de ene kant wil ik dat BTC vliegt naar zijn ATH. aan de andere kant, im not done yet accumulating
YouTube: The Next 4-Year Cycle Started
Sorry, die dingen geloof ik niet. ik zal je vertellen waarom. Dit is gebaseerd op vorige bullruns hoe dat verliep. Crypto wereld is nu 2x (misschien wel meer) zo groot. Veel meer adoptie,, veel meer instanties, veel meer kopers. Ik geloof niet dat het nu nog 4 jaar gaat durenRebbelx schreef op woensdag 3 april 2019 @ 08:52:
[...]
Hebben wel nog even volgens Bob Loukas:
Hangt er vanaf, wil je 10% pakken of 1000%?radem205 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 09:04:
Wat denken jullie van ADA? Had het plan om in te stappen afgelopen dagen, maar ik had een correctie verwacht. Nu zie ik m steeds verder doorstijgen.
Ik wil gaan verkopen zodra ik weer op winst sta. Verwacht wel weer een flinke correctie want volgens mij is in een jaar tijd niet zo hoog geweest. Het is ook niet dat het nieuws bol staat van ADA..radem205 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 09:04:
Wat denken jullie van ADA? Had het plan om in te stappen afgelopen dagen, maar ik had een correctie verwacht. Nu zie ik m steeds verder doorstijgen.
Nadat de boel weer gedumpt is door mensen zoals ik wil ik de weer veel goedkoper terug kopen natuurlijk
Ik ken het gevoel. Hoopte zelf op een correctie, maar die lijkt nog niet te komen. Dus ik heb eieren voor mijn geld gekozen en ben gisteren op 0.0708 EUR voor een deel ingestapt, wat nu dus al weer op ruim 14% winst staat. Ik moet alleen mijzelf nog even overtuigen om all-in met mijn ADA potje te gaan.. maar dat overtuigen is echt lastiger dan ik dacht.radem205 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 09:04:
Ik sla nu ALTS even over totdat het weer beetje stabiliseert.radem205 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 09:04:
was dit niet van gisteren? wat is er vannacht gebeurt danKlaas25 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 09:17:
Het is wel duidelijk dat andere bepalen of we rijk worden of niet.
Inderdaad, wel geinig om te lezen. Geen kennis van de materie en wel een mening hebben.HaruHaru schreef op woensdag 3 april 2019 @ 08:21:
Man man man, probeer uitleg te geven aan lui op Nu.nl (reacties op BTC en banken die boetes betalen)...... Hopeloos.
Dat zijn de figuren die een proces aanspannen omdat de rest van de straat wel een lot van de postcodeloterij hadden (die heb ik dan weer niet, ik gooi het wel in de kansloze cryptomarkt
Nieuws zat en in april gaan nog heel wat dingen kopen. Hodl ze al met een DCA van 0.03 dus zit hier echt te genieten van ADA en het einde is mi nog niet in zichtradem205 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 09:04:
ja, dumpen ze 100den euros in loterijen voor jaren. maar crypto? ho maar, zeer slechte investering. hahahahaoNo schreef op woensdag 3 april 2019 @ 09:32:
[...]
Inderdaad, wel geinig om te lezen. Geen kennis van de materie en wel een mening hebben.
Dat zijn de figuren die een proces aanspannen omdat de rest van de straat wel een lot van de postcodeloterij hadden (die heb ik dan weer niet, ik gooi het wel in de kansloze cryptomarkt)
Verwijderd
Dit is wat ik ook geloof en hierom hodl ik. Zeer interessant en hopelijk realiteit!Rebbelx schreef op woensdag 3 april 2019 @ 08:52:
[...]
Hebben wel nog even volgens Bob Loukas:
Hier hetzelfde verhaal.. al 4x uitgestapt de laatste weken en weer ingestapt. Niet de maximale winst uiteraard. Wat betreft adazit ik er nog voor 50% in de rest in usdt. Even afwachten maar weer..daboemann schreef op woensdag 3 april 2019 @ 09:16:
[...]
Ik ken het gevoel. Hoopte zelf op een correctie, maar die lijkt nog niet te komen. Dus ik heb eieren voor mijn geld gekozen en ben gisteren op 0.0708 EUR voor een deel ingestapt, wat nu dus al weer op ruim 14% winst staat. Ik moet alleen mijzelf nog even overtuigen om all-in met mijn ADA potje te gaan.. maar dat overtuigen is echt lastiger dan ik dacht.
Zero.
Ik vind het ook een plausibele theorie. Alhoewel ik wel hoop dat het door massa adoptie 2 keer zo snel gaat.Verwijderd schreef op woensdag 3 april 2019 @ 09:44:
[...]
Dit is wat ik ook geloof en hierom hodl ik. Zeer interessant en hopelijk realiteit!
Dan zou in het meest ideale geval in 2020 een hypotheekje losgepeuterd kunnen worden voor een vervallen boerderijtje ;-)
Vannacht was hier het heugelijke omslagpunt dat mijn investering uit de min ging.
Dan moet ik voor BTC wachten tot de 9k aangetikt wordtlauraz schreef op woensdag 3 april 2019 @ 09:50:
[...]
Vannacht was hier het heugelijke omslagpunt dat mijn investering uit de min ging.
Gewoon naar Dhr. McAfee luisteren, het komt goedSchuey schreef op woensdag 3 april 2019 @ 10:00:
[...]
Dan moet ik voor BTC wachten tot de 9k aangetikt wordt![]()
PS5
Ik verwacht ergens rond 5.500 euro per btc weer in de plus te komen.. Ik heb alle tijd trouwens. Van mij mogen we nog wel een keertje een kleine drop makenSchuey schreef op woensdag 3 april 2019 @ 10:00:
[...]
Dan moet ik voor BTC wachten tot de 9k aangetikt wordt![]()
Zero.
in de 4H chart dalen we, dus wie weet komt de correctie gauw aan.Pelox schreef op woensdag 3 april 2019 @ 10:02:
[...]
Ik verwacht ergens rond 5.500 euro per btc weer in de plus te komen.. Ik heb alle tijd trouwens. Van mij mogen we nog wel een keertje een kleine drop maken
Dan zijn we al te laat haha. Zo gauw ik een timmerman hier op de vloer over BTC hoor praten ben ik er diezelfde dag nog uit.ShininNL schreef op woensdag 3 april 2019 @ 10:43:
Op mijn werk hoor ik zelfs de schoonmakers weer voorzichtig over BTC praten, fomo is back
Mee eens.. Ik hoop dat die betreffende schoonmakers van Turkse of Joodse komaf zijn, die hebben doorgaan wat meer gevoel voor geldinvestments. Maar zodra de lokale bakker erover begint ben ik er ook uitKlaas25 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 10:49:
[...]
Dan zijn we al te laat haha. Zo gauw ik een timmerman hier op de vloer over BTC hoor praten ben ik er diezelfde dag nog uit.Voor driekwart dan
Snel investeren voor x2 of x3!! Is al een fysiek werkend product. Ook nog eens gezond en ook gelimiteerd!
Het hodl'ed alleen wat rottig...ggj87 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 10:53:
https://www.nu.nl/economi...-na-dreigement-trump.html
Snel investeren voor x2 of x3!! Is al een fysiek werkend product. Ook nog eens gezond en ook gelimiteerd!
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Wel geniaal dat je de vruchten die (over)rijp zijn en bijna onverkoopbaar worden ,gewoon een stikkertje eet rijp kan geven en er meer geld voor kan vragen.
Dit signal is 1-6 dagen beperkt houdbaar op kamertemperatuur. NIET in de koelkast bewaren!
Na deze termijn vindt er een swap plaats, project Kwakkiemolie.ggj87 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 11:05:
[...]
Dit signal is 1-6 dagen beperkt houdbaar op kamertemperatuur. NIET in de koelkast bewaren!
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Het is nog niet eens vrijdag
Of bestaat dat niet en knallen we volgens de geschiedenis straks door previous ATH highs heen? Ook gelet op de progressie, nieuwe exchanges, tig en tig pairs. (Alleen XRP al van 100 tijdens vorige bullrun naar dik 300 nu) Maar XRP is daar misschien uitzondering in.
Alessio Rastani denk dat er nog een daling komt.Klaas25 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 11:19:
Maar misschien word dit beetje halve run? Zegmaar halve previous ATH? April en Mei doorgaans groene maanden ook dus timing klopt. Om daarna weer flink in te kakken?
Of bestaat dat niet en knallen we volgens de geschiedenis straks door previous ATH highs heen? Ook gelet op de progressie, nieuwe exchanges, tig en tig pairs. (Alleen XRP al van 100 tijdens vorige bullrun naar dik 300 nu) Maar XRP is daar misschien uitzondering in.
Jij hebt tenminste winst.. ik ben zo'n eigenwijs die vanaf BTC 3623 in USDT zit, i.v.m. een veelvoud aan redenen. Maar ik ga niet in FOMOen na een stijging van +20% van BTC in de voorgaande zoveel dagen. Ik geloof er niet in dat met een buy ordertje van 100 miljoen dollar, een hoop geliquideerde shorts en FOMO buys -nu- opeens de bull market begonnen is. Voelt het slecht? Ja. Maar een bull market begint niet in een paar dagen tijd.Pelox schreef op woensdag 3 april 2019 @ 09:45:
[...]
Hier hetzelfde verhaal.. al 4x uitgestapt de laatste weken en weer ingestapt. Niet de maximale winst uiteraard. Wat betreft adazit ik er nog voor 50% in de rest in usdt. Even afwachten maar weer..
Paar maanden geleden was het nog -55%.
Dat wordt eindt mei 2019 hopelijk in de plus.
Dit beweert hij al sinds begin dit jaar.ggj87 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 11:22:
[...]
Alessio Rastani denk dat er nog een daling komt.
[YouTube: Is Bitcoin's Surge for Real or "Pump and Dump"?]
Een ander analist beweert dat de 4 jarig bull run is begonnen.
Zuur, maar gewoon bij je plan blijven. Wel zou ik afwegen bij welke koers je toch je verlies neemt en weer instapt. 5.5K 6K 7K 8K 10K? En ook dan strikt je beslissing volgen.Sahara schreef op woensdag 3 april 2019 @ 11:22:
[...]
Jij hebt tenminste winst.. ik ben zo'n eigenwijs die vanaf BTC 3623 in USDT zit, i.v.m. een veelvoud aan redenen. Maar ik ga niet in FOMOen na een stijging van +20% van BTC in de voorgaande zoveel dagen. Ik geloof er niet in dat met een buy ordertje van 100 miljoen dollar, een hoop geliquideerde shorts en FOMO buys -nu- opeens de bull market begonnen is. Voelt het slecht? Ja. Maar een bull market begint niet in een paar dagen tijd.
https://bitcoinist.com/bitcoin-7-reasons-better-than-2017/
Better Fundamentals lees ik bij de eerste bullit. Op dit moment loopt de mempool van btc alweer tegen de 60k onbevestigde transacties. Kan je nagaan wat er gebeurt als er nu een echte bullrun begint. Dan loopt alles weer net zo vast als de vorige keer. Wat mij betreft begint er pas weer een massive bullrun als de fundamentals ècht zijn verbeterd. (of dat nou Lightning is of wat anders)HaruHaru schreef op woensdag 3 april 2019 @ 11:39:
Dit is een mooi bericht wat ik probeerde te vertellen, waarom ik denk dat het geen 4 jaar gaat duren:
https://bitcoinist.com/bitcoin-7-reasons-better-than-2017/
Klopt. Gister deed het ook zolang voordat ik mijn btc kreeg.Luuk schreef op woensdag 3 april 2019 @ 11:47:
[...]
Better Fundamentals lees ik bij de eerste bullit. Op dit moment loopt de mempool van btc alweer tegen de 60k onbevestigde transacties. Kan je nagaan wat er gebeurt als er nu een echte bullrun begint. Dan loopt alles weer net zo vast als de vorige keer. Wat mij betreft begint er pas weer een massive bullrun als de fundamentals ècht zijn verbeterd. (of dat nou Lightning is of wat anders)
Verwijderd
Ja btc begint ook weer te stijgenDeeSung schreef op woensdag 3 april 2019 @ 12:06:
Gaat lekker met crypto.
Ik ga toch even afwachten tot eind deze week. Ik denk dat er nog een zwaardere correctie gaat komen, maar die wel snel gekocht gaat worden en weer snel vliegt naar bovenDeeSung schreef op woensdag 3 april 2019 @ 12:06:
Gaat lekker met crypto.
"I'll take my chances" heb ik toen in december 2017 al gedaanHaruHaru schreef op woensdag 3 april 2019 @ 12:08:
[...]
Ik ga toch even afwachten tot eind deze week. Ik denk dat er nog een zwaardere correctie gaat komen, maar die wel snel gekocht gaat worden en weer snel vliegt naar bovenIll take my chances
Maar goed ik heb nog steeds van een paar tientjes een paar duizend euro gemaakt dus mij is alles prima. Maar ik zou het toch wel leuk vinden als ik er een euro of 7500,- uit kon krijgen. Als het echt explodeert (prijs > 20.000,-) durf ik nog wel iets langer te wachten. Als het echt instort gewoon snel verkopen en klaar zijn met de hele jarenlange BTC stress waar ik als sinds 2012 onder zit.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Vandaar dat XRP pairs verdrievoudigd is afgelopen bearjaar. Als alleen de mensen er nou maar achter kwamen.Luuk schreef op woensdag 3 april 2019 @ 11:47:
[...]
Better Fundamentals lees ik bij de eerste bullit. Op dit moment loopt de mempool van btc alweer tegen de 60k onbevestigde transacties. Kan je nagaan wat er gebeurt als er nu een echte bullrun begint. Dan loopt alles weer net zo vast als de vorige keer. Wat mij betreft begint er pas weer een massive bullrun als de fundamentals ècht zijn verbeterd. (of dat nou Lightning is of wat anders)
Jullie hebben toch al weleens XRP transactie ervaren? Is pats boem.
Verwijderd
Jep, dat moet ik xrp nageven.. mijn bitstamp naar binance gaat super met xrp. Sneller als btc.. in elk geval.Klaas25 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 12:23:
[...]
Vandaar dat XRP pairs verdrievoudigd is afgelopen bearjaar. Als alleen de mensen er nou maar achter kwamen.
Jullie hebben toch al weleens XRP transactie ervaren? Is pats boem.
Had de laatste keer dat het 5 min koste, maar dat was ook het langst.
Misschien stap ik ooit weer in xrp.. als mijn zelf toegebrachte xrp wonden genezen zijn
1. Voor die mensen die de koers af en toe willen checken én op MacOS zitten: "Coin Tick" voor in je menubar.. Zie: https://itunes.apple.com/nl/app/coin-tick-menu-bar-crypto/id1141688067?mt=12
En 2.
[ Voor 28% gewijzigd door D-Ed op 03-04-2019 12:34 ]
Waarom doe je niet allebei? Een gebalanceerde portfolio heeft zowel alts als btc.. En welke.. tja.. Kies er een paar die gevoelsmatig teveel zijn gedaald maar waar je wel vertrouwen in hebt. ADA is veilig (misschien zelfs iets té veilig). Ik hoor niemand over bijvoorbeeld HPB terwijl die ADA lachend achter zich laat (qua groei).mprkooij schreef op woensdag 3 april 2019 @ 12:23:
Ik heb gewoon even geen idee in welke alt te gaan, heb nog steeds het gevoel dat iedereen zijn geld uit de alts haalt om in BTC te gaan.
(Ik heb allebei btw).
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Precies waarom ik het zo grappig vind.
Even andere invalshoek voor wat betreft status van adoptie in China. Ben hier momenteel een kleine rondreis aan het maken. Begonnen in Shanghai en zit nu in Beijing. Betalen met Bitcoin nog niet tegengekomen. Wat wel weer opvalt is dat Qr codes in combinatie met Alipay en Wechat pay populairder lijken dan vast geld en creditcards (ben nog op geen plek geweest waar ze geen Wechat pay accepteerden). Over paar dagen Shenzhen en Guangzhou. Ben benieuwd of ik het beeld kan bijstellen.
Is crypto niet soort van "verboden" in China? Anyone?Alabama_man schreef op woensdag 3 april 2019 @ 12:34:
[...]
Even andere invalshoek voor wat betreft status van adoptie in China. Ben hier momenteel een kleine rondreis aan het maken. Begonnen in Shanghai en zit nu in Beijing. Betalen met Bitcoin nog niet tegengekomen. Wat wel weer opvalt is dat Qr codes in combinatie met Alipay en Wechat pay populairder lijken dan vast geld en creditcards (ben nog op geen plek geweest waar ze geen Wechat pay accepteerden). Over paar dagen Shenzhen en Guangzhou. Ben benieuwd of ik het beeld kan bijstellen.
Verboden misschien verkeerde woord, maar regering zei iets van: Nee. Correct me if I am wrong
[ Voor 6% gewijzigd door HaruHaru op 03-04-2019 12:40 ]
Zoiets is volgens mij wel gaande ja. Of ze hebben een zeer beperkte lijst met whitelisted shitcoins, I'm also not 100% on that.HaruHaru schreef op woensdag 3 april 2019 @ 12:38:
[...]
Is crypto niet soort van "verboden" in China? Anyone?
Verboden misschien verkeerde woord, maar regering zei iets van: Nee. Correct me if I am wrong
Marstek Venus E v3 | v145 | NoM
Is al langer bekend dat ze in china overal met wechat betalen. Zelfs in Nederland kunnen ze dat doen.Alabama_man schreef op woensdag 3 april 2019 @ 12:34:
[...]
Is al tijdje zo. Mensen denken China loopt achter, maar hier lopen ze vooral voorop met zulk soort dingen. Je kan betalen met je Alipay, daarna nog in dezelfde app je bankzaken regelen, je afspraak maken bij tandarts, nog een taxi (uber) boeken en daarna na 't etentje nog een betaalverzoek sturen naar je vrienden.Alabama_man schreef op woensdag 3 april 2019 @ 12:34:
[...]
Geen 10 aparte apps voor nodig, maar 1. Ik denk hier is lastiger ivm privacy zaken en dergelijke en onderlinge concurrentie.
@HaruHaru Ja is verboden. Als Chinese inwoner daar mag je niet meedoen met ICO's en ook niet handelen via exchanges e.d.
[ Voor 5% gewijzigd door Hexxagon op 03-04-2019 13:02 ]
Zero.
VET heeft over kleine 2 weken hun eerste dedicated summit in San Fransisco wat wellicht aangegrepen wordt voor een pump.mprkooij schreef op woensdag 3 april 2019 @ 12:23:
Ik heb gewoon even geen idee in welke alt te gaan, heb nog steeds het gevoel dat iedereen zijn geld uit de alts haalt om in BTC te gaan.
https://summit.vechain.com/
*kuch* IOST *kuch*Pelox schreef op woensdag 3 april 2019 @ 13:25:
China is Neo. China is groot. Ik zit in Neo.
Ter info; ik ben ook ooit gestart met NEO toen het nog AntShares waren, dat was een mooie tijd om in crypto te stappen
Maar nu dus geen NEO meer, wellicht als ze hun node model aanpassen en minder gecentraliseerd gaan worden, maar voor nu dus even vanaf de zijlijn meekijken
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Officieel wel maar ze kunnen het niet tegen houden, meeste gebruiken een VPN, al wil dat soms ook niet werken door de Chinese great firewall.HaruHaru schreef op woensdag 3 april 2019 @ 12:38:
[...]
Is crypto niet soort van "verboden" in China? Anyone?
Exchanges zijn allemaal naar Korea, Japan, Malta verhuist toen de tijd
[ Voor 8% gewijzigd door Slux op 03-04-2019 13:33 ]
Kan China wel kopen ondertussen?Pelox schreef op woensdag 3 april 2019 @ 13:25:
China is Neo. China is groot. Ik zit in Neo.
@Pelox https://www.crypto-inside...coin-btc-zakt-iets-terug/ koop ook beetje EOS.
[ Voor 31% gewijzigd door New Yorker op 03-04-2019 13:41 ]
Weg
Ja natuurlijk kunnen ze kopen.
Alleen de exchanges en banken mogen er niks mee doen maar ze kunnen gewoon in bijvoorbeeld Japan kopen en verkopen.
Nog mensen in de ubershitcoin bcash gestapt ? Volgens mij kan je daar beter instappen dan in BTC op het moment
Inderdaad. Daar heb ik al een boel centen mee verdiend de afgelopen anderhalve dag. Heerlijk.Slux schreef op woensdag 3 april 2019 @ 13:40:
[...]
Alleen de exchanges en banken mogen er niks mee doen maar ze kunnen gewoon in bijvoorbeeld Japan kopen en verkopen.
Nog mensen in de ubershitcoin bcash gestapt ? Volgens mij kan je daar beter instappen dan in BTC op het moment
Nu nog de moeite waard om in te stappen?Slux schreef op woensdag 3 april 2019 @ 13:40:
[...]
Ik heb een zakje gekocht voor 5 dollar ps. Nu 12 dus ik hou ze lekker vastp0st schreef op woensdag 3 april 2019 @ 13:29:
[...]
*kuch* IOST *kuch*
Ter info; ik ben ook ooit gestart met NEO toen het nog AntShares waren, dat was een mooie tijd om in crypto te stappen![]()
Maar nu dus geen NEO meer, wellicht als ze hun node model aanpassen en minder gecentraliseerd gaan worden, maar voor nu dus even vanaf de zijlijn meekijken
Zero.
Het doet echt pijn aan mijn ziel dat BCH zo hard gaat... Ik hoop dat hij straks klapt als een aneurysmaSlux schreef op woensdag 3 april 2019 @ 13:40:
[...]
Even zonder gekkigheid, verder mag ik uiteraard niet klagen, +10% op de dag en +31% op de week zijn zeer mooie percentages qua portfolio
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Nu nog wachten tot holochain weer eens boven de 38 sat komt, en dan ben ik helemaal blij. Heb er nog een half miljoen in mijn portfolio.
Sentinel dVPN werkt prima. (SENT)Slux schreef op woensdag 3 april 2019 @ 13:32:
[...]
Officieel wel maar ze kunnen het niet tegen houden, meeste gebruiken een VPN, al wil dat soms ook niet werken door de Chinese great firewall.
Exchanges zijn allemaal naar Korea, Japan, Malta verhuist toen de tijd
ehhh.. noppes
Tuurlijk, Crypto zit nog steeds in early stages. Je bent te laat als je over 3-4 jaar wilt instappen.
Helemaal gelijk, maar wel het advies, koop niet nu, we zitten nu weer op een top en wat komt er na een top... een drop..HaruHaru schreef op woensdag 3 april 2019 @ 13:54:
[...]
Tuurlijk, Crypto zit nog steeds in early stages. Je bent te laat als je over 3-4 jaar wilt instappen.
Dus koop btc rond 4400-3600 per 200-300 dollar omlaag wat bijkopen en dan wel zo.
5%
15%
40%
40%
( of die 40%'s nog een keer in 20% stappen)
ehhh.. noppes
[ Voor 7% gewijzigd door Rebbelx op 03-04-2019 14:01 ]
daboemann schreef op woensdag 3 april 2019 @ 13:57:
Kan niet wachten tot de dag dat ik hier ook kan melden dat mijn investering eindelijk positief staat in plaats van negatief. Maar met dagen zoals gisteren en vandaag gaat het gelukkig wel de goede kant op!Ik heb in ieder geval hoop dat die dag ooit komt, moon!
ehhh.. noppes
Op hoeveel procent daarvan zit je nu?Thc_Nbl schreef op woensdag 3 april 2019 @ 13:59:
[...]
![]()
![]()
kan niet wachten tot ik weer mijn saldo van dec 2017 zie en daar overheen ga..
![]()
En dan koop je dus voorzichtig bij, zodat de DCA ( Dollar Cost Average ) omlaag gaat, zo sta je weer sneller positief.Rebbelx schreef op woensdag 3 april 2019 @ 13:59:
Lol...hek is toch volledig van de dam op dit moment. Gewoon crazy die gains op dit moment.... Bij mij op dit moment dubbel gevoel. Leuk dat het zo hard gaat...maar in 2018 gewoon niks verkocht enkel bijgekocht. Ik sta dus nog steeds flink in het rood.
ehhh.. noppes
Tja dat heb ik ook gedaan...Echter had deze run had mij beter uitgekomen binnen een paar maand...Had ik veel meer kunnen accumuleren tegen cheap prices.Thc_Nbl schreef op woensdag 3 april 2019 @ 14:00:
[...]
En dan koop je dus voorzichtig bij, zodat de DCA ( Dollar Cost Average ) omlaag gaat, zo sta je weer sneller positief.
En toch houden we de "What If" hier ook weer. What if...dit nu het is. Is de bear market nu toch eindelijk voorbij omdat we key resistance levels hebben gebroken(4200K 4400K 4500K)?. Nu we toch nog 2 te gaan hebben. 5100K en de zware: 6000K. daarna is het free to playThc_Nbl schreef op woensdag 3 april 2019 @ 13:58:
[...]
Helemaal gelijk, maar wel het advies, koop niet nu, we zitten nu weer op een top en wat komt er na een top... een drop..
Dus koop btc rond 4400-3600 per 200-300 dollar omlaag wat bijkopen en dan wel zo.
5%
15%
40%
40%
( of die 40%'s nog een keer in 20% stappen)
Nu, uhh, ongeveer -90% net als zoveel anderen maar dat komt omdat ik toen beginner was en niet had verkocht op de top. Stom, ja, een leer process, en onthoud je verliest altijd voordat je gaat verdienen en ik heb het een en ander vergokt op bitmex… au..Rechtzodiegaat schreef op woensdag 3 april 2019 @ 13:59:
[...]
Op hoeveel procent daarvan zit je nu?
Nu weet ik beter en veel meer. ik verwacht binnen nu en 2-3 maanden weer in de plus te staan.
daar zorgt nu de bot voor.
En mijn inkoop ladder voor bitmex ben ik aan het berekenen zodat ik niet weer rekt gaat..
ehhh.. noppes
BTC. Altijd BTC. Alles met Bitcoin in zijn naam is per definitie scam/shitcoin.
Vooral BCH, die claimen de echte BTC te zijn, daar ga je al....
[ Voor 12% gewijzigd door HaruHaru op 03-04-2019 14:05 ]
niet helemaal, ik zou zeggen , bekijk deze even, hij legt het goed uit met de dag, week en maand candles.HaruHaru schreef op woensdag 3 april 2019 @ 14:03:
[...]
En toch houden we de "What If" hier ook weer. What if...dit nu het is. Is de bear market nu toch eindelijk voorbij omdat we key resistance levels hebben gebroken(4200K 4400K 4500K)?. Nu we toch nog 2 te gaan hebben. 5100K en de zware: 6000K. daarna is het free to play
YouTube: BITCOIN JUST DID SOMETHING IT HASN'T DONE THIS ENTIRE BEAR MARKET (b...
ehhh.. noppes
Thanks. Ik zal zo kijken.Thc_Nbl schreef op woensdag 3 april 2019 @ 14:05:
[...]
niet helemaal, ik zou zeggen , bekijk deze even, hij legt het goed uit met de dag, week en maand candles.
YouTube: BITCOIN JUST DID SOMETHING IT HASN'T DONE THIS ENTIRE BEAR MARKET (b...
En, blijkbaar ben ik al subbed daar
Dit verziekt het hele trading gevoel, ik zat in prachtige trades, opeens wordt het trash....mprkooij schreef op woensdag 3 april 2019 @ 12:23:
[ Voor 8% gewijzigd door A87 op 03-04-2019 14:11 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
ik zou het zelf erg fijn vinden als we nog een keer de 4.8k of 4.5k zouden testen, gewoon om even meer support en vertrouwen te kweken in deze range.
ondertussen al over de $5000
nopeHaruHaru schreef op woensdag 3 april 2019 @ 13:54:
[...]
Teller staat inmiddels op
41.743.765.071 XRP *
5/6 Maanden terug was dit nog ''maar'' 39 Miljard.
Mischien direct door naar 10K....... of hangen op 6KTominatie schreef op woensdag 3 april 2019 @ 14:15:
we blijven ook maar stijgen![]()
ik zou het zelf erg fijn vinden als we nog een keer de 4.8k of 4.5k zouden testen, gewoon om even meer support en vertrouwen te kweken in deze range.![]()
ondertussen al over de $5000![]()
![]()
ik ga xrp ook niet meer kopen, dat is echt een machine die telkens blijft dalen. Nu natuurlijk wel stijgend maar versus Bitcoin nog steeds dalend en dat al maandenlang.Slux schreef op woensdag 3 april 2019 @ 14:15:
En net weer even een kleine 40 miljoen extra xrp de markt opgegooid![]()
Teller staat inmiddels op
41.743.765.071 XRP *
5/6 Maanden terug was dit nog ''maar'' 39 Miljard.
XRP doet alleen korte wavesTominatie schreef op woensdag 3 april 2019 @ 14:18:
[...]
ik ga xrp ook niet meer kopen, dat is echt een machine die telkens blijft dalen. Nu natuurlijk wel stijgend maar versus Bitcoin nog steeds dalend en dat al maandenlang.
Nu al de zenuwen en staat me PF net 10% in de plus lol.
Allemaal xrp dumpen en bcash kopen er is niks beters op de marktTominatie schreef op woensdag 3 april 2019 @ 14:18:
[...]
ik ga xrp ook niet meer kopen, dat is echt een machine die telkens blijft dalen. Nu natuurlijk wel stijgend maar versus Bitcoin nog steeds dalend en dat al maandenlang.
Dat haat ik ook aan dat hele crypto/.. damnnnKlaas25 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 14:19:
Ik ben hier helemaal niet voor gemaakt.
Nu al de zenuwen en staat me PF net 10% in de plus lol.
Die bcash chill zal wel dik in de plus staan onderhandSlux schreef op woensdag 3 april 2019 @ 14:20:
[...]
Allemaal xrp dumpen en bcash kopen er is niks beters op de markt![]()
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!