Hoe bedoel je precies niet haalbaar? Krijg gewoon mijn vtho. Of bedoel je dat iedereen gewoon in de trades zit?Slux schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 19:29:
[...]
ik heb me er niet in verdiept maar met VET als voorbeeld kon je al snel zien dat het niet haalbaar was, waarom zal dat met een ADA anders zijn ?
Damn je hebt gelijk man, all-in op ADA en Ripple, niet nadenken gewoon kopen.Verwijderd schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 18:34:
[...]
Je moet je er ook niet teveel in verdiepen en gewoon doen. Al die analyses, het is toch een beetje een mannending? 'Yo man, ADA staken, vet.'
Veel moeilijker moet je het niet maken. Daar hebben we vrouwen voor.
En wat kan je met je VTHO? waar hadden ze het toen ook alweer over 5 tot 10% rendement oid toch ?Danster schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 19:32:
[...]
Hoe bedoel je precies niet haalbaar? Krijg gewoon mijn vtho. Of bedoel je dat iedereen gewoon in de trades zit?
Met VET kon je toen nodes kopen, volgens mij is het 1 grote drama geworden voor die kopers.
En die hadden ook nog een high tech syfy rfid machine om te laten zien
[ Voor 20% gewijzigd door Slux op 16-03-2019 19:50 ]
Dat hebben we vaker gezien laatste maanden, bij de 4k worden veel mensen bullish.Ezekielll schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 17:33:
[...]
Ik begin een beetje bullish te worden, dit had ik niet verwacht namelijk ... hij kan nog hard droppen, maar ik zet nu in op consolidatie op +/- de 4k
Je bedoelt zoals 99% van de altcoins niks zijn en verdwijnen.Slux schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 19:46:
[...]
En wat kan je met je VTHO? waar hadden ze het toen ook alweer over 5 tot 10% rendement oid toch ?
Met VET kon je toen nodes kopen, volgens mij is het 1 grote drama geworden voor die kopers.
Wanneer hebben we volgens jou dan in de laatste maanden boven de 4k gehandeld zonder de tijdelijke piel op 23-02 ? Naar mijn weten alleen een paar dagen voor kerst in december ..Vlizzjeffrey schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 19:48:
[...]
Dat hebben we vaker gezien laatste maanden, bij de 4k worden veel mensen bullish.
Ik sluit een flinke drop niet uit hoor ... Maar deze laatste moves van BTC zijn redelijk bullish naar mijn gevoel waar ik al eerder een flinke drop had verwacht en in Fiat zit.
Klopt ja maar wat ADA doet vind ik wel sneaky, mooi verhaaltje maken om te kopen beetje fomo verhalen de wereld in brengen en ze kunnen weer cashen.lighting_ schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 19:53:
[...]
Je bedoelt zoals 99% van de altcoins niks zijn en verdwijnen.
Maja met welke coin gebeurt dat niet ?
LTC, Dash en XMR zijn de coins waar zulke dingen nooit zullen gebeuren
[ Voor 5% gewijzigd door Slux op 16-03-2019 19:57 ]
WTF ik heb nog nooit zoveel lijntjes op 1 scherm gezienPilatuS schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 20:00:
Voor wie het boeit, Vamp is live op dit moment
YouTube: Chart Vampire Live Stream
Hij gebruikt nogal wat indicatoren inderdaadSlux schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 20:02:
[...]
WTF ik heb nog nooit zoveel lijntjes op 1 scherm gezien
Wat doen jullie op dit moment? Ik ben er deels even uitgestapt.
Zero.
Same, wil ergens op in stappen maar weet nog niet wat, zit telegram al af te struinen voor geruchten en nieuws / pump signalsPelox schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 20:06:
Wat doen jullie op dit moment? Ik ben er deels even uitgestapt.
welke groepen volg je zoal?tias86 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 20:09:
[...]
Same, wil ergens op in stappen maar weet nog niet wat, zit telegram al af te struinen voor geruchten en nieuws / pump signals
Zero.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
We zitten nu op ongeveer hetzelfde niveau als 8-1-2019, daar kwamen we niet doorheen, om 2 dagen later te dalen naar vlak boven de 3500. Op 21-2 hadden we hetzelfde niveau, om 2 dagen daarna te stijgen en hard te dalen. Zondagmiddag t/m maandagochtend zijn doorgaans rode momenten, dus dat zou maar zo opnieuw kunnen gebeuren. Ik hou er in ieder geval wel rekening mee. Voor vannacht en morgenochtend sluit ik een stijging tot +-4100 niet uit, maar ik durf voor nu niet all-in te gaan.
Ik ben ergens wel bullish, voornamelijk bij een aantal alts, maar, die leveren ook zo maar weer 20% op een dag in als Bitcoin fors daalt, dus ik negeer de fomo
Ik ben ergens wel bullish, voornamelijk bij een aantal alts, maar, die leveren ook zo maar weer 20% op een dag in als Bitcoin fors daalt, dus ik negeer de fomo
[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 16-03-2019 21:17 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
wat denkt die vamp nou ?
ben de weg kwijt
ben de weg kwijt
Prepare for the next ATH
Hij gaat altijd alle charts door en die geven op dit moment wat gemixte signalen.
ik ben ook in gestapt
Prepare for the next ATH
Hij lijkt toch veel bullish signalen te zien, ook al blijft hij zijn short posities aanhouden.PilatuS schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 20:47:
[...]
Hij gaat altijd alle charts door en die geven op dit moment wat gemixte signalen.
Die 8000 in USDT ben ik benieuwd naar of ie daar verder wil. Heeft nu een mooie 6% gedaan, maar zit er meer in ?
Klopt inderdaad. We zitten nu tussen support en resistance op de MA's, Er is wat ruimte omhoog en er is support omlaag. Hij gaat ook uit van die short call op de FX chart. (Kijk voor de gein eens naar de long calls op dat ding tijdens de run omlaag van 20k naar 6k)dabla schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 21:21:
[...]
Hij lijkt toch veel bullish signalen te zien, ook al blijft hij zijn short posities aanhouden.
[ Voor 48% gewijzigd door PilatuS op 16-03-2019 21:23 ]
FX chart?PilatuS schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 21:21:
[...]
Die 8000 in USDT ben ik benieuwd naar of ie daar verder wil. Heeft nu een mooie 6% gedaan, maar zit er meer in ?
[...]
Klopt inderdaad. We zitten nu tussen support en resistance op de MA's, Er is wat ruimte omhoog en er is support omlaag. Hij gaat ook uit van die short call op de FX chart. (Kijk voor de gein eens naar de long calls op dat ding tijdens de run omlaag van 20k naar 6k)
Wat denk je van de weekly stoch RSI? Meerdere TA-ers, o.a. Carl, zien hier een topping out in, terecht? Ook een mede tweaker poste dit hier onlangs, weet niet meer wie...
Staken is zeker geen marketing trucje, of laat ik het zo zeggen: er zullen vast projecten zijn die 't wel als marketing trucje gebruiken, die beloven dan een enorm hoog ROI..... Tsja... dan moeten de alarmbelletjes sowieso gaan rinkelen natuurlijk.Slux schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 19:29:
[...]
Net zoals alle VET holders hebben gedaan, het is gewoon weer een marketing trucje om zieltjes te winnen.
ik heb me er niet in verdiept maar met VET als voorbeeld kon je al snel zien dat het niet haalbaar was, waarom zal dat met een ADA anders zijn ?
Cardano gebruikt als consensus PoS ipv PoW en daar spelen "stakers" gewoon een belangrijke rol in. Net als miners dat doen voor Bitcoin met het PoW consensus.
Als ik mijn Cardano ga staken is dat ook zeker niet vanuit persoonlijk gewin, maar puur omdat het me wel cool lijkt om met z'n alleen een stakepool te hebben waardoor we het Cardano netwerk actief supporten.
Deze chart:

Dit is een indicator die zelf met die long en short calls komt op basis van onder andere het soort candles dat er zijn. Al die getallen boven en onder de candles geven het soort candle aan waarmee die indicator samen met andere dingen dus die FX short en long calls aangeeft.
Mee eens. Meestal zie die weer omlaag tikken en de prijs die mee gaat.Wat denk je van de weekly stoch RSI? Meerdere TA-ers, o.a. Carl, zien hier een topping out in, terecht? Ook een mede tweaker poste dit hier onlangs, weet niet meer wie...
Ok got it thx ! Dat was zijn laatste chart had ik niet goed begrepen toenPilatuS schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 21:43:
[...]
Deze chart:
[Afbeelding]
Dit is een indicator die zelf met die long en short calls komt op basis van onder andere het soort candles dat er zijn. Al die getallen boven en onder de candles geven het soort candle aan waarmee die indicator samen met andere dingen dus die FX short en long calls aangeeft.
[...]
Mee eens. Meestal zie die weer omlaag tikken en de prijs die mee gaat.
Hoewel ada momenteel 1 block per 20 seconden produceert ipv 2 blokken per seconde. Vind ik dat 'we staken met de club' gepraat wel sympathiek hier. Ik ontvang graag een heads up tzt @Taro.
Ik ben het eensch met @Tominatie dat een lage ROI goed is voor het ecosysteem en bij ADA lijkt ie me relatief aantrekkelijk, nog betaalbaar voor devs en eindgebruikers waardoor adoptie wellicht op de loer ligt. De echte wintklappers moeten imo immers uit de marktwaardering komen wegens een succesvol ecosysteem. Stel je voor dat we straks tegelijkertijd euforisch kunnen joelen hiero
Ik ben het eensch met @Tominatie dat een lage ROI goed is voor het ecosysteem en bij ADA lijkt ie me relatief aantrekkelijk, nog betaalbaar voor devs en eindgebruikers waardoor adoptie wellicht op de loer ligt. De echte wintklappers moeten imo immers uit de marktwaardering komen wegens een succesvol ecosysteem. Stel je voor dat we straks tegelijkertijd euforisch kunnen joelen hiero
[ Voor 18% gewijzigd door Chris.nl op 17-03-2019 01:02 ]
Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | HWP1
Cardano stijgt prima verder, lekker steady. De chart vind ik er ook erg mooi uit zien; vandaag gebounced op de vorige weerstand die nu als support dient (zo rond die 1230 sat) en sindsdien weer stijgende.
1300 sat is natuurlijk wel een weerstandje, want zet je de chart ADA/BTC op de weekschaal zie je eigenlijk hoelang ADA al onder die 1300 sats heeft lopen accumuleren. Een paar pogingen zijn er wel geweest om 1300+ sat te houden maar telkens faalde 't en zakte ie toch weer terug (mede ook door BTC natuurlijk). Ben benieuwd.
1300 sat is natuurlijk wel een weerstandje, want zet je de chart ADA/BTC op de weekschaal zie je eigenlijk hoelang ADA al onder die 1300 sats heeft lopen accumuleren. Een paar pogingen zijn er wel geweest om 1300+ sat te houden maar telkens faalde 't en zakte ie toch weer terug (mede ook door BTC natuurlijk). Ben benieuwd.
Vet is dat anders.Slux schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 19:46:
[...]
En wat kan je met je VTHO? waar hadden ze het toen ook alweer over 5 tot 10% rendement oid toch ?
Vet holders hebben verschillende gradaties in nodes waarin elke gradatie nog meer krijgt dan de vorige en de masternode pakt t meest naast dat ze ook al zoiezo meer krijgen omdat ze al erg veel vet hebben. Dit is nogsteeds niet genoeg natuurlijk dus pakken ze ook nog 30% van alle transaction fees.
Zijn er nog mensen die voor Celer gaan of Lition? Of zijn hier vooral daytraders/swingers (
)?
[ Voor 3% gewijzigd door Hexxagon op 17-03-2019 08:20 ]
Hier op het forum ben je al een LT holder als je een week dezelfde coins hebt.Hexxagon schreef op zondag 17 maart 2019 @ 08:20:
Zijn er nog mensen die voor Celer gaan of Lition? Of zijn hier vooral daytraders/swingers ()?
LT?Slux schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:18:
[...]
Hier op het forum ben je al een LT holder als je een week dezelfde coins hebt.
Dit klopt. 30% gaat naar de authority masternodes. Daar zijn er 101 van. Er zijn verschillende node typen. De economic nodes (die iedereen kan na volmaking van de maturity period) en de X nodes. X nodes zijn bij de snapshot uitgedeeld aan de tokenholders die een bepaalde limiet hadden. Zodra een token balance in een wallet met X node onder de limiet komt gaat de X node status definitief verloren. X nodes zijn nu alleen nog te verkrijgen via de market place. Voordeel van x node boven de reguliere economic nodes is that de x node pool niet terugloopt, terwijl dat wel zo is voor de economic node pool + x node heft voordelen bij Ico's op het vechain thor mainnet.DeeSung schreef op zondag 17 maart 2019 @ 01:24:
[...]
Vet is dat anders.
Vet holders hebben verschillende gradaties in nodes waarin elke gradatie nog meer krijgt dan de vorige en de masternode pakt t meest naast dat ze ook al zoiezo meer krijgen omdat ze al erg veel vet hebben. Dit is nogsteeds niet genoeg natuurlijk dus pakken ze ook nog 30% van alle transaction fees.
Als er vragen zijn, let me know. Ik heb diepe Vet bags (inclusief in de projecten die op het ecosystem zitten zoals Sha (safe haven) and Pla (plair).
aka Crypto T
Ik heb over Lition’s ico gedacht, maar ik denk dat het kansloos is omdat enerzijds de cap van 2 miljoen dollar zo laag is en de max bijdrage per persoon op 100.000 dollar ligt en anderzijds omdat je KYC moet doen en je ETH moet sturen en je pas weet of je KYC gelukt is nadat je ETH hebt gestuurd. Bij die Fetch ico was de maximale inleg per persoon iets van 3000 dollar, dat maakt het kansrijker om iets te krijgen. Bij Lition kunnen 20 personen het in theorie opkopen en ben je klaar, maar heb je wel je paspoort plus selfie gestuurd aan God mag weten wie.Hexxagon schreef op zondag 17 maart 2019 @ 08:20:
Zijn er nog mensen die voor Celer gaan of Lition? Of zijn hier vooral daytraders/swingers ()?
Op naar de lambo fabriek!Chris.nl schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 23:32:
. Stel je voor dat we straks tegelijkertijd euforisch kunnen joelen hiero

shotgun!
[ Voor 45% gewijzigd door twain4me op 17-03-2019 10:42 ]
Levert het wat op ? Kosten er al uit gehaald ?troxx schreef op zondag 17 maart 2019 @ 10:13:
[...]
Als er vragen zijn, let me know. Ik heb diepe Vet bags (inclusief in de projecten die op het ecosystem zitten zoals Sha (safe haven) and Pla (plair).
LT bestaat toch niet, alleen bagholder
Ze zeggen ze zijn wel GDPR compliant, dus mocht het een issue zijn, dan sta je daar sterk in (denk ik). Ja, ik vind de cap van 25k in deze bear tijden nogal hoog. Aantal pools en transaction fees van 200 euro, en je komt er nooit doorheen.Sahara schreef op zondag 17 maart 2019 @ 10:21:
[...]
Ik heb over Lition’s ico gedacht, maar ik denk dat het kansloos is omdat enerzijds de cap van 2 miljoen dollar zo laag is en de max bijdrage per persoon op 100.000 dollar ligt en anderzijds omdat je KYC moet doen en je ETH moet sturen en je pas weet of je KYC gelukt is nadat je ETH hebt gestuurd. Bij die Fetch ico was de maximale inleg per persoon iets van 3000 dollar, dat maakt het kansrijker om iets te krijgen. Bij Lition kunnen 20 personen het in theorie opkopen en ben je klaar, maar heb je wel je paspoort plus selfie gestuurd aan God mag weten wie.
Jazeker. Heb mijn eerste bags gekocht in December 2017. Die waren duur, maar ik heb merendeel van mijn bags gekocht midden December 2018. (104 sats/VET toen BTC op USD 3200 stond). Heb toen ook 600k VET neergeteld voor een X node. Die node kan je tegenwoordig krijgen voor 400k VET, maar qua dollarwaarde staat ook die investering nog goed.
aka Crypto T
klopt het dat het syncing van de daedalus wallet voor de mac book heel langzaam gaat?
Met de daedalus wallet download je de hele Cardano blockchain vanaf het begin dat duurt wel een tijdje.Mellamel schreef op zondag 17 maart 2019 @ 14:05:
klopt het dat het syncing van de daedalus wallet voor de mac book heel langzaam gaat?
Je zou bijv. ook voor een light wallet kunnen gaan als Yoroi. Maar dat moet je zelf overwegen:
Voor mij Daedalus >Yoroi, maar een light wallet is natuurlijk wel lekker makkelijk.Here is how I see this.
Daedalus is a blockchain interface runs in your device, with full ledger. It functions directly with the blockchain network, ie. sending transactions to others, validating transactions in the blockchain (in your device), or voting for stake pools (in the future).
As for Yoroi, it interact with a web server, or you may call it a middleman, who tells you what the blockchain looks like and how much money you have in there for example. And the server tells the blockchain network what you want to do.
Comment: It’s convenient in almost all the cases. But is not as safe and private IMO. And if all the people use light wallet or web wallet like Yoroi, the network turns out to be centralized.
Wat een saaie bedoeling vandaag. Waar is die zondagsdip?
- Taro
- Niet online
Op basis van een aantal DM's is er een gezonde animo voor het staken van ADA/Cardano. Inmiddels heeft ook iemand aangeboden 4 servers te sponsoren, super! (Namen volgen nog).
Voorwaarde voor mij om verder te gaan is dat het niet op mij neerkomt om alles in de lucht te houden of als zich calamiteiten voordoen. Om wat betreft calamiteiten/configs/instellingen/netwerk/updates alles in de lucht te houden zoek ik dus nog +-2 mensen die verstand hebben van Linux, autodidact zijn, Cardano een warm hart toedragen en hier ook zo nu en dan wat tijd in willen staken (
).
Zie je dat wel zitten en wil je ook bijdragen, dan graag een DM.
Ps. ik krijg erg veel DM's met vragen over ADA, staken, etc. Die graag gewoon hier in dit topic stellen, of als dat niet gewaardeerd wordt dan maak ik wel een apart topic aan.
Voorwaarde voor mij om verder te gaan is dat het niet op mij neerkomt om alles in de lucht te houden of als zich calamiteiten voordoen. Om wat betreft calamiteiten/configs/instellingen/netwerk/updates alles in de lucht te houden zoek ik dus nog +-2 mensen die verstand hebben van Linux, autodidact zijn, Cardano een warm hart toedragen en hier ook zo nu en dan wat tijd in willen staken (
Ps. ik krijg erg veel DM's met vragen over ADA, staken, etc. Die graag gewoon hier in dit topic stellen, of als dat niet gewaardeerd wordt dan maak ik wel een apart topic aan.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Zojuist me bag ADA maar verdubbeld. 
Taro schreef op zondag 17 maart 2019 @ 17:45:
Op basis van een aantal DM's is er een gezonde animo voor het staken van ADA/Cardano. Inmiddels heeft ook iemand aangeboden 4 servers te sponsoren, super! (Namen volgen nog).
Voorwaarde voor mij om verder te gaan is dat het niet op mij neerkomt om alles in de lucht te houden of als zich calamiteiten voordoen. Om wat betreft calamiteiten/configs/instellingen/netwerk/updates alles in de lucht te houden zoek ik dus nog +-2 mensen die verstand hebben van Linux, autodidact zijn, Cardano een warm hart toedragen en hier ook zo nu en dan wat tijd in willen staken ().
1 Wat is ADA?
2 Wat heeft ADA tot nu toe bereikt?
3 Wie of wat heeft er belang bij ADA?
4 Wie heeft er tot op heden gebruik gemaakt van ADA?
5 Wat zijn de hypothetische voordelen voor een bedrijf, of instelling om iets met ADA te doen?
6 Waarom zou je een (gehypte) (shit)coin een warmhart toedragen?
7 Waarom zou je ADA kopen?
8 Vind je een marketcap van 1,2 miljard hoog of laag voor een crypto startup?
9 Kan je een paar voorbeelden noemen van niet crypto bedrijven met marktkapitalisatie van 1,2 miljard en hoe staat dit in verhouding tot het geen wat cardano tot nu toe heeft gedaan of laten zien?
10 Genereert ADA omzet?
11 Hoeveel mensen heeft ADA betaalt in dienst?
12 Hoeveel hebben ze met de ico opgehaald?
13 Waar zijn de ico funds heengegaan en hoeveel is er van over?
14 Hoelang kunnen zij nog verder mits bovenstaande vragen het antwoord negatief is.
15 Wat/wie is de concurrentie van ADA?
16 Hoe ver is de concurrentie van ADA?
17 Heeft ADA de juiste mensen in huis om hun (hypothetische) product aan de man te brengen.
18 Does it even have a working website?
19 When moon?
20 When lambo?
Zo maar wat vragen die in mij opkwamen
(ik verwacht niet dat iemand ze allemaal gaat beantwoorden trouwens, maar wellicht handig om dit jezelf af te vragen)
5 Wat zijn de hypothetische voordelen voor een bedrijf, of instelling om iets met ADA te doen?
9 Kan je een paar voorbeelden noemen van niet crypto bedrijven met marktkapitalisatie van 1,2 miljard en hoe staat dit in verhouding tot het geen wat cardano tot nu toe heeft gedaan of laten zien?
10 Genereert ADA omzet?
14 Hoelang kunnen zij nog verder mits bovenstaande vragen het antwoord negatief is.
17 Heeft ADA de juiste mensen in huis om hun (hypothetische) product aan de man te brengen.
19 When moon?
20 When lambo?
(ik verwacht niet dat iemand ze allemaal gaat beantwoorden trouwens, maar wellicht handig om dit jezelf af te vragen)
[ Voor 4% gewijzigd door tias86 op 18-03-2019 00:13 ]
Goede vragen, ADA is voor jou dus niets. Geen probleem dat moet ieder voor zichzelf bepalen.tias86 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 19:50:
1 Wat is ADA?
10 Genereert ADA omzet?
14 Hoelang kunnen zij nog verder mits bovenstaande vragen het antwoord nee is.
19 When moon?
20 When lambo?
Als iemand antwoord op die vragen weet dan kan het best wat zijn toch ? Ik vraag mij allen af of iemand dat überhaupt wel weet.Danster schreef op zondag 17 maart 2019 @ 19:59:
[...]
Goede vragen, ADA is voor jou dus niets. Geen probleem dat moet ieder voor zichzelf bepalen.
Dat geld natuurlijk ook voor de meeste crypto's, maar zodra er op een onduidelijke manier naar extra zieltjes gezocht wordt om extra te gaan investeren in iets, dan zou het wel goed zijn als alles transparant en inzichtelijk is, nu trappen er waarschijnlijk een hoop mensen in door fomo en alleen de top verdiend eraan.
Soort van piramide spel anno 2019 als je het mij vraagt
Dank je, het word hier ook gepromoot*, dus ik dacht wat (kritische) vragen moeten ook gesteld worden dan.Danster schreef op zondag 17 maart 2019 @ 19:59:
[...]
Goede vragen, ADA is voor jou dus niets. Geen probleem dat moet ieder voor zichzelf bepalen.
Ook ADA coins zijn tenslotte niet gratis,
(*zie Chris bijvoorbeeld ineens zijn IOST tunnelvisie verliezen, niet dat dat nu negatief is ofzo, maar wel opvallend : p)
[ Voor 14% gewijzigd door tias86 op 17-03-2019 20:26 ]
Kan zijn maar Cardano is vanaf het begin al duidelijk geweest dat er staking zou komen. Dus het komt niet opeens vanuit het niets. Maar duidelijk is het ook geen crypto voor jou. Ik vetrouw het wel dus ik heb ze wel in mijn portfolio. Mijn keuze en mijn risico.Slux schreef op zondag 17 maart 2019 @ 20:12:
[...]
Als iemand antwoord op die vragen weet dan kan het best wat zijn toch ? Ik vraag mij allen af of iemand dat überhaupt wel weet.
Dat geld natuurlijk ook voor de meeste crypto's, maar zodra er op een onduidelijke manier naar extra zieltjes gezocht wordt om extra te gaan investeren in iets, dan zou het wel goed zijn als alles transparant en inzichtelijk is, nu trappen er waarschijnlijk een hoop mensen in door fomo en alleen de top verdiend eraan.
Kan zijn maar Cardano is vanaf het begin al duidelijk geweest dat er staking zou komen. Dus het komt niet opeens vanuit het niets. Maar duidelijk is het ook geen crypto voor jou. Ik vetrouw het wel dus ik heb ze wel in mijn portfolio. Mijn keuze en mijn risico.Slux schreef op zondag 17 maart 2019 @ 20:12:
[...]
Als iemand antwoord op die vragen weet dan kan het best wat zijn toch ? Ik vraag mij allen af of iemand dat überhaupt wel weet.
Korte edit..let op het woord risico. Dus ja ik weet het kan ook verkeerd uitpakken.
ADA kan je ook vervangen door 99,9% van de andere crypto's.tias86 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 19:50:
1 Wat is ADA?
10 Genereert ADA omzet?
14 Hoelang kunnen zij nog verder mits bovenstaande vragen het antwoord nee is.
19 When moon?
20 When lambo?
Zero.
Laat het aub rond de 140 blijven en dan weer verder omhoog.
ADA koop ik wel als het weer naar 2 cent gaat.
Weg
- Taro
- Niet online
BCHABC en ONT gaan beide prima voor een zondagavond...
BTC doet 15 dollar, ABC doet 2 dollar. Alleen als BTC niet verder komt zakt ie ook net zo hard weer in. Leuke coin voor scalps, maar wel erg tricky. Hij gaat hard omhoog en zakt ook net zo hard weer in als BTC ook maar 3 dollar zakt.
Edit: Kom net dit tegen
ATH voor ETH longs.
Edit: Kom net dit tegen
[ Voor 21% gewijzigd door PilatuS op 17-03-2019 20:47 ]
Dat is positief toch of juist niet..PilatuS schreef op zondag 17 maart 2019 @ 20:40:
BTC doet 15 dollar, ABC doet 2 dollar. Alleen als BTC niet verder komt zakt ie ook net zo hard weer in. Leuke coin voor scalps, maar wel erg tricky. Hij gaat hard omhoog en zakt ook net zo hard weer in als BTC ook maar 3 dollar zakt.
Edit: Kom net dit tegenATH voor ETH longs.
[Afbeelding]
Zero.
Nee, want je bent nu praktisch zeker over welke kant het op gaat.
ATH's van zowel short als longs, resulteren vaak in dikke spikes in tegenovergestelde richting om de boel te schoon te wipen.
[ Voor 22% gewijzigd door Trent900 op 17-03-2019 21:44 ]
Kan nog steeds beide kanten op, bij een daling kun je de longs rekt laten gaan. Nog steeds een reden voor de whales dus om een daling te forceren.Trent900 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 21:43:
[...]
Nee, want je bent nu praktisch zeker over welke kant het op gaat.
Het gevaar is een long squeeze. Bij een short squeeze worden de shorts geliquideerd waarbij de prijs omhoog schiet. Bij een long squeeze worden de longs geliquideerd waarbij de prijs omlaag schiet.
Zoals altijd hoeft dat niet te gebeuren, maar het is in het verleden wel vaak genoeg wel gebeurt. Mocht het gebeuren gaat het dan ook heel hard.
Thnx voor de uitleg!PilatuS schreef op zondag 17 maart 2019 @ 21:46:
[...]
Het gevaar is een long squeeze. Bij een short squeeze worden de shorts geliquideerd waarbij de prijs omhoog schiet. Bij een long squeeze worden de longs geliquideerd waarbij de prijs omlaag schiet.
Zoals altijd hoeft dat niet te gebeuren, maar het is in het verleden wel vaak genoeg wel gebeurt. Mocht het gebeuren gaat het dan ook heel hard.
Gaaf Taro!
Met z'n allen staken en bier, gezellig.
Morgen krijg ik m'n salaris en weet iedergeval al waar het naar toe gaat.
- staat ondertussen wel een 130 BTC sell order op ADA, 1265 sat. Daar komen we niet snel doorheen denk ik. -
Morgen krijg ik m'n salaris en weet iedergeval al waar het naar toe gaat.
- staat ondertussen wel een 130 BTC sell order op ADA, 1265 sat. Daar komen we niet snel doorheen denk ik. -
Op BitMEX was er heb ik het idee vannacht om 01:17 uur wel een wipe out van een hele hoop longs op ETH, maar zoiets kan best wel nog vaker gebeuren:PilatuS schreef op zondag 17 maart 2019 @ 20:40:
Edit: Kom net dit tegenATH voor ETH longs.
[Afbeelding]
Staat nu op 1255, koers worden naar beneden gedrukt.Tominatie schreef op zondag 17 maart 2019 @ 21:49:
Gaaf Taro!
Morgen krijg ik m'n salaris en weet iedergeval al waar het naar toe gaat.![]()
![]()
Dat staken waar ADA mee komt is niet om "zieltjes" te winnen. Zij komen met een nieuw PoS consensus waarin stakers gewoon een belangrijke rol hebben, net zoals miners bij BTC. Daarnaast is het rendement op staken echt niet noemenswaardig, daar gaat het mij en de meeste niet eens om. Het is gewoon gaaf om actief het netwerk te "helpen" door te gaan staken waar je dan ook nog een kleine beloning voor krijgt. Als long-term holder is dat natuurlijk leuk.Slux schreef op zondag 17 maart 2019 @ 20:12:
[...]
Inderdaad, goede vragen @tias86 maar zoals je zelf al zegt denk ik niet dat er een antwoord komt
Maar ik zal me eens dieper gaan inlezen en hopelijk kan ik je van antwoorden voorzien.
Moon, lambo.
Ja idd, die 10 miljoen sell order drukt de prijs behoorlijk. Nog 122 BTC/9.7 miljoen van over nu.TuutjDrie schreef op zondag 17 maart 2019 @ 21:59:
[...]
Staat nu op 1255, koers worden naar beneden gedrukt.
Dat is ook weer zo'n leuke spike als BTC van de week had zowel omhoog als omlaag. Even wat stop losses af laten gaan en opkopen. Als je het mij vraagt heeft het alleen weinig te maken met longs of shorts. Die longs of shorts zijn openstaande posities. Zo'n spike kan daar wel wat aan veranderen, maar niet veel.Sahara schreef op zondag 17 maart 2019 @ 21:53:
[...]
Op BitMEX was er heb ik het idee vannacht om 01:17 uur wel een wipe out van een hele hoop longs op ETH, maar zoiets kan best wel nog vaker gebeuren:
[Afbeelding]
- Taro
- Niet online
Die knakker wil blijkbaar geen ADA staken...
Op zich wel mooi trouwens dat hij het niet voor USDT, maar voor Bitcoin verkoopt. Hij wil dus niet naar een veilige haven, maar heeft vertrouwen in een stijging.
Op zich wel mooi trouwens dat hij het niet voor USDT, maar voor Bitcoin verkoopt. Hij wil dus niet naar een veilige haven, maar heeft vertrouwen in een stijging.
[ Voor 65% gewijzigd door Taro op 17-03-2019 22:12 ]
Wees blij dat die knakker geen market sell doet.Taro schreef op zondag 17 maart 2019 @ 22:10:
Die knakker wil blijkbaar geen ADA staken...
Sahara schreef op zondag 17 maart 2019 @ 22:12:
[...]
Wees blij dat die knakker geen market sell doet.

Is al 3 keer gedaan. Maar een market sell is het domste wat je kan doen, uit mijn ervaring wordt de koers dan gelijk weer terug gebounced.
Iemand wil inderdaad niet staken. Zijn goedrecht
Dat zijn spike's voor beginners. Dit is pas een spike
Je zou maar een stoploss hebben.PilatuS schreef op zondag 17 maart 2019 @ 22:17:
[...]
Dat spike's voor beginners. Dit is pas een spike![]()
[Afbeelding]
Weg
Low volume shitcoin. Maar inderdaad, dan heb je best een probleem als je dat overkomt. Hoe lager het volume en hoe dunner het orderboek, hoe groter het risico. Ook bij BTC loop je dat risico wel, maar niet zo extreem als hier.
Stop losses zijn sowieso lastig. Ik heb wel eens 5 minuten gedaan over de juiste plek te bepalen waar exact die te zetten. Niet te laag, niet te hoog, soms erg lastig.
ADA is een blockchain project opgericht door IOHK (Input Output Hong Kong) waar Charles Hoskinson een belangrijke rol heeft. Leuk feitje misschien; Charles heeft ook een belangrijke rol gespeeld bij Ethereum.
Cardano maakt gebruikt van een bijzonder Proof of Stake model om transacties te verifiëren genaamd "Oborus", de technologie gaat me echt boven de pet dus daar moet je dan zelf maar even induiken.
Mochten ze daadwerkelijk met enorme verbeterpunten komen is dat natuurlijk super mooi. Ik heb iedergeval wel vertrouwen in de technologie die zij gaan leveren, d'r zijn echt een heleboel slimme knapen mee bezig.
Iedereen heeft natuurlijk een andere mening; ik vind Cardano wel gaaf en zeker eentje om in de gaten te houden. Het is iedergeval tof dat er hier op Tweakers ook zoveel ADA holders zitten en leuk dat we dan met z'n allen gaan staken. We gaan wel zien wat de toekomst brengt.
Cardano is eigenlijk vergelijkbaar met Ethereum, het is ook een smartcontract platform (en ja; de concurrentie is daar enorm!). Cardano's keypoints zijn schaalbaarheid en veiligheid.Het project startte in 2015 door Hoskinson. Hij stapte over van Ethereum naar Cardano. Dingen konden beter en hij kwam met het idee om wetenschappers en andere experts in te schakelen, om de hedendaagse blockchain technologie te onderzoeken en om te vormen naar een betere variant.
Een onderzoeksteam, bestaande uit de (beste) experts op het gebied van blockchain-technologie ontwerpen Cardano op basis van wetenschappelijke onderzoekstechnologie. De eerste laag van het cardano project werd op 29 september 2017 uitgebracht.
Cardano maakt gebruikt van een bijzonder Proof of Stake model om transacties te verifiëren genaamd "Oborus", de technologie gaat me echt boven de pet dus daar moet je dan zelf maar even induiken.
@tias86 Cardano is net als 99,9% van de andere crypto's enorm speculatief natuurlijk. Het is iedergeval nog volop in ontwikkeling dus je kan eigenlijk pas over een tijd zien wat het nut van Cardano gaat zijn in de echte wereld.Een groot verschil met concurrenten als Ethereum is dat Cardano claimt de techniek om Smart Contracts te kunnen afhandelen al heeft en al bewezen is. Verwacht wordt dat binnenkort de eerste praktijkoplossing gebruikt gaat worden. Cardano is van plan om diploma's van Griekse academici op te slaan als Smart Contract binnen de Cardano Blockchain.
Mochten ze daadwerkelijk met enorme verbeterpunten komen is dat natuurlijk super mooi. Ik heb iedergeval wel vertrouwen in de technologie die zij gaan leveren, d'r zijn echt een heleboel slimme knapen mee bezig.
Iedereen heeft natuurlijk een andere mening; ik vind Cardano wel gaaf en zeker eentje om in de gaten te houden. Het is iedergeval tof dat er hier op Tweakers ook zoveel ADA holders zitten en leuk dat we dan met z'n allen gaan staken. We gaan wel zien wat de toekomst brengt.
Vindt trouwens de koersen best mooi. Eindelijk is niet die debiele pumps en dumps maar gewoon steady.
Een stijging gevolgd door een stabielere periode (ook wel: accumulatie) en dan wellicht binnenkort weer verder omhoog, naar bijv. 4.1-4.2k.
Maar eerst even die $4000 breken en daar een tijdje boven blijven denk ik zo.
Een stijging gevolgd door een stabielere periode (ook wel: accumulatie) en dan wellicht binnenkort weer verder omhoog, naar bijv. 4.1-4.2k.
O zeker niet hoor. Ik zit wel goed. Maar als ADA ook een ROI heeft waar ik achter kan staan.. Ik denk dat er meerdere blockchains succesvol kunnen worden, en een beetje verbinding houden met wat knakkens hier oid bla bla 😁tias86 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 20:16:
[...]
(*zie Chris bijvoorbeeld ineens zijn IOST tunnelvisie verliezen, niet dat dat nu negatief is ofzo, maar wel opvallend : p)
Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | HWP1
Vind ik ook, ziet er gezond uit.Tominatie schreef op maandag 18 maart 2019 @ 00:05:
Vindt trouwens de koersen best mooi. Eindelijk is niet die debiele pumps en dumps maar gewoon steady.
Alleen die stochastic RSI op de weekly van BTC staat me niet aan. Die gaf -zoals 'ie er nu voor staat- toch behoorlijke dumps aan in het verleden.
http://prntscr.com/mz8m95
Maar ja, resultaten vanuit het verleden...
Wel lijken de RSI en de MACD aan te geven dat het net zo goed omhoog kan gaan.
Iemand van jullie trouwens al eens een Lightning Network node opgezet? Zit me er een beetje in te verdiepen en het lijkt me een leuk projectje om de (spaarzame) beschikbare vrije tijd aan te besteden. Dan moet ik het postzegels verzamelen en het punniken maar laten vallen.
Kan in de toekomst wel es interessant zijn naarmate het LN groeit.
BTC doet 30 dollar. ETH doet in die tijd 2 dollar en ABC 6 dollar
Het mag dan wel een shitcoin zijn, maar damn wat een run zeg.
Edit: En dan verliest BTC 6 dollar en ABC gelijk 2 dollar. Dat met een munt van 4k tegenover 160 dollar. Ben benieuwd of SV de volgende is die zulke dingen gaat doen.
Edit: En dan verliest BTC 6 dollar en ABC gelijk 2 dollar. Dat met een munt van 4k tegenover 160 dollar. Ben benieuwd of SV de volgende is die zulke dingen gaat doen.
[ Voor 39% gewijzigd door PilatuS op 18-03-2019 01:52 ]
Verwijderd
Ik heb vannacht gedroomd dat crypto echt los ging, enkelen hier typten dat ze hun huis konden afkopen en uit gingen cashen, waarop er een hele discussie ontstond wanneer nu het beste moment was om te cashen etc want piek was nog niet in zicht blablabla. Vreemd genoeg ging Electroneum Ethereum voorbij naar de 2e plaats en waren alle fake miners blij dat ze die coins gespaard hadden, kortom: het ging nergens over.
Nu hoop ik dat dit een soort visioen was voor aankomende week. Dus fasten your seatbelts to the moon gentlemen.
Nu hoop ik dat dit een soort visioen was voor aankomende week. Dus fasten your seatbelts to the moon gentlemen.
Je zou maar een buy order op 50 sats hebben staan..
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Verwijderd
??..told what??
Je hoeft me niks te vertellen, ik weet wat er speelt daar '
En mijn muntenberg weer flink uit gebreid.
waren een paar vruchtbare uren
Ik heb op Kraken al een paar keer geluk gehad met die spikes, van de week met Dash en een paar keer met LTC, +/- 2 jaar extreem geluk gehad met zo spike leverde in 1 keer een riant boven modaal maandsalaris op.Stokstaart schreef op maandag 18 maart 2019 @ 08:47:
[...]
Je zou maar een buy order op 50 sats hebben staan..
Om die reden gebruik ik ook nooit een stop-loss.
Wel een sneaky exchange dat Exrates, ineens hadden ze onderhoud toen CSC zo omhoog ging..Verwijderd schreef op maandag 18 maart 2019 @ 08:59:
[...]
??..told what??
Je hoeft me niks te vertellen, ik weet wat er speelt daar '
En mijn muntenberg weer flink uit gebreid.
waren een paar vruchtbare uren
[ Voor 30% gewijzigd door Slux op 18-03-2019 09:04 ]
Verwijderd
Ja dat klopt.Slux schreef op maandag 18 maart 2019 @ 09:02:
[...]
Ik heb op Kraken al een paar keer geluk gehad met die spikes, van de week met Dash en een paar keer met LTC, +/- 2 jaar extreem geluk gehad met zo spike leverde in 1 keer een riant boven modaal maandsalaris op.
Om die reden gebruik ik ook nooit een stop-loss.
[...]
Wel een sneaky exchange dat Exrates, ineens hadden ze onderhoud toen CSC zo omhoog ging..
Maar veel kunnen verdubbelen daar.
Maar normaal moet je daar niet zijn.
Handel verder alleen op neux en stex
Mijn advies is al een tijdje, kopen onder de 100 USD en verkopen boven de 150 USD. Ik heb er 4 onder de 100 gekocht (99 USD) en ik denk dat ik deze wel een half jaartje ga proberen vast te halen.Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2019 @ 01:21:
BCH minimaal naar 160 euro.
200 zou helemaal fantastisch zijn, dan trek ik er ook nog vette winst uit
een 0.1 BTC prijs moet echt mogelijk zijn het komende jaar.
Toch ben ik bang dat snel weer een dikke -30% komt en dan we nog altijd niet de bodem hebben bereikt. In ieder geval niet voor BTC. Misschien wel voor BCH maar ik ben toch bang dat we het komende jaar toch nog flink lager dan 80 USD gaan.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
0.1 BTC moet mogelijk zijn maar er komt ook een dikke -30 en bcash gaat weer onder de 80Kain_niaK schreef op maandag 18 maart 2019 @ 09:17:
[...]
Mijn advies is al een tijdje, kopen onder de 100 USD en verkopen boven de 150 USD. Ik heb er 4 onder de 100 gekocht (99 USD) en ik denk dat ik deze wel een half jaartje ga proberen vast te halen.
een 0.1 BTC prijs moet echt mogelijk zijn het komende jaar.
Toch ben ik bang dat snel weer een dikke -30% komt en dan we nog altijd niet de bodem hebben bereikt. In ieder geval niet voor BTC. Misschien wel voor BCH maar ik ben toch bang dat we het komende jaar toch nog flink lager dan 80 USD gaan.
Ja duidelijk verhaal
Als BTC naar 1000 gaat, is 0.1 BTC = 100 USD.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Mooie pump van ENJ.
Het vertrouwen was wat minder. Toch blij dat ik op 10% na alles geHODLt heb.
[ Voor 11% gewijzigd door oNo op 18-03-2019 09:35 ]
Verwijderd
Dit idd. Maar eerst m'n 8 BCH terughalen zonder verlies.Kain_niaK schreef op maandag 18 maart 2019 @ 09:17:
[...]
Mijn advies is al een tijdje, kopen onder de 100 USD en verkopen boven de 150 USD.
Ik probeer bij dat soort pumps altijd slechts 10% over te houden, de kans dat je na zo'n piek veel goedkoper in kan stappen is vele malen groter. Mocht ie toch door stijgen, pak je nog wat mee met je laatste procenten. De tijden dat een coin dag na dag in de dubbele groene cijfers zit zijn er nog niet en komen wellicht ook niet meer.oNo schreef op maandag 18 maart 2019 @ 09:34:
Mooie pump van ENJ.
Door tijdig uit te ladderen geef je een deel van je winst weg ten faveure van de zekerheid dat je daadwerkelijk winst hebt gerealiseerd. Allemaal niet moeilijk. De kunst is vervolgens om geduldig te blijven met het lager instappen.
Uit nieuwsgierigheid: kun je een pump zoals ENJ nou zien aankomen in het orderboek? Zijn er patronen te onderkennen? Ik neem aan dat diegene(n) die een dergelijke pump initiëren winst willen nemen en dit op een zo hoog mogelijk niveau (en dus dat er sellorders klaar staan)? Of is dit een kwestie van een botte marketbuy en vervolgens op enig moment een dikke marketsell die niet te voorspellen zijn?
De alts op Binance zijn allemaal aan het bloeden, dump incoming?
[ Voor 39% gewijzigd door BTC100K2021 op 18-03-2019 11:44 ]
Iemand op bitfinex wil niet zo graag dat het omlaag gaat. Blijft steeds een muurtje van ~20 BTC buy ontstaan.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Het schijnt dat je soms de toekomst kan zien in dromen. Informatie binnen krijgen uit een paralelle wereld. Mischien is bitcoin daar al 50 jaar bezig.... (ALLES gebeurt NU, tijd bestaat niet dus oneindige paralelle ''aarde' en versies van je eigen persoon/geest')Verwijderd schreef op maandag 18 maart 2019 @ 08:30:
Mooi om te zien dat de bitcoin prijs stabiel blijft. De whales doen nu geen zet. Die zitten ook met handen in het haar kat uit de boom te kijken.
ik zit nu 100% op Binance ik stop met hodl, ga nu enkel traden .... spannend. Moet nu echt Binance vertouwen met mijn centen.
[ Voor 76% gewijzigd door A87 op 18-03-2019 14:02 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
dubbelpost
[ Voor 96% gewijzigd door A87 op 18-03-2019 13:49 ]
Kun je mooi voor een deel in KMD stappen, die gaat zo weer herstellen richting 27/28xxx. Zelf weer ingestapt op 25700, wat ook een bodem bleek na de spike vanaf 38xxx terug naar 25xxx om vervolgens te spiken naar 31xxx en nu dus weer terug te vallen naar 25xxx. Hopelijk kan ik dat trucje vandaag nog weer een keer herhalen voor een procentje of 15 tot 20.A87 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 13:47:
[...]
Het schijnt dat je soms de toekomst kan zien in dromen. Informatie binnen krijgen uit een paralelle wereld. Mischien is bitcoin daar al 50 jaar bezig.... (ALLES gebeurt NU, tijd bestaat niet dus oneindige paralelle ''aarde' en versies van je eigen persoon/geest')
Mooi om te zien dat de bitcoin prijs stabiel blijft. De whales doen nu geen zet. Die zitten ook met handen in het haar kat uit de boom te kijken.
ik zit nu 100% op Binance ik stop met hodl, ga nu enkel traden .... spannend. Moet nu echt Binance vertouwen met mijn centen.
[ Voor 14% gewijzigd door BTC100K2021 op 18-03-2019 14:07 ]
Verwijderd
Parallelle dimensies, ik sta open voor dit idee. Onze wereld is niet 3d. Onze perceptie en logica (nog) wel.A87 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 13:47:
[...]
Het schijnt dat je soms de toekomst kan zien in dromen. Informatie binnen krijgen uit een paralelle wereld. Mischien is bitcoin daar al 50 jaar bezig.... (ALLES gebeurt NU, tijd bestaat niet dus oneindige paralelle ''aarde' en versies van je eigen persoon/geest')
Soms voel ik me net Jomanda, KMD knalt er vandoor
Een mechanisme in ons ingebouwd... om miljarden keren per seconde te switchen van dimensies...Verwijderd schreef op maandag 18 maart 2019 @ 15:44:
[...]
Parallelle dimensies, ik sta open voor dit idee. Onze wereld is niet 3d. Onze perceptie en logica (nog) wel.
Alles gebeurd nu... je geboorte je sterfte.. alles is nu. ALLES ligt als als het ware vast in een ''still image''
|Totale mindfuck. We bewegen ons van frame naar frame!
Er is dus geen vast verleden of vaste toekomst.. Mischien leeft Elvis nog op een andere versie van aarde..
Wat denk je van Dejavu.. dat soort dingen... het is echt een ongelofelijk mindfuck
[ Voor 23% gewijzigd door A87 op 18-03-2019 16:08 ]
Verwijderd

Livecoinwatch is ook weer lekker aan het flippen. Wellicht ook parallelle dimensie shit?
Mag van mij! Heb nog een bag HTMLcoin die ik best wil dumpen voor die prijs
Zo te zien staat neo op een mooi punt om binnen 12 uur of morgen in te stappen in een trade.......
Is imo een shitcoin maar heeft veel 'fans''
ARK zakt ook netjes omlaag onder de daily ribbon op lage stand....
Is imo een shitcoin maar heeft veel 'fans''
ARK zakt ook netjes omlaag onder de daily ribbon op lage stand....
[ Voor 25% gewijzigd door A87 op 18-03-2019 16:38 ]
A87 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 16:05:
[...]
Een mechanisme in ons ingebouwd... om miljarden keren per seconde te switchen van dimensies...
Alles gebeurd nu... je geboorte je sterfte.. alles is nu. ALLES ligt als als het ware vast in een ''still image''
|Totale mindfuck. We bewegen ons van frame naar frame!
Er is dus geen vast verleden of vaste toekomst.. Mischien leeft Elvis nog op een andere versie van aarde..
Wat denk je van Dejavu.. dat soort dingen... het is echt een ongelofelijk mindfuck
in welke coins zat jij ook al weer? Dan zorg ik dat ik die niet heb.
Zero.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!