Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 12:25:
[...]
Ik zeg niet dat we niet meer lager kunnen maar ik heb echt een hekel aan dat soort gasten. Traders die met caps-lock COLLAPSE-IS-COMING typen om aandacht te trekken vertrouw ik sowieso niet.
Verder is dat patroon wat hij aangeeft ook boven de 'oude' weerstand van 6k te vinden en dan zijn we nu wel bij de bodem als je die vergelijking volgt. Sowieso zijn er geen garanties dat 2019 patroon van 2014 volgt.
Als ik dan in zijn vervolg-chart zie '$1950 big support en our bottom' vertrouw ik hem helemaal niet meer en is hij volgens mij alleen zijn eigen positie aan het shillen. Gast is alleen en maakt er 'our' van om te laten lijken dat hij een groep is. En 1 dip op $1950 'Big support' noemen omdat hij hoopt dat de markt daar heen gaat is ook niet meer dan wishfull thinking.
Ik zou het niet erg vinden als het richting de $1950 gaat eerlijk gezegd. Maar je hebt volledig gelijk, zulke gasten op voorhand al niet vertrouwen. Als je goed naar de grafieken van het koersverloop gaat kijken ga je wel meer van zulke candle formaties zien.
Het is allemaal wat voorbarig, zeker in de cryptomarkt. Het is allemaal niet zo oud en ontzettend volatiel, charts van vorig jaar zeggen weinig. Zeker in tegenstelling tot de traditionele valutamarkten, waar deze technicals wat vaker correct zijn.
Moet zeggen ga uit van je eigen kracht, en zorg dat je een gedegen investeringstactiek hebt. The next big thing is iedereen naar op zoek, kans is klein dat je die gaat vinden overigens.
Stem vooral je investeringsgedrag af op de actuele marktomstandigheden. Als je succesvol wilt investeren met een relatief laag risicoprofiel kijk dan of cost-averagen niet iets voor je is.