[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 50 ... 156 Laatste
Acties:
  • 436.597 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:33
Hexxagon schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 06:41:
[...]
Ik heb zelf een Trezor, hetzelfde als een Ledger Nano, maar ander merk. En ik kan het aanbevelen.
[...]
Grootste verschil met Nano S, is dacht ik, dan bij je recoveren van je seed, typ je op de kleine nano s al je keywords. Bij de Trezor ben je verbonden met PC, dus gaat stuk sneller als je een degelijke keyboard hebt. Allebei zijn veilig :)
Dat klinkt mij als een veiligheidsrisico in de oren en een hele vreemde design keuze. Als je een keylistener op je pc zit, ben je de recovery seed kwijt.

Het invoeren van de recovery seed op een Nano S is redelijk goed te doen, het hele woordenboek zit erin, dus met word completion kost het ongeveer 5 tot 10 seconden per woord denk ik. Maar het is gelukkig niet iets wat je vaak hoeft te doen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 15:34:
[...]

Als de boel blijft pompen komt NANO vanzelf aan de beurt, het is dan echt weer het spelletje coinhoppen naar de coins nog geen pumps gehad hebben.
Vaak zie je toch wel dat zodra het maar niet door een bepaalde grens(BTC)gaat het op een gegeven moment keihard omlaag gaat.
Hoop van niet natuurlijk maar als dat gebeurt is het nog maar afwachten wat NANO doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wehave schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 15:49:
[...]

Vaak zie je toch wel dat zodra het maar niet door een bepaalde grens gaat het op een gegeven moment keihard omlaag gaat.
Hoop van niet natuurlijk maar als dat gebeurt is het nog maar afwachten wat NANO doet.
Ken je einsteinium nog :') ik ook niet.

Maar ik maak me er echt nog geen zorgen om.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
wehave schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 15:49:
[...]

Vaak zie je toch wel dat zodra het maar niet door een bepaalde grens(BTC)gaat het op een gegeven moment keihard omlaag gaat.
De vraag die iedereen zich afvraagt, breken we uit de driehoek of gaan we terug omlaag? Ik zie alleen dat de daily RSI sinds gisterenavond op zijn max zit en er een bearisch crossover zit aan te komen. We zitten te bonken tegen de dalende trendlijn van die driehoek (zoals @PilatuS mooi weergaf met die afbeelding) en hebben nu al meerdere malen geprobeerd deze te doorbreken. Daarnaast krijgen we ook nog de weerstand van de Ichimoku Cloud die er net boven hangt... Echter mochten we toch doorbreken verwacht ik wel vuurwerk. Ik bekijk het nu even vanaf de zijlijn, vertrouwde het sinds gisterenavond niet meer bij de laatste gefaalde poging, misschien onterecht maar we zitten uiteindelijk nog altijd in een beren markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
DaCoTa schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 01:00:
[...]

Ziet er strak uit, eens kijken of ik van de week de API kan beproeven :-) Is er ook documentatie van de websockets beschikbaar?
@keesdewit Ik heb vorige week even naar de API gekeken, een paar dingen:
  • De REST API geeft redelijk vaak een SSL exception (No PSK available. Unable to resume.)
  • Het lijkt erop alsof de waarden van de bid/ask in de getmarketsummaries call niet overeen komt met die van getorderbook. Is een van die twee gecached?
  • De websockets heb ik gevonden, maar ik krijg niks op de wsob stream, klopt dat? Het kan zijn dat ik een stap mis van de handshake, dus als er documentatie beschikbaar is voor de websockets, zou ik daar graag gebruik van maken, is makkelijker dan de UI te reverse engineeren ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
dabla schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:08:
[...]
Daarnaast krijgen we ook nog de weerstand van de Ichimoku Cloud die er net boven hangt... E
Slux moest hier aan denken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Slux schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 15:25:
[...]

Ik vind hem vrij duur vergeleken met Kraken, Bitstamp en Gdax plus 0.30% fee
Kan je uitleggen wat je er dan duur aan vind? Aangezien er geen premium op de prijs van Blockport zit.. de BTC ETH LTC BCH XRP komen van Bitstamp vandaan namelijk.

Trading fee is 0,3% idd maar kan je 50% korting op krijgen door de token te holden, om 0,15% fee op Bitstamp te krijgen moet je 600k volume in 30 dagen traden..

Voordeel is nu tegenover Bitstamp is Ideal. en meer coins.

Nadelen nog! geen limitorders en andere pro trader opties en lagere limieten, max 10k uitcashen en depositten.
En vooralsnog alleen BTC deposits, de rest moet nog volgen.

[ Voor 9% gewijzigd door tias86 op 20-02-2019 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keesdewit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-06 20:46
DaCoTa schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:25:
[...]

@keesdewit Ik heb vorige week even naar de API gekeken, een paar dingen:
  • De REST API geeft redelijk vaak een SSL exception (No PSK available. Unable to resume.)
  • Het lijkt erop alsof de waarden van de bid/ask in de getmarketsummaries call niet overeen komt met die van getorderbook. Is een van die twee gecached?
  • De websockets heb ik gevonden, maar ik krijg niks op de wsob stream, klopt dat? Het kan zijn dat ik een stap mis van de handshake, dus als er documentatie beschikbaar is voor de websockets, zou ik daar graag gebruik van maken, is makkelijker dan de UI te reverse engineeren ;-)
Beste DaCoTa,

Bedankt voor je feedback. Om je vragen te beantwoorden:

- Zou het kunnen dat je een Java client gebruikt? Er zit namelijk een bugje in Java in combinatie met TLS 1.3: https://bugs.openjdk.java.net/browse/JDK-8213202 Wij ondersteunen op dit moment ook nog TLS 1.2, dus je zou kunnen proberen om dat af te dwingen.
- Ik heb ze net vergeleken, maar ik kan geen verschil ontdekken tussen wat er in de grafische interface staat en in de json uit de API. Dit is mijn referentiekader: https://api.txbit.io/api/public/getorderbook?market=XLR/BTC&type=both
- De websockets zijn niet ontworpen als publieke API. Vandaar dat er geen beschrijving van is en het lastig implementeren is. Waar mogelijk kun je de SignalR client library gebruiken, maar let wel dat je dan een ongedocumenteerde koppeling aan het implementeren bent die aan verandering onderhevig kan zijn.

Als je nog vragen hebt dan sta ik je graag te woord (y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaCoTa
A87 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 15:22:
[...]

even kijken hoe blockport er uit ziet ff account maken.

OK, dus ze willen meteen je ID hebben

-1
Voor een platform wat in de EU wil opereren is dat toch logisch? We zijn echt wel voorbij de cowboy jaren dat je overal met een guerrillamail dollars en euros heen en weer kon pompen. Als je wilt dat ze overleven en niet een take-down krijgen van de overheid, waarbij je funds dus niet safu zijn, lijkt het me alleen maar goed dat ze je ID willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
tias86 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:45:
[...]

Kan je uitleggen wat je er dan duur aan vind? Aangezien er geen premium op de prijs van Blockport zit.. de BTC ETH LTC BCH XRP komen van Bitstamp vandaan namelijk.

Trading fee is 0,3% idd maar kan je 50% korting op krijgen door de token te holden, om 0,15% fee op Bitstamp te krijgen moet je 600k volume in 30 dagen traden..

Voordeel is nu tegenover Bitstamp is Ideal. en meer coins.

Nadeel nog! geen limitorders en andere pro trader opties en lagere limieten, max 10k uitcashen en depositten.
Op bitstamp doet XRP 0.285, blockport 0.29, zulk volume zit je al snel hoor als je een paar keer trade per dag, zelfde met kraken, en gdax is gratis, daar cash ik meestal ook uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Slux schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:57:
[...]

Op bitstamp doet XRP 0.285, blockport 0.29, zulk volume zit je al snel hoor als je een paar keer trade per dag, zelfde met kraken, en gdax is gratis, daar cash ik meestal ook uit.
Ben zelf geen daytrader en ik ga dat dus nooit halen, vind het zelf vooralsnog gewoon een prettige Nederlandse fiat gateway.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:16
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 15:34:
[...]

Mijn grootste holdings zijn ook Bitcoin en NANO, NANO doet echt bizar weinig. Maar ik maak me niet te druk. Deze stijging is nog maar een weekje? aan de gang.

Als de boel blijft pompen komt NANO vanzelf aan de beurt, het is dan echt weer het spelletje coinhoppen naar de coins nog geen pumps gehad hebben.

En verder is NANO een pracht crypto die ik liever lang wil holden dan short term verkopen. Ergens ben ik een soort blij dat ie relatief stil staat en ik nog geen beslissing hoef te maken.
Er is actie in de taxi nu, hoogste volume op de 15min-charts sinds dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
tias86 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 17:03:
[...]

Ben zelf geen daytrader en ik ga dat dus nooit halen, vind het zelf vooralsnog gewoon een prettige Nederlandse fiat gateway.
Het ziet er mooi uit hoor en je centjes in NL is ook lekker vertrouwd ( geen idee of ze onder bank garantiestelsel vallen ? ) maar als je wat meer trade dan is die ongunstig en kan je beter op exchanges traden dan blockport.

Een halve cent verschil op XRP is voor mij een aardig bedrag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 13:19

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik heb ook het idee dat er al mensen nerveus beginnen te worden. We kunnen straks die enorme groene staaf verwachten wat mij betreft. Volgens mij zei ik vorigjaar ergens dat we maart, april weer wat actie konden verwachten als ik mij het goed herinner. De echte actie moet dus nog komen.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-09 23:21
Sahara schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 15:12:
@toilet_paper @Tominatie of andere Bitmex traders. Stel je zit short in XBT en je wil een stop loss order plaatsen MAAR je wil de transactie kosten terug (gratis) krijgen als maker. Koers is nu bijv. 3914, je zit short en je plaatst de volgende buy stop limit stop loss order:

Limit price = 3940
Trigger/Stop price = 3920

Stel nu dat de stop wordt geraakt, dan wordt je order tegen max. 3940 uitgevoerd als een limit order. Maar ondanks dat het een limit order is moet je vaak transactie kosten betalen omdat hij als een taker wordt uitgevoerd. Als je short/long gaat kan je door de maker te zijn een rebate krijgen voor je transactie kosten. Maar als je nou een stop loss plaatst voor een lopende short positie, hoe kan je stop loss worden uitgevoerd tegen de maker fee? Als ik het vakje Post only aanvink, dan wordt m'n buy stop limit order automatisch geannuleerd :-(. Iemand een idee?

Of is het simpelweg standaard dat je bij een Buy stop limit order altijd de taker fee moet betalen en je alleen met handmatige bid orders van je short als maker (gratis) af kan komen die worden aangetikt?
Volgens mij zit het in dat geval zo:
In jouw voorbeeld wordt de order getriggered op 3920. Als dat is gebeurd, wordt vervolgens de buyorder direct gevuld, omdat jouw buy limit (3940) boven de actuele koers (3920 dus) ligt. Het is dan geen limit order.
Je geeft enkel een limiet aan van wat je ervoor wilt betalen, maar het blijft in dat geval een market order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
En daar gaat ONT *O*

Grote kans dat NEO binnen 1-2 uurtjes ook gaat als ONT even stilvalt.

[ Voor 63% gewijzigd door Taro op 20-02-2019 17:26 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 21:22
Taro schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 17:25:
En daar gaat ONT *O*

Grote kans dat NEO binnen 1-2 uurtjes ook gaat als ONT even stilvalt.
Die mag nog wel even, sta nog -6,5% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Slux schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 17:13:
[...]

Het ziet er mooi uit hoor en je centjes in NL is ook lekker vertrouwd ( geen idee of ze onder bank garantiestelsel vallen ? )
Geen 1 valt onder DGS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 10:26
Meer mensen problemen met de Delta app? Ik krijg al een paar dagen geen "end of day portfolio update" meer. Uit en aangezet, helpt niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 13:19

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@AlterMann Ik miste gister in eens RDD uit mijn portfolio. Kwam er later weer gewoon bij. Volgens mij kreeg ik laatst ook geen end of day update.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

ARk is ook weer in de plus... zeker geen bearmarkt meer.

de whales twijfelen nu om bitcoin een schop te geven...

[ Voor 35% gewijzigd door A87 op 20-02-2019 18:26 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
DAMAGE schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 17:18:
Ik heb ook het idee dat er al mensen nerveus beginnen te worden. We kunnen straks die enorme groene staaf verwachten wat mij betreft. Volgens mij zei ik vorigjaar ergens dat we maart, april weer wat actie konden verwachten als ik mij het goed herinner. De echte actie moet dus nog komen.
Dat is alleen als je het goed herinnerd he :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
  • Laatst online: 12-05 21:26
Poee heel wat belangrijke mensjes op een rij die de IMF bij elkaar heeft gebracht zeg.

Het zou nou mega handig zijn als crypto daar een zegje binnen in die kring te hebben. Staat er iemand tussen van BTC?...nee ETH?... LTC?... nee hmmm Ja verrek!!! De CEO van Ripple. Hoe is het mogelijk.. zitten met hun reet overal tussen.

Dat XRP moet toch wel wat speciaals zijn zeg. 8) _/-\o_ #shilltime

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/cv3kh2N/Dzz-Dmn-DX0-AIC6g-G.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Klaas25 op 20-02-2019 18:30 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Klaas25 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 18:28:
Shilltime: Poee heel wat belangrijke mensjes op een rij die de IMF bij elkaar heeft gebracht zeg.

Het zou nou mega handig zijn als crypto daar een zegje binnen in die kring te hebben. Staat er iemand tussen van BTC?...nee ETH?... LTC?... nee hmmm Ja verrek!!! De baas van Ripple. Hoe is het mogelijk.. zitten met hun reet overal tussen.

Dat XRP moet toch wel wat speciaals zijn zeg. 8) _/-\o_

[Afbeelding]
Geeft maar weer aan wat voor enge coin het is, als de baas tussen dat soort mensen staat die in ivoren torentjes leven en geen idee hebben wat er echt in de wereld gebeurt :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
Slux schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 18:31:
[...]

Geeft maar weer aan wat voor enge coin het is, als de baas tussen dat soort mensen staat die in ivoren torentjes leven en geen idee hebben wat er echt in de wereld gebeurt :X
Don't fear it. Embrace it. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
A87 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 18:26:
ARk is ook weer in de plus... zeker geen bearmarkt meer.

de whales twijfelen nu om bitcoin een schop te geven...
Beetje voorbarig, vind je niet? Geen idee wat de maatstaven zijn om iets een bear of bullmarket te noemen, maar deze stijging is toch niet ineens van hoppa we zitten in een bullmarket lijkt me.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Klaas25
Bartvandelaar schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 18:53:
[...]

Beetje voorbarig, vind je niet? Geen idee wat de maatstaven zijn om iets een bear of bullmarket te noemen, maar deze stijging is toch niet ineens van hoppa we zitten in een bullmarket lijkt me.
Moet je eens uitzoomen haha. Tering wat zitten we dan diep in de put zeg ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Bartvandelaar schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 18:53:
[...]

hah voorbarig :P... we zitten al 14 maanden in een bearmarkt 8)7. Alle weakhands zijn er al lang uitgeknikkerd. mijn ma zei deze maandenook al van dit word niets meer....

[ Voor 11% gewijzigd door A87 op 20-02-2019 19:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
A87 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 19:46:
[...]

hah voorbarig :P... we zitten al 14 maanden in een bearmarkt 8)7. Alle weakhands zijn er al lang uitgeknikkerd. mijn ma zei deze maandenook al van dit word niets meer....
Ik hoop het van harte voor je kerel, maar zou voorlopig nog nergens op rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Het is even rustig, dus een nieuwtje kan wel even:
Er liggen nu twee bitcoin-ETF aanvragen bij de SEC op tafel
Voor de liefhebbers hier te lezen: https://www.crypto-inside...agen-bij-de-sec-op-tafel/
:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dabla
Morgen donderdag, mogen we ons dan weer aan wat rood verwachten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
En nog een nieuwtje:
Bitcoin Handel In Indonesië Explodeert Na Legalisering Cryptocurrencies
Bron: https://www.bitcoinspot.n...isering-cryptocurrencies/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Iemand bekend met Kyber Network (KNC)??

Die Buterin heeft er wat van in zijn non ETH bags samen met OMG. Hij heeft ook dogecoin dusja daar niet van... Als ik miljardair was had ik ook wel dogecoin voor de fun :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23:13

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
@Verwijderd
wat kunnen we vandaag verwachten in Goede tijden crypto tijden?

verfilm het en ik zou er naar kijken:P

[ Voor 27% gewijzigd door twain4me op 20-02-2019 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

read my lips..................... mooooooonnnnnn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 18:07
dabla schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 20:41:
Morgen donderdag, mogen we ons dan weer aan wat rood verwachten?
Hoop het van harte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dabla
twain4me schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 21:19:
@Verwijderd

Ben er zeker van mocht @Verwijderd een film maken we talloze quotes en one liners zouden horen zoals de films uit de jaren 80 die voor altijd de geschiedenis boeken zouden ingaan :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nRealsus
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-07 12:47
nog meer nieuws?
Security: Galaxy S10 is built with defense-grade Samsung Knox, as well as a secure storage backed by hardware, which houses your private keys for blockchain-enabled mobile services.
bron:https://news.samsung.com/global/samsung-raises-the-bar-with-galaxy-s10-more-screen-cameras-and-choices

[ Voor 14% gewijzigd door nRealsus op 20-02-2019 21:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
ONT/BTC zit weer tegen de 1900 aan te hikken, die kan nog wel eens flink doorschieten als het deze keer lukt denk ik. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

twain4me schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 21:19:
@Verwijderd

:') ik heb nog geen idee _O- die serie schrijft zichzelf, vooral wanneer de koersen flink bewegen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
En daar gaat ONT!
Edit, en weer terug bij af...

[ Voor 47% gewijzigd door Swaha op 20-02-2019 23:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 22:39:
[...]

:') ik heb nog geen idee _O- die serie schrijft zichzelf, vooral wanneer de koersen flink bewegen :Y
hmmm jammer, dan maar naar scheve stadsmuren en mr Frank Visser kijken _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toilet_paper
toilet_paper schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:25:
[...]

Ik maak meestal nooit fouten met traden.
Fouten maak ik dus ook wel degelijk, maar probeerde het enigszins humoristisch opschepperig te omschrijven, wat een hoop lui niet als zodanig zagen gezien het aantal plusjes bij jouw reactie ;)
Ach ja, het was ook humor van je likmevessie.
Maar ik moest het toch even toelichten, anders denken de mensen hier nog van 'wat is die kjeal dom met zijn 'meestal nooit'. Dat is natuurlijk geen optie 8) .

Acties:
  • +16 Henk 'm!

Verwijderd

dabla schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 21:44:
[...]

Ben er zeker van mocht @Verwijderd een film maken we talloze quotes en one liners zouden horen zoals de films uit de jaren 80 die voor altijd de geschiedenis boeken zouden ingaan :P
Het zou mooi zijn als we een soort crypto channel zouden kunnen aanmaken, met daarin allerlei spin offs van diverse shows, puur crypto gerelateerd. Met klassiekers als:

- Trader zoekt pump: een heftige reality show over traders die nog altijd geen pump hebben weten te pakken, en er veelal alleen voor staan.

- De Cryptomoeder: een parodie gevuld met herkenbare situaties van de dagelijkse sleur die moeders van jonge crypto investeerders ondervinden.

- Wie is de scam? : een programma wat draait om een spel waarin bekende investeerders de scam tussen tientallen potentieel succesvolle ICO's proberen te ontrafelen.

- The voice of crypto: wie is de nieuwe Carlos Matos?

- Tussen shitcoin en digitaal goud: random mensen die in de stoffige uithoeken van hun portfolio pareltjes hebben ontdekt, die worden geëvalueerd door experts op waarde.

- Exchange misbruikers: een brute reality show die een politie team volgt over de dagelijkse wandaden van bots op diverse exchanges.

- Temptation Tradeland: traders met een voorliefde voor een specifieke coin worden door sensuele Bitcoin Cash verleiders in verlegenheid gebracht om vreemd te gaan in shitcoins met hun hodlfolio.

- Expeditie cryptoson: bekende crypto youtubers proberen te overleven op een tropisch eiland zonder internet. Kijk hoe sommige mensen na 2 uren al compleet mentaal instorten omdat ze de koers niet kunnen checken.

En natuurlijk: goede tijden, crypto tijden.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 23:11:

En natuurlijk: goede tijden, crypto tijden.
Hoewel ik best kan meegaan in je andere formats zou ik deze laatste graag willen omdopen in: 'Goede tijden, crypto lijden' met uw goedvinden. Er moet wel iets van drama in de titel zitten. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
En alleen gekeken door mannen.

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Of vrouwen met een kort pittig kapsel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Bartvandelaar schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 23:22:
[...]

Of vrouwen met een kort pittig kapsel.
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/fr/cp0/e15/q65/44889116_2202336983131722_8942230560059686912_n.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=4e64d549d1a094851beedbcaee7960a0&oe=5CF35CE0

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Swaha
En op zondagochtend de mogelijkheid voor ICO's om veel te dure zendtijd in te kopen:
Afbeeldingslocatie: https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/deondernemer/content/news_items/172796/984x554/Harry_Mens_Business_Class_miljoenen_vastgoed_beleggen_contracten_1.jpg

Uiteraard wordt er ook aan Henk en Ingrid gedacht voor hun conflicten met stroomaftappende buren die de kelder vol hebben staan met miners:
Afbeeldingslocatie: https://www.zandvoortsecourant.nl/content/images/2016-05/16-05-23-mr-frank-visser-ambassadeur-buurtbemiddeling.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Wat een baas is die Kakhiel he. Die zit waarschijnlijk vuistdiep in bitcoin. Al vanaf 2008.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ja kakhiel is sowieso een dikke eindbaas.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Iemand kocht net even 2 miljoen ZIL in 2 market buys in USDT. Heb net zelf ook maar wat gekocht. In BTC ligt ie vrij vlak op support en hij doet al even geen reet terwijl andere munten wel leuk bezig zijn. Denk dat omhoog nu een grotere kans is dan verder omlaag. Zat toevallig te kijken om te kopen toen er even 2 miljoen werd gekocht waardoor de prijs van 1850 naar 1950 ging en weer terug. De sell the news rally lijkt nu wel weer even voorbij te zijn gok ik zo.

• A87
  • Niet online

A87

ff offtoptic CPY heeft denuvo 5.5 gecracked :p... dus de drm van metro exodus
_/-\o_

[ Voor 39% gewijzigd door A87 op 21-02-2019 00:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 23:11:
[...]

- The voice of crypto: wie is de nieuwe Carlos Matos?
_O- _O- _O-

waarom heeft deze het lijstje niet gehaald?

Meiden van Grypto: 18+ sexueel geladen programma

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RaptorXS
Met een goedemorgen op deze nog groene dag, BTC adoptie gaat steeds verder.
Bitcoin ฿-symbool eerste cryptovaluta op Google-toetsenbord
Door Jeffrey 20 februari 2019 in Bitcoin, Coin Talk, Nieuws
Afbeeldingslocatie: https://crypto365.nl/wp-content/uploads/2019/02/Bitcoin-Logo-1005x570.jpg
edit: Bron: https://crypto365.nl/bitc...ta-op-google-toetsenbord/

[ Voor 13% gewijzigd door RaptorXS op 21-02-2019 07:37 ]

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:35

Bever!

3

PilatuS schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 23:48:
Iemand kocht net even 2 miljoen ZIL in 2 market buys in USDT. Heb net zelf ook maar wat gekocht. In BTC ligt ie vrij vlak op support en hij doet al even geen reet terwijl andere munten wel leuk bezig zijn. Denk dat omhoog nu een grotere kans is dan verder omlaag. Zat toevallig te kijken om te kopen toen er even 2 miljoen werd gekocht waardoor de prijs van 1850 naar 1950 ging en weer terug. De sell the news rally lijkt nu wel weer even voorbij te zijn gok ik zo.
Dat zie je nu wel vaker, vlakke koers en af en toe zo'n dikke buy. Ik ben toe aan een bullrun

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

twain4me schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 01:19:
[...]

_O- _O- _O-

Met groene dildo's omhoog. En rode naar beneden..
Of als ze vreemdgaan rode dildo omhoog en groen down.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RaptorXS
twain4me schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 01:19:
[...]

_O- _O- _O-

Ik dacht meer aan cryptosletjes
Geen idee meer hoe ik daar aan kom O-)

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02:27
Zou wat zijn als we hier een reject krijgen. Dan zitten we dadelijk in een ~1000 dollar kanaal heen en weer te bounchen.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:57
LED-Maniak schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 09:50:
Zou wat zijn als we hier een reject krijgen. Dan zitten we dadelijk in een ~1000 dollar kanaal heen en weer te bounchen.
voorlopig zakt het :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:02
Zakt? Zitten nog steeds tussen de 3900 - 4000. Volgens mij zakt er helemaal niks :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• bie100
sjorremans schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 09:58:
[...]

Zakt? Zitten nog steeds tussen de 3900 - 4000. Volgens mij zakt er helemaal niks :+
BTC ja 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:26

oNo

Heerlijk dat het een beetje leeft.

FOMO, paniek, het moet lekker gevoelens bij traders/hodlers opwekken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toilet_paper
LED-Maniak schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 09:50:
Wat zou dat mooi zijn voor een jaartje.
Zowel om te traden als te accumuleren :)
En dan liefst een zo hoog mogelijke frequentie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soeski
Houdt eens op zeg, ik ben nog ingestapt met >8000 USD voor BTC en 700USD voor ETH. :P
Ik heb nog een zakje LTC staan, gekocht voor 330 USD...

[ Voor 25% gewijzigd door Soeski op 21-02-2019 10:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Soeski schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 10:22:
Houdt eens op zeg, ik ben nog ingestapt met >8000 USD voor BTC en 700USD voor ETH. :P
Ik heb nog een zakje LTC staan, gekocht voor 330 USD...
Wat vraag je er voor?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Soeski
Minstens de investering haha, dus ik wacht geduldig af.
LTC staat helaas bij e-Toro... daar kan je niks naartoe verhuizen of verwijderen. Mijn allereerste aankoop van crypto. Wist ik veel toen :+

• dabla
Benieuwd of mij strategie gaat uitpakken vandaag, deze keer geen fomo of whatsoever.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
keesdewit schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:51:
[...]
- Zou het kunnen dat je een Java client gebruikt? Er zit namelijk een bugje in Java in combinatie met TLS 1.3: https://bugs.openjdk.java.net/browse/JDK-8213202 Wij ondersteunen op dit moment ook nog TLS 1.2, dus je zou kunnen proberen om dat af te dwingen.
Ah, goeie, ik gebruik idd java. Ik had er nog niet ingedoken en ben ook geen SSL expert, zal eens proberen. Wel apart dat een groot deel van de calls wel werken, maar een bepaald percentage niet.
- Ik heb ze net vergeleken, maar ik kan geen verschil ontdekken tussen wat er in de grafische interface staat en in de json uit de API. Dit is mijn referentiekader: https://api.txbit.io/api/public/getorderbook?market=XLR/BTC&type=both
Ik zal eens kijken of ik een voorbeeld kan toveren, misschien doe ik ook wel wat verkeerd :-)
- De websockets zijn niet ontworpen als publieke API. Vandaar dat er geen beschrijving van is en het lastig implementeren is. Waar mogelijk kun je de SignalR client library gebruiken, maar let wel dat je dan een ongedocumenteerde koppeling aan het implementeren bent die aan verandering onderhevig kan zijn.
Living on the edge :-) Ik ga SignalR erbij pakken en kijken of ik iets op de lijn krijg. Dit is niet de eerste beurs waar ik een ongedocumenteerde feed meepak :+

U hoort van mij ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
VET krijgt nu ook mini pompje, liep wat achter. Meestal crashed BTC vlak erna, dus u kunt nog uitstappen :P

• Soeski
Rookert25 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 11:12:
VET krijgt nu ook mini pompje, liep wat achter. Meestal crashed BTC vlak erna, dus u kunt nog uitstappen :P
En alweer terug bij af ook. Ik moet nog even, sta -41%, met name door de stijging van ETH :)

[ Voor 5% gewijzigd door Soeski op 21-02-2019 11:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
PilatuS schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 23:48:
Ik pas nog even met ZIL terug te kopen. Volgens mij is de daling van ZIL nog niet afgelopen. Zelfs die ZIL/USDT pairing kon ZIL niet boven de 500 of laat staan boven de 480 houden. Denk dat ie nog wel verder dipt, misschien zelfs dat einde bootstrap nog een sell off inluidt vanwege dat dan feitelijk het mainnet er is en dat aan het einde van de bootstrap periode mogelijk massa's ZIL worden gedumpt door de miners. Oja, en als BTC terug gaat naar 3800 of lager, dan volgt ZIL natuurlijk ook naar beneden. Nee ik zie voorlopig geen redenen om ZIL terug te kopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-09 21:16
Ik ben er maar weer uit, de grote bull run blijft uit. Toch nog een thuisbezorgd.nl maaltijd bij elkaar kunnen sprokkelen haha. De hodl stack of bags blijven opgeborgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
Freshnub schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 11:39:
Ik ben er maar weer uit, de grote bull run blijft uit. Toch nog een thuisbezorgd.nl maaltijd bij elkaar kunnen sprokkelen haha. De hodl stack of bags blijven opgeborgen.
Eetsmakelijk!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bie100
collega van zei ik ga mijn LTC verkopen want die zakt ik zeg ja gewoon doen

10 min later kom ik hem tegen vloekend en zegt ik kan ze niet verkopen ze staan bij litebit in de wallet en die heeft onderhoud

boefjes dat litebit >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik heb ook dik €500 hodlwaarde zien gaan, er zit nog wel meer lucht in. De bulls gaan vanzelf weer snuiven maar nu nog even niet.

Kruipt op schoot bij @Verwijderd en vraagt hem de nieuwste vertaling van Job 1 vers 21 uit de cryptobijbel voor te lezen.

[ Voor 39% gewijzigd door Chris.nl op 21-02-2019 12:14 ]

• Bartvandelaar
Komt me zo een rode paal aan. Niet te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soeski
Bartvandelaar schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 12:21:
Komt me zo een rode paal aan. Niet te doen.
Als je dit per ongeluk post in een ander forum(topic) zou het een hele andere dicsuccie zijn. (pun intended).
Maar; is het erg? Gaat de boel nog verder zakken? Het is al geen vetpot vandaag...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bie100
collega is weer blij de wallet onderhoud is klaar kost alleen een paar tientjes :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Keesdegrote
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 05-11-2023
Toch maar weer deel verkocht, duurt me te lang met stijgen en verwacht eerder een rode paal.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
XPR kan je een beetje zien als een zandkorrel het maakt niet uit hoeveel zand kastelen je maakt de waarde zal nooit omhoog gaan omdat er teveel van is. ;)

Had er eerlijk gezegd wel iets meer van verwacht met al die XPR samenzweringen

• A87
  • Niet online

A87

Keesdegrote schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 12:58:
Toch maar weer deel verkocht, duurt me te lang met stijgen en verwacht eerder een rode paal.
waarom

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bie100

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:06

p0st

Dutch Reefer

Nice, Liquid kondigt zojuist aan dat ze Credit Card deposits hebben geïntegreerd, met dezelfde dienstverlener als Binance dat doet. Weer een mooie pompje van QASH als resultaat, eens kijken of die houdt.

Edit: Dat kleine pompje is toch aardig substantieel aan het worden, gelukkig ben ik een QASH hodler en geen daytrader, zal ik morgen wel weer spijt van krijgen :+

[ Voor 29% gewijzigd door p0st op 21-02-2019 19:19 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• Soeski
p0st schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 15:09:
Nice, Liquid kondigt zojuist aan dat ze Credit Card deposits hebben geïntegreerd, met dezelfde dienstverlener als Binance dat doet. Weer een mooie pompje van QASH als resultaat, eens kijken of die houdt.
Stevige prijzen bij Simplex vind ik.

• Rookert25
p0st schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 15:09:
Mooi, zal vast niet helpen, maar hoop op meer liquiditeit voor GET :)

• Klaas25
Rookert25 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 15:15:
[...]

Mooi, zal vast niet helpen, maar hoop op meer liquiditeit voor GET :)
Hoe kan GET 30 centen zijn met een volume van nog geen 1000 dollar?

• wehave
Klaas25 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 15:48:
[...]

Vind je dat te hoog of te laag?
Volume maakt daarin toch niet uit?

• Rookert25
Klaas25 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 15:48:
[...]

Het betekent dat er voor duizend dollar aan 30 cent GET is verhandeld, dus zo'n 3330 stuks.

• twain4me

twain4me

Rookert25 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 16:43:
[...]

Het betekent dat er voor duizend dollar aan 30 cent GET is verhandeld, dus zo'n 3330 stuks.
Bij het volume delen door de huidige koers ga je er volgens mij onterecht vanuit dat de huidige koers de gemiddelde koers van de verkochte coins/tokens/aandelen die dag is.

• A87
  • Niet online

A87

Waarom is de bitcoin prijs KROM

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

ff lekker sideways in de 3900 :) alleen tot wanneer?

Prepare for the next ATH

• A87
  • Niet online

A87

sourcecode schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 18:37:
ff lekker sideways in de 3900 :) alleen tot wanneer?
Whales wachten tot een besluit.. Obvious dat ze nu de markt hun gang laten gaan...

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:35

Bever!

3

Sahara schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 11:37:
[...]

Ik pas nog even met ZIL terug te kopen. Volgens mij is de daling van ZIL nog niet afgelopen. Zelfs die ZIL/USDT pairing kon ZIL niet boven de 500 of laat staan boven de 480 houden. Denk dat ie nog wel verder dipt, misschien zelfs dat einde bootstrap nog een sell off inluidt vanwege dat dan feitelijk het mainnet er is en dat aan het einde van de bootstrap periode mogelijk massa's ZIL worden gedumpt door de miners. Oja, en als BTC terug gaat naar 3800 of lager, dan volgt ZIL natuurlijk ook naar beneden. Nee ik zie voorlopig geen redenen om ZIL terug te kopen.
De grootste miner heeft nu 20k zil gemined. En bij positie tien zit je al onder de helft daarvan. Staat in geen verhouding tot aantal coins in circulatie en impact is nihil

• A87
  • Niet online

A87

Mooi om te zien, prijs een paar dagen gestagneerd en een hoop nieuwelingen weer weg met bijhorende domme comments. Niets leren alleen maar fomo.....

[ Voor 27% gewijzigd door A87 op 21-02-2019 19:42 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
A87 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 19:41:
Een hoop nieuwelingen weer weg met bijhorende domme comments. Niets leren alleen maar fomo.....
Jij bent toch geen nieuweling meer ? :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Slux schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 19:45:
[...]

Jij bent toch geen nieuweling meer ? :X
Van dat fomo volk wat alleen maar komt als de prijs +5% gaat. hebben we toch niets aan

[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 21-02-2019 19:46 ]

Pagina: 1 ... 50 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!