malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148
Je zakgeld weer gehad? Succes met het aankopen want LTC is een topper!68616c6c6f schreef op zondag 7 april 2019 @ 00:54:
Zowat alle belangrijke coins staan op rood behalve LTC. Misschien tijd om wat in te slaan.
Ik werk.RaptorXS schreef op zondag 7 april 2019 @ 01:11:
[...]
Je zakgeld weer gehad? Succes met het aankopen want LTC is een topper!
malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148
PilatuS schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 23:41:
[...]
En ik denk dat je iets denkt te zien dat niet zo is, vandaar, kom met bewijs. Tot die tijd is het iets roepen wat mogelijk niet zo is en dan ook nog eens zeggen dat andere mensen gek zijn dat ze het niet zien. Maak maar een video ofzo waarbij je alle orders die langskomen legt naast het volume, dat is bewijs en maakt een claim meer dan zomaar iets roepen. Er is enorm veel onderzoek gedaan naar het volume waarbij het juist bij Binance bleek te kloppen. Nu roep jij iets en dat moeten we zonder onderzoek en bewijs maar aannemen voor waar waarbij iedereen die het niet ziet blijkbaar ook nog eens scheel is. Nogmaals, bewijs het maar.
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
https://www30.zippyshare.com/v/5hCoqArk/file.html JPG's
https://www30.zippyshare.com/v/1djISdm6/file.html
https://www30.zippyshare.com/v/SLEyOM7n/file.html
https://www30.zippyshare.com/v/NAU3ZlrQ/file.html
https://www99.zippyshare.com/v/CTBWD5Jl/file.html
https://www99.zippyshare.com/v/IkJCkCyx/file.html
Dit zijn nog de makkelijkste voorbeelden, sommige zijn te genuanceerd.
Bij bitcoin gebeurd dit ook. Het zal je verbazen hoeveel het gebeurd, nu ook dik bij ADA en Raven, ARK, etc...
Ja het Binance onderzoek, WIJ van WC eend raden aan......................
En kijk jij maar naar de voorkant van je schermSwaha schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 23:22:
[...]
Kijk eens aan de achterkant van je scherm, misschien zie je ze daar niet.
[ Voor 44% gewijzigd door A87 op 07-04-2019 03:58 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Inderdaad. Die ben ik aan het "HODLen".RaptorXS schreef op zondag 7 april 2019 @ 01:11:
[...]
Je zakgeld weer gehad? Succes met het aankopen want LTC is een topper!
Al heb ik gisteren even het ritje naar beneden overgeslagen. Ja nep HODLen is het, maar zo haal je er wel veel meer uit... Soms
Zou stom zijn van je om t dan met iedereen te delen 😂
[ Voor 93% gewijzigd door Goh op 07-04-2019 06:50 ]
Draait al op 2k, maar hetgeen echt van belang is dat zil liniair schaalt naarmate er meer nodes zijn en daarmee ook voldoet als 2k tps te weinig is en daar is het momenteel uniek in.Oepsje schreef op zondag 7 april 2019 @ 00:16:
[...]
Wel op hun main net. Daar hebben ze uit mn hoofd 1500. Zil wil naar de 2000 maar dat hebben ze nog niet bereikt. Dus op dit moment hebben ze zeker de hoogste snelheid.
Mag ik eerst even rustig mijn koffie opdrinken?
Ziet er trouwens uit alsof het langzaam doorstijgt.
Dat komt omdat over 20% van de Bitcoin blocken gevuld zijn met data van Veriblock.
Chronos legt het uit.
Is dit de wraak van Jef Garzik? Garzik is door de Bitcoin Core devs verschillende keren belachelijk gemaakt en vernedert en gepest.
Een van de gevolgen is dat de bcore blockchain nu weer helemaal vol zit want die kan minder data per 10 minuten verwerken dan een 3 en half inch floppy drive uit de jaren stilletjes.
De gevolgen zijn dat mensen die dit niet weten en geen software hebben die de toekomst kan voorspellen dus moeten wachten tot er geen mensen meer voor hun zijn.
Dus als je onlangs een Bitcoin transactie gemaakt heb en het duurde langer dan 10 minuten voor je een confirmatie had. Het komt door veriblock.
Natuurlijk is dit niet de schuld van veriblock. Het is de schuld van een regel code in de Bitcoin Core repo.
Die plaats een limit van 400 000 tx per dag op Bitcoin.
Dat kun je goed zien op deze grafiek.

Er is absoluut geen enkele reden om die limiet ER NIET af te halen. Een grote groep Bitcoin devs, en Bitcoin bedrijven en miners heeft dit in Augustus 2017 gedaan.
Toen is Bitcoin ge splitst in bcash en bcore. Of Bitcoin Cash en Bitcoin Core. Het is dus maar de vraag of Veriblock wel mogelijk is op Bitcoin Core. Het zou kunnen dat ze uiteindelijk gedwongen worden om naar Bitcoin Cash te gaan.
Bitcoin Cash kan momenteel zo een 6 miljoen transacties per dag verwerken. Dat is 15 keer de capaciteit van Bitcoin Core.
Het is ook mogelijk dat Jef Garzik dit opzettelijk doet om terug te pesten. Blijkbaar heeft bcore een grote zwakte en dat is dat je het andere gebruikers het leven zuur kunt maken gewoon door heel veel transactie te maken. Mocht een overheid Bitcoin willen plat leggen hoeven ze dus geen ASIC's te kopen of jaren bezig zijn om een heel groot miners netwerk te bouwen. Gewoon Bitcoin kopen en dan 400 000tx per dag maken. Dat kost de overheid dan wel miljoenen per dag, maar de overheid kan geld printen en met dat geld gewoon Bitcoin opkopen. De prijs gaat dan omhoog tot niemand met kan handelen omdat je dan 1000 dollar per transactie moet betalen. De overheid hoeft dan niet te wachten om eerst 50 of 60 exahash te pakken te krijgen. (4 exahash = energie van de hoverdamn)
En de prijs van Bitcoin Cash is dus weer flink omhoog gegaan. En ook de hashrate en de transactie. Bitcoin Cash verwerkt de overflow van transactie. Wanneer Bitcoin Core weer eens stopt met het goed functioneren (denk aan december 2017, toen er meer dan 200 000 transacties in de mempool zaten). dan zijn er altijd mensen die hun transacties annuleren en Bitcoin Cash gaan gebruiken,
Bitcoin Cash is even goed ondersteunt als Bitcoin Core. Bitpay, de grootste Bitcoin betalings provider ondersteunt het.
Dus voor de mensen maakt het niks uit. Bitcoin Cash is gewoon sneller en goedkoper.
Ook zijn er mensen die op het Lightning Netwerk zitten aan het klagen over het feit dat de balans die voor hun beschikbaar is, kleiner word om dat de software altijd balans moet reserveren voor het sluiten van een LN kanaal. Daar is een transactie voor nodig, en als die 1 dollar kost ben je dus een dollar van je LN balans kwijt.
LN is dus ook helemaal geen oplossing om toch meer dan 400 000 tx per dag te doen.
Er zijn ook veel andere muntjes zoals Nano en litecoin, die sneller en goedkoper dan bcore zijn. Die hebben wel niet een ASIC netwerk dat zo groot en sterk is als dat van bcash en bcore.
Het grote probleem wat bcore nu heeft is dat de bcore devs geen ASICs hebben. De devs hebben namelijk gezegd dat ASICS het netwerk niet veilig houden. Alleen gewone gebruikers zoals jou en mij houden volgens hun het netwerk veilig met hun computer die geen schrijfrechten hebben tot de Bitcoin blockchain.
Dat klopt natuurlijk van geen meter en de gevolgen zullen nu door de gebruikers gedragen worden die nog niet zijn overgeschakelt naar bcash.
Bitcoin Core zit helemaal vast nu. De ontwikkeling van de software, daar is sinds 2015 eigenlijk niks meer aan gebeurt.
Bitcoin Core heeft GEEN.
- CTOR
- Graphene
-Xthinner
-Extreme Thin Blocks
- Schnorr signatures.
Het heeft wel
- Segwit
- Replace By Fee
Maar of dat nu goede features zijn is nog maar de vraag. Het enige wat Segwit eigenlijk mogelijk maakt is het Lightning Netwerk. Replace By Fee zorgt er voor dat je je eigen transacties ongedaan kunt maken door een nieuwe transactie te maken met een hogere fee.
Laatst is er zo een Bitcoin ATM in Canada berooft geweest.
Bitcoin Core belooft functionaliteit die het in de praktijk niet waar kan maken. En de gevolgen daarvan kunnen groot zijn. Zoals de praktijk laat zien.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Mooi kort betoogKain_niaK schreef op zondag 7 april 2019 @ 07:22:
Bitcoin is weer traag.
Dat komt omdat over 20% van de Bitcoin blocken gevuld zijn met data van Veriblock.
Chronos legt het uit.
Toen is Bitcoin ge splitst in bcash en bcore. Of Bitcoin Cash en Bitcoin Core. Het is dus maar de vraag of Veriblock wel mogelijk is op Bitcoin Core. Het zou kunnen dat ze uiteindelijk gedwongen worden om naar Bitcoin Cash te gaan.
Bitcoin Cash kan momenteel zo een 6 miljoen transacties per dag verwerken. Dat is 15 keer de capaciteit van Bitcoin Core.
En de prijs van Bitcoin Cash is dus weer flink omhoog gegaan.
Daarom naast BTC ook BCH ABC in de pf aanhouden, ze zullen beiden wel stijgen en BCH ABC heeft meer ruimte om vaker over de kop te gaan. Shitcoin of niet, boeit niet, geld is geld en daar hou ik van
Gefeliciteerd
Het is niet aan je te zien dat je al zo ouwe zak bent
Fijne dag en geniet ervan
Gefeliciteerd!
Rookworst zonder r is ook worst.
Verwijderd
Ondanks de verkapte BTC bash en BCH shill, vind ik dit een goed onderbouwde post die toch wel een duidelijk standpunt maakt binnen de problematiek van de transactiesnelheid bij BTC.Kain_niaK schreef op zondag 7 april 2019 @ 07:22:
Bitcoin is weer traag.
Chronos legt het uit.
[YouTube: Veriblock: A Bitcoin Friend or Foe?]
Is dit de wraak van Jef Garzik? Garzik is door de Bitcoin Core devs verschillende keren belachelijk gemaakt en vernedert en gepest.
Een van de gevolgen is dat de bcore blockchain nu weer helemaal vol zit want die kan minder data per 10 minuten verwerken dan een 3 en half inch floppy drive uit de jaren stilletjes.
De gevolgen zijn dat mensen die dit niet weten en geen software hebben die de toekomst kan voorspellen dus moeten wachten tot er geen mensen meer voor hun zijn.
Dus als je onlangs een Bitcoin transactie gemaakt heb en het duurde langer dan 10 minuten voor je een confirmatie had. Het komt door veriblock.
Natuurlijk is dit niet de schuld van veriblock. Het is de schuld van een regel code in de Bitcoin Core repo.
Die plaats een limit van 400 000 tx per dag op Bitcoin.
Dat kun je goed zien op deze grafiek.
[Afbeelding]
Er is absoluut geen enkele reden om die limiet ER NIET af te halen. Een grote groep Bitcoin devs, en Bitcoin bedrijven en miners heeft dit in Augustus 2017 gedaan.
Het is ook mogelijk dat Jef Garzik dit opzettelijk doet om terug te pesten. Blijkbaar heeft bcore een grote zwakte en dat is dat je het andere gebruikers het leven zuur kunt maken gewoon door heel veel transactie te maken. Mocht een overheid Bitcoin willen plat leggen hoeven ze dus geen ASIC's te kopen of jaren bezig zijn om een heel groot miners netwerk te bouwen. Gewoon Bitcoin kopen en dan 400 000tx per dag maken. Dat kost de overheid dan wel miljoenen per dag, maar de overheid kan geld printen en met dat geld gewoon Bitcoin opkopen. De prijs gaat dan omhoog tot niemand met kan handelen omdat je dan 1000 dollar per transactie moet betalen. De overheid hoeft dan niet te wachten om eerst 50 of 60 exahash te pakken te krijgen. (4 exahash = energie van de hoverdamn)
En de prijs van Bitcoin Cash is dus weer flink omhoog gegaan. En ook de hashrate en de transactie. Bitcoin Cash verwerkt de overflow van transactie. Wanneer Bitcoin Core weer eens stopt met het goed functioneren (denk aan december 2017, toen er meer dan 200 000 transacties in de mempool zaten). dan zijn er altijd mensen die hun transacties annuleren en Bitcoin Cash gaan gebruiken,
Bitcoin Cash is even goed ondersteunt als Bitcoin Core. Bitpay, de grootste Bitcoin betalings provider ondersteunt het.
Dus voor de mensen maakt het niks uit. Bitcoin Cash is gewoon sneller en goedkoper.
Ook zijn er mensen die op het Lightning Netwerk zitten aan het klagen over het feit dat de balans die voor hun beschikbaar is, kleiner word om dat de software altijd balans moet reserveren voor het sluiten van een LN kanaal. Daar is een transactie voor nodig, en als die 1 dollar kost ben je dus een dollar van je LN balans kwijt.
LN is dus ook helemaal geen oplossing om toch meer dan 400 000 tx per dag te doen.
Er zijn ook veel andere muntjes zoals Nano en litecoin, die sneller en goedkoper dan bcore zijn. Die hebben wel niet een ASIC netwerk dat zo groot en sterk is als dat van bcash en bcore.
Het grote probleem wat bcore nu heeft is dat de bcore devs geen ASICs hebben. De devs hebben namelijk gezegd dat ASICS het netwerk niet veilig houden. Alleen gewone gebruikers zoals jou en mij houden volgens hun het netwerk veilig met hun computer die geen schrijfrechten hebben tot de Bitcoin blockchain.
Dat klopt natuurlijk van geen meter en de gevolgen zullen nu door de gebruikers gedragen worden die nog niet zijn overgeschakelt naar bcash.
Bitcoin Core zit helemaal vast nu. De ontwikkeling van de software, daar is sinds 2015 eigenlijk niks meer aan gebeurt.
Bitcoin Core heeft GEEN.
- CTOR
- Graphene
-Xthinner
-Extreme Thin Blocks
- Schnorr signatures.
Het heeft wel
- Segwit
- Replace By Fee
Maar of dat nu goede features zijn is nog maar de vraag. Het enige wat Segwit eigenlijk mogelijk maakt is het Lightning Netwerk. Replace By Fee zorgt er voor dat je je eigen transacties ongedaan kunt maken door een nieuwe transactie te maken met een hogere fee.
Laatst is er zo een Bitcoin ATM in Canada berooft geweest.
Bitcoin Core belooft functionaliteit die het in de praktijk niet waar kan maken. En de gevolgen daarvan kunnen groot zijn. Zoals de praktijk laat zien.
Want echt lekker gaat dat niet, daar kunnen we gewoon eerlijk over zijn.
Of BCH daarmee de oplossing is, blijft natuurlijk zeer discutabel, gezien de mensen en bedrijven die daar geen vinger maar een arm tot de schouder in de pap hebben.
Ik vertrouw dat hele zaakje gewoon niet, long term gezien.
Dat het een lekkere gain coin is daargelaten.
Als de mensen over zouden stappen naar dat bcash loopt net zo traag als een BTCVerwijderd schreef op zondag 7 april 2019 @ 08:39:
[...]
Ondanks de verkapte BTC bash en BCH shill, vind ik dit een goed onderbouwde post die toch wel een duidelijk standpunt maakt binnen de problematiek van de transactiesnelheid bij BTC.
Want echt lekker gaat dat niet, daar kunnen we gewoon eerlijk over zijn.
Of BCH daarmee de oplossing is, blijft natuurlijk zeer discutabel, gezien de mensen en bedrijven die daar geen vinger maar een arm tot de schouder in de pap hebben.
Ik vertrouw dat hele zaakje gewoon niet, long term gezien.
Dat het een lekkere gain coin is daargelaten.
Daarvoor moet je gewoon LTC hebben, 10x beter dan dat bcash meuk
Verwijderd
Of NANOSlux schreef op zondag 7 april 2019 @ 08:41:
[...]
Als de mensen over zouden stappen naar dat bcash loopt net zo traag als een BTC
Daarvoor moet je gewoon LTC hebben, 10x beter dan dat bcash meuk
Die mag van mij wel naar 5k per stuk gaan
Ik dacht dat je een twintiger was
Weg
kwa gedrag een jaar of 16New Yorker schreef op zondag 7 april 2019 @ 08:49:
[...]
Ik dacht dat je een twintiger was, maar gefeliciteerd!
Happy birthday. Wens je een gezond en profitable volgend jaartje toe!
En nu al seniel, dat gaat nog wat worden met je.Verwijderd schreef op zondag 7 april 2019 @ 09:20:
[...]
Van harte! Onze leeftijden zijn precies omgedraaid.
Verwijderd
Ik maak mij geen illusies, oud wordt ik niet. Mijn levenslijn is ook erg kort in mijn rechter handpalm.
Zou het met crypto te maken hebben?
Ik ben aan het kijken naar cardano. Vorige week op een mooi punt uitgestapt met een schofterig resultaat > 100%. (helaas alleen met speelgeld aan het werk
Nu kijk ik naar het koersverloop en zie dat voordat afgelopen dinsdag die 100 mio de markt in kwam (BTC), er een flinke versnelling zat in het muntje. Daarna is die versnelling helemaal weg.
Hoe kijken jullie hier tegenaan?
Is er een verband, en/of switchen de kopers gewoon steeds naar de coin met op dat moment een sterke uptrend/momentum?
Verwijderd
Ik denk inderdaad dat laatste. Je zag ook dat BCH 70% deed op de 24h, toen bitcoin er vandoor ging.Appeltjeeitje schreef op zondag 7 april 2019 @ 09:40:
Goeiemorgen.
Ik ben aan het kijken naar cardano. Vorige week op een mooi punt uitgestapt met een schofterig resultaat > 100%. (helaas alleen met speelgeld aan het werk)
Nu kijk ik naar het koersverloop en zie dat voordat afgelopen dinsdag die 100 mio de markt in kwam (BTC), er een flinke versnelling zat in het muntje. Daarna is die versnelling helemaal weg.
Hoe kijken jullie hier tegenaan?
Is er een verband, en/of switchen de kopers gewoon steeds naar de coin met op dat moment een sterke uptrend/momentum?
Er wordt gewoon coin gehopt door de traders denk ik.
Men probeert gewoon mee te liften op hetgeen omhoog gaat. Logisch in een bearmarketVerwijderd schreef op zondag 7 april 2019 @ 09:42:
[...]
Ik denk inderdaad dat laatste. Je zag ook dat BCH 70% deed op de 24h, toen bitcoin er vandoor ging.
Ja, dat denk ik ook. Jammer. Ik zoek, voor mezelf, naar iets van een strategie maar dat is nog niet zo eenvoudig....Verwijderd schreef op zondag 7 april 2019 @ 09:42:
[...]
Ik denk inderdaad dat laatste. Je zag ook dat BCH 70% deed op de 24h, toen bitcoin er vandoor ging.
edit: strategie als in : 4 verliezen, 6 winnen met totaal positief resultaat
[ Voor 9% gewijzigd door Appeltjeeitje op 07-04-2019 09:50 ]
Verwijderd
Iedereen heeft hier zo zijn eigen strategie, sommigen hebben daar veel succes mee maar ook genoeg die maar wat aankutten zoals ikzelf bijvoorbeeld.Appeltjeeitje schreef op zondag 7 april 2019 @ 09:48:
[...]
Ja, dat denk ik ook. Jammer. Ik zoek, voor mezelf, naar iets van een strategie maar dat is nog niet zo eenvoudig....
edit: strategie als in : 4 verliezen, 6 winnen met totaal positief resultaat
Traden is en blijft een vak apart, een echt altijd winnende strategie is er niet. Maar je kunt wel veel aan verliesbeperking doen, alles zal een beetje neerkomen op marktinzicht en ervaring. En wellicht een deel aanleg.
Op dikke manipulatie zoals we laatst zagen met Bitcoin kun je eigenlijk niet anticiperen, je moet dan net het geluk hebben dat je erin zit, of een buy limit order hebt klaarstaan.
Succes in ieder geval en er zitten hier zeker wel mensen die je waardevolle tips kunnen geven met betrekking tot strategisch inzicht.
Probleem voor mij is toch vooral het ontbreken aan economische indicatoren. Je bent bijna gedwongen om heel aktief te zijn. En uiteraard damagecontrol toe te passen. Ik zie op de verschillende fora veel mensen die enthousiast zijn, geloven in, verschillende coins, maar zoiets als jaarcijfers/balansen etc. ontbreken dan weer. Hierdoor kom je dan al gauw op TA maar met prijsschommelingen van 5 tot 20% per dag lijkt dat ook geen relaxte manier om tot goede keuzes te komen.Verwijderd schreef op zondag 7 april 2019 @ 10:10:
[...]
Iedereen heeft hier zo zijn eigen strategie, sommigen hebben daar veel succes mee maar ook genoeg die maar wat aankutten zoals ikzelf bijvoorbeeld.
Traden is en blijft een vak apart, een echt altijd winnende strategie is er niet. Maar je kunt wel veel aan verliesbeperking doen, alles zal een beetje neerkomen op marktinzicht en ervaring. En wellicht een deel aanleg.
Op dikke manipulatie zoals we laatst zagen met Bitcoin kun je eigenlijk niet anticiperen, je moet dan net het geluk hebben dat je erin zit, of een buy limit order hebt klaarstaan.
Succes in ieder geval en er zitten hier zeker wel mensen die je waardevolle tips kunnen geven met betrekking tot strategisch inzicht.
Voor nu hou ik het maar op het proberen te realiseren van winst zonder naar de coin opzich te kijken, korte ritten en in een uptrend je limieten omhoog bij te stellen.
Goed, stof tot nadenken en daar ga ik deze zonnige dag maar voor gebruiken! Even weg achter de schermen.
Ben er vanaf nu even een paar dagen uit, zie BTC sowieso al moeilijk voorbij de 5200 komen (tenzij er iemand weer 100 miljoen tegenaan smijt). Laat staan de 6000. Een echte pullback is er nog niet geweest sinds we vanaf 3200 komen en een bullmarket begint in mijn ogen niet zonder een redelijk pullback van eerst gemaakte winst.ggj87 schreef op zondag 7 april 2019 @ 12:57:
https://www.tradingview.c...fore-the-new-bull-market/
Nog een laatste dip en dan volgas?
LND 0.6 is bijna klaar, o.a. met static channel backups. Om dat te vieren heb ik mezelf getrakteerd op een t-shirt, alleen te bestellen als je een Lightning node draait (je moest een message signen om dat te bewijzen). Betaald via Lightning, direct vanuit de browser met Joule, voor een transaction fee van 1 satoshi, zonder account aan te maken.
Ook heb ik gisteren via https://www.luckythunder.com/ met een slotmachine gespeeld, 5000 sats overgemaakt, uiteindelijk op 8000 sats uitgekomen en mezelf weer laten uitbetalen. Ook zonder een account te maken, zonder in te loggen, de website heeft geen enkele informatie van mij, op info van mijn node na.
Ook is Lightning Loop recentelijk released, waarmee je channels kan laten uitbetalen naar een Bitcoin adres zonder de channels te sluiten. Later komt de omgekeerde route er ook bij, zodat je channels kunt bijvullen vanuit een Bitcoin adres.
Binnenkort komt ook Atomic Multipath Payments erij, dan kan je via verschillende kanalen een enkele betaling doen. Hiermee wordt het makkelijker om wat grotere betalingen te kunnen doen.
Heb je het nou over LTC ? want alles wat je schrijft is wel heel oud nieuws.DaCoTa schreef op zondag 7 april 2019 @ 13:08:
Even wat tegengas geven tegen BCH shilling en traagheid van BTC een Lightning Network shill:
LND 0.6 is bijna klaar, o.a. met static channel backups. Om dat te vieren heb ik mezelf getrakteerd op een t-shirt, alleen te bestellen als je een Lightning node draait (je moest een message signen om dat te bewijzen). Betaald via Lightning, direct vanuit de browser met Joule, voor een transaction fee van 1 satoshi, zonder account aan te maken.
Ook heb ik gisteren via https://www.luckythunder.com/ met een slotmachine gespeeld, 5000 sats overgemaakt, uiteindelijk op 8000 sats uitgekomen en mezelf weer laten uitbetalen. Ook zonder een account te maken, zonder in te loggen, de website heeft geen enkele informatie van mij, op info van mijn node na.
Ook is Lightning Loop recentelijk released, waarmee je channels kan laten uitbetalen naar een Bitcoin adres zonder de channels te sluiten. Later komt de omgekeerde route er ook bij, zodat je channels kunt bijvullen vanuit een Bitcoin adres.
Binnenkort komt ook Atomic Multipath Payments erij, dan kan je via verschillende kanalen een enkele betaling doen. Hiermee wordt het makkelijker om wat grotere betalingen te kunnen doen.
Oh wacht bcash loopt ook wat achter met alles.
BTC of bcash zijn beide niet geschikt zullen ze nooit worden ook, LTC ook niet trouwens.
Zulke coins zullen in de praktijk echt niks toevoegen.
Nice! Op welke hardware heb je een Lightning node draaien?DaCoTa schreef op zondag 7 april 2019 @ 13:08:
Even wat tegengas geven tegen BCH shilling en traagheid van BTC een Lightning Network shill:
[ Voor 53% gewijzigd door A87 op 07-04-2019 13:50 ]
Discussie over het verschil tussen marktwerking en manipulatie in 3..2..1..
had je mijn post van gister al gelezen? Hier het bewijs van manipulatietwain4me schreef op zondag 7 april 2019 @ 13:52:
[...]
Discussie over het verschil tussen marktwerking en manipulatie in 3..2..1..
Had zelf jpgs gemaakt en geupload. Het zal mij niets verbazen dat zonder deze manipulatie Binance nu leeg was.
Aan deze overdrachten is namelijk beperkt menselijk, imo...
Ze houden gewoon de motor draaiend om mensen aan te trekken. Gister dipte bitcoin, ineens werd de prijs weer omhoog gedrukt door fake orders. Toen zag ik bij de ''diepte''' animatie, ipv menselijke handel qua vorm.
Beter gezegd de prijzen/volumes worden kunstmatig hoog gehouden (inclusief wash trading).
Of zijn het gewoon traden bots???? hmmm met precies zelfde settings......
[ Voor 78% gewijzigd door A87 op 07-04-2019 14:17 ]
Ik heb echt geen flauw idee wat je nu precies bedoeld. Het is toch gewoon algemeen bekend dat er gemanipuleerd word en dat er veel bots zijn de lopen te traden? Ik mis helemaal jouw punt even volgens mij.A87 schreef op zondag 7 april 2019 @ 13:53:
[...]
had je mijn post van gister al gelezen? Hier het bewijs van manipulatie
Had zelf jpgs gemaakt en geupload. Het zal mij niets verbazen dat zonder deze manipulatie Binance nu leeg was.
Aan deze overdrachten is namelijk beperkt menselijk, imo...
Ze houden gewoon de motor draaiend om mensen aan te trekken. Gister dipte bitcoin, ineens werd de prijs weer omhoog gedrukt door fake orders. Toen zag ik bij de ''diepte''' animatie, ipv menselijke handel qua vorm.
Beter gezegd de prijzen/volumes worden kunstmatig hoog gehouden (inclusief wash trading).
Wat was Binance ook alweer? Juist, een miljardenbedrijf. Geen liefdadigheidsinstelling.Bartvandelaar schreef op zondag 7 april 2019 @ 14:19:
[...]
Ik heb echt geen flauw idee wat je nu precies bedoeld. Het is toch gewoon algemeen bekend dat er gemanipuleerd word en dat er veel bots zijn de lopen te traden? Ik mis helemaal jouw punt even volgens mij.
Verwijderd
*Jaapio snapt er ook geen ene zak van en gaat zijn tuin voldonderen met pepers en tomaten*A87 schreef op zondag 7 april 2019 @ 14:22:
[...]
Wat was Binance ook alweer? Juist, een miljardenbedrijf. Geen liefdadigheidsinstelling.
[ Voor 54% gewijzigd door Bartvandelaar op 07-04-2019 14:29 ]
Nee, Lightning Network is een 2nd layer peer-to-peer network protocol gebouwd op BTC. Het maakt instant micropayments mogelijk met BTC. Zie ook Wikipedia: Lightning Network.Slux schreef op zondag 7 april 2019 @ 13:20:
[...]
Heb je het nou over LTC ? want alles wat je schrijft is wel heel oud nieuws.
Oh wacht bcash loopt ook wat achter met alles.![]()
BTC of bcash zijn beide niet geschikt zullen ze nooit worden ook, LTC ook niet trouwens.
Zulke coins zullen in de praktijk echt niks toevoegen.
Op een Odroid HC1 met een Samsung 512GB SSD. Daar draait zowel een full Bitcoin node op als ook LND. De hele node heeft ongeveer €100,- gekost en draait nu ongeveer een half jaar. Erg leuk om mee te spelen en is duidelijk te merken dat het netwerk steeds robuuster wordt en alles soepeler gaat werken.DJ-Promo schreef op zondag 7 april 2019 @ 13:21:
[...]
Nice! Op welke hardware heb je een Lightning node draaien?
Zero.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
A87 schreef op zondag 7 april 2019 @ 02:54:
[...]
![]()
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Dit zijn nog de makkelijkste voorbeelden, sommige zijn te genuanceerd.
Bij bitcoin gebeurd dit ook. Het zal je verbazen hoeveel het gebeurd, nu ook dik bij ADA en Raven, ARK, etc...
Ja het Binance onderzoek, WIJ van WC eend raden aan......................
Ik zie helemaal niets wat ondersteunt wat je claimed. Verder is het onderzoek naar Binance niet uitgevoerd door Binance, maar door een externe partij. En wat fake orders bij de dip ? Alleen al in dit topic zijn er 3 mensen gaan kopen toen de dip een bounce gaf. Laat staan wat er op de rest van wereld aan de gang was qua traders en helemaal bots.A87 schreef op zondag 7 april 2019 @ 13:53:
[...]
Weer allemaal zware claims zonder enig bewijs, maar puur speculatie.
Ik ga zodadelijk maar eens de eerste motorrit van het jaar maken. Het werd ook wel eens tijd daarvoorPelox schreef op zondag 7 april 2019 @ 14:41:
Mensen ga naar buiten, morgen regent het weer. Laat die crypto's een dagje lekker voor wat het is. Zijn belangrijkere dingen in het leven dan die klote muntjes
Ik ben elke dag buitenPelox schreef op zondag 7 april 2019 @ 14:41:
Mensen ga naar buiten, morgen regent het weer. Laat die crypto's een dagje lekker voor wat het is. Zijn belangrijkere dingen in het leven dan die klote muntjes
Dat is rijkelijk laat in het seizoen inderdaadPilatuS schreef op zondag 7 april 2019 @ 15:09:
[...]
Ik ga zodadelijk maar eens de eerste motorrit van het jaar maken. Het werd ook wel eens tijd daarvoor
Zero.
Klopt, is het ook. Heb alleen een racepak van leer waarbij alles onder de 17 graden koud is. Vandaag is de eerste dag dat het boven de 20 graden uitkomt
[ Voor 13% gewijzigd door A87 op 07-04-2019 15:41 ]
Plant wat aardappels, bereid even de 3 ster michellin patat. Of was het tegenwoordig 2 ster?Verwijderd schreef op zondag 7 april 2019 @ 14:27:
[...]
*Jaapio snapt er ook geen ene zak van en gaat zijn tuin voldonderen met pepers en tomaten*
[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 07-04-2019 15:44 ]
Verwijderd
Gewerkt tot 2, net van alles gezaaid en het eerste biertje al getikt.Pelox schreef op zondag 7 april 2019 @ 14:41:
Als Bitcoin ook nog even +25% doet kunnen we prima spreken van een mooi dagje
Heerlijke wandeling met het hondje achter de rug, idd eerste biertje zojuist geopend en de laatste maand doet mijn PF + 41,48% dus tja.. Zo direct bestellen we maar eens lekker een Indonesische rijsttafelVerwijderd schreef op zondag 7 april 2019 @ 15:49:
[...]
Gewerkt tot 2, net van alles gezaaid en het eerste biertje al getikt.
Als Bitcoin ook nog even +25% doet kunnen we prima spreken van een mooi dagje
En vanavond janken we wel weer met die drop van 15%
Joh, ook al zou t zo zijn. Werk dan gewoon met ze mee en enjoy it. Ik zou t wel weten, meedoen en mijn mond dichthoudenA87 schreef op zondag 7 april 2019 @ 14:22:
[...]
Wat was Binance ook alweer? Juist, een miljardenbedrijf. Geen liefdadigheidsinstelling.
Ja, maar werd gezegd dat het totaal niet waar zou zijn wat ik zei, dus dat er geen sprake zou zijn van manipulatie........Goh schreef op zondag 7 april 2019 @ 15:53:
[...]
Joh, ook al zou t zo zijn. Werk dan gewoon met ze mee en enjoy it. Ik zou t wel weten, meedoen en mijn mond dichthouden
Maar goed idd.. genoeg over dit onderwerp. klaar. gewoon meeliften op de pumps en mondje dicht
[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 07-04-2019 15:55 ]
Waar LTC al lang op zitDaCoTa schreef op zondag 7 april 2019 @ 14:37:
[...]
Nee, Lightning Network is een 2nd layer peer-to-peer network protocol gebouwd op BTC. Het maakt instant micropayments mogelijk met BTC. Zie ook Wikipedia: Lightning Network.
[...]
Op een Odroid HC1 met een Samsung 512GB SSD. Daar draait zowel een full Bitcoin node op als ook LND. De hele node heeft ongeveer €100,- gekost en draait nu ongeveer een half jaar. Erg leuk om mee te spelen en is duidelijk te merken dat het netwerk steeds robuuster wordt en alles soepeler gaat werken.
Ik snap niet zo goed wat je hiermee wil zeggen? Ja, LTC heeft ook Lightning Network, en je kan ook atomic swaps doen tussen LTC en BTC via LN, maar verder als veredeld testnet zie ik LTC en LTC/LN niet komen.
Dat een bcash achter loopt, of had je het niet over bcash, wat bedoel je met een testnet ? het draait en wordt al gebruikt hoor.DaCoTa schreef op zondag 7 april 2019 @ 16:14:
[...]
Ik snap niet zo goed wat je hiermee wil zeggen? Ja, LTC heeft ook Lightning Network, en je kan ook atomic swaps doen tussen LTC en BTC via LN, maar verder als veredeld testnet zie ik LTC en LTC/LN niet komen.
Onze rukker roger ver zal binnekort in een LTC tshirt rond lopen en aan iedereen uitleggen dat ie er toch naast zat, al denk ik niet dat die flapdrol dat zal doen en wel weer met 1 of ander excuus aan komen
Echt alleen een T-shirt......?DAMAGE schreef op zondag 7 april 2019 @ 14:42:
@Pelox ik zit in de tuin met een bakkie koffie. Tshirtje is genoeg! Wat een heerlijkheid.
Klinkt ook goed! Alleen hier nergens te bestellen... Ga zo maar eens op het fietsje een gyrosje halen. Motor pakken is wat veel werk voor die 3 hele km.D-Ed schreef op zondag 7 april 2019 @ 15:53:
Zo direct bestellen we maar eens lekker een Indonesische rijsttafel
Morgen nog zo'n dagje en dan is het weer uit met de pret dus geniet er even goed van mensen!
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
ETC brak net ook al uit
[ Voor 26% gewijzigd door A87 op 07-04-2019 17:58 ]
Wij praten langs elkaar, ik had het niet over LTC, ik reageerde op de posts dat het Bitcoin netwerk zo traag en vol zit. Daar is Lightning Network voor in ontwikkeling. Roger Ver negeer ik, die heeft zichzelf al lang geleden buitenspel gezet, samen met zijn BCH.Slux schreef op zondag 7 april 2019 @ 16:22:
[...]
Dat een bcash achter loopt, of had je het niet over bcash, wat bedoel je met een testnet ? het draait en wordt al gebruikt hoor.
Onze rukker roger ver zal binnekort in een LTC tshirt rond lopen en aan iedereen uitleggen dat ie er toch naast zat, al denk ik niet dat die flapdrol dat zal doen en wel weer met 1 of ander excuus aan komen
En over LTC, dat is in mijn ogen niet meer als een laag risico test netwerk voor dingen die later in BTC gebruikt gaan worden. Ook nuttig, maar ook niet voor meer dan daarvoor. Handig dat Lightning eerst op LTC uitgerold is, maar echt betalingsverkeer zie ik niet met LTC/LN gebeuren.
Zit zeker wel in tether nu.A87 schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:55:
Bitcoin is een bullflag nu op 4uur, kan weer een uitbreking komen met een knal omhoog van3-10%. Ik zou zeker niet in tether zitten nu
[ Voor 240% gewijzigd door A87 op 07-04-2019 18:09 ]
A87 schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:59:
Shit zit ik opeens in true usd
[ Voor 3% gewijzigd door Malawolar op 07-04-2019 18:09 ]
beste is om BTC te zitten kan elke moment breken
Heb je nou echt je comment verwijderd hahaha? Je zegt het nog niet of de boel klettert naar beneden.A87 schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:59:
Shit zit ik opeens in true usd. Ipv tether was helemaal paniek in de tent
Wel makkelijker voor acceptatie in normale economie, maar zal dan geen bitcoin 2.0 worden?
AnimeAdicted
De eerste SLP token op Bitcoin Cash die op een exchange staat.
SLP tokens = Simple Ledger Protocol. Een protocol bedacht door de main dev van Electron Cash, mijn vriend Jonald Fyookball.
Vermits ik voor coinspice.io werk heb ik zelf een zooi SPICE, dus als er iemand wat SPICE tokens wil dan laat maar weten.
Je kunt daar het beste de SLP Electron Cash wallet voor gebruiken. En nooit wallets mixen want wallets die het SLP systeem niet herkennen kunnen tokens vernietigen. Kan gedownload worden van https://electroncash.org/ als je naar beneden scrollt.
Stuur me een adres dat begint met simpleledger: en ik stuur je wat gratis SPICE. Totaal waardeloos nu, maar je weet het maar nooit.
Ik heb vroeger de fout gemaakt om nee te zeggen tegen al die gratis tokens op Ethereum en Bitcoin, en tja daar heb ik nu wel spijt van ..... want sommige van die ETH tokens. Oh boy.
[ Voor 7% gewijzigd door Kain_niaK op 07-04-2019 19:32 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
[ Voor 24% gewijzigd door A87 op 07-04-2019 18:36 ]
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Zoals jij het schetst is Binance aan het manipuleren. Maar in de praktijk zijn het gewoon bots die niets met het bedrijf Binance te maken hebben die inderdaad op een slimme manier geld verdienen. Niemand houdt je tegen om hetzelfde te doen, je kunt je er boos om maken, maar het mag en het is geen grote boze entiteit die ons allemaal manipuleert, het zijn gewoon slimme mensen die slimme bots hebben gemaakt.A87 schreef op zondag 7 april 2019 @ 14:22:
[...]
Pak je eigen kansen en probeer het niet zo negatief neer te zetten.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
- Taro
- Niet online
Dus je vindt manipulatie positief?A87 schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:38:
Ik zie het niet als negatief
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Strikvraag
[ Voor 88% gewijzigd door A87 op 07-04-2019 18:51 ]
- Taro
- Niet online
Strikvraag gevolgd door een ninja edit... Benieuwd wat er stond
- Taro
- Niet online
Wat ik in ieder geval wel weer leuk vind is dat je weer dips kunt kopen en op toppen kunt verkopen en daar toch dagelijks een prima rendement aan kunt overhouden.
Verwijderd
USDT is een stablecoin. Een stablecoin staat nagenoeg relatief gelijk aan de koers van de fiat munt die de betreffende coin vertegenwoordigd.Offens1490 schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:19:
Misschien een stomme vraag maar een stablecoin met usdt pair zou in theorie dus minder voletile worden toch?
Wel makkelijker voor acceptatie in normale economie, maar zal dan geen bitcoin 2.0 worden?
Dit om marktdalingen op te vangen als trader, zonder daarvoor terug te hoeven gaan naar fiat.
Een stablecoin zal nooit gaan moonen, al staat hij soms wat hoger of lager dan de dollar koers.
ik deed edit omdat ik jou quote moest toevoegenTaro schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:52:
[...]
Strikvraag gevolgd door een ninja edit... Benieuwd wat er stond
[ Voor 14% gewijzigd door Klaas25 op 07-04-2019 20:50 ]
Verwijderd
Tja, mijn potentiële en baanbrekende shitcoins doen ook niets, je bent niet de enige met een shitcoin die stilstaat.Klaas25 schreef op zondag 7 april 2019 @ 20:49:
ETC is 51% gehackt en stijgt 28% en XRP is grondbrekend bezig de financiële industrie te veranderen en doet geen flikker. FML. Het is teminste mooi meer geweest vandaag.
Het komt wel goed.
580k vs. 560k. #IOST network is already processing more transactions per day compare to the whole #Ethereum network. We have achieved this in just a month. IOST is now the 3rd biggest DAPP platform along with #EOS & #Tron. No worries - we won’t stop here! pic.twitter.com/jUiHbWRhJW
— Jimmy 📊 BCC (@jimmy_bccap) 7 april 2019
Marstek Venus E v3 | v145 | NoM
Verwijderd
Implemot... Implementiii... Implememem...Chris.nl schreef op zondag 7 april 2019 @ 21:00:
IOST had vandaag meer transacties als ETH en staat qua waarde ook stil![]()
[Twitter]
Het wordt gebruikt!
Ja alleen is XRP geen shitcoin. Ook geen crypto. Het is een digital assetVerwijderd schreef op zondag 7 april 2019 @ 20:57:
[...]
Tja, mijn potentiële en baanbrekende shitcoins doen ook niets, je bent niet de enige met een shitcoin die stilstaat.
Het komt wel goed.
[ Voor 6% gewijzigd door Klaas25 op 07-04-2019 21:05 ]
Ik weet nog ergens in 2017 dat je enorme korting kreeg op cloud mining contracten mbt ETH omdat ze over zouden gaan op PoS. Tot op heden hoor ik daar ook maar héél weinig van
Door de consument (nog) niet nee. Klopt. Maar door bedrijven welPilatuS schreef op zondag 7 april 2019 @ 21:07:
Welkom bij crypto, waar wat geshill door iemand met veel volgers of een nieuwsbericht meer doet dan wat een munt kan. Verder de traders die voor 90% van het volume zorgen en het geen reet boeit wat een munt wel of niet kan of waar ie over 2 jaar op staat. Dan hier en daar nog een leuke pump en dump erbij en dat is crypto. Verder is XRP al zo enorm ver gepumped in de vorige bullrun zonder dat je er als consument iets mee kan dat er zelfs nu nog belachelijk veel lucht in zit. IOST, XRP of wat dan ook, die gaan vast wel ergens weer dik omhoog, alleen denk maar niet dat het ook maar iets met de munt te maken heeft. Geen enkele munt is bruikbaar door de consument, sommige in theorie wel, maar niemand die het ook echt doet. De hele waarde is niets meer dan speculatie zonder dat iets echt gebruikt wordt.
Ja man, shillpost 462 van dit jaar. XRP kan nog makkelijk door de helft mocht BTC verder gaan met de bearmarket.Klaas25 schreef op zondag 7 april 2019 @ 21:08:
[...]
Door de consument (nog) niet nee. Klopt. Maar door bedrijven wel
Ik begrijp je punt, ik zit ook nog te wachten op massale adoptie ivm de juiste dApp. Maar er zijn genoeg dApp gebruikers die vinden dat ze het wel gebruiken als consument. Je argument wordt achterhaald met de tijd, al kan ik me momenteel vinden in eem argument als "Vooralsnog is het de markt die zichzelf dient". Praat er over een tijdje graag wat meer overPilatuS schreef op zondag 7 april 2019 @ 21:07:
Welkom bij crypto, waar wat geshill door iemand met veel volgers of een nieuwsbericht meer doet dan wat een munt kan. Verder de traders die voor 90% van het volume zorgen en het geen reet boeit wat een munt wel of niet kan of waar ie over 2 jaar op staat. Dan hier en daar nog een leuke pump en dump erbij en dat is crypto. Verder is XRP al zo enorm ver gepumped in de vorige bullrun zonder dat je er als consument iets mee kan dat er zelfs nu nog belachelijk veel lucht in zit. IOST, XRP of wat dan ook, die gaan vast wel ergens weer dik omhoog, alleen denk maar niet dat het ook maar iets met de munt te maken heeft. Geen enkele munt is bruikbaar door de consument, sommige in theorie wel, maar niemand die het ook echt doet. De hele waarde is niets meer dan speculatie zonder dat iets echt gebruikt wordt.
Het doel is een app als Instagram oid te gebruiken zonder dat je door hebt dat het op de blockchain draait of er technische kennis van hoeft te hebben. Daarnaast blijf ik bv GET best een gave dApp vinden, 't komt er imo echt wel van.
[ Voor 6% gewijzigd door Chris.nl op 07-04-2019 21:18 ]
Massale adoptie zou een game changer zijn, dat zeker, maar daar zijn we nu zeker nog niet. Verder massale adoptie voor 100+ munten ? Ik hoop heel erg dat er echte adoptie gaat komen en de overige 98% lekker dood gaat, maar op dit moment is pure speculatie en niets meer. Verder zie je een hoop verschillende mensen geloven in verschillende munten. Wat voor de een een prachtig iets is, is voor de ander shitmunt 203. Mocht er inderdaad grootschalige adoptie komen is de kans dat een bepaalde munt bij de 98% valt die het niet gaat redden heel erg groot.Chris.nl schreef op zondag 7 april 2019 @ 21:14:
[...]
Ik begrijp je punt, ik zit ook nog te wachten op massale adoptie ivm de juiste dApp. Maar er zijn genoeg dApp gebruikers die vinden dat ze het wel gebruiken als consument. Je argument wordt achterhaald met de tijd, al kan ik me momenteel vinden in eem argument als "Vooralsnog is het de markt die zichzelf dient". Praat er over een tijdje graag wat meer over![]()
Daarnaast blijf ik bv GET best een gave dApp vinden.
Ik vind het allemaal wel best hoor op dit moment, maar eigenlijk gaat de huidige waarde van eigenlijk alle munten nergens over
Ja, ik denk ook dat er veel projecten zijn die weinig tot niets laten zien. Maar wellicht zullen er in de toekomst enkele chains naast elkaar bestaan en sommige succesvolle dApps cross-blockchain draaien oid. Kans dat mijn favorietje er niet komt is uiteraard ook aanwezig. Maar goed, het doel is gesteld en de tijd zal het leren. An sich babbel ik hier nu 15 maand, met de vooruitgang die ik meegemaakt hebt wil ik nog wel eens 15 maand blijven babbelen.PilatuS schreef op zondag 7 april 2019 @ 21:19:
[...]
Massale adoptie zou een game changer zijn, dat zeker, maar daar zijn we nu zeker nog niet. Verder massale adoptie voor 100+ munten ? Ik hoop heel erg dat er echte adoptie gaat komen en de overige 98% lekker dood gaat, maar op dit moment is pure speculatie en niets meer. Verder zie je een hoop verschillende mensen geloven in verschillende munten. Wat voor de een een prachtig iets is, is voor de ander shitmunt 203. Mocht er inderdaad grootschalige adoptie komen is de kans dat een bepaalde munt bij de 98% valt die het niet gaat redden heel erg groot.
Ik vind het allemaal wel best hoor op dit moment, maar eigenlijk gaat de huidige waarde van eigenlijk alle munten nergens over
Crypto's hebben wat poezie nodig denk ik.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Dan kan ik in ieder geval niet de schuld krijgen als het straks echt moont waarom ik het nooit iets gezegd heb.PilatuS schreef op zondag 7 april 2019 @ 21:09:
[...]
Ja man, shillpost 462 van dit jaar. XRP kan nog makkelijk door de helft mocht BTC verder gaan met de bearmarket.
Wordt niks meer, pas als alle coins op de markt zijn en dat zal niet lang duren zoals het nu gaat, kan het misschien weer aantrekkelijk worden, maar die waarde nu zal geen stand houden met die emmisies van ze.
Zoals het nu gaat komen er minimaal +-6 milljard coins per jaar bij, als je dan de huidige koers van 0.30 euro cent aan houdt dan kan je wel uitrekenen waar de marketcap op zou moeten staan om die waarde van 0.30 cent te houden.
Ik blijf het vreemd vinden dat er verder niks in de media over staat.
Zat marly daar niet in ? volgens mij komen zijn coins in Juni/Juli vrij, vorig jaar was het nog 30BTC oid waard dacht ikMalawolar schreef op zondag 7 april 2019 @ 21:31:
Iemand nog in DENT? Die is afgelopen tijd echt gigantisch weggezakt. nog maar 17 sats waard. Zit te twijfelen om wat te kopen, je zou toch denken dat het haast niet lager kan.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!