Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Klopt, alleen voor bekende/grote adressen kan dit herleid worden omdat je zelf weet waar die transacties heen zijn gegaan of vandaan zijn gekomen, verder niet. Gelukkig maar, anders stond bij jouw adres ook jouw naamScreamGT schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 10:02:
[...]
Thanks! Had gehoopt te kunnen zien van wie het adres is, maar zie alleen een balans.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Dat zal lastig worden want er zijn geen gebruikers gegevens aan n Bitcoin adres gekoppeld.ScreamGT schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 10:02:
[...]
Thanks! Had gehoopt te kunnen zien van wie het adres is, maar zie alleen een balans.
Bitcoin kan redelijk anoniem zijn als je steeds andere adressen gebruikt om iets te versturen en ontvangen. En die zijn dus heel simpel te genereren.
Ik lul ook zomaar wat
Verwijderd
Vanwaar deze Sherlock Holmes achtige praktijken, indien ik vragen mag? Je bent toch niet benadeeld hoop ik?ScreamGT schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 10:02:
[...]
Ik heb maar eens ingelogd op mijn oude blockchain account, waar transacties voorbijkomen van 3-4 bitcoin.Verwijderd schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 10:07:
[...]
Vanwaar deze Sherlock Holmes achtige praktijken, indien ik vragen mag? Je bent toch niet benadeeld hoop ik?
Maar door alle alcohol en feestjes in de afgelopen 5 jaar is het allemaal een beetje vaag geworden. Even kijken of ik ergens ook transacties van bitonic terug kan vinden.
-Edit- ja I know. Had ik ze maar gehouden. Maar destijds was ik er al zeer tevreden mee.
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Verwijderd
Haha succes! Een soort schatgraven in eigen tuin dus. Ik hoop dat je die motherload vindScreamGT schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 10:14:
[...]
Ik heb maar eens ingelogd op mijn oude blockchain account, waar transacties voorbijkomen van 3-4 bitcoin.Ik probeer even na te gaan of ik niet ergens nog een wallet heb staan met wat bitcoin er op. Zo kwam ik er destijds ook achter dat er nog voor een substantieel bedrag op Poloniex stond.
Maar door alle alcohol en feestjes in de afgelopen 5 jaar is het allemaal een beetje vaag geworden. Even kijken of ik ergens ook transacties van bitonic terug kan vinden.
-Edit- ja I know. Had ik ze maar gehouden. Maar destijds was ik er al zeer tevreden mee.
Pundi X gaat met IOST in zee. Vanuit de community begrijp ik dat Pundi wel vaker probeert mee te liften op het succes van anderen, er werd sceptisch gereageerd iig. Zelf ken ik ze niet maar het artikel is veelbelovend. Ben benieuwd of ze daadwerkelijk als dApp verder gaan en iGAS en iRAM gaan gebruiken (daar ben ik dan weer blij mee). Hoe dan ook, bla.cursquidHome schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 09:40:
toch wel een beetje jammer dat mijn DENT gok nog niet gewerkt heeft. Misschien toch maar verkopen en nog meer in NPXS gaan. Dat komt mijn 11% extra aan het eind van de maand te goede.
Marstek Venus E v3 | v145 | NoM
Klinkt mij als een win win situatieChris.nl schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 10:34:
[...]
Pundi X gaat met IOST in zee. Vanuit de community begrijp ik dat Pundi wel vaker probeert mee te liften op het succes van anderen, er werd sceptisch gereageerd iig. Zelf ken ik ze niet maar het artikel is veelbelovend. Ben benieuwd of ze daadwerkelijk als dApp verder gaan en iGAS en iRAM gaan gebruiken (daar ben ik dan weer blij mee). Hoe dan ook, bla.
Verwijderd
Ik begin lichte fomo voor IOST te krijgen inmiddels.Chris.nl schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 10:34:
[...]
Pundi X gaat met IOST in zee. Vanuit de community begrijp ik dat Pundi wel vaker probeert mee te liften op het succes van anderen, er werd sceptisch gereageerd iig. Zelf ken ik ze niet maar het artikel is veelbelovend. Ben benieuwd of ze daadwerkelijk als dApp verder gaan en iGAS en iRAM gaan gebruiken (daar ben ik dan weer blij mee). Hoe dan ook, bla.
When dipje voor buy-in?
pas als we eerst vanaf dit punt nog eens 100% omhoog gaan voor eind van de maand
Verwijderd
Dit helpt nietcursquidHome schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 10:58:
[...]
pas als we eerst vanaf dit punt nog eens 100% omhoog gaan voor eind van de maand![]()
Met andere worden, mede crypto nerds als we weer naar de moon gaan stap dan op tijd uit want een correctie zal altijd komen. Dus de volgende bullrun en als we dan weer naar beneden gaan kijk dan naar het langere plaatje. Uiteindelijk zal er altijd weer een +- 80% correctie aankomen op BTC.
Ik durf geen stijging of dip te beloven. DDEX komt deze maand naar IOST, dat kan goed nieuws zijn. Ik heb geen exacte eta want het wordt door hun devs gebouwd (ze hebben het al één maandje uitgesteld eta was eerst maart). Ik hodl me zelf de moeder iig.Verwijderd schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 10:53:
[...]
Ik begin lichte fomo voor IOST te krijgen inmiddels.
When dipje voor buy-in?
Ooit gekocht voor 220 en verkocht voor 180 euroSoeski schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 12:03:
Iemand anders ook nog LTC aan het vasthouden tot deze weer wat waard is? Ik heb nog een plukje gekocht op 330 USD
Weg
malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148
leeftijdsdiscriminatie is ook gewoon -1 je wordt in dit land in de meeste gevallen op je kwaliteiten beoordeeld en niet op je huidskleur of geaardheid oid, dat de overheid dit wel mag met het vast stellen wie wel en niet volwassen is is natuurlijk niet helemaal meer van deze tijd. inmiddels mogen ze auto rijden en vertrouwen we ze dus (in nederland onder begelijding) met een 1400kg zwaar moord wapen. maar een rood vakje inkleuren mag niet.
Opzich zou een IQ test bij een stemhokje geen slecht idee zijn net als een internet rijbewijs, maarja dat is niet lief voor de domme mensen. en niet democratisch, net als mensen uitsluiten op basis van hun, huidskleur (apartheid), geslacht(vrouwenkiesrecht) geletterdheid of leeftijd.
Het feit dat de leeftijdsgrens voor kiesrecht al diverse malen naar beneden is bijgesteld geeft ook gewoon aan dat een grens gebaseerd op leeftijd niet klopt, dat snapte ze 100 jaar geleden al.
Ik ben echt niet ineens heel veel wijzer geworden toen ik van 17 en 364 dagen naar 18 jaar ging, sterker nog, ik ben er vrij zeker van dat die dag er wel een paar hersencellen zijn gesneuveld.
Dat gezegd hebbende , dit soort grenzen blijven omdat ze gewoon lekker makkelijk te handhaven zijn.
laat je er niet door gek maken en gebruik het systeem ipv je er tegen te verzetten.
Er worden regelmatig mensen van onder de 18 verkozen bij gemeenteraads verkiezingen en die kunnen na hun 18e verjaardag de boel van binnenuit aanpassen. dat heeft 100X meer zin dan met 3000 man met sexueel getinte opmerking over klimaat rond te hobbelen.
(Ik heb die demonstratie van dichtbij gezien, allemachtig wat een domheid bij elkaar, als ze iets bewezen hebben met die demonstratie is dat ze dus niet klaar zijn om volwassen beslissingen te nemen)
Ik heb laatst wat gehaald, die hodl ik de komende tijd.Soeski schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 12:03:
Iemand anders ook nog LTC aan het vasthouden tot deze weer wat waard is? Ik heb nog een plukje gekocht op 330 USD
Denk dat de naderende LTC halving voor lekker veel actie gaat zorgen.
Kortom: daarom een overwegend technocratische samenleving!twain4me schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 12:12:
@68616c6c6f
leeftijdsdiscriminatie is ook gewoon -1 je wordt in dit land in de meeste gevallen op je kwaliteiten beoordeeld en niet op je huidskleur of geaardheid oid, dat de overheid dit wel mag met het vast stellen wie wel en niet volwassen is is natuurlijk niet helemaal meer van deze tijd. inmiddels mogen ze auto rijden en vertrouwen we ze dus (in nederland onder begelijding) met een 1400kg zwaar moord wapen. maar een rood vakje inkleuren mag niet.
Opzich zou een IQ test bij een stemhokje geen slecht idee zijn net als een internet rijbewijs, maarja dat is niet lief voor de domme mensen. en niet democratisch, net als mensen uitsluiten op basis van hun, huidskleur (apartheid), geslacht(vrouwenkiesrecht) geletterdheid of leeftijd.
Het feit dat de leeftijdsgrens voor kiesrecht al diverse malen naar beneden is bijgesteld geeft ook gewoon aan dat een grens gebaseerd op leeftijd niet klopt, dat snapte ze 100 jaar geleden al.
Ik ben echt niet ineens heel veel wijzer geworden toen ik van 17 en 364 dagen naar 18 jaar ging, sterker nog, ik ben er vrij zeker van dat die dag er wel een paar hersencellen zijn gesneuveld.
Dat gezegd hebbende , dit soort grenzen blijven omdat ze gewoon lekker makkelijk te handhaven zijn.
laat je er niet door gek maken en gebruik het systeem ipv je er tegen te verzetten.
Er worden regelmatig mensen van onder de 18 verkozen bij gemeenteraads verkiezingen en die kunnen na hun 18e verjaardag de boel van binnenuit aanpassen. dat heeft 100X meer zin dan met 3000 man met sexueel getinte opmerking over klimaat rond te hobbelen.
(Ik heb die demonstratie van dichtbij gezien, allemachtig wat een domheid bij elkaar, als ze iets bewezen hebben met die demonstratie is dat ze dus niet klaar zijn om volwassen beslissingen te nemen)
Die halving duurt in cryptoland nog echt een eeuwigheid...Tominatie schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 12:12:
[...]
Ik heb laatst wat gehaald, die hodl ik de komende tijd.![]()
Denk dat de naderende LTC halving voor lekker veel actie gaat zorgen.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
kloptCrypts schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 12:17:
[...]
Die halving duurt in cryptoland nog echt een eeuwigheid...
maar ik ben geen daytrader. Ik koop in als ik er mooie dingen van verwacht en kan best 2 á 3 maandjes holden. Hoef geen instant profit.
Verwijderd
Doe maar niet, straks mag ik niks meertwain4me schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 12:12:
@68616c6c6f
Opzich zou een IQ test bij een stemhokje geen slecht idee zijn net als een internet rijbewijs,
Ahja zo zeikte ik ook altijd bcash af omdat het de grootste shitcoin is die er bestaat maar ondertussen wel in de laatste weken had gekocht, al blijft bcash toch wel een uber shitcoin vergeleken met een LTC
Dacht vanochtend long te gaan op ADA, was toch niet zo goed plan, zo ie zo zit ik met shorts en longs de laatste tijd er behoorlijk naast, heeft me een hoop geld gekost, beste verdiensten zit voor mij toch nog in het daytraden op het moment, waar bcash het meeste in te verdienen valt voor mij
Ach als iedereen elkaar in zijn waarde laat hebben we geen problemen met die soort dingen. Ik heb ook niks met IOST maar heb Chris ook nooit erover afgezeken. En nu die shit stijgt als een malle zit ik er ook in.Slux schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 13:02:
Toch wel bijzonder, waar ik voorheen regelmatig werd afgezeken omdat ik LTC bezat, lees ik nu dat diezelfde mensen ook LTC hebben![]()
Ahja zo zeikte ik ook altijd bcash af omdat het de grootste shitcoin is die er bestaat maar ondertussen wel in de laatste weken had gekocht, al blijft bcash toch wel een uber shitcoin vergeleken met een LTC
Dacht vanochtend long te gaan op ADA, was toch niet zo goed plan, zo ie zo zit ik met shorts en longs de laatste tijd er behoorlijk naast, heeft me een hoop geld gekost, beste verdiensten zit voor mij toch nog in het daytraden op het moment, waar bcash het meeste in te verdienen valt voor mij
We zitten hier allemaal voor het geld (op een enkeling na). LTC heb ik paar weken geleden ook gekocht. Rendeert inderdaad lekker nu
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
niks mis met LTC al heb ik ze niet meerSlux schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 13:02:
Toch wel bijzonder, waar ik voorheen regelmatig werd afgezeken omdat ik LTC bezat, lees ik nu dat diezelfde mensen ook LTC hebben![]()
het gevoel wat je bekruipt als je alleen al de naam hoort LTC dat straalt liefde en geluk uit echt een geluksmoment ( ach gelul we zitten er alleen in voor de poen
[ Voor 37% gewijzigd door 68616c6c6f op 06-04-2019 14:18 ]
Verwijderd
68616c6c6f schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 14:17:
Petitie gestuurd naar het Europese parlement wat betreft legal age.
[Afbeelding]
Rappert boef zijn nieuwe hit ? Hij maakt wel vooruitgang hoor ik
Niks aan het handjeA87 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 15:44:
BITCOIN WORDT WAKKER GESCHUT
Het zal vast aan de tijdzone liggen waar ik woon, misschien loop ik 2 uurtjes achter, maar hier lijkt de koers nog erg rustig door te kabbelen.A87 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 15:44:
BITCOIN WORDT WAKKER GESCHUT

Is dit een correcte interpretatie? (2 zwarte lijntjes).
https://www.blockchain.com/nl/getcrypto
Heb ze al in m'n wallet.
?68616c6c6f schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 15:50:
[Afbeelding]
Is dit een correcte interpretatie? (2 zwarte lijntjes).
Heb je je echte persoonlijke gegevens gegeven?ScreamGT schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 16:05:
Als je lid bent bij Blockchain dan kan je voor $ 25,- XLM claimen
Heb ze al in m'n wallet.
Anders krijg je ze nietAppeltjeeitje schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 16:18:
[...]
Heb je je echte persoonlijke gegevens gegeven?
-edit- staan alweer op m'n binance account
[ Voor 7% gewijzigd door ScreamGT op 06-04-2019 16:21 ]
Bedankt. Ik heb daar gevoelsmatig toch wat tegen.....ScreamGT schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 16:20:
[...]
Anders krijg je ze nietBen sowieso al volledig gecheckt qua identiteit bij die toko. Zo ook bij Bittrex/Bitstamp/Bitfinex en binance
-edit- staan alweer op m'n binance account
Ik hoop evengoed dat je er veel aan mag overhouden
yes gratis geld.ScreamGT schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 16:05:
Heb ze al in m'n wallet.
Owhja, je moet 18 zijn.
Ik verwacht omdat het in beginsel niet te traceren is wie welke wallet bezit, dat de bedrijven aangeslagen worden voor elke betaling met btc (of een andere crypto). Die berekenen dit vervolgens weer door in de prijs, waardoor de rekening alsnog bij de consument komt te liggen. Of er wordt een gelijkwaardig systeem ingevoerd waarin iedereen gewoon een absoluut getal aan belasting af moet dragen.
Je deelt niet voor niets je ID met exchanges.Malawolar schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 16:27:
In de utopische wereld waarin iedereen BTC bezit, hoe zou de belastingdienst je dan proberen te pakken? (betalen moet je toch)?
Ik verwacht omdat het in beginsel niet te traceren is wie welke wallet bezit, dat de bedrijven aangeslagen worden voor elke betaling met btc (of een andere crypto). Die berekenen dit vervolgens weer door in de prijs, waardoor de rekening alsnog bij de consument komt te liggen. Of er wordt een gelijkwaardig systeem ingevoerd waarin iedereen gewoon een absoluut getal aan belasting af moet dragen.
Zet er volgende keer even bij dat je gold member oid moet zijn voor je ze krijgt.ScreamGT schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 16:05:
Heb ze al in m'n wallet.
Ik ben namelijk wel lid maar kom met silver dus niet in aanmerking. Bedankt wel voor de tip.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Denk dat die mensen die het pumpje veroorzaakte nog even wachten tot er genoeg geld inzit en dan allemaal tegelijk op de sell knop drukken zodat henk en ingrid weer zonder vakantie geld zitten.
Ben er zelf nog niet van overtuigt dat we in een blijvende bull market zitten.
Verwijderd
Precies wat ik denk...Slux schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 16:40:
[...]
Denk dat die mensen die het pumpje veroorzaakte nog even wachten tot er genoeg geld inzit en dan allemaal tegelijk op de sell knop drukken zodat henk en ingrid weer zonder vakantie geld zitten.
Ach ja, hodl
Ik zou zeggen lees je eerst even in voordat je zomaar dingen roept. Of je bent een mega troll. Je hebt blijkbaar geen idee wat Bitcoin is. Exchanges zijn er alleen om te traden. Ik zou 50.000 BTC kunnen hebben zonder dat ook maar iemand dat weet, op m'n ledger of op m'n laptop. Het stoort me een beetje dat je anderen de les probeert te lezen over het gebruik van hun Nederlands, of doet alsof je verstand hebt van dingen, terwijl je nog niet eens doorhebt waar Bitcoin voor staat, laat staan sommige altcoins.68616c6c6f schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 16:28:
[...]
Je deelt niet voor niets je ID met exchanges.
Niet dat ik alle kennis in pacht heb, maar ik roep ook niet de hele tijd ongenuanceerde dingen tegen de rest hier. Laten we inderdaad de boel een beetje op niveau houden, dan heeft de rest er ook nog wat aan.
Alessio Rastani zei laatst dat het waarschijnlijk weer omlaag gaat naar de 3xxx range en vanaf daarna weer omhoog. Dan zitten we in het laatste pumpje van de bodem in 2015. Komt ook mooi uit met wat The Moon zei dat hij verwacht dat de bullmarkt over een aantal maanden echt begint. Worden iig spannende tijden!Slux schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 16:40:
[...]
inderdaad door het op je laptop of ledger te zetten is het al lastiger te traceren. Echter heel anoniem is het nu ook weer niet. We hebben allemaal internet en een IP adres dus de meeste doorsnee personen kunnen we zo traceren en welke wallet erbij hoort. Of je moet een iets meer nerd zijn dan zijn er middelen om dat ook te "verbergen". Maar de doorsnee persoon heb je zo gevonden en kan je zodoende belasting laten betalen.Malawolar schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 16:47:
[...]
Ik zou zeggen lees je eerst even in voordat je zomaar dingen roept. Of je bent een mega troll. Je hebt blijkbaar geen idee wat Bitcoin is. Exchanges zijn er alleen om te traden. Ik zou 50.000 BTC kunnen hebben zonder dat ook maar iemand dat weet, op m'n ledger of op m'n laptop. Het stoort me een beetje dat je anderen de les probeert te lezen over het gebruik van hun Nederlands, of doet alsof je verstand hebt van dingen, terwijl je nog niet eens doorhebt waar Bitcoin voor staat, laat staan sommige altcoins.
Niet dat ik alle kennis in pacht heb, maar ik roep ook niet de hele tijd ongenuanceerde dingen tegen de rest hier. Laten we inderdaad de boel een beetje op niveau houden, dan heeft de rest er ook nog wat aan.
Dont feed the trollMalawolar schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 16:47:
[...]
Ik zou zeggen lees je eerst even in voordat je zomaar dingen roept. Of je bent een mega troll. Je hebt blijkbaar geen idee wat Bitcoin is. Exchanges zijn er alleen om te traden. Ik zou 50.000 BTC kunnen hebben zonder dat ook maar iemand dat weet, op m'n ledger of op m'n laptop. Het stoort me een beetje dat je anderen de les probeert te lezen over het gebruik van hun Nederlands, of doet alsof je verstand hebt van dingen, terwijl je nog niet eens doorhebt waar Bitcoin voor staat, laat staan sommige altcoins.
Hij is zelfs gebanned op FOK, zegt genoeg denk
Jouw bitcoinadres staat op een wallet. Die wallet zit op Blockchain. Je kan een adres bekijken en transacties zien. Ook al is het adres niet van jou. Als overheid een exchange verplicht om een ID te delen met de regering ben je dan de pineut of niet?Malawolar schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 16:47:
[...]
En als ik 50.000 BTC koop van een particulier?68616c6c6f schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 16:57:
[...]
Jouw bitcoinadres staat op een wallet. Die wallet zit op Blockchain. Je kan een adres bekijken en transacties zien. Ook al is het adres niet van jou. Als overheid een exchange verplicht om een ID te delen met de regering ben je dan de pineut of niet?
Daar heb ik het niet over. Ik had het vanaf het begin al over blockchain. Mij lekker afbekken omdat je interpretatie nergens op slaat. Lekker is dat.Malawolar schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 17:00:
[...]
En als ik 50.000 BTC koop van een particulier?
Nee, je argumentatie is gewoon niet waterdicht, neem je verlies een keer en kijk eerst naar jezelf voor je anderen afkraakt op hun Nederlands.68616c6c6f schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 17:01:
[...]
Daar heb ik het niet over. Ik had het vanaf het begin al over blockchain. Mijn lekker afbekken omdat je interpretatie nergens op slaat. Lekker is dat.
Malawolar schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 17:02:
[...]
Nee, je argumentatie is gewoon niet waterdicht, neem je verlies een keer en kijk eerst naar jezelf voor je anderen afkraakt op hun Nederlands.
'je deelt niet voor niets je ID met exchanges', dat is wat je gezegd hebt. Waar komt daar het woord blockchain in voor, of wordt het geïnsinueerd?
Mijn vraag ging over de utopisch situatie waarin iedereen BTC bezit, dus ook particulieren. Niemand is daarmee afhankelijk van een exchange. Sterker nog, de eerste twee jaren van BTC waren er nog niet eens exchanges, toen was er blijkbaar geen handel volgens jou?
Haha ja dat kan ik ook wel met mijn beperkte account. Kom gewoon eens terug met dingen roepen als je het zeker weet, of als je je ingelezen hebt. Nu spam je enkel het hele forum onder met Google vragen en nonsens.68616c6c6f schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 17:04:
[Afbeelding]
Meneer is begonnen aan quotes bewerken om mij onderuit te halen. Hoe laag kun je zakken.
Go ADA Go en als BTC dan ook mooi samen met ADA omhoog gaat is dat dubbel plussenMalawolar schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 17:08:
OT: daar gaat ADA weer!
De altcoins liggen nu te wachten tot bitcoin omhoog gaat..
heb een sell order op 5600 daarna komt er wel weer een correctie zoals nu het geval/
De 4H is 100%bullish en 0% bearish.
En WOW de ark is maar 30BTC in trading volume lol
[ Voor 71% gewijzigd door A87 op 06-04-2019 17:45 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ik heb er een aantal gekocht op 25 euro, die hou ik voorlopig nog wel even vast, lekker rendement zoSoeski schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 12:03:
wel uitkijken zo te zien is er veel druk op de prijs..68616c6c6f schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 17:58:
moooooooooooon
[ Voor 13% gewijzigd door A87 op 06-04-2019 18:10 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ik denk gewoon net als nu inkomsten belasting en een toeslag op alles wat wordt verkocht. (btw en andere accijns.)Malawolar schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 16:27:
In de utopische wereld waarin iedereen BTC bezit, hoe zou de belastingdienst je dan proberen te pakken? (betalen moet je toch)?
Dat systeem werkt of je nu met guldens euro's goud schelpen per pin of met briefgeld wordt betaald of betaald. de anonimiteit van crypto heeft daar 0,0 invloed op (een euro munt is in basis ook anoniem)
bezit controleren is iets lastiger maar ook vandaag de dag kan je gewoon een goudstaaf in de kluis hebben of 100k aan briefgeld onder je kussen en daar weet de belastingdienst ook in basis niets vanaf.
je moet het wel netjes opgeven als je het formuliertje invuld. dat dan weer wel..
snel, spring van het zinkende schipChris.nl schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 17:29:
Hmz... M'n IOST gaat vandaag de verkeerde kant opWel leuk die volatiliteit.
Het is weer op een zaterdag. De dag dat een hoop traders vrij nemen waardoor het volume laag is en het makkelijker is om leuke dingen met de prijzen te doen. Wat betreft brakeouts falen die 9 van de 10x op zaterdag. Opletten dus inderdaadA87 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 18:10:
[...]
wel uitkijken zo te zien is er veel druk op de prijs..
Waarom? Het is niet de eerste keer deze week dat we 5.2k aantikken.Swaha schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 18:42:
Ik heb BTC verkocht bij 5200 usd, vertrouw het voor geen ene meter
MeTooSwaha schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 18:42:
Ik heb BTC verkocht bij 5200 usd, vertrouw het voor geen ene meter
- Taro
- Niet online
Waarom is het dan lastiger te traceren? Of het op een exchange, een website, een lokale wallet (laptop/VM/NAS/PC) of ergens anders staat maakt voor de blockchain helemaal niet uit, de blockchain weet dat ook helemaal niet. De coins staan namelijk ook helemaal niet op je ledger of op je laptop, ze staan in de blockchain en de software op je ledger of laptop toont je saldo conform de blockchain en je private key.cursquidHome schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 16:51:
[...]
inderdaad door het op je laptop of ledger te zetten is het al lastiger te traceren. Echter heel anoniem is het nu ook weer niet. We hebben allemaal internet en een IP adres dus de meeste doorsnee personen kunnen we zo traceren en welke wallet erbij hoort. Of je moet een iets meer nerd zijn dan zijn er middelen om dat ook te "verbergen". Maar de doorsnee persoon heb je zo gevonden en kan je zodoende belasting laten betalen.
IP adressen worden doorgaans ook niet bijgehouden.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Blockchain weet wel het adres waaraan een account is gekoppeld. En dat account is weer gekoppeld aan jouw verificatie.Taro schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 18:54:
[...]
Waarom is het dan lastiger te traceren? Of het op een exchange, een website, een lokale wallet (laptop/VM/NAS/PC) of ergens anders staat maakt voor de blockchain helemaal niet uit, de blockchain weet dat ook helemaal niet. De coins staan namelijk ook helemaal niet op je ledger of op je laptop, ze staan in de blockchain en de software op je ledger of laptop toont je saldo conform de blockchain en je private key.
IP adressen worden doorgaans ook niet bijgehouden.
- Taro
- Niet online
Via de broker of exchange waar je je coins hebt aangeschaft kan je dus alsnog achterhalen naar welk adres ze daarna zijn overgemaakt. Je schiet er dus niets mee op.68616c6c6f schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 18:56:
[...]
Blockchain weet wel het adres waaraan een account is gekoppeld. En dat account is weer gekoppeld aan jouw verificatie.
De enige bekende manier om dit te omzeilen is door een mixer te gebruiken, die via allemaal omwegen en microtransacties uiteindelijk de coins op (verschillende) adressen van jou aflevert.
Dan heb je de koning van alle fees.Taro schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:00:
[...]
Via de broker of exchange waar je je coins hebt aangeschaft kan je dus alsnog achterhalen naar welk adres ze daarna zijn overgemaakt. Je schiet er dus niets mee op.
De enige bekende manier om dit te omzeilen is door een mixer te gebruiken, die via allemaal omwegen en microtransacties uiteindelijk de coins op (verschillende) adressen van jou aflevert.
Verwijderd
Is dit niet een of andere vage altcoin hodl squeeze ofzo?
Ik zit gewoon in de verkeerde alts...
Lijkt er wel op, die dalen ook gewoon lekker in usdt de meeste. Gelukkig zelf nog wat LTC en RVN ingeslagen in een dipje, die trekken het nog een beetje recht.Verwijderd schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:42:
RIP Bitcoin waarde portfolio
Is dit niet een of andere vage altcoin hodl squeeze ofzo?
Ik zit gewoon in de verkeerde alts...
breng hem nu niet op ideeen, dan zitten we straks allemaal met zakkende PF waardeVerwijderd schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:50:
[...]
Stop daar dan mee, en ga in de goede muntjes zitten.
Bitcoin: danst zich helemaal de pleuris
Stellar: ik doe niet mee
[ Voor 45% gewijzigd door 68616c6c6f op 06-04-2019 19:58 ]
Verwijderd
Ik zou graag in IOST stappen maar ik wil het chris niet aandoen om die koers te laten kelderen...Verwijderd schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:50:
[...]
Stop daar dan mee, en ga in de goede muntjes zitten.
Nee, gewoon stilzitten en iedereen in mijn beurs laten graaien, das mijn ding.
Verwijderd
Zolang jij er niet in zit kan het alleen omhoog..
Ik vind het aardig van je.
PS. Blijf uit de volgende muntjes aub.
PundiX HOT, BTT ZiL. Btc.
Leuk filosofisch vraagstuk: zijn Bitcoin miner reward UTXO's meer waard dan andere UTXO's?Crypts schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:06:
Coins verdient met staken/masternodes zijn absoluut niet te achterhalen mits niemand je wallet adres(sen) weet. Nou dat is niet echt een opgave om geheim te houden toch?
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 20:04:
Moet je geld voor vragen. Een soort crypto verzekering..
Zolang jij er niet in zit kan het alleen omhoog..
Ik vind het aardig van je.
PS. Blijf uit de volgende muntjes aub.
PundiX HOT, BTT ZiL. Btc.
Abandon ship!
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!