LMAO
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148
Ongekend wat er gebeurt. Orderboek is niet meer te volgen joh.Tominatie schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:15:
OMG SUCH WOW, DAAR GAAN WE. DOOR DIE 5.2K ALSOF HET NIKS IS.
LMAO
Meerdere coins gaan ook ineens. Zelfs EOS had ik al in m'n eigen overzicht afgeschreven naar 0 toen die onder de 2$ noteerde.
@Tominatie je kent mijn motto, er is er iig weer 1 die flink verdient en dat is binance
Ik hoop nooit, tot nu toe stapsgewijze pumps.
Zero.
Zo langzamerhand begin ik meer aan Bert van Sesamstraat te denken als ik naar de vorm kijk.Tominatie schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:14:
Je zal zien dat die gast van laatst weer een gecoördineerde pump gaat doen die ons vol door de 5.2k beukt.![]()
En dat we dan rond de 6k een enorme bart maken. Dat Ingrid de kapper net de ultieme FOMO heeft en inkoopt op 5.8k en daarna rekt
XRP = trash
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Ben overigens begonnen met een uitleg te schrijven voor de openingspost, zal ergens de komende dagen een eerste beknopte versie plaatsen en die gaandeweg uitbreiden.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
ik hoop het niet....Pelox schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:19:
ADA gaat nog voor 24.00u naar de 1 cent.
jammer, dan is mijn winst weer verdampt, maar koop ik wel weer bijPelox schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:19:
Verwijderd
Onze wasmachine is net gekapt met centrifugeren. Echt classic dit...Verwijderd schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 20:00:
Naast al het groen van vandaag ook net nog mogen vernemen dat er vlak naast onze wijk een nieuwe Subway broodjeszaak wordt gevestigd.
Wat een dag, wat een dag.
Dit kan zo niet doorgaan natuurlijk. Morgen zal de ketel er wel uitknallen ofzo.
Waarschijnlijk de koolborstels van de motor versleten. Morgen weer een klusje
*checkt ondertussen BTC en pakt popcorn*Verwijderd schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:00:
Ik zet voor vannacht het volgende nummer klaar.
[YouTube: Marco Borsato - Rood]
Media vooral blijven delen, meer mensen die kopen.
- Taro
- Niet online
Lekker buiten ophangen, kan prima met dit weer. Ik zou dat geld nu even in crypto steken... Koop je er daarna een gratis nieuwe wasmachine van.Verwijderd schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:22:
[...]
Onze wasmachine is net gekapt met centrifugeren. Echt classic dit...![]()
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
En dan opeens in 2 dagen uit het niks +€1000 moonshot, dikke fomo etc etc
Wat een markt.... en ook gewoon totaal niks fundamenteels ofzo. Geen bakkt, geen etf, geen technologische verbetering etc..... Lol
Zelfs de jongen waar ik mee werkte vandaag zei heel voorzichtig: "hey tom , die bitcoin is KEIHARD GESTEGEN HÉ! HEB JE HET GEZIEN!!!!!!!"
EN HET GAAT MAAR DOOR MIJNGODDDDD
ETH?Taro schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:21:
Ja, LTC gaat lekker, EOS knalt ook ineens en ik heb BNB toch maar omgewisseld voor wat andere coins (extra Bitcoin, extra BCH). Gelukkig gaat ETH nu ook de goede kant op.
Ben overigens begonnen met een uitleg te schrijven voor de openingspost, zal ergens de komende dagen een eerste beknopte versie plaatsen en die gaandeweg uitbreiden.
Verwijderd
Huur er iemand voor. En hou jezelf bezig met winstgevende zaken.Verwijderd schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:22:
[...]
Onze wasmachine is net gekapt met centrifugeren. Echt classic dit...![]()
'Bitcoin stijgt weer - reden onbekend'. Alsof er een fucking reden voor nodig is68616c6c6f schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:23:
https://twitter.com/HLN_BE/status/1113537040279146496?s=20
Media vooral blijven delen, meer mensen die kopen.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Er is wel iets vsn cryptoregulering in werking gezet ofzo. Toeval???Tominatie schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:24:
Laatst kocht ik nog bitcoin op €3200. Toen was er 0,0 interesse en het leek wel dood.
En dan opeens in 2 dagen uit het niks +€1000 moonshot, dikke fomo etc etc
Wat een markt.... en ook gewoon totaal niks fundamenteels ofzo. Geen bakkt, geen etf, geen technologische verbetering etc..... Lol
Zelfs de jongen waar ik mee werkte vandaag zei heel voorzichtig: "hey tom , die bitcoin is KEIHARD GESTEGEN HÉ! HEB JE HET GEZIEN!!!!!!!"![]()
EN HET GAAT MAAR DOOR MIJNGODDDDD
Zero.
- Taro
- Niet online
Ja, 173 naar 177,81 in 5 minuten?
Lekker hoor 5200$ ff kortstondig erdoor. Mooi dit, maar pak je winsten / inleg. Koop dan eventueel later terug als het stof wat is wedergekeerd. Echter is het ook wel leuk om mee te doen aan panic buying/selling
90% eraf? I sure hope not..Pelox schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:19:
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Dat doe ik al 3 nachten.. telkens stijgt het door..Malawolar schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:30:
Nog mensen die in USDT gaan vannacht? ik zie hem sowieso niet voorbij de 6000 gaan, de buypower is er dan denk ik echt wel uit, en er zullen dan veel mensen winst gaan nemen.
Zero.
Wel lekker voor de waarde van m'n portfolio maar dit kost echt te veel tijd zo..
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
Ik denk dat dat wel slim is ja, al is het maar deels.Malawolar schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:30:
Nog mensen die in USDT gaan vannacht? ik zie hem sowieso niet voorbij de 6000 gaan, de buypower is er dan denk ik echt wel uit, en er zullen dan veel mensen winst gaan nemen.
The hero we need. Buy high, sell low!ggj87 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:29:
6000 ETH a 1 miljoen USD op 175 @ Binance. Wauw.
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
- Taro
- Niet online
Vanaf hier tot 6.000 (800 USD per Bitcoin) is toch een erg leuke toevoeging aan de pf. Dan liever 50% stop loss instellen @ bijv. 5050 en 50% stop profit @ 5950.Malawolar schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:30:
Ik hoop het niet, maar zet wel een stop limit. Voor ltc en Ada.Malawolar schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:30:
Also nieuwe crypto guidance ofzo: https://www.coindesk.com/...__twitter_impression=true
Zeker niet alles vliegt omhoog, GVT, RVN, BNB, ARK, IOTA vliegen allemaal het ravijn in. Staar je niet blind om wat iedereen hier roept. 90% van de mensen roept het alleen als hun coins lekker gaan, met verlies of shorts die ze bijna bankroet laten gaan hoor je ze niet.Swaha schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:31:
Alles vliegt omhoog, en wat doet GVT? Die flikkert nog net niet het ravein in.....Misschien ook wel een gokje waard.....
Gekocht? Of wall?ggj87 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:29:
6000 ETH a 1 miljoen USD op 175 @ Binance. Wauw.
Ik vind het ook wel weer ff tijd voor een gezonde correctie. Pff
Verwijderd
Ik verlies btc.(als een malle).. Maar pak fiat.(ook als een malle)
Gelukkig heb ik gisteren goed en vroeg geslapen. Want ik vermoed een tekort aan slaap voor vannacht.
Niet kinderachtig inderdaadggj87 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:38:
[...]
Wall, maar ging later weer weg. Er zit dus iemand achter zijn computertje te spelen met fncking 6k ETH. Wellicht meer nog.
$6000 morgenochtend !
Nouja ravijn...? IOTA doet het gewoon lekker hoor (de laatste maanden dan, komt net als de rst van verMalawolar schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:35:
[...]
Zeker niet alles vliegt omhoog, GVT, RVN, BNB, ARK, IOTA vliegen allemaal het ravijn in. Staar je niet blind om wat iedereen hier roept. 90% van de mensen roept het alleen als hun coins lekker gaan, met verlies of shorts die ze bijna bankroet laten gaan hoor je ze niet.
Twijfel om nu een deel te verkopen en als er weer een daling komt weer te kopen.
Of is het slimmer om alles vast te houden gezien de aankoop van 12.000 die er tussen zit ;-)
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Maar wat gebeurt er als btc ineens naar beneden duikt?
😏 ik heb niet echt bij gehouden hoeveel ik erin heb zitten, beetje slechtDAMAGE schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:45:
@Dirk0s ik zou niet kijken naar de aanschafwaarde maar puur naar je rendement
Dan dalen de alts mee.. Dat maakt alts traden zo nasty..Ladonna schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:46:
Ik heb ze door.. Als btc stijgt dan dalen de alts. Als btc blijft hangen dan stijgen ze een stukje.
Toevallig had ik net brave als browser ontdekt.
Als een zonnetje. Alles veel sneller en stabieler.
Ik vermoed dat ik nu fan van BAT wordt en aan mijn portfolio ga toevoegen.
BTC stijgt: rip shitcoins. De bekendere (gerespecteerde) alts doen het meestal ook gewoon prima.Ladonna schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:46:
Ik heb ze door.. Als btc stijgt dan dalen de alts. Als btc blijft hangen dan stijgen ze een stukje.
BTC stabiel: shitcoin pump festijn. Alles naar de maan.
BTC daalt: alles naar de tering.
En dan ook echt helemaal naar de tering.Tominatie schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:48:
[...]
BTC stijgt: rip shitcoins. De bekendere (gerespecteerde) alts doen het meestal ook gewoon prima.
BTC stabiel: shitcoin pump festijn. Alles naar de maan.
BTC daalt: alles naar de tering.
Rookworst zonder r is ook worst.
weet niet waar je ze gekocht hebt maar meestal vindt je alle aankopen terug.Dirk0s schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:47:
[...]
😏 ik heb niet echt bij gehouden hoeveel ik erin heb zitten, beetje slecht
los daarvan zou ik als je CASH hebt bijkopen om je gemiddelde naar beneden te halen : MAAR ik zou nog wachten want deze parabolic move, zal wel terug vallen maar hoelaag is de vraag.
Deze stijging IS een gezonde correctie @Tominatie ... man! Weet je hoever we down waren!!Tominatie schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:36:
Ah, het dipje lijkt er nu toch écht aan te komen. Ben benieuwd of we boven de 5.2k blijven.
Precies. Gewoon echt dat je moet janken zo hard naar de tering De shitcoins hebben ook 0 community, 0 prijs support, echt een pure bubbel. Drm moet je die shit ook nooit holden maar alleen traden als bitcoin stabiel gaat.Bartvandelaar schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:51:
[...]
En dan ook echt helemaal naar de tering.
Maar ik hou wel van die shitcoin bubbel, je moet toch wat met je BTC als er geen ene drol te beleven is.
Niemand weet wat het beste is, maar als BTC stijgt stijgen veel goede alts harder, dus dan loop je weer winst mis terwijl je in die stijgende BTC zit te wachten ;-)Ladonna schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:52:
Dus nu is het eigenlijk het beste maar in btc wachten tot het daalt en dan later je als terugkopen
Verwijderd
Heb ik nog een karma badge? Zit mobiel, kan het niet zien.DaCoTa schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:00:
[...]
Ja, ik wil een karma badge, maar op een of andere manier haal ik nooit punten in dit topic. Heb laatst geleerd dat je langere posts moet maken daarvoor, eens kijken of dat werkt
Zo ja: je mag die van mij hebben. Naja hebben; 50 doge
Je hebt 3 karmabadges. Het maximale aantal! Ik heb ze ook alle 3. Blijkbaar wordt m'n kennis van moon & lambo's gewaardeerd hier op het forum.Verwijderd schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:54:
[...]
Heb ik nog een karma badge? Zit mobiel, kan het niet zien.
Zo ja: je mag die van mij hebben. Naja hebben; 50 doge
- Taro
- Niet online
Ik geloofde gister echt even dat de flippening eraan zat te komen. Doge > Bitcoin. Maar nu al niet meer, na 1 dag heeft Elon Musk zijn functie al neergelegd als CEO helaas.68616c6c6f schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:57:
Eigenlijk moet er een meme-aura gecreëerd worden voor de hypothetische situatie waarin dogecoin een grotere market cap krijgt dan Bitcoin. Memes zijn altijd erg invloedrijk dus misschien gebeurt het dan ook echt!
En nu nog bedenken dat pewdiepie een week wijdt aan dogecoin. Dan heb je de poppen aan het dansen!Tominatie schreef op woensdag 3 april 2019 @ 23:01:
[...]
Ik geloofde gister echt even dat de flippening eraan zat te komen. Doge > Bitcoin. Maar nu al niet meer, na 1 dag heeft Elon Musk zijn functie al neergelegd als CEO helaas.
- Taro
- Niet online
Terecht. Ik heb donders veel verstand van blockchain technologie. Ben bijna een geleerde.Taro schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:59:
@68616c6c6f Wij houden je niet tegen, ga je gang
@Tominatie Jij hebt ook een rode
Haha. Request denied.Tominatie schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:36:
Ah, het dipje lijkt er nu toch écht aan te komen. Ben benieuwd of we boven de 5.2k blijven.
Kom net uit Captain Marvel zetten, sodeknetter wat gaat dit hard. December 2017 memories all over again!
[ Voor 15% gewijzigd door ScreamGT op 03-04-2019 23:04 ]
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Zo krijg ik m'n alt PF nooit meer op orde
Zit te twijfelen of ik het toe durf te lichten
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Als je aan komt kakken met het standaard; ik stap pas in bij $2000,- of ik heb nog niet gehaald. Neen, dan willen wij het niet weten.Maestro schreef op woensdag 3 april 2019 @ 23:05:
Jeez, kap eens met die sprongen omhoog, irritante Bitcoin.
Zo krijg ik m'n alt PF nooit meer op orde![]()
Zit te twijfelen of ik het toe durf te lichten)
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Heeft ze verdomme weer het bootje gemist!
Als m'n moeder nog ooit is een FOMO buy doet dan zal ik dat hier gelijk melden. Dat is 100% een teken om al je coins te verkopen.
- Taro
- Niet online
Die zakt al een paar uur heel langzaam weg helaas. Ingestapt op 1915 sats maar zakt elke 5 minuten een satje weg.Taro schreef op woensdag 3 april 2019 @ 23:03:
Daar komt weer een knaller, ADA nu echt door de 10 cent plz?
Ronde aantallen zijn dan ook heel fijn om te zien in je PF
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!