XRP = trash
Daarom koop ik altijd gewoon wanneer ik wil kopen. Ik heb er dan vrede mee als het eventueel zakt. Als het verder door gaat is het mooi mee genomen. Ik kijk gewoon naar het grotere plaatje. Ben totaal niet met het shortterm gebeuren bezig. Ik volg het wel, maar het niet écht onderdeel van mijn strategie. Ik kijk over een paar jaar en zorg gewoon stapsgewijs dat ik nu meer en meer munten haal waar dat dan ook maar van is, zodat ik over een paar jaar hopelijk een leuk bedrag heb.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
Ik heb letterlijk een dag voor de dump nog wat bijgekocht en als ik sommige coins nu zie gaan krijg ik ook alweer kriebels...HaruHaru schreef op woensdag 3 april 2019 @ 16:28:
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Ik wil zooo graag coins accumuleren, maar diep van binnen zegt iets tegen me: wacht nog ff op de correctie. dan reageer ik weer: wat als die niet komt?
Maar ga nu zeker niets meer bijkopen, het is nu gewoon een riskant punt. Dat is het altijd maar je weet dat die correctie er aan zit te komen in je achterhoofd...
Vraag is, hoelang gaat deze stijging door
Straks staat ie 6,5k om terug te zakken naar 5.8
Dan baal je nu wel.
Tis eigenlijk ook nooit goed. Echt frustrerend soms
Eens, kopen op support, verkopen onder resistance is veel verstandiger. Maar daar is hij zijn onrust niet mee kwijtPilatuS schreef op woensdag 3 april 2019 @ 16:37:
[...]
Heel lastig nu met deze grote swings. Het kan prima zijn dat er een 5% candle omlaag komt die keihard weer wordt opgekocht. Dan zit je met 5% verlies en weer terug op de koers waar je hebt gekocht. Persoonlijk ben ik er nu even uit om te zien wat er gaat gebeuren. Ik sta klaar om in te stappen op een leuke dip of anders wanneer we echt omhoog gaan. Nu kopen op deze top met een stop loss doe ik persoonlijk niet, maar het is volledig aan jou hoe jij er over denkt natuurlijk
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148
Dit is het meest belangrijk. Het is nooit goed!!! Het brein kloot met je. Zelfs al zat je in de coins die het meest stijgen. Dan kan je nog balen dat je er geen € 100,- extra in hebt geflikkerd want die had je nog wel bij elkaar kunnen schrapen.Verwijderd schreef op woensdag 3 april 2019 @ 16:39:
[...]
Tis eigenlijk ook nooit goed. Echt frustrerend soms
Laten we blij zijn met wat we hebben en wat we gainen. We gaan er alleen maar op vooruit. Sinds gisterochtend dan eigenlijk maargoed.
Ik moet het mezelf ook echt steeds voorhouden...
[ Voor 4% gewijzigd door Klaas25 op 03-04-2019 16:43 ]
ja je hebt gelijk. het is niet in te schatten. Ag ik wil toch kopen voor HODL, dus ja, voor mij moet het niet zo uitmaken, maar hey, als je 100 munten voor 100 euro kan krijgen , maar nu 100 stuks voor 80 euro, jaa dan is het jammerDAMAGE schreef op woensdag 3 april 2019 @ 16:38:
@HaruHaru als je je maar goed blijft beseffen dat er niet iets is zoals het perfect koop moment. Dat bestaat simpel weg niet omdat we het niet weten. Tuurlijk kun je achteraf wel zeggen dat je een hele goede koop gedaan hebt of een hele slechte, maar dat is dus alleen met data achteraf te zien. En daar heb je niet veel aan. Het enige wat je kunt doen is data uit het verleden gebruiken en dan toepassen op het heden. Maar garanties heb je daar niet mee.
Daarom koop ik altijd gewoon wanneer ik wil kopen. Ik heb er dan vrede mee als het eventueel zakt. Als het verder door gaat is het mooi mee genomen. Ik kijk gewoon naar het grotere plaatje. Ben totaal niet met het shortterm gebeuren bezig. Ik volg het wel, maar het niet écht onderdeel van mijn strategie. Ik kijk over een paar jaar en zorg gewoon stapsgewijs dat ik nu meer en meer munten haal waar dat dan ook maar van is, zodat ik over een paar jaar hopelijk een leuk bedrag heb.
Aan de ander kant denk ik, een massive dump zal niet meer komen, dat had allang al moeten gebeuren. nonetheless, alles kan.
Verwijderd
Nee, ICO's zijn zoooo 2017... IEO's zijn de nieuwe trend.68616c6c6f schreef op woensdag 3 april 2019 @ 16:42:
Zijn ICO's nog hip?
Edit: @HaruHaru moet je eens een paar jaar terug gaan kijken hoeveel munten je toen had kunnen kopen voor 100 euro. Precies van dattem dus
[ Voor 18% gewijzigd door DAMAGE op 03-04-2019 16:46 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Meestal gaat het bij een stijging zo: Highcaps gaan eerst, dan wanneer die stabiel blijven en niet hard zakken gaan de midcaps. Wanneer de midcaps klaar zijn met de stijging dan gaan de smallcaps en die gaan het hardst. Op deze manier is het al enorm vaak gegaan. Mensen gaan van highcaps naar midcaps en uiteindelijk naar smallcaps.cursquidHome schreef op woensdag 3 april 2019 @ 16:43:
Zou NPXS nog weer eens richting de +20 sat gaan? Ik vind hem mooi laag en mag wel weer eens vlammen
Alsjeblieft niet, doe maar over een paar maanden. Zoals gezegd: als je de timmerman op het dak over bitcoin hoort praten is het tijd om uit te stappen. Way too early!hmr schreef op woensdag 3 april 2019 @ 16:47:
Pack die referrals er maar weer bij boys. Tijd om je moeder en je ooms weer fomo aan te praten!
Verwijderd
Dat heb ik ook hoor. Het geld wat erin zit kan naar 0 gaan zonder dat er ook maar iets veranderd.DAMAGE schreef op woensdag 3 april 2019 @ 16:44:
@Verwijderd precies dat. En daarom moet je voor jezelf rust zien te vinden en er proberen maar gewoon vrede mee te hebben. Dat is de enige manier waarop je rust kunt vinden. Zekerheid heb je nooit, met geen enkele strategie. Gewoon accepteren. Ook niet blindstaren in hoeveel verlies je hebt. Doe je dat wel dan zit je er met veel en veel te veel geld in. Geld dat je niet kunt missen. Ik zeg je eerlijk als ik dit geld verlies dan zou ik dat wel heel jammer vinden maar ik zou letterlijk gewoon op dezelfde voet door kunnen leven. Geen centje pijnBest wel bizar eigenlijk.
Ik heb nog wel een leuke spaarrekening die niets staat te doen, en zou er zelf best een 5/6K in willen gooien, maar mijn vrouwtje wil dat echt niet. Zelfs als dat zou verdampen is er nog niets aan de hand.
Dusja ga er wel een beetje serieuzer over nadenken. Maar zeker niet kopen op een punt als dit, die na zo'n bizarre manipulatieve actie ontstaan is. Dat is me gewoon te riskant, omdat het gissen is wat de exit strategie achter zo'n actie is.
Misschien lap ik wel gewoon een extra 10% op de hypotheek dit jaar. Scheelt ook weer in de maandkosten en is een groot deel veilig voor mijn crypto verslaving
Zo heb ik er nog niet over gedacht maar het klinkt wel logisch zo. Van hoog volume naar laag volume. Ben wel nieuwsgierig naar wanneer die NPXS nog wat laat zien. Ik bekijk hem overigens enkel nog in ETH waarde, dan zie je de koers iets beter.PilatuS schreef op woensdag 3 april 2019 @ 16:48:
[...]
Meestal gaat het bij een stijging zo: Highcaps gaan eerst, dan wanneer die stabiel blijven en niet hard zakken gaan de midcaps. Wanneer de midcaps klaar zijn met de stijging dan gaan de smallcaps en die gaan het hardst. Op deze manier is het al enorm vaak gegaan. Mensen gaan van highcaps naar midcaps en uiteindelijk naar smallcaps.
je vrouwtje heeft gewoon gelijk of je heb niks te zeggen net zo als ikVerwijderd schreef op woensdag 3 april 2019 @ 16:51:
[...]
Dat heb ik ook hoor. Het geld wat erin zit kan naar 0 gaan zonder dat er ook maar iets veranderd.
Ik heb nog wel een leuke spaarrekening die niets staat te doen, en zou er zelf best een 5/6K in willen gooien, maar mijn vrouwtje wil dat echt niet. Zelfs als dat zou verdampen is er nog niets aan de hand.
Dusja ga er wel een beetje serieuzer over nadenken. Maar zeker niet kopen op een punt als dit, die na zo'n bizarre manipulatieve actie ontstaan is. Dat is me gewoon te riskant, omdat het gissen is wat de exit strategie achter zo'n actie is.
Misschien lap ik wel gewoon een extra 10% op de hypotheek dit jaar. Scheelt ook weer in de maandkosten en is een groot deel veilig voor mijn crypto verslaving
Kan niet wachten tot NPXS weer aan de beurt isPilatuS schreef op woensdag 3 april 2019 @ 16:48:
[...]
Meestal gaat het bij een stijging zo: Highcaps gaan eerst, dan wanneer die stabiel blijven en niet hard zakken gaan de midcaps. Wanneer de midcaps klaar zijn met de stijging dan gaan de smallcaps en die gaan het hardst. Op deze manier is het al enorm vaak gegaan. Mensen gaan van highcaps naar midcaps en uiteindelijk naar smallcaps.
Verwijderd
Een beetje van beidebie100 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 16:54:
[...]
je vrouwtje heeft gewoon gelijk of je heb niks te zeggen net zo als ik![]()
Verder is zij de handrem op onze relatie en dat is vaak wel goed geweest
Met daarnaast nog een Eur spaarpot voor de aankomende dips.
Sinds 2008 is de euro enorm achteruitgegaan qua waarde.
1 troy ounce goud
2008 = 500 euro
2019 = 1150 euro
1 dollar
2008 = 0,65 euro
2019 = 0,89 euro
Gewoon even in de gaten houdencursquidHome schreef op woensdag 3 april 2019 @ 16:56:
[...]
Kan niet wachten tot NPXS weer aan de beurt is
4.200Vlizzjeffrey schreef op woensdag 3 april 2019 @ 17:04:
Tot hoever zal die dumpen straks? Waar buy order zetten?
for obvious reasons.
[ Voor 17% gewijzigd door 68616c6c6f op 03-04-2019 17:07 ]
wow , netjes, waar is dat op gebasseerd?
De 420 meme. check de spoiler btw
Niemand die je dat kan vertellen. Voor mij is het in de gaten wat er rond de support precies gaat gebeuren, als er een dump komt.Vlizzjeffrey schreef op woensdag 3 april 2019 @ 17:04:
Tot hoever zal die dumpen straks? Waar buy order zetten?
Misschien heb je hier wat aan
ik geloof wel in een dump
Wat zegt dat plaatje precies ? ik zie niet zo goed waar het op uitkomt.PilatuS schreef op woensdag 3 april 2019 @ 17:09:
[...]
Niemand die je dat kan vertellen. Voor mij is het in de gaten wat er rond de support precies gaat gebeuren, als er een dump komt.
Misschien heb je hier wat aan
[Afbeelding]
edit +/- 3900 ?
Waarom zou er nu een dump zijn. Bitcoin is nu al een tijdje 'stabiel'/gaat lichtjes naar beneden. Dan gaan mensen toch niet massaal verkopen. Gaat wat mij betreft eerst weer een beetje naar boven.HaruHaru schreef op woensdag 3 april 2019 @ 17:10:
[...]
ik geloof wel in een dumpmaar niet tot 4.2
Het plaatje zegt niets over wat de koers gaat doen, alleen over waar de belangrijke punten liggen.Slux schreef op woensdag 3 april 2019 @ 17:11:
[...]
Wat zegt dat plaatje precies ? ik zie niet zo goed waar het op uitkomt.
edit +/- 3900 ?
Rookworst zonder r is ook worst.
Verwijderd
Snel switchen van dollar naar euro om waarde te zien. ( Zoals delta)
En de mogelijkheid om een alarm op fiat waarde te zetten.
Mis ik persoonlijk niet die dingen.Verwijderd schreef op woensdag 3 april 2019 @ 17:26:
Ben ik de enigste die eigenlijk de volgende functies mist in de binance App?
Snel switchen van dollar naar euro om waarde te zien. ( Zoals delta)
En de mogelijkheid om een alarm op fiat waarde te zetten.
Wat ik graag zou zien is een if, then, else stop limit. Of in ieder geval de mogelijkheid een dubbele stop limit te zetten. Dus verkopen bij dit punt, of bij dit punt. Nu moet je kiezen tussen of een stop limit laag zetten voor de nacht om geen verlies te hebben, of een hoge met winst pakken, maar beide kan niet. Het is prima mogelijk dat de koers een mooie high maakt en dan alsnog omlaag gaat waarbij je stop limit om geen verlies te hebben afgaat. De keuze tussen beide zou geweldig zijn.
Correctie: Correctie68616c6c6f schreef op woensdag 3 april 2019 @ 17:12:
[...]
Waarom zou er nu een dump zijn. Bitcoin is nu al een tijdje 'stabiel'/gaat lichtjes naar beneden. Dan gaan mensen toch niet massaal verkopen. Gaat wat mij betreft eerst weer een beetje naar boven.
Ik bedoelde correctie.
Ik zou graag op Binance a la BitMEX een gemiddelde inkoopprijs willen zien, dat het systeem uitrekent als je meerdere orders voor dezelfde coin hebt geplaatst. Dat is op BitMEX super handig.PilatuS schreef op woensdag 3 april 2019 @ 17:29:
[...]
Mis ik persoonlijk niet die dingen.
Wat ik graag zou zien is een if, then, else stop limit. Of in ieder geval de mogelijkheid een dubbele stop limit te zetten. Dus verkopen bij dit punt, of bij dit punt. Nu moet je kiezen tussen of een stop limit laag zetten voor de nacht om geen verlies te hebben, of een hoge met winst pakken, maar beide kan niet. Het is prima mogelijk dat de koers een mooie high maakt en dan alsnog omlaag gaat waarbij je stop limit om geen verlies te hebben afgaat. De keuze tussen beide zou geweldig zijn.
Tof dat je zo blij voor me bent, maar we zijn er nog lange nietVerwijderd schreef op woensdag 3 april 2019 @ 16:29:
Holy crap, IOST gaat ook maar door...
@Chris.nl heb je al wat foldertjes binnen voor een leuke Sabbatical?
Ik vind dit wel mooi, gewoon een dik riskante strategie die 100% prachtig uitpakt.
Doet me een beetje denken aan het Bytecoin en Binance verhaal van @Dakillerbean
Zulke dingen blijven je bij
Hopelijk hebben jullie wel net zoveel lol met de coins binnenkort.
Marstek Venus E v3 | v145 | NoM
Chris.nl schreef op woensdag 3 april 2019 @ 17:36:
[...]
Tof dat je zo blij voor me bent, maar we zijn er nog lange niet![]()
Hier niet binnekort meer, maar blijf lachen zo
Verwijderd
Ik hoop dat GVT weer eens een dikke run gaat maken. Dat zou echt goed zijn voor mijn PF.Chris.nl schreef op woensdag 3 april 2019 @ 17:36:
[...]
Tof dat je zo blij voor me bent, maar we zijn er nog lange niet![]()
Daar heb ik redelijk op ingezet maar doet echt weinig.
Maar ik heb gedudl met hodlen
RaptorXS schreef op woensdag 3 april 2019 @ 17:39:
[...]
![]()
Hier niet binnekort meer, maar blijf lachen zo
U rekent zichzelf al rijk?HaruHaru schreef op woensdag 3 april 2019 @ 17:39:
zijn er brokers waar totaal geen limiet is bij verkopen en opnemen van geld naar bank? volgens mij hebben de meeste limieten.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ligt er helemaal aan waar je mee gaat handelen en wat de limieten zijn. Als jij gaat handelen met 10k en de limieten zijn 1k dan wordt het lastig niet ?
Na ID verificatie liggen de limieten meestal ruim boven de 20k.HaruHaru schreef op woensdag 3 april 2019 @ 17:39:
zijn er brokers waar totaal geen limiet is bij verkopen en opnemen van geld naar bank? volgens mij hebben de meeste limieten.
Weg
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Nu merk ik dat ik het bedrag dat ik in o.a. BNB, ETH, BPT heb zitten graag extra naar BCH zou schuiven. Dat doe ik dus bewust niet, want ik heb al meer Bitcoin waarde aan BCH, dan ik per stuk in de andere coins heb zitten. Daarnaast kan je de klok erop gelijk zetten dat bijv. ETH daarna sneller stijgt dan BCH en ik dus de verkeerde keuze maak.
Ik denk er dus over om wederom bij te kopen. Alleen is genoeg ook een keer genoeg... En what goes up must come down, al kan dit ook het begin van een langere bullrun zijn en dan is dat niet per se waar. Dan ben je achteraf blij dat je nu wél bijkoopt.
Hoe gaan jullie hier mee om? Kopen, wegzetten en niet meer aankomen? Regelmatig wisselen (Achteraf positief of negatief?) of koop je alleen maar bij en blijf je er verder vanaf?
Ik twijfel dus of ik nu nog meer bij zal kopen of niet. Daarnaast ben ik maar gestopt met BitMEX, het is echt gaaf en lucratief, maar gaat wel ten koste van de vrije tijd die je ook hard nodig hebt
Ik neig nu in ieder geval naar wat BCH, ADA en IOST bijkopen, stop losses op een deel zetten voor als er een daling volgt en als we verder blijven stijgen haal ik het van exchanges af om er daarna niet meer aan te zitten.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Klopt, en al helemaal opgeteld bij de resultaten die in het verleden al zijn gehaaldVerwijderd schreef op woensdag 3 april 2019 @ 17:45:
[...]
Denk dat hij bedoelt dat ie al flinke lol heeft met zijn posities.
En ja, ik blijf hodlen met de huidige posities maar het is wel papieren winst dus.
[ Voor 5% gewijzigd door RaptorXS op 03-04-2019 17:58 ]
Staat op 290%
Ik lees een beetje FOMO in je verhaalTaro schreef op woensdag 3 april 2019 @ 17:48:
Tijdens de vorige bullmarket heb ik erg veel geschoven tussen coins, als ik zag dat Coin A tegenviel, dan schoof ik dat bedrag richting Coin B om daarna Coin A te zien stijgen en Coin B te zien dalen. Hierdoor ben ik toen behoorlijk wat rendement misgelopen. Het is net als een rij bij de kassa of in de file, switchen pakt doorgaans slecht uit.
Nu merk ik dat ik het bedrag dat ik in o.a. BNB, ETH, BPT heb zitten graag extra naar BCH zou schuiven. Dat doe ik dus bewust niet, want ik heb al meer Bitcoin waarde aan BCH, dan ik per stuk in de andere coins heb zitten. Daarnaast kan je de klok erop gelijk zetten dat bijv. ETH daarna sneller stijgt dan BCH en ik dus de verkeerde keuze maak.
Ik denk er dus over om wederom bij te kopen. Alleen is genoeg ook een keer genoeg... En what goes up must come down, al kan dit ook het begin van een langere bullrun zijn en dan is dat niet per se waar. Dan ben je achteraf blij dat je nu wél bijkoopt.
Hoe gaan jullie hier mee om? Kopen, wegzetten en niet meer aankomen? Regelmatig wisselen (Achteraf positief of negatief?) of koop je alleen maar bij en blijf je er verder vanaf?
Ik twijfel dus of ik nu nog meer bij zal kopen of niet. Daarnaast ben ik maar gestopt met BitMEX, het is echt gaaf en lucratief, maar gaat wel ten koste van de vrije tijd die je ook hard nodig hebt
Ik neig nu in ieder geval naar wat BCH, ADA en IOST bijkopen, stop losses op een deel zetten voor als er een daling volgt en als we verder blijven stijgen haal ik het van exchanges af om er daarna niet meer aan te zitten.
Herkenbaar dat schuiven, ik deed dat vroeger met aandelen en pakte eigenlijk nooit goed uit voor mij, ik plaste altijd net naast het potje, met crypto doe ik het ook niet meer en focus ik mij op mijn geselecteerde muntjes, als ik mijn doel heb gehaald en ze heb verkocht ga ik pas weer naar andere muntjes kijken.
Maar ik verkoop nooit muntjes waar ik inzit om over te stappen naar een andere coin omdat die het op dat moment beter doet, ik sluit het eerst af en kijk er ook niet meer naar om dan kijk ik pas naar de volgende trades.
Iedereen moet zelf doen wat ze denken dat het beste is maar op pieken zoals als dit bijkopen is meestal niet zo goed idee, ja er is een kans dat je het mist maar de kans is op het moment groter dat er een kleine correctie komt door winstnemingen.
Zero.
Jij hebt dezelfde als ik dusPelox schreef op woensdag 3 april 2019 @ 18:06:
Ik voel een rode kaars aankomen.. Maar goed.. deze glazen bol komt van aliexpress dus heel betrouwbaar is hij niet.
Moeilijk inderdaad dit. Ik heb nu 1/10e van mijn spaargeld in crypto. Voor mezelf voelt dit wel als genoeg nu, dus besloten eerst niet meer bij te kopen. Ben wel benieuwd, hoe is die verhouding bij jullie?Taro schreef op woensdag 3 april 2019 @ 17:48:
Tijdens de vorige bullmarket heb ik erg veel geschoven tussen coins, als ik zag dat Coin A tegenviel, dan schoof ik dat bedrag richting Coin B om daarna Coin A te zien stijgen en Coin B te zien dalen. Hierdoor ben ik toen behoorlijk wat rendement misgelopen. Het is net als een rij bij de kassa of in de file, switchen pakt doorgaans slecht uit.
- Taro
- Niet online
Heb inmiddels al mijn BPT omgezet in Bitcoin en daarnaast BCH, ADA en IOST bijgekocht. Daarnaast gisteren een stapel LTC erbij gehaald. Nu is het wel genoeg. Als we weer de vorige ATH's halen dan heb ik naast mijn hypotheek ook een nog aan te schaffen vakantiehuisje afbetaald
Edit: Boem! Al 30 Dollar per BCH erbij in een paar minuten
[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 03-04-2019 18:11 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Heeft volgens mij te maken dat het een unieke symbol moet zijn en BTC botst met een andere vandaar dat ze XBT gebruiken.68616c6c6f schreef op woensdag 3 april 2019 @ 18:07:
Waarom heet bitcoin op de ene plek BTC en de andere XBT?
correct me if i am wrong
Zie je wel.. een groene kaars.. goedkoop is duurkoop..Pelox schreef op woensdag 3 april 2019 @ 18:06:
Ik voel een rode kaars aankomen.. Maar goed.. deze glazen bol komt van aliexpress dus heel betrouwbaar is hij niet.
Zero.
- Taro
- Niet online
Op bijv. BitMEX heet Bitcoin XBT, omdat het eigenlijk geen Bitcoin is, maar, een Bitcoin prijs betreft gebaseerd op het prijsgemiddelde van 3 exchanges en op basis van 1 USD contract.68616c6c6f schreef op woensdag 3 april 2019 @ 18:07:
Waarom heet bitcoin op de ene plek BTC en de andere XBT?
[ Voor 27% gewijzigd door A87 op 03-04-2019 18:12 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Die snap ik nietlighting_ schreef op woensdag 3 april 2019 @ 18:11:
was zwaar oversold. Komt een keer een correctie
Gaat te hard. Er gaan een paar jongens nog flink verkopen
Dan bedoelde je vast over bought..lighting_ schreef op woensdag 3 april 2019 @ 18:13:
[...]
Gaat te hard. Er gaan een paar jongens nog flink verkopen
Met daytraden pak ik regelmatig een procentje en op goede dagen meerdere keren per dag.A87 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 18:11:
Wat mij opvalt met traden er zijn zo verschrikkelijk veel mensen die komen voor ene half procentje. Snewl uit mijn altcoin en weer terug in BTC.. en nu richting mac donalds
Winst is winst.
Dat dus en niet stilstaan bij wat is geweest. Dacht er zelf aan 2 dagen terug om mijn order op €47 (verkocht voor €47,50) voor 20 ltc maar eens iets op te hogen naar €53/54 om weer in te stappen en niet gedaan... Mjah jammer.Slux schreef op woensdag 3 april 2019 @ 18:03:
Iedereen moet zelf doen wat ze denken dat het beste is maar op pieken zoals als dit bijkopen is meestal niet zo goed idee, ja er is een kans dat je het mist maar de kans is op het moment groter dat er een kleine correctie komt door winstnemingen.
Ik gooi nu enkel nog wat extra geld in stakingmuntjes, op dit moment levert dat leuk op omdat het meeste geld in beweging is. Mochten koersen dalen dat blijft verlies beperkt of blijft er zelfs een beetje winst over. Blijft de boel stijgen dan moet ik maar weer eens wat foldertjes van dingen gaan aanvragen.
Edit: net even gekeken, staken kan alleen als je muntjes niet aanraakt. Een van mijn muntjes levert nu al 3/4 keer zoveel per uur op omdat mensen er blijkbaar niet vanaf kunnen blijven en tegoeden aan het schuiven zijn. Aan fomo valt dus ook prima te verdienen, gewoon toekijken en stilzitten.
[ Voor 10% gewijzigd door Crypts op 03-04-2019 18:21 ]
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik heb een poosje terug al heel drastisch in m’n munten geschrapt. Deel staat nu op ledger. Vandaag ook ada van exchange gehaald, want mijn handen jeukten om te verkopen.Taro schreef op woensdag 3 april 2019 @ 17:48:
Ik koop elke maand een heel klein beetje bij als er een factuur betaald wordt.
Dat switchen deed ik ook een tijdje, maar ja ik kies ook altijd de verkeerde rij.
Die paar keer laatst dat ik me in een groene candle liet verleiden, liepen niet altijd voorspoedig.
Dus ik probeer weinig te handelen, veel ver weg te houden bij de exchange en op te bouwen.
Heb er nog een "paar" van.
The system is currently overloaded. Please try again later.
de man met de gouden pikRaptorXS schreef op woensdag 3 april 2019 @ 18:16:
Arise chikun, LTC to the moon!
Heb er nog een "paar" van.![]()
Yey system overload, next regristratie stops, next new ATH!!!!!!!!!!
Arise chikun, bcash to the moon!RaptorXS schreef op woensdag 3 april 2019 @ 18:16:
Arise chikun, LTC to the moon!
Heb er nog een "paar" van.![]()
Heb er nog een "paar" van.
@68616c6c6f Waar denk je dat bcash voor staat droppie?
[ Voor 32% gewijzigd door Crypts op 03-04-2019 18:24 ]
Ik Hodl al sinds 2015Crypts schreef op woensdag 3 april 2019 @ 18:22:
En nu het volgende probleem.... Wanneer gooien jullie ze eruit?
- Taro
- Niet online
1.5x ATH pasCrypts schreef op woensdag 3 april 2019 @ 18:22:
En nu het volgende probleem.... Wanneer gooien jullie ze eruit?
Verwijderd
Nee dat recht is voor een specifiek persoon.68616c6c6f schreef op woensdag 3 april 2019 @ 18:22:
Niemand zegt wat over bitcoin cash?
r/outoftheloopVerwijderd schreef op woensdag 3 april 2019 @ 18:24:
[...]
Nee dat recht is voor een specifiek persoon.
Shitcoin. Ik raad je aan om eerst even Youtube filmpjes van de afgelopen 3 maanden te kijken van bijvoorbeeld Crypto Daily en Sunny Decree, daar krijg je een leuk beeld van alle cryptoprojecten, wat ze doen, waarom er pricepumps zijn, welke nieuwtjes er zijn etc etc. Sympathieke gasten die je ook voornamelijk waarschuwen over wat niet te doen en zelf altijd vooraf zeggen wat ze kopen (wat redelijk goed uitpakt, Crypto Daily ging bijvoorbeeld vorige maand zwaar in ADA).68616c6c6f schreef op woensdag 3 april 2019 @ 18:22:
Niemand zegt wat over bitcoin cash?
klopt heb het alleen een week of 3 geleden van de hand gedaan
Ubershit coin maar wel 1 met het meeste rendement op het moment, dus schitcoin of niet hij levert mij zeer goed geld op.Malawolar schreef op woensdag 3 april 2019 @ 18:25:
[...]
Shitcoin. Ik raad je aan om eerst even Youtube filmpjes van de afgelopen 3 maanden te kijken van bijvoorbeeld Crypto Daily en Sunny Decree, daar krijg je een leuk beeld van alle cryptoprojecten, wat ze doen, waarom er pricepumps zijn, welke nieuwtjes er zijn etc etc. Sympathieke gasten die je ook voornamelijk waarschuwen over wat niet te doen en zelf altijd vooraf zeggen wat ze kopen (wat redelijk goed uitpakt, Crypto Daily ging bijvoorbeeld vorige maand zwaar in ADA).
Verder zijn 99.8% van de coins zijn shitcoins dus zonde om er geen geld aan te verdienen
Edit en ja ik was denk ik wel 1 van de grootste bcash haters hier tot vorige week, toen ik op 145 euro instapte
[ Voor 6% gewijzigd door Slux op 03-04-2019 18:31 ]
Zekers wel, ooit die gratis coins omgewisseld op een koers van 1 op 5 a 6?? naar BTC.Verwijderd schreef op woensdag 3 april 2019 @ 18:24:
[...]
Nee dat recht is voor een specifiek persoon.
Zover staat de BCH t.o.v. de BTC momenteel nog lang niet.
Edit: charts die om de seconde updaten kunnen soms confusing zijn.
[ Voor 91% gewijzigd door 68616c6c6f op 03-04-2019 18:34 ]
Zero.
Dat is minder.. Geen geduld meer of voelde het slecht aan?bie100 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 18:27:
[...]
klopt heb het alleen een week of 3 geleden van de hand gedaan
Ik zeg dat al zo vaak tegen @Tominatie heb geduld....het komt goed.
Hij is de 5.1k gepasseerd maar toch zakt die er iedere keer weer onder.Pelox schreef op woensdag 3 april 2019 @ 18:35:
Ik denk dat hij niet meer zakt.. Dit is het gewoon. We gaan naar de maan..
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!