Acties:
  • 0 Henk 'm!

• litebyte
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:07

litebyte

~ Lightstalker 私 は カメラマン です ~

miicker schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 23:37:
Hoe kunnen mensen hier nog zo hyped zijn voor VanMoof? Ik heb een S3, maar als die de deur uit is komt er echt nooit meer een VanMoof. Bizar dat er zelfs Tweakers zijn die nu mee gaan in de hype voor een nieuwe e-bike van VanMoof.
Inmiddels is de S3 die wij hebben ook defect...omdat er een rotatie sensor in zit rijdt deze nog wel maar dat is puur op basis van de rotatie sensor...een soort fatbike, zelf trappen hoeft niet meer...alleen pedalen ronddraaien.

cameras: Contax G2, Nikon D3S, D800, D850, Z9 - lenses nikkor: 14-24/2.8, 24-70/2.8S, 24-70/2.8G, 70-200/2.8S, 70-200/2.8G, 85/1.8S, 50/1.8S, 35/1.4G, Sigma 135/1.8 Zeis 45/2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UncleEddy
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01:21
litebyte schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:32:
[...]

Inmiddels is de S3 die wij hebben ook defect...omdat er een rotatie sensor in zit rijdt deze nog wel maar dat is puur op basis van de rotatie sensor...een soort fatbike, zelf trappen hoeft niet meer...alleen pedalen ronddraaien.
Best of both worlds dan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• litebyte

litebyte

UncleEddy schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:56:
[...]

Best of both worlds dan toch?
LOL ;) Ik wil wel echt een 'fietsgevoel' hebben...dat is het nu niet meer. De versnellingen werken gewoon niet meer, maar ik krijg geen error.

cameras: Contax G2, Nikon D3S, D800, D850, Z9 - lenses nikkor: 14-24/2.8, 24-70/2.8S, 24-70/2.8G, 70-200/2.8S, 70-200/2.8G, 85/1.8S, 50/1.8S, 35/1.4G, Sigma 135/1.8 Zeis 45/2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sparky
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 21:36
[...]

Schakelt niet meer en blijft dus in de 1e versnelling als ik het goed begrijp?
Zo ja, dan zou ik de gemodificeerde "rode" printplaat in de E-shifter monteren (zie aantal berichten terug)

Ik had daar ook last van, in het begin begon de E-shifter af en toe weer spontaan te werken maar dat was ook snel over. Daarna ook error 44 erbij. Nieuwe printplaat erin en voila, doet het weer prima voor een relatief laag bedrag. :)

WP Daikin Altherma 3 / Thuisbatterij Marstek Venus 5,12 / EV Tesla / 54 zonnepanelen / Van Moof S3 / HomeWizard / Worx robotmaaier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• niko_c
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15-06 12:41
[...]

Recent een error 44 gehad op een S3 en vast in de eerste versnelling. Een 'nieuwe' e-shifter besteld bij fixjevanmoof.nl en de oude vervangen. Error 44 weg, maar nog steeds schakelde die niet. Na wat opzoekwerk was een mogelijke oorzaak het vastzitten van de actenuator. De oplossing in onderstaande filmpje geprobeerd en nu doet de fiets het weer.
https://www.reddit.com/r/...stuck_gear_actuator_ring/

Misschien kan het je helpen, misschien ook niet! Met een Vanmoof weet je 't nooit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• litebyte

litebyte

niko_c schreef op zondag 8 juni 2025 @ 15:48:
[...]

Recent een error 44 gehad op een S3 en vast in de eerste versnelling. Een 'nieuwe' e-shifter besteld bij fixjevanmoof.nl en de oude vervangen. Error 44 weg, maar nog steeds schakelde die niet. Na wat opzoekwerk was een mogelijke oorzaak het vastzitten van de actenuator. De oplossing in onderstaande filmpje geprobeerd en nu doet de fiets het weer.
https://www.reddit.com/r/...stuck_gear_actuator_ring/

Misschien kan het je helpen, misschien ook niet! Met een Vanmoof weet je 't nooit 8)7
Dank,
Het rare is ik krijg helemaal geen error, alleen error 57. Die heb ik al sinds dat we de fiets kochten. Dat zorgde voor schakelproblemen, totdat VanMoof ons een OTA update stuurde, toen was de error code nog steeds zichtbaar bij opstarten, maar schakelde de fiets prima.

57 schijnt een simcard connectie error te zijn, is er een manier om de fiets los te koppelen van VM server..zegmaar dat de fiets zonder verbinding met VM te maken kan fietsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UncleEddy
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UFnUIeOU8M2Bl7yAGrVkNDmh4JA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/vKT9lFyVuBqdusTMxwVmt941.png?f=fotoalbum_large

Daar is ie dan.. de S6 en S6 Open. Op het eerste oog geen onmisbare ‘nieuwe’ features in mijn ogen. Bereik is hetzelfde, kicklock, halo rings en verlichting zijn vernieuwd. E-shifter lijkt een complete redesign te hebben gekregen. Ook is er nu de optie om een verend zadelpen te nemen en kent de S6 middels sattelietverbinding ‘always on’.

[ Voor 9% gewijzigd door UncleEddy op 10-06-2025 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:15
Ik zou wel wat meer info willen over de e-shifter dan enkel 'autohub leest je snelheid blabla'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oscarwashere
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-06 16:21
Spannend, maar het mag nog wel wat concreter. Wel leuke kleuren overigens, maar daar doen we het niet voor.

Ik citeer "Geen kleine upgrade: een totale revisie", maar een echte vergelijking is nog lastig op de website. In deze blog staat wel iets meer info. Blijkbaar is de alinea 'Vernieuwde Geluiden' de op één na belangrijkste, op deze plek in het artikel.

S6
Motor-torque: 68 Nm
Motor: 250 W
Bereik: 60-150 km
Schakelen: automatisch, 3-traps 'AutoHub'

S5
Schakelen: automatisch, 3-traps 'e-shifter'

Ik ben benieuwd hoe de eerste reviews worden. In ieder geval voor de introductieprijs (€3298 waarvan vooraf €150 voor de reservering) nog niet schokkend, want een Veloretti Ace Two is nu (afgesprijd) €2999.

[ Voor 25% gewijzigd door oscarwashere op 10-06-2025 17:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ninoxps
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-06 16:57
https://www.vanmoof.com/n...N2UhcOUecOTLTi1P2w.QCh5Mq

De vanmoof "s6" is inmiddels onthuld, zie link :)

Lijkt erg op de s5 ;)

Mijn systemen: http://tweakers.net/gallery/296191#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:16
Ik denk dat ze geld nodig hebben. Nu al laten bestellen en voorschotten innen aan die prijs….
Ik weet ook niet of de markt nu zo hot is dat mensen maanden willen wachten op een fiets.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HBO88
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 06:20
oscarwashere schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 16:41:
Ik ben benieuwd hoe de eerste reviews worden. In ieder geval voor de introductieprijs (€3298 waarvan vooraf €150 voor de reservering) nog niet schokkend, want een Veloretti Ace Two is nu (afgesprijd) €2999.
Het is wachten op David van Bright :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
oscarwashere schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 16:41:
Spannend, maar het mag nog wel wat concreter. Wel leuke kleuren overigens, maar daar doen we het niet voor.

Ik citeer "Geen kleine upgrade: een totale revisie", maar een echte vergelijking is nog lastig op de website. In deze blog staat wel iets meer info. Blijkbaar is de alinea 'Vernieuwde Geluiden' de op één na belangrijkste, op deze plek in het artikel.

S6
Motor: 250 W
Schakelen: automatisch, 3-traps 'AutoHub'

S5
Schakelen: automatisch, 3-traps 'e-shifter'

Hands-on artikel door the verge (paywall verwijderd):

https://archive.ph/2025.0...-fix-everything-but-trust

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HBO88
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 06:20
Worsteneter schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 16:27:
Ik zou wel wat meer info willen over de e-shifter dan enkel 'autohub leest je snelheid blabla'.
Volgens het artikel van the verge is het een mechanische shifter zoals op de eerste vanmoofs, maar dan met 3 versnellingen.
Geen elektronica dus meer, klinkt hoopgevend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarwashere
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-06 16:21
Tommie12 schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 21:09:
Ik denk dat ze geld nodig hebben. Nu al laten bestellen en voorschotten innen aan die prijs….
Ik weet ook niet of de markt nu zo hot is dat mensen maanden willen wachten op een fiets.
Wachten lijkt mee te vallen, de eerste leveringen moeten in augustus plaatsvinden. Zie hier geschatte levertijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• litebyte

litebyte

(Weer) geen modulaire telefoonhouder? Met uitzondering van de nieuwe marketing en geluiden een 'afwacht fiets' mbt problemen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• litebyte

litebyte

HBO88 schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 22:15:
[...]

Het is wachten op David van Bright :+
Alsjeblieft zeg...dat product plug kanaal is nog erger dat de fietstest van het AD..ik wacht wel op de echte gebruikers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninoxps
.

[ Voor 99% gewijzigd door ninoxps op 11-06-2025 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninoxps
HBO88 schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 23:01:
[...]

Volgens het artikel van the verge is het een mechanische shifter zoals op de eerste vanmoofs, maar dan met 3 versnellingen.
Geen elektronica dus meer, klinkt hoopgevend!
Ik ben benieuwd, of de nieuwe mechanische 3 speed, ook uitwisselbaar is netals de mechanische 2 speed op de vanmoof S3 en S5

en weer als een soort alternatief monteerbaar is.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• UncleEddy
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qMyh0lFW-lHNY0dD46YgXK9C6Eg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VTPskhfrkGSdSFJHk7BAP7hq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Deze week mijn S3 (voor de laatste keer) laten repareren bij een servicepartner. Ik heb nu ook een 2-speed versnelling. Los van de enorme hoeveelheid vanMoofs S3's die bij de servicepartner zijn achtergelaten omdat ze niet repareerbaar zijn, vroeg ik hoe de nieuwe S5 het er vanaf brengt. De release na de overname. Je raadt het al, ook niet goed. (Echte ontwerpfouten). Ook nog even over de S6 gehad. Hun advies is.. niet kopen. De marketing is beter dan de fiets.

Ik ben het wel met ze eens. Het feit dat er een ander bedrijf achter zit roept niets over het voortzettingsvermogen van dit merk. Financieel is het zeer waarschijnlijk volledig losgekoppeld van de holding en de investeerders willen gewoon winst zien. Als dit niet lukt vallen ze gewoon weer om en met de hoeveelheid propriatary onderdelen in deze fiets ben je dan gewoon screwed.

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UncleEddy
Ferruginous Hwk schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 09:44:
Deze week mijn S3 (voor de laatste keer) laten repareren bij een servicepartner. Ik heb nu ook een 2-speed versnelling. Los van de enorme hoeveelheid vanMoofs S3's die bij de servicepartner zijn achtergelaten omdat ze niet repareerbaar zijn, vroeg ik hoe de nieuwe S5 het er vanaf brengt. De release na de overname. Je raadt het al, ook niet goed. (Echte ontwerpfouten). Ook nog even over de S6 gehad. Hun advies is.. niet kopen. De marketing is beter dan de fiets.

Ik ben het wel met ze eens. Het feit dat er een ander bedrijf achter zit roept niets over het voortzettingsvermogen van dit merk. Financieel is het zeer waarschijnlijk volledig losgekoppeld van de holding en de investeerders willen gewoon winst zien. Als dit niet lukt vallen ze gewoon weer om en met de hoeveelheid propriatary onderdelen in deze fiets ben je dan gewoon screwed.
Ondertussen kak ik probleemloos en met veel plezier rond op mijn S5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
UncleEddy schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 13:09:
[...]
Ondertussen kak ik probleemloos en met veel plezier rond op mijn S5.
Natuurlijk zijn er ook fietsen die nog zonder problemen rondrijden. Fijn om te lezen dat jij er eentje van hebt.

Wat ik begreep is vocht een belangrijk issue volgens de service partner. Helemaal in het balhoofd want daar zit blijkbaar een belangrijk knooppunt voor elektronica. Daar levert het enorm vage problemen op met vaak diverse uren diagnostiek omdat de service-tool van VanMoof het zelf niet kan pinpointen.

Zo lang je jouw fiets alleen met mooi weer rijdt en je bergt hem droog op zul je zeer wss niet tegen vochtproblemen aan gaan lopen. ;)

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UncleEddy
Ferruginous Hwk schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 13:34:
[...]

Natuurlijk zijn er ook fietsen die nog zonder problemen rondrijden. Fijn om te lezen dat jij er eentje van hebt.

Wat ik begreep is vocht een belangrijk issue volgens de service partner. Helemaal in het balhoofd want daar zit blijkbaar een belangrijk knooppunt voor elektronica. Daar levert het enorm vage problemen op met vaak diverse uren diagnostiek omdat de service-tool van VanMoof het zelf niet kan pinpointen.

Zo lang je jouw fiets alleen met mooi weer rijdt en je bergt hem droog op zul je zeer wss niet tegen vochtproblemen aan gaan lopen. ;)
Interessante kwestie, vooral gezien het feit ik door dikke regen fiets en mijn fiets dan ook regelmatig schoonmaak met behulp van een hogedrukreiniger (lage stand weliswaar). Misschien heb ik teveel vertrouwen, geen idee. In een interview met de nieuwe eigenaren werd nadrukkelijk benoemd dat de fiets hier tegenkan. We gaan het zien… :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
UncleEddy schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 13:39:
[...]

Interessante kwestie, vooral gezien het feit ik door dikke regen fiets en mijn fiets dan ook regelmatig schoonmaak met behulp van een hogedrukreiniger (lage stand weliswaar). Misschien heb ik teveel vertrouwen, geen idee. In een interview met de nieuwe eigenaren werd nadrukkelijk benoemd dat de fiets hier tegenkan. We gaan het zien… :)
Denk dat jij flinke ballen hebt. Ik zet mijn fiets (S3) al gelijk onder een afdak als het maar een beetje regent. Hogedrukreiniger komt niet eens bij mij op om te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• litebyte

litebyte

xileS schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 14:49:
[...]

Denk dat jij flinke ballen hebt. Ik zet mijn fiets (S3) al gelijk onder een afdak als het maar een beetje regent. Hogedrukreiniger komt niet eens bij mij op om te proberen.
xileS schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 14:49:
[...]

bij een flinke hoosbui toen ik hem net had deed ie het een 15-20 minuten niet meer....daarna nooit meer last van gehad overigens.

De S3 is een aai fiets, geen trappenstamper....de pedalen moet je rondbewegen...niet op trappen, bijna dat niveau

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• litebyte

litebyte

Ferruginous Hwk schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 09:44:

Het is ook een kwestie van aandurven.. :) Ik durff het wel aan, maar dan voor rond de 2000,- Euro...gezien de hoeveelheid spam van VM voor de S6 dat ik de afgelopen week ontving en de problematiek met de S3 ook een rechtvaardige prijs voor (oud)bezitters van eerdere modellen.

De fietsenmaker hier in het dorp dichtbij dat een officeel repaircenter is, heeft overigens nauwelijks tot geen S5 fietsen binnen voor reparatie, zijn er dan ook veel minder van verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
litebyte schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 16:16:
[...]

Het is ook een kwestie van aandurven.. :) Ik durff het wel aan, maar dan voor rond de 2000,- Euro...gezien de hoeveelheid spam van VM voor de S6 dat ik de afgelopen week ontving en de problematiek met de S3 ook een rechtvaardige prijs voor (oud)bezitters van eerdere modellen.

De fietsenmaker hier in het dorp dichtbij dat een officeel repaircenter is, heeft overigens nauwelijks tot geen S5 fietsen binnen voor reparatie, zijn er dan ook veel minder van verkocht.
Ik durfde iets voor het faillissement aan voor 1500 euro voor een zo goed als nieuwe outlet model. 3k had ik er niet voor over als ik al die problemen las.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niko_c
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15-06 12:41
Mooi dat Vanmoof nog nieuwe modellen op de markt brengt! Ik heb zelf een S3 met 2500km op de teller en na een nieuw kicklock en ketting (onder garantie) en zelf vervangen e-shifter doet die het nog steeds prima, maar als dagelijkse commuter zou ik er niet het volste vertrouwen in hebben. De volgende wordt toch een klassieke’ ebike van de fietsenmaker:
- handig, een herstelpunt vlakbij
- naar mijn gevoel meer standaard onderdelen
- minder hype en trendy, maar meer betrouwbaar
- kan via mijn werkgever mijn bruto eindejaarstoelage volledig gebruiken voor een fietslease

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• litebyte

litebyte

niko_c schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 17:38:
Mooi dat Vanmoof nog nieuwe modellen op de markt brengt! Ik heb zelf een S3 met 2500km op de teller en na een nieuw kicklock en ketting (onder garantie) en zelf vervangen e-shifter doet die het nog steeds prima, maar als dagelijkse commuter zou ik er niet het volste vertrouwen in hebben. De volgende wordt toch een klassieke’ ebike van de fietsenmaker:
- kan via mijn werkgever mijn bruto eindejaarstoelage volledig gebruiken voor een fietslease
1. Eerste echte gebruikers recensies afwachten (dus niet van die product pluggers) maar hier bijv.
2. Minimaal een half jaar wachten en trusted reviews etc in de gaten houden
3. Kopen via een fysieke dealer (eind van het jaar met voorraad opruimkorting)
4. En alleen kopen met een repaircenter in de omgevibg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Laatst online: 22:51
niko_c schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 17:38:
Inderdaad gewoon een betrouwbaar merk (Batavus, Gazelle, Sparta, Giant, Cortina etc.) kopen, welke een flink dealernetwerk heeft. VanMoof is mooi, maar daar blijft het ook bij. Laten ze zich maar bewijzen en dan kijken we over pakweg 5 jaar wel hoe ze ervoor staan. Dan geef ik ze pas echt een kans.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kammika
  • Registratie: Februari 2018
  • Nu online
ik heb een kapotte vanmoof s3. Volgens de quickfit was het issue de kabelboom. Met tips hier op het forum is het me gelukt die te vervangen en geeft de fiets nu minder fouten, maar helaas nog steeds veel problemen.

Omdat ik nog een S3 heb, ben ik er inmiddels achter dat zowel Accu als smart module kapot zijn (als ik die overzet vanuit die andere fiets, werkt deze fiets ook weer helemaal top).

Dus ik probeer nu via marktplaats een kapotte vanmoof te kopen waar iig Accu en Smartmodule nog goed zijn met als doel van 2 kapotte fietsen dan weer 1 werkende te maken. Het valt me op dat ik nu toch al een paar advertenties vond waar de fiets "voor onderdelen" aangeboden wordt, maar waar de verkoper niet meer de fiets kan overdragen. Lader hebben ze er dan niet meer bij en "de fiets doet helemaal niets meer". Op vraag of de fiets via de app nog overgedragen kan worden krijg ik ook vage antwoorden.

Ik begin het vermoeden te krijgen dat er dus gejatte vanmoof S3's op marktplaats staan, die men dan voor onderdelen probeert te verkopen.

Heeft iemand hier ervaring mee? Wellicht tips hoe ik kaf van koren kan scheiden?

[ Voor 3% gewijzigd door Kammika op 16-06-2025 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:16
Kammika schreef op maandag 16 juni 2025 @ 16:12:
ik heb een kapotte vanmoof s3. Volgens de quickfit was het issue de kabelboom. Met tips hier op het forum is het me gelukt die te vervangen en geeft de fiets nu minder fouten, maar helaas nog steeds veel problemen.

Omdat ik nog een S3 heb, ben ik er inmiddels achter dat zowel Accu als smart module kapot zijn (als ik die overzet vanuit die andere fiets, werkt deze fiets ook weer helemaal top).

Dus ik probeer nu via marktplaats een kapotte vanmoof te kopen waar iig Accu en Smartmodule nog goed zijn met als doel van 2 kapotte fietsen dan weer 1 werkende te maken. Het valt me op dat ik nu toch al een paar advertenties vond waar de fiets "voor onderdelen" aangeboden wordt, maar waar de verkoper niet meer de fiets kan overdragen. Lader hebben ze er dan niet meer bij en "de fiets doet helemaal niets meer". Op vraag of de fiets via de app nog overgedragen kan worden krijg ik ook vage antwoorden.

Ik begin het vermoeden te krijgen dat er dus gejatte vanmoof S3's op marktplaats staan, die men dan voor onderdelen probeert te verkopen.

Heeft iemand hier ervaring mee? Wellicht tips hoe ik kaf van koren kan scheiden?
Vermoeden....

Je geeft toch zelf aan hoe je de waarschijnlijkheid verhoogt... enkel kopen met lader, en als ze de fiets in de app kunnen overdragen.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Channelmaster
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 00:16
Kammika schreef op maandag 16 juni 2025 @ 16:12:

Dus ik probeer nu via marktplaats een kapotte vanmoof te kopen waar iig Accu en Smartmodule nog goed zijn met als doel van 2 kapotte fietsen dan weer 1 werkende te maken.
Lijkt mij minder verstandig. Goede kans dat hier ook de accu en/of smartmodule stuk zijn: De oorzaak van kapotte kabelboom of verkeerd afgestelde lader zijn veelvoorkomend. Of je krijgt een half verzopen exemplaar zoals die van @Sunri5e ;) Als het alleen de e-shifter is, kan die voor < 125 euro goed worden gefixed.

Om garantie te krijgen dat je geen geld stopt in defecte onderdelen, zou ik de accu laten reviseren in NL en de smartmodule laten repareren door Revotronics in DE: https://revotronics.de/en...e-diagnose-instandsetzung
Pagina: 1 ... 143 144 Laatste

Let op:
Discussies omtrent de huidige onzekere toekomst van Van Moof; Discussies over de toekomst van VanMoof

Het delen van referrals is op tweakers.net niet toegestaan en iedere referral zal daarom na constatering direct worden verwijderd.
Het algemeen beleid #verbodenspam

In Nederland bij wet vastgelegd dat een ebike geen ondersteuning mag geven boven de 25 km/u en een speed-pedelec geen trapondersteuning mag geven boven de 45km/u.

Welke regels gelden voor mijn elektrische fiets (e-bike)?

Tips & tricks op deze beperkingen te omzeilen worden gezien als opvoeren en zijn, net als software cracks, illegaal en niet toegestaan op het forum en worden derhalve verwijderd.