Nou ik kom mij helaas maar weer melden in dit topic.
Na een lange tijd zoeken vorig jaar, leek ik toch eindelijk iets gevonden te hebben.
In het begin leek dat allemaal behoorlijk goed te klikken, maar dat is na een paar maanden wel drastische veranderd.
Het is niet eens een zo'n groot bedrijf, maar inmiddels ben ik er helemaal klaar mee hoe ik en collega's door management meermaals volledig genegeerd worden of totaal niet serieus genomen worden op technisch niveau.
Non-stop lopen te micro-managen en denken dingen beter te weten.
Vervolgens wordt er dan nog een (dure) externe partij ingeschakeld die dan ineens doodleuk gaat vertellen (min of meer verplichten) wat je ineens wel of niet moet gaan doen.
Buiten het feit dat de hele organisatie een grote puinhoop is.

Klein bedrijf dat werkt alsof ze een grote coorperatie zijn.
Ik heb al veel meegemaakt in al die vele jaren dat ik nu werk, maar dit slaat toch echt wel alles.
Compleet absurd.
Dus afgelopen besluit genomen om maar weer verder te zoeken.
Nu heb ik twee vragen ivm recruiting (en zoeken naar een baan in z'n algemeen).
Momenteel zoek ik vooral naar werk in Noord-Holland, voorkeur omgeving Enkhuizen - Hoorn - Purmerend (evt Amsterdam).
Nu kwam ik Synsel tegen die daar redelijk actief is, hebben mensen daar persoonlijk ervaring mee?
Tweede punt is meer de vraag naar tips en adviezen om nogmaals zo'n ongelooflijke puinhoop te voorkomen?
Dit maakt mij nog het meest zuur, want tijdens het sollicitatiegesprek heb ik juist heel erg lopen vissen en vragen naar hoe het bedrijf werkt en hoe men met elkaar omgaat etc.