Ik zit mijn LinkedIn inbox door te struinen en wilde jullie dit pareltje aan hoe niet mensen te recruiten niet onthouden:
Re: Reminder!!!
Hi [RagingPenguin],
Paar weken geleden heb ik jou een bericht verstuurd of je wellicht beschikbaar bent, want mijn klanten zijn altijd op zoek naar talentvolle Software Engineers net als jou.
Helaas heb ik tot heden nog geen reactie mogen ontvangen, zou ik je hierover kort kunnen bellen? Dan kan ik je er meer over vertellen.
Mocht je voor nu niet geïnteresseerd zijn, laat het me dan ook weten, wellicht voor in de Toekomst dan!
P.s. Laten we ieder geval connecten via Linkedin!
Met vriendelijke groet,
(...)
Consultant IT & Digital at YER
- Onderwerp: Reminder!!!. Ja, met de 3 uitroeptekens. Super professioneel natuurlijk
- Naast dat de eerste zin een aardige grammaticale pil om je door heen te werken is het ook al direct duidelijk dat die niks concreets te bieden heeft
- Je wilt bellen over dat ik niet reageer op jouw berichten, en niet over iets dat zeg maar iets met recruitment te maken heeft
- Ik ben nu benieuwd wat er zo bijzonder is aan die Toekomst dat het blijkbaar met een hoofdletter geschreven moet worden
- Natuurlijk is dit van een "Consultant IT & Digital" van YER, wat verwachte je anders