Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentjuh
  • Registratie: November 2013
  • Nu online
Drunken_Bear schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 15:40:
[...]

Ja maar die is dan wel op de gang waar ook anderen doorheen lopen gericht, dus of dat dan mag in de wetgeving in verband met privacy...?
Tja maar dat is niet perse anders dan bij de meeste mensen hun voordeur? Daar lopen toch ook mensen voor langs over straat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-09 21:02

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Citroentjuh schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 15:42:
[...]

Tja maar dat is niet perse anders dan bij de meeste mensen hun voordeur? Daar lopen toch ook mensen voor langs over straat?
ik weet niet goed hoe dat zit. de meeste woningen hebben nog wel een voortuin en ik geloof dat je dan wel moet zorgen dat je zoveel als mogelijk je eigen tuin filmt, maar als je voordeur direct op de stoep zit, vraag ik me dus af hoe dat qua wetgeving zit.

[ Voor 9% gewijzigd door Drunken_Bear op 11-01-2022 15:44 ]

Zoals de ouden zongen, zo housen de jongen. LoL IGN: warmastah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KSR

Ik heb nog nooit gehoord of meegemaakt dat ze er iets van zeggen.
Als je bv naar Opsporing verzocht kijkt vragen ze of je camera beelden heb. Dan bedoelen ze niet de beelden van je tuin etc. Dus het zal oogluikend toe gelaten worden.

Be Stronger Than Your Excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentjuh
  • Registratie: November 2013
  • Nu online
KSR schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 18:37:
Ik heb nog nooit gehoord of meegemaakt dat ze er iets van zeggen.
Als je bv naar Opsporing verzocht kijkt vragen ze of je camera beelden heb. Dan bedoelen ze niet de beelden van je tuin etc. Dus het zal oogluikend toe gelaten worden.
Klopt politie en veel gemeenten juichen het juist toe, maar goed dat is weer een heel ander verhaal. Volgens mij geldt in elk geval dat het proportioneel moet zijn en een redelijk doel moet hebben. Dan kan ik me voorstellen dat je dus geen camera in zo’n hal mag hangen maar wel op je eigen voordeur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:10
Zojuist de Ring Video Doorbell Pro 2 Wired besteld, die ga ik voor ophangen, voor beter zich ook in de nacht.
En dan gaat de Ring Deurbel 3 naar de achterkant.

En nog 2 indoor cams besteld

[ Voor 7% gewijzigd door Mars18 op 07-02-2022 08:49 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09 23:40
Afgelopen zaterdag contact opgenomen omdat mijn ring 3 plus bijna wekelijks zijn WiFi verbinding kwijt is.
Na een kort gesprek(niet eens op afstand ingelogd), werd aangegeven dat ze mij een vervangende gingen sturen.
Op mijn vraag of ze deze konden omzetten naar een ring 4 met bijbetaling werd negatief geantwoord.
Vandaag kwam het pakketje binnen..... Een ring 4 zonder bijbetalen.
Goede service!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:38

HollovVpo1nt

I like gadgets

Beste allen,
Vraagje, ik heb het ergens voorbij zien komen maar kan het helaas niet meer terugvinden, welke voorziening qua bekabeling kan ik het beste treffen voor een ring deurbel/camera deurbel bij nieuwbouw? Ik had begrepen dat het het beste zou zijn als je een apart soort kabel liet trekken naar de meterkas voor een bedrade aansluiting, maar ik kan for the life of me niet meer vinden wat het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-09 15:47

Stimulate14

⭐⭐⭐

HollovVpo1nt schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 14:46:
Beste allen,
Vraagje, ik heb het ergens voorbij zien komen maar kan het helaas niet meer terugvinden, welke voorziening qua bekabeling kan ik het beste treffen voor een ring deurbel/camera deurbel bij nieuwbouw? Ik had begrepen dat het het beste zou zijn als je een apart soort kabel liet trekken naar de meterkas voor een bedrade aansluiting, maar ik kan for the life of me niet meer vinden wat het was.
Ik zit nieuwbouw en aangesloten op de bestaande bedrading, Ring 3 Plus. Werkt uitstekend. Ook icm de gong in de meterkast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 17:22

jasjenl

Liab A Tymo

Ik heb een Ring wired doorbell en heb nu al meerdere keren meegemaakt dat deze spontaan zijn wifi verbinding kwijt is, dat terwijl de wifi zelf gewoon prima werkt en op amper 2 meter afstand zit van de deurbel. Het vervelende is dat je hier dus geen enkele melding van krijgt en dat het ding ook niet in staat lijkt zelf weer automatisch de verbinding te herstellen. Het enige dat helpt is m even van de stroom afhalen zodat de bel opnieuw opstart, dan doet ie het ook weer gewoon (hetgeen bevestigt dat het echt niet aan mijn wifi ligt). Hierdoor zijn we nu al 2 keer de aflevering van een pakketje misgelopen...

Kennen mensen dit probleem en is er een oplossing voor? Of is mijn deurbel gewoon brak en moet ik met klantenservice contact opnemen? Gezien de vele negatieve reviews over die klantenservice hier heb ik daar eigenlijk niet zoveel trek in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 09:46
jasjenl schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 13:09:
Ik heb een Ring wired doorbell en heb nu al meerdere keren meegemaakt dat deze spontaan zijn wifi verbinding kwijt is, dat terwijl de wifi zelf gewoon prima werkt en op amper 2 meter afstand zit van de deurbel. Het vervelende is dat je hier dus geen enkele melding van krijgt en dat het ding ook niet in staat lijkt zelf weer automatisch de verbinding te herstellen. Het enige dat helpt is m even van de stroom afhalen zodat de bel opnieuw opstart, dan doet ie het ook weer gewoon (hetgeen bevestigt dat het echt niet aan mijn wifi ligt). Hierdoor zijn we nu al 2 keer de aflevering van een pakketje misgelopen...

Kennen mensen dit probleem en is er een oplossing voor? Of is mijn deurbel gewoon brak en moet ik met klantenservice contact opnemen? Gezien de vele negatieve reviews over die klantenservice hier heb ik daar eigenlijk niet zoveel trek in...
Brakke klantenservice? Daar kan ik niks van zeggen. Bij mijn deurbel was ook de wifi-module defect. Ik heb binnen een dag een nieuwe gekregen. Moest uiteraard wel de oude opsturen, anders zou ik kosten berekend krijgen. Als het binnen de garantie valt doen ze totaal niet moeilijk.

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:18
Ik zou willen dat ik de nachtmodus zou kunnen uitzetten (Video Doorbell Wired)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 17:22

jasjenl

Liab A Tymo

Serena schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 14:43:
[...]

Brakke klantenservice? Daar kan ik niks van zeggen. Bij mijn deurbel was ook de wifi-module defect. Ik heb binnen een dag een nieuwe gekregen. Moest uiteraard wel de oude opsturen, anders zou ik kosten berekend krijgen. Als het binnen de garantie valt doen ze totaal niet moeilijk.
Ok, dan zal ik toch maar eens contact met ze gaan opnemen.
Tja, ik heb zelf geen ervaringen met hun klantenservice, alleen als van 3510 reviewers 65% het als 'zeer slecht' beoordeelt, geeft dat toch te denken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Ring heeft nu weer speciale aanbiedingen, scheelt weer wat euro's :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 16:26

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Vraagje van een HomeAssistant gebruiker:
Is het ook mogelijk om een ring chime uit te schakelen (te muten) vanuit de huis automatisering?

Ik heb nog geen chime maar zit er wel over na te denken.
Ik wil dat als mijn kiddies op bed liggen, dat de chime uitgeschakeld is, kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
jasjenl schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 13:09:

Even mijn reactie hierboven lezen. Ik had ook wifi problemen. 1 belletje, en ik kreeg een nieuwe Ring 4 opgestuurd ter vervanging van de 3 plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nihilist
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 20-12-2022
Hoe sluit ik een Ring video doorbell wired aan op zo een beltrafo? Ik heb enkele vragen. In welke volgorde moet een beltrafo, videodeurbel en mechanische bel worden aangesloten?

Beltrafo(24V AC uit) > video Deurbel > zekeringset zoals bij de Ring Doorbel Pro? Voor het omvormen van 24V naar 8V voor een mechanische bel of is deze zekeringset ergens anders voor? > Mechanische bel > Beltrafo?

Ik wil graag mijn mechanische bel behouden samen met een "Ring Doorbell Wired" (dus niet de Pro).
Dank voor enige uitleg of diagrammen.

Hier een foto van mijn meterkast. de twee los hangende draden met oranje gemarkeerd (onderaan). Daarvan komt een paar vanuit de mechanische bel boven de kast. De andere komt dan van de drukker op de voordeur? Of is deze drukker in serie gezet vvóór de mechanische bel die weer naar de beltrafo loopt?

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/Njrbjvs/IMG-20220508-172140.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door Nihilist op 11-05-2022 18:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

JME

zeg maar Jamie

Mailtje van Ring:
We werken doorlopend aan een betere Ring-ervaring.
Daarom krijg je meer functies voor je abonnement op Ring Protect Basic, voor een nieuwe prijs.
Vanaf 1 juli 2022 breiden we de beschikbare functies voor Ring Protect Basic uit en dit om je Ring-ervaring te verbeteren en je nog meer gemoedsrust te bieden.
Met deze functies verandert de prijs voor Ring Protect Basic van €30/jaar per apparaat naar €39.99/jaar per apparaat.

Hoepel maar een end op met je nieuwe functies waar ik nooit om gevraagd heb, ik vond ze zo eigenlijk al duur zat. Exit Ring hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nou niet exit Ring, maar 10 euro verhoging / 33% verhoging is te gortig.

Dus ik annuleer mijn abonnement nu, die loopt nog wel tot februari, maar geeft hopelijk een signaal af.
Je hebt ervoor gekozen dit abonnement stop te zetten na de laatste factureringsronde op Feb 15, 2023

[ Voor 25% gewijzigd door Vorkie op 01-06-2022 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyaero
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ik begin inmiddels ook een beetje spijt te krijgen dat ik hier twee ring devices heb hangen. 33% prijsverhoging is nogal fors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME
  • Nu online

JME

zeg maar Jamie

Afschrijving vindt hier jaarlijks medio juni plaats, dus dat komt heel aardig uit. Kunnen we nog net een jaar vooruit tegen de oude prijs en die tijd mooi gebruiken om iets anders uit te zoeken. De markt zal de afgelopen jaren vast niet stil hebben gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:29
Ik ga ook eens kijken naar zo'n Eufy bel en camera met lokale opslag of een koppeling met mijn Synology Nas want 33% verhoging gaat helemaal nergens over natuurlijk. Zeker als je gratis functies krijgt waar niemand op zit te wachten, althans ik niet.

Helaas bij mij alleen de optie om mijn abonnement met onmiddellijke ingang op te zeggen en niet mijn contact tot eind oktober uit te dienen. Nou ja, ik neem nog even de tijd om in de zomervakantie eens goed te onderzoeken wat ik wil en dan een mooie deal te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverter
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 29-05-2023
De extra functies slaan ook nergens op. Geldwolven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Inflatie..... Personeelskosten...dit...dat.
In deze is Ring niet het enige bedrijf wat schaamteloos een verhoging doorvoert.
Niet dat het nodig is, maar gewoon omdat het kan. En wij als consument zijnde, staan met onze rug tegen de muur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:35
Beetje het verdien model, veel mensen hebben nu een Ring doorbell en dan maar ieder jaar verhogen.

Ik zou willen overstappen, maar heb geen zin om die trafo in de meterkast uit te bouwen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
83 cent per maand duurder kan ik wel missen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JME
  • Nu online

JME

zeg maar Jamie

Uiteraard. Vertaal het naar kosten per dag en zo kun je iedere prijsverhogingsdiscussie wel doodslaan. Maar voor mij is dit mede een principekwestie.

[ Voor 3% gewijzigd door JME op 02-06-2022 07:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
Ik denk dat ik het Ring abbonement opzeg en er een losse Blink Outdoor erbij hang aan de garage (64€)

Nog even gekeken naar de Eufy, maar die is echt super groot :'( bijna 2x zo groot als de Ring.

[ Voor 177% gewijzigd door DaYwaLkUr op 03-06-2022 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
Ik kan mijn abo 25 juni verlengen, maar denk wel dat dit het laatste jaar is.
Als er een goede HomeBridge plugin komt wordt er volgend jaar een Eufy geplaatst. Beelden lekker in eigen beheer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Heb hem recent verlengd voor een jaar, wist niet dat meerdere apparaten meer geld kosten.
Heb nu 5 ring apparaten gekoppeld.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skyaero
  • Niet online
Mars18 schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 12:41:
Heb hem recent verlengd voor een jaar, wist niet dat meerdere apparaten meer geld kosten.
Heb nu 5 ring apparaten gekoppeld.
Vanaf 4 apparaten is RING plus goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Ik heb 1 deurbel en wilde 4 camera's kopen maar dit houd wel op :P. Moet je dan +4 abbo's erbij afnemen of gaat dat in staffels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyaero
  • Niet online
1 abbo per device, maar vanaf 4 devices (en met de nieuwe prijzen zelfs vanaf 3 devices) kun je beter plus nemen, want dan is het een vast bedrag voor een onbeperkt aantal devices.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vangoghnl
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11:53
Vandaag een ring doorbel wired geïnstalleerd met chime. Alles werkt naar behoren.

Ik heb alleen 2 vragen die ik niet zo kan vinden.

1. Op alle plaatjes zier ik de verlichte ring blauw branden in standby. Bij mijn brand die echter in een wit rondje. Gewoon als de bel niets doet zeg maar. Kun je dit aanpassen? Vind een blauwe rimg namelijk mooier 😆

2. Degene die aanbelt hoort ook het bekende ring geluid bij de bel zelf. Kun je hier een ander geluid voor selecteren? Ik haat die standaard jingle. Dus niet bij de app of chime. Maar echt bij de bel zelf zodra iemand aanbelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JME
  • Nu online

JME

zeg maar Jamie

@vangoghnl geen idee van die kleur, die is hier ook wit in stand-by. De “ringtone” kun je niet aanpassen, maar via de app kun je wel het volume van de buiten-unit op 0 zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Skyaero schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 23:32:
1 abbo per device, maar vanaf 4 devices (en met de nieuwe prijzen zelfs vanaf 3 devices) kun je beter plus nemen, want dan is het een vast bedrag voor een onbeperkt aantal devices.
Pff, dus als ik er 2 camera's bij aanschaf ben ik 3x € 30 per jaar kwijt. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyaero
  • Niet online
Stimulate14 schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 09:56:
[...]

Pff, dus als ik er 2 camera's bij aanschaf ben ik 3x € 30 per jaar kwijt. :-(
Correct. Met de nieuwe prijzen is het overigens 3 x 40 euro en dan is het PLUS abonnement goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Skyaero schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:01:
[...]

Correct. Met de nieuwe prijzen is het overigens 3 x 40 euro en dan is het PLUS abonnement goedkoper.
Ja, dat wilde ik eigenlijk niet typen vanwege de pijn :P. Maar oke, Plus pakken doet iedereen zonder echt handige extra functies waar je wat aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarioMark1541
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06:23
Gebruiken jullie ook een soort van cover of regen cover voor de deurbel ?

Heb zelf nu de video deurbel pro 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JME
  • Nu online

JME

zeg maar Jamie

Ik hang hem binnen :+
Oftewel: nee, het is een bel, die moet probleemloos aan het deurkozijn kunnen hangen en anders krijgen ze een garantieclaim van me wegens niet voldoen aan redelijke verwachtingen. Doe maar iets voor dat geld dat je durft te vragen. (Sorry, zit nog in mokmodus ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

MarioMark1541 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 22:52:
Gebruiken jullie ook een soort van cover of regen cover voor de deurbel ?

Heb zelf nu de video deurbel pro 2
Nee, ik heb een overdekte voordeur, dat scheelt weer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarioMark1541
Zijn. Er hier ook mensen die een Amazon echo display hebben zodat je meteen kan zien wie er aan de deur staat ?

Werkt dat een beetje goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:32
MarioMark1541 schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 15:15:
Zijn. Er hier ook mensen die een Amazon echo display hebben zodat je meteen kan zien wie er aan de deur staat ?

Werkt dat een beetje goed
Heb geen echo display. Wel een display met Home Assistant waarop de Ring geïntegreerd is. Zit te veel vertraging in het refreshen maar dat is waarschijnlijk aan te passen. Met een amazon echo display is dat lijkt me beter geregeld.
Ik kijk toch altijd op mijn telefoon. Bij openen van de Ring app toont de app na ongeveer 5 seconden het beeld van een paar seconden geleden. Bij het display met home assistant ben ik niet altijd in de buurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarioMark1541
Gaat mij als er aangebeld wordt net zoiets als de nest hub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
https://www.saturn.de/de/product/_eufy-e82101w4-2706876.html

Hier de Eufy in de aanbieding voor de twijfelaars die willen switchen vanwege de abbo verhoging ;-)

Alleen de "deurbel" zelf zou vrij groot zijn? (en dit betreft niet de dual camera?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarioMark1541
Ik heb de eufy gehad en slechter ervaring mee

Ik had op mijn 4g netwerk geen verbinding met de deurbel (tmobile )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
DaYwaLkUr schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 12:50:
https://www.saturn.de/de/product/_eufy-e82101w4-2706876.html

Hier de Eufy in de aanbieding voor de twijfelaars die willen switchen vanwege de abbo verhoging ;-)

Alleen de "deurbel" zelf zou vrij groot zijn? (en dit betreft niet de dual camera?)
De deurbel zonder basisstation (werkt via WiFi) is net wat groter dan de deurbel met basisstation (werkt niet via WiFi), klopt.

Ik heb ze hier beide, plus een tuin vol eufy cams (ook als wildcam, egelhuis, kippen cam). Tevreden mee 😊
En geen abbo kosten 👍

Enige wat ze niet doen, wat m'n oude ring bij m'n ouders wel doet, is zelf beeld naar alexa hub sturen bij aanbellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Zag bij een vriend die een Google Nest deurbel heeft dat hij op een soort fotolijstje direct kon zin in de woonkamer wie er voor de deur staat, volgens mij is dat een Google Hub.

Is zoiets ook bij Ring mogelijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martijnn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05:50
De Ring kan dat ook icm een Amazon Show.
Al moet ik zeggen dat het bij mij niet altijd vlekkenloos werkt.

Maar het idee is dus dat je direct kan zien wie er voor de deur staat en eventueel deze ook kan beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:03

xon

Zoals vele inmiddels van jullie al weten sneuvelt het knopje op de ring (pro) nog wel eens door blootstelling aan weer etc. Ik heb zo'n speciaal reserve knopje (per ongeluk) teveel besteld.

I know, dit is geen vraag en aanbod maar dit is zo'n specifiek ding, dus hoop dat het voor een keer oke is. Mocht ik iemand uit de brand kunnen helpen, PM mij dan even dat stuur ik hen voor kostprijs (12 euro) naar je op.

[ Voor 4% gewijzigd door xon op 31-07-2022 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarioMark1541
martijnn schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 08:29:
De Ring kan dat ook icm een Amazon Show.
Al moet ik zeggen dat het bij mij niet altijd vlekkenloos werkt.

Maar het idee is dus dat je direct kan zien wie er voor de deur staat en eventueel deze ook kan beantwoorden.
Hoe krijg ik het voor elkaar dat direct bij beweging ook beeld is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:22
Hier inmiddels de Ring Doorbell 4 icm de Ring Chime Pro. De Chime hangt direct naast de router en heeft een rssi van -23, tussen de Chime en doorbell zit alleen 1 muur en 1 raam en toch blijft de doorbell rond de -65 hangen. Zonder chime was dit rond de -70, dus had eigenlijk op een grotere verbetering gehoopt. Alles draait gewoon op 2.4ghz en een 1gig glas connectie, dus dat is het ook niet. Iemand nog tips om dit te verbeteren? Via google kom ik alleen maar uit op de “het ligt aan je wifi” oplossingen…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
Dalive schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 21:53:
Hier inmiddels de Ring Doorbell 4 icm de Ring Chime Pro. De Chime hangt direct naast de router en heeft een rssi van -23, tussen de Chime en doorbell zit alleen 1 muur en 1 raam en toch blijft de doorbell rond de -65 hangen. Zonder chime was dit rond de -70, dus had eigenlijk op een grotere verbetering gehoopt. Alles draait gewoon op 2.4ghz en een 1gig glas connectie, dus dat is het ook niet. Iemand nog tips om dit te verbeteren? Via google kom ik alleen maar uit op de “het ligt aan je wifi” oplossingen…
Ik weet niet of je hier wat mee kan, mijn Ring Doorbell Pro 2 heeft RSSI-42 met de verbinding naar de Chime Pro. De Chrime Pro hangt in de gang, de router staat in de woonkamer.

Ga zelf nog voor bij de schuur een Stick-up cam ophangen, meer mensen ervaring met de Stick-up buiten?
Hoe is het nachtbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Mars18 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 08:29:
[...]

Ik weet niet of je hier wat mee kan, mijn Ring Doorbell Pro 2 heeft RSSI-42 met de verbinding naar de Chime Pro. De Chrime Pro hangt in de gang, de router staat in de woonkamer.

Ga zelf nog voor bij de schuur een Stick-up cam ophangen, meer mensen ervaring met de Stick-up buiten?
Hoe is het nachtbeeld.
Ik heb de Floodlight, maar we kunnen er van uit gaan dat de camera bij nagenoegen gelijk is. Prima zicht, overdag en 's nachts. Echter moet je wel een goede verbinding hebben in de tuin, anders krijg je slechte opnames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Stimulate14 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 09:22:
[...]

Ik heb de Floodlight, maar we kunnen er van uit gaan dat de camera bij nagenoegen gelijk is. Prima zicht, overdag en 's nachts. Echter moet je wel een goede verbinding hebben in de tuin, anders krijg je slechte opnames.
Afstand is ongeveer 20 meter denk ik naar het internet punt. Daarom denk ik er over om een 2e Ring Chime Pro te halen en in de schuur op te hangen. Dan zou daar de camera mee kunnen verbinden?

Zit lekker in het Ring eco ritme :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Mars18 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 11:24:
[...]

Afstand is ongeveer 20 meter denk ik naar het internet punt. Daarom denk ik er over om een 2e Ring Chime Pro te halen en in de schuur op te hangen. Dan zou daar de camera mee kunnen verbinden?

Zit lekker in het Ring eco ritme :D
Dat zou kunnen inderdaad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mars18
Stimulate14 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 09:22:
[...]

Ben echt verbaasd over de goede kwaliteit van de ring stick up outdoor.
Prima beeld in de nacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hattumc
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-07-2024
Ik heb sinds een week de Ring Wired deurbel gemonteerd, en loop tegen het probleem aan dat ik geen hoorbare signalering ontvang op mijn Iphone 11 en 14 als ik niet verbonden ben met mijn wifi-netwerk thuis. Alles staat goed ingesteld, zowel op mijn gsm's als in de Ring-app. Na contact te hebben gehad met de Ring helpdesk kwam als oplossing dat ik de bleutooth op mijn telefoon uit moet zetten, en inderdaad, dan werkt het wel. Is echter geen oplossing i.v.m. de koppeling naar de carkit en andere bleutooth apparaten zoals een Iwatch en bleutooth speakers. Ring heeft hier echter geen oplossing voor. Ik had ook de netwerkinstellingen in mijn Iphone gewist, maar ook dat mocht niet baten. Ben ik de enige die dit probleem heeft tussen de Iphones en de Ring Wired?? Iemand toevallig een betere idee voor deze vreemde oplossing?

[ Voor 6% gewijzigd door hattumc op 28-10-2022 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:41

JB

Cédric roelt!

Mijn Doorbell 2 is inmiddels een beetje aan het overlijden, de case bovenop is gebarsten door weer en wind. Ik kreeg toevallig vandaag mail van Ring mbt Black Friday en zie dat ze voornamelijk de Ring 3 proberen te slijten.

De 4 is overal uitverkocht :? Ik zie dat deze preroll heeft en de 3 weer niet, maar rechtvaardigd dat (de nu geldende) 80 euro prijsverschil. Moet men van de Ring 3 af en kan ik beter wachten of?

Oh ja en is de 3/4 gewoon plug and pray zonder weer nieuwe gaten te moeten boren etc? Ze ogen allemaal hetzelfde.

[ Voor 12% gewijzigd door JB op 25-11-2022 21:20 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Iedereen de Ring opgegeven na de prijswijzigingen mbt abbo's? :D

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Serena
Hier is inmiddels de tweede Ring overleden. Per direct abonnement opgezegd en kreeg keurig een gedeelte terug, had ik niet verwacht…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
JB schreef op zondag 27 november 2022 @ 21:09:
Iedereen de Ring opgegeven na de prijswijzigingen mbt abbo's? :D
Niet opgegeven, gewoon abonnement gestopt :)

Doet verder nog precies wat het moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Vorkie schreef op maandag 28 november 2022 @ 06:19:
[...]

Welke heb jij?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
Video Doorbell 3 Plus met een Chime 2nd Gen.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Vorkie schreef op maandag 28 november 2022 @ 08:52:
[...]

Video Doorbell 3 Plus met een Chime 2nd Gen.

:)
Is dat je 1e deurbel van Ring? Hier dus nog een 2. De doorbell 3 plus heeft ook dat preroll meen ik, maar die hebben ze niet meer in de etalage staan om de 4 te kunnen verantwoorden.

Twijfel nu om wel/niet de BF deal te scoren mbt de 3. Scheelt bijna de helft met de 4 maar geen preroll...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
JB schreef op maandag 28 november 2022 @ 08:54:
[...]

Is dat je 1e deurbel van Ring? Hier dus nog een 2. De doorbell 3 plus heeft ook dat preroll meen ik, maar die hebben ze niet meer in de etalage staan om de 4 te kunnen verantwoorden.

Twijfel nu om wel/niet de BF deal te scoren mbt de 3. Scheelt bijna de helft met de 4 maar geen preroll...
Ja eerste en enigste.

Zit inderdaad Pre-roll bij, maar eerlijk gezegd... het zit erop :P

Ik heb ook een camera gericht op de oprit, dus ik kan tijden matchen met de Ring.

De Ring doet gewoon wat ie moet doen :) en als wij er niet zijn kan ik van afstand even instructies leveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Vorkie schreef op maandag 28 november 2022 @ 08:56:
[...]

Ja eerste en enigste.

Zit inderdaad Pre-roll bij, maar eerlijk gezegd... het zit erop :P

Ik heb ook een camera gericht op de oprit, dus ik kan tijden matchen met de Ring.

De Ring doet gewoon wat ie moet doen :) en als wij er niet zijn kan ik van afstand even instructies leveren.
Hier hangt ook nog een camera voor de gehele oprit. Dus wellicht niet echt boeiend nee. De Ring 2 doet het ook nog steeds, maar die is bovenop gewoon gescheurd;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2RRoMqTyx95MB2qLkZyOGj0BAa8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KxTw0q9EblAdLwVoXUVJBMBH.jpg?f=user_large

Dus de vraag is meer, wanneer hij er mee stopt :P

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 12:57
Vorkie schreef op maandag 28 november 2022 @ 06:19:
[...]

Zodra iemand een mogelijkheid weet om de Ring bijvoorbeeld op te nemen in Synology, zeg ik m'n abonnementen ook op maar nu wil ik nog graag de beelden terug willen kijken...

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
Ora et Labora schreef op maandag 28 november 2022 @ 09:05:
[...]

Zodra iemand een mogelijkheid weet om de Ring bijvoorbeeld op te nemen in Synology, zeg ik m'n abonnementen ook op maar nu wil ik nog graag de beelden terug willen kijken...
Camera van ~€80-100 kopen( Reolink) en die richten op de plek en opnemen op je Syno?

Ring voor de smartdeurbel en die camera voor terug kijken?

Geen abo kosten meer, want die basis blijft (nog) wel werken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Ora et Labora schreef op maandag 28 november 2022 @ 09:05:
[...]

Gaat niet gebeuren ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 12:57
Er is al iets als "scrypted" om de Ring in HomeKit te zetten wat goed werkt, dus wie weet.... :*)

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Blehh, tweede keer deze maand dat de 3 Plus opeens verbinding verliest. Telkens in de avond. Geen veranderingen in router, nieuwe apparaten, stroomstoringen geweest.

Op zich niet erg, maar wel die setup opnieuw doorlopen is irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ucsdcom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-09 23:31
Ik heb een Ring camera vraag: misschien iets wat anderen herkennen,

opeens geeft mijn Ring Sporlight cam aan dat de rechter batterij bijna leeg is. Zowel die in mijn tuin als die bij mijn voordeur.....nou wat een toeval, en die in de tuin had ik in mijn gedachten ook net een paar weken terug opgeladen.

Maar goed, mogelijk een software update uitgerold ofzoiets die veel stroom trekt?

Zoals een Tweaker dat doet ga je dan stap voor stap uitsluiten:

Dus de accu's opgeladen, en na het plaatsen bij de beide cams geeft de rechter batterij weer ca. 39% aan in plaats van vol. Dus nogmaals aan de lader. Weer hetzelfde.

1 van de camera's binnengehaald en gedroogd en op temperatuur laten komen. Accu's geladen en opnieuw geplaatst: rechter accu weer geel (ca 35%). Het zonnepaneel laad overigens gewoon in de status.

Dan nieuwe accu gekocht, want de cams draaien al even. Nieuwe accu een hele dag geladen, geplaatst en meteen oranje en 38% lading.

Dat doet mij denken dat het dus aan de camera's ligt. Ik ga er een resetten en kijken wat er dan gebeurt.

Dus 2 spotlight cams, beiden de rechter batterij oranje en laag accu percentage en beiden heeft laden geen invloed. Beide cams hebben een solarpaneel, maar dat is in de winter te weinig om de accu's voldoende geladen te houden. Daarom 2 accu's geplaatst, waarbij de linker accu in beide cams wel groen is.

Maar herkent iemand dit?

[ Voor 17% gewijzigd door ucsdcom op 27-12-2022 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-12-2024
De buurman heeft een Ring hangen welke dus 'verlicht' is. (Witte ring). Mijn Ring (gen2) is donker, geen verlichting. Is dat misschien omdat buurman 'm heeft aangesloten op lichtnet en ik batterij? Of is er ergens een instelling warmee je dat uit/aan kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarioMark1541
knakker2 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 12:14:
De buurman heeft een Ring hangen welke dus 'verlicht' is. (Witte ring). Mijn Ring (gen2) is donker, geen verlichting. Is dat misschien omdat buurman 'm heeft aangesloten op lichtnet en ik batterij? Of is er ergens een instelling warmee je dat uit/aan kan zetten?
Hoe bedoel je verlicht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
Dat ronde witte licht, om de knop heen. Dat is donker bij mij, maar die buurman verderop heeft dit wel aan staan.
Ik ben er inmiddels achter - via klantenservice van Ring - dat dit alleen werkt als je deurbel op het stroom aangesloten staat, en niet zoals ik doe alleen de accu. Ik heb helaas geen mogelijkheid om op het lichtnet dat ding aan te sluiten dus kan dit helaas niet gebruiken. Wel apart dat het geen instelling is die je hoe dan ook zelf aan/uit kan zetten. Mijn gehele voorgevel is zwart, slecht belicht dus je moet echt zoeken wil je iets van een deurbel kunnen vinden..

helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-03 13:04

maffe

maffe

Mijn ervaring met Ring: Ik heb praktisch alle bellen van ring gehad, vanaf v1 tot nu de nieuwste. Maar elk 2 jaar kan je hem vervangen omdat er wat mee is.
Zoals nu hebben we de Ring pro 2 bedraad. Deed het een jaar goed en nu heel vaak: Bel wordt ingedrukt, de blauwe ring gaat draaien, maar binnen gaan de Chime's niet af.
De volgende die op de bel drukt: gaat het weer goed, een andere weer niet.
Kan dit aan de knop van de bel liggen? Wordt ie ver genoeg ingedrukt of niet.

Er hangen ook twee telefoons aan. De ene gaat meteen af, een andere telefoon na bijv, pas 1 minuut?
Inmiddels heb ik het wifi netwerk ook al vervangen, want je gaat toch twijfelen. Wifi doet het verder met alle apparaten, behalve met die Chime's.

Waar ik inderdaad het meest van baal, is dat wanneer er gebeld wordt en iemand nogmaals drukt binnen een minuut er helemaal niks gebeurd. Dan worden de beelden verwerkt en kun je niet nogmaals bellen?!
Was er maar een makkelijke manier om er alsnog een bedrade gong op aan de sluiten, zodat je wifi kan elimineren?
Nog meer mensen met zelfde ervaring? Tips? Naar ander merk? Zijn die google bellen goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Ik kamp al een jaar met het probleem dat ik niemand kan verstaan.
Dit zit in de combinatie Samsung telefoon en Samsung watch 4 en ring.
Wanneer ik de verbinding met mijn horloge verbreek gaat alles goed.
En je raadt het al.... Samsung wijst naar Ring, en ring naar Samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
maffe schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 19:44:
Mijn ervaring met Ring: Ik heb praktisch alle bellen van ring gehad, vanaf v1 tot nu de nieuwste. Maar elk 2 jaar kan je hem vervangen omdat er wat mee is.
Zoals nu hebben we de Ring pro 2 bedraad. Deed het een jaar goed en nu heel vaak: Bel wordt ingedrukt, de blauwe ring gaat draaien, maar binnen gaan de Chime's niet af.

Er hangen ook twee telefoons aan. De ene gaat meteen af, een andere telefoon na bijv, pas 1 minuut?
Inmiddels heb ik het wifi netwerk ook al vervangen, want je gaat toch twijfelen. Wifi doet het verder met alle apparaten, behalve met die Chime's.

Waar ik inderdaad het meest van baal, is dat wanneer er gebeld wordt en iemand nogmaals drukt binnen een minuut er helemaal niks gebeurd. Dan worden de beelden verwerkt en kun je niet nogmaals bellen?!
Was er maar een makkelijke manier om er alsnog een bedrade gong op aan de sluiten, zodat je wifi kan elimineren?
Nog meer mensen met zelfde ervaring? Tips? Naar ander merk? Zijn die google bellen goed?
Grappig! (ofja grappig) ik heb exact hetzelfde!! ik dacht dat het echt aan mij lag! Meerdere keren de Ring gereset & de Chime. Ik heb contact opgenomen met Ring, maar vooralsnog niet verder gekomen dan "trek de chime" even uit je stopcontact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe

maffe

maffe

Ik zou graag die Ring+Chimes vervangen voor wat anders. Maar volgens mij is er niets beters :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
maffe schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 09:34:
Ik zou graag die Ring+Chimes vervangen voor wat anders. Maar volgens mij is er niets beters :(
Ik ga straks nog ff contact opnemen met support, lijkt mij op een brakke software update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
maffe schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 09:34:
Eufy deurbel + alexa echo speakers (of eufy chimes, en de hub werkt ook als chime).
Ik ben overgestapt, wil nooit meer terug 😊

Het enige dat je mist is live beeld op een alexa echo show, maar toen ik overstapte was dat er nog niet. Ik zag dat later ineens bij m'n ouders, die m'n oude ring en een show hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
Contact opgenomen met support van Ring, ze hebben het issue ge'acknowledged van wat ik begreep meerdere users met hetzelfde issue.

Ze zouden me op de hoogte houden, en binnen 1 a 2 weken zou er voortgang moeten zijn ;-) ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe

maffe

maffe

DaYwaLkUr schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 16:31:
Contact opgenomen met support van Ring, ze hebben het issue ge'acknowledged van wat ik begreep meerdere users met hetzelfde issue.

Ze zouden me op de hoogte houden, en binnen 1 a 2 weken zou er voortgang moeten zijn ;-) ik ben benieuwd!
Goed nieuws, houd me a.u.b. op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarioMark1541
DaYwaLkUr schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 16:31:

Omtrent het niet afgaan van de chimes binnen en telefoons. A indrukken van de bel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarioMark1541
dragon2 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 14:53:
[...]

Eufy deurbel + alexa echo speakers (of eufy chimes, en de hub werkt ook als chime).
Ik ben overgestapt, wil nooit meer terug 😊

Het enige dat je mist is live beeld op een alexa echo show, maar toen ik overstapte was dat er nog niet. Ik zag dat later ineens bij m'n ouders, die m'n oude ring en een show hebben.
Ook eufy gehad maar via mijn tmobile 4g verbdinging kon ik geen verbinding maken met de bel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

knakker2 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 12:14:
De buurman heeft een Ring hangen welke dus 'verlicht' is. (Witte ring). Mijn Ring (gen2) is donker, geen verlichting. Is dat misschien omdat buurman 'm heeft aangesloten op lichtnet en ik batterij?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amersfoort
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:03
Er zou een nieuwe versie van SmartThings zijn (voor Samsung telefoon en Watch 4), die de mogelijkheid heeft om via je horloge met de Ring deurbel te communiceren. Ik kan inderdaad met SmartThings op de telefoon een verbinding maken, waarbij ik ook beeld en geluid heb van de Ring in SmartThings.

Op de watch 4 zie ik wel de naam van de deurbel en icons voor microfoon en geluid + een kader waar het beeld van de ring zou worden weergegeven, maar alleen een eindeloze zandloper zonder beeld.

Heeft iemand dit werkend? Ik heb een Ring Pro 2, watch 4 op bluetooth/wifi en een Samsung telefoon op Android 12 en de meest recente SmartThings via de Google playstore..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
maffe schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 19:44:

Hello Maurice,

We recently completed an update to our systems that should resolve the issue of your Chime not playing a tone when your doorbell button is pressed. If you keep experiencing this issue, please respond to this email and let us know.

Thanks for your patience while we got this fixed for you.
Kevin T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe

maffe

maffe

DaYwaLkUr schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 07:49:
[...]

Hello Maurice,

We recently completed an update to our systems that should resolve the issue of your Chime not playing a tone when your doorbell button is pressed. If you keep experiencing this issue, please respond to this email and let us know.

Thanks for your patience while we got this fixed for you.
Kevin T.
Gaaf, hierom hebben we tweakers! Elkaar op de hoogte houden van...
Ehm die update komt er automatisch in toch? Zal mijn instellingen nog even nalopen.
En deze update is wereldwijd en niet alleen US of iets?
Dank voor update Maurice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJP!
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12:43
Dank voor de update! Dacht echt dat het aan mij lag. Sinds wanneer speelde dit bij jullie? Bij mij speelde dit vanaf half Januari, toen merkte ik voor het eerst dat ik de deurbel dus af en toe miste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakker2
De deurbel nu een tijdje in gebruik en heeft naast de binnenstormende pakketjes een hoop ander gemak opgeleverd. Zo ook kunnen zien hoe onze electrische fiets werd gestolen en een gezicht aan de politie kunnen overhandigen, en zo ook buren geholpen bij een tijd-frauderende loodgieter.
Dalijk heeft de hele straat zo een ding op de deur...

Vraag:
Heeft iemand de solar optie in gebruik? Zo ja, is dat zaligmakend? Ook als vaak de zon er niet recht op staat?

Helaas hier geen mogelijkheid dus electriciteit op de Ring aan te sluiten en moet nu om de maand opladen. Toch een extra handeling waar ik liever niet aan hoef te denken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmuz
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:18
Ondanks dat ik redelijk tevreden was over de Ring 2 heb ik toch besloten om over te stappen naar iets anders. (Aqara G4). Ik heb al genoeg (teveel) abonnementen en ik kan nu stoppen met Ring.
Behalve de kosten was voor mij ook de integratie in Apple Homekit belangrijk.
Ik heb hem pas 4 dagen hangen maar tot nu toe erg tevreden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Met Prime day vandaag toch besloten nog een nieuw avontuur aan te gaan met de Ring Doorbell Plus. De 2 is nu 5+ jaar oud, werkt nog steeds maar de behuizing is wel beetje op door in weer en wind te hangen, vol op/in de zon etc.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik heb al een paar jaar naar tevredenheid een Ring doorbell v2 geloof ik. maar sinds een paar dagen geeft het apparaat aan "slechte wifi verbinding".

Er is niets in de setup veranderd. de SSID is van mijn Ziggo modem die heel dicht bij de deurbel hangt (in de meterkast vlakbij de voordeur waar de Ring hangt) Ik heb het SSID veranderd naar een AP die ik ook heb, maar hetzelfde.

Hoe kan ik dit oplossen?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME
  • Nu online

JME

zeg maar Jamie

Kom er vandaag opeens achter dat je tegenwoordig ook op een oude Video Doorbell 2 zones kunt instellen. Was destijds een kenmerk van alleen de Pro, dacht ik. Hoe lang is dat al basisfunctionaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:39

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Wie heeft er ervaring met deze Ring Deurbel?

Wij twijfelen erover om deze te bestellen nu hij in de aanbieding is.

[ Voor 14% gewijzigd door G_Dragon op 12-05-2024 18:55 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

G_Dragon schreef op zondag 12 mei 2024 @ 18:55:
Wie heeft er ervaring met deze Ring Deurbel?

Wij twijfelen erover om deze te bestellen nu hij in de aanbieding is.
Ik heb de Doorbell 3 Plus. Kan niet echt vinden welke versie dit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:39

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Stimulate14 schreef op maandag 13 mei 2024 @ 09:57:
[...]

Ik heb de Doorbell 3 Plus. Kan niet echt vinden welke versie dit is.
Ik dus ook niet, maar nu ik weer op kantoor zit ben ik er even dieper ingedoken en ik haal dit van de officiële website af:
Wat is het verschil tussen de Ring Video Doorbell (2de generatie) en de Ring Battery Video Doorbell Plus?
Zowel de Ring Video Doorbell (2de generatie) als de Ring Battery Video Doorbell Plus sturen meldingen naar je telefoon, tablet en pc wanneer iemand op de deurbel drukt of de ingebouwde bewegingssensoren activeert. Als je de melding beantwoordt, kun je bezoekers zien, horen en spreken, waar je ook bent. Beide videodeurbellen op batterijvoeding hebben ook Geavanceerde bewegingsdetectie met personaliseerbare bewegingszones, snelle reacties (alleen Engelstalig) waarmee je kunt communiceren met wie er voor de deur staat als je druk bezig bent, en personaliseerbare privacy-instellingen.

Het belangrijkste verschil tussen de Ring Video Doorbell (2de generatie) en de Ring Battery Video Doorbell Plus is dat de Ring Battery Video Doorbell Plus een verbeterde slimme videodeurbel is met superheldere 1536p HD-video en een hoger zicht van top tot teen. Of het nu gaat om een pakket dat wordt afgeleverd, een bewegingsgebeurtenis of een bezoeker, je kunt vanaf elke locatie rechtstreeks vanuit de Ring-app zien wat er gebeurt.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Geen verschil dus :P.
Inmiddels al een jaar of 3(?) in gebruik en mijn ervaring is dan ook erg goed.
Aangesloten op de stroom. In de winter 1 of max 2x opladen omdat de kou de batterij leeg trekt.

Meldingen zijn altijd goed. De app werkt goed, stabel en het zicht van de video's valt zeker niet tegen. Zelfs in het donker. Mooiste is wel zodra je er licht bij hebt van bijvoorbeeld de lamp bij de voordeur.

Heel soms is het beeld niet goed scherp of komt de focus te laat. Dit ligt dan meer aan mijn WiFi dan aan de camera / software zelf.

Omdat de bel zo goed is bevallen heb ik Ring in huis verder uitgebreid. Ik ben er dan ook zeker tevreden over.

[ Voor 93% gewijzigd door Stimulate14 op 13-05-2024 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:25
Modbreak:We gaan verder in [Ring] Ervaringen & discussie
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.