Niet opgegeven, gewoon abonnement gestoptJB schreef op zondag 27 november 2022 @ 21:09:
Iedereen de Ring opgegeven na de prijswijzigingen mbt abbo's?

Doet verder nog precies wat het moet doen.
Niet opgegeven, gewoon abonnement gestoptJB schreef op zondag 27 november 2022 @ 21:09:
Iedereen de Ring opgegeven na de prijswijzigingen mbt abbo's?
Welke heb jij?Vorkie schreef op maandag 28 november 2022 @ 06:19:
[...]
Niet opgegeven, gewoon abonnement gestopt
Mijn boefje is liev!
Is dat je 1e deurbel van Ring? Hier dus nog een 2. De doorbell 3 plus heeft ook dat preroll meen ik, maar die hebben ze niet meer in de etalage staan om de 4 te kunnen verantwoorden.Vorkie schreef op maandag 28 november 2022 @ 08:52:
[...]
Video Doorbell 3 Plus met een Chime 2nd Gen.
Mijn boefje is liev!
Ja eerste en enigste.JB schreef op maandag 28 november 2022 @ 08:54:
[...]
Is dat je 1e deurbel van Ring? Hier dus nog een 2. De doorbell 3 plus heeft ook dat preroll meen ik, maar die hebben ze niet meer in de etalage staan om de 4 te kunnen verantwoorden.
Twijfel nu om wel/niet de BF deal te scoren mbt de 3. Scheelt bijna de helft met de 4 maar geen preroll...
Hier hangt ook nog een camera voor de gehele oprit. Dus wellicht niet echt boeiend nee. De Ring 2 doet het ook nog steeds, maar die is bovenop gewoon gescheurd;Vorkie schreef op maandag 28 november 2022 @ 08:56:
[...]
Ja eerste en enigste.
Zit inderdaad Pre-roll bij, maar eerlijk gezegd... het zit erop
Ik heb ook een camera gericht op de oprit, dus ik kan tijden matchen met de Ring.
De Ring doet gewoon wat ie moet doenen als wij er niet zijn kan ik van afstand even instructies leveren.
Mijn boefje is liev!
Zodra iemand een mogelijkheid weet om de Ring bijvoorbeeld op te nemen in Synology, zeg ik m'n abonnementen ook op maar nu wil ik nog graag de beelden terug willen kijken...Vorkie schreef op maandag 28 november 2022 @ 06:19:
[...]
Niet opgegeven, gewoon abonnement gestopt
Who's general failure, and why is he reading my disk?
Camera van ~€80-100 kopen( Reolink) en die richten op de plek en opnemen op je Syno?Ora et Labora schreef op maandag 28 november 2022 @ 09:05:
[...]
Zodra iemand een mogelijkheid weet om de Ring bijvoorbeeld op te nemen in Synology, zeg ik m'n abonnementen ook op maar nu wil ik nog graag de beelden terug willen kijken...
Gaat niet gebeurenOra et Labora schreef op maandag 28 november 2022 @ 09:05:
[...]
Zodra iemand een mogelijkheid weet om de Ring bijvoorbeeld op te nemen in Synology, zeg ik m'n abonnementen ook op maar nu wil ik nog graag de beelden terug willen kijken...
Er is al iets als "scrypted" om de Ring in HomeKit te zetten wat goed werkt, dus wie weet....
Who's general failure, and why is he reading my disk?
[Voor 17% gewijzigd door ucsdcom op 27-12-2022 11:27]
Hoe bedoel je verlicht ?knakker2 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 12:14:
De buurman heeft een Ring hangen welke dus 'verlicht' is. (Witte ring). Mijn Ring (gen2) is donker, geen verlichting. Is dat misschien omdat buurman 'm heeft aangesloten op lichtnet en ik batterij? Of is er ergens een instelling warmee je dat uit/aan kan zetten?
Grappig! (ofja grappig) ik heb exact hetzelfde!! ik dacht dat het echt aan mij lag! Meerdere keren de Ring gereset & de Chime. Ik heb contact opgenomen met Ring, maar vooralsnog niet verder gekomen dan "trek de chime" even uit je stopcontact.maffe schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 19:44:
Mijn ervaring met Ring: Ik heb praktisch alle bellen van ring gehad, vanaf v1 tot nu de nieuwste. Maar elk 2 jaar kan je hem vervangen omdat er wat mee is.
Zoals nu hebben we de Ring pro 2 bedraad. Deed het een jaar goed en nu heel vaak: Bel wordt ingedrukt, de blauwe ring gaat draaien, maar binnen gaan de Chime's niet af.
De volgende die op de bel drukt: gaat het weer goed, een andere weer niet.
Kan dit aan de knop van de bel liggen? Wordt ie ver genoeg ingedrukt of niet.
Er hangen ook twee telefoons aan. De ene gaat meteen af, een andere telefoon na bijv, pas 1 minuut?
Inmiddels heb ik het wifi netwerk ook al vervangen, want je gaat toch twijfelen. Wifi doet het verder met alle apparaten, behalve met die Chime's.
Waar ik inderdaad het meest van baal, is dat wanneer er gebeld wordt en iemand nogmaals drukt binnen een minuut er helemaal niks gebeurd. Dan worden de beelden verwerkt en kun je niet nogmaals bellen?!
Was er maar een makkelijke manier om er alsnog een bedrade gong op aan de sluiten, zodat je wifi kan elimineren?
Nog meer mensen met zelfde ervaring? Tips? Naar ander merk? Zijn die google bellen goed?
Ik ga straks nog ff contact opnemen met support, lijkt mij op een brakke software update.maffe schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 09:34:
Ik zou graag die Ring+Chimes vervangen voor wat anders. Maar volgens mij is er niets beters
Eufy deurbel + alexa echo speakers (of eufy chimes, en de hub werkt ook als chime).maffe schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 09:34:
Ik zou graag die Ring+Chimes vervangen voor wat anders. Maar volgens mij is er niets beters
Goed nieuws, houd me a.u.b. op de hoogte!DaYwaLkUr schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 16:31:
Contact opgenomen met support van Ring, ze hebben het issue ge'acknowledged van wat ik begreep meerdere users met hetzelfde issue.
Ze zouden me op de hoogte houden, en binnen 1 a 2 weken zou er voortgang moeten zijn ;-) ik ben benieuwd!
Omtrent het niet afgaan van de chimes binnen en telefoons. A indrukken van de bel ?DaYwaLkUr schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 16:31:
Contact opgenomen met support van Ring, ze hebben het issue ge'acknowledged van wat ik begreep meerdere users met hetzelfde issue.
Ze zouden me op de hoogte houden, en binnen 1 a 2 weken zou er voortgang moeten zijn ;-) ik ben benieuwd!
Ook eufy gehad maar via mijn tmobile 4g verbdinging kon ik geen verbinding maken met de bel ?dragon2 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 14:53:
[...]
Eufy deurbel + alexa echo speakers (of eufy chimes, en de hub werkt ook als chime).
Ik ben overgestapt, wil nooit meer terug 😊
Het enige dat je mist is live beeld op een alexa echo show, maar toen ik overstapte was dat er nog niet. Ik zag dat later ineens bij m'n ouders, die m'n oude ring en een show hebben.
Ja.knakker2 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 12:14:
De buurman heeft een Ring hangen welke dus 'verlicht' is. (Witte ring). Mijn Ring (gen2) is donker, geen verlichting. Is dat misschien omdat buurman 'm heeft aangesloten op lichtnet en ik batterij?
Hello Maurice,maffe schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 19:44:
Mijn ervaring met Ring: Ik heb praktisch alle bellen van ring gehad, vanaf v1 tot nu de nieuwste. Maar elk 2 jaar kan je hem vervangen omdat er wat mee is.
Zoals nu hebben we de Ring pro 2 bedraad. Deed het een jaar goed en nu heel vaak: Bel wordt ingedrukt, de blauwe ring gaat draaien, maar binnen gaan de Chime's niet af.
De volgende die op de bel drukt: gaat het weer goed, een andere weer niet.
Kan dit aan de knop van de bel liggen? Wordt ie ver genoeg ingedrukt of niet.
Er hangen ook twee telefoons aan. De ene gaat meteen af, een andere telefoon na bijv, pas 1 minuut?
Inmiddels heb ik het wifi netwerk ook al vervangen, want je gaat toch twijfelen. Wifi doet het verder met alle apparaten, behalve met die Chime's.
Waar ik inderdaad het meest van baal, is dat wanneer er gebeld wordt en iemand nogmaals drukt binnen een minuut er helemaal niks gebeurd. Dan worden de beelden verwerkt en kun je niet nogmaals bellen?!
Was er maar een makkelijke manier om er alsnog een bedrade gong op aan de sluiten, zodat je wifi kan elimineren?
Nog meer mensen met zelfde ervaring? Tips? Naar ander merk? Zijn die google bellen goed?
Gaaf, hierom hebben we tweakers! Elkaar op de hoogte houden van...DaYwaLkUr schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 07:49:
[...]
Hello Maurice,
We recently completed an update to our systems that should resolve the issue of your Chime not playing a tone when your doorbell button is pressed. If you keep experiencing this issue, please respond to this email and let us know.
Thanks for your patience while we got this fixed for you.
Kevin T.
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details