• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
JB schreef op zondag 27 november 2022 @ 21:09:
Iedereen de Ring opgegeven na de prijswijzigingen mbt abbo's? :D
Niet opgegeven, gewoon abonnement gestopt :)

Doet verder nog precies wat het moet doen.

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:17

JB

Cédric roelt!

Vorkie schreef op maandag 28 november 2022 @ 06:19:
[...]

Welke heb jij?

Mijn boefje is liev!

• Vorkie
  • Niet online
Video Doorbell 3 Plus met een Chime 2nd Gen.

:)

• JB

JB

Cédric roelt!

Vorkie schreef op maandag 28 november 2022 @ 08:52:
[...]

Video Doorbell 3 Plus met een Chime 2nd Gen.

:)
Is dat je 1e deurbel van Ring? Hier dus nog een 2. De doorbell 3 plus heeft ook dat preroll meen ik, maar die hebben ze niet meer in de etalage staan om de 4 te kunnen verantwoorden.

Twijfel nu om wel/niet de BF deal te scoren mbt de 3. Scheelt bijna de helft met de 4 maar geen preroll...

Mijn boefje is liev!

• Vorkie
  • Niet online
JB schreef op maandag 28 november 2022 @ 08:54:
[...]

Is dat je 1e deurbel van Ring? Hier dus nog een 2. De doorbell 3 plus heeft ook dat preroll meen ik, maar die hebben ze niet meer in de etalage staan om de 4 te kunnen verantwoorden.

Twijfel nu om wel/niet de BF deal te scoren mbt de 3. Scheelt bijna de helft met de 4 maar geen preroll...
Ja eerste en enigste.

Zit inderdaad Pre-roll bij, maar eerlijk gezegd... het zit erop :P

Ik heb ook een camera gericht op de oprit, dus ik kan tijden matchen met de Ring.

De Ring doet gewoon wat ie moet doen :) en als wij er niet zijn kan ik van afstand even instructies leveren.

• JB

JB

Cédric roelt!

Vorkie schreef op maandag 28 november 2022 @ 08:56:
[...]

Ja eerste en enigste.

Zit inderdaad Pre-roll bij, maar eerlijk gezegd... het zit erop :P

Ik heb ook een camera gericht op de oprit, dus ik kan tijden matchen met de Ring.

De Ring doet gewoon wat ie moet doen :) en als wij er niet zijn kan ik van afstand even instructies leveren.
Hier hangt ook nog een camera voor de gehele oprit. Dus wellicht niet echt boeiend nee. De Ring 2 doet het ook nog steeds, maar die is bovenop gewoon gescheurd;

Dus de vraag is meer, wanneer hij er mee stopt :P

Mijn boefje is liev!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:58
Vorkie schreef op maandag 28 november 2022 @ 06:19:
[...]

Zodra iemand een mogelijkheid weet om de Ring bijvoorbeeld op te nemen in Synology, zeg ik m'n abonnementen ook op maar nu wil ik nog graag de beelden terug willen kijken...

Who's general failure, and why is he reading my disk?

• Vorkie
  • Niet online
Ora et Labora schreef op maandag 28 november 2022 @ 09:05:
[...]

Zodra iemand een mogelijkheid weet om de Ring bijvoorbeeld op te nemen in Synology, zeg ik m'n abonnementen ook op maar nu wil ik nog graag de beelden terug willen kijken...
Camera van ~€80-100 kopen( Reolink) en die richten op de plek en opnemen op je Syno?

Ring voor de smartdeurbel en die camera voor terug kijken?

Geen abo kosten meer, want die basis blijft (nog) wel werken :)

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:59

Stimulate14

⭐⭐⭐

Ora et Labora schreef op maandag 28 november 2022 @ 09:05:
[...]

Gaat niet gebeuren ;).

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:58
Er is al iets als "scrypted" om de Ring in HomeKit te zetten wat goed werkt, dus wie weet.... :*)

Who's general failure, and why is he reading my disk?

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:51
Blehh, tweede keer deze maand dat de 3 Plus opeens verbinding verliest. Telkens in de avond. Geen veranderingen in router, nieuwe apparaten, stroomstoringen geweest.

Op zich niet erg, maar wel die setup opnieuw doorlopen is irritant.

• ucsdcom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-03 10:10
Ik heb een Ring camera vraag: misschien iets wat anderen herkennen,

opeens geeft mijn Ring Sporlight cam aan dat de rechter batterij bijna leeg is. Zowel die in mijn tuin als die bij mijn voordeur.....nou wat een toeval, en die in de tuin had ik in mijn gedachten ook net een paar weken terug opgeladen.

Maar goed, mogelijk een software update uitgerold ofzoiets die veel stroom trekt?

Zoals een Tweaker dat doet ga je dan stap voor stap uitsluiten:

Dus de accu's opgeladen, en na het plaatsen bij de beide cams geeft de rechter batterij weer ca. 39% aan in plaats van vol. Dus nogmaals aan de lader. Weer hetzelfde.

1 van de camera's binnengehaald en gedroogd en op temperatuur laten komen. Accu's geladen en opnieuw geplaatst: rechter accu weer geel (ca 35%). Het zonnepaneel laad overigens gewoon in de status.

Dan nieuwe accu gekocht, want de cams draaien al even. Nieuwe accu een hele dag geladen, geplaatst en meteen oranje en 38% lading.

Dat doet mij denken dat het dus aan de camera's ligt. Ik ga er een resetten en kijken wat er dan gebeurt.

Dus 2 spotlight cams, beiden de rechter batterij oranje en laag accu percentage en beiden heeft laden geen invloed. Beide cams hebben een solarpaneel, maar dat is in de winter te weinig om de accu's voldoende geladen te houden. Daarom 2 accu's geplaatst, waarbij de linker accu in beide cams wel groen is.

Maar herkent iemand dit?

[Voor 17% gewijzigd door ucsdcom op 27-12-2022 11:27]

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-03 22:55
De buurman heeft een Ring hangen welke dus 'verlicht' is. (Witte ring). Mijn Ring (gen2) is donker, geen verlichting. Is dat misschien omdat buurman 'm heeft aangesloten op lichtnet en ik batterij? Of is er ergens een instelling warmee je dat uit/aan kan zetten?

• MarioMark1541
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:12
knakker2 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 12:14:
De buurman heeft een Ring hangen welke dus 'verlicht' is. (Witte ring). Mijn Ring (gen2) is donker, geen verlichting. Is dat misschien omdat buurman 'm heeft aangesloten op lichtnet en ik batterij? Of is er ergens een instelling warmee je dat uit/aan kan zetten?
Hoe bedoel je verlicht ?

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-03 22:55
Dat ronde witte licht, om de knop heen. Dat is donker bij mij, maar die buurman verderop heeft dit wel aan staan.
Ik ben er inmiddels achter - via klantenservice van Ring - dat dit alleen werkt als je deurbel op het stroom aangesloten staat, en niet zoals ik doe alleen de accu. Ik heb helaas geen mogelijkheid om op het lichtnet dat ding aan te sluiten dus kan dit helaas niet gebruiken. Wel apart dat het geen instelling is die je hoe dan ook zelf aan/uit kan zetten. Mijn gehele voorgevel is zwart, slecht belicht dus je moet echt zoeken wil je iets van een deurbel kunnen vinden..

helaas...

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-03 08:14

maffe

maffe

Mijn ervaring met Ring: Ik heb praktisch alle bellen van ring gehad, vanaf v1 tot nu de nieuwste. Maar elk 2 jaar kan je hem vervangen omdat er wat mee is.
Zoals nu hebben we de Ring pro 2 bedraad. Deed het een jaar goed en nu heel vaak: Bel wordt ingedrukt, de blauwe ring gaat draaien, maar binnen gaan de Chime's niet af.
De volgende die op de bel drukt: gaat het weer goed, een andere weer niet.
Kan dit aan de knop van de bel liggen? Wordt ie ver genoeg ingedrukt of niet.

Er hangen ook twee telefoons aan. De ene gaat meteen af, een andere telefoon na bijv, pas 1 minuut?
Inmiddels heb ik het wifi netwerk ook al vervangen, want je gaat toch twijfelen. Wifi doet het verder met alle apparaten, behalve met die Chime's.

Waar ik inderdaad het meest van baal, is dat wanneer er gebeld wordt en iemand nogmaals drukt binnen een minuut er helemaal niks gebeurd. Dan worden de beelden verwerkt en kun je niet nogmaals bellen?!
Was er maar een makkelijke manier om er alsnog een bedrade gong op aan de sluiten, zodat je wifi kan elimineren?
Nog meer mensen met zelfde ervaring? Tips? Naar ander merk? Zijn die google bellen goed?

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 26-03 23:16
Ik kamp al een jaar met het probleem dat ik niemand kan verstaan.
Dit zit in de combinatie Samsung telefoon en Samsung watch 4 en ring.
Wanneer ik de verbinding met mijn horloge verbreek gaat alles goed.
En je raadt het al.... Samsung wijst naar Ring, en ring naar Samsung

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:08
maffe schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 19:44:
Mijn ervaring met Ring: Ik heb praktisch alle bellen van ring gehad, vanaf v1 tot nu de nieuwste. Maar elk 2 jaar kan je hem vervangen omdat er wat mee is.
Zoals nu hebben we de Ring pro 2 bedraad. Deed het een jaar goed en nu heel vaak: Bel wordt ingedrukt, de blauwe ring gaat draaien, maar binnen gaan de Chime's niet af.

Er hangen ook twee telefoons aan. De ene gaat meteen af, een andere telefoon na bijv, pas 1 minuut?
Inmiddels heb ik het wifi netwerk ook al vervangen, want je gaat toch twijfelen. Wifi doet het verder met alle apparaten, behalve met die Chime's.

Waar ik inderdaad het meest van baal, is dat wanneer er gebeld wordt en iemand nogmaals drukt binnen een minuut er helemaal niks gebeurd. Dan worden de beelden verwerkt en kun je niet nogmaals bellen?!
Was er maar een makkelijke manier om er alsnog een bedrade gong op aan de sluiten, zodat je wifi kan elimineren?
Nog meer mensen met zelfde ervaring? Tips? Naar ander merk? Zijn die google bellen goed?
Grappig! (ofja grappig) ik heb exact hetzelfde!! ik dacht dat het echt aan mij lag! Meerdere keren de Ring gereset & de Chime. Ik heb contact opgenomen met Ring, maar vooralsnog niet verder gekomen dan "trek de chime" even uit je stopcontact.

• maffe

maffe

maffe

Ik zou graag die Ring+Chimes vervangen voor wat anders. Maar volgens mij is er niets beters :(

• DaYwaLkUr
maffe schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 09:34:
Ik zou graag die Ring+Chimes vervangen voor wat anders. Maar volgens mij is er niets beters :(
Ik ga straks nog ff contact opnemen met support, lijkt mij op een brakke software update.

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
maffe schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 09:34:
Eufy deurbel + alexa echo speakers (of eufy chimes, en de hub werkt ook als chime).
Ik ben overgestapt, wil nooit meer terug 😊

Het enige dat je mist is live beeld op een alexa echo show, maar toen ik overstapte was dat er nog niet. Ik zag dat later ineens bij m'n ouders, die m'n oude ring en een show hebben.

• DaYwaLkUr
Contact opgenomen met support van Ring, ze hebben het issue ge'acknowledged van wat ik begreep meerdere users met hetzelfde issue.

Ze zouden me op de hoogte houden, en binnen 1 a 2 weken zou er voortgang moeten zijn ;-) ik ben benieuwd!

• maffe

maffe

maffe

DaYwaLkUr schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 16:31:
Contact opgenomen met support van Ring, ze hebben het issue ge'acknowledged van wat ik begreep meerdere users met hetzelfde issue.

Ze zouden me op de hoogte houden, en binnen 1 a 2 weken zou er voortgang moeten zijn ;-) ik ben benieuwd!
Goed nieuws, houd me a.u.b. op de hoogte!

• MarioMark1541
DaYwaLkUr schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 16:31:

Omtrent het niet afgaan van de chimes binnen en telefoons. A indrukken van de bel ?

• MarioMark1541
dragon2 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 14:53:
[...]

Eufy deurbel + alexa echo speakers (of eufy chimes, en de hub werkt ook als chime).
Ik ben overgestapt, wil nooit meer terug 😊

Het enige dat je mist is live beeld op een alexa echo show, maar toen ik overstapte was dat er nog niet. Ik zag dat later ineens bij m'n ouders, die m'n oude ring en een show hebben.
Ook eufy gehad maar via mijn tmobile 4g verbdinging kon ik geen verbinding maken met de bel ?

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:59

Stimulate14

⭐⭐⭐

knakker2 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 12:14:
De buurman heeft een Ring hangen welke dus 'verlicht' is. (Witte ring). Mijn Ring (gen2) is donker, geen verlichting. Is dat misschien omdat buurman 'm heeft aangesloten op lichtnet en ik batterij?
Ja.

• Amersfoort
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:55
Er zou een nieuwe versie van SmartThings zijn (voor Samsung telefoon en Watch 4), die de mogelijkheid heeft om via je horloge met de Ring deurbel te communiceren. Ik kan inderdaad met SmartThings op de telefoon een verbinding maken, waarbij ik ook beeld en geluid heb van de Ring in SmartThings.

Op de watch 4 zie ik wel de naam van de deurbel en icons voor microfoon en geluid + een kader waar het beeld van de ring zou worden weergegeven, maar alleen een eindeloze zandloper zonder beeld.

Heeft iemand dit werkend? Ik heb een Ring Pro 2, watch 4 op bluetooth/wifi en een Samsung telefoon op Android 12 en de meest recente SmartThings via de Google playstore..

• DaYwaLkUr
maffe schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 19:44:

Hello Maurice,

We recently completed an update to our systems that should resolve the issue of your Chime not playing a tone when your doorbell button is pressed. If you keep experiencing this issue, please respond to this email and let us know.

Thanks for your patience while we got this fixed for you.
Kevin T.

• maffe

maffe

maffe

DaYwaLkUr schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 07:49:
[...]

Hello Maurice,

We recently completed an update to our systems that should resolve the issue of your Chime not playing a tone when your doorbell button is pressed. If you keep experiencing this issue, please respond to this email and let us know.

Thanks for your patience while we got this fixed for you.
Kevin T.
Gaaf, hierom hebben we tweakers! Elkaar op de hoogte houden van...
Ehm die update komt er automatisch in toch? Zal mijn instellingen nog even nalopen.
En deze update is wereldwijd en niet alleen US of iets?
Dank voor update Maurice.

• DJP!
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20:42
Dank voor de update! Dacht echt dat het aan mij lag. Sinds wanneer speelde dit bij jullie? Bij mij speelde dit vanaf half Januari, toen merkte ik voor het eerst dat ik de deurbel dus af en toe miste.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee