Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

TakeAway schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 10:04:
[...]

Ligt eraan hoe die nu aangesloten is. ik heb overigens ook dezelfde trafo. op de achterkant van de trafo staat welke poort je moet hebben voor 24v.
Bij mij stond achter de trafo niet wat wat is. De kabels zijn aagesloten op 6 en 8. Het opladen van 75 tot 100% heeft 4 dagen geduurd. Ik had de bestaande analoge bel niet geconfigureeerd in de app. Na deze stap werkte het wel.

Voor de rest mijn bevindingen van de Plus. Ik krijg 24/7 veel valse meldingen in de Pre-roll config omdat de zone net mijn voortuin uitsteekt. Jammer dat je de zone zelf niet kunt defineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:54
MrJames schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 09:31:
[...]

Bij mij stond achter de trafo niet wat wat is. De kabels zijn aagesloten op 6 en 8. Het opladen van 75 tot 100% heeft 4 dagen geduurd. Ik had de bestaande analoge bel niet geconfigureeerd in de app. Na deze stap werkte het wel.

Voor de rest mijn bevindingen van de Plus. Ik krijg 24/7 veel valse meldingen in de Pre-roll config omdat de zone net mijn voortuin uitsteekt. Jammer dat je de zone zelf niet kunt defineren.
Je kan ook instellen dat hij alleen bij mensen afgaat, of hem minder freqeunt berichten laten sturen.
Ik zie nu overigens dat je een 8v trafo hebt, daarom duurt het zo lang om op te laden vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:24

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Ik heb vorige maand zo’n solar charger voor de Ring deurbel 1 Gekocht, maar dat werkt voor geen meter.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GUhwfb_O2hxx_DHumV79YndEslA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2bkgBTCeTspKD0bsh4anFc7g.jpg?f=user_large

Ik zie dus geen verschil met en zonder gebruik van de solar charger. Wist al dat het geen topproduct was, maar had minstens verwacht dat de batterijdduur zo verdubbelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:43
Ik overweeg ook een ring deurbel aan te schaffen. Nu twijfel ik alleen nog aan een bedraad systeem (pro) of 1 met batterij (3). Mijn voorkeur gaat uit naar de pro. De rede van mijn twijfel is dat mijn huidige bel in de buitenmuur zit (niet in het kozijn), vlak naast de deur op een hoogte van 1m10. Als ik deze vervang door een Ring Pro, zie ik dan überhaupt wel wat of zit ik alleen maar naar de buik van diegene die voor de deur staat te kijken?
Anders is de enige optie de batterij versie, zodat ik hem wat hoger kan hangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TakeAway
Als bedraad kan, dan zou ik daar zeker voor gaan! Ik heb onze bel ook hoger kunnen hangen door 10cm te pakken op de behuizing van de bel. Dus door hem hoger te hangen, en de bedrading uit de onderkant te laten komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:43
TakeAway schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 20:29:
Als bedraad kan, dan zou ik daar zeker voor gaan! Ik heb onze bel ook hoger kunnen hangen door 10cm te pakken op de behuizing van de bel. Dus door hem hoger te hangen, en de bedrading uit de onderkant te laten komen.
Momenteel hangt de ring pro. Heb het er toch op gewaagd, aangezien ik ergens las dat de ideale hoogte 1m20 zou moeten zijn en niet zoals veel mensen doen op ooghoogte. Dit ivm de motion sensor.

Aangezien de bel best wel groot is had ik wat speling hem iets hoger te hangen dan de oude bel. Zonder dat de draden zichtbaar werden.

Vervangen van trafo en ophangen van de bel was kinderlijk eenvoudig. Wel moet je een goed WiFi signaal hebben, dus ik moest wat aanpassingen doen aan de locaties van mijn mesh systeem. Nu werkt alles naar volle tevredenheid, echt verbazingwekkend hoe de kwaliteit van de opnames zijn. _/-\o_

• TakeAway
Aangezien de bel best wel groot is had ik wat speling hem iets hoger te hangen dan de oude bel. Zonder dat de draden zichtbaar werden.
Hier heb ik ook gebruik van gemaakt, daardoor kon ik de Ring zo'n 5cm hoger hangen.
Als ie hardwired is dan is HDR een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
@TakeAway - gezien ik lees in dit topic dat je de Ring Doorbell bedraad hebt aangesloten, ben ik toch benieuwd of je een weerstand hebt geplaatst tussen de trafo en de deurbel? Ik kom er niet uit hoe ik deze nu het beste aan kan sluiten en welke trafo ik nodig heb...

per aspera ad astra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TakeAway
LAD93 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 16:45:
@TakeAway - gezien ik lees in dit topic dat je de Ring Doorbell bedraad hebt aangesloten, ben ik toch benieuwd of je een weerstand hebt geplaatst tussen de trafo en de deurbel? Ik kom er niet uit hoe ik deze nu het beste aan kan sluiten en welke trafo ik nodig heb...
Ik heb hem direct op de 24v trafo aangesloten.
Dus zonder weerstand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
TakeAway schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 16:50:
[...]

Ik heb hem direct op de 24v trafo aangesloten.
Dus zonder weerstand
En heb je dan misschien een linkje van een geschikte trafo? De meeste die ik vind staat specifiek bij dat ze niet geschikt zijn voor Ring deurbellen...

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4qas
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 26-04 13:52
dragon2 schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 21:16:
[...]

Ik heb juist chime verkocht. Hier overal in huis Alexa dot en show, dus door hele huis 'there's somebody at the front door' d:)b
Hi @dragon2 ik zie dat jij Alexa dot en show gebruikt. Ik vroeg me af of je ook automatisch beeld krijgt op je echo show als iemand aan belt? In de VS zie ik dit namelijk bij genoeg mensen wrrken, helaas heb ik het niet werkend icm met een ring pro en echo show 8. Weet jij toevallig hier meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
LAD93 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 17:17:
[...]

En heb je dan misschien een linkje van een geschikte trafo? De meeste die ik vind staat specifiek bij dat ze niet geschikt zijn voor Ring deurbellen...
Ik heb deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
Excuus voor alle vragen maar... deze heb ik vaker voorbij zien komen. Enig idee waarom er specifiek bij staat dat hij niet geschikt is voor Ring deurbellen?

per aspera ad astra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TakeAway
Geen idee, hij werkt hier naar behoren. Je kan het vragen aan Elektramat,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
w4qas schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 09:29:
[...]

Hi @dragon2 ik zie dat jij Alexa dot en show gebruikt. Ik vroeg me af of je ook automatisch beeld krijgt op je echo show als iemand aan belt? In de VS zie ik dit namelijk bij genoeg mensen wrrken, helaas heb ik het niet werkend icm met een ring pro en echo show 8. Weet jij toevallig hier meer over?
Ik heb het nooit voor elkaar kunnen krijgen...

Ik heb nu sinds een paar dagen een eufy ipv een ring 2, en die eufy kan het ook niet. Wel op aanvraag net als de ring, via echo show of google hub (dat laatste kan de ring dan weer niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4qas
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 26-04 13:52
dragon2 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 18:51:
[...]

Ik heb het nooit voor elkaar kunnen krijgen...

Ik heb nu sinds een paar dagen een eufy ipv een ring 2, en die eufy kan het ook niet. Wel op aanvraag net als de ring, via echo show of google hub (dat laatste kan de ring dan weer niet).
Hier hetzelfde. Heb alles geprobeerd. Ring en Amazon account aan zelfde e-mailadres gelinked. Zelfde locatie adressen opgevoerd, maar het lijkt niet geactiveerd te zijn voor Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

Ik heb een persoonlijke kortingscode (wel accountgebonden) voor een ring alarmsysteem bij Coolblue, 159 euro korting waardoor die 200 euro kost. Ik ga er geen gebruik van maken. Weet niet of hier potentieel geïnteresseerden zijn? Moeten we wel even kijken hoe we dat willen regelen, aangezien de korting aan mijn account gekoppeld zit.

Geldig tot 10 november in ieder geval

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-04 18:32
Ik heb de ring video doorbell pro gekocht, hier heb ik. (na lezen van de handleiding) toch nog wat vragen over:

- Momenteel zit er een 8V beltrafo in mijn meterkast met een ouderwetse deurbel aan de voordeur, is het echt nodig deze te vervangen voor de Ring beltrafo van 24v?
- Aangezien de huidige, ouderwetse gong van mij weg kan, vraag ik mij af of ik de bypass nog ergens moet installeren. Het wordt me niet duidelijk of deze alleen gebruikt dient te worden als de oude gong ook nog gebruikt moet worden, of moet ik deze ook installeren als ik de Ring deurbel aansluit op de Trafo (zonder de oude gong nog te gebruiken).

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:20

paQ

ring ligt plat :/

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
Jep, hier ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

Ring apps and Ring.com inaccessible
Onderzoeken - We're experiencing system wide login and app errors and are currently looking into the issue

[ Voor 3% gewijzigd door paQ op 25-11-2020 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:21

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:26

JME

zeg maar Jamie

Even los van de huidige storing: onze Ring is ingesteld vanaf mijn iPhone, maar staat met hetzelfde account ook ingelogd op de huis-iPad en op de iPhone van mijn vrouw. Als de bel gaat, dan beginnen dus 3 devices te rinkelen. Handig, want je bent niet altijd allebei thuis. Minder handig is dat de app op de iPad en de iPhone van mijn vrouw met enige regelmaat zichzelf uitlogt. De bel doet het dan alleen nog op mijn telefoon, die hoef ik nooit opnieuw in te loggen.
Heeft iemand dit eerder meegemaakt en kunnen oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Zou dit er mee te maken hebben?

nieuws: Amazon Web Services kampt met storing

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Werkt weer!

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

Zou zo maar kunnen.

Homepod heeft vanavond ook al een keer antwoord gegeven in het Chinees. En toen ik later vroeg hoe laat het was, kwamen we niet verder dan “one minute......... working on it........”

• TakeAway
JME schreef op woensdag 25 november 2020 @ 20:57:
Even los van de huidige storing: onze Ring is ingesteld vanaf mijn iPhone, maar staat met hetzelfde account ook ingelogd op de huis-iPad en op de iPhone van mijn vrouw. Als de bel gaat, dan beginnen dus 3 devices te rinkelen. Handig, want je bent niet altijd allebei thuis. Minder handig is dat de app op de iPad en de iPhone van mijn vrouw met enige regelmaat zichzelf uitlogt. De bel doet het dan alleen nog op mijn telefoon, die hoef ik nooit opnieuw in te loggen.
Heeft iemand dit eerder meegemaakt en kunnen oplossen?
Je kunt ook mensen uitnodigen op de app die krijgen een eigen login.
Of allemaal de master login gebruiken.

• JME

JME

zeg maar Jamie

We gebruiken nu allemaal de master login. En die vliegt er dus op 2 van de 3 devices vrij regelmatig uit. Zal die uitnodigingen eens proberen, dank voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:43
Hier de ring 3 Plus geïnstalleerd. Alles werkt, behalve dat de night vision bar slecht is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-05 10:27

Stimulate14

⭐⭐⭐

Hier de Ring 3 Plus aangeschaft tijdens Cyber Monday, ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Ik heb 3 dagen per week mijn oppas in huis. Handig is dat zij ook de app ring op haar telefoon heeft. Echter wanneer zij er niet is, vind ik het niet fijn dat ze notificaties krijgt van mijn deurbel. Is er een mogelijkheid om haar alleen pushnotificaties te laten krijgen wanneer ze in mijn wifi omgeving zit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
patrickt35 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 18:18:
Ik heb 3 dagen per week mijn oppas in huis. Handig is dat zij ook de app ring op haar telefoon heeft. Echter wanneer zij er niet is, vind ik het niet fijn dat ze notificaties krijgt van mijn deurbel. Is er een mogelijkheid om haar alleen pushnotificaties te laten krijgen wanneer ze in mijn wifi omgeving zit?
Heb je geen alexa speaker of gong in huis dan? Ik gebruik die app nooit als ik thuis ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
patrickt35 schreef op maandag 30 november 2020 @ 00:01:
Hier de ring 3 Plus geïnstalleerd. Alles werkt, behalve dat de night vision bar slecht is
Even te correctie: een stukje muur zorgde voor een slechte night vision. Heb de ring een stukje naar voren gebracht, en nu is het perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Hoe zit het eigenlijk met diefstal, kan dit via de opstal of inboedelverzekering?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
Stimulate14 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 11:06:
Hoe zit het eigenlijk met diefstal, kan dit via de opstal of inboedelverzekering?
1 van de sterke punten (IMHO) is dat Ring je een nieuwe toestuurt mits je de aangifte bij de politie kan overleggen. Zie link

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-03 14:26
Is het mogelijk om de deurbel automatisch vanaf een bepaald tijdstip in de avond uit te schakelen qua melding als er gebeld wordt?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-05 20:32
Mars18 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 21:28:
Is het mogelijk om de deurbel automatisch vanaf een bepaald tijdstip in de avond uit te schakelen qua melding als er gebeld wordt?
Volgens mij kan het niet vanuit de app zelf.
Als je hem in HomeBridge hebt zitten wel. Zodra ik mijn scène Welterusten inschakel in HomeKit gaat de deurbel op mute. Ideaal…

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05 09:57

Ryan1981

Je ne sais pas

Sinds kort een nieuw huis en daar zat een ring doorbell pro in die ik maar overgenomen heb.

Hij werkt goed. Heb niet het 3 euro abonnement afgesloten.

Een van de eerste dingen die ik graag wilde was lokaal video opnemen. De reden is dat mijn auto precies voor de deurbel staat en mocht er een keer wat mee gebeuren dan heb ik dat op video.

Helaas kwam ik er ook al snel achter dat Ring dit niet ondersteund, alleen via een cloud abonnement.

Ik heb al wel wat mogelijkheden gevonden waarmee het wel zou moeten kunnen en daarvan is er een die mij erg aanspreekt om een keer uit te gaan zoeken. Ik heb hem hier op Tweakers nog niet voorbij zien komen en ik vroeg mij af of iemand hier al ervaring mee heeft:

Website waar ik deze optie gevonden had

Python Github Project Locatie

Ik heb een NUC die altijd aan staat met redelijk wat opslag en ik zou die willen gebruiken om in een lus van XX uur op te laten nemen (dus hij overschrijft).

Ben benieuwd wat jullie denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Ik heb sinds een maand de ring 3 plus met 1 maand gratis abo. Ik heb zelden een valse melding. Echter sinds vandaag is het abo afgelopen, en heb al zeker 25 meldingen gehad dat er beweging is bij mijn voordeur. Toeval? Of heeft mijn vrouw een nieuwe hobby? 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
patrickt35 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 17:44:
Ik heb sinds een maand de ring 3 plus met 1 maand gratis abo. Ik heb zelden een valse melding. Echter sinds vandaag is het abo afgelopen, en heb al zeker 25 meldingen gehad dat er beweging is bij mijn voordeur. Toeval? Of heeft mijn vrouw een nieuwe hobby? 😁
Ik zou bij je vrouw beginnen >:) >:) >:)
Zonder gein, is wel raar dat je nu ineens meldingen krijg. Zie je iets op de screenshots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
TakeAway schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 17:47:
[...]

Ik zou bij je vrouw beginnen >:) >:) >:)
Zonder gein, is wel raar dat je nu ineens meldingen krijg. Zie je iets op de screenshots?
Ik ben op het moment thuis, en heb al 3x een melding gehad, en niemand te zien. Het lijkt wel alsof ring die berichten pushed. Zo van..... Je kan niet terug kijken dus neem maar een abo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/krIG9Z3G3t2yWeu_rSoM1obX8_g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4gr5wiHvRPKLllCDNV7oaClX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m63O1jmchOaZkDEwuZ-wqXdrxaE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Dd1UrCK5hRHM6WDJ4J5xU7jm.jpg?f=fotoalbum_large

Ik denk dat dit het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groentjie77
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-02-2021
Ik heb een Ring, bevalt goed. Nu weet ik niet of de vraag hier hoort. Op mijn iPhone heb ik niet storen van 23.00 - 7.00
Nu zou ik willen dat Ring meldingen gewoon doorkomen. Kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Ik ben om de paar dagen de verbinding tussen mijn ring en router kwijt.
Kapje eraf, batterij eruit, daarna via klein oranje knopje opnieuw verbinden.
Zeer irritant.
Mijn router hangt zowat tegen de voordeur aan, dus direct WiFi signaal heb ik niet. Verder wordt de ring gevoed door een 24V trafo.

Wat kan het probleem zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:27
Ander channel en/of AP geprobeerd?

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
patrickt35 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 07:01:
Ik ben om de paar dagen de verbinding tussen mijn ring en router kwijt.
Kapje eraf, batterij eruit, daarna via klein oranje knopje opnieuw verbinden.
Zeer irritant.
Mijn router hangt zowat tegen de voordeur aan, dus direct WiFi signaal heb ik niet. Verder wordt de ring gevoed door een 24V trafo.

Wat kan het probleem zijn?
Met de eerste versie ring was het zo dat kanaal 13 op de 2ghz niet werkte, misschien is dat het probleem en werkt dat nog steeds niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
TakeAway schreef op maandag 11 januari 2021 @ 08:48:
[...]

Met de eerste versie ring was het zo dat kanaal 13 op de 2ghz niet werkte, misschien is dat het probleem en werkt dat nog steeds niet?
Verbonden met 5ghz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Is er nou zo'n groot verschil tussen accuduur bij Ring V2 en V3? Hij hangt hier niet aan de stroom, als ik mijn V2 bewegingsdetectie aanzet is de accu in no-time leeg. Maar bij V3 lees ik dan nog steeds dingen over "weken accuduur"? Iemand ervaring mee?

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
DennusB schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:01:
Is er nou zo'n groot verschil tussen accuduur bij Ring V2 en V3? Hij hangt hier niet aan de stroom, als ik mijn V2 bewegingsdetectie aanzet is de accu in no-time leeg. Maar bij V3 lees ik dan nog steeds dingen over "weken accuduur"? Iemand ervaring mee?
Geen ervaring mee, misschien wat reviews op youtube kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Stimulate14 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:14:
Hier de Ring 3 Plus aangeschaft tijdens Cyber Monday, ben erg benieuwd.
Inmiddels voor het eerst de batterij opgeladen sinds de ingebruikname van het weekend na Black Friday. Bevalt tot nu toe erg. Alleen ik had verwacht geen abbo bij Ring nodig te hebben vanwege de pre-rol, helaas dus wel. Maar die prijs voor een jaar is te verwaarlozen. Gelijk maar aangesloten op de kabels van de oude deurbel. Werkt gelukkig ook met de gong in de hal. Had ik stiekem wel verwacht want we wonen in een nieuwbouwwoning.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Ik heb de Ring V3 Plus, 7/8 weken batterijduur met bewegingsdetectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Stimulate14 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:35:
[...]

Ik heb de Ring V3 Plus, 7/8 weken batterijduur met bewegingsdetectie.
Thanks voor de info. Bijzonder. Dan ga ik ook maar eens kijken voor een upgrade!

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
Ik heb hier een V3 hangen met bewegingsdetectie ('alleen personen' ingeschakeld). Hier gaat de accu ook een week of 6-8 mee.

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik heb prolemen met mijn normale post bezorging. Nu valt het mij op dat ik de postbode ook niet zie op de ring bel als er post bezorgd is, wel zie ik mensen langskomen op straat.

Hoe kan het dat de postbode niet zichtbaar is? Gaat dat dan te snel?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Mars18 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 11:34:
Ik heb prolemen met mijn normale post bezorging. Nu valt het mij op dat ik de postbode ook niet zie op de ring bel als er post bezorgd is, wel zie ik mensen langskomen op straat.

Hoe kan het dat de postbode niet zichtbaar is? Gaat dat dan te snel?
Hoe heb je de zone ingesteld?
Is het te donker?
Batterij, en of stroom aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Stimulate14 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 12:53:
[...]

Is het te donker?
De zone is ingesteld op handmatig, de hele voortuin is opgenomen in het beeld.
Het is niet donker, aangesloten op de batterij.

Moet de bewegings gevoeligheid op min of max?

[ Voor 6% gewijzigd door Mars18 op 08-02-2021 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
Mars18 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:07:
[...]

De zone is ingesteld op handmatig, de hele voortuin is opgenomen in het beeld.
Het is niet donker, aangesloten op de batterij.

Moet de bewegings gevoeligheid op min of max?
Hoe gevoeliger, hoe meer hij oppikt. Waar je ook nog even naar kan kijken is de bewegingsfrequentie (oid) onder geavanceerde bewegingsinstellingen - er staan daar 3 opties waarbij hij een bepaalde pauze neemt per instelling. Excuus voor de vage omschrijving maar moest dit even tussendoor posten :+

per aspera ad astra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
LAD93 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:19:
[...]

Hoe gevoeliger, hoe meer hij oppikt. Waar je ook nog even naar kan kijken is de bewegingsfrequentie (oid) onder geavanceerde bewegingsinstellingen - er staan daar 3 opties waarbij hij een bepaalde pauze neemt per instelling. Excuus voor de vage omschrijving maar moest dit even tussendoor posten :+
Ik zie het al, op frequent gezet, dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Beetje stoeien met de instellingen. Kan zijn dat je Ring wat terughoudend is omdat bij op de batterij werkt en dus energie wilt besparen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Heeft die nieuwe goedkope ring nog nadelen? Dat hij niet op batterijen werkt lijkt me een voordeel.
TakeAway schreef op maandag 28 januari 2019 @ 15:02:
[...]

Ring is zelf ook bezig met een integratie met Homekit.
Ik zit zelf in het Ring explorer team en dit kwam tijdens de laatste survey naar voren.
Heb je ook een vermoeden van een termijn? (of er afgelopen jaar nog iets over gehoord? :p )

[ Voor 66% gewijzigd door Marzman op 09-02-2021 10:37 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TakeAway
Marzman schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:35:
Heeft die nieuwe goedkope ring nog nadelen? Dat hij niet op batterijen werkt lijkt me een voordeel.

[...]

Heb je ook een vermoeden van een termijn? (of er afgelopen jaar nog iets over gehoord? :p )
Met behulp van een Raspberry Pi en Homebridge kun je nu al je Ring videodeurbel toevoegen aan Homekit en dus ook aan de Woning app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWHtje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-05 10:19
Marzman schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:35:

[...]

Hier ben ik ook wel nieuwsgierig naar.
Sta op het punt om camera's en een deurbel te halen. En aangezien Amazon op dit moment eigenlijk als enige flink investeert in de smart-home oplossingen, zou het natuurlijk super zijn als dit native met Homekit kan werken straks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
Stimulate14 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 12:53:
[...]

Is het te donker?
Inmiddels zie ik de postbode wel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Houtenschoen
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 23-02-2021
Hoe kan ik de witte lamp aan de onderzijde van de Ring Chime uitzetten?

Laat maar. Gevonden bij instelling apparaat, nachtverlichting.

[ Voor 31% gewijzigd door Houtenschoen op 23-02-2021 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Heb sinds vorige week de Ring Video doorbell + Chime. Tot nu toe positief, heb bewegingmeldingen uitgezet is niet zo relevant voor mij.

Maar de chime werkt goed, alleen had ik verwacht dat er meer tonen zouden zijn. Contact met Ring leerde mij dat er wel af en toe updates komen voor de kerst + Halloween maar meer tonen zou leuk zijn.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyaero
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Heb nu al een tijdje een Ring 2 deurbel met Chime en een bewakingscamera met bewegingslicht.

Een probleem met de deurbel is dat we een lantaarnpaal voor ons huis hebben. Daardoor werkt de nachtmodus niet goed, omdat deze zich aanpast op het licht van de lantaarnpaal dat op de muur schijnt. Iemand een suggestie of het contrast handmatig aangepast kan worden?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ieiQ4qW25u9FSG4s49uCIYhu1Io=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uyKba053eRfwkXG58LHNc7mc.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TakeAway
Skyaero schreef op maandag 1 maart 2021 @ 12:02:
Heb nu al een tijdje een Ring 2 deurbel met Chime en een bewakingscamera met bewegingslicht.

Een probleem met de deurbel is dat we een lantaarnpaal voor ons huis hebben. Daardoor werkt de nachtmodus niet goed, omdat deze zich aanpast op het licht van de lantaarnpaal dat op de muur schijnt. Iemand een suggestie of het contrast handmatig aangepast kan worden?

[Afbeelding]
Kun je de Ring niet monteren op de meegeleverde bracket zodat hij onder een hoek komt te staan?Linksboven op onderstaande afbeelding.
Nu belicht hij op de muur waardoor je verder niets ziet.
Afbeeldingslocatie: https://forum.androidworld.nl/media/images/2018/12/15/IMVerpakking.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanIJ
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 29-12-2024
Volgens mijn info werkt de Ring niet met 5ghz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• patrickt35
HanIJ schreef op maandag 8 maart 2021 @ 17:06:
[...]

Volgens mijn info werkt de Ring niet met 5ghz
Dan klopt jouw info niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HanIJ
Zijn er nog mensen die ook nog steeds problemen hebben met de snelheid van verbinding van de Ring 2 met de Ring (al dan niet:Rapid) App? Bij mij is dat heel wisselend. Varieert tussen paar seconden tot meer dan 1 minuut. In dat laatste geval is de beller al lang weg. Onaanvaarbaar!

Ik ben nog steeds de oorzaak aan het zoeken en ben op een paar interessante feiten gestuit.

Ik kan bijna niet anders dan concluderen, dat het probleem bij de servers van Ring zit. Hoewel ik geen abonnement heb, wil de Ring 2 kennelijk toch nog verbinding maken met die servers. En de ene keer is het daar druk (of krijg ik geen plaats, omdat ik geen abonnement heb), een andere keer geen probleem. Dit heb ik getest, dooor alles in stand te laten en alleen de verbinding tussen mijn thuis netwerk en glasvezelkabel te verbreken. De bel werkte niet.De verbinding tussen bel en mobile telefoon in hetzelfde WiFi-netwerk loopt kennelijk via het www, althans de overdracht van beeld en geluid.

Daarnaast had ik even de accu eruit om op te laden (hoewel ik ook externe stroomverbinding heb). Niets werkte, alleen kreeg ik bij het opstarten van de app in 100% van de gevallen binnen één seconde de boodschap, dat de Ring 2 niet was aangesloten. Het kan dus gewoon niet meer aan zogenaamd slechte WiFi of RSSI liggen. Binnenshuis werkt alles supersnel! De mobiele telefoon heeft supersnel verbinding met de Ring 2, alleen geen overdracht van beeld en geluid.

Ik heb ook test uitgevoerd met telefoon, Ring 2 en router binnen één meter van elkaar. En toch kwam ook in die situatie een verbindingstijd van meer dan één minuut voor!

Wat ik ook graag zou willen weten, of er Ring 2 bezitters zijn MET een abonnement die ook af en toe een trage verbinding hebben. Ik begin te vermoeden, dat eigenaren van een Ring 2 ZONDER abonnement expres worden tegengewerkt.

Ik las ergens van problemen met de software van de router. Is daar al een oplossing voor gevonden?
UPDATE: Ik geef wat verderop een paar tips, die mogelijk het probleem hebben opgelost!

[ Voor 21% gewijzigd door HanIJ op 09-03-2021 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanIJ
Ik baseer mijn kennis op veel berichten die ik zie via Google. Alleen de Pro en 3 plus schijnen te werken met 5GHz en ook als je de Chime Pro gebruikt is 5GHz mogelijk. De Ring 2 werkt (info van Ring zelf!) niet met 5GHz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
HanIJ schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 02:03:
[...]

Ik baseer mijn kennis op veel berichten die ik zie via Google. Alleen de Pro en 3 schijnt te werken met 5ghz en ook als je de Chime Pro gebruikt is 5ghz mogelijk. De Ring 2 werkt (info van Ring zelf!) niet met 5ghz.
De 3 plus werkt ook op de 5ghz, de Ring 2 niet. Let ook op als je het kanaal vastzet met de Ring 2. Ik meen dat kanaal 13 niet werkt. Wellicht is dit inmiddels opgelost met een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME

JME

zeg maar Jamie

HanIJ schreef op maandag 8 maart 2021 @ 18:59:
Wat ik ook graag zou willen weten, of er Ring 2 bezitters zijn MET een abonnement die ook af en toe een trage verbinding hebben. Ik begin te vermoeden, dat eigenaren van een Ring 2 ZONDER abonnement expres worden tegengewerkt.
Hier met abo. Zelfde gezeik. Verschilt zelfs per device. Pas nog een beller die ik beantwoordde en de app op de telefoon van mijn vrouw ging een paar minuten later pas rinkelen. Kansloos. Vervelende is dat er nog steeds geen bellenboer is opgestaan die een standalone thuisnetwerk oplossing biedt. Dan was ik al lang weg geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanIJ
Ik lijk vanmorgen een oplossing gevonden te hebben voor de trage verbinding. Ik geef een paar tips, die ik ben tegengekomen en die in individuele gevallen kunnen helpen. Ik ga er gemakshalve van uit, dat de WiFi-dekking bij de bel afdoende is.

Tips, apart of soms in combinatie in te voeren:

- Zet de energiebesparende functie op je telefoon uit (was bij mij niet voldoende, maar ik vraag me ook af of dat zinnig is. Ik heb namelijk ook de Ring-App op mijn Windows 10 computer met UTP bekabeling staan en daar kwam de verbinding ook traag tot stand.).
- Ring 2 werkt alleen met 2,4 GHz. Zorg ervoor, dat als je ook 5GHz op je router hebt, dat de SSID van de twee WiFi kanalen een verschillende naam hebben. Ook schijnt alleen kanaal-1 (of in elk geval een laag kanaal) goed te werken. Ik kom berichten tegen, dat alleen kanaal 13 niet goed werkt....
- Geef je bel een vast IP-adres (was bij mij niet voldoende, maar wel nodig in combinatie met de volgende tip). Je kunt dat vaste IP-adres ook bij de installatie instellen, maar later op de router toewijzen werkt (soms?) ook.
- Zet ALLE poorten naar dat IP-adres open (dat lijkt bij mij nu afdoende te zijn!) :).. Alles werkt al een paar uur "als een zonnetje!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
HanIJ schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 12:46:

- Zet ALLE poorten naar dat IP-adres open (dat lijkt bij mij nu afdoende te zijn!) :).. Alles werkt al een paar uur "als een zonnetje!"
Lijkt je dit verstandig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanIJ
Ik ben het wel met je twijfel eens, maar het lijkt de enige manier te zijn om de deurbel goed te laten werken. Je kan je wellicht beperken tot een aantal poorten, ik heb daar wel een hele lijst van, maar mij is het niet gelukt om daarmee de deurbel goed te laten functioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
HanIJ schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 18:14:
[...]

Ik ben het wel met je twijfel eens, maar het lijkt de enige manier te zijn om de deurbel goed te laten werken. Je kan je wellicht beperken tot een aantal poorten, ik heb daar wel een hele lijst van, maar mij is het niet gelukt om daarmee de deurbel goed te laten functioneren.
Ik ben van mening dat ik beter voor de Nest kon kiezen. Vanaf het moment dat je een melding krijgt, en dat je beeld hebt, duurt te lang. Een bezorger is dan meestal al gevlogen.
Ook blijven de beelden hangen of zijn traag. Achter mijn voordeur hangt op 1 meter mijn router, en ik heb een 500/500 verbinding.
2.4ghz of 5ghz maakt niets uit. Ook een apart WiFi netwerk gemaakt met mijn modem/router van mijn provider. Ook dit maakt het niet beter.
Ik denk dat ik een case aan ga maken bij ring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanIJ
patrickt35 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 18:19:
[...]

Ik ben van mening dat ik beter voor de Nest kon kiezen. Vanaf het moment dat je een melding krijgt, en dat je beeld hebt, duurt te lang. Een bezorger is dan meestal al gevlogen.
Ook blijven de beelden hangen of zijn traag. Achter mijn voordeur hangt op 1 meter mijn router, en ik heb een 500/500 verbinding.
2.4ghz of 5ghz maakt niets uit. Ook een apart WiFi netwerk gemaakt met mijn modem/router van mijn provider. Ook dit maakt het niet beter.
Ik denk dat ik een case aan ga maken bij ring.
Ik zat ook een beetje op dezelfde weg. WiFi was bij mij ook uitstekend en toch was de verbinding erg traag, soms bijna 2 minuten. waardeloos ding dus die Ring 2. Dat probleem is echter tot op heden volledig verdwenen na het openzetten van de poorten, overigens alleen voor het IP-adres van mijn Ring 2 deurbel. Dat blijft toch vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
HanIJ schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 22:00:
[...]

Ik zat ook een beetje op dezelfde weg. WiFi was bij mij ook uitstekend en toch was de verbinding erg traag, soms bijna 2 minuten. waardeloos ding dus die Ring 2. Dat probleem is echter tot op heden volledig verdwenen na het openzetten van de poorten, overigens alleen voor het IP-adres van mijn Ring 2 deurbel. Dat blijft toch vreemd.
Ik ga morgen maar eens uitzoeken welke poorten er worden gebruikt door mijn ring 3+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanIJ
Ik vond bijgaand artikel:
Configure your Firewall with a Ring Doorbell Pro
by Alan Sugano at 6:19 PM in Firewall, Voice Over IP (VOIP), Internet of Things
As the number of Internet of Things (IOT) Devices grow, you'll probably encounter the need to integrate IOT devices with your Enterprise Firewall. As a general rule, we suggest segregating these devices on a separate vLAN and SSID and block all access from the IOT subnet to other internal networks. We recently sucessfully configured a Sonicwall to work with a Ring Doorbell. There isn't too much technical documentation on this subject so I decided to write this Blog post to hopefully save you a lot of troubleshooting time.

Initial Setup - Ring Doorbell cannot connect to the Internet. Of course perform the basic troubleshooting steps to verify that other devices can connect to the same SSID as the Ring Doorbell. We configured the Sonicwall DHCP's server with a reservation for the Ring Doorbell so it would receive the same IP address everytime. We configured the WAN interface on the Sonicwall to use the ISP's recommended DNS servers. But after reviewing a packet capture for some reason the Ring Doorbell was attempting to use our internal DNS servers which were blocked by the Sonicwall from the WifI network. This caused the Ring Doorbell setup to fail. Support verified that they could see the Doorbell connect, but then it sent a bunch of zeros, probably right after it performed a failed DNS query. After I specifically configured the Sonicwall DHCP server with specific Public DNS Servers, I was able to successfully complete the initial setup.

Live view was not working. Live View is a feature which allows you to view who is at the door with the Ring Doorbell Camera. I had to open up some additional ports to get Live View working. I spoke to Level 2 support and they recommended opening up inbound ports as well, but I was able to get it working by only allowing outbound ports. After these ports were opened I was able to access Live View from a Cellular signal, but not from a device that was connected to the same Wireless Access Point (WAP) as the Ring Doorbell. Here's a summary of the ports I opened from the Ring Doorbell Outbound to the Internet:

TCP Port 80
TCP Port 443
TCP Port 8557 (recently added on 12/28/2020 to get LiveView to work)
TCP 15063-15064
TCP 7078
TCP 9078
TCP 9998-9999
UDP 15063-15064
UDP 15600-65535
UDP 5001

Allow devices on the same Wireless Access Point (WAP) to access Live View. If you have an iPAD or Smartphone that is connected to the same WAP as the Ring Doorbell with the Ring App installed, you have to open some additional outbound ports on the firewall to access Live View. I created a rule from any device that has the Ring Doorbell App Outbound to the Internet on these ports:

TCP 80
TCP 443
TCP 5228
TCP 15064
UDP 16500-65535

After opening up these ports it's working.

Url naar artikel:https://www.adscon.com/si...35e%2D9c0b%2D333334392981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
3 weken geleden een ring pro geïnstalleerd bij een vriend van mij.
Ook bij hem niets anders dan ellende. Ook elke keer de verbinding kwijt.
Kapje eraf...... Oranje knopje indrukken en opnieuw verbinden is de enige oplossing.
Voor mij nooit meer een ring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik heb nu sinds gisteren een Ring Pro hangen, die was aantrekkelijk geprijst. Overdag doet hij het prima maar 's nachts reflecteert het IR licht vol tegen de muur waardoor het enige wat ik in de avond kan zien op beeld de desbetreffende muur is.

Ik denk dus dat ik de Ring iets in een hoek moet ophangen maar er zit bij de pro standaard geen hoekset, die moet je er los bij kopen. Laat die laatste nu echt helemaal nergens verkrijgbaar zijn, zelfs niet bij Ring zelf. Iemand hier enig idee hoe ik aan een degelijke hoekset kom?

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-02-2022

racinfo

E-MTB

BastiaanN schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:40:
Ik heb nu sinds gisteren een Ring Pro hangen, die was aantrekkelijk geprijst. Overdag doet hij het prima maar 's nachts reflecteert het IR licht vol tegen de muur waardoor het enige wat ik in de avond kan zien op beeld de desbetreffende muur is.

Ik denk dus dat ik de Ring iets in een hoek moet ophangen maar er zit bij de pro standaard geen hoekset, die moet je er los bij kopen. Laat die laatste nu echt helemaal nergens verkrijgbaar zijn, zelfs niet bij Ring zelf. Iemand hier enig idee hoe ik aan een degelijke hoekset kom?
Skyaero schreef op maandag 1 maart 2021 @ 12:02:

[Afbeelding]
Ik heb ook zoiets maar ik heb dat gebied in de ring app gewoon afgeschermd (bij instellingen bewegingshoek).

[ Voor 29% gewijzigd door racinfo op 10-04-2021 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyaero
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
racinfo schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 10:31:
Ik heb ook zoiets maar ik heb dat gebied in de ring app gewoon afgeschermd (bij instellingen bewegingshoek).
Ik kan wel de motion zone instellen, maar die doet niets met de nachtcamera.

Ik heb het geheel inmiddels opgelost met een stukje tape.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ieiQ4qW25u9FSG4s49uCIYhu1Io=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uyKba053eRfwkXG58LHNc7mc.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wXnIYC8wDPiljT5rAyst7OOmiBQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NEY8U5NXVwOLFfzCvqkc9kKw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hier nu al 4 maanden een Ring Video Doorbell 3 Plus, 0 problemen.

Aangesloten op de ABB beltrafo, accu in de sneeuwtijd minimaal op 88% gezien, reageert altijd vlot op beweging, reageert snel op de bel etc... gewoon geen omkijken naar eigenlijk.

Ik heb al helemaal geen firewall--poorten geopend naar mijn Ring :? ... en nee UPNP staat gelukkig ook uit. Het idee dat je dat moet doen is wat vreemd, gezien de Ring werkt met een Relay-service, de bel heeft verbinding met.de cloud (alleen uitgaand) waar hij controleert of er iets klaar voor hem staat.

Er moeten zeker geen INKOMENDE / PORT-FORWARDS gemaakt worden van WAN naar je deurbel. Ook het bericht van @HanIJ staat duidelijk ; Ring Doorbell Outbound to the Internet: dus van RING naar INTERNET.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Zijn er hier mensen die een ring bel hebben opgehangen in hun achtertuin als beveiliging?
Zit er aan te denken om dit te gaan doen in ons nieuwe huis inplaats van een camera in de achtertuin op te hangen, dit vanwege gezeik met buren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Mars18 schreef op maandag 5 juli 2021 @ 13:15:
Zijn er hier mensen die een ring bel hebben opgehangen in hun achtertuin als beveiliging?
Zit er aan te denken om dit te gaan doen in ons nieuwe huis inplaats van een camera in de achtertuin op te hangen, dit vanwege gezeik met buren.
Ik had dat. Werkt net zo goed als een camera, alleen een lager standpunt.
Ondertussen wel vervangen voor eufy bel (wegens geen abbo kosten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
dragon2 schreef op maandag 5 juli 2021 @ 14:10:
[...]

Ik had dat. Werkt net zo goed als een camera, alleen een lager standpunt.
Ondertussen wel vervangen voor eufy bel (wegens geen abbo kosten).
Dank voor je reactie, werd je niet gek van de meldingen van beweging?
Heb dat nu al met de voortuin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Mars18 schreef op maandag 5 juli 2021 @ 14:59:
[...]

Dank voor je reactie, werd je niet gek van de meldingen van beweging?
Heb dat nu al met de voortuin
Bij eufy heb ik 1 basisstation zo ingesteld dat ik bewegingsmeldingen blijf krijgen dus ook overdag als ik thuis ben (bewegingsmelding legnest kippen: ei alarm :*) ), bij het andere basisstation heb ik ingesteld dat ik geen meldingen krijg als ik thuis ben overdag (bewegingsmeldingen achtertuin/voortuin), en 's nachts staat de telefoon op 'stil' voor alle bewegingsmeldingen. Maar ik kan dus 's ochtends wel even terugkijken of er 's nachts marters, egels, katten, ... in de tuin zijn geweest.

Beetje tweaken per camera + per basisstation (in het geval van eufy) + per telefoon wat je precies wilt opnemen en van welke meldingen je wanneer notificaties wilt.

[ Voor 7% gewijzigd door dragon2 op 05-07-2021 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

Ik overweeg 'n Eufy aan te schaffen, de ring 3 valt mij erg tegen na bijna 1 jaar gebruik.
Kun je bij de Eufy ook 2 basis stations aan sluiten?
Dus 2 chimes, eentje boven en 1 beneden.

[ Voor 34% gewijzigd door racinfo op 23-08-2021 14:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JME

JME

zeg maar Jamie

Dat lijkt me een prachtige vraag voor in een Eufy topic :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
racinfo schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 14:18:
Ik overweeg 'n Eufy aan te schaffen, de ring 3 valt mij erg tegen na bijna 1 jaar gebruik.
Kun je bij de Eufy ook 2 basis stations aan sluiten?
Dus 2 chimes, eentje boven en 1 beneden.
Nee, maar je kunt wel een alexa speaker als extra Chime toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amersfoort
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:42
Ik ben van een Ring 1 naar een Ring Pro 2 gegaan. Verschillen van Ring Pro 2 ten opzicht van bijna 5 jaar oude Ring 1:
  • reageert sneller; verbinding is sneller opgebouwd, meestal binnen paar seconden beeld
  • heeft veel scherper beeld en hoger beeld
  • hoeveelheid infrarood als het donker is in te stellen in 3 standen, zodat overbelichting wordt voorkomen; beter zicht bij duisternis
  • opname begint 6 seconden eerder dan voorheen, zodat ik niet alleen rug zie van iemand zie die bij de deur heeft gestaan.
  • Ring website laat beelden zien van de belcamera (de Windows app zal binnenkort niet meer functioneren)
  • Meer bewegingsinstellingen
  • zwaardere adapter 24 volt wordt meegeleverd, en kan ik de meterkast in schakelpaneel worden gemonteerd
De Gamma heeft de Ring Pro 2 met Chime 2 deze week in de aanbieding voor samen €199, wat €85 korting betekent. Deze aanbieding staat niet op hun website, maar is alleen in de fysieke winkel verkrijgbaar in week 34 (ik heb geen Gamma belang). Via internet is de Pro 2 zonder Chime 2 te koop voor €199.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

Onlangs heb ik 'n Deco wifi naast de Experia wifi aangelegd, de Ring staat nog op de oude wifi; weet iemand hoe ik de Ring kan omschakelen naar de nieuwe Deco wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
racinfo schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 09:29:
Onlangs heb ik 'n Deco wifi naast de Experia wifi aangelegd, de Ring staat nog op de oude wifi; weet iemand hoe ik de Ring kan omschakelen naar de nieuwe Deco wifi?
Antwoord staat gewoon op de support site van de ring ;)
https://support.ring.com/...f-je-wifinetwerk-wijzigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

Dank, gevonden maar heb nu probleem met 5 cijferige code, die weet ik niet en bel zit vastgeplakt op voordeur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amersfoort
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:42
racinfo schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 09:59:
Dank, gevonden maar heb nu probleem met 5 cijferige code, die weet ik niet en bel zit vastgeplakt op voordeur.
Deze code staat ook op de verpakking onder een QR patroon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

@amersfoort,
dat is waardevolle informatie, bedankt.
de doos moet ik nog ergens hebben!

Edit/
Getal onder de QR code bevat in totaal 12 cyfers, vrbld:
5 12345 67890 1

welke 5 moet ik gebruiken?

[ Voor 38% gewijzigd door racinfo op 27-08-2021 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
@racinfo je moet toch de qr code (of barcode) scannen tijdens de setup? Die 5 cijfers staan achter op je deurbel net onder de kleine qr code ;)
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.