Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Rengo
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 28-11-2019
Mijn ervaring: Ring deurbell pro gekocht bij Gamma. Alles geïnstalleerd zoals omschreven. Verbinding internet goed en het werkte vlot. Echter na 3 uur verbinding verbroken en nooit meer op internet te krijgen. Contact met service afdeling en bericht dat hij vast zat. Reset naar fabrieksinstelling kan niet. 30 dagen omruilgarantie dus weer naar Gamma en omgeruild. (service Gamma is top!) 2e vrij vlot geïnstalleerd en alles werkte weer. Helaas, na 2 1/2 week weer verbinding verbroken en volgens de richtlijnen getracht weer op internet te krijgen. Lukte niet. Toen de stroom er geheel af om de volgende dag alles te demonteren. Volgende dag nog maar even de stroom erop. Opeens weer verbonden en zowaar het werkte weer enkele uren. Rara. In de middag er weer uit en van alles en nog wat geprobeerd om weer verbinding te krijgen Via service weer te horen gekregen om om te ruilen. Weer vastgelopen. Ik had er schoon genoeg van. Naar Gamma, was nog steeds binnen 30 dagen, en geld terug. Hoeft die instabiele zooi niet meer. Heb ook Sompfy in huis en die vliegt er nooit uit. Internetsignaal is goed en zelfs voorzien van Engenius versterker. Voorlopig dus helemaal klaar met Ring.

• Magicw00b
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 11:40
En hiervoor heb je je speciaal geregistreerd hier? Mijn mijn complimenten, hier al 1,5 jaar een ring pro, nog nooit heeft die het laten afweten.

• albert04
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 12:51
Hier ook.. geen pro maar wel de Doorbell 2. Waarschijnlijk was zijn beltrafo niet krachtig genoeg.

Heb hem 1x keer moeten omruilen omdat mijn opnames halverwege 'vast' liepen.Meestal na 10 sec. Meerdere malen met Ring via de chat benaderd. Na 3e keer contact met hen te hebben gehad, hebben zij een nieuwe Ring Doorbell 2 opgestuurd. Blijkbaar lag aan het aan de hardware. Sindsdien geen problemen meer. Ik heb destijds de Doorbell bij Coolblue besteld. Ik heb toen alleen Ring over de problemen benaderd.

• -Muncky-
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 07-04 13:31
Hier ook alweer een tijdje (1 jaar) een Ring Pro deurbel, werkt echt perfect. Geen klagen!
Enkele weken geleden een uitbreiding gedaan met de Ring Spotlight. Werkt ook lekker!

• SkorpionNL
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 07-04 22:10
Hier ook een Ring Pro sinds een maandje als vervanger van mijn Ring 1 uit 2016. Super tevreden over de beeldkwaliteit en de snelheid. Helemaal wat betreft de snelheid van het laden van live view ten opzichte van de Ring 1.

• SmiGueL
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 13:14
Rengo schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 19:15:
Ring deurbell pro gekocht bij Gamma. Verbinding internet goed en het werkte vlot. Echter na 3 uur verbinding verbroken en nooit meer op internet te krijgen.
Contact met service afdeling en bericht dat hij vast zat. Reset naar fabrieksinstelling kan niet. 30 dagen omruilgarantie dus weer naar Gamma en omgeruild. (service Gamma is top!)
Bedoel je hier de service afdeling van de Gamma of van Ring?
Ring verzoekt volgens mij het product naar hun op te sturen i.p.v. naar de winkel, vandaar de vraag.

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

• paQ
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 11:37
Ik heb een poosje een ring 2 aan de gevel hangen, die elke nacht / ochtend beslaat bij het dauwpunt.
Het heeft dan ook echt wel een uurtje zon nodig om weer droog te worden.
Is dit 'normaal' bij een batterijgevoede ring 2? :?

op maat gehoorbescherming en In Ear Monitors. www.cinepaq.nl

• Roland1971
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 02-03 16:16
Dit stuk gaat over de ring pro ( Engels):

https://www.reddit.com/r/...ut_the_ring_doorbell_pro/

Ook zijn er diverse verschillende ring doorbell pro ( versie) op de markt :

https://www.reddit.com/r/...oes_anyone_actually_have/

Misschien iets te veel leesvoer maar ik wist dit niet mbt de ring pro.

• Roland1971
Hallo ,

Ik heb een vraagje mbt de ring pro deze heb ik in mijn bezit , nu heb ik er deze adapter bij besteld:

https://nl-nl.ring.com/pr...ro?variant=27964127346711

nu is mijn vraag de adapter heeft ip20 , als ik heb binnen gebruik aansluit op het stopcontact , en het snoer loopt naar buiten kan dat kwaad.

• Vecodo
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 09:00
Kleine vraag,

Ben aan het kijken naar Ring V2 (ik heb geen stroom naar voordeur). Nu heb ik van Alexa de variant met een beeldscherm (show en echo Dot). Is het mogelijk om beeld van de Ring op deze schermen te krijgen en zo ook te communiceren met de bezoeker?

Scenario:
Bezoeker belt aan -> show en/of dot geeft notificatie dat er iemand aan belt -> show/dot geeft beeld weer -> communicatie met bezoeker is mogelijk

[Voor 23% gewijzigd door Vecodo op 02-09-2019 11:45]

• SkorpionNL
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 07-04 22:10
@Vecodo Ja, dat kan. Echter zal de Show niet automatisch het beeld tonen. Je kunt zeggen: “Show me the front door”. (Voor live view bijv.) of als iemand aanbelt “Answer the front door”.

• Roland1971
@Vecodo : Ik was benieuwd of het was gelukt was met de ring V2 en het koppelen aan alexa ( show / echo dot).

Bij mij helaas niet destijds , misschien wat fout gedaan met instellingen , is voor mij nog altijd een vraag teken.

• skank
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 13:30
Ik ben op zoek naar een videodeurbel.

Zit naar de nest deurbel en de ring 2 te kijken.

Het zou liefst met een google hub compatible moeten zijn.

Zijn beide dat?

Dan heb ik nog een probleem denk ik.

De kabel die voorzien is, is utp en geen voeding.

Zit ik dan vast?

• dragon2
  • Registratie: juni 2008
  • Niet online
skank schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 19:22:
Ik ben op zoek naar een videodeurbel.

Zit naar de nest deurbel en de ring 2 te kijken.

Het zou liefst met een google hub compatible moeten zijn.

Zijn beide dat?

Dan heb ik nog een probleem denk ik.

De kabel die voorzien is, is utp en geen voeding.

Zit ik dan vast?
Ring is compatible met Alexa spul. Nest is compatible met Google spul. Maar dat was makkelijk te Googlen...
Geen idee wat je bedoelt met 'kabel die voorzien is'.

• skank
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 13:30
Wel op de plaats waar de deurbel komt zit geen voedingskabel maar een utp kabel
Ik dacht dat ring ook met google home compatible is?

• runner83
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 07-04 13:07
Ter info indien iemand nog een ring pro zoekt nu bij Hornbach te halen voor 139.50 vandaag eentje gescoord voor deze prijs.

• dragon2
  • Niet online
skank schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 19:39:
Ik dacht dat ring ook met google home compatible is?
"Op papier" wel ja, met een omweg en niet meer officieel ondersteund. Je hebt er alleen alsnog geen fluit aan. Je kunt namelijk alleen opvragen WANNEER de laatste alarmering is geweest. Handig! not

• Jemeenthet
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 13:18
runner83 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 22:39:
Ter info indien iemand nog een ring pro zoekt nu bij Hornbach te halen voor 139.50 vandaag eentje gescoord voor deze prijs.
Zat ik ook naar te kijken, maar dat is wel heel voordelig. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

• runner83
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 07-04 13:07
Laagste prijs garantie en daarbij de prijs van 4launch 155 daarbij gaat er nog 10% extra vanaf waardoor de prijs op 139.50 uitkomt.

• Rub1con76
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 30-01 10:33
Gisteren net na de middag ook de video doorbel pro geïnstalleerd en werkte eigenlijk gelijk perfect. Tot we rond 22u savonds bij vrienden op bezoek waren en ik de ring app opende en er geen connectie bleek te zijn.
Deze morgen van alles geprobeerd, opnieuw connecteren, stroom eraf gehaald, router gereset, WiFi ww veranderd. Alles zonder succes. De bel kan geen WiFi verbinding maken terwijl de router 1,5 meter van de voordeur staat en die is van glas.

Helpdesk is blijkbaar van ma tm vrij in NL dus maandag maar even bellen.

• Palieter
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 03-01 13:48
Ik heb een Ring Pro geïnstalleerd.
Beeldkwaliteit is prima
Geluid heb ik wel het volgende probleem:
Er zit bij het inspreken van een boodschap een echo ( nagalm ) op het geluid.
Woorden worden herhaald voor persoon die aan de voordeur staat !
Heb volume al hoger of lager ingesteld, maar dit is geen oplossing.
Bij het inspreken aan de inkomdeur ook diverse afstanden tot de drukknop uitgetest, maar ook geen oplossing.

[Voor 7% gewijzigd door Palieter op 16-12-2019 19:56]

• Rub1con76
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 30-01 10:33
Vandaag een nieuwe ring pro ontvangen en aangesloten. Voorlopig werkt alles prima, fingers crossed

• Revolvist
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 07-04 19:58
Na jaren niet actief geweest te zijn op het forum wil ik hier even een kleine irritatie kwijt. Sinds een tijdje ben ik pakketbezorger bij PostNL en zodoende kom ik een hoop deurbellen tegen. In mijn wijk zijn er zeker tientallen mensen met een Ring en welgeteld één met een Nest.

Maar allejezus, wat een verschrikkelijk overstuurde toon komt er uit die Ring-bellen. Je zou denken dat ze er voor dat geld wel een betere speaker in kunnen doen. Of misschien is de toon zelf een slechte opname, maar het klinkt hoe dan ook verschrikkelijk.

Niet om reclame te maken voor de concurrent, maar de Nest is in vergelijking een lust voor het oor en het oog.

Heeft iemand wel eens een andere toon ingesteld, en zo ja, klinkt dat dan beter?

• Rgerr
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 12:58
Revolvist schreef op zondag 29 december 2019 @ 14:11:
Na jaren niet actief geweest te zijn op het forum wil ik hier even een kleine irritatie kwijt. Sinds een tijdje ben ik pakketbezorger bij PostNL en zodoende kom ik een hoop deurbellen tegen. In mijn wijk zijn er zeker tientallen mensen met een Ring en welgeteld één met een Nest.

Maar allejezus, wat een verschrikkelijk overstuurde toon komt er uit die Ring-bellen. Je zou denken dat ze er voor dat geld wel een betere speaker in kunnen doen. Of misschien is de toon zelf een slechte opname, maar het klinkt hoe dan ook verschrikkelijk.

Niet om reclame te maken voor de concurrent, maar de Nest is in vergelijking een lust voor het oor en het oog.

Heeft iemand wel eens een andere toon ingesteld, en zo ja, klinkt dat dan beter?
Ik heb dat uitgezet, de bel hoor je buiten niet.

droperator.nl

• Alternative
  • Registratie: november 2008
  • Nu online
Revolvist schreef op zondag 29 december 2019 @ 14:11:

Ik heb het geluid van de bel (drukker) uitstaan.
Klinkt een stuk beter :p

• RTC1
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 26-03 12:59
Iemand die weet hoe je bij een ring doorbell pro het beeld kunt laten weergeven bij het indrukken van de deurbel, dus zonder eerst naar de app te moeten gaan op bv. iPad of galaxy tab

Grts

• martin2611
  • Registratie: februari 2020
  • Laatst online: 05-02 13:33
Vandaag heb ik mijn Ziggo modem Ubee 320B omgeruild voor een Ziggo connection box.
Sinds vandaag dus ook problemen om mijn Ring doorbell pro te verbinden met het netwerk. De chime maakt trouwens verbinding met het Wifi netwerk zonder problemen en zonder dat ik zelf ook maar iets hoef in te stellen op de Chime. Ik heb namelijk de SSID en het wachtwoord onveranderd gelaten.
Maar de deurbel krijg ik niet eens in de installatiemode. Volgens de beschrijving kort de knop aan de zijkant indrukken en weer loslaten. Dan moet het witte lichtje gaan draaien, maar niks van dat alles. De transformator al eens losgekoppeld van 220 en een half uur later weer aangesloten. Het licht van de deurbel is dan wit, maar wil wederom niet draaien als ik de rode knop aan de zijkant indruk en weer loslaat.
Als ik dan op de deurbel druk gaat het blauwe licht wel draaien en is een ringtone hoorbaar op de deurbel zelf, uiteraard niet op de chime en/of de mobiele telefoon.
Ring geeft ook een mogelijkheid voor een harde reset: de rode knop 30 seconden indrukken, daarna zou het licht van de deurbel een paar keer kort moeten knipperen, dan een minuutje wachten en dan weer de rode knop kort indrukken om de installatieprocedure te laten starten.
Je begrijpt het al, knop 30 seconden ingedrukt, maar niks geen kort knipperen.... :(

Iemand een suggestie?

• silver323
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 13:31
Alternative schreef op zondag 29 december 2019 @ 14:57:
[...]

Ik heb het geluid van de bel (drukker) uitstaan.
Klinkt een stuk beter :p
Even een vraagje.. Hoe zet je dit uit, het geluid van de bel drukker?
Heb wel een volume maar is dat niet voor algemeen als je de ook via de app wil spreken?

• Alternative
  • Nu online
silver323 schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 14:45:
[...]

Even een vraagje.. Hoe zet je dit uit, het geluid van de bel drukker?
Heb wel een volume maar is dat niet voor algemeen als je de ook via de app wil spreken?
Bij de settings van je deurbel. Device settings > general settings > doorbell ringer volume en dan slider naar 0 zetten

• silver323
Alternative schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 14:57:
[...]

Bij de settings van je deurbel. Device settings > general settings > doorbell ringer volume en dan slider naar 0 zetten
En dit heeft dan geen effect op de volume wanneer je via de app wilt spreken bij niet thuis aanwezig?

• Alternative
  • Nu online
silver323 schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 15:26:
[...]

En dit heeft dan geen effect op de volume wanneer je via de app wilt spreken bij niet thuis aanwezig?
Nee. Gaat alleen om het geluid wat de drukker maakt ;)

• silver323
Alternative schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 15:36:
[...]

Nee. Gaat alleen om het geluid wat de drukker maakt ;)
Thanks dan gaan we die even aanpassen. Bedankt voor de info. :)

• dragon2
  • Niet online
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• Serena
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 07:37
Het is wettelijk bepaald dat de beelden gevorderd moeten worden als de eigenaar van de beelden niet de benadeelde is. Gewoon papieren verplichting. Niet wakker van liggen!

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Mijn deurbel neemt niks op omdat het ding op batterijen werkt. Alleen als je op de knop drukt. Zou dat problemen op kunnen leveren bij zo'n situatie?
(en omdat ik het een beetje genant vond, hij filmt dan vooral de overburen die thuiskomen en weg gaan)

[Voor 25% gewijzigd door Marzman op 13-02-2020 10:43]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• posttoast
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 13:16
Marzman schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 10:42:
Mijn deurbel neemt niks op omdat het ding op batterijen werkt. Alleen als je op de knop drukt. Zou dat problemen op kunnen leveren bij zo'n situatie?
(en omdat ik het een beetje genant vond, hij filmt dan vooral de overburen die thuiskomen en weg gaan)
Beelden die je niet hebt kun je ook niet delen toch?

Mijn Ring 2 draait ook op accu trouwens. Heb een extra accu erbij gekocht zodat ik snel kan wisselen. En sinds die extra accu heb ik mijn motion sensor ook aangezet. Het valt me eigenlijk nog 100% mee hoe lang hij op één accu draait. Op 23 januari heb ik een volle batterij erin gestopt, en ik tik nu net de 14% aan. Dus de drie weken red ik wel, en ik woon aan een vrij drukke straat.

omniscale.nl

• Marzman
  • Niet online

Marzman

posttoast schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 10:47:
[...]

Beelden die je niet hebt kun je ook niet delen toch?

Mijn Ring 2 draait ook op accu trouwens. Heb een extra accu erbij gekocht zodat ik snel kan wisselen. En sinds die extra accu heb ik mijn motion sensor ook aangezet. Het valt me eigenlijk nog 100% mee hoe lang hij op één accu draait. Op 23 januari heb ik een volle batterij erin gestopt, en ik tik nu net de 14% aan. Dus de drie weken red ik wel, en ik woon aan een vrij drukke straat.
BIj mij is het dan ook zoiets, maar hij werkt op penlites. Dan kun je wel oplaadbare kopen maar ik heb er ook geen zin in elke maand die bel open te schroeven.

Werkt een Ring op batterijen wel snel genoeg om oproepen via je GSM te kunnen beantwoorden? Dat duurt bij mijn bel veel te lang (minuten, en daar had ik hem eigenlijk voor gekocht), ik denk dat een bel op stroom daar minder last van heeft.

/▌

• RnB
  • Laatst online: 13:28
Ik heb op mijn 1e generatie Ring Doorbell ook alle poespas aanstaan en ik laad deze ongeveer om de 5 weken op. Dan geeft de app aan dat ik rond de 20% zit.

Oproepen beantwoorden zijn bij mij trouwens instant, tussen het aanbellen en de daadwerkelijke melding op mijn telefoon (en de Chime) zit er wel wat vertraging.

• posttoast
Oproep beantwoorden gaat hier ook instant en ik krijg ook vrijwel direct op mijn iPhone en Apple Watch een notificatie.

omniscale.nl

• Marzman
  • Niet online

Marzman

RnB schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 10:57:
Ik heb op mijn 1e generatie Ring Doorbell ook alle poespas aanstaan en ik laad deze ongeveer om de 5 weken op. Dan geeft de app aan dat ik rond de 20% zit.

Oproepen beantwoorden zijn bij mij trouwens instant, tussen het aanbellen en de daadwerkelijke melding op mijn telefoon (en de Chime) zit er wel wat vertraging.
Wat is wat vertraging? Ik praat over 2/3 minuten. Dan staat er niemand meer voor mijn deur :)

De binnenspeaker bij mijn bel reageert wel direct, of direct genoeg dat me nog geen vertraging opgevallen is. Maar ik werk boven en kan moeilijk weg van mijn computer en zou dus graag eerst zien wie er voor de deur staat om dan te beslissen of ik open doe. Bovendien duurt het een paar minuten voor ik er ben, niet dat ik zo groot woon maar iedereen belt aan op de poort van de achtertuin omdat de straat en de huizen zo aangelegd zijn.

/▌

• RnB
Wat vertraging is niet meer dan 5 seconden.

De ene keer zal dat 2 seconden zijn, de andere keer 5 seconden. Alsof ie eerst wakker moet worden nadat iemand hem wakker heeft gedrukt.

Na die vertraging krijg ik op hetzelfde moment dat de Chime afgaat, een notificatie op mijn telefoons.

Ligt het niet aan jouw telefoon, dat zijn dataconnectie niet 100% top is?

• Psycho_Mantis
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 05-04 19:51

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Het is bij Ring bekend dat de Ring app af en toe te traag is om te reageren. Als "Oplossing" hebben ze hiervoor de Rapid Ring app uitgebracht. Werkt ietsjes sneller uit mijn ervaring.
Maar 5 seconden kan soms wel eens uitmaken.

PVoutput

• Serena
Psycho_Mantis schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 11:37:
Het is bij Ring bekend dat de Ring app af en toe te traag is om te reageren. Als "Oplossing" hebben ze hiervoor de Rapid Ring app uitgebracht. Werkt ietsjes sneller uit mijn ervaring.
Dit is echt de tip van de dag!!! Thanks!!!

• pvkan
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 22-03 13:25
Hallo allemaal,

Ik heb een KlikAanKlikUit acdb-7000 deurbel hangen die al jaren trouw zijn werk doet over 433Mhz.
Bij de voordeur hing ook een kleine IPcamera en alles zit in Homey aan elkaar gekoppeld zodat we konden zien wie er voor de deur stond.
De camera is echter onlangs gesneuveld en nu is mijn aandacht gevallen op een Ring V2.
Hebben we de deurbel en camera in één.

Voor het horen van de deurbel wil ik de KaKu 7000 fysiek koppelen aan de Ring. Daarmee zijn we
voor het horen van de deurbel onafhankelijk van internet (Ring geeft het druksignaal via internet terug vanaf zijn server; niet op lokaal IPniveau).

VRAAG: Kan je de KaKu acdb-7000b (de zender) direct koppelen aan de Ring met gebruik van de diode.?
Ofwel; vormen de aansluitingen van de Ring een simpel 'maak' contact (NO) ?
De 7000b zend een signaal over 433Mhz doordat de twee draden simpel worden kortgesloten door de fysieke deurbel. Ik vraag mij alleen af dit goed gaat met de batterij die in de KaKu 7000b zit.
(bv. begint de Ring die batterij niet leeg te slurpen).

Wie weet het antwoord ?
Peter

[Voor 3% gewijzigd door pvkan op 14-02-2020 08:38]

Testen kost geld. Niet testen kost een vermogen.

• RnB
Bedankt voor de tip, ik ga deze app eens uitproberen.

Zijn er trouwens meer mensen die problemen hebben met de Live View?
Dit heeft een tijdje gewerkt, maar op een gegeven moment stopt de functionaliteit.
Live view tijdens het opnemen van een belletje werkt daarentegen weer wel.

In de Ring app stopt ie op een gegeven moment met laden, de Rapid Ring app geeft aan dat de Doorbell's connection too weak is. Zowel mijn access point, als de Doorbell zelf geven zelf een goed signaal aan (32db op AP, -58dbm in de app).

Ik dacht eerst dat het mijn firewalls waren, maar in de logging van de firewalls en mijn ap zie ik geen verkeer gegenereerd worden wanneer ik in de app aangeef dat ik Live View wil starten.

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

RnB schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 08:54:
[...]

Bedankt voor de tip, ik ga deze app eens uitproberen.

Zijn er trouwens meer mensen die problemen hebben met de Live View?
Dit heeft een tijdje gewerkt, maar op een gegeven moment stopt de functionaliteit.
Live view tijdens het opnemen van een belletje werkt daarentegen weer wel.

In de Ring app stopt ie op een gegeven moment met laden, de Rapid Ring app geeft aan dat de Doorbell's connection too weak is. Zowel mijn access point, als de Doorbell zelf geven zelf een goed signaal aan (32db op AP, -58dbm in de app).

Ik dacht eerst dat het mijn firewalls waren, maar in de logging van de firewalls en mijn ap zie ik geen verkeer gegenereerd worden wanneer ik in de app aangeef dat ik Live View wil starten.
Ik heb zelf wel gemerkt dat het accespoint echt wel binnen 5 meter afstand moet zijn van de deurbel. Anders werkt het voor geen meter. Heb zelf trouwens de Ring 1 op accu.
Live view werkt bij mij vrijwel altijd, maar kan wel eens 10-15 seconden duren voor er beeld is.

Edit: Apart, dacht ga nog eens kijken en nu werkt het bij mij dus ook niet meer om live te activeren. Vervolgens kan ik wel een opname vinden dat ik gekeken heb. Lijkt net alsof het probleem nu bij Ring ligt.

Rapid Ring noch de gewoone Ring app werkt het dus nu niet.

[Voor 11% gewijzigd door Psycho_Mantis op 14-02-2020 09:20]

PVoutput

• posttoast
Vreemd, hier geen enkel probleem.

omniscale.nl

• kmichael
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 07:47
Sinds vorige week is er een nieuwe 2FA uitgerold verplicht via mail of sms.
Weet iemand hoe je de nieuwe 2FA kan uitschakelen?
Mijn oma is 85, die kunnen we moeilijk codes uit mails en smsen laten halen om in te loggen in de app.

Extra beveiliging
Verificatie op basis van twee factoren
staat UIT

[Voor 13% gewijzigd door kmichael op 22-02-2020 08:58]

• RnB
Je hoeft maar 1x in te loggen in de app, daarmee kun je haar helpen toch? :)

• JME
  • Laatst online: 13:05

JME

zeg maar Jamie

Dat klinkt goed. Maar waarom zou Ring twee apps handhaven? Waarom zou je de gewone app nog gebruiken als er een snellere is? Dan moet de oude app voordelen boven de rapid app hebben, zou je zeggen. Wat mis ik?

• Marzman
  • Niet online

Marzman

JME schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 10:34:
[...]

Dat klinkt goed. Maar waarom zou Ring twee apps handhaven? Waarom zou je de gewone app nog gebruiken als er een snellere is? Dan moet de oude app voordelen boven de rapid app hebben, zou je zeggen. Wat mis ik?
Sneller misschien met opstarten omdat het een lichtere app is die verder minder kan? Facebook heeft ook de Messenger uit Facebook gehaald en Lite versies van hun apps (ik gebruik die Lite versies, maar soms kunnen die iets niet, bijvoorbeeld hoorntjes op je hoofd plakken, maar ook iets nuttigers als een groupcall kan niet).

[Voor 16% gewijzigd door Marzman op 22-02-2020 10:39]

/▌

• Stinger_Ventura
  • Registratie: maart 2000
Psycho_Mantis schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 09:13:
[...]

Ik heb zelf wel gemerkt dat het accespoint echt wel binnen 5 meter afstand moet zijn van de deurbel. Anders werkt het voor geen meter. Heb zelf trouwens de Ring 1 op accu.
Live view werkt bij mij vrijwel altijd, maar kan wel eens 10-15 seconden duren voor er beeld is.

Edit: Apart, dacht ga nog eens kijken en nu werkt het bij mij dus ook niet meer om live te activeren. Vervolgens kan ik wel een opname vinden dat ik gekeken heb. Lijkt net alsof het probleem nu bij Ring ligt.

Rapid Ring noch de gewoone Ring app werkt het dus nu niet.
Wat voor waardes halen jullie uit de Ring (v2) als het gaat om WiFi kwaliteit?
Mijn Access Point staat in een houten kastje op hemelsbreed 3,5m afstand van de Ring V2. Line of sight zit half muur/half glas (erkertje).
Waardes schommelen tussen de 51 en 56. Maakt het veel verschil uit als ik die waardes ga proberen te verbeteren?

• JME
  • Laatst online: 13:05

JME

zeg maar Jamie

Marzman schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 10:38:
[...]

Sneller misschien met opstarten omdat het een lichtere app is die verder minder kan? Facebook heeft ook de Messenger uit Facebook gehaald en Lite versies van hun apps (ik gebruik die Lite versies, maar soms kunnen die iets niet, bijvoorbeeld hoorntjes op je hoofd plakken, maar ook iets nuttigers als een groupcall kan niet).
Dat is het inderdaad. Met rapid ring kun je uitsluitend de bel beantwoorden en instellen welke notificaties je wilt ontvangen. Notificaties in de reguliere app worden vanzelf uitgezet. Werkt feilloos!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Stinger_Ventura schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 10:41:
[...]

Wat voor waardes halen jullie uit de Ring (v2) als het gaat om WiFi kwaliteit?
Mijn Access Point staat in een houten kastje op hemelsbreed 3,5m afstand van de Ring V2. Line of sight zit half muur/half glas (erkertje).
Waardes schommelen tussen de 51 en 56. Maakt het veel verschil uit als ik die waardes ga proberen te verbeteren?
Ik zit nu op RSSI -55
Lijkt mij prima.

Heb trouwens nu geen issues meer, was slechts even een slecht momentje.

PVoutput

• kmichael
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 07:47
RnB schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 10:05:
Je hoeft maar 1x in te loggen in de app, daarmee kun je haar helpen toch? :)
Oh op mijn tab moest ik de code opnieuw invoeren na uitloggen.
Misschien was het dat.

• Dalike
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 08:10
Vandaag stom accidentje gehad met een levering van nieuwe zetel.
Het pootje van het stopcontact is afgebroken.
Is dit iets standaards wat ik in een gewone doe-het-zelver kan vinden? Of moet ik hiervoor echt bij Ring zijn?

https://tweakers.net/ext/f/qps6znotX80TncvxYvnTPPTG/medium.jpg

Update: contact gehad met Ring en ze gaan een nieuwe opsturen, gratis en voor nix :-)

[Voor 11% gewijzigd door Dalike op 29-02-2020 18:04]

My vinyl collection My Blu-ray collection

• RandyAmsterdam
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 25-03 15:02
Vraagje, kan ik mijn Ring 2 aansluiten op mijn huidige beltrafo om de batterij op te laden? Ik heb als beltrafo een ABB model TS8/8 (pri 230V sec 8V 50/60hz 1 ampere).

Zal ook de link meesturen van mijn beltrafo;

https://www.hornbach.nl/s...oard/6718547/artikel.html

• iMick
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 13:04
Is er hier toevallig iemand met ervaring met het aansluiten van de Video Doorbell Pro? Hij is aangesloten door een elektricien een tijdje terug, die helaas geen ervaring had met de Ring.. Kortom; mijn ouders zijn nu een flinke tijd verder, verhuisd en hij werkt nog steeds niet.

- Volgens de elektricien heeft de deurbel het gedaan, hij begon namelijk met 'praten' toen hij hem aansloot.
- De transformator is aangesloten, de Power Kit V2 was echter nog niet aangesloten...
- Ring support geeft aan dat mogelijk de draden niet dik genoeg zijn, en dat ze 16-20 awg (Amerikaanse support...) moeten zijn. Het lijkt erop dat alle Nederlandse deurbel draden een kleinere diameter hebben.

Wat denken jullie? Zou hij overleden zijn doordat de Power Kit V2 niet aangesloten was? Het lijkt me sterk dat hij het eerst wel heeft gedaan en dat nu de draden niet dik genoeg zijn... Ik krijg er in ieder geval geen leven meer in.

https://tweakers.net/i/VcjMA3-C_r0YqhsyiBihnjNJC-A=/800x/filters:strip_icc()/f/image/chCSCF2aM6iwkSDErn2xapEq.jpg?f=fotoalbum_large
Oude situatie

https://tweakers.net/i/wSxR-m8lIoEde9zt-PeSD847eLM=/800x/filters:strip_icc()/f/image/CvsLPCFircIp798afwZqgyLP.jpg?f=fotoalbum_large

https://tweakers.net/i/cKx2EoZGBKVMXZzsbqIbK5OeS1A=/800x/filters:strip_icc()/f/image/GaQ3FFQYXivT5pL7pyI2RZyr.jpg?f=fotoalbum_large
Nieuwe situatie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: november 2002
  • Nu online
iMick schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 23:00:
Is er hier toevallig iemand met ervaring met het aansluiten van de Video Doorbell Pro? Hij is aangesloten door een elektricien een tijdje terug, die helaas geen ervaring had met de Ring.. Kortom; mijn ouders zijn nu een flinke tijd verder, verhuisd en hij werkt nog steeds niet.

- Volgens de elektricien heeft de deurbel het gedaan, hij begon namelijk met 'praten' toen hij hem aansloot.
- De transformator is aangesloten, de Power Kit V2 was echter nog niet aangesloten...
- Ring support geeft aan dat mogelijk de draden niet dik genoeg zijn, en dat ze 16-20 awg (Amerikaanse support...) moeten zijn. Het lijkt erop dat alle Nederlandse deurbel draden een kleinere diameter hebben.

Wat denken jullie? Zou hij overleden zijn doordat de Power Kit V2 niet aangesloten was? Het lijkt me sterk dat hij het eerst wel heeft gedaan en dat nu de draden niet dik genoeg zijn... Ik krijg er in ieder geval geen leven meer in.

[Afbeelding]
Oude situatie

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Nieuwe situatie
Die power kit heb je volgens mij helemaal niet nodig als je de trafo op 24v aansluit.
Draden zijn prima voor 24v.

• iMick
TakeAway schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 09:47:
[...]

Die power kit heb je volgens mij helemaal niet nodig als je de trafo op 24v aansluit.
Draden zijn prima voor 24v.
Dank voor je reactie!
Volgens Ring support is het wel nodig, maar blijft een onduidelijk verhaal.. Er wordt in ieder geval een nieuwe opgestuurd, dus wordt vervolgd. :-)

• TakeAway
  • Nu online
iMick schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 11:47:
[...]

Dank voor je reactie!
Volgens Ring support is het wel nodig, maar blijft een onduidelijk verhaal.. Er wordt in ieder geval een nieuwe opgestuurd, dus wordt vervolgd. :-)
Gebruik je de chime of de standaard gong?
Misschien dat daar een verschil in zit?

• iMick
TakeAway schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 12:04:
[...]

Gebruik je de chime of de standaard gong?
Misschien dat daar een verschil in zit?
Er is geen gong, dus de chime zal gebruikt worden. Bij de Video Doorbell Pro is een gong volgens mij niet mogelijk. De documentatie van Ring is erg gericht op bestaande installaties, maar gezien dit een nieuwbouwhuis is was er geen oude bel aanwezig. Na contact met support blijkt dat de PowerKit V2 er wel tussen moet zitten, enkel de transformator raden ze niet aan.

• TakeAway
  • Nu online
De Ring video doorbell is zeker wel mogelijk met gong. hebben wij ook gehad, daarna overgestapt naar alleen chime.
24v is aan te raden, dus waarom zou er dan een powerkit tussen moeten zittten? Vreemd dat Ring dat zegt.
Ik denk dat het gewoon zou moeten werken hoor. Wij hebben ook de Ring pro, geprobeerd met gong en zonder gong nu met chime.
Laat maar weten als je problemen ondervindt met de nieuwe!

• Serena
Ik heb zelf mijn Ring Pro aangesloten. Speakerkabel van Ring naar meegeleverd blokje. Andere kant stukje kabel met stekker. That’s it!!!

• iMick
Dank voor de reacties @TakeAway & @Serena. We hebben hem doorgemeten en de transformator is stuk, Ring had inmiddels al een nieuwe set opgestuurd en nu werkt alles naar behoren. :-)

Voor de zekerheid hebben we wel de PowerKit v2 er tussen gezet, maar ik blijf het inderdaad vreemd vinden. Volgens mij voegt die weinig toe op dit moment.

• TakeAway
  • Nu online
Kom maar op met de Ring Video Doorbell 3 Plus
Morgen proberen, of ie echt zoveel beter performed dan de Ring door bell 2 pro. :D

[Voor 27% gewijzigd door TakeAway op 22-03-2020 19:42]

Pagina: 1 2 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True