• racinfo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-02-2022

racinfo

E-MTB

Alternative schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:39:
@racinfo je moet toch de qr code (of barcode) scannen tijdens de setup? Die 5 cijfers staan achter op je deurbel net onder de kleine qr code ;)
De Ring 3 is 'n jaar geleden aan de deur geplakt met dubbelzijdig bisontape, ik wil alleen de wifi wijzigen, daarvoor moet je 5 cijfers ingeven, je kan niet scannen.

Edit/
Op verpakking staat geen QR code met 5 cijfers, alleen de barcode maar die cijfers werken niet.

[Voor 13% gewijzigd door racinfo op 27-08-2021 11:13]

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
@racinfo zal je toch de bel er af moeten halen. Maak dan gelijk een foto voor de volgende keer ;)

• racinfo

racinfo

E-MTB

Alternative schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 11:15:
@racinfo zal je toch de bel er af moeten zijn halen. Maak dan gelijk een foto voor de volgende keer ;)
Ja, dat zal het enige zijn wat moet / kan gebeuren, :-(
8)7 8)7

• Alternative
racinfo schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 11:19:
[...]

Ja, dat zal het enige zijn wat moet / kan gebeuren, :-(
8)7 8)7
Of je moet hem resetten (ook verwijderen uit de app) en dan het hele installatie opnieuw doorlopen. Dan kan je de barcode gebruiken en hoef je de bel niet los te halen ;)

• Amersfoort
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:55
Moet je om te resetten niet een oranje knop aan de zij- of achterkant van de deurbel drukken?

• Alternative
Amersfoort schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 12:30:
Moet je om te resetten niet een oranje knop aan de zij- of achterkant van de deurbel drukken?
Het gaat om de ring 3 en die heeft de knop aan de voorzijde als ik het goed heb. Alleen de frontplaat moet er af.

• Wastewonder
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 03-09-2021
Goedendag.

Ik ben benieuwd of je als eigenaar (accountrol) kunt zien hoe vaak je gedeelde gebruikers kijken op ring of er gebruik van maken?

Thanks

• racinfo

racinfo

E-MTB

dragon2 schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 16:13:
[...]

Nee, maar je kunt wel een alexa speaker als extra Chime toevoegen.
Fout, het kan wel! Max 4x chimes kun je koppelen.

Note: One video doorbell can link up to 4 ELECTR. CHIMES !!!. Use the volume and music buttons on
the side of the electronic chime to adjust the volume and ringtone.

Ik verkoop mijn Ring 3, incl extra accu en 2 chimes, liefhebbers?

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
racinfo schreef op woensdag 29 september 2021 @ 08:01:
[...]

Fout, het kan wel! Max 4x chimes kun je koppelen.

Note: One video doorbell can link up to 4 ELECTR. CHIMES !!!. Use the volume and music buttons on
the side of the electronic chime to adjust the volume and ringtone.

Ik verkoop mijn Ring 3, incl extra accu en 2 chimes, liefhebbers?
Fout, jij hebt het over iets compleet anders! 7(8)7

Een eufy deurbel kan toch echt niet aan 2 basisstations aangesloten worden.
En een basisstation != een electr chime.

:+

• racinfo

racinfo

E-MTB

Jawel, maar het type Eufy wat ik bedoel werkt zonder Homebase, maar met een WiFi Chime waarin oa de 16 GB memory card ingebouwd zit.

https://www.amazon.nl/euf...77VH3T/ref=dp_ob_title_hi

• brambello
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-03 18:03
Heeft iemand ervaringen met de Ring Pro 2?

Weet iemand een goed alternatief voor Ring waarbij de beelden zijn op te slaan op een Synology Nas?

Ben me aan het oriënteren.

• Inverter
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 20:59
Ik heb een sticky up camera van Ring op batterij. Zou ik deze met een adapter van stroom kunnen voorzien. Batterij er dus uit.

• UTMachine
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:21
brambello schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 15:30:

Weet iemand een goed alternatief voor Ring waarbij de beelden zijn op te slaan op een Synology Nas?

Het business model van Ring is de cloud, dus er is geen officiele lokale opslag ... Er zijn wel wat workarounds mogelijk (hangt er vanaf hoe handig je bent en hopen dat het blijft werken):
https://www.smarthomepoint.com/ring-doorbell-local-no-cloud/

• dragon2
  • Niet online
brambello schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 15:30:

Eufy heeft diverse modellen die simpel kunnen opslaan via RTSP.
Alleen deurbel weet ik niet 🤔

Eufycam 1 en 2 pro: ja
Eufycam 2C: ja
Battery doorbell (homebase 2, 2K versie): nee, of iig niet simpel via de eufy app.

Andere modellen heb ik niet, dus geen idee.

• gdaymate
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 23-03 20:40
Heeft iemand ervaring met de ring 2 pro en aansluiten met een mechanische gong?

Ik heb de ring pro 2 geïnstalleerd met de officiële 24V trafo en alles gaat prima maar niet een bel op de mechanische gong.

Dus heb ik nog twee probeert, de Honeywell D117 Ding Dong en de Grothe LTW 1171A 24V AC en niks.

Ik heb gesproken met support en ze sturen aan mij de power kit v3 maar ik heb geen vertrouwen dat dit gaat lukken. Heeft iemand in Nederland dit weekend gekregen.

[Voor 5% gewijzigd door gdaymate op 17-11-2021 23:02]

• Amersfoort
gdaymate schreef op woensdag 17 november 2021 @ 23:00:

Ik heb de ring pro 2 geïnstalleerd met de officiële 24V trafo en alles gaat prima maar niet een bel op de mechanische gong.

Dus heb ik nog twee probeert, de Honeywell D117 Ding Dong en de Grothe LTW 1171A 24V AC en niks.

Ik heb gesproken met support en ze sturen aan mij de power kit v3 maar ik heb geen vertrouwen dat dit gaat lukken. Heeft iemand in Nederland dit weekend gekregen.
Deurbellen in NL werken vaak op 8 of 12V. Als je op de oude (mechanische?) deurbel knop drukt met nieuwe trafo, gaat de mechanische bel dan wel?
Ik heb ook de ring 2 pro en heb de mechanische bel verwijderd, en vervangen door de Ring luidspreker met diverse mogelijk in te stellen geluiden.

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:59

Stimulate14

⭐⭐⭐

gdaymate schreef op woensdag 17 november 2021 @ 23:00:

Licht de ring van de knop wel op in het donker?

• gdaymate
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 23-03 20:40
De ring self werkt prima alleen de mechanische dong niet. 🤷‍♂️

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:54
Wie heeft er ervaring met de Ring Floodlight Cam Wired Plus
Lijkt mij wel fijn voor in de achtertuin, echter hebben wij een rijtjeshuis, en weet niet hoe fel de lichten zijn die aan gaan met de Floodlight?

Zag dat de kwaliteit zonder de floodlight ook prima is, om te zien wie er in de achtertuin loopt.
De achtertuin is 14 meter diep, dus de achterburen zullen geen last hebben neem ik aan

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Mars18
Wij zijn verhuisd en heb mijn Ring Video Deurbel 3 weer opgehangen. Echter heb ik maar 1 lamp hangen, en geen lantaarnpaal voor de deur staan.

Daardoor is het beeld erg matig in het donker. Dit is het beeld om 19:00 uur in de avond.

Wat zouden jullie dan aanraden? Ik denk dat het dan een deurbel gaat worden van Ring die kleur kan weergeven in de nacht.

Dan zou het 1 van deze worden:
Nachtzicht in kleur is beschikbaar op de volgende apparaten:

Video Doorbell Pro
Video Doorbell Pro 2
Video Doorbell Elite
Floodlight Cam
Spotlight Cam Wired/Mount
Stick Up Cam Wired

[Voor 23% gewijzigd door Mars18 op 05-01-2022 10:08]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Xrypta
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 20:16
Mars18 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 10:06:
Wij zijn verhuisd en heb mijn Ring Video Deurbel 3 weer opgehangen. Echter heb ik maar 1 lamp hangen, en geen lantaarnpaal voor de deur staan.

Daardoor is het beeld erg matig in het donker. Dit is het beeld om 19:00 uur in de avond.

[Afbeelding]

Wat zouden jullie dan aanraden? Ik denk dat het dan een deurbel gaat worden van Ring die kleur kan weergeven in de nacht.

Dan zou het 1 van deze worden:
Nachtzicht in kleur is beschikbaar op de volgende apparaten:

Video Doorbell Pro
Video Doorbell Pro 2
Video Doorbell Elite
Floodlight Cam
Spotlight Cam Wired/Mount
Stick Up Cam Wired
Ik zou beginnen met een wedge tussen de deurpost en de deurbel te plaatsen, zodat het IR licht niet op de naastgelegen muur 'schijnt'. Dan zal je beeld waarschijnlijk stukken beter zijn :Y

3960wp SE

• Mars18
Xrypta schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 10:17:
[...]

Ik zou beginnen met een wedge tussen de deurpost en de deurbel te plaatsen, zodat het IR licht niet op de naastgelegen muur 'schijnt'. Dan zal je beeld waarschijnlijk stukken beter zijn :Y
Dank voor je snelle reactie. Ja die heeft mijn vader er juist al opgezet volgens mij.
Hij hangt namelijk nu zo

Voordeel op deze plek is wel dat de batterij opgeladen wordt via bedraad, dit was in het oude huis niet zo.

[Voor 5% gewijzigd door Mars18 op 05-01-2022 10:26]

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
@Mars18 ik zou juist de wedge die hem naar links helt installeren en niet degene die hem omhoog richt...

per aspera ad astra

• Xrypta
Mars18 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 10:25:
[...]

Ja die heeft mijn vader er juist al opgezet volgens mij.
Hij hangt namelijk nu zo

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Je hebt ook een wedge die de deurbel schuin van de muur af richt :)

3960wp SE

• Skyaero
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Mars18 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 10:06:

[Afbeelding]
Ik had hetzelfde probleem. Dit heb ik opgelost door een stukje ductape op de camera te plakken.

• Mars18
Skyaero schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 10:30:
[...]

Ik had hetzelfde probleem. Dit heb ik opgelost door een stukje ductape op de camera te plakken.
Heb je toevallig een foto van je Ring, hoe je het precies heb geplakt?

[Afbeelding][Afbeelding]
Wow goed verschil zeg, Ga dit vanavond eens proberen.

[Voor 4% gewijzigd door Mars18 op 05-01-2022 10:37]

• Mars18
Xrypta schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 10:26:
[...]

Je hebt ook een wedge die de deurbel schuin van de muur af richt :)
Bedoel je deze?
https://nl-nl.ring.com/pr...-kit-for-video-doorbell-3

• Xrypta
Klopt! Oogt dan in de richting zoals dit;

Door de wedge schijnt het IR licht niet meer op de bakstenen, waardoor je de camera niet verblind en deze beter resultaat in het donker geeft.

3960wp SE

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

gdaymate schreef op donderdag 18 november 2021 @ 19:31:
De ring self werkt prima alleen de mechanische dong niet. 🤷‍♂️
Maar, is de ring op de deurbel verlicht in het donker?
En heb je in de Ring-app aangegeven dat je gebruik maakt van een mechanische bel? Dat wordt vaak vergeten.

• Drunken_Bear
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-03 08:42

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Hoi allen,

Ik krijg binnenkort mijn eerste eigen (nieuwbouw) appartement. Het is zo'n complex met een bellentableau bij de ingang. De deuren naar de woningen toe zitten aan een gang. Zou ik hier een Ring videodeurbel mogen ophangen, of mag dat wettelijk niet, omdat het toch een soort van openbare gang betreft (de gang is wel pas toegankelijk als een bewoner je toegang geeft tot het pand).

Zoals de ouden zongen, zo housen de jongen. LoL IGN: warmastah

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:17
Skyaero schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 10:30:
[...]

[Afbeelding][Afbeelding]
Zou je eens een fotootje willen maken van hoe je de tape hebt geplakt. Ik heb namelijk hetzelfde probleem, zelfs met de wedge.

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

• Mars18
Serena schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 17:50:
[...]

Zou je eens een fotootje willen maken van hoe je de tape hebt geplakt. Ik heb namelijk hetzelfde probleem, zelfs met de wedge.
Ben ik ook benieuwd naar. Gisteren wat ductape gedaan

Resultaat nu zo. Blijft matig helaas

Was zo:

[Voor 21% gewijzigd door Mars18 op 06-01-2022 12:23]

• Amersfoort
Bij sommige Ring deurbel modellen kun je het aantal actieve infrarood sensoren instellen op 0, 1 of 2. Ik weet niet of dat bij de deurbel 3 ook zo is, maar op de Pro 2 kun je dat in de Ring app regelen.
Dit heeft Ring gedaan om o.a. 's nachts muurreflectie te voorkomen; het fenomeen is blijkbaar bekend.

• Mars18
Xrypta schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 10:43:
[...]

Klopt! Oogt dan in de richting zoals dit; [Afbeelding]

Door de wedge schijnt het IR licht niet meer op de bakstenen, waardoor je de camera niet verblind en deze beter resultaat in het donker geeft.
Had hem nog in de doos zitten van de ring bel.
Zit er nu op. Kijken hoe het beeld vanavond is

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:13
Drunken_Bear schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 16:27:
Hoi allen,

Ik krijg binnenkort mijn eerste eigen (nieuwbouw) appartement. Het is zo'n complex met een bellentableau bij de ingang. De deuren naar de woningen toe zitten aan een gang. Zou ik hier een Ring videodeurbel mogen ophangen, of mag dat wettelijk niet, omdat het toch een soort van openbare gang betreft (de gang is wel pas toegankelijk als een bewoner je toegang geeft tot het pand).
Ga er maar van uit dat dit niet mag. Ik kan even zo snel geen duidelijke uitleg vinden maar je hebt niet zomaar het recht om een camera op te hangen op een (semi)openbare plek. In dit geval heb je waarschijnlijk met een VVE te maken, daar zou je het voor de zekerheid ook eens kunnen vragen.

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Archer_VC10 schreef op maandag 10 januari 2022 @ 15:34:
[...]

Ga er maar van uit dat dit niet mag. Ik kan even zo snel geen duidelijke uitleg vinden maar je hebt niet zomaar het recht om een camera op te hangen op een (semi)openbare plek. In dit geval heb je waarschijnlijk met een VVE te maken, daar zou je het voor de zekerheid ook eens kunnen vragen.
Ja bij nader inzien weet ik ook eigenlijk niet echt wat het nut er van zou zijn. Ik heb geen VVE want het is sociale huur, maar ik kan het evt nog navragen bij de woningstichting. Maar ik geloof dat het een complet wordt met een bellentableu aan de entree, dus dan zou een ring videodeurbel niet veel toevoegen denk ik achteraf gezien, tenzij andere bewoners iedereen zomaar binnen zullen laten.

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:13
Kijk hier even bij de allerlaatste vraag op de pagina: https://autoriteitpersoon...-bij-huis-en-bij-de-buren
Als het een deur aan de straat is waar je zo'n ding ophangt dan kan je niet anders dan een stukje straat filmen, maar dan heeft een voorbijganger ook de optie om buiten beeld te blijven (daarom moet je ook een sticker ophangen die waarschuwt voor de aanwezigheid van een camera). Bezoekers van jouw buren hebben dat niet in jouw situatie. Dat zou nog een reden zijn om het niet toe te staan.

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Buiten het feit om dat je helemaal nerveus wordt van alle meldingen.

• Citroentjuh
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:12
Drunken_Bear schreef op maandag 10 januari 2022 @ 15:53:
[...]

Ja bij nader inzien weet ik ook eigenlijk niet echt wat het nut er van zou zijn. Ik heb geen VVE want het is sociale huur, maar ik kan het evt nog navragen bij de woningstichting. Maar ik geloof dat het een complet wordt met een bellentableu aan de entree, dus dan zou een ring videodeurbel niet veel toevoegen denk ik achteraf gezien, tenzij andere bewoners iedereen zomaar binnen zullen laten.
Maar je kunt er wel een hangen op je eigen deur toch? Tenminste als het je gaat om veiligheid. Want je moet er gewoon vanuit gaan dat mensen met kwade bedoelingen sowieso wel door de deur beneden heen komen.

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Citroentjuh schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 15:32:
[...]

Maar je kunt er wel een hangen op je eigen deur toch? Tenminste als het je gaat om veiligheid. Want je moet er gewoon vanuit gaan dat mensen met kwade bedoelingen sowieso wel door de deur beneden heen komen.
Ja maar die is dan wel op de gang waar ook anderen doorheen lopen gericht, dus of dat dan mag in de wetgeving in verband met privacy...?

• Citroentjuh
Drunken_Bear schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 15:40:
[...]

Ja maar die is dan wel op de gang waar ook anderen doorheen lopen gericht, dus of dat dan mag in de wetgeving in verband met privacy...?
Tja maar dat is niet perse anders dan bij de meeste mensen hun voordeur? Daar lopen toch ook mensen voor langs over straat?

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Citroentjuh schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 15:42:
[...]

Tja maar dat is niet perse anders dan bij de meeste mensen hun voordeur? Daar lopen toch ook mensen voor langs over straat?
ik weet niet goed hoe dat zit. de meeste woningen hebben nog wel een voortuin en ik geloof dat je dan wel moet zorgen dat je zoveel als mogelijk je eigen tuin filmt, maar als je voordeur direct op de stoep zit, vraag ik me dus af hoe dat qua wetgeving zit.

[Voor 9% gewijzigd door Drunken_Bear op 11-01-2022 15:44]

• KSR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb nog nooit gehoord of meegemaakt dat ze er iets van zeggen.
Als je bv naar Opsporing verzocht kijkt vragen ze of je camera beelden heb. Dan bedoelen ze niet de beelden van je tuin etc. Dus het zal oogluikend toe gelaten worden.

Be Stronger Than Your Excuses

• Citroentjuh
KSR schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 18:37:
Ik heb nog nooit gehoord of meegemaakt dat ze er iets van zeggen.
Als je bv naar Opsporing verzocht kijkt vragen ze of je camera beelden heb. Dan bedoelen ze niet de beelden van je tuin etc. Dus het zal oogluikend toe gelaten worden.
Klopt politie en veel gemeenten juichen het juist toe, maar goed dat is weer een heel ander verhaal. Volgens mij geldt in elk geval dat het proportioneel moet zijn en een redelijk doel moet hebben. Dan kan ik me voorstellen dat je dus geen camera in zo’n hal mag hangen maar wel op je eigen voordeur.

• Mars18
Zojuist de Ring Video Doorbell Pro 2 Wired besteld, die ga ik voor ophangen, voor beter zich ook in de nacht.
En dan gaat de Ring Deurbel 3 naar de achterkant.

En nog 2 indoor cams besteld

[Voor 7% gewijzigd door Mars18 op 07-02-2022 08:49]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 26-03 23:16
Afgelopen zaterdag contact opgenomen omdat mijn ring 3 plus bijna wekelijks zijn WiFi verbinding kwijt is.
Na een kort gesprek(niet eens op afstand ingelogd), werd aangegeven dat ze mij een vervangende gingen sturen.
Op mijn vraag of ze deze konden omzetten naar een ring 4 met bijbetaling werd negatief geantwoord.
Vandaag kwam het pakketje binnen..... Een ring 4 zonder bijbetalen.
Goede service!!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:15

HollovVpo1nt

I like gadgets

Beste allen,
Vraagje, ik heb het ergens voorbij zien komen maar kan het helaas niet meer terugvinden, welke voorziening qua bekabeling kan ik het beste treffen voor een ring deurbel/camera deurbel bij nieuwbouw? Ik had begrepen dat het het beste zou zijn als je een apart soort kabel liet trekken naar de meterkas voor een bedrade aansluiting, maar ik kan for the life of me niet meer vinden wat het was.

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

HollovVpo1nt schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 14:46:
Beste allen,
Vraagje, ik heb het ergens voorbij zien komen maar kan het helaas niet meer terugvinden, welke voorziening qua bekabeling kan ik het beste treffen voor een ring deurbel/camera deurbel bij nieuwbouw? Ik had begrepen dat het het beste zou zijn als je een apart soort kabel liet trekken naar de meterkas voor een bedrade aansluiting, maar ik kan for the life of me niet meer vinden wat het was.
Ik zit nieuwbouw en aangesloten op de bestaande bedrading, Ring 3 Plus. Werkt uitstekend. Ook icm de gong in de meterkast.

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:26

jasjenl

Liab A Tymo

Ik heb een Ring wired doorbell en heb nu al meerdere keren meegemaakt dat deze spontaan zijn wifi verbinding kwijt is, dat terwijl de wifi zelf gewoon prima werkt en op amper 2 meter afstand zit van de deurbel. Het vervelende is dat je hier dus geen enkele melding van krijgt en dat het ding ook niet in staat lijkt zelf weer automatisch de verbinding te herstellen. Het enige dat helpt is m even van de stroom afhalen zodat de bel opnieuw opstart, dan doet ie het ook weer gewoon (hetgeen bevestigt dat het echt niet aan mijn wifi ligt). Hierdoor zijn we nu al 2 keer de aflevering van een pakketje misgelopen...

Kennen mensen dit probleem en is er een oplossing voor? Of is mijn deurbel gewoon brak en moet ik met klantenservice contact opnemen? Gezien de vele negatieve reviews over die klantenservice hier heb ik daar eigenlijk niet zoveel trek in...

• Serena
jasjenl schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 13:09:
Ik heb een Ring wired doorbell en heb nu al meerdere keren meegemaakt dat deze spontaan zijn wifi verbinding kwijt is, dat terwijl de wifi zelf gewoon prima werkt en op amper 2 meter afstand zit van de deurbel. Het vervelende is dat je hier dus geen enkele melding van krijgt en dat het ding ook niet in staat lijkt zelf weer automatisch de verbinding te herstellen. Het enige dat helpt is m even van de stroom afhalen zodat de bel opnieuw opstart, dan doet ie het ook weer gewoon (hetgeen bevestigt dat het echt niet aan mijn wifi ligt). Hierdoor zijn we nu al 2 keer de aflevering van een pakketje misgelopen...

Kennen mensen dit probleem en is er een oplossing voor? Of is mijn deurbel gewoon brak en moet ik met klantenservice contact opnemen? Gezien de vele negatieve reviews over die klantenservice hier heb ik daar eigenlijk niet zoveel trek in...
Brakke klantenservice? Daar kan ik niks van zeggen. Bij mijn deurbel was ook de wifi-module defect. Ik heb binnen een dag een nieuwe gekregen. Moest uiteraard wel de oude opsturen, anders zou ik kosten berekend krijgen. Als het binnen de garantie valt doen ze totaal niet moeilijk.

• robgeerts
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-03 09:53
Ik zou willen dat ik de nachtmodus zou kunnen uitzetten (Video Doorbell Wired)

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:26

jasjenl

Liab A Tymo

Serena schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 14:43:
[...]

Brakke klantenservice? Daar kan ik niks van zeggen. Bij mijn deurbel was ook de wifi-module defect. Ik heb binnen een dag een nieuwe gekregen. Moest uiteraard wel de oude opsturen, anders zou ik kosten berekend krijgen. Als het binnen de garantie valt doen ze totaal niet moeilijk.
Ok, dan zal ik toch maar eens contact met ze gaan opnemen.
Tja, ik heb zelf geen ervaringen met hun klantenservice, alleen als van 3510 reviewers 65% het als 'zeer slecht' beoordeelt, geeft dat toch te denken...

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Ring heeft nu weer speciale aanbiedingen, scheelt weer wat euro's :).

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-03 11:40

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Vraagje van een HomeAssistant gebruiker:
Is het ook mogelijk om een ring chime uit te schakelen (te muten) vanuit de huis automatisering?

Ik heb nog geen chime maar zit er wel over na te denken.
Ik wil dat als mijn kiddies op bed liggen, dat de chime uitgeschakeld is, kan dat?

• patrickt35
jasjenl schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 13:09:

Even mijn reactie hierboven lezen. Ik had ook wifi problemen. 1 belletje, en ik kreeg een nieuwe Ring 4 opgestuurd ter vervanging van de 3 plus.

• Nihilist
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 20-12-2022
Hoe sluit ik een Ring video doorbell wired aan op zo een beltrafo? Ik heb enkele vragen. In welke volgorde moet een beltrafo, videodeurbel en mechanische bel worden aangesloten?

Beltrafo(24V AC uit) > video Deurbel > zekeringset zoals bij de Ring Doorbel Pro? Voor het omvormen van 24V naar 8V voor een mechanische bel of is deze zekeringset ergens anders voor? > Mechanische bel > Beltrafo?

Ik wil graag mijn mechanische bel behouden samen met een "Ring Doorbell Wired" (dus niet de Pro).
Dank voor enige uitleg of diagrammen.

Hier een foto van mijn meterkast. de twee los hangende draden met oranje gemarkeerd (onderaan). Daarvan komt een paar vanuit de mechanische bel boven de kast. De andere komt dan van de drukker op de voordeur? Of is deze drukker in serie gezet vvóór de mechanische bel die weer naar de beltrafo loopt?

[Voor 27% gewijzigd door Nihilist op 11-05-2022 18:43]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

JME

zeg maar Jamie

Mailtje van Ring:
We werken doorlopend aan een betere Ring-ervaring.
Daarom krijg je meer functies voor je abonnement op Ring Protect Basic, voor een nieuwe prijs.
Vanaf 1 juli 2022 breiden we de beschikbare functies voor Ring Protect Basic uit en dit om je Ring-ervaring te verbeteren en je nog meer gemoedsrust te bieden.
Met deze functies verandert de prijs voor Ring Protect Basic van €30/jaar per apparaat naar €39.99/jaar per apparaat.

Hoepel maar een end op met je nieuwe functies waar ik nooit om gevraagd heb, ik vond ze zo eigenlijk al duur zat. Exit Ring hier!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nou niet exit Ring, maar 10 euro verhoging / 33% verhoging is te gortig.

Dus ik annuleer mijn abonnement nu, die loopt nog wel tot februari, maar geeft hopelijk een signaal af.
Je hebt ervoor gekozen dit abonnement stop te zetten na de laatste factureringsronde op Feb 15, 2023

[Voor 25% gewijzigd door Vorkie op 01-06-2022 15:00]

• Skyaero
  • Niet online
Ik begin inmiddels ook een beetje spijt te krijgen dat ik hier twee ring devices heb hangen. 33% prijsverhoging is nogal fors.

• JME
  • Nu online

JME

zeg maar Jamie

Afschrijving vindt hier jaarlijks medio juni plaats, dus dat komt heel aardig uit. Kunnen we nog net een jaar vooruit tegen de oude prijs en die tijd mooi gebruiken om iets anders uit te zoeken. De markt zal de afgelopen jaren vast niet stil hebben gezeten.

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Ik ga ook eens kijken naar zo'n Eufy bel en camera met lokale opslag of een koppeling met mijn Synology Nas want 33% verhoging gaat helemaal nergens over natuurlijk. Zeker als je gratis functies krijgt waar niemand op zit te wachten, althans ik niet.

Helaas bij mij alleen de optie om mijn abonnement met onmiddellijke ingang op te zeggen en niet mijn contact tot eind oktober uit te dienen. Nou ja, ik neem nog even de tijd om in de zomervakantie eens goed te onderzoeken wat ik wil en dan een mooie deal te vinden.

• Inverter
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 20:59
De extra functies slaan ook nergens op. Geldwolven.

• patrickt35
Inflatie..... Personeelskosten...dit...dat.
In deze is Ring niet het enige bedrijf wat schaamteloos een verhoging doorvoert.
Niet dat het nodig is, maar gewoon omdat het kan. En wij als consument zijnde, staan met onze rug tegen de muur.

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:08
Beetje het verdien model, veel mensen hebben nu een Ring doorbell en dan maar ieder jaar verhogen.

Ik zou willen overstappen, maar heb geen zin om die trafo in de meterkast uit te bouwen :P

• Soldaatje
  • Niet online
83 cent per maand duurder kan ik wel missen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JME
  • Nu online

JME

zeg maar Jamie

Uiteraard. Vertaal het naar kosten per dag en zo kun je iedere prijsverhogingsdiscussie wel doodslaan. Maar voor mij is dit mede een principekwestie.

[Voor 3% gewijzigd door JME op 02-06-2022 07:21]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DaYwaLkUr
Ik denk dat ik het Ring abbonement opzeg en er een losse Blink Outdoor erbij hang aan de garage (64€)

Nog even gekeken naar de Eufy, maar die is echt super groot :'( bijna 2x zo groot als de Ring.

[Voor 177% gewijzigd door DaYwaLkUr op 03-06-2022 10:29]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Serena
Ik kan mijn abo 25 juni verlengen, maar denk wel dat dit het laatste jaar is.
Als er een goede HomeBridge plugin komt wordt er volgend jaar een Eufy geplaatst. Beelden lekker in eigen beheer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mars18
Heb hem recent verlengd voor een jaar, wist niet dat meerdere apparaten meer geld kosten.
Heb nu 5 ring apparaten gekoppeld.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Skyaero
  • Niet online
Mars18 schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 12:41:
Heb hem recent verlengd voor een jaar, wist niet dat meerdere apparaten meer geld kosten.
Heb nu 5 ring apparaten gekoppeld.
Vanaf 4 apparaten is RING plus goedkoper

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Ik heb 1 deurbel en wilde 4 camera's kopen maar dit houd wel op :P. Moet je dan +4 abbo's erbij afnemen of gaat dat in staffels?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Skyaero
  • Niet online
1 abbo per device, maar vanaf 4 devices (en met de nieuwe prijzen zelfs vanaf 3 devices) kun je beter plus nemen, want dan is het een vast bedrag voor een onbeperkt aantal devices.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vangoghnl
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 16:02
Vandaag een ring doorbel wired geïnstalleerd met chime. Alles werkt naar behoren.

Ik heb alleen 2 vragen die ik niet zo kan vinden.

1. Op alle plaatjes zier ik de verlichte ring blauw branden in standby. Bij mijn brand die echter in een wit rondje. Gewoon als de bel niets doet zeg maar. Kun je dit aanpassen? Vind een blauwe rimg namelijk mooier 😆

2. Degene die aanbelt hoort ook het bekende ring geluid bij de bel zelf. Kun je hier een ander geluid voor selecteren? Ik haat die standaard jingle. Dus niet bij de app of chime. Maar echt bij de bel zelf zodra iemand aanbelt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JME
  • Nu online

JME

zeg maar Jamie

@vangoghnl geen idee van die kleur, die is hier ook wit in stand-by. De “ringtone” kun je niet aanpassen, maar via de app kun je wel het volume van de buiten-unit op 0 zetten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Skyaero schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 23:32:
1 abbo per device, maar vanaf 4 devices (en met de nieuwe prijzen zelfs vanaf 3 devices) kun je beter plus nemen, want dan is het een vast bedrag voor een onbeperkt aantal devices.
Pff, dus als ik er 2 camera's bij aanschaf ben ik 3x € 30 per jaar kwijt. :-(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Skyaero
  • Niet online
Stimulate14 schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 09:56:
[...]

Pff, dus als ik er 2 camera's bij aanschaf ben ik 3x € 30 per jaar kwijt. :-(
Correct. Met de nieuwe prijzen is het overigens 3 x 40 euro en dan is het PLUS abonnement goedkoper.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Skyaero schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:01:
[...]

Correct. Met de nieuwe prijzen is het overigens 3 x 40 euro en dan is het PLUS abonnement goedkoper.
Ja, dat wilde ik eigenlijk niet typen vanwege de pijn :P. Maar oke, Plus pakken doet iedereen zonder echt handige extra functies waar je wat aan hebt.

• MarioMark1541
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:12
Gebruiken jullie ook een soort van cover of regen cover voor de deurbel ?

Heb zelf nu de video deurbel pro 2

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JME
  • Nu online

JME

zeg maar Jamie

Ik hang hem binnen :+
Oftewel: nee, het is een bel, die moet probleemloos aan het deurkozijn kunnen hangen en anders krijgen ze een garantieclaim van me wegens niet voldoen aan redelijke verwachtingen. Doe maar iets voor dat geld dat je durft te vragen. (Sorry, zit nog in mokmodus ;) )

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

MarioMark1541 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 22:52:
Gebruiken jullie ook een soort van cover of regen cover voor de deurbel ?

Heb zelf nu de video deurbel pro 2
Nee, ik heb een overdekte voordeur, dat scheelt weer :).

• MarioMark1541
Zijn. Er hier ook mensen die een Amazon echo display hebben zodat je meteen kan zien wie er aan de deur staat ?

Werkt dat een beetje goed

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:38
MarioMark1541 schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 15:15:
Zijn. Er hier ook mensen die een Amazon echo display hebben zodat je meteen kan zien wie er aan de deur staat ?

Werkt dat een beetje goed
Heb geen echo display. Wel een display met Home Assistant waarop de Ring geïntegreerd is. Zit te veel vertraging in het refreshen maar dat is waarschijnlijk aan te passen. Met een amazon echo display is dat lijkt me beter geregeld.
Ik kijk toch altijd op mijn telefoon. Bij openen van de Ring app toont de app na ongeveer 5 seconden het beeld van een paar seconden geleden. Bij het display met home assistant ben ik niet altijd in de buurt

• MarioMark1541
Gaat mij als er aangebeld wordt net zoiets als de nest hub

• DaYwaLkUr
https://www.saturn.de/de/product/_eufy-e82101w4-2706876.html

Hier de Eufy in de aanbieding voor de twijfelaars die willen switchen vanwege de abbo verhoging ;-)

Alleen de "deurbel" zelf zou vrij groot zijn? (en dit betreft niet de dual camera?)

• MarioMark1541
Ik heb de eufy gehad en slechter ervaring mee

Ik had op mijn 4g netwerk geen verbinding met de deurbel (tmobile )

• dragon2
  • Niet online
DaYwaLkUr schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 12:50:
https://www.saturn.de/de/product/_eufy-e82101w4-2706876.html

Hier de Eufy in de aanbieding voor de twijfelaars die willen switchen vanwege de abbo verhoging ;-)

Alleen de "deurbel" zelf zou vrij groot zijn? (en dit betreft niet de dual camera?)
De deurbel zonder basisstation (werkt via WiFi) is net wat groter dan de deurbel met basisstation (werkt niet via WiFi), klopt.

Ik heb ze hier beide, plus een tuin vol eufy cams (ook als wildcam, egelhuis, kippen cam). Tevreden mee 😊
En geen abbo kosten 👍

Enige wat ze niet doen, wat m'n oude ring bij m'n ouders wel doet, is zelf beeld naar alexa hub sturen bij aanbellen.

• Mars18
Zag bij een vriend die een Google Nest deurbel heeft dat hij op een soort fotolijstje direct kon zin in de woonkamer wie er voor de deur staat, volgens mij is dat een Google Hub.

Is zoiets ook bij Ring mogelijk?

• martijnn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:45
De Ring kan dat ook icm een Amazon Show.
Al moet ik zeggen dat het bij mij niet altijd vlekkenloos werkt.

Maar het idee is dus dat je direct kan zien wie er voor de deur staat en eventueel deze ook kan beantwoorden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-03 18:46
Zoals vele inmiddels van jullie al weten sneuvelt het knopje op de ring (pro) nog wel eens door blootstelling aan weer etc. Ik heb zo'n speciaal reserve knopje (per ongeluk) teveel besteld.

I know, dit is geen vraag en aanbod maar dit is zo'n specifiek ding, dus hoop dat het voor een keer oke is. Mocht ik iemand uit de brand kunnen helpen, PM mij dan even dat stuur ik hen voor kostprijs (12 euro) naar je op.

[Voor 4% gewijzigd door xon op 31-07-2022 17:25]

• MarioMark1541
martijnn schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 08:29:
De Ring kan dat ook icm een Amazon Show.
Al moet ik zeggen dat het bij mij niet altijd vlekkenloos werkt.

Maar het idee is dus dat je direct kan zien wie er voor de deur staat en eventueel deze ook kan beantwoorden.
Hoe krijg ik het voor elkaar dat direct bij beweging ook beeld is ?

• Dalive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:40
Hier inmiddels de Ring Doorbell 4 icm de Ring Chime Pro. De Chime hangt direct naast de router en heeft een rssi van -23, tussen de Chime en doorbell zit alleen 1 muur en 1 raam en toch blijft de doorbell rond de -65 hangen. Zonder chime was dit rond de -70, dus had eigenlijk op een grotere verbetering gehoopt. Alles draait gewoon op 2.4ghz en een 1gig glas connectie, dus dat is het ook niet. Iemand nog tips om dit te verbeteren? Via google kom ik alleen maar uit op de “het ligt aan je wifi” oplossingen…

• Mars18
Dalive schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 21:53:
Hier inmiddels de Ring Doorbell 4 icm de Ring Chime Pro. De Chime hangt direct naast de router en heeft een rssi van -23, tussen de Chime en doorbell zit alleen 1 muur en 1 raam en toch blijft de doorbell rond de -65 hangen. Zonder chime was dit rond de -70, dus had eigenlijk op een grotere verbetering gehoopt. Alles draait gewoon op 2.4ghz en een 1gig glas connectie, dus dat is het ook niet. Iemand nog tips om dit te verbeteren? Via google kom ik alleen maar uit op de “het ligt aan je wifi” oplossingen…
Ik weet niet of je hier wat mee kan, mijn Ring Doorbell Pro 2 heeft RSSI-42 met de verbinding naar de Chime Pro. De Chrime Pro hangt in de gang, de router staat in de woonkamer.

Ga zelf nog voor bij de schuur een Stick-up cam ophangen, meer mensen ervaring met de Stick-up buiten?
Hoe is het nachtbeeld.

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Mars18 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 08:29:
[...]

Ik weet niet of je hier wat mee kan, mijn Ring Doorbell Pro 2 heeft RSSI-42 met de verbinding naar de Chime Pro. De Chrime Pro hangt in de gang, de router staat in de woonkamer.

Ga zelf nog voor bij de schuur een Stick-up cam ophangen, meer mensen ervaring met de Stick-up buiten?
Hoe is het nachtbeeld.
Ik heb de Floodlight, maar we kunnen er van uit gaan dat de camera bij nagenoegen gelijk is. Prima zicht, overdag en 's nachts. Echter moet je wel een goede verbinding hebben in de tuin, anders krijg je slechte opnames.

• Mars18
Stimulate14 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 09:22:
[...]

Ik heb de Floodlight, maar we kunnen er van uit gaan dat de camera bij nagenoegen gelijk is. Prima zicht, overdag en 's nachts. Echter moet je wel een goede verbinding hebben in de tuin, anders krijg je slechte opnames.
Afstand is ongeveer 20 meter denk ik naar het internet punt. Daarom denk ik er over om een 2e Ring Chime Pro te halen en in de schuur op te hangen. Dan zou daar de camera mee kunnen verbinden?

Zit lekker in het Ring eco ritme :D

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Mars18 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 11:24:
[...]

Afstand is ongeveer 20 meter denk ik naar het internet punt. Daarom denk ik er over om een 2e Ring Chime Pro te halen en in de schuur op te hangen. Dan zou daar de camera mee kunnen verbinden?

Zit lekker in het Ring eco ritme :D
Dat zou kunnen inderdaad.

• Mars18
Stimulate14 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 09:22:
[...]

Ben echt verbaasd over de goede kwaliteit van de ring stick up outdoor.
Prima beeld in de nacht

• hattumc
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-11-2022
Ik heb sinds een week de Ring Wired deurbel gemonteerd, en loop tegen het probleem aan dat ik geen hoorbare signalering ontvang op mijn Iphone 11 en 14 als ik niet verbonden ben met mijn wifi-netwerk thuis. Alles staat goed ingesteld, zowel op mijn gsm's als in de Ring-app. Na contact te hebben gehad met de Ring helpdesk kwam als oplossing dat ik de bleutooth op mijn telefoon uit moet zetten, en inderdaad, dan werkt het wel. Is echter geen oplossing i.v.m. de koppeling naar de carkit en andere bleutooth apparaten zoals een Iwatch en bleutooth speakers. Ring heeft hier echter geen oplossing voor. Ik had ook de netwerkinstellingen in mijn Iphone gewist, maar ook dat mocht niet baten. Ben ik de enige die dit probleem heeft tussen de Iphones en de Ring Wired?? Iemand toevallig een betere idee voor deze vreemde oplossing?

[Voor 6% gewijzigd door hattumc op 28-10-2022 18:18]

• JB
  • Registratie: Mei 2002

JB

Cédric roelt!

Mijn Doorbell 2 is inmiddels een beetje aan het overlijden, de case bovenop is gebarsten door weer en wind. Ik kreeg toevallig vandaag mail van Ring mbt Black Friday en zie dat ze voornamelijk de Ring 3 proberen te slijten.

De 4 is overal uitverkocht :? Ik zie dat deze preroll heeft en de 3 weer niet, maar rechtvaardigd dat (de nu geldende) 80 euro prijsverschil. Moet men van de Ring 3 af en kan ik beter wachten of?

Oh ja en is de 3/4 gewoon plug and pray zonder weer nieuwe gaten te moeten boren etc? Ze ogen allemaal hetzelfde.

[Voor 12% gewijzigd door JB op 25-11-2022 21:20]

Mijn boefje is liev!

• JB
  • Registratie: Mei 2002

JB

Cédric roelt!

Iedereen de Ring opgegeven na de prijswijzigingen mbt abbo's? :D

Mijn boefje is liev!

• Serena
Hier is inmiddels de tweede Ring overleden. Per direct abonnement opgezegd en kreeg keurig een gedeelte terug, had ik niet verwacht…

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee