[Ring] Ervaringen & discussie Vorige deel Overzicht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:31

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter

[Ring] Ervaringen & discussie

Het verhaal van Ring
Zonder mijn vrouw zou de Ring Video Doorbell niet bestaan. Uitvinders hebben vaak een heleboel slechte ideëen en zij heeft ze allemaal aangehoord. Op een avond deelde ik mijn idee voor een compleet nieuwe deurbel.

Ze vond het fantastisch! Hiermee zou je altijd en overal makkelijk en veilig de deurbel kunnen beantwoorden. 'Dit is net nummerherkenning voor de voordeur,' zei ze, en hierdoor besloot ik er echt werk van te maken. Ik hoop dat je net zoveel van de Ring Video Doorbell geniet als wij en ik kijk ernaar uit om jouw verhalen over dit product te horen.

Onze missie is helder: we willen woonwijken veiliger maken:
Hoe krachtiger de gemeenschap, hoe veiliger de buurt. Daarom ontwikkelen we producten waarmee je je huis en alles wat je belangrijk vindt kunt beschermen en waarmee je vanaf elke locatie in contact kunt blijven met je buren. Samen maken we woonwijken veiliger.

Informatie

Al je Ring producten in één app
De smartphone applicatie van Ring is de basis van jouw eigen Ring ecosysteem. Je koppelt verschillende beveiligingsproducten aan de app, waarmee je alle instellingen bepaalt. Voor de koppeling heb je een Ring account nodig. Dit stel je in als je de applicatie opstart. Via de app ontvang je meldingen bij bewegingsdetectie en bekijk je camerabeelden van gebeurtenissen. Zo bekijk je met één app alle beelden van gekoppelde apparaten uit jouw ecosysteem.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o9kp2zG47QKSjQBkCb7HXdlKFQc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/SnqnLvyve2IqmPN7Xvtl0mga.png?f=user_large

Creëer je eigen veiligheidssysteem
Je bepaalt zelf welke Ring producten je toevoegt aan jouw ecosysteem. Hierbij kies je uit verschillende apparaten. Naast de bekende deurbellen maakt Ring ook verschillende soorten beveiligingscamera’s en een alarmsysteem. Dit alarmsysteem is uitbreidbaar en bestaat uit bewegingssensoren en raam- of deursensoren. Je vergroot de veiligheid van het alarm door een deurbel of camera aan het systeem toe te voegen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xf8n5HbsFx_UaPRuQ37ZJquIeSE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/w3U3V0LmFMXQgJPJjhSDsSqu.png?f=user_large

Samenwerking tussen apparaten
In het Ring ecosysteem bepaal jij zelf de samenwerking tussen de verschillende beveiligingsproducten. Link de apparaten aan elkaar, zodat ze op elkaars meldingen reageren. Geeft een sensor van je Ring Alarm bij de voordeur een melding? Dan start je Ring deurbel of buitencamera direct een opname. Op die manier zorgt de samenwerking tussen de apparaten voor extra veiligheid.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wg21ihZaG4TkD6ukG9afeHQuI5c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/SVEhmFcJJO0xjsqRrzSoayCP.png?f=user_large

Videodeurbellen

Videodeurbellen op batterij
Onze reeks batterijgevoede videodeurbellen kunnen binnen enkele minuten in gebruik worden genomen. Je laadt ze opnieuw op met de bijgeleverde kabel zodat je zeker weet dat je nooit meer iets mist.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-_DP4gF0Syq8bQEQEr7vyezwHe8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wky7Nm3iAw29nkVCv8mwYGiE.jpg?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dqAG6hg4spH5NVwUWOKn9Y7ifHA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/z0mQHGCUd6pLx82kA41vGFd3.png?f=user_large

Bedrade videodeurbellen
Onze stijlvolle, bedrade videodeurbellen bieden zowel gemak als uitstekende prestaties. Ze worden daarbij doorlopend voorzien van stroom zodat je altijd de nodige gemoedsrust ervaart. Of je nu de deurbel op stroom houdt met je bestaande deurbelbedrading, via het stopcontact of zelfs via ethernet, we hebben voor elke woonsituatie een geschikte videodeurbel.

Beveiligingscamera's

Beveiligingscamera's voor binnen
Zie met de Indoor Camera (2de generatie) live in 1080p HD-video wat er thuis gebeurt en wat je huisdieren uitspoken. Praat met tweerichtingsspraak met wie er voor de camera staat of houd tijdelijk alles privé met de handmatige privacykap: deze schakelt de Indoor Camera (2de generatie) uit totdat je hem weer nodig hebt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/anJ4vSBpOk6PlXYVNxCyBauS7CQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/647ZGjrK03jqYkzq7kA9DAw0.png?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u4fJVG_ZaES3N2r4g0xGaTj3Av8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/iceCR01PCQOst4LOROxWMdTa.png?f=user_large
Beveiligingscamera's voor buiten zonder verlichting
Voeg buiten beveiliging toe waar je die nodig hebt met de flexibele Stick Up Cam. Of je nu kiest voor stroom via een batterij, stekker of zonne-energie, er is een Stick Up Cam voor vrijwel elke situatie.

Buitencamera's met schijnwerpers
Dankzij de bewegingsgeactiveerde schijnwerpers en een sirene kun je de bescherming rond je huis verbeteren met de Spotlight Cam Plus of Floodlight Cam Plus. Dankzij de 3D-bewegingsdetectie, zicht vanuit vogelperspectief en 1080p HD-video met HDR haal je met de Spotlight Cam Pro of Floodlight Cam Pro professionele beveiliging in huis waarmee je buiten beter in beeld krijgt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S2RnxfY1cRv27Vf50sm_1E4ZwM0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/f6703XwDBGxD3McCZwNAsGSh.png?f=user_large

Abonnementen

Overzicht Abonnementen:Geen abonnementRing ProtectRing Protect Plus
Prijs Gratis € 3,99 per maand of € 39,99 per jaar € 10,- per maand of € 100,- per jaar
Aantal apparaten te koppelen 1 1 Oneindig veel
Meldingen Beweging Beweging, personen, pakketjes Beweging, personen, pakketjes
Livebeeld Van 1 apparaat tegelijk Van 1 apparaat tegelijk Tot 4 apparaten tegelijk
Beelden terugkijken Alleen live meekijken Beelden terugkijken en delen Beelden terugkijken en delen, overzicht van gebeurtenissen
Foto functie Geen foto opslag Tot 7 dagen opgeslagen Tot 14 dagen opgeslagen

Welk Ring Protect abonnement past bij jou?
Met een Ring camera of deurbel krijg je een melding wanneer iemand in beeld komt en kijk je live mee. Wil je de beelden opslaan en later terugkijken? Dan heb je een Ring Protect abonnement nodig. Je kiest uit een basis abonnement van € 3,99 per maand of een Plus abonnement van € 10,- per maand. Aan een basis abonnement koppel je één camera of deurbel. Voor meerdere apparaten kies je een Plus abonnement.

Beelden terugkijken en delen
Opgenomen beelden bewaar je in de cloud. Je vindt ze terug in de tijdlijn in de app. Zo zie je precies wanneer en hoe laat iets is gebeurd. Met een Plus abonnement krijg je aan het einde van de dag een overzicht van alle gebeurtenissen. Daarmee kijk je makkelijk alle opgenomen beelden van die dag. Je bewaart de beelden tot 180 dagen. Wil je ze langer bewaren? Zet de beelden dan op je smartphone of computer.

Meldingen
Wanneer je camera of deurbel beweging ziet, krijg je een melding via de app op je smartphone. Met een abonnement krijg je nog preciezere meldingen. Zo krijg je bij een bewegingsmelding een foto, zodat je in één oogopslag ziet wat er in beeld gebeurt. Dankzij persoonsdetectie krijg je alleen een melding als er een persoon in beeld staat. Op die manier krijg je minder onnodige meldingen. Ring deurbellen herkennen ook pakketjes. De deurbel stuurt je dan een melding wanneer er een pakket voor de deur ligt.

Foto functie
Met een abonnement maakt je Ring deurbel of camera de hele dag door foto’s. Ook als er niets gebeurt. Zo zie je in de tijdlijn wat er tussen de opnames door gebeurt. In de app kies je hoe vaak je apparaat foto’s maakt. Hoe vaker je deurbel of camera een foto maakt, hoe sneller de batterij leegloopt. Met een basis abonnement bewaar je de foto’s tot 7 dagen. Je slaat de foto’s 14 dagen lang op met een Pro abonnement.

Wil je Mede-auteur worden? Doe gerust een berichtje..
^ Naar boven ^

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 27-05 16:09

Stimulate14

⭐⭐⭐

Ik ben een tevreden Ring gebruiker. Momenteel een deurbel, de floodlight lamp en twee indoor cams op de kamers van de kinderen. Ik wil dit verder gaan uitbreiden met het alarmsysteem, maar daar wacht ik voor op de Prime dagen of actie knallers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
@Stimulate14 Wij gaan vanavond deze ophalen bij de Praxis, ben benieuwd hoe hij gaat bevallen.

Nogmaals heel erg bedankt voor je reacties want die waren heel behulpzaam _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:30
Waarom kiezen jullie voor Ring? Ik ben een tevreden Eufy gebruiker (en het is gratis)..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
turkeyhakan schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 11:19:
Waarom kiezen jullie voor Ring? Ik ben een tevreden Eufy gebruiker (en het is gratis)..
Daar kan ik je geen goed antwoord op geven, wij willen er sowieso een op accu en terug kunnen kijken. Toen kwamen we bij Ring uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
G_Dragon schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 11:20:
[...]

Daar kan ik je geen goed antwoord op geven, wij willen er sowieso een op accu en terug kunnen kijken. Toen kwamen we bij Ring uit :)
Dan kan ik je https://www.coolblue.nl/p...doorbell-battery-set.html ook van harte aanbevelen! Deze blijft ook nog opnemen als je internetverbinding wegvalt, omdat er een apart kastje aanwezig is (Homebase).

Het voordeel is, is dat het gratis is en je opslag lokaal is (op de Homebase). Als je meer geld wilt uitgeven, kun je ook nog naar de E340 + Homebase 3 of de Dual 2 Pro + HomeBase 3 kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
turkeyhakan schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 11:23:
[...]

Dan kan ik je https://www.coolblue.nl/p...doorbell-battery-set.html ook van harte aanbevelen! Deze blijft ook nog opnemen als je internetverbinding wegvalt, omdat er een apart kastje aanwezig is (Homebase).

Het voordeel is, is dat het gratis is en je opslag lokaal is (op de Homebase). Als je meer geld wilt uitgeven, kun je ook nog naar de E340 + Homebase 3 of de Dual 2 Pro + HomeBase 3 kijken.
hmmm... nu laat je mij weer twijfelen grr... :P
Maar ik ben heel blij dat je meedenkt en deze tip geeft, heb het even via de mail aan mijn vrouw doorgegeven en ga er zelf nu ook even naar kijken. Want €40 per jaar besparen is natuurlijk geen slecht idee :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turkeyhakan
G_Dragon schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 11:31:
[...]

hmmm... nu laat je mij weer twijfelen grr... :P
Maar ik ben heel blij dat je meedenkt en deze tip geeft, heb het even via de mail aan mijn vrouw doorgegeven en ga er zelf nu ook even naar kijken. Want €40 per jaar besparen is natuurlijk geen slecht idee :P
En stel dat je in de toekomst een extra camera wilt hebben, dan kan dat gewoon met Eufy. Bij Ring moet je dan al gelijk overstappen op het duurste abonnement als ik naar jouw overzicht kijk.

Wat mij betreft een no-brainer, maar ik heb nog nooit gebruik gemaakt van Ring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
turkeyhakan schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 11:33:
[...]

En stel dat je in de toekomst een extra camera wilt hebben, dan kan dat gewoon met Eufy. Bij Ring moet je dan al gelijk overstappen op het duurste abonnement als ik naar jouw overzicht kijk.

Wat mij betreft een no-brainer, maar ik heb nog nooit gebruik gemaakt van Ring.
Ja bij ons thuis hangen al 3 camera's van Reolink, maar voor op de straat willen wij gewoon heel graag iets waarmee we ook terug kunnen kijken. Want laatst was er al iets gebeurd in de straat waardoor de politie vroeg of mensen beelden hadden ondanks het niet mag, waren ze er wel heel blij mee geweest. Dus vandaar onze actie en reactie om een betrouwbare te nemen en toen kwamen wij door de keuze korting bij de Praxis uit bij de Ring Deurbel aangezien die nog maar €119 was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:55

Quad

Doof

Je hebt al Reolink, dan ben je daar ook al wel bekend mee. Kan je dan niet beter die uitbreiden met de Reolink deurbel? Lokale opslag met aparte chime.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Quad schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 11:52:
Je hebt al Reolink, dan ben je daar ook al wel bekend mee. Kan je dan niet beter die uitbreiden met de Reolink deurbel? Lokale opslag met aparte chime.
Kan.. geen slecht idee.. maar wij willen zo weinig mogelijk extra apparaten bij zo'n deurbel en het moet er een op accu zijn (daarom dat deze Ring ons zo aansprak), zo'n chime hoeft bijvoorbeeld niet en moet wel een beetje betaalbaar blijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turkeyhakan
Quad schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 11:52:
De Reolink heeft geen accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
turkeyhakan schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 14:15:
[...]

De Reolink heeft geen accu.
Ah jammer!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:18
Zullen we het in dit topic gewoon houden bij Ring ervaringen en discussies over Ring producten?

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Onze hangt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8tE3bKVh2d5NWy_T9t6BZF3XyXY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/80K4KIkKqJPtxRltkwFzKsye.jpg?f=fotoalbum_large

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turkeyhakan
Een pluspunt van Ring is wel dat er continu wordt opgenomen en je dus ook de beelden kunt terugkijken.

Hoe zit het met de bewegingsdetectie? Krijg je dan separaat nog een melding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NilsHolgersson
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 15-02 00:31
Zijn er ook mensen die zo'n oudere Ring Video Doorbell Wired hebben aangesloten op een standaard 8v beltrafo? En werkt dat goed?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8rAUZXixKicUgWAikg10aGPmLho=/x800/filters:strip_exif()/f/image/c5YS01R6COmrkP7gxvPXhY3l.png?f=fotoalbum_large

Volgens de Ring site zou het moeten werken, maar lees tegenstrijdige berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NilsHolgersson
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 15-02 00:31
turkeyhakan schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 11:23:
[...]

Maar wat als een inbreker je bel en homebase meeneemt? Dan ben je je beelden kwijt omdat het niet in de cloud staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
NilsHolgersson schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 22:43:
[...]

Maar wat als een inbreker je bel en homebase meeneemt? Dan ben je je beelden kwijt omdat het niet in de cloud staat.
Als een inbreker een WiFi jammer bij zich heeft heb je aan een Ring ook niks… geen enkele draadloze optie is veilig bij de professionals. Een Homebase kan je nog achter slot en grendel zetten.

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
NilsHolgersson schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 22:39:
Zijn er ook mensen die zo'n oudere Ring Video Doorbell Wired hebben aangesloten op een standaard 8v beltrafo? En werkt dat goed?

[Afbeelding]

Bij mij werkt het goed een 8 Volt transformator, de Ring-app geeft zelfs 14 Volt aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

turkeyhakan schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 07:13:
Een pluspunt van Ring is wel dat er continu wordt opgenomen en je dus ook de beelden kunt terugkijken.

Hoe zit het met de bewegingsdetectie? Krijg je dan separaat nog een melding?
Kan je aanpassen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ucsdcom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:12
LAD93 schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 22:46:
[...]

Als een inbreker een WiFi jammer bij zich heeft heb je aan een Ring ook niks… geen enkele draadloze optie is veilig bij de professionals. Een Homebase kan je nog achter slot en grendel zetten.
Over het algemeen zijn de 5gHz wifi modellen daar net wat beter tegen bestand.(afhankelijk van het type jammer). En voor wat losse camera's betreft: de Ring Elite camera's kan je via ethernet en POE aansluiten, dan is er helemaal geen Wifi nodig. Bij de deurbellen heb je helaas die keuze niet.

En voor wat het abonnement betreft: voor 100,- per jaar (dus 8,33 per maand ipv. 10,- per maand bij betalen ineens) heb je alle camera's in en om je huis betaald voor een heel jaar inclusief garantieverlenging en een diefstalverzekering (waarbij dat laatste diefstal van de camera betekent).

Het gratis of goedkope abonnement is PER CAMERA. Het 10,- euro per maand /100,- euro per jaar abonnement is meteen al 1 prijs voor 10 apparaten tegelijk.

Het Ring alarm systeem werkt trouwens ook best goed. Hij heeft naast een power backup via een ingebouwde simkaart ook een 4g verbinding, zodat dit systeem gewoon blijft alarmeren bij stroomuitval thuis en zelfs bij Wifi/netwerk uitval. Bij je Ring Protect abonnement betaal je niets extra's voor het alarmeren en de doorlopende mobiele backup. Netwerk op dit moment Odido. Er is geen sim zichtbaar, dus meer een ioT oplossing. Naar verwachting kan Ring dit veranderen als zij naar een ander netwerk willen om hun eigen kosten te verlagen.

In de USA is er al een advanced alarm systeem uit, waarbij ook je aangesloten camera's via de 4g backup live te zien blijven.

Iedereen sputtert makkelijk over een betaalde optie bij camera's/bellen/alarmsystemen, maar dit maakt het voor een laag bedrag toch wel heel compleet binnen 1 abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 00:02
Ik heb gister een Ring deurbel gekocht via Amazon Warehouse. Hij was maar 44,- wegens cosmetische schade, hij komt morgen binnen. Even kijken of het bevalt, het gaat om de Gen 2.

Nu is mijn vraag, zit hier dan nog een bel geluid op. Want ik lees op internet dat als je deurbel transformator niet genoeg levert, hij geen bel geluid zal maken? Als ik het goed begrijp.

Het gaat dus om deze versie;
https://www.amazon.nl/dp/...o2ov_dt_b_product_details

Hier las ik dus dat de transformator waarschijnlijk meer nodig zal hebben dan de genoemde 8V?
https://www.googlenestcom...-indoor-chimes/m-p/311491

We zullen het maar even moeten gaan zien morgen als hij komt, ik koop liever niet de extra Chime voor in het stopcontact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin Dijkstra
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 13-08-2024
Ik overweeg om een Ring alarm aan te schaffen. Helaas (in Europa) geen rookmelders. Nu werkt het systeem op Z-wave. Weet iemand of je een z-wave rookmelder aan kan sluiten op het ring alarm? Maw is het ring alarm ook te gebruiken als z-wave controller?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 1972
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-03 14:32
Ik heb afgelopen week een Ring deurbel + chime aangeschaft. De installatie ging heel makkelijk, alleen een ding valt me tot nu toe tegen. Namelijk als iemand aanbelt, dan kan de persoon niet direct een 2e keer aanbellen. Kennelijk kan er pas na 30 sec (!) een nieuw belgeluid gegenereerd worden!

Echt behoorlijk frustrerend, bijvoorbeeld wanneer er een pakjesbezorger is en je de eerste keer de bel niet hoort.

Iemand toevallig een oplossing voor?

[ Voor 2% gewijzigd door 1972 op 31-07-2024 13:12 . Reden: fixed grammar ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinusRigida
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 30-05 16:20

PinusRigida

I put the p in pool.

1972 schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 11:28:
Ik heb afgelopen week een Ring deurbel + chime aangeschaft. De installatie ging heel makkelijk, alleen een ding valt me tot nu toe tegen. Namelijk als iemand aanbelt, dan kan de persoon niet direct een 2e keer aanbellen. Kennelijk kan er pas na 30 sec (!) een nieuw belgeluid gegenereerd worden!

Echt behoorlijk frustrerend, bijvoorbeeld wanneer er een pakjesbezorger is en je de eerste keer de bel niet hoort.

Iemand toevallig een oplossing voor?
Om dit te voorkomen heb ik -een beetje een onelegante- work-around... ik gebruik 2 oude tablets die ik terug op fabrieksinstellingen heb gezet, alle bloatware afgegooid en de enige -niet systeem- app dat er op staat is de Ring app. Eentje op de gang eerste verdiep, in een tablethouder op een tafeltje, eentje op onze woonzolder in tablethouder in hoekje van bureau. Beiden in stopcontact geplugd.

M'n deurbel (Battery Doorbell Plus) is wel aangesloten op de bestaande bedrading van vorige bel dus in woonkamer op gelijkvloers heb ik een lekker luide ouderwetse "DingDong"...

Zo heb ik op elk verdiep van m'n huis een -soort van- dedicated deurbel...

Ik zou nog 2 chimes kunnen aanschaffen i.p.v. de tablets maar tot nu toe volstaat dit bij mij, er zit gelukkig amper vertraging op het signaal, daar moet je wat geluk mee hebben.

Sins ik deze combinatie gebruik geen gemiste bellen meer.

[ Voor 11% gewijzigd door PinusRigida op 06-09-2024 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostBkL
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 16-04 10:10
Hoi allemaal,

Wij hebben sinds vandaag 2 ring spotlights cam plus erbij geïnstalleerd.

Kan iemand mij vertellen of deze goed tegen de regen en andere nattigheid kan?

Ze hangen niet net als onze ring deurbel onder een afdakje maar open zonder een afdakje er boven.

Waar ik mij een beetje zorgen over maak is de USB-C aansluiting achterop. Daar zitten op de USB-C plug die in de cam gaat een paar kleine rubbertjes omheen, maar is dat genoeg om water tegen te houden? Of zal ik dat wat meer afdichten?

De cams kijken wat naar beneden, dus de achterkant met de USB-C aansluiting gaat geheid erg nat worden met regen of zelfs sneeuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Daar heb ik niet echt een antwoord op. Die van mij hangt onder de overkapping, droog.
Echter mijn buurman aan de overkant heeft er 1 aan de voorkant hangen, zonder beschutting en daardoor gewoon in de regen. Hangt er inmiddels bijna 2 jaar, dus dat gaat goed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeefr
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-05 23:40
Er is nog geen 'Eufy Ervaring & Discussie', anders had ik het volgende daar gepost, maar wellicht is mijn vraag ook hier relevant:

Heeft er iemand eens een vergelijking gemaakt voor de lange termijn kostenplaatje van Ring versus iets zoals Eufy? Ik heb nu al een paar jaar een Ring deurbel en betaal daar €4 per maand voor. Heb met de Amazon Prime Days een outdoor camera (voor zicht op Tuin & auto) en een indoor camera besteld. Ik dacht echter dat mijn Ring Home Basic abonnement a €4,- voor 3 camera's was, maar blijkbaar is dat dus per camera. Dat wordt al gauw erg duur.

Ik zit door die relatief hoge maandelijkse kosten daarom te overwegen om naar een andere partij over te stappen, zoals Eufy, waar je geen maandelijkse kosten heb - en lokale opslag. Daarom benieuwd of iemand de berekening heeft gemaakt wanneer welke optie het goedkoopst is. Er zullen vast ook nog andere voor's en tegen's zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:18
Sjeefr schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 11:34:
Er is nog geen 'Eufy Ervaring & Discussie', anders had ik het volgende daar gepost, maar wellicht is mijn vraag ook hier relevant:

Heeft er iemand eens een vergelijking gemaakt voor de lange termijn kostenplaatje van Ring versus iets zoals Eufy? Ik heb nu al een paar jaar een Ring deurbel en betaal daar €4 per maand voor. Heb met de Amazon Prime Days een outdoor camera (voor zicht op Tuin & auto) en een indoor camera besteld. Ik dacht echter dat mijn Ring Home Basic abonnement a €4,- voor 3 camera's was, maar blijkbaar is dat dus per camera. Dat wordt al gauw erg duur.

Ik zit door die relatief hoge maandelijkse kosten daarom te overwegen om naar een andere partij over te stappen, zoals Eufy, waar je geen maandelijkse kosten heb - en lokale opslag. Daarom benieuwd of iemand de berekening heeft gemaakt wanneer welke optie het goedkoopst is. Er zullen vast ook nog andere voor's en tegen's zijn.
Een jaarlijks betaald abonnement voor Ring om voor meerdere devices opslag te doen is EUR7 of 8/mnd en volgens mij upgraden ze je dan ook naar een lifetime warranty.

Ik heb overigens wel eens op een viltje een berekening gemaakt en het doet elkaar niet zo heel veel in prijs. Een NAS optuigen met wat disks erin kost je ook zo een paar 100 euro, en je zult er toch van uit moeten gaan dat deze na 5a7 jaar vervangen moeten worden... en dan valt het prijsvershcil uiteindelijk wel mee.

Ik betaal in ieder geval iets van EUR7/mnd en heb een deurbel en 3 camera's.

[ Voor 14% gewijzigd door Devian op 10-10-2024 15:24 ]

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ucsdcom
JoostBkL schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 20:05:
Hoi allemaal,

Wij hebben sinds vandaag 2 ring spotlights cam plus erbij geïnstalleerd.

Kan iemand mij vertellen of deze goed tegen de regen en andere nattigheid kan?

Ze hangen niet net als onze ring deurbel onder een afdakje maar open zonder een afdakje er boven.

Waar ik mij een beetje zorgen over maak is de USB-C aansluiting achterop. Daar zitten op de USB-C plug die in de cam gaat een paar kleine rubbertjes omheen, maar is dat genoeg om water tegen te houden? Of zal ik dat wat meer afdichten?

De cams kijken wat naar beneden, dus de achterkant met de USB-C aansluiting gaat geheid erg nat worden met regen of zelfs sneeuw.
Mijn 1e generatie spotlight cam hangt vol in weer en wind, dus ook in de regen. Dit is geen enkel probleem. Hij werkt al jaren prima. Alleen de behuizing zal na jaren misschien wat gaan verkleuren (van zwart lichtgrijs worden als je een zwarte hebt) door inwerking van het weer (zon, vorst, regen).

Ik heb ook een nieuwe Spotlight pro. Die heeft veel beter (kleuren) beeld in het donker dan de oude spotlight cam die hij vervangt. Die hangt wel onder een afdak, maar hierdoor ken ik de USB-C plug. Het enige waar je voor moet zorgen is dat je de USB-C stekker voldoende diep in de stekker plugt, zodat je echt kunst rubber tegen kunst rubber hebt zitten. Maar als dat niet goed zit, merk je het snel genoeg aangezien de USB-C stekker dan geen spanning doorgeeft. Ze moeten dieper dan je denkt in ieder geval.

Mijn DHL bezorger kan blijkbaar mijn spotlight cam pro ook niet meer makkelijk jammen. Opeens verschijnt hij sinds de camera vervanging en instellen op 5gHz wel in beeld 8)

[ Voor 4% gewijzigd door ucsdcom op 11-10-2024 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:15
ucsdcom schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 11:50:
[...]

Mijn DHL bezorger kan blijkbaar mijn spotlight cam pro ook niet meer makkelijk jammen. Opeens verschijnt hij sinds de camera vervanging en instellen op 5gHz wel in beeld 8)
Doet je DHL bezorger het wifi signaal jammen? 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ucsdcom
DaYwaLkUr schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:05:
[...]

Doet je DHL bezorger het wifi signaal jammen? 😅
Ja inderdaad. Hij wil blijkbaar niet in beeld ofzo. Als hij aan komt stopte mijn oude camera met filmen tot hij weer weg was. De nieuwe Ring pro heb ik op 5gHz verbonden wat minder gevoelig is voor het wifi stop bitje dat die apparaatjes versturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinusRigida

PinusRigida

I put the p in pool.

HIer ook sinds kort een Spothlight cam +... heel tevreden mee... wat gedoe gehad met wegvallend signaal de eerste 3 dagen maar dat lag aan de SSID van de Extender waarop ik hem had geconfigureerd... (extender moet echt dezelfde SSID hebben als je hoofdsignaal), nu al 2 weken onafgebroken signaal in het groen en werkt perfect...

maar hier toch een vraag:

Is er een mogelijkheid om uitsluitend meldingen op smartphone te krijgen van de Ring app, zonder dat ik manueel meldingen van àlle apps moet gaan uitschakelen?

We hebben hier niet de gewoonte om smartphone mee te nemen naar slaapkamer en ik wil die gewoonte niet starten, ik ben een lichte slaper, de minste trilling = wakker en niet voor 2 minuten maar meteen een uur of langer.

Anderzijds heb ik wel die spotlightcam (i.c.m. de Video-doorbell + die ik al had) gekozen om ietwat bescherming te hebben. (2 onder 1 kap en bij buren werd al ingebroken, ze kwamen toen binnen langs de afsluiting achteraan en bij buren rechtover ons werd hun wagen van de oprit gestolen). m'n ring doorbell beslaat onze volledige oprit (ideale kijkhoek) en ook die van de overburen, in samenspraak, ze hebben nu ook een camera en onze oprit staat ook bij hun op beeld en vice-versa.* En toeval wil dat onze spotlightcam achteraan óók een ideale kijkhoek heeft en alle hoeken van onze afsluiting beslaat + de enige toegangsweg langs zijkant huis.

Dus:

- ik wil desnoods m'n smartphone wel mee naar boven nemen als er een manier is om àlle meldingen uit te zetten behàlve die van de Ring app.
...m.a.w. ik wil niet gewekt worden door de zoveelste melding van een herinnering van Google Foto's of van m'n weer-app of een reactie op YouTube, maar ik wil wél gewekt worden wanneer er iemand 's nachts over m'n afsluiting springt bvb...

Kan ik dit snel en handig instellen of is het echt een kwestie van elke avond manueel bij élke app op m'n telefoon m'n meldingen te gaan uitschakelen behalve bij de Ring app? want in dat geval: forget it...

...bestaat hier een appje voor waarin -ik zeg maar iets- ik een routine kan maken...

...of zou ik dit via 'standen en routines' van m'n Samsung Galaxy telefoon?! (heb al 's gekeken maar vind niet echt iets)

*en ja, er is wat van te zeggen maar m'n overbuur is zélf politie-agent en vroeg specifiek toen ik m'n Doorbell+ aan het installeren was, om zijn oprit eveneens in beeld te houden. :)
Ik wou dat het niet nodig was maar de realiteit is dat misdaad bestaat.

[ Voor 34% gewijzigd door PinusRigida op 25-10-2024 12:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PinusRigida

PinusRigida

I put the p in pool.

Kan m'n vorige post hier niet meer editen, te lang geleden. Soit: oplossing gevonden: heb uitzondering gemaakt voor Ring app in m'n 'niet-storen' functie van telefoon.. Simpel... weer iets bijgeleerd...

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Vreemd issue hier, ik heb laatst mijn Ring Doorbel (2nd Gen) aangesloten op de deurbeltrafo om op te laden.

SIndsdien brandt het witte lampje rondom de knop. maar sinds vanavond niet meer.
De app geeft nog steeds aan dat hij bedraad is aangesloten, maar het witte ringetje brandt niet meer.

iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:24

JB

Cédric roelt!

Merk dat mijn zonnepaneel van Ring het gewoonweg niet trekt met dit bagger weer. De stickup cam buiten is nu al voor de 2e keer leeg, terwijl dat in de zomer gewoon prima volgeladen werd steeds. Idee van solarpanel is nu weer ver te zoeken :/
Slasher schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:36:
Vreemd issue hier, ik heb laatst mijn Ring Doorbel (2nd Gen) aangesloten op de deurbeltrafo om op te laden.

SIndsdien brandt het witte lampje rondom de knop. maar sinds vanavond niet meer.
De app geeft nog steeds aan dat hij bedraad is aangesloten, maar het witte ringetje brandt niet meer.

iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Heb je 'm al een tijdje van de trafo proberen los te halen?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

JB schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 18:29:
Merk dat mijn zonnepaneel van Ring het gewoonweg niet trekt met dit bagger weer. De stickup cam buiten is nu al voor de 2e keer leeg, terwijl dat in de zomer gewoon prima volgeladen werd steeds. Idee van solarpanel is nu weer ver te zoeken :/

[...]

Heb je 'm al een tijdje van de trafo proberen los te halen?
Het lichtje doet het sowieso niet als je hem niet via de trafo aangesloten hebt.

Ik ben er achter gekomen (via een FB support forum) dat het gewoon ligt aan de lage temperaturen.
Nu doet de witte ring het weer prima.

Ik had hem nooit op de deurbeldraden zitten dus de witte ring ging nooit branden, en viel het me nu pas op.

[ Voor 6% gewijzigd door Slasher op 26-11-2024 19:05 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsgeode
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:46
Wie weet hoe het wettelijk zit met een Ring deurbel en het filmen van de openbare weg? Je mag namelijk niet continue de openbare weg filmen en volgens mij mag een Ring deurbel dus wettelijk ook niet als ie elke keer bij elke bewegingsdetectie gaat filmen.

Mag het niet maar wordt het gedoogd? Zijn er mogelijkheden om zo'n ding zo in te stellen dat het wel mag? Wie weet hoe het zit? Met instellen bedoel ik: in de software. Niet de camerahoek omdat je natuurlijk wel onbeperkt alleen je eigen terrein mag filmen.

[ Voor 14% gewijzigd door nielsgeode op 01-12-2024 12:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wij hebben vorig jaar de Ring Video Doorbell 3 Plus gekocht, maar helaas wou twee weken geleden de accu niet meer opladen dus contact opgenomen met Ring Nederland en we kregen netjes binnen garantie een nieuwe accu thuisgestuurd. Hoefden de oude niet retour te sturen, wat ik zeer netjes vind!

Hierdoor ben ik erg positief te spreken over de klantenservice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:24

JB

Cédric roelt!

Hmm ik heb nu iets raars, de videodeurbel geeft steeds aan "beantwoorde oproep" ook als wij niet reageren... Herstart van de deurbel heeft niet geholpen. Iemand een idee?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutS99
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 21-04 23:03
Weet iemand hoelang de accu van de Ring Battery Video Doorbell Plus in de praktijk meegaat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

WoutS99 schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 00:27:
Weet iemand hoelang de accu van de Ring Battery Video Doorbell Plus in de praktijk meegaat?
Oef, wel gauw een maand afhankelijk van je instellingen en de temperatuur buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CometOne
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-05 21:39
Ik zou aan al mijn ramen een Ring sensor willen bevestigen voor een alarmsysteem.
In de zomer zet ik echter graag een aantal ramen in kiepstand om het binnen wat te laten afkoelen 's nachts.

Kan ik op een bepaalde manier ervoor zorgen dat de sensor dit toelaat, maar alsnog afgaat als het raam volledig geopend zou worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• herda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-04 16:43
CometOne schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 16:13:
Ik zou aan al mijn ramen een Ring sensor willen bevestigen voor een alarmsysteem.
In de zomer zet ik echter graag een aantal ramen in kiepstand om het binnen wat te laten afkoelen 's nachts.

Kan ik op een bepaalde manier ervoor zorgen dat de sensor dit toelaat, maar alsnog afgaat als het raam volledig geopend zou worden?
Je kan de sensor wel negeren als het alarm b.v. in home modus staat maar zodra je het alarm op armed zet, zal die de sensor monitoren.
Enige die ik kan bedenken is de sensor zo plaatsen dat het contact niet verbroken wordt, als deze in kiepstand staat maar verbroken wordt, als die volledig geopend wordt. Gespiekt bij onze draai/kiep raam en daar zou ik de sensor laag kunnen plaatsen. Misschien is dit bij jou ook mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CometOne
herda schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 16:32:
[...]

Je kan de sensor wel negeren als het alarm b.v. in home modus staat maar zodra je het alarm op armed zet, zal die de sensor monitoren.
Enige die ik kan bedenken is de sensor zo plaatsen dat het contact niet verbroken wordt, als deze in kiepstand staat maar verbroken wordt, als die volledig geopend wordt. Gespiekt bij onze draai/kiep raam en daar zou ik de sensor laag kunnen plaatsen. Misschien is dit bij jou ook mogelijk.
Dus zolang beide delen van de sensor enigzins contact blijven hebben met elkaar, zal de sensor niet triggeren? Ze hoeven dus m.a.w. niet loodrecht op elkaar te blijven staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

nielsgeode schreef op zondag 1 december 2024 @ 11:27:
Wie weet hoe het wettelijk zit met een Ring deurbel en het filmen van de openbare weg? Je mag namelijk niet continue de openbare weg filmen en volgens mij mag een Ring deurbel dus wettelijk ook niet als ie elke keer bij elke bewegingsdetectie gaat filmen.

Mag het niet maar wordt het gedoogd? Zijn er mogelijkheden om zo'n ding zo in te stellen dat het wel mag? Wie weet hoe het zit? Met instellen bedoel ik: in de software. Niet de camerahoek omdat je natuurlijk wel onbeperkt alleen je eigen terrein mag filmen.
Ja, dit mag. Als het maar in het zicht gehangen wordt en niet verstopt.
Daarnaast kan je in de app (of de browser) de zone aanpassen waarbij de detectie moet gaan plaatsvinden.

https://www.reddit.com/r/...nes_now_on_all/?rdt=47719

Je wilt aan een openbare weg echt geen detectiemeldingen ontvangen want dan word je knettergek van alle meldingen.

[ Voor 6% gewijzigd door Stimulate14 op 02-01-2025 09:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-06 09:23
CometOne schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 10:57:
[...]

Dus zolang beide delen van de sensor enigzins contact blijven hebben met elkaar, zal de sensor niet triggeren? Ze hoeven dus m.a.w. niet loodrecht op elkaar te blijven staan?
Dat klopt, je hebt volgens mij ongeveer 2.5cm speling. Oftewel als de sensor en magneet meer dan 2.5cm van elkaar verwijderd zijn zal de sensor de Open stand rapporteren, en dus zou je alarm dan afgaan. Mogelijk als je een sterkere magneet monteert dat die afstand nog wat groter kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CometOne
Wekko306 schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 09:53:
[...]

Dat klopt, je hebt volgens mij ongeveer 2.5cm speling. Oftewel als de sensor en magneet meer dan 2.5cm van elkaar verwijderd zijn zal de sensor de Open stand rapporteren, en dus zou je alarm dan afgaan. Mogelijk als je een sterkere magneet monteert dat die afstand nog wat groter kan?
Ok, dan moet ik zo wel verder kunnen :). Bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Laatst online: 23:20
Top dat er een afzonderlijk topic is voor Ring producten! @G_Dragon Mijn complimenten!
In onze vorige woning hebben we twee jaar lang een Ring Doorbell Wired gehad. Volgens mij ooit gekocht voor 40 euro tijdens Prime days. Deze voldeed voor ons meer dan prima en is ook redelijk compact, maar hebben we achtergelaten voor de nieuwe bewoners (vond ik makkelijker dan de oude deurbel weer opsnorren en aansluiten :) ). Bij onze nieuwe woning wil ik graag weer een slimme deurbel. Aangezien ons smarthome platform HomeKit is, heb ik als eerste gekeken naar de deurbel van Aqara. Echter deze kan ik niet plaatsen omdat in tegenstelling tot Ring het beveiligingsschroefje niet aan de onderzijde maar aan de rechterkant zit. Daar zit een muur en kan ik met geen mogelijkheid dit schroefje bereiken. Stomme ontwerpkeuze.

Gezien ik erg tevreden was over Ring toch ook maar weer kijken naar dit merk. Het liefst zou ik dan ook camera’s willen vervangen door exemplaren van Ring. Eén van onze camera’s gebruiken we als baby camera en op onze iPad/iphone hebben we dan ‘s avonds continu het beeld aan staan. Kan dit ook met de Ring camera’s? In de specificaties van het abonnement lees ik dat je maximaal 30 minuten live feed kunt hebben. Ik begrijp dat deze beperking is want een live feed resulteert gelijk in een opname. Maar stopt na 30 minuten volledig het beeld? Of alleen de opname? Wat is jullie ervaring.

Het lijkt me trouwens tof om het aantal smarthome systemen/merken een beetje terug te brengen. Alle lampen zijn bij ons van Hue. Voor deurbel/camera zou ik dan alles van Ring willen hebben. En indien gewenst kan ik deze via homebridge alsnog koppelen aan HomeKit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
NilsHolgersson schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 22:39:

[Afbeelding]

In onze vorige woning hadden we de Doorbell Wired gewoon aangesloten op de reeds aanwezige 8v deurbel trafo. Dit werkte goed. Ik meen me te herinneren dat ik bij de gong twee draden met elkaar had verbonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Sjeefr schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 11:34:

Ik heb zelf geen eigen ervaring met Eufy, maar ik heb regelmatig voorbij gekomen dat de opname vrij laat start. Dat vond ik mooi van Ring: voordat je daadwerkelijk iemand in beeld ziet verschijnen, is de opname al gestart. Je ziet dus waar degene vandaan komt als er aangebeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
nielsgeode schreef op zondag 1 december 2024 @ 11:27:

Je kunt hiervoor Motion zones instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Hmmm…. Dit topic nog even goed doorgelezen. Ook de opmerking over Eufy en homebase. Op dit moment heb je een Eufy deurbel met homebase 3 voor 250 euro. Dan betaal je grofweg 180 meer voor een Eufy. In nog geen twee jaar tijd heb je deze meerprijs terug verdiend. Uitgaande van dat je meerdere camera’s gebruikt (zoals bij mij het geval). Ik heb zelfs al twee Eufy camera’s, in HomeKit, maar deze werken ook met de homebase 3.
Even stof om over na te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
Sinds een maandje ofzo, heb ik als iemand aanbelt ik open de ring, dan blijft het beeld en geluid van de recording hangen en verlies ik de verbinding na 7 sec.

Als ik gewoon live view kijk doet alles het gewoon.

Ik heb wifi uitgesloten, zelfs de ring doorbell via hotspot verbonden om alles uit te sluiten in samenwerking met ring support.

Het vreemde was, ik dacht nu wordt de case doorgezet naar 2e lijns, maar in plaats daarvan kreeg ik een kortingscode van 30% en zei die dan is je ring defect 😄

Betreft nog een Ring Pro versie 1 zojuist maar de bedrade pro2 besteld. Het is dat mijn abbo pas verlengd is anders had ik naar Eufy gekeken.

P.s. support is wel slecht NL sprekend personeel en hulp is volgen van een stappenplannetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Laat even weten of dat het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
Is goed heb jij hetzelfde issue? anders lijkt het mij eerder een software update?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

DaYwaLkUr schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 13:07:
[...]
Is goed heb jij hetzelfde issue? anders lijkt het mij eerder een software update?
Nee, bij mij werkt alles als een zonnetje, ben alleen nieuwsgierig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
Nu komt die :D ik stuitte toevallig op dit reddit topic van 8jr geleden: https://www.reddit.com/r/..._when_doorbell_button_is/

Nu heb ik de chime gen2 ge'unlinked, de video loopt nu gewoon door, als iemand aanbelt. Gelukkig nu wel doorgezet naar de Engelstalige (2e lijns?) support. Hij heeft het als volgt kunnen oplossen.

De truc nu was: Frontdoor -> Device Settings -> In-home Chime Settigs en hier de Chime Type op "None" gezet. Issue is resolved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wachten...
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:06
Ik heb hier een ring chime 2 deurbel, die niet te resetten is.

Na reset gaat het lampje Blaue knipperen, maar niet groen voor de setup.

Ik had ergens een post gelezen op Reddit om de reset ingedrukt te houden terwijl hij uit het stopcontact is, en dan erin doen en nog 15 seconden ingedrukt houden. Maar hij blijft maar blauw knipperen.

Heeft iemand enig idee wat de oplossing kan zijn om weer in de setup modus te komen?

Als je dit kunt lezen, dan werkt mij Signature!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerbendg97
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 31-05 07:13
Goedemorgen,

Ik heb een mechanische deurbel en wil overstappen naar een Ring Video Doorbell Plus die ik op de bestaande deurbelbedrading aan wil sluiten met een sterke trafo.

Nu wil ik ook meteen de chime van Ring gaan gebruiken en dus de huidige mechanische gong niet meer gebruiken.

Kan ik de mechanische deurbel wel gewoon in de serie laten zitten? Of moet hier dan een bypass tussen om te zorgen dat hij niet af gaat maar toch de serie intact blijft? Zo ja, zit zoiets dan in de productverpakking van Ring?

Zie onderstaand de huidige gong:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wmPq9neXWV62tdANNdJp7kLQyaA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RIevUYd74zrTABu4oFKoZCMi.jpg?f=fotoalbum_large

Alvast bedankt! Ik heb me suf gezocht op internet maar ik begrijp het helaas nog steeds niet.
Naar grote topic

[ Voor 7% gewijzigd door Septillion op 18-02-2025 07:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Mad Max]
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:10
Iemand een idee?

Ring StickUp camera Pro (met batterij en zonnepaneeltje) die ineens allerlei herstarts doet.
Lijkt dan de WiFi kwijt te zijn, maar na opnieuw aanleren gaat het vanzelf weer fout. Weer in de herstarts en lijkt dan weer zijn WiFi kwijt te zijn.

Nu de camera mee naar binnen genomen (waar zeker WiFi bereik is) en hetzelfde gedrag weer. Ondanks de permanente voeding ipv zonnepaneel. Ook gaf de app aan dat er permanente voeding was opgemerkt en de instellingen veranderd zouden worden.

Zal later nog de reset proberen, maar iemand een idee wat dit is?
Chatbot van Ring kan je maar beter bij wegblijven.... Die stopt met de chat ipv een degelijk antwoord geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:38

JME

zeg maar Jamie

Jarenlang een Ring Video Doorbell 2 gehad en via een combinatie van aanbiedingen recent geüpgraded naar een Battery Doorbell Plus. De nieuwe net als de vorige bedraad aangesloten en alles werkt weer als voorheen. Na wat zoeken in de opties ook de mechanische gong in de gang weer aan de praat gekregen. Zover alles OK dus.

Ik werk vaak op zolder en hoor daar niet altijd de mechanische gong uit de gang en mijn telefoon op trilstand merk ik ook niet altijd op. Nu heb ik wel eens naar een Ring Chime zitten kijken, alleen ik vind die dingen nogal aan de prijs voor wat je er voor krijgt. Maar nu heb ik hier dus opeens een gebruikte Video Doorbell 2 liggen. Zou ik die als Chime kunnen configureren bij de nieuwe deurbel?
Pagina: 1