[Ring] Ervaringen & discussie | ||||||||||||||||||||||||||||
Het verhaal van Ring Zonder mijn vrouw zou de Ring Video Doorbell niet bestaan. Uitvinders hebben vaak een heleboel slechte ideëen en zij heeft ze allemaal aangehoord. Op een avond deelde ik mijn idee voor een compleet nieuwe deurbel. Ze vond het fantastisch! Hiermee zou je altijd en overal makkelijk en veilig de deurbel kunnen beantwoorden. 'Dit is net nummerherkenning voor de voordeur,' zei ze, en hierdoor besloot ik er echt werk van te maken. Ik hoop dat je net zoveel van de Ring Video Doorbell geniet als wij en ik kijk ernaar uit om jouw verhalen over dit product te horen. Onze missie is helder: we willen woonwijken veiliger maken: Hoe krachtiger de gemeenschap, hoe veiliger de buurt. Daarom ontwikkelen we producten waarmee je je huis en alles wat je belangrijk vindt kunt beschermen en waarmee je vanaf elke locatie in contact kunt blijven met je buren. Samen maken we woonwijken veiliger. | ||||||||||||||||||||||||||||
Informatie | ||||||||||||||||||||||||||||
Al je Ring producten in één app De smartphone applicatie van Ring is de basis van jouw eigen Ring ecosysteem. Je koppelt verschillende beveiligingsproducten aan de app, waarmee je alle instellingen bepaalt. Voor de koppeling heb je een Ring account nodig. Dit stel je in als je de applicatie opstart. Via de app ontvang je meldingen bij bewegingsdetectie en bekijk je camerabeelden van gebeurtenissen. Zo bekijk je met één app alle beelden van gekoppelde apparaten uit jouw ecosysteem. ![]() Creëer je eigen veiligheidssysteem Je bepaalt zelf welke Ring producten je toevoegt aan jouw ecosysteem. Hierbij kies je uit verschillende apparaten. Naast de bekende deurbellen maakt Ring ook verschillende soorten beveiligingscamera’s en een alarmsysteem. Dit alarmsysteem is uitbreidbaar en bestaat uit bewegingssensoren en raam- of deursensoren. Je vergroot de veiligheid van het alarm door een deurbel of camera aan het systeem toe te voegen. ![]() Samenwerking tussen apparaten In het Ring ecosysteem bepaal jij zelf de samenwerking tussen de verschillende beveiligingsproducten. Link de apparaten aan elkaar, zodat ze op elkaars meldingen reageren. Geeft een sensor van je Ring Alarm bij de voordeur een melding? Dan start je Ring deurbel of buitencamera direct een opname. Op die manier zorgt de samenwerking tussen de apparaten voor extra veiligheid. ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||
Videodeurbellen | ||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||
Beveiligingscamera's | ||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||
Abonnementen | ||||||||||||||||||||||||||||
Welk Ring Protect abonnement past bij jou? Met een Ring camera of deurbel krijg je een melding wanneer iemand in beeld komt en kijk je live mee. Wil je de beelden opslaan en later terugkijken? Dan heb je een Ring Protect abonnement nodig. Je kiest uit een basis abonnement van € 3,99 per maand of een Plus abonnement van € 10,- per maand. Aan een basis abonnement koppel je één camera of deurbel. Voor meerdere apparaten kies je een Plus abonnement. Beelden terugkijken en delen Opgenomen beelden bewaar je in de cloud. Je vindt ze terug in de tijdlijn in de app. Zo zie je precies wanneer en hoe laat iets is gebeurd. Met een Plus abonnement krijg je aan het einde van de dag een overzicht van alle gebeurtenissen. Daarmee kijk je makkelijk alle opgenomen beelden van die dag. Je bewaart de beelden tot 180 dagen. Wil je ze langer bewaren? Zet de beelden dan op je smartphone of computer. Meldingen Wanneer je camera of deurbel beweging ziet, krijg je een melding via de app op je smartphone. Met een abonnement krijg je nog preciezere meldingen. Zo krijg je bij een bewegingsmelding een foto, zodat je in één oogopslag ziet wat er in beeld gebeurt. Dankzij persoonsdetectie krijg je alleen een melding als er een persoon in beeld staat. Op die manier krijg je minder onnodige meldingen. Ring deurbellen herkennen ook pakketjes. De deurbel stuurt je dan een melding wanneer er een pakket voor de deur ligt. Foto functie Met een abonnement maakt je Ring deurbel of camera de hele dag door foto’s. Ook als er niets gebeurt. Zo zie je in de tijdlijn wat er tussen de opnames door gebeurt. In de app kies je hoe vaak je apparaat foto’s maakt. Hoe vaker je deurbel of camera een foto maakt, hoe sneller de batterij leegloopt. Met een basis abonnement bewaar je de foto’s tot 7 dagen. Je slaat de foto’s 14 dagen lang op met een Pro abonnement. | ||||||||||||||||||||||||||||
Wil je Mede-auteur worden? Doe gerust een berichtje.. ^ Naar boven ^ |
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †