Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-05 22:21
Sinds kort een Ring pro deurbel. Bevalt tot nu toe vrij goed, basiservaring is prima. Wel wat kleine vragen en al zoekende op internet is er niet echt een supportforum oid. Je kan support mailen maar ik kan - tenzij ik iets mis- nergens een community vinden. Hier op tweakers zie ik voornamelijk topics over installatie, geen centraal "ervaringen" topic. Als er animo is wil ik als er tijd is wel iets opzetten.

Vragen die ik tot nu toe zelf nog heb:
-Installatie is gelukt met meegeleverde adapter voor in de meterkast. Er is een 24v adapter meegeleverd omdat de vaak standaard geinstalleerde 8v niet zou volstaan. Alles werkt goed echter geeft de app aan dat de deurbel 3954mV ontvangt, net geen 4V. Dat krijgt in de app zelfs het label "good" mee en is dus prima. Ik mis vast iets maar waarom krijgt hij maar 4V van een 24V adapter? Ik heb support gemaild en die geven zelfs aan dat hij maximaal 4200 mag ontvangen. Waarom is dan een 24V adapter nodig? Nogmaals alles werkt prima, meer uit interesse dat ik dit wil begrijpen

-Eerder dit jaar is de Event timeline functie uitgerold. Volgens techhive zou dit in November voor iedereen beschikbaar moeten zijn onder "new features". Ik heb die echter niet. De support pagina van Ring over dit onderwerp is al van April. Hebben anderen deze feature al wel? is dit wellicht gekoppeld aan de regio/land?

https://www.techhive.com/...ing-timeline-feature.html
https://support.ring.com/...704763-Video-Timeline-FAQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondD
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:07
Ik heb een ring v2. Op zich bevalt hij qua functionaliteit. Ik vind alleen dat de notificatie soms laat binnenkomt (op android) en dat het achteraf afspelen van video's niet bijzonder soepel gaat.

Gasloos, 3600Wp Zuid, Panasonic 7K l/w warmtepomp, VW ID.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:50
Heb laatst een Ring 1 retour gestuurd wegens meerdere problemen. Videokwaliteit viel me ook tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
Notificaties zijn snel hier. Net bericht van support dat de “event timeline” in de/een volgende iOS update zit. Maw uitrol nog bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:53
Ook geen timeline feature te zien hier, je bent dus in ieder geval niet de enige.

Wat betreft de 4V op een 24V adapter, dat was mij nog niet opgevallen maar ik zie hetzelfde in de app. Wellicht brengt de Ring het voltage omlaag voor eigen gebruik en laat hij de 24V door wanneer een 'klassieke' 24V gong af moet gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexiilex
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-04 09:29
Iemand die hier problemen ondervind met de Ring deurbel v2 en een ziggo connectbox? Heb meerdere progingen gedaan maar op hetzelfde wi-fi netwerk krijg ik geen geluid bij mijn melding. wel als ik op 4g zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:40
Ik heb ook een Ziggo Connectbox, maar mijn Ring Pro wil helemaal niet verbinden.
Gisteren heb ik de deurbel laten installeren door een electricien, en de bel heeft een uur of 12 prima gewerkt. Maar gisteravond was hij opeens offline.
Nu krijg ik de bel dus niet meer verbonden met het netwerk. 2 keer de setupknop indrukken laat de bel reconnecten, maar na een korte periode stopt hij ermee en geeft de melding dat de bel wellicht te ver van de router is. In werkelijkheid is de bel 2 meter van de router (Connectbox) verwijderd, dus dat is het probleem niet.
Mijn Android telefoon wil overigens ook niet verbinden met de bel. Ik zie het Ring netwerk wel, maar verbinden how maar. De IPad net zo.
Ik heb maar een mail gestuurd naar de support. Zou niet weten wat ik nog kan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-05 17:55
technoaddict schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 12:33:
Ik heb ook een Ziggo Connectbox, maar mijn Ring Pro wil helemaal niet verbinden.
Gisteren heb ik de deurbel laten installeren door een electricien, en de bel heeft een uur of 12 prima gewerkt. Maar gisteravond was hij opeens offline.
Nu krijg ik de bel dus niet meer verbonden met het netwerk. 2 keer de setupknop indrukken laat de bel reconnecten, maar na een korte periode stopt hij ermee en geeft de melding dat de bel wellicht te ver van de router is. In werkelijkheid is de bel 2 meter van de router (Connectbox) verwijderd, dus dat is het probleem niet.
Mijn Android telefoon wil overigens ook niet verbinden met de bel. Ik zie het Ring netwerk wel, maar verbinden how maar. De IPad net zo.
Ik heb maar een mail gestuurd naar de support. Zou niet weten wat ik nog kan doen.
Ik heb ook een Ziggo Connectbox en tevens de Ring Pro aangesloten.
Ik ervaar dezelfde problemen (kan ook niet connecten)
Alles al geprobeerd (ander accesspoint, ander kanaal, andere frequentie (2.4 / 5GHz), app data gewist. Ben er al uren mee aan het prutsen maar krijg het maar niet werkend..

Mocht je de oplossing hebben let me know! :Y)

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:41

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Natuurlijk wil je dit niet, maar puur even wat uitsluiten...

Gaat verbinden naar een wifi netwerk zonder beveiliging wel goed?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:40
Ik had geen gedonder met de connectbox want die staat in bridge mode maar mijn router moest wel goed dichtbij staan voor een stabiele verbinding.

Inmiddels werkt alls goed met router dichterbij en aparte wlan ssid en voor security apart vlan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
Falcon schreef op zondag 30 december 2018 @ 22:15:
Natuurlijk wil je dit niet, maar puur even wat uitsluiten...

Gaat verbinden naar een wifi netwerk zonder beveiliging wel goed?
Zonder wachtwoord nog niet getest, maar de bijgeleverde chime (ringer) verbindt wel gewoon prima op het netwerk.

Was toch al van plan (morgen) te bridgen, maar dat zou voor de werking van een deurbel toch niet uit mogen maken? :| |:(

Edit:
Dit maar eens proberen als zonder WIFI wachtwoord werkt..
I had same issue. Create a open SSID connect it and configure it. Make sure you test the chime's this will cause firmware update. Then once finished reset device and delete your open SSID. Then use apple device to add chime to your network Android software ring wrote is having issues.with special characters. Thanks Shawn
Edit 1-1-2019:
Wifi voor de zekerheid renamed + wachtwoord verwijderd, maar helaas geen succes.. :|

De telefoon ziet het ring netwerk wel, maar nadat ik heb aangegeven met welke netwerknaam de ring moet verbinden verteld de bel zelf na een tien(tal) seconden dat er geen verbinding met het netwerk kan worden gemaakt.

Gisteren heb ik Ziggo gebeld om de boel in Bridge-mode te zetten, maar omdat hiervoor WifiSpots uitgeschakeld moet zijn, EN dit een dag duurt, kan ik ze pas morgen weer terugbellen om het te activeren.. :z

[ Voor 55% gewijzigd door SmiGueL op 01-01-2019 15:08 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:13
Ik ben ook aan het denken om een Ring (v1) te kopen. Echter zit ik met kunststof kozijnen waar ik niet in wil boren. Is het ook mogelijk om deze te plakken (dubbelzijdige tape oid?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kelgamal
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-04 18:52
Ik heb sinds een maand de Ring 2. Het enige probleem wat ik heb ervaren (net als vele anderen) is de slechte wifi verbinding. Ik heb dat opgelost door de Chime Pro te kopen en deze vlakbij de deurbel in een stopcontact te zetten.
De Chime Pro is een deurbel annex access point. Hij creeert een apart netwerk waar je de Ring 2 mee laat connecteren. Op zijn beurt connecteert de Chime Pro weer met je router.

Met deze setup werkt het nu bij mij al een hele tijd zonder problemen. Notificaties komen snel door en ik heb al verschillende keren met de postbezorger kunnen overleggen via mijn telefoon (over 4G).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C@SP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-05 20:33

C@SP

Biertje ??

Ik heb er ook een, maar ik ga 'm vervangen door iets wat te integreren is met HA/HomeKit. En waarmee ik video op kan slaan op mijn NAS. Als je net te laat bent kan je zonder abonnement niet meer zien wie er aan de deur stond.

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-05 14:02
Ik heb een Ring Pro i.c.m. een Ziggo ConnectBox. Dit werkt uitstekend. Ben tevreden over de functionaliteiten van oa de Ring app. Ook de beeldkwaliteit is top!
Nu even op zoek naar een aanbieding voor de Ring Spotlight/Floodlight ter uitbreiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdevogt
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-05 16:27
Exterminator schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 16:50:
Ik ben ook aan het denken om een Ring (v1) te kopen. Echter zit ik met kunststof kozijnen waar ik niet in wil boren. Is het ook mogelijk om deze te plakken (dubbelzijdige tape oid?)
Zelf heb ik de V2 met dubbelzijdig tape bevestigt.
Half jaar later hangt hij nog steeds stevig vast

'Iedereen is gelijk, maar sommigen zijn meer gelijk dan anderen',. -George Orwell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-05 11:56
SmiGueL schreef op zondag 30 december 2018 @ 22:35:
[...]

Zonder wachtwoord nog niet getest, maar de bijgeleverde chime (ringer) verbindt wel gewoon prima op het netwerk.

Was toch al van plan (morgen) te bridgen, maar dat zou voor de werking van een deurbel toch niet uit mogen maken? :| |:(

Edit:
Dit maar eens proberen als zonder WIFI wachtwoord werkt..

[...]

Edit 1-1-2019:
Wifi voor de zekerheid renamed + wachtwoord verwijderd, maar helaas geen succes.. :|

De telefoon ziet het ring netwerk wel, maar nadat ik heb aangegeven met welke netwerknaam de ring moet verbinden verteld de bel zelf na een tien(tal) seconden dat er geen verbinding met het netwerk kan worden gemaakt.

Gisteren heb ik Ziggo gebeld om de boel in Bridge-mode te zetten, maar omdat hiervoor WifiSpots uitgeschakeld moet zijn, EN dit een dag duurt, kan ik ze pas morgen weer terugbellen om het te activeren.. :z
Hou er wel rekening mee dat de Ring/Chime kanaal 13 niet ziet, probeer eens op kanaal 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
Bedankt voor het meedenken. :)

Ik heb Ring enkele dagen geleden maar een mail gestuurd met de melding dat ik het niet werkend krijg en een greep uit mijn pogingen:

Ik heb de bijgeleverde transformator in de meterkast geïnstalleerd, de oude bel vervangen voor de Ring Pro, en de oude gong en bekabeling compleet gedemonteerd. Er zitten dus dus alleen 2 draden tussen de Ring Pro en de gong.

Ik heb denk ik zo'n beetje alles uitgesloten wat het probleem kan veroorzaken, maar de deurbel blijft tijdens het verbinden met het WIFI netwerk een foutmelding geven. (Can't connect to WIFI network)
Ik voeg de bel toe via de app (code scannen of handmatig toevoegen), geef dan aan dat hij al gemonteerd is, verbind dan naar de Ring-xxxxx WIFI hotspot. Tot dusver werkt alles prima.
Vervolgens vul ik de gegevens in (mijn WIFI naam + wachtwoord) en na zo'n 10/15? seconden komt uit de bel de foutmelding dat het verbinden is mislukt.
De Ring Pro is daarna (uiteraard) ook niet zichtbaar in de app als geïnstalleerde bel.
De Chime (gong) daarentegen verbindt gelijk. Deze is ook zichtbaar / toegevoegd in de app.

Hierbij een opsomming van zaken die ik (onder andere) geprobeerd heb:

• Verbinden met WIFI van Ziggo modem/router (200/20 Mb/s abonnement)
• Verbinden met WIFI van Synology RT2600AC als accesspoint op de Ziggo router
• Kanaal van WIFI veranderd (van 6 naar 11)
• Wachtwoord WIFI veranderd naar iets simpels als "aaaabbbb" (zonder speciale tekens)
• Wachtwoord WIFI verwijderd (gewoon een Open netwerk dus tijdelijk als test)
• Verbinden met Ziggo modem in Bridge modus, Synology RT2600AC als router/accesspoint
• Verbinden op 2.4GHz frequentie (netwerknaam: WIFI2)
• Verbinden op 5GHz frequentie (netwerknaam: WIFI5)
• Router (accesspoint) NAAST de voordeur gezet. Mijn telefoon haalt via WIFi minimaal 160+ Mb/s via speedtests
• Ik heb de knop aan de zijkant een tiental seconden ingedruk om een reset uit te voeren.
• Ring app op HTC10 telefoon, Ziggo als internetverbinding gebruiken (geldt voor de stappen hierboven)
• Ring app op HTC10 telefoon, LG G2 telefoon als 4G naar WIFI hotspot gebruiken buiten in de buurt van de deurbel (i.p.v. Ziggo internetverbinding)
• Ring app op LG G2 telefoon, Ziggo als internetverbinding gebruiken
• Ring app op LG G2 telefoon, HTC10 telefoon als 4G naar WIFI hotspot gebruiken buiten in de buurt van de deurbel (i.p.v. Ziggo internetverbinding)

Het lijkt er op dat de Ring Pro defect is..

Mocht iemand nog een suggestie hebben dan houd ik me aanbevolen. :+

[ Voor 4% gewijzigd door SmiGueL op 08-01-2019 22:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TakeAway
En om de gong uit te sluiten, de ring direct op de trafo aan sluiten?
Geeft de ring wel een witte verlichting als hij aangesloten is?
De juiste plus en min gebruikt?
Kan de eventuele wifi beveiliging samen met de Ring, ligt mij bij dat ie niet alle protocollen ondersteund.
Ik noem maar wat op hoor.

[ Voor 21% gewijzigd door TakeAway op 08-01-2019 21:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperJoker
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 30-01-2023

SuperJoker

Hofnar

Aangezien dit een algemeen animo/ervaringen topic is, een vraag. Zo'n ring kost toch al snel 100 euro of meer. Wat weerhoudt mij ervan om bij iemand die zo'n ding heeft, het ding van de gevel af te roppen en zelf thuis op te hangen? Er zal vast een factory reset op zitten.

Dat is wat mij weerhoudt om zo'n bel te kopen. Ik ben er vrij zeker van dat, ondanks dat we in een prima buurt wonen, het ding binnen een week weg zou zijn.

Het best te consumeren met 1kg JOZO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TakeAway
SuperJoker schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 21:09:
Aangezien dit een algemeen animo/ervaringen topic is, een vraag. Zo'n ring kost toch al snel 100 euro of meer. Wat weerhoudt mij ervan om bij iemand die zo'n ding heeft, het ding van de gevel af te roppen en zelf thuis op te hangen? Er zal vast een factory reset op zitten.

Dat is wat mij weerhoudt om zo'n bel te kopen. Ik ben er vrij zeker van dat, ondanks dat we in een prima buurt wonen, het ding binnen een week weg zou zijn.
Wij hebben hem al vanaf het eerste model en hij hangt hier ook nog steeds hoor _/-\o_
Het is zelfs zo dat als ie gestolen wordt, je de beelden met aangifte van de politie terug naar Ring stuur, je een nieuwe krijgt. :9
Die gestolen bel zullen ze op mac adres kunnen bricken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperJoker

SuperJoker

Hofnar

TakeAway schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 21:13:
Het is zelfs zo dat als ie gestolen wordt, je de beelden met aangifte van de politie terug naar Ring stuur, je een nieuwe krijgt. :9
Als ze dat daadwerkelijk doen, dan is dat probleem opgelost. Zit je alleen wel ff zonder bel, maar dat is te overleven.
Knappe jongen die een device op mijn wifi op basis van mac adres van buitenaf kan bricken. Dat gaat ze dus niet lukken :)

En nee, ik ga geen deurbellen jatten.. maar het was een van de dingen die ik mij afvroeg over dit device.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
TakeAway schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 21:05:
- En om de gong uit te sluiten, de ring direct op de trafo aan sluiten?
- Geeft de ring wel een witte verlichting als hij aangesloten is?
- De juiste plus en min gebruikt?
- Kan de eventuele wifi beveiliging samen met de Ring, ligt mij bij dat ie niet alle protocollen ondersteund.
Ik noem maar wat op hoor.
- De Ring zit direct op de trafo, zie bovenste regel van mijn verhaal. :)
- De witte ring draait inderdaad tijdens het verbindings-proces. (exact zoals verwacht)
- Met wisselspanning?..
- Zowel met als zonder wifi beveiliging getest, op verschillende accesspoints. De gong werkt gelijk.

Toch bedankt voor het meedenken. :)
TakeAway schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 21:13:
Goed punt nog wel! :P (een block door Ring)
Ik heb hem echter nieuw gekocht bij CoolBlue dus dat zal hier (hoop ik :z) niet het geval zijn..
SuperJoker schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 21:15:
Knappe jongen die een device op mijn wifi op basis van mac adres van buitenaf kan bricken. Dat gaat ze dus niet lukken :)

En nee, ik ga geen deurbellen jatten.. maar het was een van de dingen die ik mij afvroeg over dit device.
Aangezien je de deurbel via de Ring app moet toevoegen lijkt het me best mogelijk voor Ring om deurbellen op basis van serienummer/randomproductnummer/macadres te kunnen blokkeren.

@hieronder:
De meeste routers hebben het MAC adres toch ook gewoon onderop staan? Dit is echt geen geheim nummer ofzo, dus de kans dat Ring weet welke MAC adressen hun deurbellen hebben is waarschijnlijk net zo groot als de interne serienummers. :P

[ Voor 45% gewijzigd door SmiGueL op 09-01-2019 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperJoker

SuperJoker

Hofnar

Aangezien je de deurbel via de Ring app moet toevoegen lijkt het me best mogelijk voor Ring om deurbellen op basis van serienummer/randomproductnummer/macadres te kunnen blokkeren.
Ah dus je koopt een deurbel die afhankelijk is van een clouddienst van een derde partij? Nee dank je.

Macadres kan iig nooit. Want die komt hier de deur niet uit van interne devices. Ook niet van devices die een clouddienst nodig hebben. Maar als ze zo'n app hebben, is het natuurlijk wel een peulenschil om een serieunummer oid daarvoor te gebruiken.

Het feit dat het ding afhankelijk is van een app en een clouddienst van een derde partij, maakt het voor mij een volstrekt oninteressant device. Had dat nog niet uitgezocht verder.

[ Voor 14% gewijzigd door SuperJoker op 08-01-2019 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clark klont
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15-10-2024
bij mij ook nog steeds een probleem met het te traag doorgeven vanuit de bel naar de chime pro en/of apps op onze telefoons. Op het ene moment werkt alles perfect en heb ik binnen 5 seconden een chime welke een geluid geeft, de android app met een signaal en ook homey doet z'n ding via enkele flows.

afstand tussen horizon connectbox en chime pro is ongeveer 8 meter zonder obstakels. van chime naar ring2 aan de deur is letterlijk 30 cm, te weten een muurtje waar beide apparaten aan vast hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Afgelopen vrijdag eindelijk de juiste replacement ontvangen. Bij deze nieuwe moest ik bij de setup ook connectie maken met het WIFI netwerk van de Ring, maar gelukkig ging dat dit keer wel goed.
Die vertraging waar Clark klont het ook heeft heb ik ook. Maar voor mijn gevoel gaat het de laatste dagen beter dan afgelopen vrijdag, dus ik moet het nog even aankijken.

Afstand Ziggo Connectbox tot Chime is 4 meter met een deur er tussen.
Afstand Ziggo Connectbox tot Ring Pro is 1 meter (voordeur zit er tussen).
Afstand Ring Pro tot Chime is 5 meter (2 deuren er tussen :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clark klont
ik was voornemens om deze week allerlei fora af te struinen om te kijken naar mogelijke oplossingen (dns aanpassen, tweaks vanuit Ring zelf etc) Weet niet of er mensen zijn die hier al, naast wat er hierboven is vermeld, het e.e.a. kunnen plaatsen?

De chime pro was de logische oplossing maar zoals gezegd dit werkt nog bij lange na niet vlekkeloos. Kan zelfs stellen dat het effect bijna nul is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmiGueL
[Update]
Nieuwe Ring opgestuurd gekregen.
Werkt gelijk. *O*

*kudos trouwens voor de support, snelle respons, vaak binnen x uren al reactie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-05 17:28

JB

Cédric roelt!

Meer mensen die gezeur hebben met lens flare? Ik wist niet eens dat het een bekend probleem was en had me in eerste instantie neergelegd bij het fenomeen. Deurbel thuis zit tegen kozijn waardoor aan 1 kant de muur net in beeld komt. Overdag geen issue maar met infrarood drama. De bel schuin zetten op een bracket vind ik geen porem en vernaggeld (deels) mijn kijkhoek.

Wellicht iemand die met zelfde bijltje heeft gehakt en een goede oplossing kent? Instellingen doen aan infrarood is niet mogelijk. Een bracket om de deurbel naar voren te halen bestaat niet zo te zien en ik heb best wat mm te gaan. Is overigens de Ring video doorbell 2.

Afbeeldingslocatie: https://support.ring.com/hc/article_attachments/360001900266/Screen_Shot_2018-06-11_at_10.37.06_AM.png

https://support.ring.com/...our-Ring-Video-Doorbell-2

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
  • Laatst online: 18-04 13:21
C@SP schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 10:22:
Ik heb er ook een, maar ik ga 'm vervangen door iets wat te integreren is met HA/HomeKit. En waarmee ik video op kan slaan op mijn NAS. Als je net te laat bent kan je zonder abonnement niet meer zien wie er aan de deur stond.
Heb je al "iets" gevonden? Ben hier namelijk ook wel benieuwd naar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:41

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

JB schreef op maandag 28 januari 2019 @ 11:43:
Meer mensen die gezeur hebben met lens flare? Ik wist niet eens dat het een bekend probleem was en had me in eerste instantie neergelegd bij het fenomeen. Deurbel thuis zit tegen kozijn waardoor aan 1 kant de muur net in beeld komt. Overdag geen issue maar met infrarood drama. De bel schuin zetten op een bracket vind ik geen porem en vernaggeld (deels) mijn kijkhoek.

Wellicht iemand die met zelfde bijltje heeft gehakt en een goede oplossing kent? Instellingen doen aan infrarood is niet mogelijk. Een bracket om de deurbel naar voren te halen bestaat niet zo te zien en ik heb best wat mm te gaan. Is overigens de Ring video doorbell 2.

[Afbeelding]

Zou je niet een stukje zwarte duct-tape aan kunnen brengen op dat stukje kozijn waar de infrarood op reflecteert? Of een anti-infrarood coating

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Falcon schreef op maandag 28 januari 2019 @ 12:48:
[...]

Zou je niet een stukje zwarte duct-tape aan kunnen brengen op dat stukje kozijn waar de infrarood op reflecteert? Of een anti-infrarood coating
Het reflecteert op mijn muur (bakstenen).

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeroS
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:36

HeroS

SmartHome Nerd

[Afbeelding]

Heb je de bracket erop? Zodat de bel iets gedraaid wordt?

Blog over Smart Homes: https://www.hellosmarthome.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

HeroS schreef op maandag 28 januari 2019 @ 14:36:
[...]

Heb je de bracket erop? Zodat de bel iets gedraaid wordt?
Nee, vanwege de kijkhoek (nog) niet erop gezet, maar ik vraag me sowieso af of het iets uithaalt. De bel zit rechts bijna tegen de muur omdat ie op kozijn gemonteerd zit. Ik zoek eerder een bracket om naar voren te komen dan een hoek te maken maar die bestaan niet :( Verder kun je niets aanpassen mbt infrarood.

Wellicht nog iets zwarts langs de bel plaatsen zodat infrarood niet weerkaatst op de muur maar geen idee of dat werkt.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeroS
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:36

HeroS

SmartHome Nerd

JB schreef op maandag 28 januari 2019 @ 14:57:
[...]

Nee, vanwege de kijkhoek (nog) niet erop gezet, maar ik vraag me sowieso af of het iets uithaalt. De bel zit rechts bijna tegen de muur omdat ie op kozijn gemonteerd zit. Ik zoek eerder een bracket om naar voren te komen dan een hoek te maken maar die bestaan niet :( Verder kun je niets aanpassen mbt infrarood.

Wellicht nog iets zwarts langs de bel plaatsen zodat infrarood niet weerkaatst op de muur maar geen idee of dat werkt.
Ik zou het gewoon proberen denk wel dat dat uitmaakt namelijk.

Blog over Smart Homes: https://www.hellosmarthome.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway

[Afbeelding]

Ik heb dat opgelost door er een hout klos achter te schroeven.
Je hebt van Ring zelf ook de wegde kit
C@SP schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 10:22:
Ring is zelf ook bezig met een integratie met Homekit.
Ik zit zelf in het Ring explorer team en dit kwam tijdens de laatste survey naar voren.

[ Voor 16% gewijzigd door TakeAway op 28-01-2019 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

HeroS schreef op maandag 28 januari 2019 @ 14:58:
[...]

Ik zou het gewoon proberen denk wel dat dat uitmaakt namelijk.
Ja zit wat in, maar dan moet ik weer schroeven in kozijn om dat te kunnen testen omdat die mount andere gaten heeft...

Gisteren een stukje zwart foam (wat ter bescherming in de doos zit) op maat gesneden en er langs gedaan. Haalt de lens flare al een heel eind weg maar is nog steeds geen 100%.

Afbeeldingslocatie: https://imgup.nl/images/2019/01/29/01.jpg
Afbeeldingslocatie: https://imgup.nl/images/2019/01/29/02.jpg

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArawnofAnnwn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-05 19:12
Iemand een idee hoe je dat abonnement kunt afsluiten? Als ik er in de app op klik, gebeurd er niets. Via de website heb ik een credit card nodig.

Over twee dagen ben ik door de proef periode heen. Zonder opnames heeft dat ding weinig nut. Moet ik het terugbrengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clark klont
Volgens mij moet je het via de app ook met een creditcard doen. Mijn 30 dagen zijn ook voorbij, binnenkort maar eens kijken hoe dat precies werkt. Zal geen rocket science zijn ;)

Moet ook gelijk vermelden dat ik het bekende probleem met op de bel drukken en pas seconden later contact maken met de chime pro en telefoons niet zelf heb weten te verhelpen.

Verbinding staat meestal rond de 43 in health modus dus dat is niet verkeerd. Heb vele testen gedaan maar de conclusie is dat er geen patronen zijn te ontdekken....

Binnenkort maar eens bellen met de servicedesk voor een log check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArawnofAnnwn
Clark klont schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 09:38:
Volgens mij moet je het via de app ook met een creditcard doen. Mijn 30 dagen zijn ook voorbij, binnenkort maar eens kijken hoe dat precies werkt. Zal geen rocket science zijn ;)

Moet ook gelijk vermelden dat ik het bekende probleem met op de bel drukken en pas seconden later contact maken met de chime pro en telefoons niet zelf heb weten te verhelpen.

Verbinding staat meestal rond de 43 in health modus dus dat is niet verkeerd. Heb vele testen gedaan maar de conclusie is dat er geen patronen zijn te ontdekken....

Via de app lukt er helemaal niets.

Het rocket science gedeelte is dat ik geen creditcard heb en er ook helemaal geen wil. Dan zou ik voor de deurbel specifiek een creditcard moeten aanschaffen. Vind dat een beetje teveel van het goede. Ik had echt verwacht, omdat ze gewoon in de nederlandse winkel liggen, dat ik via ideal of paypal zou kunnen betalen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pictuner
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-01-2024
JB schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 09:29:
[...]

Ja zit wat in, maar dan moet ik weer schroeven in kozijn om dat te kunnen testen omdat die mount andere gaten heeft...

Gisteren een stukje zwart foam (wat ter bescherming in de doos zit) op maat gesneden en er langs gedaan. Haalt de lens flare al een heel eind weg maar is nog steeds geen 100%.

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat die brackets daadwerkelijk helpen. Ik had er eerst geen tussen, daarna op advies 1 ertussen gezet zodat ie minder in mijn eigen lamp keek. Volgende probleem was dat ie teveel in de straatverlichting keek met als oplossing om de andere bracket (naar beneden kijkend) gemonteerd. Nu zie ik alles goed, geen verblinding meer en geen flare.
Clark klont schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 09:38:

klopt inderdaad dat je dit alleen via creditcard kan regelen. Hun eigen website vernoemd ook wel dat ze alleen bij eenmalige aankopen ook Paypal ondersteunen. Maar een abonnement is niet eenmalig en kan dus alleen met creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

pictuner schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 12:53:
[...]

Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat die brackets daadwerkelijk helpen. Ik had er eerst geen tussen, daarna op advies 1 ertussen gezet zodat ie minder in mijn eigen lamp keek. Volgende probleem was dat ie teveel in de straatverlichting keek met als oplossing om de andere bracket (naar beneden kijkend) gemonteerd. Nu zie ik alles goed, geen verblinding meer en geen flare.
Leverde je veel in mbt kijkhoek :?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pictuner
JB schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 13:34:
[...]

Leverde je veel in mbt kijkhoek :?
Op de originele hoogte wel een beetje, maar ik heb hem 5 cm hoger gehangen zodat ik weer alles zag wat ik wilde zien. Zal zo even een screenshot toevoegen

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/Zm5Z0JR/Screenshot-20190201-133848-com-ringapp.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door pictuner op 01-02-2019 13:41 . Reden: Foto toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

pictuner schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 13:37:
[...]

Op de originele hoogte wel een beetje, maar ik heb hem 5 cm hoger gehangen zodat ik weer alles zag wat ik wilde zien. Zal zo even een screenshot toevoegen

[Afbeelding]
Maar dat was vooral vanwege de "omlaag-mount" dat je 'm hoger hebt gehangen denk ik? Ik zelf heb alleen last van de muur rechts, verder geen blokkades.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pictuner
ja dat klopt inderdaad. Dat was puur omdat ie naar beneden ging kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clark klont
ArawnofAnnwn schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 12:26:
[...]

Via de app lukt er helemaal niets.

Het rocket science gedeelte is dat ik geen creditcard heb en er ook helemaal geen wil. Dan zou ik voor de deurbel specifiek een creditcard moeten aanschaffen. Vind dat een beetje teveel van het goede. Ik had echt verwacht, omdat ze gewoon in de nederlandse winkel liggen, dat ik via ideal of paypal zou kunnen betalen
zie nu op de site dat het alleen via een creditcard kan... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Zijn er hier mensen die iets hebben bedacht (geen idee of dat kan) met een scherm in huis waar je meteen kan zien wie er aanbelt?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TakeAway
JB schreef op maandag 4 februari 2019 @ 10:52:
Zijn er hier mensen die iets hebben bedacht (geen idee of dat kan) met een scherm in huis waar je meteen kan zien wie er aanbelt?
Met een Android tablet en tasker moet dit lukken. Op Apple is er zover ik weet geen mogelijkheid om dit te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArawnofAnnwn
Clark klont schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 15:18:
[...]

zie nu op de site dat het alleen via een creditcard kan... ;(
Juist. Dat dus.

Belachelijk dat zo'n bedrijf spullen aan Nederland levert.

Het is zo te zien zelfs MET creditcard niet beschikbaar hier:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Wsy72XD.jpg

Ik vond het al raar dat ik geen account kon aanmaken via de mobiele app, omdat ik niet in een ondersteund land zit. Via de website ging het uiteindelijk wel, maar ik stond toen al op het punt om het terug te brengen. Via de app kon ik verder helemaal niets.

Ze leveren dus een product wat alleen goed werkt met een betaalde dienst. Ok, vervelend, maar dat wist ik.

Ze verkopen het in Nederland met een Nederlandse handleiding, met Nederlandse support, zonder de betaalde dienst aan te bieden in Nederland met een correcte Nederlandse betaalwijze.

Is dit consument pesten, of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

@ArawnofAnnwn :? Ring Alarm plan is iets anders dan Ring doorbell video terug kijken? Verder is een CreditCard gewoon verkrijgbaar in Nederland... Of begrijp ik je verkeerd?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArawnofAnnwn
JB schreef op maandag 4 februari 2019 @ 11:30:
@ArawnofAnnwn :? Ring Alarm plan is iets anders dan Ring doorbell video terug kijken? Verder is een CreditCard gewoon verkrijgbaar in Nederland... Of begrijp ik je verkeerd?
Zoals ik het lees, zijn er twee plannen te krijgen. Beide zijn alleen officieel te krijgen in Amerika en Canada. Zonder een van die plannen kun je alleen live kijken als er een melding is en word er niets opgeslagen in de cloud.

Creditcards zijn wel te krijgen, maar verre van een normaal product in ons land. Ik heb geen creditcard, ik heb er nooit een nodig gehad en ik was er ook zeker niet van plan een aan te schaffen, zeker niet alleen voor een deurbel.

Ik verwacht van een bedrijf dat in ons land hun producten verkoopt, dat ze normale betalingen accepteren, zoals iDeal of PayPal. Zeker in een land waar zo weinig mensen een creditcard hebben en de gevaren van zo'n kaart.

Het hele idee van die deurbel is (voor mij) dat je dingen terug kunt kijken en ziet dat er mensen langs zijn geweest. Ik zit vaak in vergaderingen of andere plekken waar ik niet mijn deurbel kan beantwoorden. Ik was daarom ook zeer blij dat deze camera kon opnemen. Dan kan ik zien wie er langs is geweest. Geeft een veilig gevoel.

[ Voor 14% gewijzigd door ArawnofAnnwn op 04-02-2019 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

ArawnofAnnwn schreef op maandag 4 februari 2019 @ 11:34:
[...]

Zoals ik het lees, zijn er twee plannen te krijgen. Beide zijn alleen officieel te krijgen in Amerika en Canada. Zonder een van die plannen kun je alleen live kijken als er een melding is en word er niets opgeslagen in de cloud.

Creditcards zijn wel te krijgen, maar verre van een normaal product in ons land. Ik heb geen creditcard, ik heb er nooit een nodig gehad en ik was er ook zeker niet van plan een aan te schaffen, zeker niet alleen voor een deurbel.

Ik verwacht van een bedrijf dat in ons land hun producten verkoopt, dat ze normale betalingen accepteren, zoals iDeal of PayPal. Zeker in een land waar zo weinig mensen een creditcard hebben en de gevaren van zo'n kaart.
Ze hebben het over het Ring Alarm plan. Jij hebt dat niet nodig voor je deurbel. Verder aparte houding mbt CC. Dat is in NL echt geen vreemd betaalmiddel... Ik zou een andere deurbel zoeken ;)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-05 10:17

Hokkie

Hello

ArawnofAnnwn schreef op maandag 4 februari 2019 @ 11:34:
[...]
Zeker in een land waar zo weinig mensen een creditcard hebben en de gevaren van zo'n kaart.
Offtopic; ik betaal liever met een CC dan PayPal als je het mij vraagt. Onlangs heb ik aanspraak op de verzekering van de CC-maatschappij moeten doen. Was binnen 48 uren geregeld. Bij PayPal hoor ik hele andere verhalen.

Maar goed; verder ben ik het met je eens! Ring is niet heel consument vriendelijk als je buiten de aangegeven gebieden woont.

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArawnofAnnwn
JB schreef op maandag 4 februari 2019 @ 11:35:
[...]

Ze hebben het over het Ring Alarm plan. Jij hebt dat niet nodig voor je deurbel. Verder aparte houding mbt CC. Dat is in NL echt geen vreemd betaalmiddel... Ik zou een andere deurbel zoeken ;)
Zonder alarm plan, worden er geen opnames gemaakt, wat voor mij juist de reden van aanschaf is.

Een CC is in ons land WEL een vreemd betaalmiddel. De enige mensen die ik ken die er een hebben, zijn mensen die veel reizen. Ik al jaren niet meer een CC in het echt gezien. Niet in winkels, niet van andere mensen. Ik ken een aantal mensen die er eentje hebben, die het in hun paspoort hebben zitten, voor als ze we gaan. Het is voor mij net zo iets als betalen met een cheque. Het bestaat, maar je ziet het nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

ArawnofAnnwn schreef op maandag 4 februari 2019 @ 11:39:
[...]

Zonder alarm plan, worden er geen opnames gemaakt, wat voor mij juist de reden van aanschaf is.

Een CC is in ons land WEL een vreemd betaalmiddel. De enige mensen die ik ken die er een hebben, zijn mensen die veel reizen. Ik al jaren niet meer een CC in het echt gezien. Niet in winkels, niet van andere mensen. Ik ken een aantal mensen die er eentje hebben, die het in hun paspoort hebben zitten, voor als ze we gaan. Het is voor mij net zo iets als betalen met een cheque. Het bestaat, maar je ziet het nooit.
Ik snap echt niet wat je probeert te zeggen. Je hebt een protect plan nodig;

https://nl-nl.ring.com/pages/protect-plans

Alarm plan is wellicht inbegrepen maar niet toepasbaar in NL.

Tja, dat is jouw mening, geen feit. Ik doe veelal mijn aankopen op internet via CC. Ook nachtjes/weekenden/vakanties boek ik op die manier en ja tijdens het reizen is het ook handig(er). Alles goed verzekerd... Nogmaals, je houding is nogal averechts dus ik zou uitwijken naar een andere oplossing ;)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-05 13:39
Heb nu een aantal maanden twee stuks van de V1 hangen, samen met een Chime Pro. Ik had in het verleden KAKU draadloze deurbellen, maar de ervaring was waardeloos. Omdat ik een woning heb met voor en achteringang, waarbij het zicht achter geblokkeerd is heb ik nu gelijk een extra beveiliging aan de achterkant. De Chime heb ik wel moeten gebruiken ivm slecht WiFi bereik aan de achterkant.

Af en toe lijken de Rings een eigen voorkeur te hebben wat betreft het motion bereik. Er zijn dagen dat er notificaties voor alles en nog wat binnenkomen, maar ook juist andersom. Gelukkig gaan ze niet af met sneeuw of regen. Notificaties komen netjes op tijd door en ook de accuduur ben ik best tevreden over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:56
ArawnofAnnwn schreef op maandag 4 februari 2019 @ 10:59:
[...]

Juist. Dat dus.

Belachelijk dat zo'n bedrijf spullen aan Nederland levert.

Het is zo te zien zelfs MET creditcard niet beschikbaar hier:

[Afbeelding]

Ik vond het al raar dat ik geen account kon aanmaken via de mobiele app, omdat ik niet in een ondersteund land zit. Via de website ging het uiteindelijk wel, maar ik stond toen al op het punt om het terug te brengen. Via de app kon ik verder helemaal niets.

Ze leveren dus een product wat alleen goed werkt met een betaalde dienst. Ok, vervelend, maar dat wist ik.

Ze verkopen het in Nederland met een Nederlandse handleiding, met Nederlandse support, zonder de betaalde dienst aan te bieden in Nederland met een correcte Nederlandse betaalwijze.

Is dit consument pesten, of zie ik iets over het hoofd?
ArawnofAnnwn schreef op maandag 4 februari 2019 @ 11:39:
[...]

Uhm ik weet het niet hoor maar je maakt van een muis een olifant? Is het niet jouw probleem dat je geen creditcard wilt en dit op voorhand had kunnen weten als je onderzoek had gedaan i.p.v. zomaar iets te kopen? Een van de eerste dingen die je leert tijdens het onderzoeken is dat je bij Ring een abo nodig hebt en bij bijvoorbeeld Doorbird niet, vervolgens ga je dan verder kijken wat dat abo kost en of dat meerwaarde heeft ten aanzien van een iets duurdere doorbird aanschaffen?

Je kunt het gewoon afsluiten vanuit Nederland, hier gisteren net verlengd voor een jaar met creditcard dus ik zie het probleem niet zo :) Creditcard is gewoon een normaal/wettig betaalmiddel in Nederland, bij de meeste rekeningen krijg je zelfs een gratis creditcard (of ja gratis |:( ) Ik koop bijna alles via creditcard/paypal en weet daarbij dat het direct of begin van de maand van de rekening gaat maar geniet van de extra bescherming die het geeft. Ik betaal ook in de winkel regelmatig met creditcard als ik grote aankopen doe (werkt hetzelfde als je pinpas) al bestel ik die meestal online :)

[ Voor 21% gewijzigd door lubbertkramer op 04-02-2019 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArawnofAnnwn
JB schreef op maandag 4 februari 2019 @ 11:43:
[...]

Ik snap echt niet wat je probeert te zeggen. Je hebt een protect plan nodig;

https://nl-nl.ring.com/pages/protect-plans

Alarm plan is wellicht inbegrepen maar niet toepasbaar in NL.

Tja, dat is jouw mening, geen feit. Ik doe veelal mijn aankopen op internet via CC. Ook nachtjes/weekenden/vakanties boek ik op die manier en ja tijdens het reizen is het ook handig(er). Alles goed verzekerd... Nogmaals, je houding is nogal averechts dus ik zou uitwijken naar een andere oplossing ;)
Dat *ZIJN* de alarm plans. Dat is dezelfde pagina die ik net liet zien, in een andere taal.

creditcards zijn in ons land en in de landen om ons heen (behalve engeland) absoluut niet een normaal iets. De standaard is een debit card. Een creditcard is iets dat voor sommige mensen handig kan zijn, maar verre van een normaal iets. Dat kun je een mening noemen, maar het is een feit. Niet voor niets dat er steeds meer bedrijfjes prepaid creditcards aanbieden, want de gemiddelde nederlander heeft geen creditcard. het is vaak ook helemaal niet handig, omdat je met het kopen van een huis of een lening voor een auto aanvragen, in de problemen kunt komen vanwege het bezit van zo'n kaart.

Ik wil, net als de gemiddelde nederlander, helemaal niet zo'n kaart bezitten.

Mijn houding is normaal. Ik heb een spaarrekening, dus ik heb geen creditcard nodig. Ik ga ook niet meer geld uitgeven voor het uitgeven van geld. Een creditcard is geldverspilling welke ik helemaal niet nodig heb.

Dat kun je averrechts noemen, maar dat is volkomen normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

ArawnofAnnwn schreef op maandag 4 februari 2019 @ 12:23:
[...]

Dat *ZIJN* de alarm plans. Dat is dezelfde pagina die ik net liet zien, in een andere taal.

creditcards zijn in ons land en in de landen om ons heen (behalve engeland) absoluut niet een normaal iets. De standaard is een debit card. Een creditcard is iets dat voor sommige mensen handig kan zijn, maar verre van een normaal iets. Dat kun je een mening noemen, maar het is een feit. Niet voor niets dat er steeds meer bedrijfjes prepaid creditcards aanbieden, want de gemiddelde nederlander heeft geen creditcard. het is vaak ook helemaal niet handig, omdat je met het kopen van een huis of een lening voor een auto aanvragen, in de problemen kunt komen vanwege het bezit van zo'n kaart.

Ik wil, net als de gemiddelde nederlander, helemaal niet zo'n kaart bezitten.

Mijn houding is normaal. Ik heb een spaarrekening, dus ik heb geen creditcard nodig. Ik ga ook niet meer geld uitgeven voor het uitgeven van geld. Een creditcard is geldverspilling welke ik helemaal niet nodig heb.

Dat kun je averrechts noemen, maar dat is volkomen normaal.
:z :F meer dan 55% in NL heeft een CC, meer dan 38% doet ook in NL betalingen met een CC. Ik ken meer mensen die nog nooit van PayPal gehoord hebben dan een CC... Succes in ieder geval met je keuze 8)7 Sparen != CC

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TakeAway
JB schreef op maandag 4 februari 2019 @ 12:46:
[...]

:z :F meer dan 55% in NL heeft een CC, meer dan 38% doet ook in NL betalingen met een CC. Ik ken meer mensen die nog nooit van PayPal gehoord hebben dan een CC... Succes in ieder geval met je keuze 8)7
in 2017 waren er 0.74 credit card per persoon in Nederland....
Ik ken kon eigenlijk niemand die geen CC heeft, tot nu nu :*)

Maar we dwalen af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

TakeAway schreef op maandag 4 februari 2019 @ 12:50:
[...]

in 2017 waren er 0.74 credit card per persoon in Nederland....
Ik ken kon eigenlijk niemand die geen CC heeft, tot nu nu :*)

Maar we dwalen af...
:D Dat is toch veel 8)7
Onderzoek van de Nederlandsche Bank toont aan dat ongeveer 55 procent van alle consumenten in Nederland een creditcard heeft. De meeste Nederlanders prefereren echter het gebruik van een bankpas/pinpas of cash geld als betaalmiddel, zeker aan de kassa. In 2016 rekenden we ruim 3,5 miljard keer af met de pinpas, ten opzichte van slechts 45 miljoen transacties met de creditcard.
https://www.creditcard.nl...g-niet-weg-van-creditcard

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zoetemelk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-10-2024
jaspov schreef op donderdag 6 december 2018 @ 20:08:
Sinds kort een Ring pro deurbel. Bevalt tot nu toe vrij goed, basiservaring is prima. Wel wat kleine vragen en al zoekende op internet is er niet echt een supportforum oid. Je kan support mailen maar ik kan - tenzij ik iets mis- nergens een community vinden. Hier op tweakers zie ik voornamelijk topics over installatie, geen centraal "ervaringen" topic. Als er animo is wil ik als er tijd is wel iets opzetten.

Vragen die ik tot nu toe zelf nog heb:
-Installatie is gelukt met meegeleverde adapter voor in de meterkast. Er is een 24v adapter meegeleverd omdat de vaak standaard geinstalleerde 8v niet zou volstaan. Alles werkt goed echter geeft de app aan dat de deurbel 3954mV ontvangt, net geen 4V. Dat krijgt in de app zelfs het label "good" mee en is dus prima. Ik mis vast iets maar waarom krijgt hij maar 4V van een 24V adapter? Ik heb support gemaild en die geven zelfs aan dat hij maximaal 4200 mag ontvangen. Waarom is dan een 24V adapter nodig? Nogmaals alles werkt prima, meer uit interesse dat ik dit wil begrijpen

-Eerder dit jaar is de Event timeline functie uitgerold. Volgens techhive zou dit in November voor iedereen beschikbaar moeten zijn onder "new features". Ik heb die echter niet. De support pagina van Ring over dit onderwerp is al van April. Hebben anderen deze feature al wel? is dit wellicht gekoppeld aan de regio/land?

https://www.techhive.com/...ing-timeline-feature.html
https://support.ring.com/...704763-Video-Timeline-FAQ
Het voltage zit bij mijn Ring pro op 3929mV (met 24v adapter in meterkast) en zit al een tijdje (sinds november) rond deze waarde. Blijkbaar heeft de Ring pro hier voldoende aan.

Zojuist in de Android app gekeken, daar is Event timeline feature beschikbaar, ik moest hem alleen wel aanzetten in de settings van de app.
Event Timeline is aan te zetten onder "new features" daar staan bij mij nu de volgende opties:
- Camera Previews
- Event History Timeline

[ Voor 4% gewijzigd door Zoetemelk op 04-02-2019 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
Op iOS is de event timeline er inmiddels ook. Inderdaad wel activeren onder “new features”.

Stap in de goede richting maar mis toch wel een thumbnailoverview. Collega heeft een Netatmo en die heeft dat wel, toch wel erg makkelijk en hij sorteert ook nog op mensen en dieren (katten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clark klont
wat ik nu doe is in de ochtend en avond even op de bel drukken. ik merk dat je dan een seconde of 30 moet wachten maar wat daarna allemaal komt binnen 5 seconden wordt gemeld op de chime en telefoon.

Lijkt wel alsof de doorbell in een slaapstand o.i.d. gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nougat
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 08-05 00:24
Clark klont schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 10:32:
wat ik nu doe is in de ochtend en avond even op de bel drukken. ik merk dat je dan een seconde of 30 moet wachten maar wat daarna allemaal komt binnen 5 seconden wordt gemeld op de chime en telefoon.

Was wellicht weer geïnteresseerd in een Ring, maar na dit gelezen te hebben haak ik maar snel weer af.

Dit probleem had ik dus met de 1e versie van jaren geleden ook...

Soms hoorde ik wat voor de deur en zag ik de pakketbezorger wegrijden al voordat de Ring af ging (ongeveer 2 op de 5 keer hoorde je helemaal niets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
Clark klont schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 10:32:

Welke bel heb je? bedraad of accu? Verder hier geen problemen mee, of als die van jou aard gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clark klont
TakeAway schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 10:39:
[...]

Welke bel heb je? bedraad of accu? Verder hier geen problemen mee, of als die van jou aard gehad.
Accu, ring 2. wifi is good, zowel de chime pro als de doorbell zelf. Hieraan kan het niet liggen. Ga binnenkort eens contact opnemen met de helpdesk en mijn bevindingen doorgeven. wellicht dat er een simpele oplossing voor is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
Geen ervaring met accu power Ring, maar het kan zijn dat als de accu bijna leeg is, hij automatisch in een besparingsmodus springt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clark klont
heb twee accu's onder de 20 % wissel ik deze. dus in het rood gaat de bel niet, gebeurt overigens random dus ook net na het vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andy88
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-05 16:39
Dit topic geheel doorgelezen want ik wil er ook één aanschaffen. Ik heb wel nog een paar vragen die medegebruikers wellicht kunnen beantwoorden:
1) Hoe is de batterijduur in praktijk?
2) Is de ring v2 de meerprijs in jullie optiek waard?
3) Ik las op hun site dat cloud opnames 30 dagen beschikbaar blijven. Kan ik een video opname downloaden of exporten in het geval dat deze 30 dagen niet volstaan?

Alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
V2 is stukken beter dan v1 vooral omdat je een 2e accu erbij kunt nemen, aanrader als de bel niet op stroom kan. Verder betere beeld kwaliteit en veel meegeleverde accessoires.

Batterijduur hangt erg af van of je ook live view en motionsensing aanzet. Zo ja dan zeker 2e accu nemen...

Zowel downloaden als exporteren beelden kan ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cupra4
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-05 17:34
Heeft iemand een idee van het dataverbruik van de Ring? Verbruikt ie alleen data als er beweging is of wordt er 24x7 opgenomen? Ik zit achter een verbinding met een beperkte bundel en zit niet te wachten op GB's per dag qua verbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
cupra4 schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 13:04:
Heeft iemand een idee van het dataverbruik van de Ring? Verbruikt ie alleen data als er beweging is of wordt er 24x7 opgenomen? Ik zit achter een verbinding met een beperkte bundel en zit niet te wachten op GB's per dag qua verbruik.
Hij filmt niet 24/7, en verstuurd dus ook niet 24/7 een videostream.
Welk pingt hij elke 30 seconden je DNS server. (serieus why.. :X)
Maar ik kan me niet voorstellen dat er verder (significant) data wordt verstuurd.

Indien je aangeeft dat hij alleen moet opslaan bij het indrukken van de bel, dan doet hij dat.
Videobestand is ~16 a 20MB / stuk. (minimaal, en per minuut film) maar ik durf niet te zeggen of dit ook je daadwerkelijke upload grootte is.
Als je ervoor kiest om bij elke beweging op te nemen dan gaat het natuurlijk een stuk harder met de data. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cupra4
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-05 17:34
SmiGueL schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 14:22:
[...]

Hij filmt niet 24/7, en verstuurd dus ook niet 24/7 een videostream.
Welk pingt hij elke 30 seconden je DNS server. (serieus why.. :X)
Maar ik kan me niet voorstellen dat er verder (significant) data wordt verstuurd.

Indien je aangeeft dat hij alleen moet opslaan bij het indrukken van de bel, dan doet hij dat.
Videobestand is ~16 a 20MB / stuk. (minimaal, en per minuut film) maar ik durf niet te zeggen of dit ook je daadwerkelijke upload grootte is.
Als je ervoor kiest om bij elke beweging op te nemen dan gaat het natuurlijk een stuk harder met de data. ;)
Top. Dan komt het wel goed. Als ik een zone kan opgeven waarbinnen opgenomen moet worden dan kom ik er wel mee uit. Dan reageert ie niet op auto's die voorbij rijden. Zal de kat van de buren instrueren buiten het gebied te blijven 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rennie01
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 08-05 16:20
Ik ben van plan de Ring Pro deurbel aan te schaffen. Nu zit ik met de volgende uitdaging. Bij mijn huidige (standaard) deurbel komt de beldraad rechts uit de muur de deurbel in. (en dus niet via de achterkant).

Kan ik bij de Ring deurbel ook aansluiten, terwijl de draad via de rechterkant binnenkomt?
Ben heel benieuwd of dit werkt en zoniet wat mogelijke alternatieven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
Rennie01 schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 17:44:
Ik ben van plan de Ring Pro deurbel aan te schaffen. Nu zit ik met de volgende uitdaging. Bij mijn huidige (standaard) deurbel komt de beldraad rechts uit de muur de deurbel in. (en dus niet via de achterkant).

Kan ik bij de Ring deurbel ook aansluiten, terwijl de draad via de rechterkant binnenkomt?
Ben heel benieuwd of dit werkt en zoniet wat mogelijke alternatieven zijn.
Dan zou ik de draad infreezen. Anders gaat hij niet onder de Ring door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-05 23:51
Heeft iemand een link voor de juiste trafo. Ik vond dat accu verwisselen maar vervelend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
Deef_K schreef op zondag 19 mei 2019 @ 08:41:
Heeft iemand een link voor de juiste trafo. Ik vond dat accu verwisselen maar vervelend worden.
Google? ring trafo. 1ste hit?
En gebruikt dan 24v :*)

[ Voor 5% gewijzigd door TakeAway op 19-05-2019 09:11 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-05 07:07
Ik heb nu 3 jaar de ring pro.

2 jaar geleden, de eerste PRO laten vervangen. Met support ruim 2 dagen troubleshooten. De ring liet een vreemd patroon zien. Blijkbaar zat het device vast in zijn firmware upgrade.. Kosten loos een nieuwe unit gekregen.

Nu gebruik ik nooit de voordeur gezien aan de achterkant bij de tuin parkeren.
Echter nu was ik ik voor en de knop van de bel is stuk. soort gelijk probleem als https://www.reddit.com/r/.../ring_pro_button_cracked/

Support gebeld, en nu ook zonder problemen wordt er eerst een nieuwe bel toegestuurd, waarna ik 30 dagen de tijd krijg om de oude bel terug te sturen...

Ik vind dat eigenlijk wel een goede service....

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:32
Gisteren bleek ineens dat mijn Ring Pro geen ontvangst meer heeft. Gepoogd te resetten etc. Werkte allemaal niet.
Tweet gestuurd naar Ring en binnen no time een mail dat ze de Ring uit hebben gelezen, het ding kaduuk is en ik een nieuwe krijg. Zou hem binnen 5 werkdagen moeten ontvangen. Moet uiteraard wel de oude bel opsturen. Goeie service moet ik zeggen!
Het was serieus binnen 2 mails volledig geregeld.

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eindje89
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 31-03 10:28

eindje89

smoothway.nl

Ik ben aan het overwegen om de Ring Video Doorbell Pro aan te schaffen. In de Pricewatch zie ik de bel het goedkoopst voor €261,13.

Nu zie ik het bij de Hornbach voor €219,- :) .

Is dit dan wel de laatste versie?

@ridesmoothway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland1971
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-12-2024
Hallo,

Ik heb een vraagje mbt de ring deurbel 2 , als ik alleen de accu/batterij gebruik kan ik dan de optie live view gebruiken.

Ik had eerder de ring1 maar kon er geen gebruik van maken vandaar deze vraag.

alvast bedankt voor de reactie´s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Roland1971 schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 10:42:
Hallo,

Ik heb een vraagje mbt de ring deurbel 2 , als ik alleen de accu/batterij gebruik kan ik dan de optie live view gebruiken.

Ik had eerder de ring1 maar kon er geen gebruik van maken vandaar deze vraag.

alvast bedankt voor de reactie´s
Uiteraard kan dat, en bij de ring 1 ook gewoon trouwens (wij hebben beide). Het nadeel van live view aan hebben staan is dat het batterij vreet, dus op vaste stroom is wel minder bewerkelijk.

Dus ja, het kan, moet je wel je accu erg vaak opladen. Zorg dus sowieso voor een 2e accu zodat je er altijd 1 opgeladen hebt liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland1971
Dragon2 , ik had vorig jaar de ring 1 , daar kon het bij mij niet live view, misschien in de tussen veranderd dmv een update , een tweede accu lijkt mij wel handig voor de ring 2 , moet je dan weer alles opnieuw instellen als men de accu verwijdert en dan een nieuwe erin doet ?????

Nog een vraagje mbt abbo van 30 euro per jaar , dat kan alleen creditkaart , master of visa ,maar kan dit ook met een virtuele masters/ visa kaart of een prepaid kaart??

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Roland1971 schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 13:35:
Dragon2 , ik had vorig jaar de ring 1 , daar kon het bij mij niet live view, misschien in de tussen veranderd dmv een update , een tweede accu lijkt mij wel handig voor de ring 2 , moet je dan weer alles opnieuw instellen als men de accu verwijdert en dan een nieuwe erin doet ?????

Nog een vraagje mbt abbo van 30 euro per jaar , dat kan alleen creditkaart , master of visa ,maar kan dit ook met een virtuele masters/ visa kaart of een prepaid kaart??

alvast bedankt.
Wij hebben de ring 1 al langer dan vorig jaar, kon meteen vanaf het begin live view hoor. Gedeeltelijk daarom hebben we hem ook gekocht. Maar je zegt niet precies WAT er dan niet kon... Als je geen verbinding kreeg bv dan zal het eerder aan je wifi netwerk liggen.

En nee uiteraard hoef je niks onieuw in te stellen bij accu-wissel, dat hoef je nu toch ook niet als je je ring1 oplaadt? ;)

Voor de cc, zal vast werken maar dan moet je de klantenservice bellen als je het zeker wilt weten. Of gewoon proberen... Je zit op Tweakers hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland1971
@dragon2 : bedankt voor je snelle reactie ,super.

Mijn wifi verbinding is oke , ook als ik buiten bij de voordeur met de telefoon ben heb ik goede verbinding ,maar kon de ring1 niet openen met live view, bleef hang , maar blijkbaar ben ik niet de enige.

Maar zou toch graag een ring2 willen hebben , beter beeld, accu verwisselbaar ( ring1 een ramp) , de ring2 is momnteel in de aanbieding bij hornbach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
eindje89 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 09:52:
Ik ben aan het overwegen om de Ring Video Doorbell Pro aan te schaffen. In de Pricewatch zie ik de bel het goedkoopst voor €261,13.

Nu zie ik het bij de Hornbach voor €219,- :) .

Is dit dan wel de laatste versie?
Volgens mij is er maar 1 versie van de pro. Overigens is hij bij amazon twee maal per jaar nog wel goedkoper dan dat (prime day en black friday 179 uit mijn hoofd, met transformator en gong)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland1971
Vandaag de ring 2 gekocht bij Hornbach voor 159, wat een geweldig beeld zeg , voor de rest moet ik even weg wijs door het menu komen , weet niet of dit de laatste versie is , weet ook niet hoe je dit kunt herkennen , maar goed tot nu toe tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
  • Laatst online: 08-05 18:55
Roland1971 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 19:21:
Vandaag de ring 2 gekocht bij Hornbach voor 159, wat een geweldig beeld zeg , voor de rest moet ik even weg wijs door het menu komen , weet niet of dit de laatste versie is , weet ook niet hoe je dit kunt herkennen , maar goed tot nu toe tevreden.
Ring 2 is de laatste versie. Er is nog een versie als zijnde een die je in de plek kan zetten van je deurspionnetje. Specs-wise zijn er weinig verschillen.
Hier al enkele maanden een Ring Pro geinstalleerd. Enorm tevreden over de functies. Geen problemen met ‘lag’ tussen deurbeldruk en melding op de chime en iphones. Maar dat heeft voornamelijk te maken met feit dat de Ring Pro op 5Ghz connect op een ubiquiti UAP-AC-Pro: RSSI waarde is tussen de 49 - 52 (en ja ik realiseer me dat dat niet aan ubiquiti ligt en met andere accesspoints ook bereikt kan worden 😉)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
  • Laatst online: 08-05 11:41
technoaddict schreef op maandag 14 januari 2019 @ 14:20:
Afgelopen vrijdag eindelijk de juiste replacement ontvangen. Bij deze nieuwe moest ik bij de setup ook connectie maken met het WIFI netwerk van de Ring, maar gelukkig ging dat dit keer wel goed.
Die vertraging waar Clark klont het ook heeft heb ik ook. Maar voor mijn gevoel gaat het de laatste dagen beter dan afgelopen vrijdag, dus ik moet het nog even aankijken.
Ik heb hetzelfde probleem/situatie als jij beschrijft. Is het bij jou opgelost na vervanging van de Ring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Ruimzicht schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 10:52:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem/situatie als jij beschrijft. Is het bij jou opgelost na vervanging van de Ring?
Bij mij is het inderdaad opgelost na vervanging.

Enige probleem wat ik nog heb, en dat heb ik al sinds het begin, is dat de intercom functie niet goed werkt. Veel te veel storing tijdens praten via de Ring / app op de telefoon. Dus echt communiceren via de Ring doe ik vrijwel nooit, want dat werkt gewoon niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland1971
Vraagje mbt de ring 2 , ben erg tevreden , nu vroeg ik mij af kan ik bv alexa dot gebruiken ipv de ring chime , zodra iemand aanbelt is het te horen via de alexa dot ( spraak) . als dat zo is heeft iemand ervaring hiermee en welke versie kan ik dan gebruiken.

alvast bedankt voor de reactie.

ps dus geen motion alerts op de alexa dot . dat is te veel van het goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Roland1971 schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 07:07:
Vraagje mbt de ring 2 , ben erg tevreden , nu vroeg ik mij af kan ik bv alexa dot gebruiken ipv de ring chime , zodra iemand aanbelt is het te horen via de alexa dot ( spraak) . als dat zo is heeft iemand ervaring hiermee en welke versie kan ik dan gebruiken.

alvast bedankt voor de reactie.

ps dus geen motion alerts op de alexa dot . dat is te veel van het goede.
Iedere Amazon echo kun je gebruiken op die manier. Ik krijg dus door het hele huis: 'There's somebody at the front door.' te horen. Super handig.

Als je ook beeld wilt en evt terugpraten dan heb je een echo show of echo spot nodig.

Een fire tablet met Alexa kan ook nog maar die liep bij mij iig wat achter met de rest met doorgeven, irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland1971
@dragon2 : alweer bedankt voor je reactie.

Dus dan kan ik de motion alerts uitzetten op de Amazon echo , want dat zou niet te doen zijn .

Dat over de show of echo spot daar moet ik dus tegen terug praten voor het beeld van de voordeur, is erg jammer als dat zo is , zou liever willen hebben dat als iemand aanbelt , je gelijk beeld heb.

Maar dan ga ik liever voor de eerste optie, want heb hier ook een google home mini die kan ik dan beter wegdoen/ verkopen , want die heeft helemaal niets met de ring.

mvg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland1971
Hallo ,

Ik wil mijn ring doorbell 2 koppelen aan de amazon echo dot ,zodat iemand op de bel drukt deze over gaat op, maar het lukt niet zo , onder camera´s staat dan front door , connected via ring.com , description ring video doorbell 2 , type camera , en dan enabled , als ik dan op de bel druk niets????

wie o wie???

alvast bedankt voor de reactie´s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Roland1971 schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 19:00:
Hallo ,

Ik wil mijn ring doorbell 2 koppelen aan de amazon echo dot ,zodat iemand op de bel drukt deze over gaat op, maar het lukt niet zo , onder camera´s staat dan front door , connected via ring.com , description ring video doorbell 2 , type camera , en dan enabled , als ik dan op de bel druk niets????

wie o wie???

alvast bedankt voor de reactie´s.
En WAT heb je dan enabled? Dus in dat stukje wat boven je wat warrige omschrijving staat (screenprints willen weleens helpen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland1971
@dragon2:

Front Door.
Type
Camera

Zo zit het uit in de app van Alexa.(beta versie )

Weet niet of ik iets fout doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Mbt motion kan de Ring echt nog een flinke slag maken. Wat een basic drama is dat zeg. Collega gebruikt de Nest deurbel maar die herkent oa personen ipv "alles" en ook de false alarms van voertuigen die langs rijden gaan nogal vervelen. Inrichten van de motion detection zone helpt geen reet.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-05 13:39
Hmm, gisteren twee bezorgers aan de deur gehad, maar wat ik ook zei, ze deden niets op mij uit. Toen ik gisteravond thuis kwam bleek dat er geen audio werd verstuurd vanuit de Ring-app naar de originele Ring Doorbell die bedraad is aangesloten. Nu draai ik wel iOS 13 public beta, dus wellicht is dat het euvel. Later vandaag even testen met een oudere iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland1971
Bij Hornbach is de ring v2 nog maar 145 euro
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.