[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 93 ... 103 Laatste
Acties:
  • 270.166 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Swaha schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 00:20:
Lijkt erop dat ze op dit moment met veel geweld BTC naar beneden willen krijgen, maar die weert zich kranig.
Althans, tot op heden......
Het lijkt er voor mij op dat iemand net een market sell deed op meerdere coins en met grote hoeveelheden in 1x tegelijk. Die spike is op meerdere munten te zien. Vaag dat iemand dat op die manier zo doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:19

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Proberen wat stoplossjes af te laten gaan?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 18:07
Op Bitmex probeert iemand kost wat het kost met 2-2,5 miljoen XBT te ondersteunen met z'n bids, die hij af en toe ff weghaalt en dan weer terugzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 00:21:
Ik vermoed dat een vrij effectieve manier is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Heb een slecht gevoel over deze nacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Tominatie schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 00:25:
Dan stap je er toch uit met je handels mandje? :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
De bedoeling of niet, maar er zijn net inderdaad een hele zooi stop losses af gegaan. Lekker lullig voor die mensen.

Edit: Het koop orderboek is ook megadun. Tussen de 3950 dollar en 3920 dollar staat misschien 20 BTC. Dan een 50BTC marketsell er tegen aan en dit is wat je krijgt.

[ Voor 42% gewijzigd door PilatuS op 09-01-2019 00:29 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Nu online

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/79f32ca4c2243dc2b9e25206cccce910/tenor.gif?itemid=5236371

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Storm300
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-12-2023
PilatuS schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 00:28:
De bedoeling of niet, maar er zijn net inderdaad een hele zooi stop losses af gegaan. Lekker lullig voor die mensen.

Edit: Het koop orderboek is ook megadun. Tussen de 3950 dollar en 3920 dollar staat misschien 20 BTC. Dan een 50BTC marketsell er tegen aan en dit is wat je krijgt.
Lullig of niet, ik vind SL een schijnveiligheid.
Of je trade en zit er bovenop of je HODLt of zit in een stablecoin.

Met SL loop je enorm veel risico, misschien was het wel een simpel tikfoutje (wel van een whale), zit je dan met je SL.
Ik doe het in ieder geval nooit, zeker niet de nacht in.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Bang dat er een rode paal wacht tot jij slaapt?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HSuH8hLLD5EnluvnUiQkoILM/full.jpg

Ik zou er geen nachtmerries van krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Die dump was alleen op Binance, op Bitstamp, Bitmex, Coinbase en Bitfinex was er niets van te zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Storm300 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 00:33:
[...]

Lullig of niet, ik vind SL een schijnveiligheid.
Of je trade en zit er bovenop of je HODLt of zit in een stablecoin.

Met SL loop je enorm veel risico, misschien was het wel een simpel tikfoutje (wel van een whale), zit je dan met je SL.
Ik doe het in ieder geval nooit, zeker niet de nacht in.
Mee eens hoor. Waar ik het persoonlijk wel nuttig voor vind: Kopen op support, er bij zijn dat de boel even mooi stijgt en dan een stop loss net boven je aankoopprijs. Stijgt het door zit je goed, maar ben je wel zeker van geen verlies. En inderdaad, ook dan loop je het risico dat ie gehit wordt. Zeker zoiets als wat we net zagen is killing voor een stop loss, maar een 200 dollar candle omlaag meepakken terwijl het ook 50 dollar had kunnen zijn, daar is ie voor. ook al kost je dat soms winst.

Edit: Verder is het rekening houden met de trend. Vanaf de 6k omlaag, zeker wel. Vanaf de 3.1k omhoog, niet. Pak in de nacht vanaf de 6k omlaag maar een 800 dollar candle, dan ben je blij met 100 dollar verlies. Nu is dan wel weer een lastige positie, maar soms is het duidelijk dat het wel verstandig is, zoals bij de val omlaag vanaf 6k op bijvoorbeeld 5k toen er nog een 1000 dollar run omlaag kwam. Je moet het alleen heel goed afwegen wanneer wel en wanneer niet en vooral ook waar precies. Er zijn slechte plekken voor een stop loss en goede plekken.

[ Voor 23% gewijzigd door PilatuS op 09-01-2019 00:42 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 00:35

Malarky

Wils voor wat ieder

NoE schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 18:16:
Probeerde begin deze middag HOT voor 15 te kopen, geen doorkomen aan...
Waarom niet via hot/eth ingeslagen?

Hmm zil/btc is door de 575 eindelijk heen erg positief. Maar zil/eth staat heel lullig hoog op 16 en heeft allesbehalve de historie daar doorheen te breken, uitschieters naar 17 daargelaten.

Andersom ziet trx/btc er prachtig uit. Trx/eth daarentegen: veel te wilde pump daar krijgt tron artikel de rekening voor. Tron/eth loopt veel gelijkmatiger en zulke pumps krijgen standaard een dump.

Neo/usdt, neo/btc en neo/eth allemaal uitgebroken en veel ruimte tot volgende resistance. Daar verwacht ik mooie dingen.

Resistances op:
Neo/usdt op 12.5 dollar
Neo/eth op 7 wei
Neo/btc op 26 sat

Veilige winst: verkopen als 1 van deze levels geraakt wordt. Welke dat is hangt ook van btc en eth koers van dat moment af.

[ Voor 114% gewijzigd door Malarky op 09-01-2019 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Malarky schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 00:58:
[...]
Neo/usdt, neo/btc en neo/eth allemaal uitgebroken en veel ruimte tot volgende resistance. Daar verwacht ik mooie dingen.
Even een vraagje aan jou hoe jij hier tegenaan kijkt. Wat je zegt over NEO, mee eens hoor, maar is dit niet alleen als BTC mee wil werken ? Dat vind ik toch vaak lastig aan alts en hun weerstand. Prachtig dat ze door de weerstand heen zijn, maar je hebt een BTC nodig die stijgt of sideways gaat. Zie je NEO dit doen als BTC zakt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Gele hesjes organiseren bankrun in Frankrijk
Misschien offtopic maar het geeft wel aan dat je saldo bij een bank onbetrouwbaarder is al je BTC pf want het geld hebben de banken niet.
Bron: https://biflatie.nl/gele-...ren-bankrun-in-frankrijk/
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
RaptorXS schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 02:10:
[...]

Misschien offtopic maar het geeft wel aan dat je saldo bij een bank onbetrouwbaarder is al je BTC pf want het geld hebben de banken niet.
Was het niet zo dat banken 10% ofzo moeten hebben van wat ze uitlenen, of nog minder zelfs ? Laat staan dat ze genoeg geld hebben om op te laten nemen als mensen dat massaal willen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
PilatuS schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 02:19:
[...]

Was het niet zo dat banken 10% ofzo moeten hebben van wat ze uitlenen, of nog minder zelfs ? Laat staan dat ze genoeg geld hebben om op te laten nemen als mensen dat massaal willen ?
Zover mij bekend, maar een procent of 4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Nu online

twain4me

RaptorXS schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 02:10:
[...]

Die mensen hebben geen idee waar ze aan beginnen. |:(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Wat zijn die Fransen ook een amateurs, je hoeft de banken niet te laten klappen om zonder cash te zitten. Wij laten gewoon het geldtransport failliet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus zaterdag een storing in Frankrijk bij de geldautomaat...
En bankrun verkomen...

Ik ga slapen... Met te veel LTC... En zil. En hot
Tot morgen .. Ps, niet bellen als het mis gaat... Ik zi het straks wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 14:21

NoE

Que?

Malarky schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 00:58:
[...]

Waarom niet via hot/eth ingeslagen?
Hmmm, tja dat was zeker een goede optie. Heb er nu NEO's maar voor gekocht, die gingen ook goed.

We love the smell of innovation in the morning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:27
Slux schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 22:55:
[...]

Heb je dit ook gelezen ?

New Feature: Balance Freeze

Bron Ripple.
https://ripple.com/files/GB-2014-02.pdf

[...]

Onjuist en heeft alles met XRP te maken.
De uitleg in de pdf gaat over gateways.
Dit zegt David Schwartz er over.
Only gateways can freeze. Ripple is not a gateway. So if you asked Ripple, we could not have helped you. And XRP has no gateway since it's naive and doesn't need one. So if XRP, nobody can freeze it.
David Schwartz voor diegene die hem niet kennen :
CTO at Ripple; one of the original architects of the XRP network.

[ Voor 10% gewijzigd door Dacuuu op 09-01-2019 03:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:08
Ah wat is dit fijn wakker worden met HOT en ZIL als grootste holdingen. Nu nog 500% stijging en ik sta weer kiet :z

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Dacuuu schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 03:45:
[...]

De uitleg in de pdf gaat over gateways.
Dit zegt David Schwartz er over.

[...]

David Schwartz voor diegene die hem niet kennen :

[...]
What is a Ripple Gateway?
Ripple Gateways are businesses that provide a way for money and other forms of value to move in and out of the ripple network.
Gateways can be banks, money service businesses, currency exchanges, or any other financial institution.

Dus gateway's kunnen een freeze instellen, in dat document van 2014 staat duidelijk beschreven hoe het werkt door die freeze protocol wat ze hebben ingebouwd, en nu creëren ze verwarring om het tegenovergestelde te roepen dat ze geen freeze kunnen instellen 8)7

Als ik er een bende van maak dat kunnen gateways mijn XRP bevriezen.

Nog een uitleg
https://news.bitcoin.com/...-freeze-users-funds-time/

[ Voor 18% gewijzigd door Slux op 09-01-2019 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:51
Hot 19 sats 8)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Lekker wakker worden zo, al is de reden voor de stijging van HOT me niet echt duidelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkownage
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-12-2022
ZIL blijft precies gaan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Slux schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 07:27:
[...]

What is a Ripple Gateway?
Ripple Gateways are businesses that provide a way for money and other forms of value to move in and out of the ripple network.
Gateways can be banks, money service businesses, currency exchanges, or any other financial institution.

Dus gateway's kunnen een freeze instellen, in dat document van 2014 staat duidelijk beschreven hoe het werkt door die freeze protocol wat ze hebben ingebouwd, en nu creëren ze verwarring om het tegenovergestelde te roepen dat ze geen freeze kunnen instellen 8)7

Als ik er een bende van maak dat kunnen gateways mijn XRP bevriezen.

Nog een uitleg
https://news.bitcoin.com/...-freeze-users-funds-time/
JNFX, SendFriend, Transpaygo, FTCS and Euro Exim Bank die nu XRP gebruiken zullen dus zelfs beslissen hoe ze xrp implementeren.

Om even het vraagstuk uit elkaar te trekken:
De xrp die op mijn ledger staan, kan niemand freezen.
De xrp die een bank van A naar B stuurt kan wel worden teruggedraaid, mits ze die functie dus geïmplementeerd hebben.
Only gateways can freeze. Ripple is not a gateway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:15

ScreamGT

joejoe

Dacuuu schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 08:04:
[...]

JNFX, SendFriend, Transpaygo, FTCS and Euro Exim Bank die nu XRP gebruiken zullen dus zelfs beslissen hoe ze xrp implementeren.

Om even het vraagstuk uit elkaar te trekken:
De xrp die op mijn ledger staan, kan niemand freezen.
De xrp die een bank van A naar B stuurt kan wel worden teruggedraaid, mits ze die functie dus geïmplementeerd hebben.

[...]
Hij snapt het niet, of hij wil het niet snappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 17:59

raq

Drgn ging ook lekker, m'n hele bag toch maar van de hand gedaan. Winst pakken, koop m later wel terug voor minder. Of niet

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
ScreamGT schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 08:22:
[...]

Zijn we het daar over de eens. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
ScreamGT schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 08:22:
[...]

Ik snap het heel goed maar wij begrijpen elkaar niet, ;)

Precies zoals @Dacuuu uitlegt is het geval, transacties kunnen worden geblokkeerd het is dan toch minder decentraal als men zegt, en er zijn genoeg vage exchanges en financiële instellingen die dat dus kunnen doen.
Het tegenovergestelde van het doel van crypto.

Om je XRP van punt A naar punt B te krijgen heb je een gateway nodig, en dat kunnen ze blokkeren door die freeze

[ Voor 9% gewijzigd door Slux op 09-01-2019 08:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 00:35

Malarky

Wils voor wat ieder

PilatuS schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 01:40:
[...]

Even een vraagje aan jou hoe jij hier tegenaan kijkt. Wat je zegt over NEO, mee eens hoor, maar is dit niet alleen als BTC mee wil werken ? Dat vind ik toch vaak lastig aan alts en hun weerstand. Prachtig dat ze door de weerstand heen zijn, maar je hebt een BTC nodig die stijgt of sideways gaat. Zie je NEO dit doen als BTC zakt ?
De mate van nieuwe energie in allerlei grote alts garrandeert mij dat de btc geen grootse negatieve dingen gaat doen. Mijn ervaring is dat de btc alleen valt (90% gevallen) als:
- grote alts geparkeerd staan;
- grote alts al een enorm groene candle achter de urg hebben laatste 12-72uur;
deppenboks schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 07:54:
Lekker wakker worden zo, al is de reden voor de stijging van HOT me niet echt duidelijk....
Pak hot/eth er maar bij. Vrije val ontstaan op 15 dec op 50 wei: en jawel de pump ook precies tot dat niveau. Denk dat dit het ongeveer wel is. Misschien 55 wei nog gezien pumpje in december.

Hou VET in de gaten. Die is eindelijk vetrokken lijkt het

[ Voor 23% gewijzigd door Malarky op 09-01-2019 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Slux schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 08:31:
[...]

Ik snap het heel goed maar wij begrijpen elkaar niet, ;)

Precies zoals @Dacuuu uitlegt is het geval, transacties kunnen worden geblokkeerd het is dan toch minder decentraal als men zegt, en er zijn genoeg vage exchanges en financiële instellingen die dat dus kunnen doen.
Het tegenovergestelde van het doel van crypto.

Om je XRP van punt A naar punt B te krijgen heb je een gateway nodig
Er zijn genoeg shady exchanges (geweest) die er met de hele inhoud vandoor gingen. Daar heb je geen xrp freeze functie voor nodig. :P

Als grote bank wil je gewoon een terug draai functie hebben. En als de functie aanstaat voor bank to bank, zie ik het probleem niet. Maar gelukkig is iedereen vrij om eigen keuzes te maken. Ik zie het rooskleurig in voor XRP. En gun uiteraard de rest ook het beste.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
@Malarky
Je hebt een punt, ondanks verwoede pogingen lijkt hij niet richting de 3800 te kunnen zakken, en is de een na de andere coin aan de beurt voor een grote stijging. Als dit zo is zou dit het begin van een prachtige stijging kunnen zijn echter ik ben wantrouwend.

Dit betekend nml ook dat de meesten erg veel verdiend hebben de afgelopen dagen en de BTC Dominantie afgenomen moet zijn aangezien het geld verdiend is in de ALTS. Ervaring van de afgelopen weken leert toch wel dat wat er ook gebeurd de BTC altijd aan het laatste eind trekt.

Dus hoe dan ook er komt een grote move, en ik ben benieuwd of we in staat zijn de mega wall van 4100 te kunnen slechten. Ik ben er bang voor tbh, er staat heel veel in de weg + dat de BTC vaak contra de verwachtigingen gaat (Longs staan High, er is iemand die heeeeeel veeeeeel geld moet uit gaan keren als het inderdaad flink stijgt, en diegene zal dat willen voorkomen.....) en dan wordt het toch echt wel een flinke candle down ben ik bang.

Edit en bedankt voor je tip VET, hopend op een dipje van BTC ga ik daar zo instappen met wat centjes.

[ Voor 17% gewijzigd door Thommie.nl op 09-01-2019 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Hoe zit het precies met het Chineze nieuwjaar trouwens en de verhouding met BTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Malarky schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 08:34:
[...]
Pak hot/eth er maar bij. Vrije val ontstaan op 15 dec op 50 wei: en jawel de pump ook precies tot dat niveau. Denk dat dit het ongeveer wel is. Misschien 55 wei nog gezien pumpje in december.
15 december is ook de dag dat eth begon te stijgen. Dus een vrije val tov eth klopt, maar tov usdt niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ik weet nog dat ze 500 euro koste tijdens mining hype.

169,95 maar!

http://www.ibood.com/extr...on-rx-580-videokaart.html

[ Voor 4% gewijzigd door New Yorker op 09-01-2019 09:35 ]

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Mooie deal! Kopen en voor 200 verkopen op marktplaats. pak je toch 30 euro >:)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotcom87
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06:39
Net al een deeltje van mijn VET verkocht (klinkt niet dubbelzinnig). Gekocht @ 106 sat, verkocht op 113 sat. Denk dat er nog meer in zit, dan kan ik de rest ook nog verkopen. ONT is ook nog aan een kleine run bezig. Fijne dagen zo! 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Marktupdate: “Rusland wil 10 miljard aan bitcoin”, Hongkongse miljardair leidt kapitaalronde Bakkt
Door Premindra Rajaram9 januari 2019
Voor de liefhebbers: https://bitcoinmagazine.n...eidt-kapitaalronde-bakkt/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:08
Tron weer vertrokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
DAMAGE schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 00:21:
Het is hun in ieder geval niet gelukt vannacht dus steeds in de race :) Hopelijk geen Bart mogen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slapen met TLC was niet handig..
Ben niet verder dan gisteren toen ik instapte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Zeker leuke docu, zo zie je maar weer hoe verrot het financiële systeem is, een staat die bepaald wat de waarde van het geld is zonder een onderliggende waarde aan te koppelen.
En wij maar denken dat we een vrije wereld leven, ondertussen zijn we allemaal slaafjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm300
  • Laatst online: 12-12-2023
tias86 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 10:27:
[...]

Lol, geloof je dat nu echt?
Vooral zo'n schreeuwerige website, puur clickbait.
99,9 % van het 'nieuws' is sowieso geen nieuws.
Whales bepalen de koers en whales kijken niet naar nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PHPResource schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 19:13:
[...]

Op de hoeveelste plek in het orderbook van 1 miljard stuks? :+
Toch verkocht vannacht met 20% winst, wooohooo. Helaas had ik er wel veel te weinig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Iemand wil die BTC koste wat het kost naar beneden hebben......
en gebruikt er Huge sellwalls voor.

Straks klapt de boel onderuit, en dan vraagt iedereen zich af... Who shorted the Market!?

Goh dat komt me bekend voor...:? En daarna worden we boos :) :*)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/SXyGEGTQGJL0W1RwVBrU81Zy/thumb.png

[ Voor 62% gewijzigd door Thommie.nl op 09-01-2019 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:23
Thommie.nl schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:01:

Straks klapt de boel onderuit, en dan vraagt iedereen zich af... Who shorted the Market!?

[Afbeelding]
Oh dear.. alsjeblieft niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Laatst online: 12-05 21:26

[Afbeelding]
Wat zijn we de afgelopen paar maanden dan geweest? "Oke.."?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
Klaas25 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:12:
[...]

Wat zijn we de afgelopen paar maanden dan geweest? "Oke.."?
Thuis, hoezo...? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox

[Afbeelding]
Volgens mij zijn we al boos geweest.. ik was het tenminste 3 weken geleden.. Depression moet denk ik nog komen. Dus een kleine?? dip komt nog wel verwacht ik.

Of zitten we nu misschien al in disbelief?

hmm.. wacht eens even, er valt voor alles wat te zeggen en daardoor klopt deze afbeelding eigenlijk altijd.. of zou dat de bedoeling geweest zijn van deze grafiek ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Pelox op 09-01-2019 11:19 ]

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dacuuu
Pelox schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:16:
[...]

Volgens mij zijn we al boos geweest.. ik was het tenminste 3 weken geleden.. Depression moet denk ik nog komen. Dus een kleine?? dip komt nog wel verwacht ik.

Afgelopen week nieuwsberichten dat veel Nederlanders hun crypto's verkocht hebben. En dat ze er niet meer in geloven. Goed nieuws dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
[...]

Ik zit wel in Disbelief, want ik geloof er nog helemaal niets van:).
Alhoewel mijn saldo op Binance het wel erg lekker vond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Dacuuu schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:19:
[...]

Afgelopen week nieuwsberichten dat veel Nederlanders hun crypto's verkocht hebben. En dat ze er niet meer in geloven. Goed nieuws dus!
Buy high sell low

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Urrim
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 03-09 16:49

Urrim

Wannabe-Tweaker

Dacuuu schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:19:
[...]

Bron? Je zou zeggen dat de mensen die er nu nog inzitten niet zo snel meer afgeschrikt zullen worden.

[ Voor 15% gewijzigd door Urrim op 09-01-2019 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:23
[...]

hmm.. wacht eens even, er valt voor alles wat te zeggen en daardoor klopt deze afbeelding eigenlijk altijd.. of zou dat de bedoeling geweest zijn van deze grafiek ;)
Mja toch vind ik hem toch aardig accuraat als je hem naast de bitcoin koers legt (uiteraard afhankelijk van welke tijdsspanne je hem pakt maar toch..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Thommie.nl schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:20:
[...]

Ik zit wel in Disbelief, want ik geloof er nog helemaal niets van:).
Alhoewel mijn saldo op Binance het wel erg lekker vond :)
Ik zat ook in disbelief toen we van 6k naar 3k gingen, het hoort erbij... De alts zien er wel heel bullish uit laatste tijd, eigenlijk moet er wel een dipje komen zou je zeggen maar elke dip die bitcoin maakt wordt gelijk opgekocht :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkownage
Blockport is ook in gang geschoten precies :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Thommie.nl
Tominatie schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:23:
[...]
eigenlijk moet er wel een dipje komen zou je zeggen maar elke dip die bitcoin maakt wordt gelijk opgekocht :>
Als de whales maar hard en lang genoeg springen krakt het ijs vanzelf een keer ;w en moeten wij toekijken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rDtdJNt3A3RUucn8kIEZvia6/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Haha wellicht heb je gelijk hoor. Ik voel aan me water dat er wel een dip gaat komen maar tot dusver blijft alles door moonen.

De hype rondom ETH is wel een beetje over heb ik het idee, die doet niet veel meer. Vraag me af hoe groot de sell the news dip gaat worden, want een +100% stijging naar aanleiding van een upgrade slaat natuurlijk nergens op maar dat typeert crypto wel haha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thommie.nl
Tominatie schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:33:
Haha wellicht heb je gelijk hoor. Ik voel aan me water dat er wel een dip gaat komen maar tot dusver blijft alles door moonen.

De hype rondom ETH is wel een beetje over heb ik het idee, die doet niet veel meer. Vraag me af hoe groot de sell the news dip gaat worden, want een +100% stijging naar aanleiding van een upgrade slaat natuurlijk nergens op maar dat typeert crypto wel haha.
Precies dat, elke stijger van vandaag staat doorgaans de dag erop als grootste daler.
Ik ben er al wel achter dat als ik 20 % maak in een paar dagen ik me even heel koest hou en echt de kansjes afwacht. Te vaak meegemaakt dat je toch doorgaat en uiteindelijk met een dikke dip te dagdromen zat naar die dag dat je saldo XXXXX was en nu toch minder is hahahaha.

Nou dit keer niet bij mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Casio Ridder
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 18-09 16:26
Thommie.nl schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:36:
[...]

Precies dat, elke stijger van vandaag staat doorgaans de dag erop als grootste daler.
Ik ben er al wel achter dat als ik 20 % maak in een paar dagen ik me even heel koest hou en echt de kansjes afwacht. Te vaak meegemaakt dat je toch doorgaat en uiteindelijk met een dikke dip te dagdromen zat naar die dag dat je saldo XXXXX was en nu toch minder is hahahaha.

Op dit moment wil ik niet te gretig zijn, ook al is dat moeilijk. Genoegen nemen met %5 of %10 stijging op bepaalde munten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
Thommie.nl schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:36:
[...]

Ik dacht dat ook met m'n ZIL op 542. Anyway de scalp les die ik uit deze shit geleerd heb is, dat ik 60-75% moet vasthouden en de rest kan verkopen om hopelijk dan lager terug te kopen. Mis ik een lagere entry dan heb ik de majority van m'n stack nog. Nouja het is geen ramp deze gederfde winst, als je er maar van leert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkownage
Sahara schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:40:
[...]

Ik dacht dat ook met m'n ZIL op 542. Anyway de scalp les die ik uit deze shit geleerd heb is, dat ik 60-75% moet vasthouden en de rest kan verkopen om hopelijk dan lager terug te kopen. Mis ik een lagere entry dan heb ik de majority van m'n stack nog. Nouja het is geen ramp deze gederfde winst, als je er maar van leert.
Ik weet het echt nu niet meer met ZIL, geen idee of ik moet verkopen of nog bijhouden.
Twijfels :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Urrim schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:22:
[...]

Bron? Je zou zeggen dat de mensen die er nu nog inzitten niet zo snel meer afgeschrikt zullen worden.
Zag het ook langskomen op nu rtlnieuws.

https://www.crypto-inside...komen-maar-niet-voorgoed/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
darkownage schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:27:
Blockport is ook in gang geschoten precies :D
Komt nieuws aan deze maand, over mogelijke uitbreiding naar US dit jaar, en over een extra investerings ronde.
Daarnaast ook nieuws aan ontwikkelingskant. Mijn inkoopprijs dateert van februari / maart 2018 zegt voldoende denk ik..

Maar als je de bodem had gekocht op 0,037 doe je leuk zaken idd

Wat ook grappig is dat BPT token al tijden meer volume heeft op kucoin dan hun eigen token KCS.

[ Voor 9% gewijzigd door tias86 op 09-01-2019 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Casio Ridder schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:38:
[...]

Op dit moment wil ik niet te gretig zijn, ook al is dat moeilijk. Genoegen nemen met %5 of %10 stijging op bepaalde munten.
Dat doe ik ook nu.
Mijn hodl coins laat ik wel staan

[ Voor 6% gewijzigd door New Yorker op 09-01-2019 11:45 ]

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkownage
tias86 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:44:
[...]

Komt nieuws aan deze maand, over mogelijke uitbreiding naar US dit jaar, en over een extra investerings ronde.
Daarnaast ook nieuws aan ontwikkelingskant. Mijn inkoopprijs dateert van februari / maart 2018 zegt voldoende denk ik..

Maar als je de bodem had gekocht op 0,037 doe je leuk zaken idd
Beetje gekocht op 1173 sats, ik klaag voor het moment dus niet :D
Maar dit is er eentje die ik wel lange tijd zoek bij te houden, enkel al om Kucoin te vermijden, zo dramatisch dat volume daar soms :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Winst nemen is nooit verkeerd, want je winst kan snel verdampen ALS bitcoin een daling gaat inzetten. Voor nu is ie echt dodelijk stabiel rond die 4000, het is bijna bijzonder.

Hot alts deze dagen: ZIL (nog steeds), ADA, IOST, HOT, NEO, TRX, LTC/

Ik zie Nano, VET en ONT ook wel aanstalte maken tot..

Ik mis er vast een paar maar dit zijn wel degene die ik zou traden komende tijd mocht Bitcoin niet een vrije val nemen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
hoe pakken jullie dan die winst op alts?
ik vind dat altijd zo obscuur, ik kijk vaak via mijn coinmarketapp naar de status van mijn bags, maar veel winst zie ik daar toch niet in.
da's dan gewoon u alts traden voor BTC of ETH als die hoog staan en terug inkopen als die low staan?

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
darkownage schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:43:
[...]

Ik weet het echt nu niet meer met ZIL, geen idee of ik moet verkopen of nog bijhouden.
Twijfels :D
Over ZIL en ETH gesproken. Over ETH is mijn gedachte dat i.c.m. ZIL het zou kunnen gebeuren (en dat hoop ik dan maar) dat ETH voor die fork een run naar boven maakt en omdat mensen winst nemen van ZIL, ZIL dumpen en voor de fork ETH kopen. Vlak voor of na die ETH fork wordt dan ETH gedumpt en ZIL ervoor in de plaats gekocht. Maar ja dan hebben we ook nog BTC die het hele crypto bed onder kan schijten en dat is een derde variabele ook om rekening mee te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
Sahara schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:40:
[...]

Ja dat is nog het vervelendste, dat als je verkoopt dat kl*** ding de pan uit rijst.
Ik haal ze vaak maar snel weg uit me favorieten omdat ik het soms inderdaad niet kan aanzien.

Zil zat ik vol in vanaf 425 en verkocht op 545 of zo.... Maar;
Wat ik vaak doe is per periode 3 of 4 muntjes selecteren, goede buy bodems bepalen en dan als eentje gestegen is waar ik inzit, inkopen in een ander die weer laag staat voor zijn of haar doen / In combi met een dip in BTC. Zo ben ik op dit moment aan het rouleren tussen NXS, STEEM en soms Aion en Strat.
Zo pak ik de afgelopen dagen behoorlijk wat procenten in een hele korte tijd met tinetallen Coins die ik niet eens ken, want er wordt erg veel gebounced.

Steem is prima te kopen momenteel rond de 760, NXS prima rond de 960, Aion rond de 385 en Strat is 28 laag prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
kowlier schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:48:
hoe pakken jullie dan die winst op alts?
ik vind dat altijd zo obscuur, ik kijk vaak via mijn coinmarketapp naar de status van mijn bags, maar veel winst zie ik daar toch niet in.
da's dan gewoon u alts traden voor BTC of ETH als die hoog staan en terug inkopen als die low staan?
Als je geen winst hebt de laatste tijd zit je echt met verkeerde bags opgescheept. Veel alts en Bitcoin hebben een mooie opleving gehad. Sommige zelfs +100% (zoals ETH en TRX, Stratis, Waves etc.)

Het is bijna moeilijk om deze laatste week/weken geen mooie profits te hebben. Ding is wel, dat je niet te greedy moet worden. Met winst moet je erg blij zijn want het kan zomaar weer helemaal naar de pleuris gaan. :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kowlier
ik ben wel pas terug ingestapt halverwege december met ETH.
heb wel redelijkt wat DENT en VET, maar ik ben er niet echt meer mee bezig geweest.
kom al tijd tekort om ETH op te volgen tussen mijn andere dagdagelijkse dingen door :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
kowlier schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:56:
ik ben wel pas terug ingestapt halverwege december met ETH.
heb wel redelijkt wat DENT en VET, maar ik ben er niet echt meer mee bezig geweest.
kom al tijd tekort om ETH op te volgen tussen mijn andere dagdagelijkse dingen door :p
Misschien een idee om wat ETH profits veilig te stellen dan? Naar mijn idee lijkt de hype er wel vanaf en staat sell the news op de agenda en dan kan ETH heel snel en hard dalen. :P

VET heeft idd niet heel veel gedaan maar heeft nu toch ook wel een opleving. DENT ken ik niet :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kowlier
ben overgestapt naar coinbase en ben daar mijn ETH aan het verpatsen.
speel wel maar met kleine hoeveelheden na mijn debacles van vorig jaar |:(
DENT is zo'n telecomcoin waarmee je data kan kopen, wordt praktisch gebruikt en zag er wel goed uit, maar veel valt daar niet uit te halen kwa cash :p

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Sinds ik mijn stack weer 100% terug heb gebracht in IOTA heb ik weer veel meer tijd om mij te focussen op de belangrijke dingen des levens.. Gezin, familie, vrienden en jawel... Werk _/-\o_

Over een maandje of wat gooi ik er weer eens wat cash tegenaan om mee te gaan handelen (en wat XRekt aan te schaffen) maar als ik hier de 'stres' zo af en toe lees dan denk ik dat ik maar gewoon in het Hodl kamp blijf zitten..

Maar goed, zoals met alles in de crypto.. Kan mijn bovenstaande gedachtespinsel op korte termijn alweer een ander geluid krijgen dus doe vooral je eigen ding d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:57
D-Ed schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 12:08:
Sinds ik mijn stack weer 100% terug heb gebracht in IOTA heb ik weer veel meer tijd om mij te focussen op de belangrijke dingen des levens.. Gezin, familie, vrienden en jawel... Werk _/-\o_

Over een maandje of wat gooi ik er weer eens wat cash tegenaan om mee te gaan handelen (en wat XRekt aan te schaffen) maar als ik hier de 'stres' zo af en toe lees dan denk ik dat ik maar gewoon in het Hodl kamp blijf zitten..

Maar goed, zoals met alles in de crypto.. Kan mijn bovenstaande gedachtespinsel op korte termijn alweer een ander geluid krijgen dus doe vooral je eigen ding d:)b
Gezin, familie moet altijd boven aanstaan werk tja

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
bie100 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 12:10:
[...]

Gezin, familie moet altijd boven aanstaan werk tja
Grappig hier is het net anders om :P
Werk, hond, dan ergens onderaan vriendin/familie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Nu online

twain4me

@D-Ed stress?

Afbeeldingslocatie: https://steemitimages.com/640x0/https://steemitimages.com/DQmZyopPRzJYU8j6zfC2qVBLLy8mPyi4B55cJ8JP78Vvcm3/hodl.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door twain4me op 09-01-2019 12:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
D-Ed schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 12:08:

Goed dat je je prioriteiten helder hebt d:)b
Hodl'n lijkt dit jaar vooralsnog weer lonend te worden, je hoeft er weinig voor te doen. Nog een paar groene dagen en ik mag over winst praten.
Nee, ik ga nu gewoon wachten tot je xRekt gaat, beloofd is beloofd :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:57
Slux schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 12:14:
[...]

Grappig hier is het net anders om :P
Werk, hond, dan ergens onderaan vriendin/familie
tja werk al 37 jaar misschien dat dat het is :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:35

Bever!

3

Zil staat over twee weken op >1000 sats Let maar op :)
Vorig jaar ook begin april 550 sat en begin mei 2450 sat..

[ Voor 35% gewijzigd door Bever! op 09-01-2019 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Bever! schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 12:38:
Is ZIL gegund hoor. Maar liever met onderbouwing dat mainnet lekker draait en daadwerkelijk gebruikt wordt oid. Let's go beyond historical hype data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Het lijkt alsof we rond de 4K moeten blijven hangen, iedere “pump” of “dump” wordt gecounterd tot nu toe. Op zich best wel logisch, op de1D EMA ribbon (zie Carl van The Moon) zitten we er nu mooi midden in, dus zowel resistance onder als boven.

[ Voor 35% gewijzigd door dabla op 09-01-2019 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Bever! schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 12:38:
Dat geloof ik wel, maar gaarne eerst ff retracen onder de 600, zodat ik ook weer kan instappen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Het slaat eigenlijk nergens op dat we sommige projecten zoveel waarde toedichten. Kijk dat BTC waarde heeft is mij wel duidelijk maar 'n ETH bijvoorbeeld totaal niet.

Waarom zou je voor 1 ETH $150 neerleggen? Als store of value totaal ongeschikt vanwege het inflatiemodel.
Waarom zou je voor 1 XRP $0,36 neerleggen? Die gasten erachter harken miljoenen binnen via de distributie. Ook als store of value totaal ongeschikt.

Bij ETH en XRP zit er toch eigenlijk helemaal geen prijsopdrijvend mechanisme achter? Waarom investeren er zoveel mensen in? :?

Bij ETH kan je zeggen ja al die scam ICO's halen ETH binnen dus het wordt schaarser! Ja op korte termijn idd, maar ze blijven wel gewoon in circulatie en de meeste gasten achter ICO's dumpen daarna gewoon. Om bijv. een lambo te halen of een mooi huis te kopen.

Las er toevallig gisteravond nog over op reddit. De CEO van Substratum schijnt zoiets geflikt te hebben, de volgende scam ICO - die gewoon nog gelist staat op de grote exchanges 8)7

Hoor graag jullie perspectief hierover, het enige wat ik hodl is bitcoin en alts zijn soms leuk voor de fun om wat mee te liften, maar zeker niet als lange termijn investering. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
https://news.trijo.co/new...e-paid-in-monero/?lang=en
Wife of Norwegian billionaire kidnapped – ransom to be paid in monero
Denk dat we maar Monero moeten gaan kopen, moon soon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Shit, te vroeg verkocht!

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
Tominatie schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 12:54:
Het slaat eigenlijk nergens op dat we sommige projecten zoveel waarde toedichten. Kijk dat BTC waarde heeft is mij wel duidelijk maar 'n ETH bijvoorbeeld totaal niet.

Waarom zou je voor 1 ETH $150 neerleggen? Als store of value totaal ongeschikt vanwege het inflatiemodel.
Waarom zou je voor 1 XRP $0,36 neerleggen? Die gasten erachter harken miljoenen binnen via de distributie. Ook als store of value totaal ongeschikt.

Bij ETH en XRP zit er toch eigenlijk helemaal geen prijsopdrijvend mechanisme achter? Waarom investeren er zoveel mensen in? :?

Bij ETH kan je zeggen ja al die scam ICO's halen ETH binnen dus het wordt schaarser! Ja op korte termijn idd, maar ze blijven wel gewoon in circulatie en de meeste gasten achter ICO's dumpen daarna gewoon. Om bijv. een lambo te halen of een mooi huis te kopen.

Las er toevallig gisteravond nog over op reddit. De CEO van Substratum schijnt zoiets geflikt te hebben, de volgende scam ICO - die gewoon nog gelist staat op de grote exchanges 8)7

Hoor graag jullie perspectief hierover, het enige wat ik hodl is bitcoin en alts zijn soms leuk voor de fun om wat mee te liften, maar zeker niet als lange termijn investering. :D
Er is ook wat met tenx aan de hand, weet niet precies wat.

Maar waarom ik bv GET interessant vind is, vraag naar het token en tokens worden niet meer gereleased in de circulating supply. Hogere vraag en lager aanbod, simpele wiskunde toch.
Het zal zich gaan bewijzen komend jaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sahara
Misschien is het een verkapte partnership van Monero ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Further, Coinbase's analysis reveals that the 51 percent attack has been occurring on and off from Jan. 5 to Jan. 8, making this a prolonged attack, not a one-time incident. The longest 51 percent attack was 123 blocks deep, which is about 30 minutes.

There were a total of 15 of these attacks so far, most of which were associated with double spends. Merchants and exchanges have been told to wait at least 400 confirmations before accepting an Ethereum Classic (ETC) transaction to be safe, although if someone has 51 percent of the hash power then technically no amount of transaction confirmations are safe.

The security and immutability of Ethereum Classic (ETC) is now in serious doubt. Double spends are very dangerous for users of the network since transactions can be reversed by an attacker at will. It is clear that someone has the ability to 51 percent attack Ethereum Classic at will, and they could possibly do it again.

Due to this lack of security Coinbase has frozen all Ethereum Classic (ETC) deposits and withdrawals. It is not yet known whether Coinbase will delist Ethereum Classic, but it seems like a possibility if the security problems cannot be rectified.
Verbazingwekkend dat er nog steeds mensen zijn die doodleuk ETC kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:50
Mijn VET uit de mobile wallet naar Binance gestuurd. Kan ik een verkoop trigger aanzetten als die terug valt. Trade bijna nooit maar deze kan ik makkelijk bij en dan hoop ik mijn "winst" veilig te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Tominatie schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 12:54:

Maar kon je die zelfde vraag niet stellen over btc 5 jaar geleden bv.
Zijn genoeg leuke coins die leuke dingen willen doen maar bestaan nog niet zo lang als btc.
Pagina: 1 ... 93 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!