Ik heb gisteren een ATN95E bij vinylvinyl.nl besteld. Ik geloof voor €26,00.mr_petit schreef op zondag 16 mei 2021 @ 23:34:
[...]
[knip]
Lastig meer te koop, maar 5 jaar geleden kostte dit nog 25 euro.
Perfect recht, uitgelijnd, trackt op vrijwel alle tafels ca. 90µm etc etc etc.
[knip]
Voor mij zijn die thakker naaldjes een sprookje wat in duigen gevallen is als ze nu (na 1,5 jaar oid) nog steeds niet die uitlijning onder de knie hebben.
Ieder merk heeft wel eens z'n exemplarische problemen, maar bij deze naalden is het wel heel vaak.
Sterker nog, ik heb nog nooit goede foto's gezien van eentje waarbij alles wèl goed was (ook niet van diegene die er zo positief over zijn) dus totdat het tegendeel bewezen is.....
Over Thakker ben ik zeker tevreden, het is alleen de slechte kwaliteit van die Zwitserse vervangers. Maar goed, ik heb binnenkort dus een nieuwe stylus in huis. Altijd prettig. Voor mij blijft de AT95E toch een heerlijk elementje waar ik dagelijks van geniet.
Ook de knoop maar doorgehakt en de Mofi-inners gekocht. Ze kosten een paar centen, maar als ik de reacties, ook binnen dit topic, mag geloven, heb je dan ook wat. In eerste instantie zijn ze voor de meest waardevolle LP's. En die 'waarde' kan in een heleboel zaken zitten.
Samen met een stapeltje polyline-inners wordt er ook nog eens gratis verzonden. En als Hollander vind ik dat natuurlijk prettig
De afgelopen dagen heb ik een stapel van 39 LP's gekocht via MP. Nou weet ik dat ik kritisch kan zijn, maar als je een 3LP van Yes verkoopt waarvan de 2e LP blijkt te ontbreken net als de gatefold-inner van een andere 2LP, en je reactie is dan 'De hoes van de 3LP was zwaar en dik, dus ik ging er van uit dat ze er allemaal in zaten' en 'Als er een binnenhoes in zit, is het goed', dan begrijpen jullie wel op welk niveau mijn vertrouwen zit op dit moment

Gelukkig zit er ook een hele nieuwe 2LP aan te komen: Scorpions - Acoustica

Als ik gelegenheid heb, zal ik de komende dagen een paar foto's posten van al die aanwinsten.