Vooral dat cassettebandje op de hoes doet 't 'm voor mij... Ik gebruik al jaren cassettebandjes... Toen iedereen hun cassettedeck aan straat zette bleef ik trouw aan het medium cassetteband..MM99 schreef op zondag 10 februari 2019 @ 10:14:
Eergisteren was mijn verjaardag en kreeg deze geweldige plaat van mijn vrouw
[Afbeelding]
In de avond kwamen wat vrienden nog één had identiek zelfde plaat mee hehe, maar ze gaan die inruilen voor Vol.2.
Daarnaast nog een plaat van Avicii ontvangen, True.
LP's heb ik wel gedraaid begin jaren '90 met een pruts platen speler in zo'n Sound & Vision audioset van de Hema, maar daar ben ik na halverwege jaren '90 mee gestopt (audioset van de Hema ging kapot qua platen speler) om in 2007 er langzaam weer mee te beginnen....
Anno 2019 is de audio hobby eigenlijk best wel uit de hand gelopen... Ik speel minidisc schijven, CD's, audio cassettes, bandrecorder banden en uiteraard LP's...
Zowel mijn vader als ik hebben dan ook in huis de nodige audiosetjes staan... Bij drie van die setjes staat ook een platen speler:
- Akai AP-D210
- Thorens TD-318MKI
- Dual 1226
Ja, en dan te bedenken dat ik mogelijk nog 2 platen speler er bij wil hebben... 1 sowieso voor de buizen radio's en mogelijk ook nog een 22GA212 van Philips voor een vintage Philip 22RH720 receiver die ik binnenkort mag verwelkomen...
Maar ik ga binnenkort ook wat te koop aanbieden aan audio spullen... Maar daar zit vooralsnog geen platen speler tussen...