Daar staat Vlijmen wel om bekend, zie er altijd veel huizen met tig auto’s met PL kentekens er omheen staan.Jan-man schreef op maandag 1 juli 2019 @ 07:53:
[...]
Staat een schotel in de tuin dus best mogelijk dat er iemand (antikraak) heeft gewoond. Is in 2018 een vergunning aangevraagd geweest voor huisvesten van 10 personen ? Seizoensarbeiders woning ?
Zal wel gedwongen verkoop zijn denk ik ?
Daarnaast nog een flinke investering nodig want binnen maar ook buiten is helemaal niks gedaan helaas.
Nog hobbybrouwers die willen opschalen?
Het zal wel een vermogen kosten om er iets van te maken, maar het heeft zeker potentie!
Aan de Meliestraat in Vlijmen, een dorp onder de rook van de Bourgondische provinciehoofdstad ‘s Hertogenbosch, staat deze statige voormalige bierbrouwerij uit 1927
![]() | ![]() | ![]() |
Het zal wel een vermogen kosten om er iets van te maken, maar het heeft zeker potentie!
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Ëen kwestie van kosten, denk ik. Als je iets van die brouwerij wil maken ben je zo een miljoen verder. De directeurswoning kost ook een half miljoen. Wellicht heeft men ingeschat dat anderhalf miljoen en een hoop werk voor een pand in Vlijmen toch wat veel is.Raling schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 11:27:
[...]
Ja, maar dan wel met de directeurswoning erbij.
Vreemd dat ze apart verkocht worden. Ik bedoel, je koopt toch niet een gigantische villa voor zo'n bedrag om iemand anders in je achtertuin te hebben die jarenlang bezig gaat zijn met het renoveren van een bierbrouwerij?
http://serve.infoteur.nl
Ja, dat zal het vast zijn. Maar wie koopt er een pand van een half miljoen waarbij het niet eens zeker is wat de bestemming van het pad in je achtertuin gaat zijn?joep doei schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 11:49:
[...]
Ëen kwestie van kosten, denk ik. Als je iets van die brouwerij wil maken ben je zo een miljoen verder. De directeurswoning kost ook een half miljoen. Wellicht heeft men ingeschat dat anderhalf miljoen en een hoop werk voor een pand in Vlijmen toch wat veel is.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is.
Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is.
:strip_exif()/f/image/wie0fcMjiGTb9LJhvn1QZ7Hl.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/y51jmILYrYHTs40rBGx4hljd.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/9X2cZFb6JZ9bROIgDc4ipVUm.jpg?f=fotoalbum_tile)