Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 2 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 62 ... 79 Laatste
Acties:

• Incolumis
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 13:59
Dit lijkt me niet zo'n fijn trapje...

Ruime tuin

• burne
  • Registratie: maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

NielsOo schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 11:37:
[...]

325m2 wonen en een EPC van 293kWh/m2...

Stel je zou van de oliegestookte CV af willen en dit inruilen voor all-electric, dan kom je op een verbruik van 95.225 kWh... :X
Euh... Nee. Water.water-warmtepomp, SEER, etc, blabla kom je op 4,7, en dus 21.000kWh. Nog steeds bizar veel, maar dat geeft aan wat je verder ook zult moeten doen: isoleren.

Oliestook is bizar duur en bizar inefficient. Ik heb er eentje gehad ooit, en het ding had een rendement van 25%. Het kreng is later vervangen door een propaangasketel met een rendement van 101%, en door terug te rekenen wat we aan olie gebruikten in vergelijking met gas kom je op die 25% uit.

Als je verwarming gaat vervangen ga je natuurlijk niet voor de op één na minst efficiënte oplossing. Het is geen monument, dus er kan gewoon HR+++ glas in, er is vast een mooi product om de muren te isoleren, dus ga voor iets duurzaams.

I don't like facts. They have a liberal bias.

• GeeMoney
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 13:28
@burne dat klopt inderdaad wel maar gezien de rest van de staat wat er ook nog moet gebeuren ben je zomaar een paar ton verder. Verklaart ook een beetje de prijs natuurlijk. Als het af is met alle eisen van nu dan tik je zo het miljoen aan. En dan zit je ook niet in hartje Antwerpen natuurlijk.(om de veel gebruikte vergelijking met de Amsterdamse huizenprijzen er maar weer eens bij te halen :p )

GeeMoney wijzigde deze reactie 31-08-2019 12:23 (25%)

2017 touchbar MBPr i7-2.8Ghz, 16GB, 1TB SSD, 4GB Radeon 560. LG27UD88-W

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

GeeMoney schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 12:18:
Verklaart ook een beetje de prijs natuurlijk. Als het af is met alle eisen van nu dan tik je zo het miljoen aan.
Dit is niet het soort huis wat verkoopt vanwege de prijs. Iemand koopt dit omdat 'ie er verliefd op wordt, en dan is de prijs van ondergeschikt belang.

• GeeMoney
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 13:28
burne schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 12:27:
[...]

Dit is niet het soort huis wat verkoopt vanwege de prijs. Iemand koopt dit omdat 'ie er verliefd op wordt, en dan is de prijs van ondergeschikt belang.
Dan had je de makelaar moeten zijn van de verkopers :+ .
Natuurlijk speelt de prijs mee, ook voor zeer vermogende mensen. Al klappen die er wel gemakkelijker wat tegenaan. Maar geloof mij maar dat ook die afdingen op een dergelijke woning ;) .
En de huidige prijs is ook mede gebaseerd op de staat van de woning natuurlijk.

GeeMoney wijzigde deze reactie 31-08-2019 12:48 (28%)

2017 touchbar MBPr i7-2.8Ghz, 16GB, 1TB SSD, 4GB Radeon 560. LG27UD88-W

• Gillonde
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 10:42
Goed wakker zijn voordat je je bed uitstapt is belangrijk hier.

• FabianGTI
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 13:05
Heel gaaf huis

Die prijs zal voornamelijk zijn vanwege de stookkosten
Om het een beetje binnen te perken te houden zal je flink moeten isoleren en glas moeten vervangen

Bij een kleine woning niet heel erg duur maar bij zo'n woning is het al snel een verdubbeling van de vraagprijs :P

• GAIAjohan
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 10:46
Moi_in_actie schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 09:31:
[...]

Ik snap niet wat zo schokkend aan dit huis is, ook niet aan die prijs (zelfs voor Limburg). 375k voor een grote bungalo met 5 slaapkamers (7 als je die twee ruimtes in de kelder meetelt), kelder, dubbele garage, meer dan 1000m2 grond en een zwembad.. ik vind het niet gek, oke misschien kan je nog zeggen 340k of 350k omdat er flink wat opgefrist moet worden.

Het huis ziet er zelf ook prima onderhouden uit, alleen verouderd. Keuken en badkamer zou ik helemaal opnieuw maken, voor de rest denk ik dat wanneer je de hele inboedel wegdenkt, alleen het hout aan het plafond echt als ouwbollig blijft opvallen. Verf de boel wit en het ziet er al heel anders uit. Het enige echt nadelige vind ik nog dat er op 2 slaapkamers de verwarmingsleidingen boven langs de muur/plafond lopen. Maar ook dit is niet heel spannend voor een beetje klusser, een paar nieuwe leidingen trekken (heb het zelf ook al gedaan, het leeglaten en vullen van de CV ketel is nog het meeste werk).

Laat ik het zo zeggen: ik heb in Zuid en Midden Limburg het afgelopen jaar veel grotere wrakken gezien voor een verhoudingsgewijs veel hogere prijs dan dit. Als je deze woning kunt krijgen voor 350k en je geeft 30-40k uit aan verbouwing (keuken, badkamer, witten, vloerbedekking vernieuwen) dan heb je een kast van een huis voor een heel schappelijke prijs.
Natuurlijk zijn er veel slechtere huizen, maar aan dit huis moet wel m.i. zo gigantisch veel gebeuren dat je het hele huis mag gaan strippen. Ik denk dat je met 1-1,5 ton erbij misschien net klaar bent. Dit ivm isolatie, verwarming vernieuwen etc etc En ja, misschien heb je geen bungalow voor dat bedrag maar een mooie vrijstaande woning die niet al te gedateerd is heb je in midden Limburg wel voor 4 ton.

En als je dan toch al na verbouwing tegen de 5-5,5 ton aan zit, zou ik toch kijken of dit niet mogelijk is:
https://www.funda.nl/koop...s-40349687-gravenstate-1/ _/-\o_

Dát schurkt voor mij toch wel richting het perfecte huis aan, wat nog enigszins haalbare kaart is (al voor mij op dit moment niet) maar dat is ook smaak natuurlijk :P Ik ben ook geen liefhebber van bungalows/split level, en dat zal mijn waardering voor dat ene huis ook niet ten goede komen.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || Het verbruik bijgehouden Volvo C30

• Fiber
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 08:10

Fiber

Beaches are for storming.

GAIAjohan schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:41:
[...]

Natuurlijk zijn er veel slechtere huizen, maar aan dit huis moet wel m.i. zo gigantisch veel gebeuren dat je het hele huis mag gaan strippen. Ik denk dat je met 1-1,5 ton erbij misschien net klaar bent. Dit ivm isolatie, verwarming vernieuwen etc etc En ja, misschien heb je geen bungalow voor dat bedrag maar een mooie vrijstaande woning die niet al te gedateerd is heb je in midden Limburg wel voor 4 ton.

En als je dan toch al na verbouwing tegen de 5-5,5 ton aan zit, zou ik toch kijken of dit niet mogelijk is:
https://www.funda.nl/koop...s-40349687-gravenstate-1/ _/-\o_

Dát schurkt voor mij toch wel richting het perfecte huis aan, wat nog enigszins haalbare kaart is (al voor mij op dit moment niet) maar dat is ook smaak natuurlijk :P Ik ben ook geen liefhebber van bungalows/split level, en dat zal mijn waardering voor dat ene huis ook niet ten goede komen.
Keurig huis, maar voor mij dus veel te keurig, te burgerlijk, te netjes, te vt-wonen, te opgeruimd, te veel volgens de laatste woonmode trends, te braaf, te opgepoetst, te foutloos, etc. etc.

Doe mij dan toch maar dat andere huis waar vast van alles mis mee is, maar dat wel karakter heeft, sfeer heeft en mogelijkheden heeft. Ik houd wel van een rafelrandje, een piepje, een kraakje, een barstje, etc.

Anyway, you got the point. Smaken verschillen gelukkig. :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded.

• leecher
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 21-11 20:41
Fiber schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 19:17:
[...]

Keurig huis, maar voor mij dus veel te keurig, te burgerlijk, te netjes, te vt-wonen, te opgeruimd, te veel volgens de laatste woonmode trends, te braaf, te opgepoetst, te foutloos, etc. etc.
Ja dat zal best maar hoe goed is jouw tuincontact? Vast niet optimaal en dat is in dit huis dus wel gewoon zo.
de grote raampartij in de eetkamer geniet u van voldoende daglicht en optimaal tuincontact

• Moi_in_actie
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 14:35
GAIAjohan schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:41:
[...]

Als je anderhalve ton in dat huis investeert heb je ofwel geld teveel of er gaat een ton op aan bouwfraude. Het dak is geisoleerd staat er, spouwmuur isolatie is veruit de beste investering en zal voor zo'n woning iets van 3 tot 4k kosten. Dan is het isoleren gedeelte wel klaar.

CV ketel is 12 jaar oud, niet de jongste meer maar kan best wat jaren mee. Nieuwe ketel + installatie kost je goed 2k. Meeste radiatoren zijn zo te zien redelijk recent, op die in de woonkamer na. Paar nieuwe daar is net 500 euro.

Edit: ter toevoeging..bekende van mij heeft recentelijk een huis gekocht welke totaal geen centrale verwarming had (alles kacheltjes). Hele nieuwe installatie door de hele woning was minder dan 6k (CV ketel, radiatoren, leidingen, alles).

Dan de keuken...zeg dat kost je 15-17k, nieuwe badkamer zo'n 8k. Wat nieuwe vloerbedekking in de slaapkamers, zeg 3k, paar emmers Sikkens latex ben je 300-400 euro aan kwijt. Er gaat vast nog flink wat in de kleine details zitten, dus tel bij het totaal nog eens 5k op.

Met al die zaken bij elkaar zit je aan de 40k. Wil je nog wat meer op smaak brengen of zitten er wat addertjes onder het gras, haal je misschien de 50k aan totale kosten. Nogmaals, als je 100k of 150k aan zo'n woning uitgeeft heb je of flink geld teveel en wil je (niet moet) alles omgooien. Ja, je kunt het hele huis overhoop halen, overal vloerverwarming leggen inclusief een warmtepomp, 30 PV panelen op het dak leggen, alle ramen en kozijnen vervangen door driedubbel glas, overal home automation toepassen etc etc. Het kan allemaal, maar voor het noodzakelijke onderhoud plus een opfrisbeurt heb je bij lange na niet zulke bedragen nodig.

Moi_in_actie wijzigde deze reactie 31-08-2019 21:16 (5%)

Ryzen 5 1600 @4000Mhz ~~ 16GB Corsair Vengeance LED 3200Mhz ~~ ASRock AB350 Gaming ITX ~~ Sapphire R9 Fury-X @1150/570Mhz

• Fiber

Fiber

leecher schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 21:05:
[...]

Ja dat zal best maar hoe goed is jouw tuincontact? Vast niet optimaal en dat is in dit huis dus wel gewoon zo.

[...]
Geen flauw idee! Maar ik heb wel een stopcontact. Telt dat ook...? O-)

• leecher
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 21-11 20:41
Fiber schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 21:09:
[...]

Geen flauw idee! Maar ik heb wel een stopcontact. Telt dat ook...? O-)
Maar serieus he. Ik heb vaak het idee dat funda een soort van reddit is waar het gros van de makelaars gewoon zit te shitposten en elkaar probeert af te troeven door zoveel mogelijk onzin in de advertentie te zetten, maar net te weinig om klanten te verliezen.

• CyberMania
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 20-11 15:47
ASW1 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 23:15:
[...]

Het lijkt me niet heel kostbaar om daar een aardig appartement van te maken.
Staat al bij "verkocht onder voorbehoud" dus je bent niet de enige die daar zo over denkt.
Enige nadeel is idd geen ramen achter. Alleen aan de voorkant maar je zit aan de begane grond. Dus als je ook van je privacy wat wil genieten en geen volle inkijk ga je daar ook iets met je raambekleding willen doen, dus: ga je nooit vol licht krijgen via de voorkant. Dus al met al ga je idd tunnel gevoel krijgen. Ik pas.

CyberMania wijzigde deze reactie 31-08-2019 22:06 (6%)

• CyberMania
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 20-11 15:47
LuNaTiC schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 22:46:
Maarja locatie Amsterdam en dan ook nog eens best wel richting het centrum, snap niet dat iemand zich er nu nog steeds over kan verbazen.
Doorsnee sociale huurwoning (ex). Nu half miljoen en 330 euro servicekosten per maand: https://www.funda.nl/koop...-40335343-wildenborch-23/ alleen omdat het tegen de Zuidas aanligt. Zou 2,5 ton elders in t land doen. Amsterdam 8)7

CyberMania wijzigde deze reactie 31-08-2019 22:14 (3%)

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Moi_in_actie schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 21:06:
[...]

Met al die zaken bij elkaar zit je aan de 40k.
Kijk. Een zinnig budget.
Ja, je kunt het hele huis overhoop halen, overal vloerverwarming leggen inclusief een warmtepomp, 30 PV panelen op het dak leggen, alle ramen en kozijnen vervangen door driedubbel glas, overal home automation toepassen etc etc. Het kan allemaal, maar voor het noodzakelijke onderhoud plus een opfrisbeurt heb je bij lange na niet zulke bedragen nodig.
Voor 2000 euro heb je vloerverwarming in een grote huiskamer/keuken (160 vierkante meter). Voor 3000 euro heb je dezelfde vloer ook goed geïsoleerd met een dikke laag PIR (inclusief slopen en aanpassen van de bestaande vloer). Warmtepomp en PV zijn een grotere uitgave, maar maakt dat veel uit als je de investering in 8-10 jaar terugverdient?

Doe er dan ook nog HR+++ en externe muurisolatie bij, dan heb je voor 80k in totaal een hele zuinig en comfortabele woning. Ik heb zo'n fantastisch geisoleerd huis. Na alle warmte van de afgelopen weken is mijn huis nu 25.5ºC, en het gaat waarschijnlijk weken of maanden duren voordat het een beetje afkoelt. Met andere woorden: Ik zet de verwarming de komende maanden zeker niet aan. Vorig jaar heb ik pas op 9 november de verwarming aangezet.

Eerder riep iemand 'half miljoen' voor een (grotere) woning. Het verbaasde mij hoe weinig het kost om je huis geheel in bladgoud af te werken. Voor 150.000 euro heb je een grote woning afgewerkt met 24 karaats bladgoud op de vloeren, de muren en de plafonds. Van het wisselgeld kan je dan een Dolce and Gabbana DG2027B kopen. Die ga je nodig hebben. 8)

• Pizza_Boom
  • Registratie: juli 2012
  • Nu online
Gillonde schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 13:17:
Goed wakker zijn voordat je je bed uitstapt is belangrijk hier.
[Afbeelding]
Op dit soort momenten is het jammer dat je bij een binnenhuisverbouwing in de basis niet langs BWT hoeft. Echt, vervang glas in een galerij, een trap in een flat o.i.d. door een gelijkwaardig exemplaar en je moet bij BWT langs en haast aangeven dat het materiaal veilig is gewonnen, komen ze met nog extra veiligheidsfactoren na genormeerde berekeningen en praktijktests, maar doe wat aan verbouwen in een privéhuis en je kan compleet je gang gaan. 8)7

• mmniet
  • Registratie: oktober 2002
  • Nu online
Incolumis schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 11:46:
Dit lijkt me niet zo'n fijn trapje...
[Afbeelding]

Ruime tuin

[Afbeelding]
dit zijn speciaal ontworpen trappen, je hebt veel minder ruimte nodig en schijnt sneller en prettiger te lopen dan conventionele trappen.

It's me Mario

• hoevenpe
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 14:13
burne schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 23:29:
Na alle warmte van de afgelopen weken is mijn huis nu 25.5ºC, en het gaat waarschijnlijk weken of maanden duren voordat het een beetje afkoelt.
Zoals je het hier opschrijft klinkt het als een groot nadeel, je wilt toch niet maanden in een huis wonen waar het binnen snikheet is? :?

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

hoevenpe schreef op zondag 1 september 2019 @ 19:42:
[...]

Zoals je het hier opschrijft klinkt het als een groot nadeel, je wilt toch niet maanden in een huis wonen waar het binnen snikheet is? :?
In mijn oude huisje was het na een warme dag boven de veertig graden en 's winters vroor het soms in mijn slaapkamer. (In 2011 en 2012 hebben we hele koude nachten gehad en ik heb toen vorstschade in het huis gehad..) Hier schommelt de temperatuur een graad of vier tussen hartje zomer en de koudste winternacht, tien maal minder dan in m'n oude huis. (En dat is voornamelijk omdat ik het in de winter graag wat koeler heb..)

• Farezz
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 14:40
https://www.funda.nl/koop...ierakkersestraatweg-45-a/

Echt van alles en nog wat bij elkaar gegooid in dit huis..

• 42dpi
  • Registratie: september 2007
  • Nu online

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Ik vind wel meevallen, het is allemaal custom handwerk wat er instaat ik zou er zo wonen en wel de gordijnen en gele kleuren weg doen afgezien van dat geinig.

Si vis pacem, para bellum

• Theo
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 10:13

Theo

moederbord

Het straalt aan alles uit dat hier een stel babyboomers wonen; het interieur, het "kijk ons alles goed voor elkaar hebben", zelfs de hij en zij modellen ANWB fietsen ontbreken niet.....

7400 Wp op het dak

• Fiber

Fiber

Het lijkt mij eigenlijk wel een fijn huis, al ben ik wel bang voor het broeikas-effect met al dat glas. Mag hopen dat er goede zonwering en/of een goede airco aanwezig is...

En een wat vreemde indeling met een bovenverdieping waar je weinig mee kan, te weinig badkamers en een te kleine schuur. Niks wat niet op te lossen is dus en niet heel duur voor wat je krijgt lijkt mij. :)

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Fiber schreef op zondag 1 september 2019 @ 21:21:
het broeikas-effect met al dat glas [..]
Ik heb in mijn appartementje van 95 vierkante meter meer dan 48 vierkante meter glas. Dit is de modelwoning, niet mijn huiskamer, maar qua glas zijn ze identiek:

Veel glas en toch energielabel A veronderstelt dat al het glas HR+++ is. De meer dan 30 vierkante meter glas in mijn huiskamer is dat wel. Dus: drie lagen glas met argon ertussen, en een coating op twee glasvlakken. Eentje om IR buiten te houden, en eentje om IR binnen te houden. De ene coating houdt 's zomers de hitte buiten, de ander houdt 's winters de warmte binnen.

Op grond van die aannames zou het best kunnen dat je in een hittegolf het best draagbaar houdt in je huis, op dezelfde manier als ik: isoleren. Lees anders even terug, ik heb er dit weekend al meer over geschreven.
Babyboomers doen niet aan milieu. Een fors deel van de babyboomers is gepensioneerd ingenieur en schrijft boze brieven aan de Telegraaf over linkse klimaat-fraude. Een 20 jaar jaar oud huis vergroenen is het laatste wat ze zouden doen.

Dit huis is veuls te groen voor babyboomers. Dit is het werk van iemand die opgegroeid is in/op NIVON-huizen en -campings.

• hoevenpe
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 14:13
Fiber schreef op zondag 1 september 2019 @ 21:21:
Mag hopen dat er goede zonwering en/of een goede airco aanwezig is...
Airco in je huis lijkt me in de nabije toekomst net zo vanzelfsprekend als airco in de auto. Het is dat je bij een gemiddelde rijtjeswoning weinig ruimte hebt om de forse buitenunit kwijt te kunnen anders was het imo veel meer gemeengoed geweest.

• HeleBoel
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 11:39
hoevenpe schreef op maandag 2 september 2019 @ 07:50:
[...]

Airco in je huis lijkt me in de nabije toekomst net zo vanzelfsprekend als airco in de auto. Het is dat je bij een gemiddelde rijtjeswoning weinig ruimte hebt om de forse buitenunit kwijt te kunnen anders was het imo veel meer gemeengoed geweest.
Dat hoop ik niet. Ik heb liever een huis dat dermate goed geïsoleerd is dat er 's zomers geen airco nodig is en 's winters met heel weinig moeite goed warm te houden is. Waarom? Omdat airco elektriciteit kost (en ook nog lelijk met die units buiten aan de gevel).

• TonVH
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 14:06
burne schreef op maandag 2 september 2019 @ 01:22:

Babyboomers doen niet aan milieu. Een fors deel van de babyboomers is gepensioneerd ingenieur en schrijft boze brieven aan de Telegraaf over linkse klimaat-fraude. Een 20 jaar jaar oud huis vergroenen is het laatste wat ze zouden doen.

Dit huis is veuls te groen voor babyboomers. Dit is het werk van iemand die opgegroeid is in/op NIVON-huizen en -campings.
Wat een blatante onzin!

• koen0s
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 21-11 17:41
Marterlaan 26, Waalre

Ik weet niet wat ik erger vind. Dat iemand het heeft gekocht of dat het überhaupt te koop is.. :N

• EnigmaNL
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 12:13

EnigmaNL

Ik wil kaas.

koen0s schreef op maandag 2 september 2019 @ 10:29:
Marterlaan 26, Waalre

Ik weet niet wat ik erger vind. Dat iemand het heeft gekocht of dat het überhaupt te koop is.. :N
Afgezien van de tijgerprint (kwestie van smaak) prima huisje toch?

• koen0s
EnigmaNL schreef op maandag 2 september 2019 @ 10:35:
[...]

Afgezien van de tijgerprint (kwestie van smaak) prima huisje toch?
Daarom laat ik ook alleen de tijgerprint zien. :+

• EnigmaNL

EnigmaNL

Ik wil kaas.

koen0s schreef op maandag 2 september 2019 @ 10:36:
[...]

Daarom laat ik ook alleen de tijgerprint zien. :+
Je hebt ook een foto van de gang geplaatst :)

• koen0s
EnigmaNL schreef op maandag 2 september 2019 @ 10:38:
[...]

Je hebt ook een foto van de gang geplaatst :)
Die zit vast aan de foto van de WC.. |:(

• EnigmaNL

EnigmaNL

Ik wil kaas.

koen0s schreef op maandag 2 september 2019 @ 10:39:
[...]

Die zit vast aan de foto van de WC.. |:(
Ik ben nog niet wakker. :(

• Fiber

Fiber

Maar er bestaan dus blijkbaar winkels waar je badkamer-tegels in tijgerprint kan kopen...?! O-)

• MDKorpel
  • Registratie: oktober 2011
  • Niet online
Fiber schreef op maandag 2 september 2019 @ 17:35:
Maar er bestaan dus blijkbaar winkels waar je badkamer-tegels in tijgerprint kan kopen...?! O-)
Zo te zien is het deze: https://webshop.waterhuys.nl/tijgerprint.html

Met 'voelbare vachtstructuur' en slechts een kleine €45 per m2 :+

• Road-runner83
  • Registratie: januari 2004
  • Nu online
Bijzonder pand in Laren:

Ruimte voor wat motoren:

Huis: https://www.funda.nl/koop...uis-40315080-molendijk-9/

• breinonline
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 14:17

breinonline

Are you afraid to be known?

"For I dipt into the future, far as the human eye could see;
Saw the vision of the world, and all the wonder that would be..." -Alfred Tennyson.

• Road-runner83
  • Nu online
Vooruit nog een bijzonder pandje, dit keer in Naarden :)

Huis: https://www.funda.nl/koop...49381-valkeveenselaan-46/

• bertvanoosten
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 08:47
Wel in de 'andere' Laren dan je zou verwachten (of ik althans ;-) )

• Fiber

Fiber

bertvanoosten schreef op maandag 2 september 2019 @ 21:56:
[...]

Wel in de 'andere' Laren dan je zou verwachten (of ik althans ;-) )
In het Gooi zou zoiets zeker het dubbele kosten en dus helemaal onbetaalbaar zijn... O-)

Leuke panden, en lekker veel ruimte binnen en buiten, maar ja, dat mag ook wel voor dat geld... :z

• gws24
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 14:21

gws24

Thinking is hard!

Lekker retro met de bekleding maar vooral die zitkuil :P

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Jacko01
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 08:48
Huisje in Eindhoven voor maar E370.000

en toen was het laminaat op

https://cloud.funda.nl/valentina_media/116/625/858_2160.jpg

Een aparte manier om je huis te verkopen. Ik mis een duidelijke omschrijving en indeling

Jacko01 wijzigde deze reactie 02-09-2019 23:12 (23%)

• downtime
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Het oogt alsof de werkster hier ook komt. Of het is nep en niemand doet iets met al dat gereedschap.

• PaT
  • Registratie: april 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

downtime schreef op maandag 2 september 2019 @ 23:18:
[...]

Het oogt alsof de werkster hier ook komt. Of het is nep en niemand doet iets met al dat gereedschap.
Zo'n gereedschapsmuur zou iedere man moeten hebben! <3

Ruimte is inderdaad wel heel erg strak voor een 'werkplaats'

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• karel-jacobse
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 14:30
Een zitkuil! Ik ben om.

• vectormatic
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 11:19
[...]

Mwa, ik probeer ook altijd netjes mn sleutels allemaal aan de muur te houden, en je kan er donder op zeggen dat als bij mij de boel te koop gaat, mn werkbank ook spik en span is. Anders krijg je hier op tweakers allemaal van die "wat een puinzooi, dat schuurtje" zuurpruimen :p
PaT schreef op maandag 2 september 2019 @ 23:42:
[...]

Zo'n gereedschapsmuur zou iedere man moeten hebben! <3

Ruimte is inderdaad wel heel erg strak voor een 'werkplaats'
Helemaal eens!, ben ook zwaar jaloers als ik zo die foto zie, enige wat er voor mij ontbreekt is een 2 koloms brug.

As idle as a painted ship upon a painted ocean

• Aardappel
  • Registratie: mei 2016
  • Nu online
Jacko01 schreef op maandag 2 september 2019 @ 23:10:

[Afbeelding]
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Een aparte manier om je huis te verkopen. Ik mis een duidelijke omschrijving en indeling
En binnen een paar jaar (tenzij het weer wordt uitgesteld) kun je een flinke smak geld betalen om het asbest te vervangen ;)

• BB-One
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 14:43
Aardappel schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 09:07:
[...]

En binnen een paar jaar (tenzij het weer wordt uitgesteld) kun je een flinke smak geld betalen om het asbest te vervangen ;)
waar zie jij hier asbest dat in de open lucht ligt?

• ASW1
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 12:37
gws24 schreef op maandag 2 september 2019 @ 22:17:
[...]
Lekker retro met de bekleding maar vooral die zitkuil :P
Lekker met je rug naar de raampartijen zitten. Misschien heb ik dat mis maar het lijkt me helemaal niks.
Ik zie overigens nergens gordijnen in dat huis, terwijl er wel ruimte voor lijkt voorzien. Snap ook wel dat dat lelijk is en niet bij het huis past, maar om nou de hele winter overal tegen gigantische zwarte vlakken aan te kijken die alles spiegelen lijkt me ook niks.

• Aardappel
  • Nu online
BB-One schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 09:29:
[...]

De witte platen aan de gevel.

• weertenaar
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 14:31
Jacko01 schreef op maandag 2 september 2019 @ 23:10:

[Afbeelding]
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Mis ik iets? De huizen in Eindhoven zijn toch nog niet zo belachelijk duur? Of is er ergens iets unieks? 8)7

• CaDje
  • Registratie: december 2002
  • Nu online

CaDje

Framedrops for life

BB-One schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 09:29:
[...]

Aardappel schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 10:14:
[...]

De witte platen aan de gevel.
Bij een al verkochte vergelijkbare woning staat:
- Let op: de voorgevel en achtergevelpanelen zijn voorzien van asbesthoudend materiaal.
Maar deze woning is weer zo'n typische internetmakelaar woning, torenhoge vraagprijs maar te krenterig om goede foto's te laten maken en een duidelijke omschrijving neer te zetten.

• Hielko
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 14:39
ASW1 schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 09:36:
[...]

Lekker met je rug naar de raampartijen zitten. Misschien heb ik dat mis maar het lijkt me helemaal niks.
Ik zie overigens nergens gordijnen in dat huis, terwijl er wel ruimte voor lijkt voorzien. Snap ook wel dat dat lelijk is en niet bij het huis past, maar om nou de hele winter overal tegen gigantische zwarte vlakken aan te kijken die alles spiegelen lijkt me ook niks.
Dat is makkelijk op te lossen door wat verlichting in de tuin neer te zetten :).

• DrivinUCrazy
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 14:45

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

[...]

Ik heb er de ruimte niet voor, maar zo zou mijn werkplaats er ook uit zien:
- voldoende ruimte
- voldoende licht
- genoeg werkbanken
- tegelvloer om eenvoudig schoon te houden
- alle gereedschap opgeruimd.

Het enige dat hier ontbreekt is een heftafel voor die motoren. Toch wel erg gemakkelijk. Maar misschien laat deze persoon het grotere onderhoud doen. (Net als ik :p)
Mocht ik later (richting pensioen) zoiets tegen komen en ik zou de centen er voor hebben, zou ik best zo'n garage/werkplaats willen hebben. :)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• Sharky
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 12:24

Sharky

Skamn Dippy!

https://www.funda.nl/koop...-40340370-topaasdreef-12/

Om corpolteurs af te schrikken?

En is dit een jukebox?

Portfolio // Bruiloftsfotografie

• Fiber

Fiber

Ik denk het wel, zoiets denk ik:

https://www.maguireautomo...e/used_car/sqFRfgKCMvg%3D

Of er zit drank in. :z

Best schappelijk geprijsd huis trouwens... O-)

• mmniet
  • Registratie: oktober 2002
  • Nu online

It's me Mario

• Metalfreak
  • Laatst online: 12:19

Metalfreak

Hoije woh!

mmniet schreef op woensdag 4 september 2019 @ 06:53:
[...]

als het systeemplafond nu het enige was viel het nog wel mee, maar hier is duidelijk een upgrade nodig :)
Ja, een modernisering is wel nodig, maar zo erg is het toch ook weer niet?

• bonzz.netninja
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 09:01

bonzz.netninja

business analist

Kasteeltje in frankrijk :) Voor best een schappelijk prijsje trouwens

https://www.funda.nl/euro...gies-heucourt-croquoison/

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Geensnor.nl kluswebsite | | Omloop de Snor 2019

• Aardappel
  • Nu online
Link is dood, maar is al eens gepost. Schijnbaar niet erg in trek.
Ik herkende de stoel naast het bad. :+

André in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 2"

• bonzz.netninja
  • Laatst online: 09:01

bonzz.netninja

business analist

Echt? Maar hij was 'nieuw' volgens funda...

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Geensnor.nl kluswebsite | | Omloop de Snor 2019

• Aardappel
  • Nu online
bonzz.netninja schreef op woensdag 4 september 2019 @ 11:36:
[...]

Echt? Maar hij was 'nieuw' volgens funda...
Soms wordt het opnieuw aangeboden om weer bovenaan te komen.
Of het wordt door privé-omstandigheden tijdelijk uit de verkoop gehaald, of op een andere manier (minder grond bv) weer aangeboden.

• TakeAway
  • Registratie: november 2002
  • Nu online
Als het niet aan de prijs ligt, wat kan dan het addertje zijn?
Dat niet iedere kamer een badkamer/wc heeft? En zodoende het kasteel als B&B uit te baten lastig wordt?
Denk dat er wel animo is nu chateau Meiland op tv is ;)

• jadjong
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 06:59
Er zijn 22 foto's, die laten zes van de 19 kamers zien. De rest zal wel de anaconda zijn. Daarnaast zit je in de middle of Franse nowhere waardoor de kans op het vinden van een betrouwbare aannemer ook tot het vriespunt is gedaald.
Een NL bouwbedrijf met personeel en materiaal die kant op sturen is de snelste optie, maar dan heb je weer gezeur met de lokale bemoeicommissies.

• Saffie_time
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 13:21

Saffie_time

Why use this? 42!

En dan ook een linkje voor meer info naar het kasteel in de ad hebben staan waar firefox meteen op gaat flippen :X

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

• Omni superens
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 14:19
Saffie_time schreef op woensdag 4 september 2019 @ 13:35:
En dan ook een linkje voor meer info naar het kasteel in de ad hebben staan waar firefox meteen op gaat flippen :X
Komt omdat er bij funda de . bij de link wordt inbegrepen ipv: https://www.chateauheucourt.nl

Op de website van de makelaar staat trouwens dat het al verkocht is: https://www.johanuwmakela...912-181-Rue-de-Vergiers-/

• ASW1
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 12:37
Misschien wil de nieuwe eigenaar er weer vanaf. 8)

• nokiaan958GB
  • Registratie: augustus 2008
  • Niet online
Volgens de plattegrond moet je door 5 deuren om van de keuken naar de eetkamer te lopen :)
Er zal behoorlijk geklust moeten worden om het alleen beneden bruikbaar te maken.
Beneden zijn 3 kamers die in aanmerking komen voor een slaapkamer maar helaas geen badkamer beneden.

Maar wel een leuk optrekje in noord Frankrijk.

• Fiber

Fiber

nokiaan958GB schreef op woensdag 4 september 2019 @ 23:37:
Volgens de plattegrond moet je door 5 deuren om van de keuken naar de eetkamer te lopen :)

[...]
Als je in een kasteel woont dan heb je daar vast wel een butler voor. Voor dat lopen dan, voor het koken heb je natuurlijk een kok... :z

• Wilke
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 13:47
Fiber schreef op woensdag 4 september 2019 @ 23:41:
Als je in een kasteel woont dan heb je daar vast wel een butler voor. Voor dat lopen dan, voor het koken heb je natuurlijk een kok... :z
Voor dat lopen haalt de butler z'n neus op hoor, daar heb je footmen voor.

• Meneerik
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 09:34
Bijzonder bad....

te veeeel prikkels...

funda linkje

• Qwerty-273
  • Laatst online: 13:40

Qwerty-273

Meukposter

Drobanir is de held!

Wel een mooi bad, maar in de compleet verkeerde badkamer :) Dat zou eerder in een mooie loft woning passen met veel ruimte er omheen.

à la:

Ohh mooie meid, Erzsébet Bathory
iPod mini met 16GB

• DutchChelsea
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 11:31
Weer van die heerlijk ronkende makelaarsteksten. Ditmaal trouwens een makelaar die geen spelfouten maakt en van een woordgrapje houdt.

'De witte gevel met de hoge ramen, het balkonnetje aan de voorzijde en de grote glazen pui die wordt omkaderd door groen.'

'Sinds 2006 is het Spijkerkwartier als een sfinx uit de as herrezen.'

'Veel van deze herenhuizen zijn gebouwd in een eclectische bouwstijl met neoclassicistische invloeden met een vleugje Franse neorenaissance.'

'De keuken in eilandopstelling past als een meubelstuk in de ruimte waar het hoge plafond van 3,40 meter een van de smaakmakers is.'

https://www.funda.nl/koop...342031-spijkerstraat-104/

Wel een geweldig huis trouwens.

• Hoijong
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 14:23
Qwerty-273 schreef op donderdag 5 september 2019 @ 12:24:
[...]

Wel een mooi bad, maar in de compleet verkeerde badkamer :) Dat zou eerder in een mooie loft woning passen met veel ruimte er omheen.

à la:
[Afbeelding]
Smaken verschillen......dat houten bad past enkel op een piratenboot in een film en nergens anders......

• Wilke
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 13:47
Hoijong schreef op donderdag 5 september 2019 @ 14:59:
Smaken verschillen......dat houten bad past enkel op een piratenboot in een film en nergens anders......
Of met een zekere makelaar er in wellicht.

...en nu kan ik weer proberen dat beeld uit m'n hoofd te krijgen :F

• Spoetnik385
  • Laatst online: 12:47
Omni superens schreef op woensdag 4 september 2019 @ 13:46:
[...]

Komt omdat er bij funda de . bij de link wordt inbegrepen ipv: https://www.chateauheucourt.nl

Op de website van de makelaar staat trouwens dat het al verkocht is: https://www.johanuwmakela...912-181-Rue-de-Vergiers-/
En hij is ook nieuw bij de makelaar: https://www.johanuwmakela...2-181-Rue-de-Vergiers--1/

Bij de 360 graden foto's zie je overigens meer kamers dan bij de foto's.
Leuk optrekje hoor. Zou het niet erg vinden om daar aan de gang te gaan.

www.steamloco.info

• Ghostrider
  • Laatst online: 14:29

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Huh, welke huis ik zie enkel een heg :F

https://www.funda.nl/koop...uis-86707664-de-welle-16/

Asus Zenbook i7 256gb

• CaDje
  • Nu online

CaDje

Framedrops for life

Wat is die inrichting een onsamenhangend geheel, zoveel verschillende tegel, vloer en behang soorten. Alsof alles als rest partij gekocht is.

• TakeAway
  • Nu online
Ik denk dat de buren blij zijn dat het te koop staat...
Huis ligt vol met muziekinstrumenten...

En als je een keer lam thuiskomt en de achterdeur open gooit, is je favorite gitaar geplet 8)7 :+

• AGee
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

TakeAway schreef op donderdag 5 september 2019 @ 15:59:
En als je een keer lam thuiskomt en de achterdeur open gooit, is je favorite gitaar geplet 8)7 :+
Als het je favoriete gitaar was dan had je er wel een betere plek voor gevonden toch? Misschien staat die gitaar daar dus wel met een reden :+

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• TakeAway
  • Nu online
AGee schreef op donderdag 5 september 2019 @ 16:03:
[...]

Als het je favoriete gitaar was dan had je er wel een betere plek voor gevonden toch? Misschien staat die gitaar daar dus wel met een reden :+
Gevalletje verzekering tillen? :+

• RvL
  • Registratie: maart 2002
  • Nu online

RvL

Get Perpendicular!!

[...]

[Afbeelding]
De gemiddelde achterdeur draait naar buiten toe open. Deze ook zo te zien. Neemt niet weg dat je gitaar dan alsnog languit in de tuin ligt ;)

Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...

• Arjan A
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 21-11 15:15

Arjan A

Cenosillicafoob

DutchChelsea schreef op donderdag 5 september 2019 @ 14:54:
Weer van die heerlijk ronkende makelaarsteksten. [...]
'Sinds 2006 is het Spijkerkwartier als een sfinx uit de as herrezen.'
Sfinx?
'Veel van deze herenhuizen zijn gebouwd in een eclectische bouwstijl met neoclassicistische invloeden met een vleugje Franse neorenaissance.'
Dit is gewoon waar. Staat ook ergens in een brochure van de gemeente :).
True

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

• Cerenas
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 21-11 14:02
RvL schreef op donderdag 5 september 2019 @ 16:59:
[...]

De gemiddelde achterdeur draait naar buiten toe open. Deze ook zo te zien. Neemt niet weg dat je gitaar dan alsnog languit in de tuin ligt ;)
Met deze rare plaatsing zou ik bijna denken dat ze iets proberen te verbergen achter die gitaar. :P

Steam | Rainbow Six Siege @ Uplay: CerenasNL | Apex Legends @ Origin: CerenasNL

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
PWM schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 10:42:
https://www.funda.nl/koop...-40992049-eemnesserweg-2/

Geen foto's van binnen, 30 jaar geleden voor het laatst onderhoud + het is een monument waar je voor alles toestemming nodig hebt. Heb altijd wel respect als je de ballen hebt om er aan te beginnen.
Iemand heeft hem destijds gekocht. En nu staat hij weer te koop met een gerenoveerde buitenkant. Even laminaat er in en klaar:

https://www.funda.nl/koop...-41456785-eemnesserweg-2/

EDIT:

Hier het orgineel

https://www.residence.nl/...-blaricum-eemnesserweg-2/

PWM wijzigde deze reactie 06-09-2019 14:37 (8%)

• sypie
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
Wel jammer dat ze die stalen balken niet weggewerkt hebben tot aan de vloer. Nu moet je op je vloer nog iets maken waardoor de onderste halve meter nog afgewerkt moet worden.

• LuNaTiC
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Even wat laminaat erin en klaar _O-

ken je toevallig ook nog een goede schilder, PWM :+

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Aardappel
  • Nu online
sypie schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 14:39:
Wel jammer dat ze die stalen balken niet weggewerkt hebben tot aan de vloer. Nu moet je op je vloer nog iets maken waardoor de onderste halve meter nog afgewerkt moet worden.
Dat moet nog afgewerkt worden met baksteen, ijsselsteentjes of zo.

• Suggs
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]
Op het toilet zie ik toch echt geen instrument (ja, ik weet hoe de foto in elkaar zit). Gelukkig heb ik altijd m'n eigen fluit bij me O-)

• hammy87
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 13:30
Zou wit de favoriete kleur zijn?
https://www.funda.nl/koop...is-41458927-landgraaf-51/

Mooi plintje en kitwerk..

• SayWhatAgain!
  • Laatst online: 14:15

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Hey! Daar is 'ie weer, de gitaar:

Beetje te clean allemaal. Ik bedoel, wie heeft z'n kledingkast nou zo netjes (of ben ik zo'n hork? :P):

En wat is eigenlijk de deal met al die TVs overal, behalve eentje in de woonkamer?

Specs

• Tankiej
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 14:42
SayWhatAgain! schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 18:28:
[...]

[Afbeelding]
Beetje te clean allemaal. Ik bedoel, wie heeft z'n kledingkast nou zo netjes (of ben ik zo'n hork? :P):
[Afbeelding]
[Afbeelding]

En wat is eigenlijk de deal met al die TVs overal, behalve eentje in de woonkamer?
Ik denk dat die in de woonkamer bij de muur staat/hangt die je niet te zien krijgt op de foto's. De muur waar de bank op uit kijkt.
Ik ben nu wel benieuwd wat er mis is met die muur :P

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Nu online
[...]

De woonkamer heeft ook gewoon een tv: https://www.funda.nl/koop...927-landgraaf-51/#foto-26 ;)

The devil is in the details.

• twain4me
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 11:59
op 360 foto 4 kan je hem van dichterbij bekijken :+

https://www.funda.nl/koop...dgraaf-51/#360-foto-foto4

twain4me wijzigde deze reactie 06-09-2019 18:35 (12%)

• SayWhatAgain!
  • Laatst online: 14:15

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Haha, goede spot! Wel klein i.v.m. afstand en staat 'ie nou op de vloer? Of is er ook een beamer?
Hmmm, lijkt een andere plaatsing dan foto 26. Waarom mag dit niet duidelijk in beeld???

SayWhatAgain! wijzigde deze reactie 06-09-2019 18:37 (34%)

Specs

• Tatsu
  • Registratie: augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

[...]

[Afbeelding]
Ik zie een toilet en de opmerking dat het huis vol muziekinstrumenten staat. Gezien het lekker kunnen galmen in een toilet, komt die ook in aanmerking?

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

• Slavy
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

[...]

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Shirt met "YOLO" zorgt voor een waardevermindering van 25k? :P

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• smesjz
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online
Wat je hier niet ziet is dat je uitkijkt op de drukke Noord-brabantlaan met busbaan voor je huis. Slim om daar geen foto van te maken. Daarnaast zit je heel dicht tegen de mcdonalds waarbij, als de wind goed / verkeerd staat je dit goed ruikt.
Pagina: 1 ... 62 ... 79 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrisch rijden

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True