Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 ... 251 Laatste
Acties:
  • 3.868.296 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
absurdsmash schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 16:29:
Voorbeeld van weinig moeite doen om goede foto's te maken
Zorg je er dan wel voor dat ze fatsoenlijk resizen en je niet de layout verneukt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
"in de diepe tuin aan de achterzijde kunt u de drukte van de stad volledig buitensluiten."

[Afbeelding]

"tot twee royale slaapkamers met fraaie, hoge plafonds en raampartijen die naar boven open schuiven."

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Voorbeeld van weinig moeite doen om goede foto's te maken 8)7 En dan rustig het voor bijna 8 ton te koop zetten.

https://www.funda.nl/koop...-40273412-oude-singel-28/
Acht ton voor 240m2 in de binnenstad is op zich niet heel buitensporig, maar voor dat geld verwacht ik wel dat er enkel nog gordijnen bij moeten. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suggs
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
"in de diepe tuin aan de achterzijde kunt u de drukte van de stad volledig buitensluiten."

[Afbeelding]

"tot twee royale slaapkamers met fraaie, hoge plafonds en raampartijen die naar boven open schuiven."

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Voorbeeld van weinig moeite doen om goede foto's te maken 8)7 En dan rustig het voor bijna 8 ton te koop zetten.

Op de tweede foto (achterhuis) die je toont lijkt er een (terras)deur te zitten en kun je van daaruit naar de achtergelegen tuin. Dat ze daar dan weer geen foto van tonen 8)7
Het is een monumentaal pand, maar alles wat origineel kon zijn lijkt er inmiddels wel uitgesloopt. Ben wel benieuwd naar wat je eventueel verplicht bent te herstellen.

En op deze locatie wil je echt niet wonen. Ik heb een jaar een paar honderd meter verderop aan dezelfde singel gewoond (voor wie Leiden kent: net voorbij de Droomfabriek/Scheltema complex) en was blij toen ik kon verhuizen. Ik begrijp dat als je een stad woont er altijd wel wat leven/reuring is, maar je je zit hier echt in
het uitgaanscentrum met alle activiteiten van dien (3 oktober (markt voor de deur, kermis om de hoek), lakenfeesten, jazzweek) en ieder weekend lallende mensen langs je raam. Bovendien meegemaakt dat ze tegen mijn voordeur hebben staan kotsen en door de brievenbus hebben staan zeiken.
Nee, Leiden is een leuke stad en hoef nergens anders te wonen, maar niet meer in dit deel van de stad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:08

Ardana

Mens

MDKorpel schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 16:33:
[...]

[Afbeelding]

"Schat, hebben we nog meer suiker?"
"Ik denk het wel, ik zal even op zolder kijken"

Nou begrijp ik ook wel dat de keuken niet heel groot is, en je voor de rest misschien ook niet al te veel met die zolder aan kan, maar om nou telkens twee trappen op te lopen als je wat uit de voorraad moet hebben... 8)7
Heb je gezien dat er 'n ophaalbrug naar de zolderkamer ligt?

spoiler:
De deur wordt de brug waarover je moet lopen.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-10 20:25

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

<captainobvious>Dit is gewoon een anti-kraak woning </captainobvious>

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absurdsmash
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-02 14:48
Suggs schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 18:28:
[...]

Op de tweede foto (achterhuis) die je toont lijkt er een (terras)deur te zitten en kun je van daaruit naar de achtergelegen tuin. Dat ze daar dan weer geen foto van tonen 8)7
Het is een monumentaal pand, maar alles wat origineel kon zijn lijkt er inmiddels wel uitgesloopt. Ben wel benieuwd naar wat je eventueel verplicht bent te herstellen.

En op deze locatie wil je echt niet wonen. Ik heb een jaar een paar honderd meter verderop aan dezelfde singel gewoond (voor wie Leiden kent: net voorbij de Droomfabriek/Scheltema complex) en was blij toen ik kon verhuizen. Ik begrijp dat als je een stad woont er altijd wel wat leven/reuring is, maar je je zit hier echt in
het uitgaanscentrum met alle activiteiten van dien (3 oktober (markt voor de deur, kermis om de hoek), lakenfeesten, jazzweek) en ieder weekend lallende mensen langs je raam. Bovendien meegemaakt dat ze tegen mijn voordeur hebben staan kotsen en door de brievenbus hebben staan zeiken.
Nee, Leiden is een leuke stad en hoef nergens anders te wonen, maar niet meer in dit deel van de stad.
Grappig ik dacht dat het daar met overlast wel mee zou vallen. Toch een stukje vanaf de markt en geen studentenvereniging van de grote 5 nabij (misschien aanloop van Gebr. Nobel?). Met een studentenhuis als buren of niet moet je net geluk hebben. 3 oktober kan ik me wel voorstellen ja, maar das misschien ook juist leuk. Al met al te prijzig in vergelijking met wat je krijgt ergens net buiten de singels wmb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suggs
  • Niet online
Ardana schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 20:54:
[...]

Heb je gezien dat er 'n ophaalbrug naar de zolderkamer ligt?

spoiler:
De deur wordt de brug waarover je moet lopen.
Op zich kan ik dit soort creatieve oplossingen wel waarderen, maar die hele constructie lijkt me op zijn zachtst gezegd erg tricky. De deur lijkt op zijn plaats gehouden te worden door een lullig schuifje waar je alleen met halsbrekende capriolen bij kunt. Ik zie ook nergens iets van een contragewicht die het gewicht opvangt dus je krijgt het volle gewicht naar beneden. Over het ophalen van de brug wil ik al helemaal niet nadenken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Suggs
  • Niet online
jadjong schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 17:15:
[...]

Acht ton voor 240m2 in de binnenstad is op zich niet heel buitensporig, maar voor dat geld verwacht ik wel dat er enkel nog gordijnen bij moeten. 8)7
Speciaal voor jou Goedkoper en het lijkt er op dat je gordijnen erbij cadeau krijgt d:)b Evenals het continu gepiep van de geldautomaten _O-
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/107/575/385_2160.jpg

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:13
mooie foto Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/112/491/343_2160.jpg (https://www.funda.nl/koop...274952-fossa-hispanica-7/)

[ Voor 35% gewijzigd door datadevil op 01-06-2019 07:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Niet online
Suggs schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 01:21:
[...]

Speciaal voor jou Goedkoper en het lijkt er op dat je gordijnen erbij cadeau krijgt d:)b Evenals het continu gepiep van de geldautomaten _O-
[Afbeelding]
En de kans op een plofkraak. Hou je geen gevel aan over.

De wereld rond is maar dat zie je volgens mij ook aan die prachtige gevels waarvan je bijna de hele ronding op dat stukje al terug ziet bij drie gevels.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

itsalex schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 07:18:
[...]

En de kans op een plofkraak. Hou je geen gevel aan over.

De wereld rond is maar dat zie je volgens mij ook aan die prachtige gevels waarvan je bijna de hele ronding op dat stukje al terug ziet bij drie gevels.
Dat zie je niet veel meer, van die geldautomaten zonder betonblokken of palen ervoor. Maar het heeft ook voordelen, een gewone onderbuurman kan meer overlast bezorgen denk ik. Er zal nooit luide muziek gedraaid worden, 's nachts zitten de deuren waarschijnlijk op slot en komt er niemand.
Ik krijg er zo'n zoek de verschillen gevoel bij :p
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rPvIFgD16b7bKzNQPmZY07gx/full.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Marzman op 01-06-2019 08:06 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:24

breinonline

Are you afraid to be known?

Marzman schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 08:01:
[...]

Dat zie je niet veel meer, van die geldautomaten zonder betonblokken of palen ervoor. Maar het heeft ook voordelen, een gewone onderbuurman kan meer overlast bezorgen denk ik. Er zal nooit luide muziek gedraaid worden, 's nachts zitten de deuren waarschijnlijk op slot en komt er niemand.

[...]

Ik krijg er zo'n zoek de verschillen gevoel bij :p
[Afbeelding]
Je vergeet de deurmat... :>

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Mens

Marzman schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 08:01:
[...]
Owjawel hoor. Ook dit stuk is midden in de binnenstad. Naast wat steegjes met café's. En die moet langs jouw huis om naar de café's een straat verder liggen. Of die gaan 's nachts ff dronken onder jouw raam pinnen, aangezien dit 1 van de 2 belangrijkste pin-automaten van de binnenstad is. En aangezien het een studentenstad is, kan dat zomaar 4-5 dagen per week zijn. En met de introductie 2 weken lang 7 dagen per week. Om het nog maar niet te hebben over idd de belangrijke feestdagen zoals 2 en 3 oktober, koningsnacht en koningsdag en zo'n beetje alle andere feesten die Leiden kent. Ik denk dat 90% voor je deur gehouden wordt, want ook het gemeentehuis is in dezelfde straat, dus ook Sinterklaas komt gewoon bij je voorbij.

Ow, en als kers op de taart zit Minerva zo'n 10 deuren verderop...

Maar je woont er vast heeeeeeel rustig.

[ Voor 43% gewijzigd door Ardana op 01-06-2019 08:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ardana schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 08:34:
[...]

Owjawel hoor. Ook dit stuk is midden in de binnenstad. Naast wat steegjes met café's. En die moet langs jouw huis om naar de café's een straat verder liggen. Of die gaan 's nachts ff dronken onder jouw raam pinnen, aangezien dit 1 van de 2 belangrijkste pin-automaten van de binnenstad is. En aangezien het een studentenstad is, kan dat zomaar 4-5 dagen per week zijn. En met de introductie 2 weken lang 7 dagen per week. Om het nog maar niet te hebben over idd de belangrijke feestdagen zoals 2 en 3 oktober, koningsnacht en koningsdag en zo'n beetje alle andere feesten die Leiden kent. Ik denk dat 90% voor je deur gehouden wordt, want ook het gemeentehuis is in dezelfde straat, dus ook Sinterklaas komt gewoon bij je voorbij.

Ok, iets meer overlast dan een normale buurman dan, maar wel ideaal voor een student met een rijke papa dus :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:38

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ardana schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 08:34:
[...]

Niet iedereen wil in n hutje op de heide wonen; )

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Mens

Sport_Life schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 09:18:
[...]
Niet iedereen wil in n hutje op de heide wonen; )
I know, en ik zou er denk ik ook zo willen wonen (grootste minpuntje: heeft geen buitenruimte), maar Marzman gaf aan dat hij dacht dat het daar wel rustig zou zijn, dus ik wilde hem even uit de droom helpen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18:26

Amphiebietje

In de blubber

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/112/422/870_1440.jpg

Zie je die vreemde, moderne gevel net aan de rechterzijde?

Dat is de Lakenhal, een Leids museum dat in recente jaren op megalomane wijze is gemoderniseerd, waarbij de oorspronkelijke Lakenhal ronduit architectonisch is verkracht :r . Op drukke dagen staat er een rij van hier tot Tokyo, recht langs de voordeur van het te koop aangeboden pand :/ .

De staat van de kamers is makkelijk te verklaren: het pand is anti-kraak bewoond geweest tijdens de verbouwing van het museum (daarvoor had het evenveel allure als een slooppand), en wordt nu door de gemeente Leiden afgestoten om te voorkomen dat het begrotingstekort nog verder oploopt, waarschijnlijk na een el-cheapo "renovatie".

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Blaze85
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...s-40273345-binnenkant-18/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/112/476/247_1440.jpg

Lekker zo'n reetveter midden in je slaapkamer _O-

https://www.funda.nl/koop...0274277-groenstraat-84-a/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/112/501/902_1440.jpg

Opgezette dieren in verregaande staat van ontbinding _O-

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/112/501/918_1440.jpg

In ieder geval een originele kraan :7

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/112/501/917_1440.jpg

Is toch heerlijk dat je gewoon staand kan schijten in de douche in zo'n ouderwets kommetje? 8)

https://www.funda.nl/koop...17-van-beuningenlaan-2-a/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/112/486/469_1440.jpg

Wat mooi, een pratende vliegende oester als open haard.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/112/486/487_1440.jpg

Wat schattig, tijdens een bezoek uit het omringende bos heeft de verschrikkelijke sneeuwman een gezichtsafdruk achtergelaten :*
En wat een fantastische foto's van houtblokken die in de fik kunnen. Parket-vloertje ook maar in de haard?

https://www.funda.nl/koop...40274715-oude-stadsweg-1/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/112/482/905_1440.jpg

Huisbezichtigingen op eigen risico?

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:21

Aganim

I have a cunning plan..

Grappig huis, even de omschrijving bekeken:
dat geeft wel aan dat het een gelukkig huis is, dat veilig voelt.
Een huis wat veilig voelt, wat een gezwets.
Op de benedenverdieping is kogelvrij glas
Wait, wut? Excuses, ik trek vorige uitspraak in. _O-

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Aganim schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 12:43:
[...]

Dat is toch niet zo bijzonder. Al het glas in mijn woning is ook kogelvrij :+ Zou wat zijn als ze een woning verkopen met de kogels nog in het glas.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-10 14:05

Maestro

Verder met Jefferson vliegtuig

Hoho, niet zo snel he! Er is beneden kogelvrij glas, maar nergens wordt gemeld hoeveel glas kogelvrij is! :+
En 'een gelukkig huis'? Fijn dat ie niet aan de antidepressiva hoeft i.i.g.

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:29
Dus als je buiten zit ben je een opvanger voor rondvliegende kogels? Daar zou ik me niet veilig bij voelen...

Of degene die de afrekening komt doen heeft niet door dat er nieuwe bewoners wonen, mag je een handgranaat wegkoppen :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Niet online
Beter dan studenten die door de brievenbus pissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:38

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik heb liever een student die door de brievenbus pist dan een kogel die op je huis wordt afgevuurd.
De student kun je aan z'n ballen ophangen, met een crimineel wil ik geen ruzie.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aganim

Aganim

I have a cunning plan..

Sport_Life schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 13:59:
De student kun je aan z'n ballen ophangen
Gewoon het befaamde touwtje aan de brievenbus monteren, even hard trekken en probleem is ook opgelost. 8)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

Aganim schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 14:25:
[...]

Gewoon het befaamde touwtje aan de brievenbus monteren, even hard trekken en probleem is ook opgelost. 8)
BrievenbusGate in Lijden: Doorgedraaide buur poogt potloden te venten na een hoop gezeik met verknipte piemels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suggs
  • Niet online
Sport_Life schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 13:59:
Ik heb liever een student die door de brievenbus pist dan een kogel die op je huis wordt afgevuurd.
De student kun je aan z'n ballen ophangen, met een crimineel wil ik geen ruzie.
Als de crimineel goed mikt, voorkomt hij ook dat je ruzie met hem kunt maken 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Suggs
  • Niet online
Aganim schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 12:43:
[...]

Grappig huis, even de omschrijving bekeken:

[...]

Een huis wat veilig voelt, wat een gezwets.

[...]

Tijd om het uit te proberen
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/112/482/905_1440.jpg

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Suggs
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...6283736-hoge-rijndijk-48/
Ze moeten het verbieden om op zondagochtend foto's te maken.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/103/535/206_1440.jpg
Op de foto lijkt het alsof je aan een rustig kruispunt woont, terwijl het in werkelijkheid iedere ochtend- en avondspits zo ongeveer de grootste verkeersinfarct van Leiden is (en tussen de beide spitsen in is het ook niet rustig).
En dan de omschrijving van de makelaar:
Ligging: Aan rustige weg, in centrum, in woonwijk, vrij uitzicht, beschutte ligging en open ligging
En dit is dus vrij uitzicht met een rustige ligging:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/103/535/181_1440.jpg
Een heg, een druk kruispunt, recht tegenover een middelbare school (Bonaventura College) en een paar honderd meter verderop nog een middelbare school (al is dat wel een hele nette school met welopgevoede kinderen _O- ).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aganim

Aganim

I have a cunning plan..

Suggs schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 16:16:
https://www.funda.nl/koop...6283736-hoge-rijndijk-48/

En dan de omschrijving van de makelaar:
Ligging: Aan rustige weg
Geen woord van gelogen. Ligt aan de Catharinastraat en die is niet heel erg druk. :+

De Hoge Rijndijk, ik zou er niet dood gevonden willen worden. Zeker niet voor de prijzen die je moet aftikken om daar te 'mogen' wonen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absurdsmash
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-02 14:48
Aganim schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 16:24:
[...]

Geen woord van gelogen. Ligt aan de Catharinastraat en die is niet heel erg druk. :+

De Hoge Rijndijk, ik zou er niet dood gevonden willen worden. Zeker niet voor de prijzen die je moet aftikken om daar te 'mogen' wonen. 8)7
Inderdaad, hoewel het vaak wel mooie panden zijn.

Overigens is dit huis 2 jaar geleden geveild voor 290.000. Zie http://docplayer.nl/46061...2313-kk-leiden-39811.html
Schrok wel een beetje van de oorspronkelijke vraagprijs en de zakking naar de huidige. Maar goed het is ook vrij karig verbouwd (keuken, vloeren, geen openslaande deuren etc).

[ Voor 14% gewijzigd door absurdsmash op 01-06-2019 17:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:18
@absurdsmash geloofwaardige makelaar en verkoper inderdaad. Van 650k zakken naar 519k. Ik gok een investeerder die snel geld rook :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suggs
  • Niet online
Aganim schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 16:24:
[...]

Ja, zo lust ik er nog wel een :*) Ik wil de makelaar weleens uitdagen nodigen daar eens om 8 uur 's morgens te gaan staan. Gezellig tussen de hordes scholieren die en masse rechtdoor en diagonaal het kruispunt over suizen om de kortste route naar school te nemen. En nee, dat moet je niet op zondagochtend komen bekijken _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja.. Ik mag hopen dat iemand van tevoren wat onderzoek doet en ziet dat hij 2 jaar geleden 2.5 ton minder gekost heeft.. Je koopt een hoop bubbel.. Ben blij dat ik niet iets moet zoeken in de randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

absurdsmash schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 16:58:
[...]

Schrok wel een beetje van de oorspronkelijke vraagprijs en de zakking naar de huidige. Maar goed het is ook vrij karig verbouwd (keuken, vloeren, geen openslaande deuren etc).
Als je wist hoe het er uit zag tijdens de verbouwing (een hele hoge "kwaliteit"), dan is de huidge vraagprijs nog steeds tenminste 100.000-150.000 te hoog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Mens

absurdsmash schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 16:58:
[...]

Inderdaad, hoewel het vaak wel mooie panden zijn.

Overigens is dit huis 2 jaar geleden geveild voor 290.000. Zie http://docplayer.nl/46061...2313-kk-leiden-39811.html
Zakking? Stijging bedoel je?

Als het UWV geen fout had gemaakt, had ik in 2017 in Leiden een huis van 145k kunnen kopen. Nu zit ik nog steeds te wachten tot die fout is rechtgezet, maar zelfs dan kun je daar voor 145k niks meer kopen. Ze hebben me lekker gepiepelt.

[ Voor 18% gewijzigd door Ardana op 02-06-2019 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:18
Ardana schreef op zondag 2 juni 2019 @ 08:00:
[...]

Zakking? Stijging bedoel je?

Als het UWV geen fout had gemaakt, had ik in 2017 in Leiden een huis van 145k kunnen kopen. Nu zit ik nog steeds te wachten tot die fout is rechtgezet, maar zelfs dan kun je daar voor 145k niks meer kopen. Ze hebben me lekker gepiepelt.
Hebben we het wel over hetzelfde? :)
De woning in kwestie stond 6 maanden terug voor 650k te koop en nu voor 519k.
In 2017 bij veiling is deze aangekocht voor +-290k.
Ik weet eventueel niet wat je had kunnen kopen voor 145k maar dat was zeker geen woning met een inhoud van deze advertentie gok ik. In 2017 was de woning markt al aardig aan het klimmen hoor.
En het UWV nodig om een woning te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Mens

GeeMoney schreef op zondag 2 juni 2019 @ 09:00:
[...]

Hebben we het wel over hetzelfde? :)
De woning in kwestie stond 6 maanden terug voor 650k te koop en nu voor 519k.
In 2017 bij veiling is deze aangekocht voor +-290k.
Ik weet eventueel niet wat je had kunnen kopen voor 145k maar dat was zeker geen woning met een inhoud van deze advertentie gok ik. In 2017 was de woning markt al aardig aan het klimmen hoor.
En het UWV nodig om een woning te kopen?
In 2017 290 naar 519 in 2019 is een stijging. Ik had de 650 van 6 maanden terug gemist.

En ja, zonder de juiste uitkering krijg je geen hypotheek, met de juiste wel. En ik ging in op de algemene stijging, sinds 2017 is die ook behoorlijk geweest... voor 145k kon je toen nog wél wat kopen in Leiden (nee, niet het pand van hierboven), nu niet meer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Laat mooi zien dat als je je verduisterende gordijnen verkeerd ophangt ze niet werken :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aganim

Aganim

I have a cunning plan..

Ardana schreef op zondag 2 juni 2019 @ 10:59:
[...] En ik ging in op de algemene stijging, sinds 2017 is die ook behoorlijk geweest... voor 145k kon je toen nog wél wat kopen in Leiden (nee, niet het pand van hierboven), nu niet meer.
Dat kan ik bevestigen, mijn appartement in Leiden heb ik afgelopen jaar verkocht. In 2017 zat de WOZ rond de 145k (en dat was al een forse stijging t.o.v. het jaar ervoor), bij verkoop getaxeerd op +/- 175k voor 86m2 'woonplezier' in Slaaghwijk, 20 meter naast de IJsselmeerlaan. Die stijging gaat nergens meer over. 8)7

@Blaze85, wat een kwaliteit weer, waar zijn die foto's mee gemaakt? Schilderen op nummer? :F

[ Voor 0% gewijzigd door Aganim op 02-06-2019 17:37 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonetone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:45

bonetone

2B Silver Sonic

Amphiebietje schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 11:37:

Dat is de Lakenhal, een Leids museum dat in recente jaren op megalomane wijze is gemoderniseerd, waarbij de oorspronkelijke Lakenhal ronduit architectonisch is verkracht :r . Op drukke dagen staat er een rij van hier tot Tokyo, recht langs de voordeur van het te koop aangeboden pand :/ .
Sorry hoor, maar dat vind ik wel erg gechargeerd....
Zo megalomaan is de modernisering niet en bij de oorspronkelijke Lakenhal zijn juist allerlei verdwenen originele details weer zichtbaar gemaakt. Ik zou juist zeggen dat het oorspronkelijke gebouw in de loop der eeuwen verpest is en dat dat nu weer (deels) ongedaan wordt gemaakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Suggs
  • Niet online
Aganim schreef op zondag 2 juni 2019 @ 11:54:
[...]

Dat kan ik bevestigen, mijn appartement in Leiden heb ik afgelopen jaar verkocht. In 2017 zat de WOZ rond de 145k (en dat was al een forse stijging t.o.v. het jaar ervoor), bij verkoop getaxeerd op +/- 175k voor 86m2 'woonplezier' in Slaaghwijk, 20 meter naast de IJsselmeerlaan. Die stijging gaat nergens meer over. 8)7
Woonplezier in de Slaaghwijk wordt bereikt door de bewoners meer "lichaamsbeweging" te geven. Duiken en rollen om wat blauwe bonen te ontwijken en vervolgens laat je ze rennen voor hun leven _O- Daar krijg je vanzelf een topconditie van d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:13
Suggs schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 18:30:
[...]

Ja, zo lust ik er nog wel een :*) Ik wil de makelaar weleens uitdagen nodigen daar eens om 8 uur 's morgens te gaan staan. Gezellig tussen de hordes scholieren die en masse rechtdoor en diagonaal het kruispunt over suizen om de kortste route naar school te nemen. En nee, dat moet je niet op zondagochtend komen bekijken _O-
Toevallig fietste ik er vandaag langs en herkende hem van dit topic, maar zelfs op de zondagmiddag is het zeker niet een rustige straat te noemen :-(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vanitas1996
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 27-10 08:30

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Altijd wel sneu om te zien hoe zulke panden verkrotten, want het kan heel mooi zijn. Zo wordt een Rijksmonumentenstatuten ook een vloek, want het opknappen moet natuurlijk aan hoge standaarden voldoen en slopen mag ook niet (als je dat al zou willen). Dus laten beleggers het vaak maar verkrotten, want zoiets gebeurt natuurlijk niet van de ene op de andere dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas1996
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 27-10 08:30
Verwijderd schreef op maandag 3 juni 2019 @ 11:05:
[...]

Altijd wel sneu om te zien hoe zulke panden verkrotten, want het kan heel mooi zijn. Zo wordt een Rijksmonumentenstatuten ook een vloek, want het opknappen moet natuurlijk aan hoge standaarden voldoen en slopen mag ook niet (als je dat al zou willen). Dus laten beleggers het vaak maar verkrotten, want zoiets gebeurt natuurlijk niet van de ene op de andere dag.
Ik moet zeggen dat ik serieus wel een plan voor dit pand zou hebben als ik er een woonhuis van kon maken :P Echter heb ik hiervoor niet de bijbehorende poen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jadjong
  • Niet online
Met het juiste gereedschap van Cat en Liebherr kom je een heel eind.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Barnagma
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-12-2024
https://www.funda.nl/koop...22-rotterdamsedijk-264-b/

Mooie knik in je bolstaande keuken. (Ik heb hier de ballen verstand van, maar kost het echt zo veel geld om een makelaar foto's te laten maken?)

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/109/920/074_1080.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 14:55
Barnagma schreef op maandag 3 juni 2019 @ 16:18:
https://www.funda.nl/koop...22-rotterdamsedijk-264-b/

Mooie knik in je bolstaande keuken. (Ik heb hier de ballen verstand van, maar kost het echt zo veel geld om een makelaar foto's te laten maken?)

[Afbeelding]
Ze hebben wel meer foto's met gekke knikken erin.. :F
Zouden ze foto's hebben afgedrukt en daarna weer ingescand ofzo?
Maargoed; het is verkocht, dus blijkbaar is dit voldoen..

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-10 13:25
PvT.Arj schreef op maandag 3 juni 2019 @ 16:35:
[...]

Ze hebben wel meer foto's met gekke knikken erin.. :F
Zouden ze foto's hebben afgedrukt en daarna weer ingescand ofzo?
Maargoed; het is verkocht, dus blijkbaar is dit voldoen..
Lijkt afgaand op deze ene foto hier in topic op een panorama foto met een beweging erin

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• SamPatterson
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-08 11:17
Of ze hebben de google streetview auto door de keuken laten rijden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BladeSlayer1000
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:23
:F
Een pand met veel mogelijkheden, maar jammer dat het in zo'n slechte staat is...

Edit;
Ook een vreemde inrichting, 1 keuken op de begaande grond en de ander op de 1ste etage...
https://www.funda.nl/koop...40264049-schoutstraat-31/

En de stofzuiger was blijkbaar al een tijd overleden
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/112/040/661_2160.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door BladeSlayer1000 op 03-06-2019 20:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baytep
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Wat een waanzinnig tof plekje. Inderdaad jammer van het huis zelf, maar verder heeft het perceel samen met het bijgebouw en de mogelijkheid nog een huis te bouwen wel heel erg veel te bieden.
Vooral als je een beetje van water houdt.

Sorry, maar die zak geld heb ik zelf een beetje nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:48

Oekol

waka waka hey hey

Huis in Amersfoort gevonden via #funda https://www.funda.nl/koop...-40112393-curiestraat-15/

Mooi blauw is niet lelijk!

&

Wel handig zo'n 2e douche op zolder 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Oekol op 03-06-2019 23:06 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suggs
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...40269761-langegracht-254/
Meest praktische huis? Nee
Ideaal gelegen? Nee
Te duur? Wellicht wel
Was deze op de spatwand tekst nou echt nodig? Echt niet
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/111/806/173_1440.jpg
Is het een fraaie en mooi opgeknapte woning? Echt wel!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Suggs schreef op maandag 3 juni 2019 @ 23:18:
Glazen spatwand: Één veeg met een doekje en een willekeurig oplosmiddel is genoeg om je ergernis te verwijderen. Misschien ben je gewoon niet praktisch genoeg voor een koopwoning?

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:08

CeesKees

I rest my Kees

burne schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 01:38:
[...]

Glazen spatwand: Één veeg met een doekje en een willekeurig oplosmiddel is genoeg om je ergernis te verwijderen. Misschien ben je gewoon niet praktisch genoeg voor een koopwoning?
Het ging om de tekst. Die vind ik ook onnodig. Maakt er zo’n Leenbakker huis van.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

CeesKees schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 07:47:
[...]

Het ging om de tekst. Die vind ik ook onnodig. Maakt er zo’n Leenbakker huis van.
Als de tekst serieus een afweging is.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Suggs schreef op maandag 3 juni 2019 @ 23:18:
https://www.funda.nl/koop...40269761-langegracht-254/
Meest praktische huis? Nee
Ideaal gelegen? Nee
Te duur? Wellicht wel
[Afbeelding]
Is het een fraaie en mooi opgeknapte woning? Echt wel!!
Tja, sommige noemen dat karakter, ik blijf het “oude rommel” vinden.
Geef mij maar nieuwbouw en niet in een stad waar bijna ieder moment van de dag een verkeersinfarct plaatsvindt. Nee dank je!

Ik werk nu 5 jaar in Leiden op 20km van mijn huis. Soms ben ik 5 kwartier bezig om thuis te komen. Leiden is misschien leuk als je student bent of met pensioen, maar als je ook moet werken is het één groot drama!

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
burne schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 07:52:
[...]

Inderdaad. Dat gedram om die teksten en xenos prullaria steeds. Alsof dat als koper het verschil maakt.
Dit topic gaat over gekke en mooie vondsten op funda, niet om een stukje tekst die met 1 veeg van de muur af is.

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:03

Polycom

Poes van goud

Voor de mensen die op een dag echt heel lang willen uitslapen..

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/111/806/207_2160.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:31
Ze hebben wel een poging ondernomen om alle leidingen aan de onderkant netjes weg te weren. Dat is ook best oké :)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honesty
  • Laatst online: 18:53

Honesty

kattenneus!

Polycom schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 10:17:
Voor de mensen die op een dag echt heel lang willen uitslapen..

[Afbeelding]
Dit lijkt me ook niet erg prettig, onze CV hangt in de keuken met en nog en muur nog tussen de slaapkamer en ik word iedere nacht een paar keer wakker door het ontluchten van het cv-systeem. Laat staan als het op ooghoogte hangt.

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:11

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

BladeSlayer1000 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:53:
[...]

:F

[...]

Een pand met veel mogelijkheden, maar jammer dat het in zo'n slechte staat is...

Edit;
Ook een vreemde inrichting, 1 keuken op de begaande grond en de ander op de 1ste etage...
https://www.funda.nl/koop...40264049-schoutstraat-31/
Ik gok dat er 2 personen/families hebben gewoond met ieder een eigen verdieping.
[Afbeelding]
Ziet er eerder uit als verkleuring door de zon. Toen wij onze woning in ontvangst namen, was in de slaapkamer een vergelijkbare verkleuring in het tapijt te zien.

Verder een "leuk" klushuis, de inrichting is lekker retro en op en top jaren 80!

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DNND
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 10-07 21:29
Kitten en voegen met ducttape. What can possibly go wrong?

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/112/598/815_720x480.jpg

https://www.funda.nl/koop...276238-sperwerstraat-157/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highfive95
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16:54
Wat doet die lamp daar midden in die..........tja....welke ruimte kijk ik dan naar :X

Ach de muurverf hebben ze alvast voor je gehaald. Likje verf erover. Prima :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Highfive95 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 13:41:
Wat doet die lamp daar midden in die..........tja....welke ruimte kijk ik dan naar :X
Eetkamer, denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
BladeSlayer1000 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:53:

[Afbeelding]
Lijkt wel als of na het overlijden van de vorige eigenaar de familie alles heeft mee genomen... inclusief stofzuiger.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Blaze85
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...0286177-schubertstraat-4/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/112/582/368_1440.jpg

Epileptische aanvallen tijdens het badderen (als je die al niet kreeg van de vraagprijs + erfpacht) 8)7

https://www.funda.nl/koop...2-het-brekkense-wiel-228/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/112/627/026_1440.jpg

Hebben mensen nou nooit de neiging om eens in de zoveel jaar even een hoge drukspuit op de half-ondergescheten met mos bedekte dakpannen te zetten?

https://www.funda.nl/koop/geleen/huis-40286442-javastraat-2/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/112/559/733_1440.jpg

Kleinste/goedkoopste keuken van Nederland? 75m2 "twee-onder-één-kapwoning", mét voor- en achtertuin 8)

https://www.funda.nl/koop...40288629-stationsweg-161/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/112/648/137_1440.jpg

Blauwe zonnewering-bonanza _O- Het is te hopen dat je er home-automation bij hebt, anders krijg je rsi van de zonneweringen naar beneden en boven halen :+ wel fikse tegenvaller dat het kelderraampje geen zonnewering heeft; zullen dus veel kopers afhaken :o

[ Voor 17% gewijzigd door Blaze85 op 04-06-2019 20:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Laatst online: 18:43

Punkrocker

Mostly harmless

Ik denk dat hij deze ruimte bedoelde?
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/112/598/824_2160.jpg

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suggs
  • Niet online
burne schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 01:38:
[...]

Oooooh, ik dacht dat je die tekst alleen kon verwijderen met zandstralen o.i.d. :9
burne schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 07:52:
[...]

Die tekst vind ik zelf niet alleen overbodig, maar ook verwarrend. Als je naar buiten gaat en linksaf slaat zie je vanzelf dat dit het laatste huis van de straat is, maar als je naar rechts gaat blijkt het ineens het eerste huis van de Lange Gracht te zijn :S

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Poenzkie
  • Laatst online: 15:53

Poenzkie

Just being Hendrick

Iemand die in een achthoek wil wonen:

https://www.funda.nl/koop...is-86641997-klaterbos-64/

Leuk huis op zich, alleen een ramp met inrichten.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:53
Poenzkie schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 09:11:

Hoofddorp... Ik las achterhoek :F

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:53
Knap staaltje "boekschikken" :D
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/104/261/195_2160.jpg
Verder wel een mooi huis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Dat heeft mijn vriendin ook :+

En uiteindelijk heb ik dat voor mijn Funda-foto ook gedaan _O-

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Punkrocker

Punkrocker

Mostly harmless

LuNaTiC schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:15:

OCD? 8)

Staat de muziek ook zo?

Nirvana? Nevermind staat naast The Blue Album van Weezer.
Oh je bedoelt Bleach? Die staat naast The Black Album van Metallica...
:+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Punkrocker schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:25:
[...]

OCD? 8)

Staat de muziek ook zo?

Nirvana? Nevermind staat naast The Blue Album van Weezer.
Oh je bedoelt Bleach? Die staat naast The Black Album van Metallica...
:+
wie heeft er nog cd's tegenwoordig :+

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:31
LuNaTiC schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:15:

Op zich niet zo erg als je wel af en toe een boek leest. Ik zag eens in een of ander woonmagazine een reportage van een paar yuppen met een mooi huis, met daarin de quote:
Wij kopen onze boeken altijd op kleur. We hebben er niet één van gelezen.
:X

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Punkrocker

Punkrocker

Mostly harmless

LuNaTiC schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:28:
[...]

wie heeft er nog cd's tegenwoordig :+
Die van ons staan naast de LP's.
Punkrocker showing his age? 8)

In onze boekenkasten staat het niet op kleur.

Maar over boeken gesproken:
Jij hebt dan ook alleen pubs en pdf-en en zo? :+

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
dreamscape schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:41:
Ik zag eens in een of ander woonmagazine een reportage van een paar yuppen met een mooi huis, met daarin de quote:

[...]

https://www.booksbythefoot.com/
With pricing starting at $6.99 per linear foot and over 30 standard styles, we provide you with shelf-ready books that will display attractively and offer your clients great value.
;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:57

timovd

Voorsprong door techniek

TakeAway schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 14:57:
Knap staaltje "boekschikken" :D
[Afbeelding]
Verder wel een mooi huis :P
Mijn vrouw heeft laatst al mijn overhemden op kleur gesorteerd. :X

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Man man man, 190K voor een afgetrapte woning in zeker niet het beste stukje Nijmegen, Toplocatie my ass.

Even de wijkmonitor:
Het woon- en leefklimaat zijn hier sinds 2014 prima (gemiddeld) en maken al langere tijd positieve ontwikkelingen door. Gezien de vastgoedwaarde en economische positie van bewoners behoort Biezen tot het 'lagere middensegment' van de Nijmeegse woningmarkt. Voor de gemeente Nijmegen is deze oude stadswijk een aandachtsgebied vanwege leefbaarheidsrisico’s .

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dronium
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Poenzkie schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 09:11:

Uit de funda advertentie: "Een bijzondere nagenoeg vrijstaande woning . . ."
Die vervolgens gewoon aan beide zijden aan de buren vast zit. Het is dus hooguit een geschakelde woning, maar eigenlijk gewoon een rijtjeshuis :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Kipdrumstick
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13:59
Als je dan toch € 2.750.000 neerlegt voor een ''Landgoed'' aan de rand van Delft kan je wel mooi op zolder van het uitzicht genieten :+

Link : https://www.funda.nl/koop...huis-49914656-haantje-11/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/072/467/043_2160.jpg

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17:04
Voor iedereen met stiekeme Fritzl ambities: https://www.funda.nl/koop...0254216-tweede-morgen-40/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/111/561/285_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/111/561/158_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/111/561/159_2160.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:56

Fiber

Beaches are for storming.

dreamscape schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:41:
[...]

Op zich niet zo erg als je wel af en toe een boek leest. Ik zag eens in een of ander woonmagazine een reportage van een paar yuppen met een mooi huis, met daarin de quote:

[...]

Komt inderdaad voor. Vooral bij de kringloop zie je soms mensen boeken kopen waarbij ze alleen op de kleur van de omslag letten... :Y

Maar ik keek meer naar die gruwelijke tv eronder. Is die nou extra breed of is die foto met een erg wijde lens genomen...? O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koppie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:15
SamPatterson schreef op maandag 3 juni 2019 @ 16:46:
Of ze hebben de google streetview auto door de keuken laten rijden.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Das pas echt een ruime keuken! :9

[ Voor 6% gewijzigd door koppie op 05-06-2019 21:25 ]

Ben ik nou zo dom, of is de rest zo slim?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Kipdrumstick schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 19:51:
Als je dan toch € 2.750.000 neerlegt voor een ''Landgoed'' aan de rand van Delft kan je wel mooi op zolder van het uitzicht genieten :+
Hier is dat mooie uitzicht, van bovenaf gezien.. Woning in kwestie boven in beeld:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/VIfb94p.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barnagma
misschien is dat ook de reden dat er geen foto's zijn van de kelder :+

of

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Maar wel een mooi huis zo! Jammer dat het in Den Bosch is en niet bij mij in de buurt, anders had ik er wel een bezichtiging gedaan misschien :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• aergrimm
  • Laatst online: 10-09-2022
burne schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 21:27:
[...]

Hier is dat mooie uitzicht, van bovenaf gezien.. Woning in kwestie boven in beeld:

[Afbeelding]
Dat ja, in de rook van de DSM. Alleen mis je op je plaatje net het spoor links buiten beeld!
Aan de andere kant van het spoor wordt een hele nieuwe wijk getoverd, dus ik kan me voorstellen dat ze achter deze woning tzt ook gaan beginnen :X

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/g7gHX7L/Aantekening-2019-06-06-085847.jpg

Het staat ook echt al heel lang te koop, zeker zolang ik hier woon denk ik, dus minimaal een jaartje!

Als we dan toch in die hoek kijken, lekker om de hoek. Dan is het volgende net verkocht: https://www.funda.nl/koop...huis-40824939-rijshout-1/

1 miljoen ekkies, met een vinex woonwijk in je achtertuin, direct aan de buren, met bijna geen grond (ten opzichte van het huis).

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/108/785/731_2160.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Keppie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-10 10:10
Mooi huis, moeite gedaan om het wat in te richten door "ikea" meubels neer te zetten. Hadden ze de plinten ook wel kunnen doen.
aergrimm374 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 09:03:
[...]

Dat ja, in de rook van de DSM. Alleen mis je op je plaatje net het spoor links buiten beeld!
Aan de andere kant van het spoor wordt een hele nieuwe wijk getoverd, dus ik kan me voorstellen dat ze achter deze woning tzt ook gaan beginnen :X

[Afbeelding]

Het staat ook echt al heel lang te koop, zeker zolang ik hier woon denk ik, dus minimaal een jaartje!

Als we dan toch in die hoek kijken, lekker om de hoek. Dan is het volgende net verkocht: https://www.funda.nl/koop...huis-40824939-rijshout-1/

1 miljoen ekkies, met een vinex woonwijk in je achtertuin, direct aan de buren, met bijna geen grond (ten opzichte van het huis).

[Afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aergrimm
  • Laatst online: 10-09-2022
Keppie schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 09:54:
Mooi huis, moeite gedaan om het wat in te richten door "ikea" meubels neer te zetten. Hadden ze de plinten ook wel kunnen doen.

[...]
Het valt me nu ook pas op dat er geeneens gordijnen in de slaapkamers hangen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pizza_Boom
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16:11
Vaak langs gekomen, gaaf huis.
https://www.funda.nl/koop/castricum/huis-40139979-mient-82/
Deze prachtige, uiterst goed onderhouden twee-onder-een kapwoning heeft een unieke ligging aan de bosrand en biedt u een vrij uitzicht over de Zanderij.
Alleen jammer dat dat uitzicht 16x per uur verstoord wordt door een trein... Die zo'n beetje door je woonkamer rijdt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GBTW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 26-09 14:59
burne schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 21:27:
[...]

[Afbeelding]
De GIST/DSM fabriek die penicilline maakte is al tijdje dicht en verplaatst naar het buitenland. Opa en pa werkte er ook ten tijde van de melasse explosie, opa was toen net 1 minuut ervoor in zijn auto gestapt die bijna naast die tank stond. Er zit daar nog veel rotzooi in de grond.

Het enige wat nog draait in die fabriek was volgens mij de koelwaterpompen omdat zodra deze uit gaan de omgeving tot aan Rijswijk en half Delft verzakt :+.

https://www.delft.nl/mili...eronttrekking-delft-noord

Ook zit er op de lange kleiweg een onderdeel van TNO wat ondergrondse explosie proeven doet en tegen het einde van het jaar een paar weken lang vuurwerk test :+ beide waren best vervelend toen ik daar stage liep, zou er niet graag in de buurt willen wonen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-10 11:32

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Blaze85 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 18:20:
https://www.funda.nl/koop...0286177-schubertstraat-4/

[Afbeelding]

Epileptische aanvallen tijdens het badderen (als je die al niet kreeg van de vraagprijs + erfpacht) 8)7
Tering, voor dat geld zit je ook bijna hier, en dat is GEEN tussenwoning (wtf ook, 2,5 miljoen voor een tussenwoning...);

https://www.funda.nl/koop...is-40653544-meerwijk-2-b/

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

GBTW schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 12:10:
[...]
Het enige wat nog draait in die fabriek was volgens mij de koelwaterpompen omdat zodra deze uit gaan de omgeving tot aan Rijswijk en half Delft verzakt :+.
Ik rij iedere ochtend over het spoor Delft in, en beide complexen aan weerszijden van het spoor zijn nog druk in gebruik. Stomende koelinstallaties, tankwagens, bouwactiviteiten.
Ook zit er op de lange kleiweg een onderdeel van TNO wat ondergrondse explosie proeven doet en tegen het einde van het jaar een paar weken lang vuurwerk test :+ beide waren best vervelend toen ik daar stage liep, zou er niet graag in de buurt willen wonen.
Dat treft, want die kassen en volktuinen zijn weg, en aan de andere kant van het spoor zijn ze al druk bezig met bouwrijp maken. Binnen tien jaar is het een grote stadwijk en heeft men het over de fusie van Rijswijk en Delft.

Pagina: 1 ... 45 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.