Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
450k in Leidsche Rijn met slechts 106m2 binnenruimte? Lijkt me zwaar aan de prijs...assassin85 schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 20:31:
Imo weinig mis mee, kan relatief makkelijk tot iets leuks omgetoverd worden
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ik doelde eigenlijk alleen op de staat van de tuin, niet op de woning of de prijs ervan. Dat ie overpriced is ben ik het mee eenshoevenpe schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 21:24:
[...]
450k in Leidsche Rijn met slechts 106m2 binnenruimte? Lijkt me zwaar aan de prijs...
Volgens mij klopt de woonoppervlakte ook niet. Met die afmetingen (lengte en breedte) moeten er volgens mij minimaal 130 vierkante meters uitrollen. Tenzij de makelaar de zolder niet als woonruimte heeft meegenomenFiber schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 21:03:
[...]
Ik wordt altijd een beetje triest van dit soort onpersoonlijke, ongezellige, kale vinex huizen...![]()
Maar ik heb wel het idee dat ze zichzelf te kort doen met het opgegeven aantal vierkante meters en de achtertuin is best diep, voor dit soort moderne rijtjeshuizen...![]()
Valt inderdaad best wat van te maken maar dat gaat wel wat moeite, tijd, geld en vooral creativiteit kosten...
[ Voor 4% gewijzigd door assassin85 op 27-04-2019 21:32 ]
Klopt, volgens de specs:assassin85 schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 21:30:
Volgens mij klopt de woonoppervlakte ook niet. Met die afmetingen (lengte en breedte) moeten er volgens mij minimaal 130 vierkante meters uitrollen. Tenzij de makelaar de zolder niet als woonruimte heeft meegenomen
Gebruiksoppervlakten
Wonen: 106 m²
Overige inpandige ruimte: 33 m²
Externe bergruimte: 6 m²
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
[ Voor 9% gewijzigd door Sport_Life op 27-04-2019 21:40 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Ik denk dat ie de zolder niet onder woonoppervlakte maar onder overige inpandige ruimte heeft genoemd. Imo best wel kwalijk want veel kopers kijken allereerst naar het getalletje achter woonoppervlakte.SmiGueL schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 21:36:
[...]
Volgens de specs:
Gebruiksoppervlakten
Wonen: 106 m²
Overige inpandige ruimte: 33 m²
Externe bergruimte: 6 m²
[ Voor 9% gewijzigd door assassin85 op 27-04-2019 21:43 ]
Tsja, dat is het nadeel van bijvoorbeeld geen ramen/dakkapel op je zolder te hebben. Dan voldoet het niet aan de norm vanwege onvoldoende daglicht.assassin85 schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 21:43:
[...]
Ik denk dat ie de zolder niet onder woonoppervlakte maar onder overige inpandige ruimte heeft genoemd. Imo best wel kwalijk want veel kopers kijken allereerst naar het getalletje achter woonoppervlakte.
Haha zo heb ik hier ook een magnetron staan. Gebruiken we vrijwel nooit, maar missen willen we hem ook (nog) niet. Ik hoef hem dus ook niet in het zicht te hebben, liever niet zelfs. Dan volstaat een goedkope losse unit op een plankje achter een deur prima.
Ik heb een betaalde 2025 WinRAR licentie (geen leugen)
Je wordt nooit een miljonair als je constant maar nieuwe tv's etc kooptBlaze85 schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 20:51:
https://www.funda.nl/koop...s-40138788-vossenlaan-34/
[Afbeelding]
Luxe woonkamer-tv voor een huis van 1,6 miljoen euro
I hide at work because good employees are hard to find.
Precies kijk maar naar eigenaar van IKEA als voorbeeld die reed jaren in oude Volvo 😎Incolumis schreef op zondag 28 april 2019 @ 00:33:
[...]
Je wordt nooit een miljonair als je constant maar nieuwe tv's etc koopt
En die oven kan volgens mij ook maar een klein stukje open. Sowieso een armetierig keukentje met maar 2 kookplaten.Theo schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 19:52:
[...]
De dimmer mag alleen door kabouters gebruikt worden
[Afbeelding]
Nederlands is makkelijker als je denkt
Daarom rij ik ook een oude volvoAmdwarrior schreef op zondag 28 april 2019 @ 07:30:
[...]
Precies kijk maar naar eigenaar van IKEA als voorbeeld die reed jaren in oude Volvo 😎
Nog geen miljonair helaas
Je laat in 1976 in het midden van Nederlad een huis bouwen van zo'n 300 vierkante meter op een lapje grond van enkele duizenden vierkante meters. Een woning dat best luxueus is. Maar waarom plaats je dan maar één toilet in huis en alleen een badkamer bij de master bedroom? Mogen anderen niet douchen?

https://www.funda.nl/koop...1704-koninginnelaan-30-a/
En ook handig dat de makelaar aangeeft waar de (inbouw)kluis in deze woning van 8 ton verstopt is.
7400 Wp op het dak
Juist in 1976... Iedere dag douchen was toen nog niet normaal en dat waren de jaren vam vrijheid en alles moet kunnen. Nederland toen, kun je in vrijwel geen enkel opzicht meer vergelijken met het het Nederland anno 2019. Toen was geluk nog heel gewoon...Theo schreef op zondag 28 april 2019 @ 11:03:
@iMars Dat is geloof ik al de 5e keer dat deze woning voorbij komt
Je laat in 1976 in het midden van Nederlad een huis bouwen van zo'n 300 vierkante meter op een lapje grond van enkele duizenden vierkante meters. Een woning dat best luxueus is. Maar waarom plaats je dan maar één toilet in huis en alleen een badkamer bij de master bedroom? Mogen anderen niet douchen?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En ook handig dat de makelaar aangeeft waar de (inbouw)kluis in deze woning van 8 ton verstopt is.
Vreemd verhaal, waarom verwachten ze dat een koper 175k in renovatiekosten gaat steken? Normaal ben je toch voor brand verzekerd?iMars schreef op zondag 28 april 2019 @ 10:50:
https://www.funda.nl/koop...0126080-vossiusstraat-81/
Op funda staan de foto's er niet meer, maar wel met verhaal op AD
Als het aangestoken is niet natuurlijk. De verkoper probeert nu met een zeer lage prijs nog iets van de ontstane schuld te compenseren vermoed ik.gold_dust schreef op zondag 28 april 2019 @ 12:01:
[...]
Vreemd verhaal, waarom verwachten ze dat een koper 175k in renovatiekosten gaat steken? Normaal ben je toch voor brand verzekerd?
Dat maakt toch niet uit? Misschien heeft de verzekeraar ook al uitgekeerd en denkt de verkoper op deze manier er wijzer van te worden.gold_dust schreef op zondag 28 april 2019 @ 12:01:
[...]
Vreemd verhaal, waarom verwachten ze dat een koper 175k in renovatiekosten gaat steken? Normaal ben je toch voor brand verzekerd?
Nederlands is makkelijker als je denkt
Normaal wel, maar door omstandigheden kan het gebeuren dat mensen de verzekering niet meer kunnen of willen betalen en de maatschappij dus de verzekering stopt of de verzekering niet tot uitkeren overgaat in geval van opzet, grove schuld of oneigenlijk gebruik van de woning (bijv. "tomatenplantjes" op zolder).gold_dust schreef op zondag 28 april 2019 @ 12:01:
[...]
Die badkamer is ook toegankelijk via hal > garderobe > wasruimte > badkamer.Theo schreef op zondag 28 april 2019 @ 11:03:
@iMars Dat is geloof ik al de 5e keer dat deze woning voorbij komt
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Verder;
MK = meterkast
K = kast
WK =
Maar bedenk je dat je 's nachts ligt te slapen en je moet naar het toilet. Dan heb je bijna een toilet halverwege je route nodigkabeltjekabel schreef op zondag 28 april 2019 @ 17:27:
[...]
Die badkamer is ook toegankelijk via hal > garderobe > wasruimte > badkamer.
Verder;
MK = meterkast
K = kast
WK =
slaapkamer - werkruimte - overloop - trap naar beneden - hal - gardarobe - toilet.
7400 Wp op het dak

en de saunalook in de slaapkamer:

https://www.funda.nl/koop...40130411-fazantenkamp-130
Ik snap niet hoe je hier rustig kan slapen met die loshangende draden, dat jas je toch direct even in een kabelgootje als je de lampjes ophangtGillonde schreef op zondag 28 april 2019 @ 20:07:
[Afbeelding]
Ik denk dat de buren blij zijn dat die mensen vertrekken..Gillonde schreef op zondag 28 april 2019 @ 20:07:
Geen saaie vinextuin maar palmbomen:
[Afbeelding]
[Afbeelding]

(die tekst op dat bordje)
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Ik heb in mijn slaapkamer ook loshangende snoertjes tussen m'n bedlampen en de stopcontacten en slaap er geen seconde minder om hoor. Ik zie het probleem niet?Brilsmurfffje schreef op zondag 28 april 2019 @ 20:21:
[...]
Ik snap niet hoe je hier rustig kan slapen met die loshangende draden, dat jas je toch direct even in een kabelgootje als je de lampjes ophangt
https://www.instagram.com/cncdepartment/ Diverse projecten
Ik zou me eerder zorgen maken als je lelijke kabelgootjes wel acceptabel vindtFSSF schreef op zondag 28 april 2019 @ 21:01:
Moet toch een hoop frustratie geven in het dagelijks leven als je je om dat soort dingen al zo druk kan maken lijkt me.![]()
Tja, smaak en zo. Ik heb nu voor nood een zwart stekkerblok met zwarte kabel en stekker in een wit stopcontact op een lichte muur zitten. Reken maar dat dat voor het eind van de week een witte stekkerdoos etc. is.Aardappel schreef op zondag 28 april 2019 @ 21:11:
[...]
Ik zou me eerder zorgen maken als je lelijke kabelgootjes wel acceptabel vindt
Dat is geen kwestie van smaak maar eerder een geval van OCD (of iets dergelijks).synoniem schreef op zondag 28 april 2019 @ 21:19:
[...]
Tja, smaak en zo. Ik heb nu voor nood een zwart stekkerblok met zwarte kabel en stekker in een wit stopcontact op een lichte muur zitten. Reken maar dat dat voor het eind van de week een witte stekkerdoos etc. is.
Net 3 minuten naar die foto zitten kijken omdat ik de sauna niet kon vinden, leek me toch echt een kledingkast...Gillonde schreef op zondag 28 april 2019 @ 20:07:
(las steeds 'saunahok')
[ Voor 4% gewijzigd door hoevenpe op 28-04-2019 22:43 ]
De gaskachel staat er wel (en thermometer en luchtvochtigheidsmeter aan de muur), dus op zich zou je het goed warm kunnen stoken en er wat water opgooien.hoevenpe schreef op zondag 28 april 2019 @ 22:42:
[...]
Net 3 minuten naar die foto zitten kijken omdat ik de sauna niet kon vinden, leek me toch echt een kledingkast...
(las steeds 'saunahok')
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
"karakteristiek" pand in Delden te koop met een bijzondere inrichting...
Ik zou het voor de helft nog niet willen hebben (mede door de huidige bewoner)
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Nog iemand die niet regelmatig kijkt, Pand is hier al uitgebreid besproken, inclusief details van de bewoner.Intruder schreef op maandag 29 april 2019 @ 11:17:
https://www.funda.nl/koop...-86586536-nieuwstraat-16/
"karakteristiek" pand in Delden te koop met een bijzondere inrichting...
Ik zou het voor de helft nog niet willen hebben (mede door de huidige bewoner)
Ah excuses, had bewust even op "delden" gezocht in het topic om te kijken of hij al geplaatst was. Zie nu dat dit niet is meegenomen in de hyperlink.CrazyOne schreef op maandag 29 april 2019 @ 11:24:
[...]
Nog iemand die niet regelmatig kijkt, Pand is hier al uitgebreid besproken, inclusief details van de bewoner.
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Kleine serre
[ Voor 20% gewijzigd door Blaze85 op 29-04-2019 15:44 ]

goede lift, zou je 'm kunnen overklokken?

inloopdouche van 3 meter

architectonisch hoogstandje in Woudrichem
Na de douchebeurt "even" de trekker over het glas halen om t netjes te houdenBlaze85 schreef op maandag 29 april 2019 @ 15:43:
https://www.funda.nl/koop...uis-86595782-kraaiveld-5/
[Afbeelding]
[Afbeelding]
inloopdouche van 3 meter
[Afbeelding]
Ik vermoed dat als je zo'n pandje kunt betalen de werkster 2x per week langs komt om het voor je te doen...jordeeeh schreef op maandag 29 april 2019 @ 16:14:
Na de douchebeurt "even" de trekker over het glas halen om t netjes te houden![]()
Er was een zeker pand in Roosendaal op de straat Marmotberg met "jungle"-thema. Dit pand kwam net als dat uitgefikte pand, en dit pand keer op keer terug. Je kunt zoeken in het topic naar historische posts, het is dan geen schande om op een wat oudere post alsnog te reageren, wat mij betreft. Alleen voegt het weinig toe om voor de zesde keer de foto's te laten zien.JanW schreef op maandag 29 april 2019 @ 11:40:
Ik lurk hier regelmatig even in dit topic en had 'm nog niet gezien. Ik vind het dan ook niet erg als er soms iets voorbij komt wat al eens voorbij is gekomen. Opmerkingen zoals "Is al uitgebreid besproken" vind ik dan weer wel storend
Voor de personen die regelmatig in het topic kijken is het wel hinderlijk om tien keer dezelfde woning terug te vinden. Op den duur geeft dat wat irritatie, dus ik begrijp hen wel.
Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu
Alweer of nog steeds te koop...?
Blijf het een fijn huis vinden, dat dan weer wel. Helaas kan ik het nog steeds niet betalen...
Jasphur in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 1"
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Die staat al iets van 2 jaar te koop, of hij staat alweer te koop want volgens Funda staat hij er sinds vandaag op
Hoe dan ook, blijft een vet huis.
edit:
Ik ben spuit 11.
This too shall pass
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dat is voor dikke mensen, anders kunnen ze hun eigen pielemans niet meer zienJasphur schreef op maandag 29 april 2019 @ 21:09:
Classic: spiegels boven het bad
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...07535-davodwarsstraat-16/
Verder mooi makkelijk schoon te maken en het bladderd niet af. Maar gezien de rest van de badkamer zal dat wel niet het doel zijn geweest
[ Voor 15% gewijzigd door kabeltjekabel op 29-04-2019 21:27 ]
Ik snap niet als je een normaal rijtjeshuis zo vermaakt tot je eigen smaak(waar ik niks tegen hebt)dat je het ooit verkoopt. Moet bijna weduwnaar of weduwe zijn zonder deze smaak.Gillonde schreef op zondag 28 april 2019 @ 20:07:
Geen saaie vinextuin maar palmbomen:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Festina lente
geen zin om te zoeken waar het ligt maar mooi pand, toch onbereikbaar.Blaze85 schreef op maandag 29 april 2019 @ 15:43:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
inloopdouche van 3 meter
[Afbeelding]
Festina lente
Die is al een paar keer langsgekomen en die mag vaker langskomen. Als ik het geld toch eens had
Dat ziet eruit alsof ze de bouwtekening niet compleet uitgevouwen hebben toen ze begonnen met bouwenBlaze85 schreef op maandag 29 april 2019 @ 15:43:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
inloopdouche van 3 meter
[Afbeelding]
sudo apt-get rekt
Je gaat je afvragen wat er mis is met het huis, ik heb hem inderdaad al paar keer voorbij zien komen. Prachtig huis, nu het geld nog inderdaad.MazeMouse schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 08:16:
[...]
Die is al een paar keer langsgekomen en die mag vaker langskomen. Als ik het geld toch eens had
De foto's zien er beter uit dan de daadwerkelijke staat ben ik bang.Tanne1 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 09:21:
[...]
Je gaat je afvragen wat er mis is met het huis, ik heb hem inderdaad al paar keer voorbij zien komen. Prachtig huis, nu het geld nog inderdaad.
De slaapkamer vloer moet in ieder geval helemaal gedaan worden en er lijkt ook schimmel op de muur te zitten.
De badkamer het douchescherm linksonder is helemaal verroest en daarnaast zal de temperatuur beroerd te sturen zijn in die glazen kas ben ik bang. Ook moet de inrichting en keuze van de keuken en vloeren je smaak zijn. Huis is mooi maar de keuken en vloeren kunnen mijn goedkeuring niet hebben in ieder geval.
Daarnaast blijft het natuurlijk ook een flink bedrag
[ Voor 11% gewijzigd door GeeMoney op 30-04-2019 10:14 ]

Huis met privé-eilandHet perceeloppervlak bedraagt inclusief idyllisch eiland 1.210 m²
Ideaal als je ruzie met je vrouw hebt.
[ Voor 18% gewijzigd door Blaze85 op 30-04-2019 18:03 ]

Ohh het is een woonboot!

https://www.funda.nl/koop...68-de-hoef-westzijde-5-b/
Gezien de kadastrale kaart ben je alleen geen eigenaar..Blaze85 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 15:37:
https://www.funda.nl/koop...0133674-fransche-brug-29/
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Huis met privé-eiland
Dat het kadestraal twee percelen zijn maakt het niet zo dat het te verkopen object niet twee kadastrale stukken betreftbertvanoosten schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 16:14:
[...]
Gezien de kadastrale kaart ben je alleen geen eigenaar..
Het gebrek aan foto's van het interieur belooft niet veel goeds.Caithlyn schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 16:03:
Hmm wat is dat nou voor iets?![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ohh het is een woonboot!![]()
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...68-de-hoef-westzijde-5-b/
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Zo staat het wel in de omschrijving.bertvanoosten schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 16:14:
[...]
Gezien de kadastrale kaart ben je alleen geen eigenaar..
Het perceeloppervlak bedraagt inclusief idyllisch eiland 1.210 m²
[ Voor 14% gewijzigd door Blaze85 op 30-04-2019 18:03 ]
Dit stukje tekst ook nietJozz schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 17:34:
[...]
Het gebrek aan foto's van het interieur belooft niet veel goeds.
Door persoonlijke omstandigheden kon langzamerhand niet op de gewenste wijze voor het woonschip gezorgd worden en raakte het schip in slechte staat van onderhoud.
[...]
Het huidige woonschip kan interessant zijn als restauratie-object.
De vraag is dan wel hoe ik haar daar krijgBlaze85 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 15:37:
https://www.funda.nl/koop...0133674-fransche-brug-29/
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[...]
Het huis zelf is wel erg kleurloos. Zeg maar een beetje meh.
Mijn perceel is ook groter inclusief de 350 m2 van dat eiland, maar het eiland is nog niet van mij.
Het perceel waar het huis op straat is precies de grootte die in de omschrijving staat.
Ook wordt in de omschrijving maar 1 perceel genoemd volgens mij. Dus ik snap niet goed waarom het eiland er zo bij wordt betrokken, zie ook niet staan dat je het er bij kunt kopen.
Waarvoor dan wel?kabeltjekabel schreef op maandag 29 april 2019 @ 21:26:
[...]
Dat is voor dikke mensen, anders kunnen ze hun eigen pielemans niet meer zien
Verder mooi makkelijk schoon te maken en het bladderd niet af. Maar gezien de rest van de badkamer zal dat wel niet het doel zijn geweest
Zet dan de belangrijkste foto er even bijBlaze85 schreef op maandag 29 april 2019 @ 15:43:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
inloopdouche van 3 meter
[Afbeelding]
                    ☻/        Please consider the environment before printing this signature
/▌ 
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Maar de woonkamer ziet er wel "gezellig/knus" uit, in tegenstelling tot veel van dit soort villas.
                    Ook een mooie interpretatie van een regen(pijp)douche:dakong schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 13:15:
Dit is ook een opmerkelijk huis wat betreft de vorm en het mega grote overstek: https://www.funda.nl/koop...576212-s-gravenweg-724-h/
[Afbeelding]
Maar de woonkamer ziet er wel "gezellig/knus" uit, in tegenstelling tot veel van dit soort villas.
[Afbeelding]

Uitgewoond koopje voor 2 miljoen... hoeveel zou het kosten om 360 m2 op te knappen?

echte bazen hebben natuurlijk een loopbrug naar hun voordeur

Ik snap best dat je glory holes wilt, maar deze eigenaar moet wel een erg grote hebben.
Uitgewoond "koopje" met lage huuropbrengstBlaze85 schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 19:59:
https://www.funda.nl/koop...31224-henri-polaklaan-27/
Uitgewoond koopje voor 2 miljoen... hoeveel zou het kosten om 360 m2 op te knappen?
Jaarhuur:
Begane grond/- eerste verdieping: Leeg
Tweede verdieping: ca. € 6.000,-
Derde verdieping: ca. € 3.036,- (*)
Kapverdieping: ca. € 2.268,-
(*) De maandelijkse huurprijs van € 575,- is tijdelijk verlaagd naar € 230,- tot de achterstallige onderhoudswerkzaamheden zijn uitgevoerd.
Als de bank mij een stuk aardiger vindt dan ze doen zou ik zeker even gaan kijken wat voor huurders erin zitten en een risicootje incalculeren.
ik vind het wel wat hebben, daarnaast volgens mij een perfect plafond om het galmen en echo'en in de ruimte tegen te gaan.Blaze85 schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 20:07:
https://www.funda.nl/koop/bodegraven/huis-40134585-meije-61/
[Afbeelding]
Ik word eng van dat plafond...
It's me Mario
You won't get caught if they can't hear the screams...mmniet schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 07:16:
[...]
ik vind het wel wat hebben, daarnaast volgens mij een perfect plafond om het galmen en echo'en in de ruimte tegen te gaan.
Zou je daar ook mee op Zwift kunnen?Blaze85 schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 19:53:
https://www.funda.nl/koop...09681-slobbengorsweg-112/
[Afbeelding]
hele aparte hometrainer
Erg mooi huis maar door de constant open verbinding met het woonhuis wil de stookkosten niet weten.darkdesign schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 23:39:
[...]
Hele gave serre, alsof je altijd buiten kan zitten. Mooi huis.

[ Voor 20% gewijzigd door renegrunn op 02-05-2019 08:31 ]
Verwijderd
15k per jaar voor de huurders die er nu inzitten (de eerste verdiepeing is nog leeg), en toch nog 2 miljoen moeten kosten. Die 3 huurders gaan never nooit niet uit zichzelf weg die hebben voor +-500 euro een hele verdieping in hartje amsterdam, en volgens mij mag je de huurprijs niet ruksuchloss omhoog gooien.Baytep schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 06:39:
@Blaze85 @Napo Vind het wel een heel interessant pand. De locatie alleen al garandeerd de waarde. Het enige probleem is dan de cashflow die je nodig hebt om de hypotheek (inclusief verbouwing) te betalen.
Als de bank mij een stuk aardiger vindt dan ze doen zou ik zeker even gaan kijken wat voor huurders erin zitten en een risicootje incalculeren.
Blijkbaar heeft de vorige eigenaar het geprobeerd met de boel te verzieken, en dat heeft effect gehad op 1 huurder (de benedenverdieping) en daarna de moed opgegeven.
dakong schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 13:15:
Dit is ook een opmerkelijk huis wat betreft de vorm en het mega grote overstek: https://www.funda.nl/koop...576212-s-gravenweg-724-h/
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Apart hoe ze de oven, magnetron en bordenwarmer (?) hebben gemonteerd
sudo apt-get rekt
Is hier al langsgekomenMazeMouse schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 11:17:
Die makelaar is een held. En hij heeft wel gelijk, het valt op op een ludieke manier. Het zal sommige zeiksnorren afschrikken maar ik vind het geniaal want zoiets blijft beter hangen dan de zoveelste lopende kraan.
[ Voor 5% gewijzigd door TakeAway op 02-05-2019 11:32 ]
Het is dan ook vooral een beleggingsobject. Waarbij je uitgaat dat het rendement puur op basis van de verkoopwaarde van het pand al aantrekkelijk zal zijn. Die paar centen huuropbrengst zijn een leuk potje voor het noodzakelijke onderhoud.CrazyOne schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 10:01:
[...]
15k per jaar voor de huurders die er nu inzitten (de eerste verdiepeing is nog leeg), en toch nog 2 miljoen moeten kosten. Die 3 huurders gaan never nooit niet uit zichzelf weg die hebben voor +-500 euro een hele verdieping in hartje amsterdam, en volgens mij mag je de huurprijs niet ruksuchloss omhoog gooien.
Blijkbaar heeft de vorige eigenaar het geprobeerd met de boel te verzieken, en dat heeft effect gehad op 1 huurder (de benedenverdieping) en daarna de moed opgegeven.
Begane grond en 1e etage zijn nu een gezamenlijk benedenhuis, maar kunnen natuurlijk ook relatief makkelijk gesplitst worden. De toegang tot het appartement op de eerste etage kan vanuit het gezamenlijke trappenhuis gerealiseerd worden. Of je maakt er alvast een prachtig benedenhuis voor jezelf van verdeeld over 2 etages. Wanneer je dit laatste doet heb je naast het rendement op de waarde van het pand ook nog woongenot in hartje Amsterdam (als je daar van houdt).
Vorige woning sinds 2017 gasvrij zonder rekening van Liander. 2022 Doen we het kunstje opnieuw bij Enexis.
Nee hoor... ze hangen toch bij de rest van de sleutelhangers?
https://cloud.funda.nl/valentina_media/082/290/866_2160.jpg
Hier de rest van de opknapper de luxe
https://www.funda.nl/koop...00481-aalsmeerderdijk-635
[ Voor 46% gewijzigd door MKMosselman op 02-05-2019 13:28 ]
Damn 3.22 ton omdat je naast/tegenover het water woont ? 3.5 ton als je ook het erfpacht erbij wil afkopen (32 k).MKMosselman schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 13:14:
Schat... vergeet je sleutels niet.
Nee hoor... ze hangen toch bij de rest van de sleutelhangers?
https://cloud.funda.nl/valentina_media/082/290/866_2160.jpg
Hier de rest van de opknapper de luxe
https://www.funda.nl/koop...00481-aalsmeerderdijk-635
Dus dan heb je voor 350k een huis van 80m2 met een steiger aan een sloot/vaart (aan de overkant van de weg) terwijl de auto's met 80 km/u op 30 cm van je voorgevel langsknallen.
Voordat je daar klaar bent net renoveren zit je op 450k (kleine uitbouw erbij).
Ik zeg geen wonder dan het huis al 6+ maanden te koop staat want ze vragen echt veelsteveel....

https://www.funda.nl/koop...-kethelstraat-16/#foto-30
en die auto in je huis is ook raar, of is het een garage?
                                                [ Voor 6% gewijzigd door bonzz.netninja op 02-05-2019 16:14 ]
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Verwijderd
Das Rocky niet.bonzz.netninja schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 16:10:
Whaha rocky!! prachtig!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
bonzz.netninja schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 16:10:
Whaha rocky bekende filmster ik weet niet wie !! prachtig!
[Afbeelding]
[Afbeelding]

vs

Niet echt goed gelukt.
[ Voor 5% gewijzigd door DaCoTa op 02-05-2019 16:20 ]
Is een drive in bioscoopbonzz.netninja schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 16:10:
[Afbeelding]
Ik wil niet weten wat allemaal in die badkamer gebeurd is, wat een porno-hok...bonzz.netninja schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 16:10:
Whaha rocky bekende filmster ik weet niet wie !! prachtig!
Ik nu wel wel, jij hebt me nieuwsgierig gemaakthoevenpe schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 16:37:
[...]
Ik wil niet weten wat allemaal in die badkamer gebeurd is, wat een porno-hok...
Deed me denken aan:DaCoTa schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 16:17:
[...]
[Afbeelding]
vs
[Afbeelding]
Niet echt goed gelukt.
                                                Mislukt standbeeld van Ronaldo wordt vervangen.
[ Voor 39% gewijzigd door CappieL op 02-05-2019 17:06 ]
Vriendin vertelt dat die 't voor meer heeft gekocht. Hoe kan dit niet meer waard zijn geworden in deze bizarre tijden danSharky schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 17:30:
Iemand huis van Lil Kleine kopen?
https://www.funda.nl/koop...40132648-kerkstraat-11-a/
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Hangt ervan af wanneer ie t gekocht heeft. Volgens mij hadden centraal gelegen Amsterdamse woningen veel eerder dan de rest van NL hun top bereikt (8-12 maanden geleden). En indien hij er nu snel van af wil zou t best kunnen dat ie m wat scherper heeft geprijst. Dus t zou zomaar idd kunnen.Leoon. schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 18:45:
[...]
Vriendin vertelt dat die 't voor meer heeft gekocht. Hoe kan dit niet meer waard zijn geworden in deze bizarre tijden dan
Maar als ie m al 2 jaar geleden gekocht heeft is t wel vreemd als ie de woning nu voor goedkoper te koop zet
[ Voor 11% gewijzigd door assassin85 op 02-05-2019 19:04 ]

Dit topic is gesloten.
                                                     ![]()
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is.