Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 251 Laatste
Acties:
  • 3.866.466 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:28
Wel een vet pand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 10:36
Peatsmoke schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 11:00:
[...]

Dat weet ik (ken het pand), maar was het hier al gedeeld? Kan zijn dat ik dat even gemist heb....
In deel 1 al gepost, staat al even te koop ook.https://gathering.tweaker...message/56015971#56015971

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
ozzynator schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 14:35:
wat doen we met de radiator in de keuken?

Ach joh, doe maar wat......

https://www.funda.nl/koop...sthuisstraat-6-p/#foto-12
is volgens mij voor de ontluchting maar kan het mis hebben. Lelijke plek is het wel ja....

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:11

timovd

Voorsprong door techniek

https://images.realworks....b9f6e&width=1600&resize=1
alleen waarom die heg nou in de vorm van een man sausage moet?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Lollercopter
  • Registratie: December 2017
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/106/408/417_2160.jpg

Waarschijnlijk is het om de beesten of kinderen binnen te houden, maar het ziet er toch ... apart uit :+

https://www.funda.nl/koop...0094456-brugmanstraat-16/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 21:56
Lollercopter schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 19:06:
[Afbeelding]

Waarschijnlijk is het om de beesten of kinderen binnen te houden, maar het ziet er toch ... apart uit :+

https://www.funda.nl/koop...0094456-brugmanstraat-16/
Waarschijnlijk om de katten bij de buren weg te houden. Twee foto's eerder zie je de kattenslaapplaats staan :).

Het ziet er niet uit, maar natuurlijk wel de manier om geen gezever met de buren te krijgen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Vanoverdegrens
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-05 13:34
Hier poseren ze:
https://www.funda.nl/koop...brugmanstraat-16/#foto-10

[ Voor 6% gewijzigd door Vanoverdegrens op 05-03-2019 22:05 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:17
Dat ze van hun vorige kat een kleedje voor de salontafel hebben gemaakt, vind ik nog net wat curieuzer :)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnnygoud
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
@Lollercopter haha man man je zou maar eens zoon achtertuin hebben. Er zijn toch simpelere oplossingen om de katten weg te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakong
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-09 14:49
alex3305 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 19:08:
[...]

Waarschijnlijk om de katten bij de buren weg te houden. Twee foto's eerder zie je de kattenslaapplaats staan :).

Het ziet er niet uit, maar natuurlijk wel de manier om geen gezever met de buren te krijgen.
En dan klimmen ze alsnog over het schuurtje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
Johnnnygoud schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:58:
@Lollercopter haha man man je zou maar eens zoon achtertuin hebben. Er zijn toch simpelere oplossingen om de katten weg te houden.
Het schrikdraad dat aan die palen hangt, dat zou genoeg moeten zijn. Die extra netten zijn volgens mij overbodig.

Ik ga binnenkort ook zulk schrikdraad aanbrengen. Maar mijn tuin is wel wat breder dan hierboven en ook een flink stuk groener, dus je krijgt sowieso al wat minder het gevoel dat je op een luchtplaats van een gevangenis staat.

En natuurlijk laat ik die netten achterwege :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lollercopter
  • Nu online
dakong schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:59:
[...]

En dan klimmen ze alsnog over het schuurtje :+
Kijk eens goed :9 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spoetnik385
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 22:53
snmght schreef op maandag 4 maart 2019 @ 20:44:
[...]

Ai, zeker, ging er van uit dat het er bij hoorde onder de noemer bijgebouwen. Dat is zeker jammer! Uitkopen die hap.
Staat in de tekst genoemd als optie om erbij te kopen. En dat zou ik in dit geval zeker doen!
Viel me verder op dat er relatief weinig kamers zijn. Voor ons gezin met 3 kids vind ik dat toch een minpuntje... Toch maar weer verder kijken ;) .

www.steamloco.info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-09 20:37

Jorissie87

No diggity

dreamscape schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 08:39:
[...]

Het schrikdraad dat aan die palen hangt, dat zou genoeg moeten zijn. Die extra netten zijn volgens mij overbodig.

Ik ga binnenkort ook zulk schrikdraad aanbrengen. Maar mijn tuin is wel wat breder dan hierboven en ook een flink stuk groener, dus je krijgt sowieso al wat minder het gevoel dat je op een luchtplaats van een gevangenis staat.

En natuurlijk laat ik die netten achterwege :)
Komt er een kat van de buren aan die geen idee heeft wat schrikdraad is. Raakt het draad aan, ZAP!, schrikt en springt uit reflex juist jouw tuin in. Weet nu wat schrikdraad is en durft er niet meer uit +)

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• acemoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:42
Jorissie87 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 09:26:
[...]

Komt er een kat van de buren aan die geen idee heeft wat schrikdraad is. Raakt het draad aan, ZAP!, schrikt en springt uit reflex juist jouw tuin in. Weet nu wat schrikdraad is en durft er niet meer uit +)
Hey gratis katten :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Laatst online: 00:28
Voor de Babi Pangang?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Technomania

Huiskamer verslaafde.

@Lollercopter Leuke woning. Volgens mij zijn de kids fanatieke pubers (gamers) aan andere foto's te zien. (jaja. Vooroordeel)

Begin jaren 80 hadden mijn ouders in onderstaand pandje een restaurant. Mooie tijd gehad als ze voor de deur in de file stonden om de boot naar Texel te pakken. Autoramen lappen voor een gulden.
https://www.fundainbusine...-holland/object-86047726/

Ondanks het ruim 35 jaar geleden is weet ik die trap nog te herinneren. Au. Wat deed dat zeer toen ik naar beneden donderde.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/095/818/896_1440.jpg

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• dakong
Dit is nog eens een fantastisch uitzicht, ik zou heel de dag bootjes schepen kijken. _/-\o_ Je hebt ook van die apps waarop je dan kan zien welk schip het is en waar hij naartoe gaat enzo :9 .

https://www.funda.nl/koop...-landverhuizersplein-124/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/107/462/135_1440.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/107/462/140_1440.jpg

Of de meer "betaalbare" variant:

https://www.funda.nl/koop...160475-de-monchyplein-91/

[ Voor 15% gewijzigd door dakong op 06-03-2019 15:31 . Reden: Correcte link ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

@dakong Mooi appartement op een prachtige locatie. Ik snap alleen niet zo goed dat er dan weer zo'n foto's bij moeten zitten:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/107/450/913_2160.jpg

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 21:37
Tering, best duur.. Die Rotterdamse prijzen beginnen Amsterdam te benaderen.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vooghel
  • Laatst online: 13:12

vooghel

Cunning linguist

dakong schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 14:16:
Dit is nog eens een fantastisch uitzicht, ik zou heel de dag bootjes schepen kijken. _/-\o_ Je hebt ook van die apps waarop je dan kan zien welk schip het is en waar hij naartoe gaat enzo :9 .

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Of de meer "betaalbare" variant:

Dat is 2x hetzelfde appartement 8)7
En voor een modern en luxe appartement met eigen parkeerplaats in de kelder op de 19e etage op een premiumlocatie is dit niet buitensporig duur. Je moet alleen wel beseffen dat er op verschillende plekken op de Wilhelminapier nog gebouwd gaat worden, wat impact kan hebben op je uitzicht.

[ Voor 16% gewijzigd door vooghel op 06-03-2019 15:21 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakong
Ik zag het, even de link corrigeren. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Haha mooi zoekplaatje. Duurde toch even voordat ik ze zag. :P

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

Marcusso schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 15:32:
[...]

Haha mooi zoekplaatje. Duurde toch even voordat ik ze zag. :P
Ik zie ze nu ook! Ik dacht dat het om dat 'bontje' op de salontafel ging _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

dakong schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 15:31:
Ik zag het, even de link corrigeren. :9
Ja, dat die eerste zo duur is snap ik ook; 262 m2 op de 29e etage van de Montevideo. En omdat dat redelijk op de kop van de pier staat heb je daar minder te vrezen van nieuwbouw die je uitzicht verpest (behalve misschien de noordoost-kant).

* vooghel heeft de app van MarineTraffic; superleuk om de schepen in de gaten te houden - wat voor schip is het, waar komt het vandaan, waar gaat het naartoe. Ik heb die app best veel gebruikt; vanuit ons oude appartement keken we op de Coolhaven/Schie en hadden we ook een aardig uitzicht richting de Maas. En mijn vader woonde tot voor kort in Vlissingen aan de Boulevard, met weids uizicht over de Westerschelde.

[ Voor 37% gewijzigd door vooghel op 06-03-2019 16:14 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vanoverdegrens
vooghel schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 15:19:
[...]

En voor een modern en luxe appartement met eigen parkeerplaats in de kelder op de 19e etage op een premiumlocatie is dit niet buitensporig duur.
Héhé, het blijft "op Zuid". ;)
M'n stamkroeg van vroeger (rond '90) op Katendrecht staat nog. 8)
Benieuwd hoe lang het duurt tot ie de moderne bouwwaanzin moet wijken. ;w

Te hoog in zo'n toren wonen wordt snel saai. Geen interactie met buiten, slechts bewegende plaatjes. Doe je het raam open, waait je toupet weg. Balkon op de 19e is om die reden beperkt zinvol. Zit je met je dikke jas aan op de tocht... ... voor dik 5k€/m²...

[ Voor 23% gewijzigd door Vanoverdegrens op 06-03-2019 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakong
Vanoverdegrens schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 18:31:
[...]

Héhé, het blijft "op Zuid". ;)
M'n stamkroeg van vroeger (rond '90) op Katendrecht staat nog. 8)
Benieuwd hoe lang het duurt tot ie de moderne bouwwaanzin moet wijken. ;w

Te hoog in zo'n toren wonen wordt snel saai. Geen interactie met buiten, slechts bewegende plaatjes. Doe je het raam open, waait je toupet weg. Balkon op de 19e is om die reden beperkt zinvol. Zit je met je dikke jas aan op de tocht... ... voor dik 5k€/m²...
Jaja, geef het nog een paar jaar en dan is het een Vinex-wijk midden in de stad :P . Ik zou voor dat geld ook liever in Hillywood (Hillergersberg) wonen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-08 16:30

Jelte,89

Woodworking

vooghel schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 16:07:
[...]

* vooghel heeft de app van MarineTraffic; superleuk om de schepen in de gaten te houden - wat voor schip is het, waar komt het vandaan, waar gaat het naartoe. Ik heb die app best veel gebruikt; vanuit ons oude appartement keken we op de Coolhaven/Schie en hadden we ook een aardig uitzicht richting de Maas. En mijn vader woonde tot voor kort in Vlissingen aan de Boulevard, met weids uizicht over de Westerschelde.
Beetje inhoudsloze post, maar dat is inderdaad een gaaf plekje! Ik kijk regelmatig op webcams-vlissingen.nl om de zon in de zee te zien zakken (hij gaat immers in vlissingen onder ;) ) en ze hebben de meeste zonuren.

Zeker nu ze wat meerdere cam's hebben.

Ik kom graag in zeeland/Vlissingen, itt veel andere mensen

Revive the guild!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

vooghel schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 16:07:
[...]

Ja dat is zo leuk om te doen :D Ik woon ook aan zo'n drukke vaarroute en altijd leuk om gewoon bootjes te kijken. Zelfs al zijn het grote vrachtschepen :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:01
Wordt dit het grote ik vind het leuk om de scheepvaart te volgen topic? Ik gebruik de app altijd in de voorjaarsvakantie als we langs de Moessel staan O-)

Maak dan een topic in VV zou ik zeggen. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Señor Sjon op 07-03-2019 09:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eli3l
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 03:09
vooghel schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 15:19:
[...]

Dat is 2x hetzelfde appartement 8)7
En voor een modern en luxe appartement met eigen parkeerplaats in de kelder op de 19e etage op een premiumlocatie is dit niet buitensporig duur. Je moet alleen wel beseffen dat er op verschillende plekken op de Wilhelminapier nog gebouwd gaat worden, wat impact kan hebben op je uitzicht.
De nieuwe torens komen niet in het zicht van dit appartement. Naast het Nieuwe Luxor theater komt er nog een, maar die toren die bij de cruise terminal zou komen gaat volgens mij niet meer door.

De prijs is niet extreem hoog trouwens. Bij de buren in de Montevideo gaan ze voor boven de 700k, wel iets meer vierkante meters doorgaans. Maar ook al een stuk ouder gebouw.

@Vanoverdegrens Het is dan wel "op zuid" officieel, maar er word al jaren gebouwd aan betere woningen. Entrepothaven, Kop van Zuid, Katendrecht staat allemaal vol met moderne woningen. Nu gaan ze verder op de Laan op Zuid en richting Afrikaanderplein. Ook de haven bij Feyenoord gaat op de schop, achter het kantoor van Unilever.

Die nieuwe woningen zijn trouwens niet te betalen voor de meeste mensen die op zuid wonen nu. Klein lichtpuntje is wel dat Stadswonen bijvoorbeeld mooie eengezinswoningen heeft gebouwd en blijft bouwen in bijvoorbeeld Bloemhof, voor de minder bedeelden onder ons. Ik hoop dat ze daar mee door gaan, anders blijft er geen betaalbare woning meer over in de buurt van het centrum.

[ Voor 30% gewijzigd door Eli3l op 07-03-2019 09:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07:43
Mocht de huidige eigenaar dit pand hoofdzakelijk voor het uitzicht gekocht hebben: Binnen nu en 5 jaar is dat uitzicht deels verdwenen.

Tegenover Metrostation Rijnhaven zat de Jumbo (zit nu naast het politiebureau in een "container") en de oude locatie is gesloopt. De kade + grond van de "Jumbo" worden gebruikt voor de bouw van "het bayhouse"

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakong
D_Jeff schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 10:31:
[...]

Mocht de huidige eigenaar dit pand hoofdzakelijk voor het uitzicht gekocht hebben: Binnen nu en 5 jaar is dat uitzicht deels verdwenen.

Tegenover Metrostation Rijnhaven zat de Jumbo (zit nu naast het politiebureau in een "container") en de oude locatie is gesloopt. De kade + grond van de "Jumbo" worden gebruikt voor de bouw van "het bayhouse"
Het Bayhouse kende ik nog niet, ziet er wel mooi uit. Dat stuk is al jaren een soort betonplaat waar niks mee werd gedaan. Hoog tijd dat er iets wordt gebouwd. :) De Rijnhaven + jumbo zitten bij deze woning echter aan de andere kant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lollercopter
  • Nu online
D_Jeff schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 10:31:
[...]

8)7 8)7 8)7 Christus te paard wat een prijzen bij die bayhouse :o :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanoverdegrens
Eli3l schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 09:13:
[...]
... Het is dan wel "op zuid" officieel, maar er word al jaren gebouwd aan betere woningen. Entrepothaven, Kop van Zuid, Katendrecht staat allemaal vol met moderne woningen. Nu gaan ze verder op de Laan op Zuid en richting Afrikaanderplein. Ook de haven bij Feyenoord gaat op de schop, ...
Manhattan aan de Maas. :r
Ik ben best voor stadsvernieuwing, maar het oude compleet wegvagen om er iets kils en karakterloos als dit verzamelingetje moderne woontorens neer te knallen, vind ik walgelijk.
Als geboren en getogen Rotterdammer (ok, tot begin '90er jaren) doet dit pijn in m'n ziel. (en het ergste is wellicht nog, dat flink wat Rotterdammers het prima/mooi vinden)

Maar goed, snel geld in vastgoed is belangrijker dan de echte problemen in de stad aanpakken. Gentrificeer de problemen gewoon de stad uit, dat is de strategie. :Y (de prijzen van bayhouse passen in dat plaatje)

[ Voor 7% gewijzigd door Vanoverdegrens op 07-03-2019 12:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eli3l
Vanoverdegrens schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 12:32:

[...]

Ik ben best voor stadsvernieuwing, maar het oude compleet wegvagen om er iets kils en karakterloos als dit verzamelingetje moderne woontorens neer te knallen, vind ik walgelijk.
Als geboren en getogen Rotterdammer (ok, tot begin '90er jaren) doet dit pijn in m'n ziel. (en het ergste is wellicht nog, dat flink wat Rotterdammers het prima/mooi vinden)

Maar goed, snel geld in vastgoed is belangrijker dan de echte problemen in de stad aanpakken. Gentrificeer de problemen gewoon de stad uit, dat is de strategie. :Y (de prijzen van bayhouse passen in dat plaatje)
Veel van de gesloopte gebouwen waren sociale huur uit de 70er en 80er jaren, dus dat was al prut. Pakhuis Meesteren is juist heel mooi geworden met een mooi hotel er op. De andere gebieden waar er gebouwd wordt worden ook alleen maar mooier. Wel ben ik het met je eens dat er betaalbare woningen moeten blijven en er zelfs bij moeten. Anders gentrificeer je de problemen naar de rand van de stad, in plaats van ze op te lossen.

Je overdrijft een beetje als je zegt dat al het oude er uit moet, dat is gewoon niet waar. Wel vind ik ook dat ze meer mogen conserveren. Zoals bijvoorbeeld de Fenixloods 2. Daar komen appartementen, wat zonde is, omdat er nu een levendige plek voor eten, drinken en cultuur is ontstaan. Dat zou in mijn ogen zo moeten blijven. Andere plek is bijvoorbeeld het Schieblok waar de gemeente de plank compleet heeft misgeslagen.

Maar goed, weer terug on topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanoverdegrens
Eli3l schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 13:02:
[...]

Veel van de gesloopte gebouwen waren sociale huur uit de 70er en 80er jaren, dus dat was al prut.
Pleurt op man... ;) Wat afgebroken is, was veel ouder. In de 70-80er jaren is daar niks gebouwd. (dat had ik moeten zien) Het was een mix van net naoorlogs en vooroorlogs. M'n grootouders woonden er. En er is flink havenbedrijf, zelfs vooroorlogs, gesneuveld. Rijnhaven was in mijn tijd nog actief. Zit nu nog één bedrijf, als ik googlemaps/streetview juist interpreteer.
Je overdrijft een beetje als je zegt dat al het oude er uit moet, dat is gewoon niet waar.
Ik schreef dat ze bijna alles weggevaagd hebben. Klopt : poortgebouw, Santos, Maassilo staat nog, maar veel is weg.
De stads/havengeschiedenis wordt weinig/geen eer aangedaan met de huidige bouwwoede. Dat het vrij jonge geschiedenis is, doet daar niks aan af.

[ Voor 7% gewijzigd door Vanoverdegrens op 07-03-2019 13:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eli3l
Vanoverdegrens schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 13:53:
[...]

Pleurt op man... ;) Wat afgebroken is, was veel ouder. In de 70-80er jaren is daar niks gebouwd. (dat had ik moeten zien) Het was een mix van net naoorlogs en vooroorlogs. M'n grootouders woonden er. En er is flink havenbedrijf, zelfs vooroorlogs, gesneuveld. Rijnhaven was in mijn tijd nog actief. Zit nu nog één bedrijf, als ik googlemaps/streetview juist interpreteer.

[...]

Ik schreef dat ze bijna alles weggevaagd hebben. Klopt : poortgebouw, Santos, Maassilo staat nog, maar veel is weg.
De stads/havengeschiedenis wordt weinig/geen eer aangedaan met de huidige bouwwoede. Dat het vrij jonge geschiedenis is, doet daar niks aan af.
Hahaha dat ben je in ieder geval nog niet verleerd ;)

Ik had het niet specifiek over Katendrecht trouwens, maar over de rest van zuid. Katendrecht hen je misschien wel een punt ja.

Er is daar nog maar 1 bedrijf inderdaad, die maakt diervoeder en zit aan de kant van de Fenixloods. En maar goed ook, die schepen zijn ontzetten vervuilend.

[ Voor 10% gewijzigd door Eli3l op 07-03-2019 14:06 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01

Pathogen

Shoop Da Whoop

Vanoverdegrens schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 12:32:

[...]

Iets ouds wegvagen en allerlei random nieuws neerkwakken, dat is toch waar Rotterdam groot mee is geworden? Sinds de grote wegvaging in de jaren '40 doen ze niet anders.
(Is ook precies waarom ik het een spuuglelijke stad vind, bij elkaar geraapt zooitje gebouwen door allerlei architecten die graag hun eigen stempeltje op de stad willen drukken.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakong
Pathogen schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 14:34:
[...]

Iets ouds wegvagen en allerlei random nieuws neerkwakken, dat is toch waar Rotterdam groot mee is geworden? Sinds de grote wegvaging in de jaren '40 doen ze niet anders.
(Is ook precies waarom ik het een spuuglelijke stad vind, bij elkaar geraapt zooitje gebouwen door allerlei architecten die graag hun eigen stempeltje op de stad willen drukken.)
De stad is groter dan alleen het centrum, ik heb persoonlijk meer met noord-oost =>Kralingen, Hillergersberg, Overschie, Schiebroek. Daar is platgooien en nieuw bouwen helemaal niet de orde van de dag. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Laatst online: 10-09 17:03
Modbreak:Zullen we het weer over de pareltjes op de vastgoedmarkt hebben? Bedrijfspanden mogen natuurlijk ook.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 16:17

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

SamPatterson schreef op zondag 3 maart 2019 @ 17:21:
Ik heb dit briljante topic recent pas ontdekt. Heb me uitstekend vermaakt.

Hier heb ik ook echt een pareltje.
Foto's van lage resolutie en dan ook nog eens heel slecht gericht. Huis staat al maanden te koop en omdat er zoveel animo is (waarschijnlijk door z'n fantastische presentatie) is de vraagprijs verhoogd t.o.v. de oorspronkelijke vraagprijs.
Ik zag dit huis een tijdje voordat ik dit topic ontdekte en toen ging ik weer zoeken op funda, maar als je dus zoekt op 2-onder-1-kap dan komt ie niet in de lijst, omdat ie staat gecategoriseerd onder eengezinswoning. Dit is wel DE manier om 95% van je potentiele kopers te laten afhaken.

https://www.funda.nl/koop...huis-431528-bereklauw-53/
Tja, check de 'makelaar'. Dat verklaart een hoop..
Bespaar duizenden euro's makelaarscourtage
Zelf jouw huis verkopen met NVM-makelaar Wonex.nl

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/104/235/387_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/104/235/395_2160.jpg
quote: Funda
[...] presenteert u deze volledig gemoderniseerde hoekwoning.Dit woonhuis is geheel instapklaar en gelegen direct nabij diverse supermarkten en winkels [...]
Het betreft hier een huis waar u niks aan hoeft te doen om er direct heerlijk te kunnen wonen [...]

Funda-link
Feitelijk geen woord gelogen O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ook bijzonder om te zien. Het lijkt er op dat die huizen OOIT in een verleden een tuin hadden, nu heeft vrijwel geen enkel huis in dat rijtje nog maar iets van een tuin :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dakong
Niet gelogen, het is echter wel heel erg lelijk :+ .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:42

Punkrocker

Mostly harmless

Harrie_ schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 16:54:
[Afbeelding]

[...]

Feitelijk geen woord gelogen O-)
Ik dacht eerst dat de vloer vol water stond, zo blinkt die je tegemoet...
8)

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• theturtle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 09:34
Via twitter:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ehN0KhpS4iPM2Yc4BXPqMAVb/thumb.jpg

Rustig schijten, hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:59
:*) inclusief uitzicht

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:11

timovd

Voorsprong door techniek

Plantjes zijn goed bemest

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

dakong schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 19:41:
[...]

Niet gelogen, het is echter wel heel erg lelijk :+ .
Tsja, welkom in de Graafsewijk :P

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Laatst online: 12:20

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Orion84 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 12:23:
[...]

Tsja, welkom in de Graafsewijk :P
Het de schuld van de rabobank!

Wel tof dat ze de goot niet verneukt hebben met een trespaplaatje zoals het grootste deel van de straat dat wel heeft gedaan :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:55
Punkrocker schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 19:43:
[...]

Ik dacht eerst dat de vloer vol water stond, zo blinkt die je tegemoet...
8)
Op de 1e verdieping zijn heel wat katten gestorven voor dei vloerbedekking :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Lijkt me in de UK? Daar zie je dit helaas wel vaker...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 08:53
twain4me schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 12:51:
[...]

Het de schuld van de rabobank!

Wel tof dat ze de goot niet verneukt hebben met een trespaplaatje zoals het grootste deel van de straat dat wel heeft gedaan :r
OMG ff streetview door de straten daar.
Gezellig met zijn allen voor de voordeur buitenzitten onder een partytent. :+

Gelukkig wordt de schutting wel voorzien van een vrolijk motiefje!

https://www.google.nl/map...FFqlvw!2e0!7i13312!8i6656

[ Voor 6% gewijzigd door R20141016 op 08-03-2019 15:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dakong
R20141016 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 15:00:
[...]

Wahahah :D _O- , goed gevonden. Typisch zo'n tokkie familie met die scooter/witte beelden/zwembad in de voortuin voor de deur op straat. Als je iets verder de straat uit gaat staan er overal voor de deur een paar stoelen klaar.

[ Voor 6% gewijzigd door dakong op 08-03-2019 15:10 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

Het mooie is dat je letterlijk 300 meter vanaf die pauperaliteit (is dat een woord?) vooraan in de Graafse wijk 430k betaalt voor een tussenwoning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakong
Harrie_ schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 15:06:
Het mooie is dat je letterlijk 300 meter vanaf die pauperaliteit (is dat een woord?) vooraan in de Graafse wijk 430k betaalt voor een tussenwoning
Jezus, 430k voor een huis met een achtertuin van 5m2. 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wuursj
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:06

Wuursj

want worst is al bezet

[..] en tot in de allerkleinste details smaakvol gemoderniseerd.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WIffIhg.png
:?

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

dakong schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 15:08:
[...]

Jezus, 430k voor een huis met een achtertuin van 5m2. 8)7
Welkom in den Bosch, ik heb daar eerder vandaag al een aantal posts over gemaakt ->Harrie_ in "Ervaring met huis kopen - Deel 8"

@R20141016 @dakong
Heb wel wat vrienden die daar in de wijk wonen / woonden dus weet de meeste mooie plekjes inmiddels wel te vinden. Zo is er daar in de zomer genoeg te doen voor kinderen, zoals zwemmen en kamperen: https://www.google.nl/map...UNOZzA!2e0!7i13312!8i6656

Een aantal jaar geleden stond er op streetview ook een kinderfeest compleet met springkussen midden op de openbare weg, maar die is eraf vanaf inmiddels :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:23

Aganim

I have a cunning plan..

pauperaliteit (is dat een woord?)
Geen idee, maar het levert je wel een duimpje en mijn eeuwige dank op. Ik neem hem op in het vocabulaire. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R20141016
dakong schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 15:06:
[...]

Wahahah :D _O- , goed gevonden. Typisch zo'n tokkie familie met die scooter/witte beelden/zwembad in de voortuin voor de deur op straat. Als je iets verder de straat uit gaat staan er overal voor de deur een paar stoelen klaar.
Wel handig als je slecht ter been bent. Genoeg rustplekken! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 08:02
[...]

Die schutting vind ik eigenlijk wel weer leuk. Helaas dat het waarschijnlijk niet wordt bij gehouden en over 10 jaar compleet gecraqueleerd is.
Zoiets zie je zo weinig tegenwoordig, ik vind het een leuke toevoeging aan de standaard gamma-schutting-wijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eagle00789
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:55

eagle00789

Est. November 2005

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/107/790/549_1440.jpg
Interessant vloertje...

Woningen staan in de omgeving bekend als T-Woningen. Begane grond is namelijk alleen berging en trap
Woningen hebben echt een T-vorm: https://www.google.nl/map..._mej8Q!2e0!7i13312!8i6656

Funda

[ Voor 10% gewijzigd door eagle00789 op 08-03-2019 16:06 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:54

The Eagle

I wear my sunglasses at night

"ja, het moest eigenlijk een drive-inn worden maar daar hadden we EN geen grond voor, EN er mocht geen weg komen, dus dan maar zo" :+

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online
eagle00789 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 16:06:
[Afbeelding]
Interessant vloertje...

Woningen staan in de omgeving bekend als T-Woningen. Begane grond is namelijk alleen berging en trap
Woningen hebben echt een T-vorm: https://www.google.nl/map..._mej8Q!2e0!7i13312!8i6656

Funda
deze ziet er nog redelijk uit....

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
  • Laatst online: 10-09 10:36
[Afbeelding]
Interessant vloertje...

Funda
Hier ligt een halve begraafplaats aan marmer op de grond 8)7

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
Wat een sfeerloze en zieldodende wijk, een huis heeft het nog redelijk slim aangepakt en er daadwerkelijk een garage aangebouwd: https://www.google.com/ma...vP0VaA!2e0!7i13312!8i6656

Als je trouwens een beetje door Maps heen gaat zie je dat ze behoorlijk wat van die betonblokken hebben neergezet, why :'(

----------------------------------------------------------------------------------------
Altijd leuk zelf makelaar spelen: https://www.jaap.nl/te-ko...+bollenstreek/voorhout/p2

Heerlijk wonen aan het strand:

Afbeeldingslocatie: https://2.sjaap.nl/jaap/img/normal/F45/F4589FC2F9CAD767FC09CB9E315003D3.jpg

Ga jij koken? Ik zet het huis wel te koop:

Afbeeldingslocatie: https://5.sjaap.nl/jaap/img/normal/91B/91B94335E749573F44914257770BE81A.jpg

Doe eens gek, draai de foto 90 graden en je hebt een heel anders huis. Vraag me oprecht af waarom er een afdruk van een klok op de weegschaal ligt...

Afbeeldingslocatie: https://2.sjaap.nl/jaap/img/normal/933/9339D45D0147EB8ECEB1D7B6A31EF625.jpg

[ Voor 53% gewijzigd door Jochemd13 op 08-03-2019 17:16 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• R20141016
Jochemd13 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 16:59:

Doe eens gek, draai de foto 90 graden en je hebt een heel anders huis. Vraag me oprecht af waarom er een afdruk van een klok op de weegschaal ligt...

[Afbeelding]
Het is weer tijd om op de weegschaal te staan. 8)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Road-runner83
  • Registratie: Januari 2004
Gave rijtjeswoning (aparte woordcombinatie :o )
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/107/834/355_1440.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/107/834/364_1440.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/107/834/371_1440.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/107/834/388_1440.jpg

Voor dat geld zou ik zeker ergens anders gaan wonen in een vrijstaand huis maargoed met dit huis spring je er wel uit in je rij ;)

Huis: https://www.funda.nl/koop...280-edmond-halleylaan-70/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BladeSlayer1000
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-09 22:04
Road-runner83 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 22:29:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Voor dat geld zou ik zeker ergens anders gaan wonen in een vrijstaand huis maargoed met dit huis spring je er wel uit in je rij ;)

Het uitzicht :9~

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/105/754/918_2160.jpg

De schimmel verwijderen was teveel moeite :N
Ik kan niet geloven dat daar nog steeds mensen in durven te douchen..

https://www.funda.nl/koop...086228-ommelanderwijk-17/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/106/932/932_2160.jpg

Schat, ik moet heel erg nodig naar het toilet terwijl je zit te douche, mag ik erlangs? 8)7

Een tweepersoons bed in je slaapkamer zetten op deze manier is toch niet handig :?
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/106/932/931_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...huis-40018596-marneweg-9/

[ Voor 5% gewijzigd door BladeSlayer1000 op 09-03-2019 23:22 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Dit is ook wel dik hoor:
https://www.funda.nl/koop...s-40168234-stadionweg-86/
Zou nog een aantal dingen aanpassen qua inrichting, maar wat een mooi huis dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Johnnnygoud
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
@BladeSlayer1000 Dan rol je letterlijk je slaapkamer bed in. Super handig toch als je dronken bent? Hoef je het bed niet op te zoeken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

[...]

Ze zitten hier ook :P

https://www.google.nl/map...xY5Lhw!2e0!7i13312!8i6656

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-09 20:37

Jorissie87

No diggity

peakrever schreef op zondag 10 maart 2019 @ 10:20:
Dit is ook wel dik hoor:
Mooi huis inderdaad maar wel bijzonder dat ze die postzegel links bovenin op de plattegrond "tuin" durven te noemen (zeker voor 1,8 miljoen)
https://www.funda.nl/koop...34-stadionweg-86/#foto-51

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 22:36
Jorissie87 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 11:32:
[...]

Mooi huis inderdaad maar wel bijzonder dat ze die postzegel links bovenin op de plattegrond "tuin" durven te noemen (zeker voor 1,8 miljoen)
https://www.funda.nl/koop...34-stadionweg-86/#foto-51
''Urban Garden'' klinkt nog mooier voor zulke buitenruimtes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 18:30

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

https://www.funda.nl/koop.../huis-49796336-krimweg-4/ als je graag op een goede locatie woont. Is dit NIET de plek !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clumsy Smurf
  • Laatst online: 10-09 19:50
@NLKornolio
Ik ken die plek niet, maar wat is de reden dat ik er beter niet kan gaan wonen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oogje
  • Niet online
Clumsy Smurf schreef op zondag 10 maart 2019 @ 12:02:
@NLKornolio
Naast de A15 en Europoort/Maasvlakte dichtbij, lijkt me niet de meest gezonde lucht daar :X

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 18:30

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Clumsy Smurf schreef op zondag 10 maart 2019 @ 12:02:
@NLKornolio
BP raffinaderij binnen de 500m. 2 kolen centrales, de emo en alle container terminal binnen de 5km.
Laten we zeggen dat alleen de wind uit het zuiden niet schadelijk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clumsy Smurf
  • Laatst online: 10-09 19:50
Klinkt inderdaad als een mooie plek om te wonen, bedankt voor de uitleg.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

peakrever schreef op zondag 10 maart 2019 @ 10:20:
Dit is ook wel dik hoor:
In de categorie "kan ik nevernooitniet betalen maar wel midden in Amsterdam" vind ik dit appartement ook wel mooi: https://www.funda.nl/koop...6048-prinsengracht-485-d/

Mét dakterras én eigen parkeergarage voor zo te zien twee auto's/een hoop motoren.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
Vrijdag schreef op zondag 10 maart 2019 @ 13:12:
[...]

In de categorie "kan ik nevernooitniet betalen maar wel midden in Amsterdam" vind ik dit appartement ook wel mooi: https://www.funda.nl/koop...6048-prinsengracht-485-d/

Mét dakterras én eigen parkeergarage voor zo te zien twee auto's/een hoop motoren.
Die grote garage is wel echt een pré maar het appartement vind ik weinig aan. Erg weinig glas, de keuken en badkamer zijn ouwe meuk met lelijke plavuizen. Slechts 1 fatsoenlijke slaapkamer, is het bedoeld voor een kantoor aan huis misschien?
Maar die 2e woonkamer (of kantoor of wat het ook zijn mag) is heel laag met 224cm en dan zitten er nog lagere balken in ook. Dat 2e mini slaapkamertje haalt de 2 meter hoogte niet eens.
Ik zie meerdere airco units hangen dus in de zomer met de ramen dicht en de airco aan omdat het anders te heet wordt.
Nee bedankt ik sla over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peatsmoke
  • Niet online
De Graafse wijk in Den-Bosch.... Laat me raden waarvan de verbouwing gefinancierd is.... :X Ik zou er nog niet dood gevonden willen worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kipppertje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-07 12:30

Maar het had ook zo gekunt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Dit is ook zo mooi jongens
https://www.funda.nl/koop...66022-botticellistraat-3/
Die trap :9~

[ Voor 7% gewijzigd door peakrever op 10-03-2019 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peatsmoke
  • Niet online
[Afbeelding]
Interessant vloertje...

Funda
Volgens mij staat de wijk meer bekend als Gribuswijk.... Mijn grootste vijand zou ik het nog niet gunnen om daar te moeten wonen. :r

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• dreamscape
Een mooie whiskey (ik neem aan de 17yo Peated Cask) is natuurlijk leuker dan dat standaard flesje wijn.

Maar dan ijs er in gooien. Inderdaad erg jammer. :|

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
En dan al die psychedelisch bewerkte foto's.
Krijg er echt hoofdpijn van enkel door ernaar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamPatterson
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-08 11:17
ASW1 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 17:12:
[...]

En dan al die psychedelisch bewerkte foto's.
Krijg er echt hoofdpijn van enkel door ernaar te kijken.
Ja precies dit. Die kleuren zo onnatuurlijk. Vreselijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:31
dreamscape schreef op zondag 10 maart 2019 @ 17:09:
[...]

Een mooie whiskey (ik neem aan de 17yo Peated Cask) is natuurlijk leuker dan dat standaard flesje wijn.

Maar dan ijs er in gooien. Inderdaad erg jammer. :|
Maar sowieso, die foto's ja...verder volgens mij best een mooi huis. En je krijgt nogal het idee dat er iemand met haast vanaf wil: eerst bijna 5 miljoen voor gevraagd, nu bieden vanaf 2. En staat zelfs gewoon in de tekst dat de eigenaar snel wil verkopen. Welke bekende Nederlander zou er hebben gewoond?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:22

Honesty

kattenneus!

Wilke schreef op zondag 10 maart 2019 @ 18:19:
[...]

Maar sowieso, die foto's ja...verder volgens mij best een mooi huis. En je krijgt nogal het idee dat er iemand met haast vanaf wil: eerst bijna 5 miljoen voor gevraagd, nu bieden vanaf 2. En staat zelfs gewoon in de tekst dat de eigenaar snel wil verkopen. Welke bekende Nederlander zou er hebben gewoond?
Wie Bernd & Gerrie Schneider (beiden 64). Bernd is uitvinder van – onder meer – de Vacuvin en bekend van tv als juryvoorzitter van Het Beste Idee van Nederland Wat Villa ‘Maravilla’ mét Japanse tuin inclusief waterval Waar Delfgauw Oppervlakte woning 778 m2, kavel 4835 m2 Bouwjaar 1978 Verbouwing 2007

Festina lente

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Daan XVII
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-12-2024
Honesty schreef op zondag 10 maart 2019 @ 19:13:
[...]

Wie: Bernd & Gerrie Schneider (beiden 64) (Bernd is uitvinder van – onder meer – de Vacuvin en bekend van tv als juryvoorzitter van Het Beste Idee van Nederland).
Wat: Villa ‘Maravilla’ mét Japanse tuin inclusief waterval.
Waar: Delfgauw.
Oppervlakte: woning 778 m2 en kavel 4835 m2.
Bouwjaar: 1978.
Verbouwing: 2007.
Nu mét interpunctie ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
maar wel een bijna privé afslag van de snelweg... dat kunnen weinig mensen zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakOverflow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-09 15:50

TweakOverflow

Wubbalubbadubdub!

Honesty schreef op zondag 10 maart 2019 @ 19:13:
[...]

Wie Bernd & Gerrie Schneider (beiden 64). Bernd is uitvinder van – onder meer – de Vacuvin en bekend van tv als juryvoorzitter van Het Beste Idee van Nederland Wat Villa ‘Maravilla’ mét Japanse tuin inclusief waterval Waar Delfgauw Oppervlakte woning 778 m2, kavel 4835 m2 Bouwjaar 1978 Verbouwing 2007
Bernd Schneider (Den Haag, 1951) is een Nederlands uitvinder en wijnhandelaar. Hij is de uitvinder van de Vacuum Wine Saver, een apparaatje waarmee je een wijnfles vacuüm kunt zuigen.

Verklaart wel de wijnkelder en zijn uitvinding :*)
P.O. Box schreef op zondag 10 maart 2019 @ 21:49:
[...]

maar wel een bijna privé afslag van de snelweg... dat kunnen weinig mensen zeggen!
En dat voor maar 550.000 euro..

[ Voor 15% gewijzigd door TweakOverflow op 10-03-2019 21:55 ]

Weddings are basically funerals with cake.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pizza_Boom
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-08 12:49
ASW1 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 16:48:
[...]

Die grote garage is wel echt een pré maar het appartement vind ik weinig aan. Erg weinig glas, de keuken en badkamer zijn ouwe meuk met lelijke plavuizen. Slechts 1 fatsoenlijke slaapkamer, is het bedoeld voor een kantoor aan huis misschien?
Maar die 2e woonkamer (of kantoor of wat het ook zijn mag) is heel laag met 224cm en dan zitten er nog lagere balken in ook. Dat 2e mini slaapkamertje haalt de 2 meter hoogte niet eens.
Ik zie meerdere airco units hangen dus in de zomer met de ramen dicht en de airco aan omdat het anders te heet wordt.
Nee bedankt ik sla over.
Best kans dat dit voorheen gewoon een kantoorpand is geweest hoor. Zie je veel aan de 3 binnenste grachten.

EDIT: Is dus een gecombineerd gebeuren geweest. In 1928 heeft er een makelaar in gezeten. https://www.delpher.nl/nl...bjectsearch=prinsengracht
Verder is het verbouwd, als ik naar de kwaliteit foto's en ingetekende voertuigen kijk, al even geleden: http://www.koolarch.nl/pr.../prinsengracht-amsterdam/
Ook op streetview van 2009 lijkt het al verbouwd te zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door Pizza_Boom op 10-03-2019 23:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeTooPV
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:16
Moest wel een tijdje kijken hoe je op dezelfde locatie op de bgg een garage kan hebben en op de 1e verdieping een zwembad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07:43
P.O. Box schreef op zondag 10 maart 2019 @ 21:49:
[...]

En gratis een bruinkool finish (lijkt op rood zandsteen) op je auto zodra de wind verkeerd staat ;)

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• denivan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09 15:15

denivan

de enige

Road-runner83 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 22:29:

Prachtig pand, doet me qua stijl denken aan de omgebouwde "town houses" in New York die meestal een astronomisch prijskaartje hebben.

Het mooiste aan het pand is ook het nadeel, en dat wordt duidelijk op deze foto : 's avonds in je nakie rondlopen is not-done

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/107/834/390_2160.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door denivan op 11-03-2019 10:22 ]

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, "Where the heck is the ceiling?!"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Web-Brielle
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Clumsy Smurf schreef op zondag 10 maart 2019 @ 13:04:
Klinkt inderdaad als een mooie plek om te wonen, bedankt voor de uitleg.
Ik heb er gewoond (Oostvoorne), nu 10km verderop gaan wonen.
Sinds mijn 4e alleen maar in de europoort gewoond, ga je (nog) niet dood aan :)

2x BambuLab X1CC 3D Printer - Omtech 60w Co2 Laser - Cloudray 30w Fiber Laser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

denivan schreef op maandag 11 maart 2019 @ 10:22:
[...]

Het mooiste aan het pand is ook het nadeel, en dat wordt duidelijk op deze foto : 's avonds in je nakie rondlopen is not-done

[Afbeelding]
Ach, als ze dan toch kijken, geef ze dan meteen een goede show 8)

Pagina: 1 ... 23 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.