Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 204 ... 251 Laatste
Acties:
  • 3.860.372 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NielsFL
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online
DDX schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 23:00:
https://www.funda.nl/koop...1075687-dorpsstraat-44-a/

[Afbeelding]

Huis te koop, maar loods erachter niet.
En vrij breed asfalt pad langs je huis en vanuit de 'achtertuin' ook mooi uitzicht op de vrachtauto's die langsrijden ?
Doet me aan deze denken: https://www.funda.nl/koop...uis-41027450-zuiderweg-2/

Lijkt een toppertje, totdat je door hebt wat er pal naast je huis staat.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• izdp
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:16
Je moet toch gore lef hebben als makelaar om dit een studio te noemen:

https://www.funda.nl/koop...5-fc-dondersstraat-42-iv/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 17:08
Is blijkbaar nog niet verkocht, want hij is nu opnieuw in de verkoop gekomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

TimmiX schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 22:24:
[...]

Wat een geslaagde flip, zeker gezien de vraagprijs!
Buiten moet er nog het een en ander gebeuren maar binnen ziet het er echt goed uit. _/-\o_
Wel een addertje bij die vraagprijs, je huurt de grond dan van DuoKoop. Als je alles in eigen bezit wil, dan ben je 350K kwijt.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

izdp schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 23:52:

Mooiste stukje is deze:
Woonvereniging:
Dit appartement is onderdeel van een woonvereniging. Een woonvereniging is een bijzondere vorm van woningbezit waarbinnen een aantal mensen zich verenigen om relatief goedkoop eigen woonbezit te realiseren. Op die manier ben je eigenaar van het door jou bewoonde gedeelte van de woning. Het voordeel van een woonvereniging is dat alle huisvestingkosten worden gedeeld.

Hoho, dat klinkt bijna als een studentenkamer..

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Jeroenneman schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 07:53:
[...]

Mooiste stukje is deze:
Woonvereniging:
Dit appartement is onderdeel van een woonvereniging. Een woonvereniging is een bijzondere vorm van woningbezit waarbinnen een aantal mensen zich verenigen om relatief goedkoop eigen woonbezit te realiseren. Op die manier ben je eigenaar van het door jou bewoonde gedeelte van de woning. Het voordeel van een woonvereniging is dat alle huisvestingkosten worden gedeeld.

De tekst klinkt als een VVE (hebben ze bewust dat woord niet gebruikt?), maar het ziet er inderdaad uit als een studentenkamer.

De servicekosten lijken me ook vrij hoog, of krijg je ook nog een heel gemeenschappelijk deel zoals bij een studentenkamer?

[ Voor 8% gewijzigd door Marzman op 13-10-2020 08:00 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrAMetElfeNd
  • Registratie: April 2020
  • Niet online
Marzman schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 07:58:
[...]

De tekst klinkt als een VVE (hebben ze bewust dat woord niet gebruikt?), maar het ziet er inderdaad uit als een studentenkamer.

...
Dat woord hebben ze inderdaad bewust niet gebruikt omdat er een verschil is tussen VVE en woonvereniging...
In dit geval geldt echter niet 'Google is your friend' voor antwoorden. Het is zoeken wat een woonvereniging is en welke variant het dan betreft. En dan is het ook nog de vraag of de makelaar de juiste term heeft gebruikt.. Niet direct iets waar ik zonder goed advies in zou stappen..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 19:33

Amphiebietje

In de blubber

DrAMetElfeNd schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:09:
[...]

Dat woord hebben ze inderdaad bewust niet gebruikt omdat er een verschil is tussen VVE en woonvereniging...
In dit geval geldt echter niet 'Google is your friend' voor antwoorden. Het is zoeken wat een woonvereniging is en welke variant het dan betreft. En dan is het ook nog de vraag of de makelaar de juiste term heeft gebruikt.. Niet direct iets waar ik zonder goed advies in zou stappen..
Voordat je het weet, zit je in de een of andere commune van drugsverslaafden of een sekte...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Amphiebietje schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:12:
[...]

Voordat je het weet, zit je in de een of andere commune van drugsverslaafden of een sekte...
Tjonge, dat klinkt als de bezorgde ouders van een kind dat vanuit het dorp naar een kamer in een studentenhuis in de grote stad verhuist om te studeren. Al die enge stadsmensen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Marzman schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 07:58:
[...]

De servicekosten lijken me ook vrij hoog, of krijg je ook nog een heel gemeenschappelijk deel zoals bij een studentenkamer?
Valt wel mee, in die servicekosten zitten ook alle nutsbedrijven etc. Bij een gewone huur kamer kom je dat ook wel op uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Jeroenneman schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 07:51:
[...]

Wel een addertje bij die vraagprijs, je huurt de grond dan van DuoKoop. Als je alles in eigen bezit wil, dan ben je 350K kwijt.
Daarom staat er ook 75k duurder. Als je met huurgrond koopt, dan ben je 75k goedkoper uit dan voor de flip.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-05 18:59

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

[...]
Met het mooie verschil dat het een koop-studentenkamer is en je dus deelt in de waardevermeerdering van het pand.
Een vriendin van me heeft door een soortgelijke constructie zo achteraf gezien haar studententijd altijd gratis gewoond en ze kon daarna de studieschuld per direct aflossen :D

resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
W1LL3M schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:59:
[...]
Het leuke is dat er vaak ook geen man overboord is als de prijzen zouden dalen. Ondanks dat je dan misschien achteraf relatief duur hebt gewoond, betekent dat in de regel namelijk dat de nieuwe, duurdere, woning ook in waarde daalt en de betaalbaarheid er dan ook op vooruit gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

W1LL3M schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:59:
[...]

Met het mooie verschil dat het een koop-studentenkamer is en je dus deelt in de waardevermeerdering van het pand.
Een vriendin van me heeft door een soortgelijke constructie zo achteraf gezien haar studententijd altijd gratis gewoond en ze kon daarna de studieschuld per direct aflossen :D

Klopt, maar welke student heeft er 100+K liggen voor een studentkamertje? Waarschijnlijk zijn hypotheekverstrekkers er ook niet zo happig op, en kinderen met "rijke" ouders zullen eerder een rijtjeshuis kopen voor het kind + een paar extra studenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-05 18:59

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Jeroenneman schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:20:
[...]

Klopt, maar welke student heeft er 100+K liggen voor een studentkamertje? Waarschijnlijk zijn hypotheekverstrekkers er ook niet zo happig op, en kinderen met "rijke" ouders zullen eerder een rijtjeshuis kopen voor het kind + een paar extra studenten.
gewoon een hypotheek (desnoods via familie/kennissen) waar je minder aan betaald per maand dan de huur voor een studentenkamer ;)

[ Voor 54% gewijzigd door W1LL3M op 13-10-2020 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Jeroenneman schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:20:
offtopic:
Het hoeven er ook niet zo veel te zijn :) . Maar er zijn genoeg ouders die dat geld wel hebben liggen en juist geen zin hebben in het 'gedoe' met kamerverhuur. Bovendien kun je in die buurt niet zomaar voor een normale prijs een rijtjeshuis (of andere meerkamerwoning) kopen. Voor een tweekamerflatje zit je al boven de 3 ton, voor een beetje dat is wel een heel andere orde van grootte van iets boven een ton.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
W1LL3M schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:00:
[...]

gewoon een hypotheek (desnoods via familie/kennissen) waar je minder aan betaald per maand dan de huur voor een studentenkamer ;)
offtopic:
voor een woonvereniging krijg je niet zomaar een hypotheek. Uiteraard is een familielening wel mogelijk, dan zit je eigenlijk gewoon met het 'rijke ouders'-verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Rubbergrover1 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:37:
[...]

Valt wel mee, in die servicekosten zitten ook alle nutsbedrijven etc. Bij een gewone huur kamer kom je dat ook wel op uit.
Ja, klopt. Dat is de reden dus :) Bij een normale studio huur zit dat niet in je servicekosten.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technopeuter
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:17
Willem30 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:06:
[...]

Wow, nooit geweten dat dat kleine weggetje de oprit was naar dit huis. :o Ik kom daar uit de buurt :P
de grap is dat die achtertuin dus <400m van een snelweg zit en het huis er dus zo recht op staat. echt buiten!

diskeltische lurker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaikzelf
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-01-2021

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jaikzelf
Ook mooi, alleen die keuken kostte al 180-000 Euro.
https://www.funda.nl/koop...41031125-dr-lelykade-182/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:17

snmght

imho dan he

Weer een gevalletje restpartij tegels gekocht? En bij gebrek aan voldoende tegels maar een strookje andere stenen er tussen gekwakt. Als stijlkeuze kan het mij in elk geval niet bekoren gezien er ook al andere tegels op de vloer liggen;

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/135/222/419_1440.jpg

https://www.funda.nl/koop...n-van-steffeswertplein-9/

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-05 13:46
Ze hebben die potsierlijke gouden kranen (en wasbakken) wel wel consequent doorgevoerd in het hele huis.

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VChunky
  • Laatst online: 02-05 14:12
Mooi interieur, maar heel jammer van de lage plafonds en ik ken de locatie goed.
Slecht bereikbaar, overlast, winderig, zout en driekwart van de tijd kijk je op zee naar een grijs gat ;w

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:32
NielsFL schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 23:09:
[...]

Doet me aan deze denken: https://www.funda.nl/koop...uis-41027450-zuiderweg-2/

Lijkt een toppertje, totdat je door hebt wat er pal naast je huis staat.
Dat is een oude autoonderdelenbedrijf dat er naast ligt. :X

Vond de laatste zin in de advertentie ook wel apart:
Om toegang te krijgen met een auto tot het perceel dient koper zelf een dam te realiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-04 14:51
izdp schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 23:52:

Mss moet ik mijn kelder verhuren. Minder daglicht maar wel een slag groter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Engineer Stewie schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:01:
[...]

Mss moet ik mijn kelder verhuren. Minder daglicht maar wel een slag groter :+
In Leuven zie ik veel mensen in kelders wonen, dus dat gebeurd waarschijnlijk in Utrecht ook al wel.

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-05 16:59
https://www.funda.nl/koop...s-41099258-elzenlaan-166/

Ah ze zijn al fors gezakt, wat een lef om zo veel geld te vragen voor dit huis zeg, praktisch R'dam m2 prijzen.
Dordrecht-zuid, recht tegenover een basisschool en de parkeerplaats, "vrijstaande villa" alleen omdat de garage niet aan 't huis vastzit (wat mij betreft een nadeel) anders 2o1k zoals de rest. Redelijk klein met 129m2 woonoppervlak, en dan toch de oorspronkelijke vraagprijs van 725k :'(
En dan zit je nog met 't feit dat het hele huis eigenlijk van top tot bodem gerenoveerd moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaikzelf
VChunky schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:42:
[...]

Mooi interieur, maar heel jammer van de lage plafonds en ik ken de locatie goed.
Slecht bereikbaar, overlast, winderig, zout en driekwart van de tijd kijk je op zee naar een grijs gat ;w
Klopt ik weet het heb 5,5 jaar in Den Haag gewoond en mijn toenmalige vriendin in Scheveningen.
Ik heb heel wat haringschepen gelost aan de Dr. Lelykade, maar al weer 20 jaar terug in mijn geboortedorp.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CVTTPD2DQ
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 04-05 22:06
Zebby schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:48:
En dan zit je nog met 't feit dat het hele huis eigenlijk van top tot bodem gerenoveerd moet worden.
Ik zie wat smaakgevoelige dingetjes en oud tapijt, maar een moderne keuken, moderne badkamer, etc. Waarschijnlijk is die visgraatvloer ook echt parket, ipv. namaak. Het is toch niet alsof dit huis van ellende uit elkaar valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

"vrijstaande villa" alleen omdat de garage niet aan 't huis vastzit (wat mij betreft een nadeel)
Wat vind je het nadeel van een losse garage eigenlijk? Dat het kouder is in de garage?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Marzman schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:47:
[...]

In Leuven zie ik veel mensen in kelders wonen, dus dat gebeurd waarschijnlijk in Utrecht ook al wel.
In Leiden gebeurt het ook. Dan heb je een souterrain appartement...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
https://www.funda.nl/koop...s-41099258-elzenlaan-166/

Ah ze zijn al fors gezakt, wat een lef om zo veel geld te vragen voor dit huis zeg, praktisch R'dam m2 prijzen.
Dordrecht-zuid, recht tegenover een basisschool en de parkeerplaats, "vrijstaande villa" alleen omdat de garage niet aan 't huis vastzit (wat mij betreft een nadeel) anders 2o1k zoals de rest. Redelijk klein met 129m2 woonoppervlak, en dan toch de oorspronkelijke vraagprijs van 725k
Het is toch ook gewoon een vrijstaande woning? OK, de term 'villa' is behoorlijk aan inflatie onderhevig en het is niet heel groot, dat ben ik met je eens. Maar verder lijkt me daar weinig mee mis. Heeft ook een prima tuin zo te zien.

En ik denk dat voor de doelgroep van dit huis de locatie naast een basisschool juist een groot pluspunt is. Maar de vraagprijs lijkt mij inderdaad erg uit verhouding. Ach, wie niet waagt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aftansert
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14:26
"vrijstaande villa" alleen omdat de garage niet aan 't huis vastzit (wat mij betreft een nadeel) anders 2o1k zoals de rest
lolwat? 2o1kvanhetgaragedak? Je weet wel waar de kap in 2o1k naar refereert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troubled
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-04 14:15
Volgens mij noem je zoiets een geschakelde woning. Alleen in dit geval zou ik zeggen vrijstaand aangezien de garages niet aan het huis vaszitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaikzelf
Ziet er wel goed verzorgd uit.
In Assen.
https://www.funda.nl/koop...30195-hoofdvaartsweg-172/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
Aftansert schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:46:
[...]

lolwat? 2o1kvanhetgaragedak? Je weet wel waar de kap in 2o1k naar refereert?
Ik zie de term toch ook vaak toegepast bij huizen waarbij de garages geschakeld zijn.
Marzman schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:28:
[...]

Wat vind je het nadeel van een losse garage eigenlijk? Dat het kouder is in de garage?
Geen directe toegang tot je garage, ik vind dat toch minder fijn dan wel direct aan huis :)
CVTTPD2DQ schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:15:
[...]

Ik zie wat smaakgevoelige dingetjes en oud tapijt, maar een moderne keuken, moderne badkamer, etc. Waarschijnlijk is die visgraatvloer ook echt parket, ipv. namaak. Het is toch niet alsof dit huis van ellende uit elkaar valt.
Hm, daar schelen we dan van mening. Ik vind zowel de keuken als de badkamer niet echt modern, en de hele woning indeling ook niet. Dat is nog ongewijzigd 70's. Plus de schotjes op 't plafond die je overal mag verwijderen, oef. Niet eens overal dubbel glas = waarschijnlijk oude houten kozijnen.
Dus nee, het valt niet uit elkaar van ellende, maar dit is absoluut geen woning waar je intrekt met hooguit 1 muurtje verven.
Rubbergrover1 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:44:
[...]

Het is toch ook gewoon een vrijstaande woning? OK, de term 'villa' is behoorlijk aan inflatie onderhevig en het is niet heel groot, dat ben ik met je eens. Maar verder lijkt me daar weinig mee mis. Heeft ook een prima tuin zo te zien.

En ik denk dat voor de doelgroep van dit huis de locatie naast een basisschool juist een groot pluspunt is. Maar de vraagprijs lijkt mij inderdaad erg uit verhouding. Ach, wie niet waagt...
Ja dat zal het zijn, maar dit is wel buiten verhouding hoor gezien andere woningen die in de buurt te koop stonden. En dichtbij basisschool als voordeel dan heb je het denk ik over gezinnen tussen de 20 en 40, die hebben toch meestal geen 700k liggen voor een huis, of ik doe iets erg fout :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Grappig dat de streetview voor het huis nog voor de flip verbouwing is en de streetview aan de overkant van het water van erna.

Ik vind het er eerlijk gezegd uitzien alsof er een Duitse aannemer aan het werk is geweest. En dat vind ik in dit geval geen compliment.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15:51
https://www.funda.nl/koop...-41933513-breebergweg-17/

Bij interieur en exterieur zijn dezelfde kleuren gebruikt. Verder is de volledige tuin lekker onderhoudsarm ;(

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:40

steveman

Comfortabel ten onder

https://www.funda.nl/koop...spaarnestraat-93/#foto-13

Dedicated airfryer plek? Met eigen afzuigkap!

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-05 14:55

André

Analytics dude

Behalve dat het stuk weiland achter dat huis in de komende jaren helemaal vol komt te staan met nieuwbouw, en het zwarte stuk lege kavel er naast een doorgaande weg wordt inclusief brug over het water naar de bestaande rotonde. Dus van een ligging aan een doodlopende weg zit je opeens vol aan een doorgaande drukke ontsluitingsweg.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Willem30 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:27:

Bij interieur en exterieur zijn dezelfde kleuren gebruikt. Verder is de volledige tuin lekker onderhoudsarm ;(
Was het geld op nadat de poort is geplaatst :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flowers12
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 13-10-2024
Caayn schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:44:
[...]
Was het geld op nadat de poort is geplaatst :?
Voor 875.000 k.k. krijg je dan ook die 3 containers erbij die nog op het erf staan? Of zitten daar de resten van de poort in?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-05 23:45
Hahah dit hadden mijn ouders ook in de schuur. Die hadden de afzuigkap van de keuken overgezet in de schuur en daar een dedicated frituurplek van gemaakt. Scheelt toch weer de helft met alle dampen binnen ;)

n.a.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Briljant idee eigenlijk. Zeker airfryers en contact grills wil je gewoon onder een afzuigkap hebben staan omdat er aardig wat stank vanaf kan komen. Op deze manier hoef je ze niet meer constant op je kookplaat te hebben staan.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 02-05 16:26

Zag er een paar jaar terug toch iets gezelliger uit. Natuurlijk kan je zelf nog wat van die tuin maken, maar het is nu gewoon een grote betonplaat geworden.

https://www.oozo.nl/wonin...-breebergweg-17-waskemeer

Afbeeldingslocatie: https://cdn.binqmedia.nl/Woonwijs/2014/7/16/1048074652/0.jpg

vs

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/131/768/992_2160.jpg

Hoort wel een geschiedenis bij dit pand:
1. Brand in 2012
2. Hennepkwekerij opgerold in 2014

[ Voor 20% gewijzigd door Jochemd13 op 13-10-2020 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaikzelf
André schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:42:
[...]

Behalve dat het stuk weiland achter dat huis in de komende jaren helemaal vol komt te staan met nieuwbouw, en het zwarte stuk lege kavel er naast een doorgaande weg wordt inclusief brug over het water naar de bestaande rotonde. Dus van een ligging aan een doodlopende weg zit je opeens vol aan een doorgaande drukke ontsluitingsweg.
Dat is minder, dit wist ik niet.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• ocrammarco
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16-04 17:05
Voor de volledigheid, dit is eerste fase. Rode pijl is het huis dat te koop staat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2oQNZ-D0QCJW-LBnHOc-4kAr1tY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HWxZsCPW6JUv4j53mEj33SV5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1

Jeetje, wat een zielige bedoeling... Met als dieptepunt dat hek.

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-04 23:06
Iemand wil graag wat geluiden dempen in de slaapkamer...

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/135/252/246_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/135/252/244_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...46550-het-vlaggeschip-25/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izdp
  • Laatst online: 14:16
[...]

Mooiste stukje is deze:
Woonvereniging:

Bijna? Het is een studentenkamer.
En oppassen: hoe je het ook noemt qua vereniging en wat je daarvoor maandelijks ook betaald, als plots het dak het blijkt te begeven door wat dan ook, dan zijn alle leden de sjaak.
Dus niet alleen dat te koop staande deel, maar ook het casco moet beoordeeld worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herremolog
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:50
ocrammarco schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 17:53:
Voor de volledigheid, dit is eerste fase. Rode pijl is het huis dat te koop staat.

[Afbeelding]
Oprechte vraag : Moet de makelaar of verkoper dit melden of valt dit onder eigen onderzoeksplicht?

I support anyone's right to be who they want to be. My question is: to what extent do I have to participate in your self-image? -Dave Chapelle-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
.

[ Voor 99% gewijzigd door Rubbergrover1 op 14-10-2020 08:48 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Flipswix
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-04 14:57
_O-
Zou zo het resultaat van een geweldige rijdende rechter aflevering kunnen zijn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Technisch gezien vindt daar diffusie en (zeer geringe) absorptie plaats maar ik reken hem goed :+

[ Voor 17% gewijzigd door Wilf op 14-10-2020 09:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peterpv
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-05 11:02
herremolog schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 08:30:
[...]

Oprechte vraag : Moet de makelaar of verkoper dit melden of valt dit onder eigen onderzoeksplicht?
Als dit (toekomstplannen voor de omgeving) voor jou een item is dan zal je zelf onderzoek moeten doen. De makelaar en verkoper willen de woning verkopen en zij gaan er dan vanuit dat als je er niet naar vraagt het voor jou geen belangrijk item is. Ze zullen het dus niet benoemen als ze verwachten dat dat in hun nadeel zal zijn (jij gaat de woning niet meer kopen).

Als je ernaar vraagt mag je een eerlijk antwoord verwachten maar ga daar niet vanuit. De makelaar en verkoper kunnen zich van de domme houden en dan heb je geen poot om op te staan. De bouwplannen zijn openbaar (bij de gemeente) dus zelf onderzoeken is niet moeilijk.

Acties:
  • +33 Henk 'm!

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:26
Deze heeft een lego pronkstuk midden in de kamer staan. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PEGBhoTT-VjEABScTXAgAQSwSOk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0EHTugTLPYrWc0A4p2EmmJie.jpg?f=fotoalbum_large

https://www.funda.nl/koop...048666-reitdiephaven-522/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubbergrover1
herremolog schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 08:30:
[...]

Dat zal onderzoeksplicht zijn. Maar de makelaar mag ook niet zaken benadrukken als hij weet dat diep korte termijn verdwijnen. Bijvoorbeeld zeggen dat het ideaal is dat een basisschool vlakbij is terwijl je weet dat die school volgens jaar weggaat.

In dit geval wordt wel de "vrije ligging aan doodlopende straat" benoemd, wat wel wat dubieus is, maar niet echt benadrukt bij de positieve punten. Ik denk dat de makelaar in dit geval dus mooi om die plannen heen schrijft.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Bijzonder ontwerp met organische architectuur, waarbij binnen ook wat aparte keuzes zijn gemaakt die ik niet had gemaakt. Verder zou ik er best kunnen wonen, als ik het zou kunnen betalen... https://www.funda.nl/koop...7402845-jan-steenlaan-41/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RwJqjbz9ULg4-j-0EtFuATs2UP8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sEKGUKOg5uza01BOehBCKnd4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ocrammarco
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16-04 17:05
Rubbergrover1 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:59:
[...]

Dat zal onderzoeksplicht zijn. Maar de makelaar mag ook niet zaken benadrukken als hij weet dat diep korte termijn verdwijnen. Bijvoorbeeld zeggen dat het ideaal is dat een basisschool vlakbij is terwijl je weet dat die school volgens jaar weggaat.
Dit is inderdaad je onderzoeksplicht en ze mogen niet liegen. Dus dit zijn standaard vragen die je op je lijstje moet zetten voor de aankoop. Of een aankoop makelaar nemen die het voor je uitzoekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CvP_tweakers
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 01-05 15:45
Betaalbaar (onder de 5 ton) wonen op een mooie, ruime locatie in het buitengebied...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fkuz75UbWdTajO4oBleRYjVwfRU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/AOuARZb3at5BxdrbPk1tSZ26.png?f=user_large

https://www.funda.nl/koop...-87497505-schapendrift-7/

Gasloos sinds nov. 2019, 10,5 Kwp, Fronius Symo GEN 24 10 plus, Zonneboiler Wolf BSP 800 + 4x Topson F3-1, CV-Houtkachel Walltherm, Renault Zoe R135 Intens 50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

CvP_tweakers schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:15:
Betaalbaar (onder de 5 ton) wonen op een mooie, ruime locatie in het buitengebied...

[Afbeelding]

Buitengebied is een understatement.. mijn familie woont tegenwoordig in die regio (iets noordelijker zelfs) en dat is best wel een plek die laten we zeggen niet echt centraal is..
Wel mooi gebied trouwens, met name de bossen op de Fries/Drentse grens.

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meloenen
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-05 17:00

Wauw, het is dat ik niet weet wat ik in Friesland moet zoeken, maar hier gaan m'n handen wel van jeuken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 19:33

Amphiebietje

In de blubber

Rubbergrover1 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:34:
[...]

Tjonge, dat klinkt als de bezorgde ouders van een kind dat vanuit het dorp naar een kamer in een studentenhuis in de grote stad verhuist om te studeren. Al die enge stadsmensen...
Enkel een ietwat overdreven versie van de realiteit. :D

Ik heb ooit een collega gehad die in een speciaal samenwoon-project woonde in de buurt van Leiden (expliciet geen studentenpand!!! Dan zouden het overigens ook behoorlijk oude studenten zijn geweest... ;) ). Dat was een soort modern hofje, met diverse gedeelde faciliteiten naast de gemeenschappelijke tuin. Die was er ook heel open in dat zo'n woonvorm niet voor iedereen was en dat het best sterk op een religieuze commune leek (minus de religie). Woningen waren nog best duur ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FordFiasco
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 19:25
Rubbergrover1 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:35:
Bijzonder ontwerp met organische architectuur, waarbij binnen ook wat aparte keuzes zijn gemaakt die ik niet had gemaakt. Verder zou ik er best kunnen wonen, als ik het zou kunnen betalen... https://www.funda.nl/koop...7402845-jan-steenlaan-41/

[Afbeelding]
Een vriend van mij is bouwkundige en heeft wel eens gezegd dat schuine gevels vaak zorgen voor problemen. O.a. lekkage.

Vormen doen denken aan de ontwerpen van Wikipedia: Architectenbureau Alberts en Van Huut wat hier onderwerp van discussie was een aantal weken geleden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• huppelepups
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-05 13:49

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:54

SeatRider

Hips don't lie

Wauw, alleen voor de garage al! Huisje is nog best schattig, gooi er een ton tegenaan en een paar maanden in het stof zitten (lees: visgraatje en wat taatsdeuren) en klaar.

Jammer dat het al verkocht is.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• CVTTPD2DQ
SeatRider schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:14:
Wauw, alleen voor de garage al! Huisje is nog best schattig, gooi er een ton tegenaan en een paar maanden in het stof zitten (lees: visgraatje en wat taatsdeuren) en klaar.
Is het gek als ik het huisje zelf niet zo mooi vind? Ik voel zelf wel wat nostalgie naar de details en meubels; de slaapkamer met z'n plafond in delen, anglepoise lamp, donkerbruine jaren '50 tafeltje en behang vind ik prachtig, in zo'n huis ben ik vroeger ook opgegroeid.

De meeste ruimten zijn al tijden geleden gemoderniseerd, dus die hebben dat "karakter" niet meer. En verder vind ik het een rechtoe-rechtaan plattelandshuisje. Prima als je dat gaat vertaatsdeuren, maar ik vraag me af of je voor hetzelfde geld niet iets nieuws kunt neerzetten?

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:03
CVTTPD2DQ schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:45:
[...]

als je dat gaat vertaatsdeuren,
Woord van het jaar in dit topic :)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huppelepups
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-05 13:49
SeatRider schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:14:
[...]

Jammer dat het al verkocht is.
Visgraat ben ik het mee eens, maar taatsdeuren?
Lijkt me er echt niet bij passen.
Zou zelf de orginele deuren houden en alleen het glas veranderen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:40

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Geen bijzonder huis, maar de ramen zijn schoon in ieder geval.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/135/281/821_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...errit-achterbergstraat-3/

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
huppelepups schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:51:
[...]

Visgraat ben ik het mee eens, maar taatsdeuren?
Lijkt me er echt niet bij passen.
Dat is bij zo'n flip vaak ook geen criterium :) .

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Kassad schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:49:
[...]

Woord van het jaar in dit topic :)
Mogen we het verkorten tot 'vertaatsen'?

Als in:

"Sjongejonge, dat huis is ook flink vertaatst! Zonde van al die prachtige details! Maar goed, zwart is ook een kleur en mooi visgraat is ook mooi."

Laatst kwam er overigens een vertaatst huis hier in deze topic voorbij waarvan ik echt dacht dat het een kantoor was. Dat was ook een flip. Ik heb op een hip kantoor gewerkt met taats everything dus al dat glas en taats geeft mij gelijk een kantoorgevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fladder80
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-11-2024
Rubbergrover1 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:35:

[Afbeelding]
Ik zie wel meer keuzes die ik niet gemaakt zou hebben... En wat de makelaar een ecologische tuin noemt zou ik ook anders noemen :+
Verder wel mooi, maar 1,7 miljoen zou ik er niet voor over hebben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1

[Afbeelding]

Maar je moet er nog wel een flink bedrag tegenaan gooien om het enigszins bij de tijd te krijgen. Zowel wat betreft interieur als bouwkundig/isolatie. In zo'n boerderijtje betaal je je scheel aan het gas met energielabel G (!) (Ik wist niet eens dat dat bestond...)

Dan zou ik toch liever een paar km verderop gaan, bv.
https://www.funda.nl/koop...-87436638-duistereweg-24/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Twee huizen te koop in dezelfde straat. Niet heel bijzondere huizen, maar deze heeft wel een leuk zwembadje en barretje in de tuin:

https://www.funda.nl/koop...036164-bennekomstraat-87/
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/134/901/774_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/134/901/781_2160.jpg

En hier vind ik de tv nét iets te groot voor de kamer:

https://www.funda.nl/koop...017510-bennekomstraat-71/
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/134/166/588_2160.jpg

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • +34 Henk 'm!

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:17
https://www.funda.nl/koop...048922-tentweg-27/#foto-4
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/135/334/238_1440.jpg
Leuke werkplek, krijg je tijdens een videocall opeens een envelop in je oor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
evleerdam schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:13:
Maar hé, wel een centerspeaker die de muur achter de bank voorziet van geluid. Zo krijg je dus virtual surround.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:22
Twee huizen te koop in dezelfde straat. Niet heel bijzondere huizen, maar deze heeft wel een leuk zwembadje en barretje in de tuin:
En dat voor die misschien 5 weken in het jaar dat je kunt zwemmen in Nederland staat het de overige 47 weken in de weg in je tuin.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• peterpv
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-05 11:02
Ik denk dat dat de invulling is van de persoonlijke aanpak van deze makelaar :)

Website van de verkopende makelaar
Onze persoonlijke aanpak maakt het verschil.
Lekker hands-on :*) ik kan dat wel waarderen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rubbergrover1

https://www.funda.nl/koop...036164-bennekomstraat-87/
[Afbeelding]
[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...017510-bennekomstraat-71/
[Afbeelding]
Ik ben blij dat ik niet naast die eerste mensen woon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Coocoocachoo schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:13:
[Afbeelding]
Weet je ook meteen waarom ze gaan verhuizen :) .

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:53
Waar eten deze mensen?? Altijd met het bordje op schoot??

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:53
Coocoocachoo schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:13:
[Afbeelding]
Vreselijk leuk huis! En zo te zien werken er meer mensen thuis :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 18:17
FordFiasco schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:26:
[...]

Een vriend van mij is bouwkundige en heeft wel eens gezegd dat schuine gevels vaak zorgen voor problemen. O.a. lekkage.

Vormen doen denken aan de ontwerpen van Wikipedia: Architectenbureau Alberts en Van Huut wat hier onderwerp van discussie was een aantal weken geleden.
bijna 100% zeker dat dat van hen is ja, zelfde plafond zelfs als in het oude ING hoofdkantoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalentum
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:37
datadevil schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 18:13:
[...]

bijna 100% zeker dat dat van hen is ja, zelfde plafond zelfs als in het oude ING hoofdkantoor
Volgens de beschrijving is het deze architect.
http://www.ortanova.nl/project13.0.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-05 15:48
Zebby schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 14:09:
[...]

Ja dat zal het zijn, maar dit is wel buiten verhouding hoor gezien andere woningen die in de buurt te koop stonden. En dichtbij basisschool als voordeel dan heb je het denk ik over gezinnen tussen de 20 en 40, die hebben toch meestal geen 700k liggen voor een huis, of ik doe iets erg fout :+
Ik woon er ook in de buurt, ws durven ze dit te vragen omdat het de wijk Dubbeldam is, maar ik zou het er absoluut niet voor over hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door bakbakbak op 14-10-2020 19:44 ]

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• ohno_nl
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:56

ohno_nl

Gas sucks, ride a bike!

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/135/392/160_2160.jpg

Dertien in een dozijn huis, maar in deze slaapkamer... daar worden ridder fantasieën tot leven gewekt.

https://www.funda.nl/koop...-41040582-saenredamhof-3/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:37

Eigenaar is energiebewust, met een CV-ketel en stoken op hout...
Eigenaar heeft gezorgd dat hij en zijn buren in de stank zitten als hij het in de winter warm wil hebben :+

Waarom een woning reviseren en niet gewoon meteen netjes met wtw, zonnepanelen en warmtepomp ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

FireAge schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 08:01:
[...]
Waarom een woning reviseren en niet gewoon meteen netjes met wtw, zonnepanelen en warmtepomp ;w
G label, ik weet niet of je dat geschikt krijgt voor een warmtepomp. Mijn huis heeft een veel beter label en ik begin er al niet aan (buiten dat de investering 5 tot 10 keer hoger is dan van een cv-ketel).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meloenen
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-05 17:00
Niet alleen de TV, maar ook de bank vind ik net wat te groot voor de kamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

marvinvanloenen schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 08:20:
[...]

Niet alleen de TV, maar ook de bank vind ik net wat te groot voor de kamer.
Het zou me ook niks verbazen als het een normale bank en tv is, maar dat de foto het uit elkaar trekt om de kamer groter te laten lijken ;)

Het is 2,5 meter van muur tot muur :X Maar op zich hebben jullie dan gelijk dat de tv en bank te groot zijn voor de kamer.

[ Voor 14% gewijzigd door Marzman op 15-10-2020 08:28 ]

/▌

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• CVTTPD2DQ
FireAge schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 08:01:
Als het gerenoveerd is in 2020 had men waarschijnlijk de verkoop al in gedachten. Dan ga je geen investeringen doen die je bij de verkoop niet terugverdient. In een huis van deze stijl (en vooral deze prijsklasse) stel ik me een bijna-gepensioneerde zakenman voor die graag toert met z'n Land Rover, niet de linzen-etende ecoloog die met een kookwekker onder de douche staat.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:25
CVTTPD2DQ schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 10:34:
[...]
de linzen-etende ecoloog die met een kookwekker onder de douche staat.
Heerlijk >:) _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zebby
bakbakbak schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 19:43:
[...]

Ik woon er ook in de buurt, ws durven ze dit te vragen omdat het de wijk Dubbeldam is, maar ik zou het er absoluut niet voor over hebben.
Dubbeldam-matties!
Ja, aan de Abeelstraat zijn er 2ok1 verkocht voor 600k, in slechtere staat. Mooie tuin, maar toch... Ik mag toch hopen dat ze hier niet meer dan 600k voor krijgen. Maar goed, ze mogen het vragen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:54
Lekker badderen in je slaapkamer, ik blijf het een vreemde keuze vinden, vooral op zo`n mooie houten vloer.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/135/325/708_2160.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Point.Flare
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-05 22:02

Point.Flare

Reverse-Forward Engineer

J_star schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 11:59:
Lekker badderen in je slaapkamer, ik blijf het een vreemde keuze vinden, vooral op zo`n mooie houten vloer.

[Afbeelding]
Waarom? Ons bad staat in de badkamer naast de douche. De douche is functioneel, terwijl mijn vriendin het bad gebruikt als moment om te ontspannen. Kaarsjes, serietje op de laptop, schuimbal in het bad. Ik vind een badkamer, in ieder geval de onze, niet echt een fijne omgeving om te relaxen. De wasmachine en droger staan er, wasrekje in het hoekje, wasmand met vuile was, enzovoorts. Ik weet niet of ik het in de slaapkamer zou doen, maar ik snap de behoefte aan een mooiere omgeving dan zo'n functionele badkamer.

In dit geval is er de ruimte niet, zo te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
CVTTPD2DQ schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 10:34:
[...]
In een huis van deze stijl (en vooral deze prijsklasse) stel ik me een bijna-gepensioneerde zakenman voor die graag toert met z'n Land Rover, niet de linzen-etende ecoloog die met een kookwekker onder de douche staat.
Bij deze stijl wel, maar de prijsklasse zegt niet zo veel. Bijvoorbeeld die woning van gisteren aan de Jan Steenlaan in Bilthoven associeer ik toch meer met de linzen-etende ecoloog dan met de Land Rovende zakenman. Terwijl die woning wel 1,7M zou moeten opbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-05 15:34

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

J_star schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 11:59:

[Afbeelding]
Op zich is een bad in / nabij de slaapkamer heel erg fijn hoor (soort hotelgevoel), maar de houten vloer lijkt me ook redelijk spannend icm water op die joeveelheid

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Je ziet op een latere foto duidelijk dat er een vloerbedekking ligt tussen het bad en de wastafel om waterschade te voorkomen. Zolang je dus niet aan de zijkant in- en uitstapt zal dat echt niet zo'n probleem zijn mits de ruimte fatsoenlijk geventileerd wordt.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/135/325/710_2160.jpg

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Pagina: 1 ... 204 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.