Ik zie de term toch ook vaak toegepast bij huizen waarbij de garages geschakeld zijn.
Geen directe toegang tot je garage, ik vind dat toch minder fijn dan wel direct aan huis

CVTTPD2DQ schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:15:
[...]
Ik zie wat smaakgevoelige dingetjes en oud tapijt, maar een moderne keuken, moderne badkamer, etc. Waarschijnlijk is die visgraatvloer ook echt parket, ipv. namaak. Het is toch niet alsof dit huis van ellende uit elkaar valt.
Hm, daar schelen we dan van mening. Ik vind zowel de keuken als de badkamer niet echt modern, en de hele woning indeling ook niet. Dat is nog ongewijzigd 70's. Plus de schotjes op 't plafond die je overal mag verwijderen, oef. Niet eens overal dubbel glas = waarschijnlijk oude houten kozijnen.
Dus nee, het valt niet uit elkaar van ellende, maar dit is absoluut geen woning waar je intrekt met hooguit 1 muurtje verven.
Rubbergrover1 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:44:
[...]
Het is toch ook gewoon een vrijstaande woning? OK, de term 'villa' is behoorlijk aan inflatie onderhevig en het is niet heel groot, dat ben ik met je eens. Maar verder lijkt me daar weinig mee mis. Heeft ook een prima tuin zo te zien.
En ik denk dat voor de doelgroep van dit huis de locatie naast een basisschool juist een groot pluspunt is. Maar de vraagprijs lijkt mij inderdaad erg uit verhouding. Ach, wie niet waagt...
Ja dat zal het zijn, maar dit is wel buiten verhouding hoor gezien andere woningen die in de buurt te koop stonden. En dichtbij basisschool als voordeel dan heb je het denk ik over gezinnen tussen de 20 en 40, die hebben toch meestal geen 700k liggen voor een huis, of ik doe iets erg fout