Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 163 ... 251 Laatste
Acties:
  • 3.866.605 views

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Mocht je droger onverwacht in de fik gaan dan heb je in ieder geval de blusser bij de hand. Wanneer je te laat bent en het al te heet aan je vingers wordt heb je daar natuurlijk niks meer aan:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/127/685/851_1440.jpg

En in dezelfde woning nog deze parel:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/127/685/852_1440.jpg
https://www.funda.nl/koop...92705-potgieterstraat-67/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Dronium schreef op maandag 20 juli 2020 @ 22:51:
offtopic:
Hmmm, België heeft ook provincies. Weer wat geleerd.

Dus, vooruit Zulte ligt net in Oost-Vlaanderen tegen de grens met West-Vlaanderen.
En Oost-Vlaanderen is een heel stuk westelijker als ik gedacht had. :)B
offtopic:
Bekijk het van de andere kant: ik dacht echt dat je een Belg was en geen Nederlander ;)

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sypie
  • Niet online
Dit is bij onze buren, althans ik moet bij ze voor de deur langs om van huis weg te komen. Volgens mij is dit de nieuwste variant van een WTW-installatie.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/131/141/145_1440.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Niet online
Die met dat urinoir... Het is toch een hele prestatie om er onderlangs te pissen, zo aan het zwarte underlayment te zien.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:15
Vincent Dave schreef op maandag 20 juli 2020 @ 18:36:
[...]

Damn, ben ik nu de enige die al dat zwarte staal afzichtelijk vind? :+
Misschien moeten jullie samen allemaal een apart topic beginnen met zwart-staal-haat. We weten het nu wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blaze85
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...-41930406-aegirstraat-14/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/131/662/263_2160.jpg

Heerlijke privacy in Almere _O-
Ook aan de achterzijde is een 6 meter brede, geheel afsluitbare serre geplaatst zodat u zomer en winter droog kunt zitten, uitkijkend over het water en het erachter gelegen Cascadepark.
I'm missing something... :X makelaar weet het weer mooi te verkopen 7(8)7

[ Voor 44% gewijzigd door Blaze85 op 20-07-2020 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 23:29

Jorissie87

No diggity

BTGarmann schreef op maandag 20 juli 2020 @ 12:55:
Sotherbys heeft een kasteel in België in de aanbieding.
Voor de goedkoop voor "prijs op aanvraag" XD

https://www.sothebysrealt...-kasteel-detail-2435.html

https://www.youtube.com/w...y-yPf1QGisEC5hTw6rhTSX3E8
Als je over de "Prijs op aanvraag" hoovered met je muis zie je staan "Meer dan € 10.000.000,-" Geen hele grote verrassing als je het filmpje erbij bekijkt, 15 hectare grond, 2000+ m2 woon, thuisbios, binnen- en buitenzwembad, lift in huis en in de garage en mechanische ophaalbrug in de vijver en dat alles compleet gerenoveerd met authentieke look behouden :+

[ Voor 4% gewijzigd door Jorissie87 op 20-07-2020 23:41 ]

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• SamPatterson
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-08 11:17
Wilf schreef op maandag 20 juli 2020 @ 19:40:
[...]
Ik lees dat aan deze makelaar een literair schrijver is verloren gegaan.

“In deze avontuurlijke roman neemt de schrijver ons mee in zijn ontdekkingsreis van zijn verleden waarin de sleutel ligt verborgen naar zijn toekomst. Een prachtig stuk proza.” - Funda
De 'real estate novelist' uit The Piano Man van Billy Joel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-09 17:58

Matis

Rubber Rocket

Jeoh schreef op maandag 20 juli 2020 @ 22:52:
"Vanuit de keuken betreed je het RIANTE dakterras! Hier valt privé te genieten van elke minuut zon tot en met het begin van de avond".
Daarnaast: Wat is die vieze uitslag op de gevel bij het dakterras?
Ik dacht eerst dat het vogelpoep was, maar daarvoor zit het te laag.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
Toen:
https://www.funda.nl/koop...-41732641-pelgrimsweg-28/
Verkocht voor 275.000

Nu:
https://www.funda.nl/koop...-87391819-pelgrimsweg-28/
Te koop voor 215.000
MAAR wel met een vreemde constructie. Hebben jullie dit wel is eerder gezien?

Duokoop
Deze woning wordt aangeboden met Duokoop. Duokoop is ontwikkeld om een koopwoning haalbaar en betaalbaar te maken. De grond wordt gekocht door een pensioenfonds en als koper van de woning betaal je voor het gebruik van de grond een maandelijkse vergoeding (canon). Deze vergoeding is fiscaal aftrekbaar. Als koper van de woning kun je de grond op elk gewenst moment kopen tegen vooraf vastgestelde voorwaarden. Het kopen van de grond kan maar is niet verplicht. Het indicatieve benodigde bruto jaarinkomen om deze woning met Duokoop te kunnen kopen bedraagt circa € 61.000. Heb je spaargeld, overwaarde, of krijg je een schenking dan heb je minder inkomen nodig om de woning te kunnen financieren. De vraagprijs van de woning zonder grond bedraagt € 215.000,- k.k. in combinatie met een bruto maandelijkse canon van € 338,-.

Vanwege de gezondheid en veiligheid van jouw en onze medewerkers organiseren wij geen open dag om de woning te bekijken. Je kan de woning alleen op afspraak bezichtigen. Wil je een afspraak maken om de woning te bekijken klik dan hier rechts op de knop “Contact met de makelaar” en stuur ons een bericht dan nemen we contact met je op. Het is vanwege onze procedure niet mogelijk om telefonisch een afspraak in te plannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:43

Aganim

I have a cunning plan..

@chimera2, wel vaker gezien, eigenlijk gewoon erfpacht met een fancy naam. En je betaalt aan een pensioenfonds in plaats van (vaak) de gemeente.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:51

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Het is een soort constructie die je vaker tegen komt onder andere termen, zoals Koopgarant etc.

Maar Ik snap het idee in dit geval niet zo goed. Als je 61K bruto in de maand verdient, dan kun je de originele vraag prijs van 275k toch makkelijk lenen en betalen?

Edit: ff snel gekeken bij ING, met een inkomen van 61K kun je daar een hypotheek krijgen van 350K. Dus waarom zou je dan nog gebruik maken van zo'n (in mijn ogen) ongunstige constructie?

[ Voor 27% gewijzigd door Yukkie op 21-07-2020 08:04 ]

We've got that ring of confidence

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DasNieNix
  • Registratie: Juni 2020
  • Nu online
Met dat maandsalaris kan je denk ik de hele straat wel kopen...
edit: salaris is al aangepast zie ik.

[ Voor 31% gewijzigd door DasNieNix op 21-07-2020 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online

drooger

Falen is ook een kunst.

Blaze85 schreef op maandag 20 juli 2020 @ 23:34:
https://www.funda.nl/koop...-41930406-aegirstraat-14/

[Afbeelding]

Heerlijke privacy in Almere _O-

[...]

I'm missing something... :X makelaar weet het weer mooi te verkopen 7(8)7
Je hebt uitzicht op dat water bij de brug, en dat grote lap gras met de speeltoestellen en sportveldjes is het cascadepark. Eigenlijk zegt de makelaar niks geks hier.

Ik heb zes jaar in dat stadsdeel (Almere Poort) gewoond. ;)

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:30
sypie schreef op maandag 20 juli 2020 @ 22:59:
Mocht je droger onverwacht in de fik gaan dan heb je in ieder geval de blusser bij de hand. Wanneer je te laat bent en het al te heet aan je vingers wordt heb je daar natuurlijk niks meer aan:
[Afbeelding]

En in dezelfde woning nog deze parel:
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...92705-potgieterstraat-67/
Daarom staat er ook een stoel naast. Rustig wachten tot de droger in brand vliegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Laatst online: 31-08 23:32

DarkKnight

Narf

chimera2 schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 07:44:
Toen:
https://www.funda.nl/koop...-41732641-pelgrimsweg-28/
Verkocht voor 275.000

Nu:
Te koop voor 215.000
Yes... 3 dagen geleden kwam het nog voorbij, incluisief de uitleg:
Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 2

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

drooger schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 08:10:
[...]

Je hebt uitzicht op dat water bij de brug, en dat grote lap gras met de speeltoestellen en sportveldjes is het cascadepark. Eigenlijk zegt de makelaar niks geks hier.

Ik heb zes jaar in dat stadsdeel (Almere Poort) gewoond. ;)
FIFY :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ocrammarco
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11-09 15:06
Yukkie schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 08:01:
Het is een soort constructie die je vaker tegen komt onder andere termen, zoals Koopgarant etc.

Maar Ik snap het idee in dit geval niet zo goed. Als je 61K bruto in de maand verdient, dan kun je de originele vraag prijs van 275k toch makkelijk lenen en betalen?

Edit: ff snel gekeken bij ING, met een inkomen van 61K kun je daar een hypotheek krijgen van 350K. Dus waarom zou je dan nog gebruik maken van zo'n (in mijn ogen) ongunstige constructie?
Het pand is geen 275k meer, hij is verbouwd en stukje er naast (nr 54) te koop voor 325k die is niet verbouwd. Denk dat de woning over de 350k heen gaat..

Als het inkomen verdeeld is over 2 personen ga jij in de praktijk echt geen 350k kunnen krijgen met 61000 inkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 22-08 16:37
ocrammarco schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 08:35:
[...]

Het pand is geen 275k meer, hij is verbouwd en stukje er naast (nr 54) te koop voor 325k die is niet verbouwd. Denk dat de woning over de 350k heen gaat..

Als het inkomen verdeeld is over 2 personen ga jij in de praktijk echt geen 350k kunnen krijgen met 61000 inkomen.
De woning is inderdaad flink op de schop gegaan. Er kan maar zo een ton extra waarde in zitten. Al vraag ik mij wel af waar die uitbouw is, waar in de tekst over wordt gesproken. En ik vind het verdacht dat er helemaal geen foto's van de tuin zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDKorpel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
chimera2 schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 07:44:
Nu:
Te koop voor 215.000
Over vreemde constructies gesproken, wat is er gaande met deze pijp? :?

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/131/580/214_720.jpg

Was er overigens ook al voor de verbouwing. Nou ben ik absoluut geen expert op het gebied van installatie etc, en weet ook niet waar die pijp voor dient, maar ik kan me niet echt voorstellen dat deze vorm de doorvoer van lucht of wat dan ook ten goede komt 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
@MDKorpel wanneer je doelt op de grote grijze buis die overdwars door de zolder loopt is dat de mechanische ventilatie. Bij mijn oude woning liep hij ook zo, omdat de uitvoer aan de voorzijde van het huis zat en de MV unit zelf achter. Echt heel storend heb ik het nooit gevonden, maar het zal vast een reden hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbierut4
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 21-08 20:11
MDKorpel schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 09:12:
[...]

[Afbeelding]

Was er overigens ook al voor de verbouwing. Nou ben ik absoluut geen expert op het gebied van installatie etc, en weet ook niet waar die pijp voor dient, maar ik kan me niet echt voorstellen dat deze vorm de doorvoer van lucht of wat dan ook ten goede komt 8)7
Ik dacht eerst waarom niet gewoon langs de vloer, maar gezien de plaatsing van de cv ketel en buizen daar naartoe kan dat niet. Even ander kleurtje helpt natuurlijk wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:15
PowerUp schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 05:36:
[...]

Lekker ook, al die vliegenstrips :X
WTF! Gadverdamme!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocrammarco
Rubbergrover1 schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 08:52:
[...]

De woning is inderdaad flink op de schop gegaan. Er kan maar zo een ton extra waarde in zitten. Al vraag ik mij wel af waar die uitbouw is, waar in de tekst over wordt gesproken. En ik vind het verdacht dat er helemaal geen foto's van de tuin zijn.
Nog even goed naar zitten kijken, maar denk ik geen uitbouw er zit namelijk zelfde kozijnen (in ieder geval indeling) in en ivm verkoop zou je toch ander indeling kiezen lijkt me. Daarbij is is 1ste verdieping nagenoeg even lang als begane grond en met uitbouw zou BG langer moeten zijn. Daarbij is het even lang als op de oude plattegrond.

Heb me nog wel even zitten verbazen over de schuur maar blijkbaar stond het houten schuur extra in de tuin en die is nu weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:48

Bob Popcorn

Plop!

Valorian schreef op maandag 20 juli 2020 @ 12:09:
[...]

Deze stond vorige maand nog te koop voor 140K (woonvereniging-constructie).

Inmiddels te huur voor 1150 per maand. Best schappelijk bedrag voor de hoeveelheid ruimte in vrije huursector. Maar voor de starter op deze manier (beleggers die de boel opkopen) onmogelijk om er tussen te komen...

https://kamernet.nl/huren...0L_rQ9p0YOGTOD2wDa3XGyx50
Right. Ik huur een maisonette van 2 verdiepingen van ongeveer 85m2 in Wittevrouwen voor dat bedrag.

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Bob Popcorn schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 09:34:
[...]

Right. Ik huur een maisonette van 2 verdiepingen van ongeveer 85m2 in Wittevrouwen voor dat bedrag.
Sinds nu?

Of sinds paar jaar?

Nogal verschil wanneer je instapt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:05
Rubbergrover1 schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 08:52:
[...]

Ik denk dat de uitbouw al in een eerder stadium is gedaan, dus niet bij deze verbouwing. Waarschijnlijk tegelijk met de buren zodat je geen verspringing hebt. Wellicht zelfs meteen toen het huis werd neergezet, al is de vraag dan natuurlijk in hoeverre je nog kan spreken van een uitbouw.

De tuin niet op de foto's zetten is wel bijzonder, want hij ziet er nog wel ok uit. Vrijwel volledig betegeld en er staan 2 schuurtjes op, kan je zien op de oude foto's.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:48

Bob Popcorn

Plop!

Vorkie schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 09:35:
[...]

Sinds nu?

Of sinds paar jaar?

Nogal verschil wanneer je instapt...
2 jaar. Ik heb redelijk kijk op de huurprijzen in Utrecht, en 1150 voor 40m2 is belachelijk veel. Zeker als je bedenkt dat deze woning in fucking Zuilen staat, dat is zo ver van het centrum dat het een eigen station heeft :P

[ Voor 18% gewijzigd door Bob Popcorn op 21-07-2020 09:38 ]

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
ocrammarco schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 09:32:
[...]

Nog even goed naar zitten kijken, maar denk ik geen uitbouw er zit namelijk zelfde kozijnen (in ieder geval indeling) in en ivm verkoop zou je toch ander indeling kiezen lijkt me. Daarbij is is 1ste verdieping nagenoeg even lang als begane grond en met uitbouw zou BG langer moeten zijn. Daarbij is het even lang als op de oude plattegrond.

Heb me nog wel even zitten verbazen over de schuur maar blijkbaar stond het houten schuur extra in de tuin en die is nu weg.
Het huis heeft inderdaad geen uitbouw. Ik woon zelf verderop ( met uitbouw) en mijne is getaxeerd op 320.000
hij is alleen iets minder netjes dan dit huis :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aganim

Aganim

I have a cunning plan..

sypie schreef op maandag 20 juli 2020 @ 23:25:
Die met dat urinoir... Het is toch een hele prestatie om er onderlangs te pissen, zo aan het zwarte underlayment te zien.
Ik hoop eigenlijk op een proefopstelling van een docent natuurkunde om tijdens het schoonmaken meteen het capillair effect te demonstreren. :X

Weer een echt pareltje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_evil08
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:21
[...]

Ja idd maar ook vooral hoe rommelig het is, het kan natuurlijk ook een gedwongen verkoop zijn en de verkopers hopen op deze manier het uit te stellen, dat huis kan je dus grondig schoonmaken na aankoop.

WP | SP, Daikin FTXM35M/RXM35M

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr_evil08
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:21
sypie schreef op maandag 20 juli 2020 @ 23:06:
Dit is bij onze buren, althans ik moet bij ze voor de deur langs om van huis weg te komen. Volgens mij is dit de nieuwste variant van een WTW-installatie.
[Afbeelding]
Ja idd lekker die kookgeur en andere rotzooi de zolder inblazen. :+

WP | SP, Daikin FTXM35M/RXM35M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

mr_evil08 schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 09:47:
[...]

Ja idd maar ook vooral hoe rommelig het is, het kan natuurlijk ook een gedwongen verkoop zijn en de verkopers hopen op deze manier het uit te stellen, dat huis kan je dus grondig schoonmaken na aankoop.
Ik heb de indruk dat het nu een Polenhotel is of iets dergelijks. Tandenborstels everywhere, zoals in de keuken en in de badkamer, geen foto's van de slaapkamers, meerdere TV's in de woonkamer, etc.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
evleerdam schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 09:36:
[...]
De tuin niet op de foto's zetten is wel bijzonder, want hij ziet er nog wel ok uit. Vrijwel volledig betegeld en er staan 2 schuurtjes op, kan je zien op de oude foto's.
...want hij zag er nog wel ok uit. Vrijwel volledig betegeld en er stonden 2 schuurtjes op, kan je zien op de oude foto's.

Maar de vraag is, hoe ziet het er uit na de ravage die de klussende Polen hebben achtergelaten...?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ocrammarco
Rubbergrover1 schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 11:38:
[...]

...want hij zag er nog wel ok uit. Vrijwel volledig betegeld en er stonden 2 schuurtjes op, kan je zien op de oude foto's.

Maar de vraag is, hoe ziet het er uit na de ravage die de klussende Polen hebben achtergelaten...?
Geloof me je hebt ook NL beunhazen en prima Poolse bouwvakkers .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

sypie schreef op maandag 20 juli 2020 @ 23:06:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/131/141/145_1440.jpg

ik dacht eerst te lezen WTF-installatie(s) ..

Elektra op schuin dak ? ik weet niet maar dat stelt me niet gerust c.q op mijn gemak .. van de installatie "veiligheid" .

Eveneens de lucht aanvoer/afvoer (waarom zit daar een uitblaas/aanzuig punt?)

En dat lelijk afgewerkte hoekstuk in de nok.. had iets meer tijd/moeite besteed en had het netjes afgewerkt..

is het huis net gekocht/verkocht ??

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Niet online
MDKorpel schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 09:12:
[...]
Recht langs de CV leidingen is geen optie, de leuning zit aan die kant dus dat zou betekenen dat de spirobuis in het looppad komt te zitten. Dat is niet handig want dan loop je er steeds tegen aan of moet je er iedere keer om denken dat je er omheen loopt.

Als je goed kijkt zie je ook net een stukje flexibele buis van achter het linker wandje naar het dak gaan. dat betekent min of meer dat aan dat wandje de ventilatorbox hangt. En ja, dat is één van de weinige dingen die we nog niet helemaal draadloos kunnen doen.

Waar ik me trouwens meer zorgen om maak is waarom de CV-ketel ondersteund moet worden met een balk...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 17:52
Deze is ook mooi, ja kom binnen hoor gezellig.

Oeps woonkamer deur wat te enthousiast open barst in de tv....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EmG4JMV3QDFVc0rdCqy2VP0fqYQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1GQpUDip3LHDozFaLeiFWkIi.jpg?f=fotoalbum_large

https://www.funda.nl/koop...0756-assendelverstraat-58

Stevig aan de prijs ook voor dit onhandige huisje.

[ Voor 44% gewijzigd door Dracula op 21-07-2020 12:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Dracula schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 12:50:

https://www.funda.nl/koop...ndelverstraat-58/#foto-13

"Sorry schat, kon er niks aan doen. He, wat toevallig! BTW Weg Ermee dagen bij de Mediamarkt. Houdoe!"

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

[Afbeelding]

”Karakt€ri$ti€k”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:23

[Afbeelding]

Misschien functioneert de soundbar als stootblok ;)

Ik krijg al pijn in m'n nek als ik zie hoe laag die TV hangt, maar misschien zijn ze wel voor dat authentieke "Balkon bioscoop" gevoel gegaan. Of zal het als moderne openhaard bedoeld zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DasNieNix
  • Registratie: Juni 2020
  • Nu online
De 4e slaapkamer heb ik nog niet kunnen ontdekken maar kan zijn dat ik er overheen zit te kijken.

Maar misschien wordt de badkamer ook als kamer gezien.

[ Voor 10% gewijzigd door DasNieNix op 21-07-2020 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 12:50

Metro2002

Memento mori

[...]

Die 2 televisies in de woonkamer zijn ook vrij apart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:47

Louw Post

Cerenas

[Afbeelding]

Ik ga er maar vanuit dat ze ook kinderen opvangen thuis en zij kunnen dan op de grond spelen en tv kijken. :+

Ik kan me geen enkele andere normale situatie bedenken dat je zo een tv op gaat hangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 17:52
Louw Post schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 14:10:
[...]

Ik ga er maar vanuit dat ze ook kinderen opvangen thuis en zij kunnen dan op de grond spelen en tv kijken. :+

Ik kan me geen enkele andere normale situatie bedenken dat je zo een tv op gaat hangen..
Tsja, die trap is ook wel erg mooi met eerst klein trapje dan een stukje op die verhoging lopen en door.

Moest je ook maar niet wat aan de lange kant zijn dan stoot je je kop.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• H12
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08:03

H12

Ow, of je nog even de doorsteken met de woning ernaast wil dichtmaken...
-De woning vormt thans één geheel met huis nr. 30. De (kleine) doorbraken dienen op kosten van de koper dicht gemaakt te worden. Er is geen toilet op de begane grond aanwezig maar dat is eenvoudig te realiseren. Offertes zijn aanwezig.
Kleine doorbraken, hier links te zien:
Afbeeldingslocatie: https://www.funda.nl/koop/deventer/huis-41994098-stoevenbeld-28/#foto-12

[ Voor 8% gewijzigd door H12 op 21-07-2020 15:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 14:18
H12 schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 14:59:

[...]

[Afbeelding]
Ook benieuwd hoe dat gaat werken met de tuin, want dat is nu gewoon 1 grote voor "beide" huizen. Al met al veel gedoe voor die prijs dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:26

vooghel

Cunning linguist

[...]

[Afbeelding]
"Zullen we de huizen van ons en mijn ouders gewoon samenvoegen? Dat is wel zo gemakkelijk!"
- "Maar wat als mijn ouders verhuizen of overlijden?"
"Ach, dat zien we dan wel weer. Dat laten we de nieuwe bewoner gewoon oplossen!"

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
Blaze85 schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 23:10:
https://www.funda.nl/koop...hiddes-de-vriesstraat-32/

[Afbeelding]

Welke Tweaker heeft nu weer z'n shit op Funda gezet? Funda-link betreden op eigen risico :X
Hangen onder de foto van die Jack Russel nou z'n ballen nadat hij gecastreerd was? :+

https://www.funda.nl/koop...de-vriesstraat-32/#foto-6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:51

[...]

[Afbeelding]
Wat ik me afvraag: hoe zit het dan met de buren? Die verkopen niet? En is het dichtmaken dan niet eerder hun belang en hun verantwoordelijkheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gsxrrr
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 21:23
D-e-n schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 15:54:
[...]

Wat ik me afvraag: hoe zit het dan met de buren? Die verkopen niet? En is het dichtmaken dan niet eerder hun belang en hun verantwoordelijkheid?
Die staat ook te koop: https://www.funda.nl/koop...-41994090-stoevenbeld-30/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• H12
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08:03

H12

Klopt, met een iets andere tekst. Ik zag het, maar ik werd afgeleid voordat ik die ook kon posten.

De één geen toilet, de ander geen keuken. Wel mag je ook betalen voor het dichtmaken van de doorbraken.
-De woning vormt thans één geheel met huis nr. 28. De (kleine) doorbraken tussen de woningen dienen op kosten van de koper dicht gemaakt te worden. Er is geen keuken aanwezig maar dat is eenvoudig te realiseren. Offertes zijn aanwezig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Milo85
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14-09 20:47
Ik moest even een paar keer kijken wat hier nou aan de hand was.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/131/705/792_2160.jpg

Blijkbaar dus een spiegel in een kozijn geplakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:54
Milo85 schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 16:11:
Ik moest even een paar keer kijken wat hier nou aan de hand was.

[Afbeelding]

Blijkbaar dus een spiegel in een kozijn geplakt.
Als de fotograaf dat lampje nou even 10cm naar recht had geplaatst, hadden we mooi kunnen gissen hoe de foto was gemaakt :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Milo85
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14-09 20:47
Nog een liefhebber van grijs.

Maar hoeveel overkappingen/schermen heb je nodig in een tuin?

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/131/677/353_2160.jpg

En nog even het "kleurrijke' exterieur.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/131/677/316_2160.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:51
Waarom dan niet beide huizen als één groot huis proberen te verkopen? Op gedoe met buren zit geen koper te wachten zou ik denken. Maak op zijn minst dan zelf de muur dicht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpeedyDH
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 08:17
D-e-n schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 16:17:
[...]

Waarom dan niet beide huizen als één groot huis proberen te verkopen? Op gedoe met buren zit geen koper te wachten zou ik denken. Maak op zijn minst dan zelf de muur dicht.
Zo staat ie ook op funda :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

[...]

Bij nummer 28
-De woning vormt thans één geheel met huis nr. 30. De (kleine) doorbraken dienen op kosten van de koper dicht gemaakt te worden. Er is geen toilet op de begane grond aanwezig maar dat is eenvoudig te realiseren. Offertes zijn aanwezig.
Bij 30
-De woning vormt thans één geheel met huis nr. 28. De (kleine) doorbraken tussen de woningen dienen op kosten van de koper dicht gemaakt te worden. Er is geen keuken aanwezig maar dat is eenvoudig te realiseren. Offertes zijn aanwezig.
Welke koper gaat die kosten op zicht nemen? Op zich kun je vrij eenvoudig met gasbetonblokken zelf een muurtje metselen, maar het stucen moet je vervolgens aan een pro overlaten.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Hier in de straat stond ook zo een prachtig 17e eeuws herenhuis te koop voor maar 3 ton. In de advertentie stond dat je de andere helft er wel bij moest kopen :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CvP_tweakers
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 08:45
Bizar!
Deze is meer mijn smaak en stond in 2017 te koop voor de helft. Maar dan wel met replica van de airwolf helicopter en een bizarre hoeveelheid techniek waaronder verzameling auto's, buitenboordmotoren, een mega groot fototoestel.Ik zag zelfs een diamantzaag op de bar langskomen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7tbwGsVGViK-7silIOoGILBfl7g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rD4SvWI3fXbqnE0pQM7UmOnD.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D_UcFD6LznYIPMkAwLKsnuwJazE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/A0rJedYJcTM9oco54yEt79OX.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5jgDu26PEa76q2IRfAxj1d4925w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/akKh4oFvqYTsuEcK5AnOvWCK.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nY8bYYYOHeNTxBPMASphpw4Q29g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/s2FyvCBqPrxJNLqePvzpyS8k.png?f=fotoalbum_large

https://www.youtube.com/watch?v=3VuWExTrxkI.

[ Voor 48% gewijzigd door CvP_tweakers op 21-07-2020 16:54 ]

Gasloos sinds nov. 2019, 10,5 Kwp, Fronius Symo GEN 24 10 plus, Zonneboiler Wolf BSP 800 + 4x Topson F3-1, CV-Houtkachel Walltherm, Renault Zoe R135 Intens 50

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 21:15
[...]

Omdat het 2 adressen zijn.
Voordat je dat officieel rechtgebreid hebt ken je het hele gemeentehuis wel van voor tot achter.
Denk ook niet dat dit officieel aangevraagd of goedgekeurd is.
Beste is dan er weer gewoon 2 huizen van maken en de kosten delen met je nieuwe buren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aganim

Aganim

I have a cunning plan..

CvP_tweakers schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 16:44:
[...]
Bizar!
Deze is meer mijn smaak en stond in 2017 te koop voor de helft. Maar dan wel met replica van de airwolf helicopter
Stop maar, ik ben verkocht. Guilty pleasure. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Milo85 schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 16:17:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik was verkocht tot ik de locatie zag. Dat verklaart de prijs wel enigszins.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:19
BTGarmann schreef op maandag 20 juli 2020 @ 12:55:
Sotherbys heeft een kasteel in België in de aanbieding.
Voor de goedkoop voor "prijs op aanvraag" XD

https://www.sothebysrealt...-kasteel-detail-2435.html

https://www.youtube.com/w...y-yPf1QGisEC5hTw6rhTSX3E8
Kasteel van Olsene, op een steenworp van m'n ouderlijke woning. Alleen jammer dat het langs een drukke steenweg ligt. Staat al enkele jaren te koop trouwens

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Laatst online: 22:19
Dronium schreef op maandag 20 juli 2020 @ 20:39:
[...]

De advertentie begint ook al verkeerd met "East Flanders Castle". Maar de lokatie tussen Gent en Kortrijk is toch echt in het westen vlaanderen. ( De locals daar worden zelfs op de BRT ondertiteld. )
En toch ligt het in oost Vlaanderen.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ocrammarco
Wel apart er zijn genoeg slaapkamers haha.

Maar vraag me hoe het zit met de buren die zitten helemaal ingesloten of hebben de de achterkant over de hele breedte (en de tuin)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Jeroenneman schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 19:59:
Ik was verkocht tot ik de locatie zag. Dat verklaart de prijs wel enigszins.
Hoogerheide lijkt het einde van de wereld, maar ligt op een mooie locatie tussen Antwerpen en Bergen op Zoom.

Daarnaast zit je zo aan de Zeeuwse kust en woon je in een redelijk dorp met voldoende faciliteiten.

De luchtmachtbasis zorgt voor veel levendigheid en je hebt er weinig tot geen last van.

Vroegah, toen de F-16 er nog waren :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morty
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 18:28
CvP_tweakers schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 16:44:
[...]

Bizar!
Deze is meer mijn smaak en stond in 2017 te koop voor de helft. Maar dan wel met replica van de airwolf helicopter en een bizarre hoeveelheid techniek waaronder verzameling auto's, buitenboordmotoren, een mega groot fototoestel.Ik zag zelfs een diamantzaag op de bar langskomen...

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

https://www.youtube.com/watch?v=3VuWExTrxkI.
Vraagprijs was $250 miljoen, uiteindelijk verkocht voor $94 miljoen. Dat is nog eens een prijs daling 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
ocrammarco schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 06:53:
[...]

Wel apart er zijn genoeg slaapkamers haha.

Maar vraag me hoe het zit met de buren die zitten helemaal ingesloten of hebben de de achterkant over de hele breedte (en de tuin)?
Tuin hebben ze dus niet, de buitenruimte bestaat uit het dakterras. Zo te zien verspringen de verdiepingen wat. Misschien dat ze daarom de buitenmuren wat verschillende kleuren hebben gegeven, om te laten zien waar je huis is (het donker oranje deel).

En er lijken inderdaad genoeg kamers. Maar misschien dat een deel al verhuisd is? Of dat een van de exen het huis al heeft verlaten...?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

Fijn ook om de woonkamer en keuken op de 2e verdieping te hebben... :N

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor
  • Laatst online: 11-03-2021

RZor

Sorry!

Harrie_ schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 07:46:
[...]

Tweede is raar ja, op de eerste is fijn, krijgen wij ook in ons nieuwe huis.

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

RZor schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 07:53:
[...]

Tweede is raar ja, op de eerste is fijn, krijgen wij ook in ons nieuwe huis.
En dan wil je vanuit je woonkamer de tuin in lopen en dan moet je een trap af? Of heb je geen tuin?

Volgens mij wil 95% van de mensen gewoon een woonkamer + keuken op de begane grond; daarom zitten ze daar vaak ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RZor
  • Laatst online: 11-03-2021

RZor

Sorry!

Harrie_ schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 07:56:
[...]

En dan wil je vanuit je woonkamer de tuin in lopen en dan moet je een trap af? Of heb je geen tuin?

Volgens mij wil 95% van de mensen gewoon een woonkamer + keuken op de begane grond; daarom zitten ze daar vaak ook.
Wij gaan bij ons bedrijf op t erf wonen, willen niet dat alle mensen die daar de hele dag lopen kunnen zien of we even op de bank zitten tussendoor. Savonds is alles dicht dus de slaapkamer beneden is geen probleem.

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

RZor schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 07:58:
[...]

Wij gaan bij ons bedrijf op t erf wonen, willen niet dat alle mensen die daar de hele dag lopen kunnen zien of we even op de bank zitten tussendoor. Savonds is alles dicht dus de slaapkamer beneden is geen probleem.
Nou als je dat zelf de beste oplossing/indeling vindt dikke prima toch?

Neemt niet weg dat de meeste mensen (die niet bij hun eigen bedrijf op het erf wonen) gewoon de leefruimte op de begane grond willen hebben, lekker vanuit je woonkamer de tuin in. Handig bij feestjes, verjaardagen, bbq, visite, spelende kinderen, etc.

Maarja, als je huis toevallig in Almere staat, brak is ingedeeld met een kleinere oppervlakte op de begane grond dan daarboven èn je hebt geen tuin... Dan krijg je dat soort oplossingen...

[ Voor 12% gewijzigd door Harrie_ op 22-07-2020 08:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ocrammarco
Rubbergrover1 schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 07:13:
[...]

Tuin hebben ze dus niet, de buitenruimte bestaat uit het dakterras. Zo te zien verspringen de verdiepingen wat. Misschien dat ze daarom de buitenmuren wat verschillende kleuren hebben gegeven, om te laten zien waar je huis is (het donker oranje deel).

En er lijken inderdaad genoeg kamers. Maar misschien dat een deel al verhuisd is? Of dat een van de exen het huis al heeft verlaten...?
Heb het ook over de buren aangezien de indeling nav de plattegronden van dit huis vrij duidelijk is lijkt mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 21:24
Milo85 schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 16:17:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Slechts twee slaapkamers op de bovenverdieping.. en dan geen badkamer boven maar beneden.. wat een ontzettend onhandig huis met die super lange aanbouw.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• caspar M
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 07:41
Matis schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 07:02:
[...]

Hoogerheide lijkt het einde van de wereld, maar ligt op een mooie locatie tussen Antwerpen en Bergen op Zoom.

Daarnaast zit je zo aan de Zeeuwse kust en woon je in een redelijk dorp met voldoende faciliteiten.

De luchtmachtbasis zorgt voor veel levendigheid en je hebt er weinig tot geen last van.

Vroegah, toen de F-16 er nog waren :9~
Je vergeet het grootste pluspunt! Je bent door de polder met 10m in Rilland :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Harrie_ schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 07:46:
[...]

Slaapkamer op de bg en badkamer op de tweede vd ga je ook spijt van krijgen.
Wel lekker goedkoop wonen, 1699 per m2! :o

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartos
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:08
Harrie_ schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 08:02:
[...]

Nou als je dat zelf de beste oplossing/indeling vindt dikke prima toch?

Neemt niet weg dat de meeste mensen (die niet bij hun eigen bedrijf op het erf wonen) gewoon de leefruimte op de begane grond willen hebben, lekker vanuit je woonkamer de tuin in. Handig bij feestjes, verjaardagen, bbq, visite, spelende kinderen, etc.
Precies dit, plus niet iedere keer met je boodschappen een trap op hoeven.

You are not a beautiful and unique snowflake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
ocrammarco schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 08:14:
[...]

Heb het ook over de buren aangezien de indeling nav de plattegronden van dit huis vrij duidelijk is lijkt mij.
Lijkt mij dat de buren dus juist wel een achtertuin hebben. Dat de huizen om en om of een tuin hebben, of een dakterras.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Sport_Life schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 08:55:
[...]

Slaapkamer op de bg en badkamer op de tweede vd ga je ook spijt van krijgen.
Wel lekker goedkoop wonen, 1699 per m2! :o
De badkamer is ook op de eerste verdieping. In feite niet anders dan een woning waarbij er op de tweede verdieping een of twee slaapkamers zonder badkamer zijn. Er zijn een heleboel mensen die een badkamer per slaapverdieping maar onzin vinden. (Was laatst nog een hele discussie over... ;) )

(Overigens hebben de meeste huizen waarbij de woonkamer op de eerste verdieping is ook een zo tweede badkamer op de begane grond.)

De woonkamer boven kan op een plek met een mooi uitzicht trouwens wel een groot pluspunt zijn. Maar daar is hier niet bepaald sprake van.

[ Voor 9% gewijzigd door Rubbergrover1 op 22-07-2020 10:06 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
wtf is dit dan. laat je de kinderen een kamer delen terwijl de kamer ernaast alleen een hometrainer heeft staan.
ken je prioriteiten 8)7

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ivory.
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12-07 20:43
https://www.funda.nl/koop...48186429-witte-singel-33/

Ik ben normaal wel een liefhebber van eigentijds, maar hoe de keuken en eerste badkamer in dit huis zijn aangepakt vind ik echt zonde! :N

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• kaboom1555
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-07 17:07
Nog liefhebbers die graag op snelwegknooppunt Hoevelaken willen wonen? Dan is dit je kans 8)7 8)7

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/131/678/458_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...amersfoortsestraat-11-15/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p13myXhI_vPwIeadlTvRqF5vwik=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o4sKd0DCvowWyIYSLIR0jxDv.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 41% gewijzigd door kaboom1555 op 22-07-2020 10:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VERNederlander
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:11
kaboom1555 schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 10:34:
Nog liefhebbers die graag op snelwegknooppunt Hoevelaken willen wonen? Dan is dit je kans 8)7 8)7

[Afbeelding]

Je bent me letterlijk 1 minuut voor 8). Dichterbij de ontsluitingswegen is in ieder geval niet mogelijk.

Edit, ik zie dat de locatie net een andere afrit is dan ik in eerste instantie dacht.

[ Voor 10% gewijzigd door VERNederlander op 22-07-2020 10:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:33

Daniel

Kapitein NCC-1701
Aardige mid-jaren-90 tijdcapsule voor een kleine 1.8 miljoen:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/131/637/903_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...2-albertus-perkstraat-82/
VERNederlander schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 10:36:
[...]

Je bent me letterlijk 1 minuut voor 8). Dichterbij de ontsluitingswegen is in ieder geval niet mogelijk.

Edit, ik zie dat de locatie net een andere afrit is dan ik in eerste instantie dacht.
'Op een centrale plek nabij knooppunt Hoevelaken' - is in ieder geval niets aan gelogen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ze zijn in ieder geval wel zo eerlijk om die foto ook als eerste afbeelding te kiezen. Al is 'nabij knooppunt Hoevelaken' wel een understatement...

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Waaj
  • Registratie: Januari 2019
  • Niet online
Daniel schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 10:51:

[Afbeelding]

[...]
Eindelijk eens een échte taatsdeur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Laatst online: 07:29

[Afbeelding]

Weer een nieuw makelaarseufemisme geleerd vandaag: alle opstallen verkeren in "eenvoudige staat", lees: platschuiven is eigenlijk de enige zinvolle optie. Immers, 3 "woningen" en nog niet een enkele foto van binnen - het is dus evident niet relevant wat de huidige toestand is. Oh ja, bij dat opruimen op eigen kosten wel iets met asbest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 14:18

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Hoe dik zal de zwarte aanslag zijn die je elkaar jaar van je huis en kozijnen mag schrobben? Heb hier in de stad al dat ik van die zwarte deeltjes zie, dus daar zal het vast alleen maar erger zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:50
Daniel schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 10:51:

[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...2-albertus-perkstraat-82/

[...]

'Op een centrale plek nabij knooppunt Hoevelaken' - is in ieder geval niets aan gelogen 8)7
Blaze85 in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 2"

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• absurdsmash
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-02 14:48
We kennen ze nu wel.. de gerenoveerde huizen met een visgraattje, stalen deuren en witte muren. Maar deze is toch wel next level, met een zwembad in het souterrain :)

Huis in Amsterdam gevonden via #funda https://www.funda.nl/koop...s-41930438-sophialaan-31/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

@whoami Met zo'n oprijlaan heb toch weinig last van die drukte? Net even op Google Maps gekeken, er is een bomenrij langs de drukke weg, dat dempt het geluid toch wat, en de oprijlaan is ook verderop. Maar het doorbreekt de idylle waarschijnlijk inderdaad wel.

Ik blijf het een beetje gortig vinden dat ze voor zo'n neoding een paar miljoen aan renovatiesubsidies krijgen, terwijl het gewoon de bedoeling is om er grof winst op te maken. Maar goed, misschien ziet de fiscus het wel weer terug in registratierechten :P.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Pagina: 1 ... 163 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.