Dat huis wat "af" is vind ik juist slecht verbouwd:
- Geen badkamer boven, maar de 3e 'slaapkamer' is eigenlijk veel te smal om als slaapkamer te gebruiken. Maak dan 2 goede slaapkamers en een badkamer op de verdieping. Die ruimte is er meer dan voldoende. Voor drie volwaardige slaapkamers op de verdieping is de woning sowieso te smal.
- Enige toilet bevindt zich in de badkamer. Dat is voor mij altijd een afknapper
- De deur van (de badkamer met daarin) het enige toilet, komt direct uit op de keuken. Niet mijn ding...
- Onder de trap is nu een ruimte met wasmachine/droger, bereikbaar vanuit de gang. Een ideale plek voor een separaat toilet!
- Nagenoeg de hele berging is nu bij de woning getrokken om als badkamer te gebruiken. Je ziet het gebrek aan fatsoenlijke bergruimte terug aan een fiets in de derde 'slaapkamer', die door zijn formaat toch alleen maar als berghok te gebruiken is.
- Een gewone tuindeur in plaats van openslaande deuren
- Geen ventielatieroosters in wat redelijk recente kozijnen lijken te zijn.
Alles bij elkaar kom je bij dat huis wat "af" is op bijna dezelfde verbouwingskosten om bovenstaande punten alsnog te corrigeren, die je nu bij een verbouwing van het eerste huis meteen "goed" kunt doen.
Vorige woning sinds 2017 gasvrij zonder rekening van Liander. 2022 Doen we het kunstje opnieuw bij Enexis.