Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 151 ... 251 Laatste
Acties:
  • 3.861.946 views

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:35

Halfkakkende

Vandring

Jorizzz schreef op maandag 29 juni 2020 @ 15:40:
[...]

Ik zie dit soort opmerkingen zo vaak voorbij komen hier, maar het is echt niet alsof er in Almere alleen maar Tokkies wonen of alléén maar lelijke huizen staan. Uiteraard zul je er weinig jaren 30 woningen, oude herenhuizen of landhuizen met rietdaken vinden, maar er zijn genoeg mooie woningen in redelijk mooie buurten te vinden hoor. Afhankelijk van je smaak natuurlijk, maar lang niet alles in Almere ziet er uit als de aangehaalde voorbeelden.

En ja, ik woon in Almere.
Len020 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 16:07:
[...]

laat gaan joh, al die dr**ftoeters die Almere bashen en en 9 van de 10x nog nooit zijn geweest.
De meeste mensen hebben een heel raar beeld van Almere, tot ze een x in duin, noordeplassen of nobelhorst ziijn geweest.

ik woon er ook :)
Bedankt dat jullie dit posten! Ik volg dit topic al lange tijd en het is altijd hetzelfde gejank op Almere "wAnT hEt Is AlmErE", terwijl er m.i. op heel veel plaatsen niks mis is met Almere. Tuurlijk wonen hier ook mensen met een wansmaak eerste klas, maar stuur mij maar eens een gemeente waar dat niet zo is...

En ja, ik woon er al 31 jaar. En met plezier.

MUZIEK!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Blaze85 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 17:56:
[...]

350.000 euro voor een normaal rijtjeshuis in Amsterdam, das geen geld!

Oh wacht, leuke buurt:

[Afbeelding]

Huis zelf is op Streetview ook beklad.
Die interieur foto's lijken ook wel allemaal gephotoshopped..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Blaze85
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Halfkakkende schreef op maandag 29 juni 2020 @ 19:39:
Tuurlijk wonen hier ook mensen met een wansmaak eerste klas
Tjonge jonge, loop niet zo op Almere te zeiken man :+

Toegegeven: Lelystad is veel lelijker dan Almere :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:14

Aganim

I have a cunning plan..

Nou, laten we Almere dan even voor wat het is, over naar die andere Vinexhel op aarde:

Zoetermeer. Ook bekend als Bitterminder.

Met pareltjes in straten als de Nathaliegang. Nu kende ik een Natte Ali, haar 'gang' bleef je ver van weg, maar blijkbaar is er nu een straat naar vernoemd. Aardige prestatie. :/

Anyway, de omschrijving:
LICHT 3-KAMER APPARTEMENT GELEGEN OP DE DERDE (TOP) VERDIEPING BOVEN HET WINKELCENTRUM VAN ROKKEVEEN. DE WONING IS NETJES AFGEWERKT, VOORZIEN VAN 2 SLAAPKAMERS EN EEN ZONNIG BALKON! WINKELS, OPENBAAR VERVOER, BURGEMEESTER HOEKSTRAFPARK EN UITVALSWEGEN LIGGEN OM DE HOEK!
OK DAN, JE HOEFT NIET TE SCHREEUWEN! }:|

Ennuh, ik weet zeker dat dat park naar een docent van me is vernoemd, al noemde wij hem Professor Hoekstraf. :Y

Enthousiast geworden? Slechts 250.000 euro voor 72m2 woonplezier! Hier krijg je dan wel een mooi en overdekt, maar toch zonnig balkon voor. Uitgerust met onderhoudsvrije grasmat, vanwaar je in alle rust kan genieten van het uitzicht op het verkeersplein onder je. Voor de ware Bourgondiër.

Bizar. Voor dat geld kocht je in dezelfde plaats anderhalf jaar geleden een huis in een rustige straat met 16 meter tuin. :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 00:12
Je bent er nog een paar vergeten ;) Ik zie overigens ook een stuk of drie flatscreens.

Ach, geen geld uitgeven aan zaken die je niet nodig hebt en wie weet kan je over een paar jaar ook zo'n huis betalen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21:41
Azrael schreef op maandag 29 juni 2020 @ 20:53:
[...]

Je bent er nog een paar vergeten ;) Ik zie overigens ook een stuk of drie flatscreens.

Ach, geen geld uitgeven aan zaken die je niet nodig hebt en wie weet kan je over een paar jaar ook zo'n huis betalen. :+
Waarom zou je die dingen vervangen? Grote kans dat ze toch nauwelijks gebruikt worden en ze staan daar ook niet echt in de weg.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:53

Theo

moederbord

Sosua schreef op maandag 29 juni 2020 @ 11:41:
Ik weet niet goed wat ik hier van moet denken...

[Afbeelding]

Alles schreeuwt bouwkundig onderzoek.
En die tekst van de makelaar.

https://www.funda.nl/koop...90-zutphensestraatweg-83/
Ein-de-lijk een makelaar die gewoon eerlijk is en het snapt!
Veel nieuwe bouw is praktisch, energiezuinig en heeft ongeveer net zoveel karakter en uitstraling als een koude pannenkoek. De Zutphensestraatweg 83 heeft een smoel. Het is gemaakt in een tijd dat huizen nog karakter meekregen bij de bouw.
_/-\o_

7400 Wp op het dak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvrhrln
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-11-2023
Rubbergrover1 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 17:25:
[...]

Als ik de broekies op de website van de makelaar zie, dan denk ik eerder dat ze na het weekend niet meer weten wat fantasie en wat werkelijk is. Te veel games of te veel drugs, wie zal het zeggen...
haha inderdaad,
de quote "Een kwart eeuw ervaring" is dan ook alle jaren ervaring bij elkaar opgeteld _/-\o_ _/-\o_
Dan kan je de kreet beter achterwege laten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19:50
Theo schreef op maandag 29 juni 2020 @ 21:47:
[...]

[...]
_/-\o_
volgende pand dat te koop komt:

"Een ruime, praktische nieuwbouwwoning geheel naar eigen wensen in te richten zonder je zorgen te maken over oude installaties, isolatie of krakende vloeren zoals bij al die oude woningen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
.

[ Voor 100% gewijzigd door toolkist op 30-06-2020 07:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
Theo schreef op maandag 29 juni 2020 @ 21:47:
[...]

[...]
_/-\o_
Ja maar op een vreselijk irritante domme manier verder geschreven. Je zou maar zo’n quasi vrolijke makelaar hebben. Mijn nekharen gaan nu al overeind staan. Ook wel lekker de 5100 euro erfpacht per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

mierenfokker schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 07:21:
[...]

Ja maar op een vreselijk irritante domme manier verder geschreven. Je zou maar zo’n quasi vrolijke makelaar hebben. Mijn nekharen gaan nu al overeind staan. Ook wel lekker de 5100 euro erfpacht per jaar.
Die erfpacht is netto zo'n 200 euro per maand. Een hypotheek van 50K is 150 euro per maand. Voor 350 euro per maand heb je dus een vrijstaande woning.

Ik snap oprecht niet waarom het nog niet verkocht is.

7400 Wp op het dak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-05 22:12
Theo schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 07:46:
Die erfpacht is netto zo'n 200 euro per maand.
€400 bruto, in 2023 max 37% aftrekbaar, dus dan is het al bijna €300 netto. Schaffen ze de aftrek ooit echt af, dan is het gewoon €400.

En je kunt dit ook nooit afbetalen hè. Je moet iemand vinden die idioot genoeg is om het over te nemen ooit, anders blijf je met dat terugkerende bedrag zitten. Ik zou 10x liever gewoon die extra 50k aftikken.

Voor €400 aan rente bij 1,5% kun je trouwens ook ruim 3 ton (aflossingsvrij) lenen. Waarmee ik niet bedoel dat dat een goed idee is, maar dat het gewoon heel veel geld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:12

krietjur

Where am I?

[...]

Die erfpacht is netto zo'n 200 euro per maand. Een hypotheek van 50K is 150 euro per maand. Voor 350 euro per maand heb je dus een vrijstaande woning.

Hoekwoning, niet vrijstaand ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 17:17

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Bensimpel schreef op maandag 29 juni 2020 @ 11:46:
[...]

Straatnaam is een nummer, altijd leuk. Zo krijg je dus 1005, 10e straat 5e huis. Ik woon ook in zo'n wijk, nieuwe mensen raken altijd verdwaald want er zit ook geen logica in de straatnummers ofzo. 10e straat zit dan tegenover de 35e straat enzo.
Ah... Zwanenveld? =)

*Heroic_Nonsense is ex-63e-straatbewoner

[ Voor 6% gewijzigd door Heroic_Nonsense op 30-06-2020 08:01 ]

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:12

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Sosua schreef op maandag 29 juni 2020 @ 11:41:
Ik weet niet goed wat ik hier van moet denken...

[Afbeelding]

Alles schreeuwt bouwkundig onderzoek.
En die tekst van de makelaar.

https://www.funda.nl/koop...90-zutphensestraatweg-83/
Lol! :
Cv-ketel. Hr Feenstra ( combiketel uit 2007, huur)
Hr. feenstra :'( _O-

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aganim

Aganim

I have a cunning plan..

[...]

Ik denk dat die som niet helemaal op gaat. Naast dat erfpacht niet volledig aftrekbaar blijft, ga je er met 50k natuurlijk niet komen. Taxatiewaarde 100k (wat gevoelsmatig nog bizar laag is in de huidige markt, wat is hier mis mee?) en bieden vanaf 50k. Zou me niets verbazen als er geïnteresseerden eerder richting de genoemde taxatiewaarde zullen bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Aganim schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 08:06:
[...]

Ik denk dat die som niet helemaal op gaat. Naast dat erfpacht niet volledig aftrekbaar blijft, ga je er met 50k natuurlijk niet komen. Taxatiewaarde 100k (wat gevoelsmatig nog bizar laag is in de huidige markt, wat is hier mis mee?) en bieden vanaf 50k. Zou me niets verbazen als er geïnteresseerden eerder richting de genoemde taxatiewaarde zullen bieden.
Plus een huurketel uit 2007....

verder is het:
489x bewaard

en staat al 2 maanden erop, schijnbaar willen ze er niet vanaf :)

Gezien ik van mening ben dat, wanneer je bieden vanaf doet, je 2 weken bezichtigingen doet, 2 weken biedingen ontvangen en dan in de week erna netjes de koper uitzoekt.

[ Voor 12% gewijzigd door Vorkie op 30-06-2020 08:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

Het kan ook natuurlijk op Funda staan zodat het onder de leegstandswet verhuurd kan worden :D Dan kun je als eigenaar makkelijk de erfpacht en de hypotheek (en de ketel van Dhr Feenstra) van betalen.

7400 Wp op het dak

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Wilke schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 07:55:
[...]

€400 bruto, in 2023 max 37% aftrekbaar, dus dan is het al bijna €300 netto. Schaffen ze de aftrek ooit echt af, dan is het gewoon €400.

En je kunt dit ook nooit afbetalen hè. Je moet iemand vinden die idioot genoeg is om het over te nemen ooit, anders blijf je met dat terugkerende bedrag zitten. Ik zou 10x liever gewoon die extra 50k aftikken.

Voor €400 aan rente bij 1,5% kun je trouwens ook ruim 3 ton (aflossingsvrij) lenen. Waarmee ik niet bedoel dat dat een goed idee is, maar dat het gewoon heel veel geld is.
Dit dus. De maandlasten van die erfpacht zijn dan wel 'maar' 425 per maand, maar dat is dus geld dat in het riool verdwijnt. Net als de rente bij een hypotheek. Voor een eerlijker vergelijking zou je dus moeten kijken naar een hypotheek met 5100 rentelasten per jaar. Los daarvan zal de erfpacht vermoedelijk ook nog eens geïndexeerd worden.

Gezien de waardeindicatie van 93k zal de verwachte verkoopprijs ook wel rond de ton uitkomen. Dus kom je uit op woonlasten vergelijkbaar met aflossingsvrij meer dan 4 ton of annuitair een woning van 250k. Dat laatste is in deze omgeving voor 85 m2 woonoppervlak en 94 m2 perceeel niet heel erg voordelig. Tel daarbij op de onzekerheid over de erfpacht (stijging) en ik snap heel goed dat de woning nog niet verkocht is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aganim

Aganim

I have a cunning plan..

@Vorkie, 'Woning wordt verkocht op maandag 11 mei aan beste bieder.' had ik dan even over het hoofd gezien. 11 mei 2021? :+ Vaag verhaal, of is de woning is al verkocht, maar nog niet zo aangemeld bij Funda?

Overigens een WOZ waarde van 157.000 euro, dus als de taxatie op een ton uitkomt heeft er iemand teveel betaald de laatste jaren..

[ Voor 0% gewijzigd door Aganim op 30-06-2020 08:23 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
Aganim schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 08:18:
@Vorkie, 'Woning wordt verkocht op maandag 11 mei aan beste bieder.' had ik dan even over het hoofd gezien. 11 mei 2021? :+ Vaag verhaal, of is de woning is al verkocht, maar nog niet zo aangemeld bij Funda?

Overigens een WOZ waarde van 157.000 euro, dus als de taxatie op een ton uitkomt heeft er iemand teveel betaalt de laatste jaren..
Oh, die heb ik ook gemist idd haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Aganim schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 08:18:

Overigens een WOZ waarde van 157.000 euro, dus als de taxatie op een ton uitkomt heeft er iemand teveel betaalt de laatste jaren..
NIet verkocht waarschijnlijk. Zou in januari ook al verkocht worden:
https://frontpage.fok.nl/...dgetwoning-in-dieren.html

Die erfpacht is ook lekker vaag, trouwens. In de tekst gaat het over 5100, bij de kadastrale gegevens staat 4260. Of zou die 4260 het originele erfpachtbedrag van 2005 zijn en is het inmiddels tot 5100 gestegen? Dan weet je waar je aan toe bent...

Er staat ook helemaal niet bij wat voor vorm van erfpacht het is en aan wie het betaald moet worden. Als het particulier erfpacht is, dan kan een hypotheek wel eens lastig worden (al is dat bij dit bedrag voor een hoop mensen met overwaarde geen bezwaar). Voor de verkoper/eigenaar van de grond is dit natuurlijk wel een fantastische constructie. Een mooi inkomen dat je jaar in jaar uit kunt laten stijgen, terwijl de grond geen onderhoud nodig heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Blaze85 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 17:56:
Huis zelf is op Streetview ook beklad.
Dat is Streetview van nummer 69 en die foto is uit 2015. Nu, nouja januari 2020, ziet het er anders uit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m3pI7XvuR77uk_xwWKW2GmNOYM0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eT54bn67NbYyCXxwGYS4j25K.jpg?f=user_large

Meer graffiti!

Nummer 61 is ook opgeleukt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DzKbu9jKfMCbg9N4zxL9pUH3KCU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ohTCkDSuv0KMJoS0yzq3iPPT.jpg?f=user_large

Nummer 77 is ook geen pareltje hoor, dus wat dat betreft zegt het wel wat over de wijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/USkNCTFBkNjxFWYRLy6YhpKxnq0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jTz1BDtHCjULLFyCBTu7eIUv.jpg?f=user_large

De makelaarsfoto's van nummer 77 zijn trouwens wel enorm slecht. Iemand is nogal los gegaan met z'n brushes en het is een soort van gekke HDR nachtmerrie geworden lijkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Achterbuurt 2.0?

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Heroic_Nonsense schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 08:00:
[...]

Ah... Zwanenveld? =)

*Heroic_Nonsense is ex-63e-straatbewoner
Andere kant van de brug, de kampen enzo ;)

In heel Dukenburg en Lindenholt heeft men voor straatnummers gekozen.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 17:17

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Bensimpel schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 09:06:
[...]

Andere kant van de brug, de kampen enzo ;)

In heel Dukenburg en Lindenholt heeft men voor straatnummers gekozen.
offtopic:
Grappig, ik ben daar opgegroeid. Woonde van 1980 tot 1989 in De Wellenkamp, 14e straat ;)

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 20:39

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Rubbergrover1 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 08:29:
[...]

NIet verkocht waarschijnlijk. Zou in januari ook al verkocht worden:
https://frontpage.fok.nl/...dgetwoning-in-dieren.html

Die erfpacht is ook lekker vaag, trouwens. In de tekst gaat het over 5100, bij de kadastrale gegevens staat 4260. Of zou die 4260 het originele erfpachtbedrag van 2005 zijn en is het inmiddels tot 5100 gestegen? Dan weet je waar je aan toe bent...

Er staat ook helemaal niet bij wat voor vorm van erfpacht het is en aan wie het betaald moet worden. Als het particulier erfpacht is, dan kan een hypotheek wel eens lastig worden (al is dat bij dit bedrag voor een hoop mensen met overwaarde geen bezwaar). Voor de verkoper/eigenaar van de grond is dit natuurlijk wel een fantastische constructie. Een mooi inkomen dat je jaar in jaar uit kunt laten stijgen, terwijl de grond geen onderhoud nodig heeft.
Die link bij FoK! :D

https://www.funda.nl/koop...-zutphensestraatweg-46-b/

Wilt u deze?
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/118/179/016_2160.jpg
Dan krijgt u deze:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/118/179/022_2160.jpg

Ik snap de locatie wel... echter dit stukje kavel is € 529.000 k.k.

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milo85
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19:43
@SideSwipe Ook heel veilig zo'n dakterras :p

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/118/179/116_2160.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LichtBruisend
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 25-10-2024

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

AtleX schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 08:46:
[...]

Dat is Streetview van nummer 69 en die foto is uit 2015. Nu, nouja januari 2020, ziet het er anders uit:

[Afbeelding]

Meer graffiti!

[Afbeelding]

Nummer 77 is ook geen pareltje hoor, dus wat dat betreft zegt het wel wat over de wijk.

[Afbeelding]

De makelaarsfoto's van nummer 77 zijn trouwens wel enorm slecht. Iemand is nogal los gegaan met z'n brushes en het is een soort van gekke HDR nachtmerrie geworden lijkt het wel.
Er zijn genoeg 'kunstenaars' die pas na hun dood bekent zijn geworden. Misschien staat wel HET kunstwerk op je muur die straks een paar miljoen waard is... :F of niet >:) ;w

Leuk linkje m.b.t. graffitikunstenaars: Klik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Zeker, je kan zo de IJssel invallen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MDKorpel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Rubbergrover1 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 21:14:
[...]

Waarom zou je die dingen vervangen? Grote kans dat ze toch nauwelijks gebruikt worden en ze staan daar ook niet echt in de weg.
Inderdaad, lijkt erop dat de beeldbuizen allemaal in de extra slaapkamers staan (waarvan eentje bij de hometrainer, laten we er maar van uitgaan dat die wat vaker gebruikt wordt ;)). En verder zie ik geloof ik een stuk of vier flatscreens van verschillende leeftijden, lijken me typisch mensen die het adagium "if it ain't broke, don't fix it" ter harte nemen :)

edit: Ik moet toegeven dat er ook een bepaalde mate is waarin ik vind dat als je dat soort spullen niet of nauwelijks gebruikt en ze nog prima werken, je ze beter aan een kringloop kan geven zodat iemand anders er misschien nog wat aan heeft (hoewel ik me wel afvraag of die nog geïnteresseerd zijn in beeldbuizen tegenwoordig).

[ Voor 21% gewijzigd door MDKorpel op 30-06-2020 09:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-05 15:37

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

SideSwipe schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 09:15:
[...]

Wilt u deze?
[Afbeelding]
Dan krijgt u deze:
[Afbeelding]

WTF is daar mis gegaan? streetview uit 2017.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Verbouwing begonnen en vervolgens een scheiding/verandering in financiële situatie misschien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:10
Lekker rustige omgeving naast een begraafplaats....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:04
Je kan er heel simpel een dubbele carpoort van maken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CurlyMo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:09
Dit is wel de meest WTF huis wat ik tot nu toe heb gezien. Iemand de bijbehorende RTL4 "help mijn man is klusser" aflevering al gevonden?

Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeTooPV
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:40
Wat doe je als een huis maar niet in trek is bij kopers? Dan haal je alle foto's en plattegronden weg en plaats je het opnieuw op funda.

https://www.funda.nl/koop...is-87366826-guirlande-28/

https://www.pararius.nl/h...n-haag/150bfd6e/guirlande

EDIT: laat maar, ze hebben de foto's er weer bijgezet

[ Voor 9% gewijzigd door MeTooPV op 30-06-2020 10:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aganim

Aganim

I have a cunning plan..

Dracula schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 10:04:
[...]

Lekker rustige omgeving naast een begraafplaats....
Weet je in ieder geval dat je beter een priester dan de politie kan bellen als de buren een feestje geven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CurlyMo
MeTooPV schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 10:11:
Wat doe je als een huis maar niet in trek is bij kopers? Dan haal je alle foto's en plattegronden weg en plaats je het opnieuw op funda.

Ik zie gewoon 31 foto's op funda?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Als je goed kijkt is er op deze artist impression een glazen afscheiding geplaatst (serious, kijk maar naar het deel dat grenst aan het balkon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

CurlyMo schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 10:05:
[...]

Dit is wel de meest WTF huis wat ik tot nu toe heb gezien. Iemand de bijbehorende RTL4 "help mijn man is klusser" aflevering al gevonden?
Meer: "Mijn man is sloper van beroep" :P

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:30

kaanmijo

Picobello B.V.

Ik wilde deze watertoren in Goes even met iedereen delen, wat ontzettend gaaf _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/129/791/474_1440.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/129/791/478_1440.jpg

https://www.funda.nl/koop...-s-gravenpolderseweg-1-b/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
[...]

Zelfs die zijn hier luid gillend weggerend denk ik... Wat een drama, je zou er maar naast wonen.
Een woord: Waarom??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
kaanmijo schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 10:34:
Ik wilde deze watertoren in Goes even met iedereen delen, wat ontzettend gaaf _/-\o_

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Wel jammer dat je niet de hele watertoren, maar slechts 1 van de 3 appartementen in de toren koopt. En daar wel een half miljoen voor moet neertellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05 22:44
[...]

LIjkt me gewoon een geval van een grote verbouwing waaraan men begon, maar om de een of andere reden is dit stilgevallen. Redenen hiervan kunnen zijn een scheiding, geld ineens op (ontslagen worden, eigen bedrijf failliet), opeens plannen ergens anders te gaan wonen/bouwen, gedoe met de aannemer/gemeente/bouwbedrijf omtrent de verbouwing en ga zo maar door. Vind het daarom ook niet zo schokkend, deze prijs zou ik er ook lang niet voor betalen, als ze 3 ton hadden gevraagd kon ik er nog inkomen, dan gooi je er zelf nog 1 ton tegenaan en maak je de verbouwing wel af.

Ryzen 7 5800X ~~ 32GB GSkill TridentZ 3600Mhz ~~ ASRock B550 Steel Legend ~~ XFX Radeon RX5700XT

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
sp4gs schreef op maandag 29 juni 2020 @ 16:49:
Ik... weet niet zo goed welke foto ik moet linken. Neem zelf een kijkje en vergeet je HDR bril niet af te zetten na afloop.

https://www.funda.nl/koop...-87365231-randwijkhof-77/
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/130/644/963_1440.jpg

De verkeerspaal had trouwens exact dezelfde pose aangenomen als de dakopbouw _O_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cakebp
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-04 13:14
Blaze85 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 10:44:
[...]

[Afbeelding]

De verkeerspaal had trouwens exact dezelfde pose aangenomen als de dakopbouw _O_
Op deze foto lijkt de muur ook wel gephotoshopt(?). Die kleur is ineens heel anders of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:23

DaWaN

'r you wicked ??

cakebp schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 10:50:
[...]
Op deze foto lijkt de muur ook wel gephotoshopt(?). Die kleur is ineens heel anders of zie ik dat verkeerd?
Ik gok dat die muur nu een stuk schoner is na het verwijderen van de graffiti (scroll maar even omhoog).

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

SideSwipe schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 09:15:
[...]

Wilt u deze?
[Afbeelding]
Dan krijgt u deze:
[Afbeelding]

Energielabel: G
Isolatie: Geen isolatie
_O-

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormcagy
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-05 10:49
Bizar. Voor dat geld kocht je in dezelfde plaats anderhalf jaar geleden een huis in een rustige straat met 16 meter tuin. :F
Dat klopt, deze woning is 2 jaar geleden voor 260.000 verkocht en staat inmiddels voor 400.000 te koop.

Wel het een en ander aan verbouwd natuurlijk

https://www.funda.nl/koop...weede-stationsstraat-248/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
AtleX schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 08:46:
[...]

[Afbeelding]

Meer graffiti!

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m3pI7XvuR77uk_xwWKW2GmNOYM0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eT54bn67NbYyCXxwGYS4j25K.jpg?f=user_large

Die ene buur heeft een stuk tralies geïnstalleerd op al het gespuis buiten te houden :')
ook mooi hoe ze op 3 meter hoogte nog graffiti weten te spuiten :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:16

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

AtleX schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 09:59:
[...]

Verbouwing begonnen en vervolgens een scheiding/verandering in financiële situatie misschien.
of een gevalletje
Afbeeldingslocatie: https://nl.toluna.com/dpolls_images/2017/03/10/eb97776b-8395-4f5a-8eb6-c41b1cbe60f5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

kaanmijo schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 10:34:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Mooi dat je vanuit de hal één van de slaapkamers naar binnen kan kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:16

Shadow_Agent

MeTooPV schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 10:11:

EDIT: laat maar, ze hebben de foto's er weer bijgezet
Prachtig die glas-in-lood deuren naar de keuken :9~ O+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mango227
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 25-09-2020
Vond dit ook mooi.. Heb zo'n 7-8 maanden geleden een woning op Funda opgeslagen. Deze:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pnl7nt587HW4oJUnSK-YuSRYO_c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/klrAGUi4gTdDKXuEHLEWrdSv.jpg?f=fotoalbum_large

En 3-4 maanden later zie ik dit. Zoek de verschillen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CcyInZYNQsSUXPfk0OeRqhEVsWc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W0qb59gXqBzzFWXigjn8ve6L.jpg?f=fotoalbum_large

https://www.pararius.nl/h...f1efa/prinses-beatrixlaan

Er is 0,0 veranderd aan de inrichting van het huis. Mooi is ook dat het huis dit keer níet op Funda te vinden is, maar wel via andere sites. Je kunt overigens de eerste prijs nog heel makkelijk terug vinden met een simpele zoekopdracht. Ben benieuwd of dit verkocht wordt.. 🤔

Why do banks lock their pens to the desk? If I'm trusting you with my money, don't you think you can trust me with your pen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koeniepoenie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-04 22:32
Mango227 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 12:26:
Vond dit ook mooi.. Heb zo'n 7-8 maanden geleden een woning op Funda opgeslagen. Deze:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Er is 0,0 veranderd aan de inrichting van het huis. Mooi is ook dat het huis dit keer níet op Funda te vinden is, maar wel via andere sites. Je kunt overigens de eerste prijs nog heel makkelijk terug vinden met een simpele zoekopdracht. Ben benieuwd of dit verkocht wordt.. 🤔
De prijs is x2, maar ook het woonoppervlak is x2. Wellicht wordt er toch iets meer verkocht dan paar maanden geleden? Of hebben ze een megauitbouw gemaakt?

Parse error: syntax error, unexpected GOT_USER in https://gathering.tweakers.net on line 1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mango227
Koeniepoenie schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 12:28:
[...]

De prijs is x2, maar ook het woonoppervlak is x2. Wellicht wordt er toch iets meer verkocht dan paar maanden geleden? Of hebben ze een megauitbouw gemaakt?
Helemaal niet gezien, je hebt gelijk. Vind het nu nóg vreemder.. 😂 Maar verklaart idd dan wel de prijsverdubbeling. Ben wel benieuwd hoe dit zit dan.

Why do banks lock their pens to the desk? If I'm trusting you with my money, don't you think you can trust me with your pen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mango227
Tenenkrommende beschrijving overigens op Pararius zeg.. 🥴

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• di-Rossi
  • Laatst online: 22-05 19:54
Len020 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 16:07:
[...]

laat gaan joh, al die dr**ftoeters die Almere bashen en en 9 van de 10x nog nooit zijn geweest.
De meeste mensen hebben een heel raar beeld van Almere, tot ze een x in duin, noordeplassen of nobelhorst ziijn geweest.

ik woon er ook :)
Nu noem je net 3 (recente gebouwde) wijken die naar mijn mening redelijk zijn geslaagd. (Nobelhorst nog even afwachten). Tuurlijk is niet heel Almere dramatisch om te wonen maar je kan er toch niet onderuit dat er veel wijken snel verloederen door enerzijds de bevolkingssamenstelling (uniformiteit huizen dus gezinssamenstelling) en anderzijds de gebrekkige architectuur, opzet van de wijken, onderhoud openbare ruimte en bouwkwaliteit van de huizen.

Mooi zo'n megalomaan centrum, maar steek als gemeente het geld eens in een stuk wijkonderhoud. Ze leren niets want het volgende megalomane project, Floriade, ligt al op de loer. logisch dat mensen daar kritiek op leveren.
Holendrecht draagt nog net niet de kroon als meest verloederde wijk van Amsterdam Zuid-Oost maar zit Venserpolder, achter de Amsterdam Arena toch echt dicht op de hielen. Hier komen heel veel problemen samen.
Ik denk alleen interessant om te kopen als je bekend bent met de wijk en kan dealen (haha) met de omstandigheden daar. Als buitenstaander, wegblijven.

Blizzard: Speakerrrr#2714

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

@Mango227 @Koeniepoenie
quote: Pararius
De villa is zeer royaal ontworpen,uniek samengesteld en word thans door 2 fam. bewoond.
De indeling is zo ontworpen dat deze op simpele wijze tot een riant huis is terug te brengen.
Ik vermoed dat ze voorheen 'de helft' te koop hadden staan en nu maar besloten hebben om het volledige object te verkopen...

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-05 23:57

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Heb dit ook eens bekeken en zie dat het bewoond word door 2 gezinnen zoals in de tekst. Je ziet het nu ook in de nieuwe foto's terug dat alles zo'n beetje dubbel is. Je kocht dus simpelweg de helft.

Te koop toen die 550.000 was. (info)
https://promodomo.nl/woni...gen/prinses-beatrixlaan/9

Zelfde conclusie als Harry.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Len020
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 20:15
di-Rossi schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 12:40:
[...]

Nu noem je net 3 (recente gebouwde) wijken die naar mijn mening redelijk zijn geslaagd. (Nobelhorst nog even afwachten). Tuurlijk is niet heel Almere dramatisch om te wonen maar je kan er toch niet onderuit dat er veel wijken snel verloederen door enerzijds de bevolkingssamenstelling (uniformiteit huizen dus gezinssamenstelling) en anderzijds de gebrekkige architectuur, opzet van de wijken, onderhoud openbare ruimte en bouwkwaliteit van de huizen.

Mooi zo'n megalomaan centrum, maar steek als gemeente het geld eens in een stuk wijkonderhoud. Ze leren niets want het volgende megalomane project, Floriade, ligt al op de loer. logisch dat mensen daar kritiek op leveren.
Ook oudere wijken zijn er die heel mooi zijn; die hebben ongetwijfeld ook mindere delen ;

maar parkwijk, verzetswijk, muziekwijk literatuurwijk hebben allemaal heel mooie stukken. En inderdaad er zijn ook wijken die niet mooi zijn; ik zou zeker niet in de molen of bouwmeesterbuurt willen zitten en zo zijn er nog wel een paar. maar welke stad heeft dat niet.

De aversie tegen de floriade deel ik zeker niet; ik vind dit echt een verrijkingvoor de stad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mwa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:53

mwa

[...]

Vergeet ook niet dat de A6 verbouwing ook heel mooi is geworden. Een van de betere stukjes van Almere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• di-Rossi
Len020 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 13:34:
[...]

Ook oudere wijken zijn er die heel mooi zijn; die hebben ongetwijfeld ook mindere delen ;

maar parkwijk, verzetswijk, muziekwijk literatuurwijk hebben allemaal heel mooie stukken. En inderdaad er zijn ook wijken die niet mooi zijn; ik zou zeker niet in de molen of bouwmeesterbuurt willen zitten en zo zijn er nog wel een paar. maar welke stad heeft dat niet.

De aversie tegen de floriade deel ik zeker niet; ik vind dit echt een verrijkingvoor de stad.
Dat ben ik deels met je eens, de woningen worden niet het probleem, de Floriade als evenement gaat niet goedkomen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Hmm dat is vlakbij ( woon aan de andere kant van de stad)

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:26

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zullen we Almere links laten liggen en verder doorgaan over het onderwerp? Thanks

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:15

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Blaze85 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 11:06:
[...]

[Afbeelding]

Die ene buur heeft een stuk tralies geïnstalleerd op al het gespuis buiten te houden :')
Gezellig buurt zal dat zijn... :/

HENG HENG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 10:35

Pathogen

Shoop Da Whoop

Arnevld schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 14:48:
[...]

Hmm dat is vlakbij ( woon aan de andere kant van de stad)
Nog dichterbij voor mij :P 5 minuutjes lopen :Y

Overigens zou ik daar met alle plezier een huis kopen! Niet dat dit mijn budget is, maar echt geweldige ligging. Rustig, naast de Broekpolder, winkels op loopafstand en de snelweg op een paar minuten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mango227
Lollercopter schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 12:21:
https://www.funda.nl/koop...7238838-schiehavenkade-6/

€ 1.000.000 k.k.

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Pareltje hoor, voor een zacht prijsje. Totaal geen wishfull thinking verder 8)7 8)7

[...]

[...]

8)7 8)7
En dan zie je dit: zelfde straat, veel betere ligging, wél vrij uitzicht op het water en een hele andere prijs 😂 Ok, geen meneer met biertje in zijn hand voor de deur, maar toch... 😄

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DaWBDXR3I-yl04F2UHZpD-K2NjI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Vg2YwHh9pruc5A8KDvjjy6Dj.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nByPxoUXr9F1oU4rhgW7k03HGZ8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/chcoY8WnQa5LzTzUwbLJN2HI.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Q1Fjjufo9rkIAg2YN7zLTeIXco=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tJXUUQy2VlZKs1fOmi6iImtG.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OyvSs6rLHtMZK896MAxugyHMFTM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tOTeTx9bwTpfpY0oKdBm02ya.jpg?f=fotoalbum_large

https://www.funda.nl/koop...311668-schiehavenkade-42/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dakong
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-05 19:58
Mango227 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 15:27:
[...]

En dan zie je dit: zelfde straat, veel betere ligging, wél vrij uitzicht op het water en een hele andere prijs 😂 Ok, geen meneer met biertje in zijn hand voor de deur, maar toch... 😄

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Delfshaven 8)7 , dat zou niet mijn eerste keuze zijn qua locatie met dit soort bedragen :+

[ Voor 0% gewijzigd door dakong op 30-06-2020 15:32 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-05 12:21
dakong schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 15:31:
[...]
Delfshaven 8)7 , dat zou niet mijn eerste keuze zijn qua locatie met dit soort bedragen :+
Daar is het dan gelukkig ook niet... 8)7

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakong
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-05 19:58
dreamscape schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 15:34:
[...]

Daar is het dan gelukkig ook niet... 8)7
Nee, 100 meter verderop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Blaze85 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 11:06:
[...]

[Afbeelding]

Dat sucks best wel hard als dat je koophuis is. Ik zou met de buurt afspreken camera's op te hangen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-05 12:21
dakong schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 15:35:
[...]

Nee, 100 meter verderop ;)
Inderdaad, ik sloeg de plank ietwat mis...

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

[...]

Misschien hebben ze ergens een raam ingezet of geisoleerd waardoor het woonruimte is wat het voorheen niet was?

/▌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PRoeske
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-05 14:47
Technisch niet een 'pand' dat te koop staat, maar denk wel passend in dit topic:

Noorderhemweg 13, Roelofarendsveen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tzP69l7MCd3z31MjpkT8IgaPpEQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gwLBelSs7QiOcluncdc4cNko.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iN5Ze88D26k2JTZgJJ0GqZqXl3s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2ZNeYq45tN5OMcOqfAzSzfLu.jpg?f=fotoalbum_large

Op zich natuurlijk een schitterend stukje bouwgrond en zoals de foto's al aangeven midden in het groen gelegen. De tekst bij de advertentie bevestigt dit ook nog een keer:
Ideaal wonen tussen water en groen
De ligging in de polders van Roelofarendsveen is ideaal voor bootbezitters en watersporters. Met sloep, boot of kano de polder verkennen is heerlijk en via de sluis ben je met 20 minuten op de Braassem. Van hieruit ligt heel Nederland aan je (natte) voeten. Maar ook degenen die liever wandelend of fietsend de natuur in gaan kunnen hier volop genieten. De omgeving biedt schitterende fiets- en wandelroutes langs idyllische dorpen met monumentale panden, vele molens en natuur.
Blijf je liever rondom huis, vanuit de tuin is het heerlijk vertoeven: vissen, zwemmen of zonnen en luieren aan het water.
Geen woord van gelogen natuurlijk, maar toevallig heb ik zelf in die omgeving ook een woning gekocht in het nieuwbouwproject 'Aan de Braassem'. Als je eenmaal in de mailings van de bouwer zit krijg je dus ook informatie van aanstaande projecten. Daarbij kreeg ik laatst dit mooie plaatje doorgestuurd:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vmFH-sDFgslJQViIIh2D59eAjDc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZLPTCgb06CB7QU3kWwPK9nKJ.jpg?f=fotoalbum_large

Wie kan dit geweldige bouwkavel spotten binnen het ontwikkelplan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:17

MeNTaL_TO

The future is not set

[...]

Zijn 2 woningen volgens mij
Prinses Beatrix laan 9-11 Vlaardingen

De villa is zeer royaal ontworpen,uniek samengesteld en word thans door 2 fam. bewoond .
edit: Hetgeen een aantal mensen voor me ook al zagen.

[ Voor 5% gewijzigd door MeNTaL_TO op 30-06-2020 16:09 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRoeske
Mango227 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 15:27:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

De m2-prijs ligt maar ongeveer €100 /2 uit elkaar, wat het misschien toch niet zo gek maakt als het lijkt. Daarbij zijn dergelijke grote appartementen wellicht ook lastiger te vinden.

Neemt niet weg dat het verhaal over terugverdientijd van investeringen etc. natuurlijk kant nog wal raakt. Alsof die €1000 per verdieping per maand direct rendement is 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
PRoeske schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 16:03:

Dat vierkante 'eilandje' rechtsonder van de huidige bebouwing boven aan de kaart, toch? En daar dan het middelste van de drie kavels van, dat kavel waar nog geen huis staat (3835)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:34

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Technisch niet een 'pand' dat te koop staat, maar denk wel passend in dit topic:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Op zich natuurlijk een schitterend stukje bouwgrond en zoals de foto's al aangeven midden in het groen gelegen. De tekst bij de advertentie bevestigt dit ook nog een keer:

[...]

Geen woord van gelogen natuurlijk, maar toevallig heb ik zelf in die omgeving ook een woning gekocht in het nieuwbouwproject 'Aan de Braassem'. Als je eenmaal in de mailings van de bouwer zit krijg je dus ook informatie van aanstaande projecten. Daarbij kreeg ik laatst dit mooie plaatje doorgestuurd:

[Afbeelding]

Dat is toch die straat die helemaal of grotendeels bestaat uit bruggetjes? Mijn moeder komt daar vandaan en als we bij mijn oma waren, wilde ik daar altijd wandelen. Ik vond die weg altijd super fascinerend. Net als die flat met bootgarages eronder bij de jachthaven. Echt zonde dat ze dat unieke gebied helemaal vol gaan bouwen met een woonwijk :/

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRoeske
Yukkie schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 16:32:
[...]

Dat is toch die straat die helemaal of grotendeels bestaat uit bruggetjes? Mijn moeder komt daar vandaan en als we bij mijn oma waren, wilde ik daar altijd wandelen. Ik vond die weg altijd super fascinerend. Net als die flat met bootgarages eronder bij de jachthaven. Echt zonde dat ze dat unieke gebied helemaal vol gaan bouwen met een woonwijk :/
Ja, dat is die omgeving inderdaad. Mooi stukje natuur nu, maar het komt inderdaad helemaal vol te staan. Wij hebben een huis gekocht in fase 2 (OpDreef, links bovenin), wat nog behoorlijk ruim is opgezet. Het lijkt erop dat dat geen stand gaat houden in de nieuwe fases.
Rubbergrover1 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 16:31:
[...]

Dat vierkante 'eilandje' rechtsonder van de huidige bebouwing boven aan de kaart, toch? En daar dan het middelste van de drie kavels van, dat kavel waar nog geen huis staat (3835)
Volgens mij net een stukje hoger, waar ze water hebben staan. Oftewel, tussen nu en 1-2 jaar helemaal ingesloten tussen nieuwbouwwoningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Rubbergrover1 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 16:31:
[...]

Stukje naar rechts en dan naar boven onder die gele lijn denk ik. De vormen lijken er op in elk geval.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online

Wanneer je de bovenste gele lijn volgt van links naar rechts dan zit het kavel aan de binnenkant van de eerste haakse bocht naar boven.
Edit: kadastrale weergave op funda klopt niet met kavelnummer het is iets lager aan de andere zijde van de weg.

[ Voor 15% gewijzigd door ASW1 op 30-06-2020 16:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:54
Wtf is er hier met het plafond en de muur gebeurd?
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/130/723/250_2160.jpg

Vanuit een andere hoek is het nog erger
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/130/723/253_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...9-kalsdonksestraat-160-a/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CurlyMo
JeroenV_ schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 16:48:
Vanuit een andere hoek is het nog erger
[Afbeelding]
Ik zat vooral te kijken naar die bank in de keuken :s

Vanuit een andere hoek is die bank nog zichtbaarder :p
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/130/723/251_1440.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Antonius
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-04 19:04
JeroenV_ schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 16:48:
Wtf is er hier met het plafond en de muur gebeurd?
Daar passen modieuze whitewash en steigerhouten meubels qua stijl heel goed bij.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...03749-youri-egorovweg-37/

huis in zeer strakke stijl, alleen de leidingen wegwerken laat ietsjes te wensen over:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/130/723/465_2160.jpg

huis is overigens ook behoorlijk aan de witte kant, vooral deze isoleercelkinderkamer

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/130/723/475_2160.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
Blaze85 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 19:26:
https://www.funda.nl/koop...03749-youri-egorovweg-37/

huis in zeer strakke stijl, alleen de leidingen wegwerken laat ietsjes te wensen over:

[Afbeelding]

huis is overigens ook behoorlijk aan de witte kant, vooral deze isoleercelkinderkamer

[Afbeelding]
tjee en dan ook nog eens speciaal bieden met allemaal inschrijvingen en aanvaarding pas vanaf december 2020.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...87367909-de-hangaarts-98/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/130/763/146_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/130/763/149_2160.jpg

Zou ie te koop staan?
wel wat onderhoud nodig zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-W
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20:37

H-W

Afbeeldingslocatie: https://myalbum.com/photo/RJac5PfdRYPc/360.jpg
Daar toch? Leuke kavel, op zich een mooi locatie, jammer genoeg wordt binnen enkele jaren je uitzicht volledig geruïneerd door een flinke hoeveelheid nieuwbouwwoningen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jopie035
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 12:10
[...]

Holendrecht draagt nog net niet de kroon als meest verloederde wijk van Amsterdam Zuid-Oost maar zit Venserpolder, achter de Amsterdam Arena toch echt dicht op de hielen. Hier komen heel veel problemen samen.
Ik denk alleen interessant om te kopen als je bekend bent met de wijk en kan dealen (haha) met de omstandigheden daar. Als buitenstaander, wegblijven.
Toch worden daar nu (net aan de andere kant van het spoor) piepkleine maar toch flink dure appartementjes voor "young professionals" gebouwd... wtf? En niet weinig ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRoeske
H-W schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 19:45:
[...]

[Afbeelding]
Daar toch? Leuke kavel, op zich een mooi locatie, jammer genoeg wordt binnen enkele jaren je uitzicht volledig geruïneerd door een flinke hoeveelheid nieuwbouwwoningen.
Precies dat dus — je zal het nu maar kopen en even vergeten te kijken naar ontwikkelingsplannen in de buurt.

Ben op zo’n moment altijd benieuwd waar de informatieplicht van de verkoper eindigt en waar de onderzoeksplicht van een koper begint...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
Nee, je reiskosten naar de bewoonde wereld Utrecht a 2 uur heen en 2 uur terug kosten al genoeg :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop/stavoren/huis-87365856-meerweg-35/

Friese Alcatraz staat weer te koop; dit keer in combo met een Duitse u-boot
Ook aankoop in combinatie met aluminium jacht van van der Heijden mogelijk.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/130/667/409_2160.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
H-W schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 19:45:
[...]

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vT7IZlw.png

Lijkt eerder op dat blauwe blokje net er boven. Zeker met de uitlijning met het blok links waar al bebouwd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• di-Rossi
Jopie035 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 19:49:
[...]

Toch worden daar nu (net aan de andere kant van het spoor) piepkleine maar toch flink dure appartementjes voor "young professionals" gebouwd... wtf? En niet weinig ook.
Je zegt het zelf al, andere kant van het spoor, is een wereld van verschil daar :+

Zonder dollen, die kant van de nieuwbouw appartementjes, nu kantorenwijk zal deels worden omgebouwd tot woongebied. Afwachten hoe zich dat ontwikkeld. Handige vastgoedjongens bouwen ook een deel om tot hostels, stay oke's etc voor de eenvoudigere toerist. Met de metro zit je binnen 20 min op de Nieuwmarkt.
Niet per se een goede ontwikkeling trouwens. Maar genoeg off topic.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:34

breinonline

Are you afraid to be known?

Daar moet wel heel wat aan gebeuren ja. Zowel de letters TE KOOP als de rest van de presentatie van het huis laten duidelijk zien dat het vooral goedkoop verkocht moet worden :X Die ' plattegronden' |:(

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
Len020 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 13:34:
[...]

Ze hebben de laatste tijd zo'n strandwijk in Almere, die is best grappig.
Wel zijn de prijzen behoorlijk aan de Amsterdamse kant.

https://www.funda.nl/koop...794039-duinmeerstraat-34/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/125/558/309_2160.jpg
Pagina: 1 ... 151 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.