Jorizzz schreef op maandag 29 juni 2020 @ 15:40:
[...]
Ik zie dit soort opmerkingen zo vaak voorbij komen hier, maar het is echt niet alsof er in Almere alleen maar Tokkies wonen of alléén maar lelijke huizen staan. Uiteraard zul je er weinig jaren 30 woningen, oude herenhuizen of landhuizen met rietdaken vinden, maar er zijn genoeg mooie woningen in redelijk mooie buurten te vinden hoor. Afhankelijk van je smaak natuurlijk, maar lang niet alles in Almere ziet er uit als de aangehaalde voorbeelden.
En ja, ik woon in Almere.
Bedankt dat jullie dit posten! Ik volg dit topic al lange tijd en het is altijd hetzelfde gejank op Almere "wAnT hEt Is AlmErE", terwijl er m.i. op heel veel plaatsen niks mis is met Almere. Tuurlijk wonen hier ook mensen met een wansmaak eerste klas, maar stuur mij maar eens een gemeente waar dat niet zo is...Len020 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 16:07:
[...]
laat gaan joh, al die dr**ftoeters die Almere bashen en en 9 van de 10x nog nooit zijn geweest.
De meeste mensen hebben een heel raar beeld van Almere, tot ze een x in duin, noordeplassen of nobelhorst ziijn geweest.
ik woon er ook
En ja, ik woon er al 31 jaar. En met plezier.