Yukkie schreef op maandag 9 maart 2020 @ 16:53:
Mwah, als ik het goed zie op de plattegronden icm Google Maps, is dat het huis op nummer 23, met een eigen oprit en zijn de percelen met een hek gescheiden. Kadastraal zijn het 7 percelen, waarvan er op 2 iemand anders woont. Die zou je later misschien wel weer kunnen doorverkopen als het je echt dwars zit. Sowieso heb je altijd nog ruim 80000 m^2 voor jezelf.
Mwoh, ik vind een "prive plas" waar vervolgens een ander huis ook aan ligt dan niet meer zo "prive". Nouja, misschien meer mijn idee dat je voor 5 miljoen euro dan op zijn minst iets hebt waar je weinig rekening hoeft te houden met buren die in je 'tuin' kijken.
Ik had de satellietbeelden nog niet goed bekeken (en daarom dus ook het eiland over het hoofd gezien) maar als ik die vergelijk met de kadastrale kaart lijkt de bomengrens tussen de twee huizen ook niet echt op de kadaster grens te staan. Dus zo te zien heeft dat huis meer grond in gebruik dan je zou verwachten.
Ik zoek wel even verder

Ik vind het ook grappig om te zien dat het kenteken de compressie leesbaar heeft overleeft. De borden bij het zebrapad in de verte zijn ook nog goed herkenbaar, maar wellicht is dat ook grotendeels invulling van mijn brein.
[
Voor 13% gewijzigd door
JeroenE op 10-03-2020 07:47
]