Ik heb me in december bijna laten verleiden voor de PS4 Pro deal van € 299,-.Geteisem schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 14:44:
Geef ook niet veel (meer) om specs, al moet het geen matig opgevoerde PS4 zijn natuurlijk.
Ook ooit eens een degelijke 4K TV scoren voor beneden en een op de mancave, anders kan ik ook niet veel met die extra power. Voor nu vind ik Full HD (deels noodgedwongen) nog prima.
Maar ondanks dat ik een PSVR set heb (en daar dus iets profijt van zou kunnen hebben), betere framerates in bepaalde games, en supersampling, heb ik toch besloten het niet te doen.
Ik heb een Full HD TV en toen ik 2 weken terug (toen ik nog twijfelde) GoW opstartte op mijn OG PS4 dacht ik: dit is gewoon goed. Verdere vergelijkingen op het internet voor mijn situatie gaven eigenlijk dezelfde conclusie: de verbetering is wel aanwezig, maar minimaal.
Dan leg ik dat geld liever opzij voor de PS5, samen met een deftige 65" OLED beneden en een 4K beamer in mijn toekomstige mancave op zolder.
Voorlopig heb ik nog prima plezier van mijn OG PS4 op deze manier.
Dat gezegd hebbende hoop (en verwacht) ik wel duidelijk betere performance van de PS5. 8K boeit me niet echt, maar tegen die tijd 4K op minimaal strak 30 maar liever 60fps mag toch wel. En dan hopelijk ook een nog betere VR ervaring.
Hoe dan ook zal hij er bij mij waarschijnlijk net als de PS1, PS2, PS3 en PS4 vanaf dag 1 wel staan gok ik