Ik heb hier met de laatste versie getest (https://github.com/ualex73/slide) en deze werkt wel met HA 2025.1.0 ... Alleen nu lijkt het erop dat "slide_local" automatisch wordt geconfigureerd en deze geeft me een zee van foutmeldingen (ik heb niets gedaan met de slide_local).V_ger schreef op maandag 6 januari 2025 @ 16:03:
Hmm, ik moest natuurlijk weer mijn HA updaten en nu doen mijn slides het niet meer.
Ik heb zowel de custom integratie van ualex73 als de nieuwe slide local HA integratie geprobeerd, maar geen sjoege.
De custom integratie doet niets meer na updaten naar HA 2025.1.
De slide local geeft een foutmelding als ik hem probeer in te stellen.
Ik zie onderstaande in mijn logs, maar weet niet welke integratie daar voor heeft gezorgd.
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 Logger: homeassistant.config Bron: config.py:1055 Eerst voorgekomen: 15:44:43 (2 gebeurtenissen) Laatst gelogd: 15:44:43 Platform error: cover - cannot import name 'DEVICE_CLASS_CURTAIN' from 'homeassistant.components.cover' (/usr/src/homeassistant/homeassistant/components/cover/__init__.py) Traceback (most recent call last): File "/usr/src/homeassistant/homeassistant/config.py", line 1055, in _async_load_and_validate_platform_integration platform = await p_integration.integration.async_get_platform(domain) ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ File "/usr/src/homeassistant/homeassistant/loader.py", line 1108, in async_get_platform platforms = await self.async_get_platforms((platform_name,)) ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ File "/usr/src/homeassistant/homeassistant/loader.py", line 1203, in async_get_platforms platforms[platform_name] = await future ^^^^^^^^^^^^ ImportError: cannot import name 'DEVICE_CLASS_CURTAIN' from 'homeassistant.components.cover' (/usr/src/homeassistant/homeassistant/components/cover/__init__.py)
Iemand een suggestie?
Edit: Met de slide app kan ik ze wel bedienen.
BTW, In April 2024 is die device class gewijzigd:
https://github.com/ualex7...af74fa67b6dbe12a99b3a81eb
[ Voor 3% gewijzigd door UTMachine op 06-01-2025 16:22 ]