Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RemyMe
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 02-07 19:18
Of misschien een nieuwe platenspeler idd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RemyMe
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 02-07 19:18
Ander element aangeschaft. Ben benieuwd. Zoek nog iemand omgeving Amsterdam die handig is met overzetten, net een draadje naar het element afgebroken, schijnt bekend probleem te zijn bij Project. Zitten aardig vast na 10 jaar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dutchlincoln
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 01-07 17:53
Ik heb de 758V3 nu een half jaar staan. Ik moet er nog mee terug, maar dat doe ik als corona een beetje is gaan liggen.

Ik moet zeggen dat ik de huidige ervaringen echt dramatisch vindt.
Mijn LG C9 staat met ARC aangesloten, en die NAD doet het alleen als je hem uit en aanzet.
Vaak wegvallende audio, dan heb je 5 sec geluid, en dan 1 sec onderbreking. Alleen te verhelpen na uit en inschakelen. Muziek opzetten? Vergeet het maar; eerst uit en aanzetten, anders komt er geen geluid uit. TV geluid? Eerst uit en aan. Zit je tv te kijken, dan kan het zomaar ineens zijn dat ie ARC verliest en het geluid overspringt op de TV en niet meer over de NAD speelt..
En ja, dit is met een andere tv ook.. (sony)

Ik moet zeggen dat dit mijn beeld van NAD flink beschadigd. Een apparaat van een dergelijke prijs die zo functioneert... Ik ben soms in staat om hem van de plank te trekken en in de kliko te kieperen, maar het prijskaartje weerhoudt me ervan. (anderzijds, mijn Sony ES dvd speler destijds na 4 reparaties aan de zelfde storing belandde tijdens een wederom onderbroken filmavond ook ongepland in het zwembad in de tuin...)

[Voor 10% gewijzigd door dutchlincoln op 17-05-2020 10:03]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: augustus 2006
  • Nu online
@dutchlincoln

Ik moest even lachen vanwege je zwembad opmerking :+

Niet dat het je probleem oplost (daarvoor zal hij vast gerepareerd moeten worden) maar waarom draai je je setup niet om?

Bron - nad - tv

Zit je meteen niet meer vast aan de limitaties van ARC en ben je per direct van je probleem af als die daadwerkelijk "enkel" ARC gerelateerd is

PS. Zondagmiddag model kan gebeuren he ;)

[Voor 6% gewijzigd door LuisjeNL op 17-05-2020 10:52]

Lichtpuntje... (xbone: LuisjeNL)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• timadriaans
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 07:07
dutchlincoln schreef op zondag 17 mei 2020 @ 09:59:
Ik heb de 758V3 nu een half jaar staan. Ik moet er nog mee terug, maar dat doe ik als corona een beetje is gaan liggen.

Ik moet zeggen dat ik de huidige ervaringen echt dramatisch vindt.
Mijn LG C9 staat met ARC aangesloten, en die NAD doet het alleen als je hem uit en aanzet.
Vaak wegvallende audio, dan heb je 5 sec geluid, en dan 1 sec onderbreking. Alleen te verhelpen na uit en inschakelen. Muziek opzetten? Vergeet het maar; eerst uit en aanzetten, anders komt er geen geluid uit. TV geluid? Eerst uit en aan. Zit je tv te kijken, dan kan het zomaar ineens zijn dat ie ARC verliest en het geluid overspringt op de TV en niet meer over de NAD speelt..
En ja, dit is met een andere tv ook.. (sony)

Ik moet zeggen dat dit mijn beeld van NAD flink beschadigd. Een apparaat van een dergelijke prijs die zo functioneert... Ik ben soms in staat om hem van de plank te trekken en in de kliko te kieperen, maar het prijskaartje weerhoudt me ervan. (anderzijds, mijn Sony ES dvd speler destijds na 4 reparaties aan de zelfde storing belandde tijdens een wederom onderbroken filmavond ook ongepland in het zwembad in de tuin...)
Dat probleem is bekend idd. Ik heb er zelf een optische kabel tussen gezet en gebruik geen ARC meer. Ergens zuur met een apparaat van die prijs, maar de geluidskwaliteit is uiteindelijk belangrijker voor me. En daar blinkt de NAD in uit. Netflix is toch dusdanig gecomprimeerd dat je het verschil tussen ARC of optisch niet hoort.

Er is een oplossing maar die kost je wat meer stroom: https://support.nadelectr...0000152287-ARC-CEC-Issues

NAD T758 v3 | Q Acoustics Concept 40 | Q Acoustics Concept centre | Q Acoustics Concept 20 | SVS SB-2000 | LG OLED65C9 | Vero 4K+ | Xbox One X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Linius
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 18-05 16:24
Ja dit klinkt volledig als een ARC probleem en meteen de reden om je eigenlijk niet te wagen aan ARC. Zou je nu een Denon of willekeurig ander merk kopen en met ARC aansluiten bestaat nog steeds de kans dat je LG en de receiver geen fijne handshake hebben. Het is gewoon jammer dat er geen industrie standaard is voor die protocollen zodat je als consument de zekerheid hebt dat alles gewoon met elkaar kan praten zonder problemen. Klinkt in ieder geval niet alsof iets mis is met de NAD.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dutchlincoln
LuisjeNL schreef op zondag 17 mei 2020 @ 10:51:
@dutchlincoln

Ik moest even lachen vanwege je zwembad opmerking :+

Niet dat het je probleem oplost (daarvoor zal hij vast gerepareerd moeten worden) maar waarom draai je je setup niet om?

Bron - nad - tv

Zit je meteen niet meer vast aan de limitaties van ARC en ben je per direct van je probleem af als die daadwerkelijk "enkel" ARC gerelateerd is

PS. Zondagmiddag model kan gebeuren he ;)
hi,
Dat kan inderdaad, zo heeft het in de vorige setup uiteindelijk ook gedraaid; de tv als domme monitor.
Maar potverdorie zeg, een vette Oled met webos en mooie ab, netflix youtube disney en cam module met ziggo kaart er in... allemaal weggooien omdat de NAD HDMI niet snapt??
ik heb er 8 jaar mee kunnen leven, maar ik vind het nu toch wel tijd dat ik mijn tv normaal kan gebruiken... Bovendien heeft de NAD maar 3 inputs, en zit ik ook weer aan een ziggo doos vast die ik ook niet wil. Anders de humax weer afstoffen en hd beeld gaan kijken?
Tja, laat ik dan de BMW ook maar weer inruilen en een koets met 2 paarden kopen... :(

ff zonder gekheid: anno 2020 kan dat toch niet het verhaal zijn zeg... hoe lang bestaat hdmi dan...?

misschien toch beter een sony tv kunnen kopen...
mooi beeld hoor, maar alle narigheid bij elkaar, verdorie....
Het is ook niet even een kwestie van een optisch kabeltje erbij... Er loopt een duims pijp in het beton (en dat was al een uitdaging) waar 3x hdmi, 1x power, center, ethernet, coax, en een marmitek verlengoogje doorheenloopt.. Ja, kan je het gevloek al horen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: augustus 2006
  • Nu online
Tja, omdat iedereen zijn eigen interpretatie van ARC erop nahoudt en er geen standaard is werkt het regelmatig niet. Kan dus net zo goed met een Sony tv zijn.

Ik begin zelf niet aan ARC omdat ik de hoogst mogelijke audio kwaliteit wil, maar ik kan mij voorstellen dat het hele idee heel praktisch kan zijn.

Ach, hoe lang maken Fransen al auto's? En toch zijn Duitse auto's nog steeds van betere kwaliteit (om bij jou auto voorbeeld te blijven :+ en pas op! Mening geen feit)

[Voor 32% gewijzigd door LuisjeNL op 22-05-2020 10:10]

Lichtpuntje... (xbone: LuisjeNL)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• monkyo
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 29-06 23:06
@dutchlincoln
Je zou er een hdfury tussen kunnen zetten. Dit lost je arc probleem op maar kost wel een paar centen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dutchlincoln
monkyo schreef op zondag 24 mei 2020 @ 11:25:
@dutchlincoln
Je zou er een hdfury tussen kunnen zetten. Dit lost je arc probleem op maar kost wel een paar centen.
Je bedolt dan de Dr Hdmi 4k module van 99 dollar? Tussen tv en NAD?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 29-06 21:03
Ik heb sinds kort een C368.

Deze heeft een subwoofer/pre uitgang, maar vreemd genoeg is hier een vreemde crossover frequentie gebruikt, namelijk 150 hz. Niet te wijzigen. Dat is veel te hoog voor een mooie integratie tussen sub en main speakers. Je hoort op deze wijze direct waar de sub staat.

Nu kan ik wel de sub filteren door daar de low-pass aan te passen, maar dan blijft er ofwel een gat tussen zeg 80 en 150hz (filtering aan op de C368), of de main speakers blijven ook al het laag krijgen.

Vreemd hoe dit werkt bij dit apparaat.

Iemand tips?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
Zag gisteren deze review van de T778 (in het Duits):

YouTube: Lust (und Frust..?) beim NAD T778 Heimkino Verstärker - unsere Erfah...

Er wordt behoorlijk wat kritiek geleverd op de beperkingen in mogelijkheden en fouten in Dirac.

Super trouwens, hoe deze man zo'n review doet.

• MazeWing
  • Registratie: augustus 2001
  • Nu online

MazeWing

passionate & cynical

Ik meen dat Dirac zo'n beetje het neusje van de zalm was en zeker in vergelijking met Audyssey een stuk beter...

Laptop: MacBook Pro 15 (2017) 2,9 GHz | 16GB | 512GB | Radeon Pro 560 Telefoon: iPhone 11 Pro Max Camera: Nikon D750 | 24-120 F4 | 50 F1.8G Desktop: Ryzen 2700X | 16 GB | RTX 2080 | UWA (120Hz)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
MazeWing schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 11:02:
Ik meen dat Dirac zo'n beetje het neusje van de zalm was en zeker in vergelijking met Audyssey een stuk beter...
Dat is ook zo.

Deze NAD heeft echter een bug in de Dirac software waardoor de middenspeaker helemaal niet gecorrigeerd wordt, zoals in de video te zien is.

• Ganz_anders
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 03-07 08:03
ik heb een vraag over de NAD D3045 ik heb het gevoel dat precies dezelfde techniek in de Bluesound Powernode 2i gebuikt wordt en of in de NAD C338 Maar dan zelfs met 10 watt minder vermogen

Ze hebben alle 3 de "‘HybridDigital™" techniek

Momenteel heb ik de Power node 2i icm (nieuwe dali Oberon 5) maar ik vind het geluid bij bepaalde tracks echt mooi maar bij vele tracks mis ik een balans en/of Dynamiek

klopt mijn stelling of zit er er compleet naast ?

• RobbieT
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 20:46
Ganz_anders schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 16:08:
ik heb een vraag over de NAD D3045 ik heb het gevoel dat precies dezelfde techniek in de Bluesound Powernode 2i gebuikt wordt en of in de NAD C338 Maar dan zelfs met 10 watt minder vermogen

Momenteel heb ik de Power node 2i icm (nieuwe dali Oberon 5) maar ik vind het geluid bij bepaalde tracks echt mooi maar bij vele tracks mis ik een balans en/of Dynamiek

Ik heb hier een 1e gen D3020 staan (met USB-aansluiting), maar daar nog niks van gemerkt.
De gebruikte techniek zou inderdaad hetzelfde moeten zijn bij de Power nodes.

• Ganz_anders
ik bedoel een 1 op 1 kopie het is geen geheim dat Bluesound en NAD samen werken

[Voor 11% gewijzigd door Ganz_anders op 16-06-2020 17:38]

• mar007
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 15:34
Ganz_anders schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 16:08:

Ik heb de Dali Oberon 7 icm een NAD C368 met Bleusound module. Perfect. Bij Klubben ook de powernode icm met de Oberon 5 geluisterd en daarbij miste ik ook de dynamiek. In mijn opstelling heb ik ook een Dali sub als extra opgesteld maar dat is in principe overbodig..

Iphone 6s - Iphone XR - Imac 27inch I5/512+128ssd/16G - Ipad Air - Apple watch series 3, 42mm

• Ganz_anders
mar007 schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 19:14:
[...]

Ik heb de Dali Oberon 7 icm een NAD C368 met Bleusound module. Perfect. Bij Klubben ook de powernode icm met de Oberon 5 geluisterd en daarbij miste ik ook de dynamiek. In mijn opstelling heb ik ook een Dali sub als extra opgesteld maar dat is in principe overbodig..
kijk aan, dat zijn wel dingen waar ik blij van wordt !! (mijn portemonnee niet) morgen ochtend ga ik deze en meer versterkers luisteren bij Klubben dus ik ben erg benieuwd.

Maar mijn vraag over de vergelijking tussen de Powernode 2i en de losse versterkers is daar mee nog niet helemaal opgehelderd.

• timadriaans
dutchlincoln schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 01:11:
[...]

hi,
Dat kan inderdaad, zo heeft het in de vorige setup uiteindelijk ook gedraaid; de tv als domme monitor.
Maar potverdorie zeg, een vette Oled met webos en mooie ab, netflix youtube disney en cam module met ziggo kaart er in... allemaal weggooien omdat de NAD HDMI niet snapt??
ik heb er 8 jaar mee kunnen leven, maar ik vind het nu toch wel tijd dat ik mijn tv normaal kan gebruiken... Bovendien heeft de NAD maar 3 inputs, en zit ik ook weer aan een ziggo doos vast die ik ook niet wil. Anders de humax weer afstoffen en hd beeld gaan kijken?
Tja, laat ik dan de BMW ook maar weer inruilen en een koets met 2 paarden kopen... :(

ff zonder gekheid: anno 2020 kan dat toch niet het verhaal zijn zeg... hoe lang bestaat hdmi dan...?

misschien toch beter een sony tv kunnen kopen...
mooi beeld hoor, maar alle narigheid bij elkaar, verdorie....
Het is ook niet even een kwestie van een optisch kabeltje erbij... Er loopt een duims pijp in het beton (en dat was al een uitdaging) waar 3x hdmi, 1x power, center, ethernet, coax, en een marmitek verlengoogje doorheenloopt.. Ja, kan je het gevloek al horen?
Mijn ARC probleem is wonderbaarlijk verholpen sinds ik mijn LG 65C9 heb. Met mijn vorige 55C7 kreeg ik het niet fatsoenlijk werkend.

Dit onderstreept nogmaals dat het niet per se de NAD was die het probleem veroorzaakte; het is een combinatie van factoren waarbij je volgens mij gewoon geluk moet hebben dat apparaten van verschillende merken met elkaar willen praten.

NAD T758 v3 | Q Acoustics Concept 40 | Q Acoustics Concept centre | Q Acoustics Concept 20 | SVS SB-2000 | LG OLED65C9 | Vero 4K+ | Xbox One X

• Tomino
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 17:22
Zelf was ik er ondertussen aangewend, maar door bezoek afgelopen weekend werd ik er weer subtiel op gewezen: de middentonen vallen wat weg bij mijn speakers. Het zijn Aviano 6 Mordaunt vloerstaanders (2.0) die aangesloten zijn op een NAD C338.

Als bron gebruik ik Spotify Connect en een Intel NUC met Spotify (aangesloten via SPDIF).
Moet/kan ik hieraan sleutelen met een equalizer? De versterker heeft geen equalizer, dus dan zal het een Windows 10 equalizer worden of de equalizer in Spotify.

Is dit de way to go?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dutchlincoln
timadriaans schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 08:38:
[...]

Mijn ARC probleem is wonderbaarlijk verholpen sinds ik mijn LG 65C9 heb. Met mijn vorige 55C7 kreeg ik het niet fatsoenlijk werkend.

Dit onderstreept nogmaals dat het niet per se de NAD was die het probleem veroorzaakte; het is een combinatie van factoren waarbij je volgens mij gewoon geluk moet hebben dat apparaten van verschillende merken met elkaar willen praten.
grappig....

Ik heb namelijk de C9 nu, en daar heb ik alle problemen mee.
Ongeveer anderhalve week geleden had ik een update van de nad, en sindsdien... trrrrrromgeroffel... niet te vroeg juichen, maar misschien toch wel een beetje..... Heb ik het nog niet in storing gehad. :)

• timadriaans
dutchlincoln schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 21:54:
[...]

grappig....

Ik heb namelijk de C9 nu, en daar heb ik alle problemen mee.
Ongeveer anderhalve week geleden had ik een update van de nad, en sindsdien... trrrrrromgeroffel... niet te vroeg juichen, maar misschien toch wel een beetje..... Heb ik het nog niet in storing gehad. :)
MIsschien was de oplossing dan niet mijn nieuwe TV, maar de NAD software 8)7

• Woutoud
  • Registratie: februari 2006
  • Nu online

Woutoud

Moderator Foto & Video

P/√P

Tomino schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 10:58:
Zelf was ik er ondertussen aangewend, maar door bezoek afgelopen weekend werd ik er weer subtiel op gewezen: de middentonen vallen wat weg bij mijn speakers. Het zijn Aviano 6 Mordaunt vloerstaanders (2.0) die aangesloten zijn op een NAD C338.

Als bron gebruik ik Spotify Connect en een Intel NUC met Spotify (aangesloten via SPDIF).
Moet/kan ik hieraan sleutelen met een equalizer? De versterker heeft geen equalizer, dus dan zal het een Windows 10 equalizer worden of de equalizer in Spotify.

Is dit de way to go?
Heeft het bezoek dat ook meetbaar aan kunnen tonen dan? Want het hangt met audio nogal van je referentiekader af hoe je geluid in een nieuwe situatie ervaart. Als het bezoek een mid-forward systeem gewend is, dan hoeft er niks aan de hand te zijn.

Woutoud.com | Grace SDAC Balanced - THX AAA 789 - Audeze LCD-2C \ Meze 99 Noir \ Sennheiser HD 6XX \ Hifiman HE-4XX |

• JoeCool
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 03-07 16:21

JoeCool

ToTaL CooLNeSS

Ik ben helaas één van de "MDC Coverplates" van mijn NAD M12 kwijt geraakt.
Deze dienen als een afdek plaatje voor de insteek-modules als je deze niet gebruikt.
Heeft iemand enig idee / suggestie hoe ik aan zo'n afdek plaatje kan komen ?

If you're willing to CHANGE the WORLD, let LOVE be your ENERGY

• aljooge
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 19:15
JoeCool schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 21:39:
Deze dienen als een afdek plaatje voor de insteek-modules als je deze niet gebruikt.

[Afbeelding][Afbeelding]
contact opnemen met nad en vragen of ze er nog eentje voor je hebben.
Plan B 3d printen.

• RobbieT
JoeCool schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 21:39:
Audio Service in Elst doet alle reparaties voor NAD.
Misschien dat die je eraan kunnen helpen.

https://www.audioservice.nl/

• JoeCool
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 03-07 16:21

JoeCool

ToTaL CooLNeSS

RobbieT schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 22:29:
[...]

Audio Service in Elst doet alle reparaties voor NAD.
Misschien dat die je eraan kunnen helpen.

https://www.audioservice.nl/
Bedankt voor de tip, ga ik zeker proberen.

If you're willing to CHANGE the WORLD, let LOVE be your ENERGY

• icecreamfarmer
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 03-07 16:46
Ik ben bezig met het kopen van een stereo en heb een paar vragen:
Wil een Q-Acoustics concept 300 kopen icm met een NAD T758v3.
1. heeft iemand deze combi en werkt dat goed? Vanwege de beperkte inbouwdiepte heb ik niet veel keus qua surround receivers. De combi heb ik niet geluisterd.
2. Dirac instellen, kun je dat als leek of niet? Heb nu verschillende offertes en bij sommige zit het er bij maar het prijsverschil is €1500 en dat vind ik nogal grof. Voor een paar €100 verschil koop ik wel lokaal maar dit verschil kan ik niet rechtvaardigen.
3. Bij een van de offertes krijg ik de melding dat het een uitlopend model is en er een nieuwe versie komt. Op de NAD website vind ik daar echter weinig over. Is daar meer over bekend?
4. Bezit de NAD nu eArc of niet?

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• RobbieT
icecreamfarmer schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 14:18:
Ik ben bezig met het kopen van een stereo en heb een paar vragen:
Wil een Q-Acoustics concept 300 kopen icm met een NAD T758v3.
1. heeft iemand deze combi en werkt dat goed? Vanwege de beperkte inbouwdiepte heb ik niet veel keus qua surround receivers. De combi heb ik niet geluisterd.
2. Dirac instellen, kun je dat als leek of niet? Heb nu verschillende offertes en bij sommige zit het er bij maar het prijsverschil is €1500 en dat vind ik nogal grof. Voor een paar €100 verschil koop ik wel lokaal maar dit verschil kan ik niet rechtvaardigen.
3. Bij een van de offertes krijg ik de melding dat het een uitlopend model is en er een nieuwe versie komt. Op de NAD website vind ik daar echter weinig over. Is daar meer over bekend?
4. Bezit de NAD nu eArc of niet?
1. Geen ervaring mee, de NAD kan op zich met de meeste speakers goed uit de voeten, je wilt misschien alleen niet een heel warm klinkende speaker aan de NAD koppelen, dat kan too much worden.
2. Volgens mij is het allemaal vrij goed uitgelegd in het programma op de PC, dus dat zou moeten lukken met een beetje geduld.
3. Als je op de site van NAD kijkt dan zie je dat de NAD T758V3i er net is, bij mijn weten is het enige verschil een update van de VM130 kaart waardoor je nu ook Apple Airplay hebt.
https://nadelectronics.co...-surround-sound-receiver/
4. Bij mijn weten heeft de NAD geen eARC

• Tr4il
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 14:44
JoeCool schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 22:57:
[...]

Bedankt voor de tip, ga ik zeker proberen.
Je kan ook de importeur nog proberen (https://dalibenelux.eu)
:)

Tadaaa

• icecreamfarmer
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 03-07 16:46
RobbieT schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 21:04:
[...]

1. Geen ervaring mee, de NAD kan op zich met de meeste speakers goed uit de voeten, je wilt misschien alleen niet een heel warm klinkende speaker aan de NAD koppelen, dat kan too much worden.
2. Volgens mij is het allemaal vrij goed uitgelegd in het programma op de PC, dus dat zou moeten lukken met een beetje geduld.
3. Als je op de site van NAD kijkt dan zie je dat de NAD T758V3i er net is, bij mijn weten is het enige verschil een update van de VM130 kaart waardoor je nu ook Apple Airplay hebt.
https://nadelectronics.co...-surround-sound-receiver/
4. Bij mijn weten heeft de NAD geen eARC
Dank je.
1. Ik heb begrepen dat ze redelijk warm klinken maar andere versterkers die nog geen 40cm diep zijn, zijn lastig te vinden.
2. Mooi. Ik moet dan alleen een mic kopen?
3. Ja ik zeg hem staan maar de website leek identiek te zijn. Maar als het airplay ondersteuning is dan boeit het mij niet want ik gebruik niets van Apple.
4. Gaat dat nog problemen opleveren qua kwaliteit van geluid van Netflix etc. Of heb ik wel volledige kwaliteit als ik een shield aan de versterker hang?

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• RobbieT
icecreamfarmer schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 08:42:
[...]

Dank je.
1. Ik heb begrepen dat ze redelijk warm klinken maar andere versterkers die nog geen 40cm diep zijn, zijn lastig te vinden.
2. Mooi. Ik moet dan alleen een mic kopen?
3. Ja ik zeg hem staan maar de website leek identiek te zijn. Maar als het airplay ondersteuning is dan boeit het mij niet want ik gebruik niets van Apple.
4. Gaat dat nog problemen opleveren qua kwaliteit van geluid van Netflix etc. Of heb ik wel volledige kwaliteit als ik een shield aan de versterker hang?
1. https://www.anthemav.com/.../model=mrx-520/page=specs , geen Atmos alleen, daarvoor moet je de 720 dacht ik hebben.

2. Mic krijg je erbij, wel wordt soms aangeraden een betere te kopen, en je krijgt een Dirac Light versie, de upgrade naar de volledige kan je meen ik voor € 79 kopen, de meeste mensen zeggen doen.
3. Kan ik me voorstellen, er zijn een hoop zaken waar een T758V3 flink goedkoper zal zijn dan een T758V3i
4. Nee, geen issue, werkt prima, volledige kwaliteit.
Pagina: 1 2 3 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True