magnifor schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 12:30:
[...]
Daar kan je gewoon GA tickets kopen voor het hele weekend, dus ook de vrijdag, voor 165 pp. Goed ik zie dat je voor Zandvoort ook GA ticket hebt voor het hele weekend voor 250 euro maar dan nog wat een geld en flink duurder dan veel landen. Snap niet waarom het zo duur moet zijn. Was de sport vroeger toegankelijker? (Volg de sport sinds 2018)
Ik las het als dat de goedkoopste tribunekaarten 350 euro waren, niet de GA tickets. En ja voor Oostenrijk heb je ook GA en daar ga ik dus ook zitten

zie je nog meer van de race ook aangezien je een best deel van het circuit kan zien vanuit GA volgens mij.
Nederland is aan de dure kant, maar het is niet alsof het heel veel goedkoper is in vele andere landen:
https://f1destinations.co...-f1-tickets-cost-in-2023/
laat staan als je kijkt naar hoeveel het in verhouding tot een maandsalaris kost.... Dan zijn er genoeg goedkope tickets toch voor de locals vrij duur.
Ja, het is duur, en ook flink duurder geworden (gemiddeld 56% tov 2019 volgens de bron). Kwestie van vraag en aanbod. En in NL zal veel vraag zijn zolang Max mee rijd.
Aan de andere kant: Ga naar een topartiest een avondje met goede plaatsen. Dan is een heel weekend in verhouding een stuk goedkoper

En zie je niet 1 arties/band maar 20 coureurs 3 dagen lang
Maar vind het zelf ook belachelijk duur hoor

maar dan kan je beter naar de Superbikes gaan ofzo

goedkoper, beter overzicht van de racevoortgang etc. Maar das geen F1.
Ipv een verbod op alcohol kunnen ze beter een verbod op mobieltjes instellen

Je kunt zoveel rondes een filmpje maken zonder dat een ander er last van heeft. Maarja genoeg mensen die er ook deels zitten zodat ze dat kunnen zeggen dat ze er zijn geweest. En iedereen krijgt die filmpjes natuurlijk en geen hond die er naar gaat kijken