Toon posts:

Bezoeken GP van Zandvoort: algemene info & ontwikkelingen

Pagina: 1 ... 67 68 69 Laatste
Acties:

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:34
Waah schreef op woensdag 7 september 2022 @ 14:46:

Vreemd dat er bij normale samenkomsten eigenlijk nooit issues zijn, en uitgaansgeweld een wekelijks, of misschien wel dagelijks fenomeen is.
Zoals je hier aangeeft: het komt overal voor. Maar in mijn ervaring wordt het dan ook altijd aangepakt. Door de beveiliging van de kroeg en daarna soms nog door de politie.

Op een F1 circuit zijn ~100.000 mensen. Je kan er als organisatie vanuit gaan dat er dingen gaan gebeuren die je niet wil op je tribunes. Dus zorg je voor beveiligers. Waren er misschien te weinig ? Op de verkeerde plek ? Lieten ze mensen hun gang gaan ?

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:02
Waah schreef op woensdag 7 september 2022 @ 14:46:
[...]

Vreemd dat er bij normale samenkomsten eigenlijk nooit issues zijn, en uitgaansgeweld een wekelijks, of misschien wel dagelijks fenomeen is.

Zonder drank heb je een hele hoop minder gedoe. En zeker van de "lichtere" vergrijpen. Alcohol + groep mannen = slechte combi.

En zeker voor een sport-evenement overdag? Kan prima achterwege blijven IMHO. Al zou je inderdaad met een tijdklok kunnen werken, of een strippenkaart-systeem of whatever. Voor de skihal in Bottrop heeft dat ook prima gewerkt. Is all inclusive, inclusief bier. Maar door teveel gedoe was het max 2(?) gratis biertjes en daarna betalen. Scheelde enorm op de piste.

[...]

Tja wanneer heeft een cafe een boete gekregen voor schenken aan een dronken persoon :+ Komt in de praktijk nooit voor. Dus in theorie is het niet eerlijk dat de regels verschillen misschien. In de praktijk maakt het weinig uit en veel barmensen kennen die regel niet eens.
Volgens mij was het bier redelijk prijzig in zandvoort.... Dingen als tijdklokken enzo zijn ook niet realistisch, laat je gewoon iemand anders een blad bier halen.

En daarbij komt, er moet gewoon geld verdiend worden. Het is een commercieel event remember? Iedereen met een flesje spa blauw op de tribune en het is weer snel afgelopen met zandvoort denk ik zo....

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-02 15:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Plenkske schreef op woensdag 7 september 2022 @ 14:59:
[...]

Zoals je hier aangeeft: het komt overal voor. Maar in mijn ervaring wordt het dan ook altijd aangepakt. Door de beveiliging van de kroeg en daarna soms nog door de politie.

Op een F1 circuit zijn ~100.000 mensen. Je kan er als organisatie vanuit gaan dat er dingen gaan gebeuren die je niet wil op je tribunes. Dus zorg je voor beveiligers. Waren er misschien te weinig ? Op de verkeerde plek ? Lieten ze mensen hun gang gaan ?
Allicht een verkeerde observatie (nadruk) maar het was mooi/mooier weer in Oostenrijk en op Zandvoort. Mogelijk dat zon, drank & kleding een correlatie heeft. Echter, ik zie ook dat beide circuits heel erg Oranje waren en dat er een Nederlandse belangengroep zich hier tegenaan bemoeit.

Dus de gedraging jegens Nederlandse vrouwen wordt vergroot in de media.

Terecht? Dunno. Gebeurt het op andere F1-circuits? Dunno.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• stylezzz
MAX3400 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 15:04:
[...]

Allicht een verkeerde observatie (nadruk) maar het was mooi/mooier weer in Oostenrijk en op Zandvoort. Mogelijk dat zon, drank & kleding een correlatie heeft. Echter, ik zie ook dat beide circuits heel erg Oranje waren en dat er een Nederlandse belangengroep zich hier tegenaan bemoeit.

Vergeet ook niet dat het vooral in nederland een erg actueel onderwerp is. In landen als saudie arabie bijvoorbeeld zal dit niet zo snel in de media komen.

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:34
[...]

Dat denk ik dus ook.

Waarschijnlijk krijg je evenveel klachten op een mooie zomerdag waarbij ~100.000 mensen op het strand liggen.
Of een paar festivals bij elkaar waardoor je ook op ~100.000 mensen komt.

Zal er maar even bij zetten dat ik het gedrag natuurlijk niet goedkeur. Ik geloof er gewoon niet zo in dat het op een F1 circuit meer of minder is.

[Voor 8% gewijzigd door Plenkske op 07-09-2022 15:09]

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:47

Metalfreak

Hoije woh!

[...]

Dat denk ik ook inderdaad. Ik ben zelf op Spa geweest op de zaterdag, maar ik herken dat beeld eigenlijk niet van daar. Een vriendin was samen met een vriendin van haar op zondag geweest en zij had ook nergens last van gehad. Alles loopt door elkaar, alle nationaliteiten (al waren de Max-fans in de meerderheid), man/vrouw, niks van zoiets dergelijks gemerkt. Maar zou het ook niet zo zijn dat wellicht de meerderheid in Zandvoort hier ook niets van gezien/gemerkt heeft? 100.000 man zijn echt heeeeeel veel mensen, het is wel een ding om dat soort aantallen volledig onder controle te krijgen. Niet dat ik het goedkeur, maar ik zie ook wel nu dingen in de media die soms heel erg situatieafhankelijk zijn en door de ene zwaar opgevat kunnen worden waarbij de ander weer de schouders ophaalt. En dat er idioten bestaan, kun je nu eenmaal niet voorkomen, die lopen overal rond.

Ik heb ook nu het idee dat we wel heel erg gaan focussen op het negatieve zodat iedereen weer massaal verontwaardigd kan gaan zijn.

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

• stylezzz
Metalfreak schreef op woensdag 7 september 2022 @ 15:30:
[...]

Dat denk ik ook inderdaad. Ik ben zelf op Spa geweest op de zaterdag, maar ik herken dat beeld eigenlijk niet van daar. Een vriendin was samen met een vriendin van haar op zondag geweest en zij had ook nergens last van gehad. Alles loopt door elkaar, alle nationaliteiten (al waren de Max-fans in de meerderheid), man/vrouw, niks van zoiets dergelijks gemerkt. Maar zou het ook niet zo zijn dat wellicht de meerderheid in Zandvoort hier ook niets van gezien/gemerkt heeft? 100.000 man zijn echt heeeeeel veel mensen, het is wel een ding om dat soort aantallen volledig onder controle te krijgen. Niet dat ik het goedkeur, maar ik zie ook wel nu dingen in de media die soms heel erg situatieafhankelijk zijn en door de ene zwaar opgevat kunnen worden waarbij de ander weer de schouders ophaalt. En dat er idioten bestaan, kun je nu eenmaal niet voorkomen, die lopen overal rond.

Ik heb ook nu het idee dat we wel heel erg gaan focussen op het negatieve zodat iedereen weer massaal verontwaardigd kan gaan zijn.
Inderdaad, ik ben zowel zaterdag als zondag geweest met op allebei de dagen een aantal dames in de groep. Nergens last van gehad..... Terwijl afgelopen maandagavond er wel weer een bijna verkrachting heeft plaatsgevonden in het nabijgelegen bos waar ik woon. Mafkezen heb je overal, en met 100.000én bezoekers is de kans groot dat er ook daar iets voorvalt. Mag niet uiteraard, laat dat duidelijk zijn....

• woutertjez
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:00
Apart dat er zo sterk wordt gereageerd op het niet schenken van alcohol op een sport evenement. En dat er ook een flinke portie whataboutism bij wordt geserveerd: "Ja maar het gebeurt hier ook...".

Het is wat mij betreft vrij simpel: er zijn een aantal mannen die zich misdragen (vooral in groepen) als er alcohol in het spel is. Ik geniet erg van mijn biertje, maar vind het niet erg om die op te geven als dit tot minder incidenten leidt waar vrouwen worden lastig gevallen, betast, of erger. Je kan gewoon niet ontkennen dat minder alcohol leidt tot minder misdragingen. Punt.

• stylezzz
woutertjez schreef op donderdag 8 september 2022 @ 10:13:
Apart dat er zo sterk wordt gereageerd op het niet schenken van alcohol op een sport evenement. En dat er ook een flinke portie whataboutism bij wordt geserveerd: "Ja maar het gebeurt hier ook...".

Het is wat mij betreft vrij simpel: er zijn een aantal mannen die zich misdragen (vooral in groepen) als er alcohol in het spel is. Ik geniet erg van mijn biertje, maar vind het niet erg om die op te geven als dit tot minder incidenten leidt waar vrouwen worden lastig gevallen, betast, of erger. Je kan gewoon niet ontkennen dat minder alcohol leidt tot minder misdragingen. Punt.
Het is niet voor niks dat het AWM topic over grensoverschrijdend gedrag gesloten is. Bij mijn weten zelfs 1 van de weinige onderwerpen waar ook de moderators zich destijds geen raad meer mee wisten.... Laten we dat topic hier nu niet de boventoon laten voeren.

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
woutertjez schreef op donderdag 8 september 2022 @ 10:13:

Zullen we dan maar meteen in het algemeen alcohol in de ban doen?
Want dat geeft immers in uitgaansgelegenheden en op alle andere plekken ook meer risico op dit soort incidenten.

Mij persoonlijk raak je er overigens niet mee, ik drink zelf amper of nooit. Maar het probleem ligt niet zo zeer bij de alcohol, maar meer bij de mensen die er niet mee om kunnen gaan en die zich lekker makkelijk misdragen nadat ze wat op hebben.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• Sparxy86
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:09
Even een korte vraag hier. Ik was vorig jaar helaas uitgeloot voor kaarten Dutch GP 2022 en kon in wel al kopen voor 2023. Eind vorig jaar dat gedaan en betaald. Krijg ik vandaag opeens bericht over ‘handling fee’ dat niet betaald is. Zo’n beetje een jaar verder, klopt dat wel? Misschien anderen ook zo’n zelfde mail gehad?

Ik hoor het graag. Heb deze vraag ook al uitstaan bij de Dutch GP zelf.

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-03 10:44

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Sparxy86 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 21:49:
Even een korte vraag hier. Ik was vorig jaar helaas uitgeloot voor kaarten Dutch GP 2022 en kon in wel al kopen voor 2023. Eind vorig jaar dat gedaan en betaald. Krijg ik vandaag opeens bericht over ‘handling fee’ dat niet betaald is. Zo’n beetje een jaar verder, klopt dat wel? Misschien anderen ook zo’n zelfde mail gehad?

Ik hoor het graag. Heb deze vraag ook al uitstaan bij de Dutch GP zelf.
Ik heb exact dezelfde mail gehad. Vind het nogal apart dat het inderdaad bijna 10 maanden later verstuurd wordt en dat er een betalingslink direct in de mail zat. Het kwam op mij direct over als een phishing poging, vooral omdat de link niet naar de Dutch GP website ging.

Heb ook een vraag gesteld bij Dutch GP, maar nog niets teruggehoord. In mijn account daar staat ook helemaal niets over extra kosten bij de tickets.

Mocht het wel legitiem zijn, dan vraag ik me ook af of dit überhaupt zomaar mag. Dit is immers een verkapte prijsverhoging achteraf, er is een prijs afgesproken en die is voldaan.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-03 15:23

Bezulba

Formerly known as Eendje

Dit klinkt als een figuur die de mailinglist te pakken heeft gekregen van mensen die GP kaarten hebben gekocht en nog even lekker aan het scammen is.

Ik zou niet betalen. Als het wel legitiem is hebben ze toch geen poot om op te staan. Die fees hadden betaald moeten worden bij het kopen, dat kan je niet 10 maanden later nog even regelen.

blup

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 18:07
Moet wel scam zijn. Achteraf betalen zal bij de Zandvoort-organisatie niet voorkomen.

[Voor 3% gewijzigd door kraanwagen op 25-10-2022 12:25]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:39
Op wat voor domein moet je dan betalen?
Als dat niet gelinkt is aan de DutchGP lijkt het me inderdaad niet legitiem.

• MetroidPrime

MetroidPrime

dutchgio schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 12:48:
Op wat voor domein moet je dan betalen?
Als dat niet gelinkt is aan de DutchGP lijkt het me inderdaad niet legitiem.
Het domein is cmpayments.com, na even zoeken in WHOIS lijkt dit van CM.com te zijn, de hoofdsponsor van het circuit. Dat betekent uiteraard echter nog niet dat het geen scam is.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• Sparxy86
MetroidPrime schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 10:57:
[...]

Ik heb exact dezelfde mail gehad. Vind het nogal apart dat het inderdaad bijna 10 maanden later verstuurd wordt en dat er een betalingslink direct in de mail zat. Het kwam op mij direct over als een phishing poging, vooral omdat de link niet naar de Dutch GP website ging.

Heb ook een vraag gesteld bij Dutch GP, maar nog niets teruggehoord. In mijn account daar staat ook helemaal niets over extra kosten bij de tickets.

Mocht het wel legitiem zijn, dan vraag ik me ook af of dit überhaupt zomaar mag. Dit is immers een verkapte prijsverhoging achteraf, er is een prijs afgesproken en die is voldaan.
Ondertussen nog 0,0 reactie gehad op mijn contact verzoek bij Dutch GP. Voor nu ga ik niet betalen, ze mogen het eerst gaan uitleggen.

Had wel gezien dat in de voorwaarden dat je een handling fee hebt, maar dat ze dit ook duidelijk moeten communiceren. Lijkt mij dat hieronder niet valt dat je er eens over begint na 10 maanden …

Dus ik wacht het nog af allemaal!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Sparxy86 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 07:37:
[...]

Ondertussen nog 0,0 reactie gehad op mijn contact verzoek bij Dutch GP. Voor nu ga ik niet betalen, ze mogen het eerst gaan uitleggen.

Had wel gezien dat in de voorwaarden dat je een handling fee hebt, maar dat ze dit ook duidelijk moeten communiceren. Lijkt mij dat hieronder niet valt dat je er eens over begint na 10 maanden …

Ja, hier ook nog niet. Er staat ook geen betalingstermijn in de email, het is allemaal heel apart. Mocht het legitiem zijn, dan snappen ze hopelijk ook dat het heel erg op een oplichtingspoging lijkt (even los van de vraag of ze tien maanden om extra geld mogen vragen).

[Voor 13% gewijzigd door MetroidPrime op 28-10-2022 10:35]

• Stefan79
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 18:39
Sparxy86 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 07:37:
[...]

Is het mogelijk een screenshot te maken hiervan? Het lijkt op een poging tot oplichting inderdaad. Klopt het mailadres, en de links naar betaling ziet dat er normaal uit? Andere verdachte zaken? Zou niet zomaar geld overmaken.

• MetroidPrime

MetroidPrime

Stefan79 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 11:10:
[...]

Is het mogelijk een screenshot te maken hiervan? Het lijkt op een poging tot oplichting inderdaad. Klopt het mailadres, en de links naar betaling ziet dat er normaal uit? Andere verdachte zaken? Zou niet zomaar geld overmaken.
Een mail adres is zo makkelijk te vervalsen dat een kloppend email adres niet eens iets betekent.

Heb inmiddels via het circuit van Zandvoort te horen gekregen dat ze bekend zijn met een mailing die eerder die week vanuit CM verzonden is. Heb nu maar een vraag bij CM zelf gesteld.

EDIT: Inmiddels een reactie van CM gehad, de email is inderdaad door hun verzonden, maar de extra kosten hoeven niet betaald te worden en er zijn geen consequenties als er niet betaald wordt. Ik zal nog even double checken met ze, want ik heb nog nooit zoiets raars meegemaakt. Als er niet betaald hoeft te worden, kan de email net zo goed niet verzonden worden.

[Voor 22% gewijzigd door MetroidPrime op 28-10-2022 14:52]

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:31
MetroidPrime schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 13:27:
[...]

Een mail adres is zo makkelijk te vervalsen dat een kloppend email adres niet eens iets betekent.

Heb inmiddels via het circuit van Zandvoort te horen gekregen dat ze bekend zijn met een mailing die eerder die week vanuit CM verzonden is. Heb nu maar een vraag bij CM zelf gesteld.

EDIT: Inmiddels een reactie van CM gehad, de email is inderdaad door hun verzonden, maar de extra kosten hoeven niet betaald te worden en er zijn geen consequenties als er niet betaald wordt. Ik zal nog even double checken met ze, want ik heb nog nooit zoiets raars meegemaakt. Als er niet betaald hoeft te worden, kan de email net zo goed niet verzonden worden.
Dit is helemaal een raar verhaal. Kun je hun reactie screenshotten en hier delen?

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:54
bijna 2 november....ze gaan wel voor het uiterste

• TweakOverflow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:41

TweakOverflow

Wubbalubbadubdub!

bvbal79 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 23:45:
bijna 2 november....ze gaan wel voor het uiterste
"Door onvoorziene omstandigheden hebben we de toewijzing van de tickets voor de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix 2023 nogmaals moeten uitstellen. De toewijzing is daarom uitgesteld naar eind november 2022. Dan krijg je bericht of je tickets voor de Dutch Grand Prix 2023 op CM.com Circuit Zandvoort zijn toegewezen.

Nogmaals bedankt voor je geduld en excuses voor het mogelijke ongemak.

Met vriendelijke groet,
Team Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix"

Dus nog langer geduldig zijn..

Weddings are basically funerals with cake.

• rl3092kl
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 25-01 09:30
Beetje vreemd dit is nu al het tweede uitstel, klinkt als problemen met het een of het ander.

• bvbal79
rl3092kl schreef op woensdag 2 november 2022 @ 13:36:
Beetje vreemd dit is nu al het tweede uitstel, klinkt als problemen met het een of het ander.
Denk ik ook, klopt niet helemaal dit...

• Sparxy86
Stefan79 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 11:10:
[...]

6.2. Administratie- en bemiddelingskosten Entreekaarten
Voor alle boekingen van entreekaarten rekent de Organisator een eenmalige
fee per boeking (voor administratie- en bemiddelingskosten). Deze fee zal bij
de boeking duidelijk worden gespecificeerd in lijn met Europese regelgeving en
bedraagt:
Passe-partout/Weekendkaart (inclusief kinderkaarten & mindervalide kaarten)
-> per boeking: € 15,99
Losse kaarten (inclusief kinderkaarten & mindervalide kaarten)
-> per boeking € 10,99
Gemengde boeking (boeking met Passe-partouts/ Weekendkaarten en Losse
Kaarten)
-> per boeking: € 15,99
Het staat in de algemene voorwaarden van de Dutch GP onder punt 6.2, zie bovenstaand. https://dutchgp.com/c/u/A...ketvoorwaarden_NL_DGP.pdf
MetroidPrime schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 13:27:
[...]

Nou ik heb nog steeds geen reactie gehad, maar ook niets meer gehoord over betalen. Maar dit is natuurlijk wel beetje vaag verhaal en behoorlijk amateuristisch ook. Johhh, doe betalen, maar als je het niet doet ook geen probleem ... Het is een soort phising door een professionele organisatie zo!

[Voor 42% gewijzigd door Sparxy86 op 04-11-2022 20:36]

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:42
Be quick: Formula1.com heeft onverwacht weer enkele tickets in de verkoop: Arena in 2, Ben Pon 2, Eastside 3

• bvbal79
jan390 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 19:47:
Be quick: Formula1.com heeft onverwacht weer enkele tickets in de verkoop: Arena in 2, Ben Pon 2, Eastside 3
Hoe kan dit wel, maar via zandvoort zelf niet

• jan390
Vandaag beschikbaar op Formula1.com
Eastside 3: vrij-zo 760€
Tarzan in 2 en Arena 1: za, zo: 705€

[Voor 5% gewijzigd door jan390 op 17-11-2022 18:55]

• jan390
bvbal79 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 23:47:
[...]

Hoe kan dit wel, maar via zandvoort zelf niet
F1 krijgt voor alle races een selectie aan tickets voor de verkoop

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

kijk eerst hoe de wind waait

Dat zijn lekkere (te hoge) prijzen. Mogelijk komt verstappen ook weer met zijn eigen tribune zoals in de voorgaande 2 jaren. Meestal rond maart, maar schrijf je zelf in bij de verstappen shop, want je moet snel zijn als ze beschikbaar komen. Ik wacht nog op de toekenning van de tickets van het circuit zelf

Everything is better with Bluetooth

• BCos
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 16-12-2022
Dag. Is het betrouwbaar om tickets te kopen op Viagogo ? Wij hadden geen idee dat de tickets zo vroeg al in de verkoop zouden gaan (noob ja ik weet het)

Grt

• rl3092kl
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 25-01 09:30
BCos schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:36:
Dag. Is het betrouwbaar om tickets te kopen op Viagogo ? Wij hadden geen idee dat de tickets zo vroeg al in de verkoop zouden gaan (noob ja ik weet het)

Grt
redelijk betrouwbaar, alleen wel 2-3 keer de normale prijzen.

• Wdelt3
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 18:28
TweakOverflow schreef op woensdag 2 november 2022 @ 12:12:
[...]

"Door onvoorziene omstandigheden hebben we de toewijzing van de tickets voor de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix 2023 nogmaals moeten uitstellen. De toewijzing is daarom uitgesteld naar eind november 2022. Dan krijg je bericht of je tickets voor de Dutch Grand Prix 2023 op CM.com Circuit Zandvoort zijn toegewezen.

Nogmaals bedankt voor je geduld en excuses voor het mogelijke ongemak.

Met vriendelijke groet,
Team Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix"

Dus nog langer geduldig zijn..
Heb je vandaag al iets gehoord? November is bijna voorbij..

• Prime_nl_
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17:12
Wdelt3 schreef op woensdag 30 november 2022 @ 13:07:
[...]

Ik zie zelf dat ik wel in kan loggen in MyDP maar geen tickets helaas :(

• TweakOverflow

TweakOverflow

Wubbalubbadubdub!

Wdelt3 schreef op woensdag 30 november 2022 @ 13:07:
[...]

Zou ik willen, maar het is helaas niet zo. Ik weet niet wat er daar aan de gang is, maar klantvriendelijk is anders. Wellicht vanavond nog wat informatie vanuit hun..?

• TweakOverflow

TweakOverflow

Wubbalubbadubdub!

Inmiddels wel bericht gekregen, alleen niet het nieuws waarop ik gewacht had.. :+

In september heb je tickets aangevraagd voor de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix 2023. Helaas moeten we je mededelen dat jouw tickets niet zijn toegewezen. Met meer dan 1,5 miljoen ticket aanvragen, was de belangstelling ook voor de Dutch Grand Prix 2023 weer overweldigend. Gezien de beperkte beschikbaarheid en enorme interesse hebben we gebruik gemaakt van een loting, maar jammer genoeg is jouw aanvraag niet ingeloot.

We vinden het jammer dat we jou moeten teleurstellen, maar begin januari gaat ons resell platform open op onze website. Op dit platform worden tickets direct aangeboden door tickethouders aan andere racefans. Een veilige manier om direct van anderen je tickets voor 2023 te bemachtigen. Daarnaast zal er voor de zomer een actie zijn in samenwerking met onze partner Jumbo voor Super Friday tickets.

DUTCH GRAND PRIX 2024

We verwachten de Dutch Grand Prix ook in 2024 te organiseren. Dit is echter nog niet helemaal zeker. Omdat je bent uitgeloot, geven we je voorrang op het aanschaffen van tickets voor een mogelijke editie in 2024. We houden je via een persoonlijke e-mail op de hoogte.

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:56
Hier ook geen tickets… jammer maar blijkbaar wil half Nederland naar de GP

• jan390
Voor diegene die tickets mis zijn gelopen. Ze zijn (weer) gewoon te koop via formula1.com

[Voor 4% gewijzigd door jan390 op 30-11-2022 19:54]

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

kijk eerst hoe de wind waait

Ik heb ook weer geen tickets, ik had gehoopt omdat ik al 2x was uitgeloot ik nu wel eens in aanmerking zou kunnen komen voor tickets bij de start (of elk ander ticket), maar nee.

Ik zie dat de prijzen op formula1.com een stuk hoger liggen (circa 100-120 euro als ik het goed heb). (wel belachelijk trouwens dat er dus nog wel kaarten zijn)

Dan ga ik wel wachten op de verstappen tribunes dat is ook wat duurder dan op het circuit, maar nog even afwachten hoeveel....

En waarschijnlijk ga ik ook nog naar Imola (maar die zijn nog niet beschikbaar zo te zien) en dan vind ik dat ik al weer genoeg heb besteed aan de f1 om nog maar even extra te betalen voor gecreëerde schaarsheid...

[Voor 3% gewijzigd door jeanj op 01-12-2022 11:54]

Everything is better with Bluetooth

• joost217
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 18:00
jeanj schreef op donderdag 1 december 2022 @ 11:54:
Ik heb ook weer geen tickets, ik had gehoopt omdat ik al 2x was uitgeloot ik nu wel eens in aanmerking zou kunnen komen voor tickets bij de start (of elk ander ticket), maar nee.

Ik zie dat de prijzen op formula1.com een stuk hoger liggen (circa 100-120 euro als ik het goed heb). (wel belachelijk trouwens dat er dus nog wel kaarten zijn)

Dan ga ik wel wachten op de verstappen tribunes dat is ook wat duurder dan op het circuit, maar nog even afwachten hoeveel....

En waarschijnlijk ga ik ook nog naar Imola (maar die zijn nog niet beschikbaar zo te zien) en dan vind ik dat ik al weer genoeg heb besteed aan de f1 om nog maar even extra te betalen voor gecreëerde schaarsheid...
De afgelopen 2 edities heb ik zonder problemen kaartjes via het resell platform gekocht. Daar kan je ze voor de originele prijs kopen rechtreeks via DutchGP zelf. Zeker als je alleen of met 2 gaat is dat een goede optie. Met een groep lukt het nooit op plekjes bij elkaar te krijgen.

Je moet wel regelmatig de site checken om te zien of er kaartjes voorbij komen die je wil hebben.

• SuperGans
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:09
Als je was uitgeloot voor de ticketverkoop voor 2023, heb je als het goed is vanochtend deze mail ontvangen:
Hi,

Helaas moesten we je vorige week teleurstellen over jouw ticketaanvraag, maar dit keer hebben we goed nieuws! Vanaf vandaag is het officieel: ook in 2024 en 2025 komt de Formule 1 weer naar Zandvoort. En alle fans waarvan de aangevraagde tickets zijn uitgeloot, bieden we een unieke mogelijkheid om direct en met voorrang tickets te kopen voor Dutch Grand Prix 2024. Bekijk hieronder hoe deze voorrang op tickets in zijn werk gaat.

HERE TO STAY - 2024/2025
De koningsklasse van de autosport komt ook in 2024 en 2025 weer naar CM.com Circuit Zandvoort. Met de wereldwijd groeiende populariteit van de Formule 1 zijn we enorm trots dat wij ook de komende jaren tussen steden als Las Vegas, Monaco en São Paulo op de F1-kalender staan. We kunnen nu al niet wachten op de komende edities!

KOOP TICKETS VOOR 2024
Via de onderstaande link krijg jij met dit e-mailadres direct de mogelijkheid om in onze exclusieve pre-sale tickets te kopen voor de race in 2024. Er zijn slechts een beperkt aantal tickets beschikbaar in de pre-sale en op=op, dus wees er snel bij. De datum voor de race in 2024 is nu nog onbekend, maar wordt eind 2023 door de FOM bekendgemaakt. Je kunt maximaal 6 kaarten kopen in de pre-sale shop.
Ik heb nu tickets kunnen kopen voor de editie van 2024. Ik had gehoopt op 2023, maar een jaartje wachten is niet erg!

[Voor 3% gewijzigd door SuperGans op 08-12-2022 16:03]

• bvbal79
SuperGans schreef op donderdag 8 december 2022 @ 16:02:
Als je was uitgeloot voor de ticketverkoop voor 2023, heb je als het goed is vanochtend deze mail ontvangen:

[...]

Ik heb nu tickets kunnen kopen voor de editie van 2024. Ik had gehoopt op 2023, maar een jaartje wachten is niet erg!
klinkt zo raar nu kaarten kopen voor aug 2024

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:31
We zijn alweer een hele poos verder nadat er een mail verstuurd werd om nog een stukje servicekosten te betalen. Hierna is het volledige radiostilte bij mij; geen herinnering, geen verduidelijk, helemaal niks. Heeft iemand al iets meer vernomen in de recente periode?

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:59
assasinbats schreef op maandag 12 december 2022 @ 17:12:
We zijn alweer een hele poos verder nadat er een mail verstuurd werd om nog een stukje servicekosten te betalen. Hierna is het volledige radiostilte bij mij; geen herinnering, geen verduidelijk, helemaal niks. Heeft iemand al iets meer vernomen in de recente periode?
Het lijkt net alsof je niet kan wachten om te betalen. Laat het lekker rusten :).

• MetroidPrime

MetroidPrime

assasinbats schreef op maandag 12 december 2022 @ 17:12:
Sorry voor de radiostilte van mijn kant, zit niet zo veel meer op GoT en was na een vakantie het topic vergeten. Ik heb zelf ook nog een keer een reactie gehad van de "Dutch GP Race Engineer", die gaf aan dat de email legitiem was en dat ze vergeten waren administratiekosten in rekening te brengen.

Ik heb hier weer op gereageerd met de reactie van CM.com die letterlijk hebben gezegd dat er geen consequenties waren aan het niet betalen van de handling fee en dat dit fout in de originele email stond. Ik stelde ook de vraag of ze een verduidelijking uit konden sturen omdat het zo'n rare situatie is. Deze email heb ik anderhalve maand geleden verstuurd, maar tot op de dag van vandaag geen enkele reactie op gekregen.

Pagina: 1 ... 67 68 69 Laatste

Let op:
De Assen vs Zandvoort discussie kan hier achterwege gelaten worden. De keuze is op Zandvoort gevallen en hierdoor is er geen discussiewaarde meer.

Ook kunnen de reacties met 'ik ben ingeloot, maar ik niet', 'ik heb ook kaarten gekocht', 'ik koop geen kaarten, want', 'ik zit in de Tarzanbocht' achterwege gelaten worden, deze voegen niks toe. Hier zal ook strakker op gemodereerd gaan worden.

Voor veelgestelde vragen zie: https://dutchgp.com/faq/

Racetopic: [F1 2021] Race 13 GP van Nederland

De stikstofproblematiek kan hier verder: De stikstofproblematiek: oorzaak, gevolgen en oplossingen

COVID 19 mag in Themaforum: Coronavirus Lees wel de topicwaarschuwing goed.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee