Bezoeken GP van Zandvoort: algemene info & ontwikkelingen

Pagina: 1 ... 14 ... 75 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 19:03
Vet! Er komt verkanting in Bosuit.

Zie filmpje met uitleg van Lammers:
https://nos.nl/artikel/22...ie-jaar-op-zandvoort.html

Dat wordt een hele snelle bocht (voor mannen met ballen)

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
Pompi schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:09:
Ik las dat Talpa ook 1 van de investeerders was, maar wat kunnen zij hier uithalen aangezien de rechten voorlopig toch nog bij Ziggo vast liggen?
Gewoon iemand die een graantje mee pikt en die mee wil helpen Nederland op de kaart te zetten.

Zou er niet veel achter zoeken eerlijk gezegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Pompi schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:09:
Ik las dat Talpa ook 1 van de investeerders was, maar wat kunnen zij hier uithalen aangezien de rechten voorlopig toch nog bij Ziggo vast liggen?
Hun naam staat er nu op ipv Ziggo, en het komt prominent in beeld tijdens de uitzendingen. En zeker omdat de F1 wereldwijd is, is dit voor Talpa een mogelijkheid om hun naam nog wat extra over de wereld bekend te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:19

Saffie_time

Why use this? 42!

Joris748 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:05:

Zwaar in Zandvoort investeren en dan maar om de twee jaar een GP organiseren is waarschijnlijk niet interessant.
Nee zwaar investeren voor 3 grand prix is dan veel zinniger 8)

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:10
Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:20:
[...]

lekker met z'n allen op de fiets _O- :')

racen met F1, tientallen trucks en vliegtuigvluchten om het mogelijk te maken, maar ondertussen zijn we hartstikke groen hoor !!! :o

/kansloos

:')

Weet je wel hoeveel servers er staan te draaien om jou bericht hier netjes op tweakers te vertonen >:)

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 23:45

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

@Barfman maakt mij ook niet uit, hun pretenderen groen te willen zijn

ik niet, zeker niet als het autosport aan gaat!! Gassen met die hap!! :9

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:20

Vos

AFCA

Ik heb reeds twee weekenden in mei vastgelegd, nu duimen voor de kaarten ;).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
Barfman schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:12:
[...]

Weet je wel hoeveel servers er staan te draaien om jou bericht hier netjes op tweakers te vertonen >:)
Die servers hebben wellicht ook nog eens meer impact op het milieu dan de F1. Het gehele circus (inclusief transport) is namelijk volledig carbon-neutral.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:11

Chiron

Moderator Discord
Clavat schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:06:
[...]

Mag Ham volgend jaar eindelijk ook in ons land roepen
Volgend jaar heeft Lewis zn eigen pand in Amsterdam, kan ie zelf op de fiets _o-

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Divak schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:01:
Als je rijk wilt worden heb je dus vanaf vandaag iets minder dan een jaar de tijd om een goede fietsenverhuur te starten in een straat van 30-45 fietsminuutjes van Zandvoort.
Of een zeewaardig bootje en dan voor de hoofdprijs heenenweer pendelen langs het strand :P

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Joris748 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:10:
Vet! Er komt verkanting in Bosuit.

Zie filmpje met uitleg van Lammers:
https://nos.nl/artikel/22...ie-jaar-op-zandvoort.html

Dat wordt een hele snelle bocht (voor mannen met ballen)
Bosuit ligt er al jaren niet meer, je bedoelt de Luyendijk ;)

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13:30
Chiron schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:16:
[...]

Volgend jaar heeft Lewis zn eigen pand in Amsterdam, kan ie zelf op de fiets step _o-
FTFY ;)

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 19:03
Vos schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:13:
Ik heb reeds twee weekenden in mei vastgelegd, nu duimen voor de kaarten ;).
Dan was je op tijd d:)b Zie de prijzen op booking.com nu al sky high gaan: 900 euro voor 2 nachten 8)7
Migrator schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:19:
[...]

Bosuit ligt er al jaren niet meer, je bedoelt de Luyendijk ;)
Ben ook al wat ouder O-)

[ Voor 26% gewijzigd door Joris748 op 14-05-2019 12:24 ]

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
Ik wou net zeggen ja. Gezien de afstand misschien nog zo'n elektrische step.

Stel je voor als Vettel er ook eentje heeft, vraag ik me af wie er dan als eerste op het circuit aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:05
Burgemeester Niek Meijer van de badplaats: "We gaan als circuit kijken wat voor stappen we op het gebied van mobiliteit kunnen nemen. We zullen leren van de eerste race."
Oftewel, voor 2020 nog niets, daarna misschien :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Joris748 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:23:
[...]

Dan was je op tijd d:)b Zie de prijzen op booking.com nu al sky high gaan: 900 euro voor 2 nachten 8)7
Je hoeft niet in Zandvoort te zitten natuurlijk, zag daar accommodatie voor 12.600 :D . Als de verbinding maar goed is en je al in 'de buurt' zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Ik zie een mooie business case voor Lime, Bird (en overige elektrische scooter aanbieders). In Amerika heb ik al enkel keren gebruik gemaakt van deze elektrische steps om de steden te verkennen. Helaas is het volgens Bright nog niet toegestaan om met deze electrische steps in Amsterdam en omgeving rond te rijden (vermoedelijk door Stint-drama).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:46
Ga mijn huis denk ook maar verhuren met 3 fietsen erbij. 50 min fietsen naar het circuit :)

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:35
Suicyder schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:58:
[...]

Alle auto's afvangen 5 km voor het circuit, in weilanden laten parkeren en verplichten verder te lopen of fietsen.
En dan foto's van de stalling ter promotie *groenste F1 GP ooit* :+
Bij de F1 op spa moet je ook je auto 5km van het circuit parkeren, vervolgens mag je lekker gaan lopen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ozzie schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:27:
Ga mijn huis denk ook maar verhuren met 3 fietsen erbij. 50 min fietsen naar het circuit :)
Help wat Tweakers uit de brand ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:21

DDX

-ION- schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:08:
[...]

Ik zie de buitenlandse media al losgaan. Denkt straks de hele wereld dat we naast overal heen kunnen schaatsen ook naar de andere kant van het land fietsen.
Dat kan prima toch ? :X

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ISaFeeliN
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09 08:06
Internationaal zijn ze er niet zo zot op zo te zien... (weinig inhaal mogelijkheden omdat het zo'n smalle baan is) ..

https://twitter.com/F1/status/1128223453532819456

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Stoelpoot schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:23:
[...]

Ik wou net zeggen ja. Gezien de afstand misschien nog zo'n elektrische step.

Stel je voor als Vettel er ook eentje heeft, vraag ik me af wie er dan als eerste op het circuit aankomt.
Lewis kan prima fietsen hoor.. en zn Amsterdamse tramrails ontgroening heeft ie ook al gehad })

https://www.f1maximaal.nl...iets-in-de-tramrails-vast

https://www.telegraaf.nl/...-ik-een-huis-in-amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-09 21:27
Mooi voor Nederland, de commerciele partijen en autominnend oranje. Zal een feestje worden als alles gaat zoals het gaat (begin mei kan het nog wel eens regenen), hopelijk is het ook een feestje op de baan

Qua inhalen; ja, die gaan we niet veel zien. Maar waar wel dan? China met 2 km aan recht stuk en DRS waardoor de auto's elkaar op een neppe manier inhalen, maar andere banen hebben ook last van de huidige regels en inhalen is vaak een drama in formule klasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:37

pinda powerrr

Slow down...

Toch leuk dat het gelukt is :) heeft die Max toch goed voor elkaar gekregen, heel Nederland gek (zowel positief als negatief :+ )

Talpa is slim, John de Mol kijkt verder over de landsgrenzen en ziet veel mogelijkheden. Hij heeft het geld, dus die levert wel.
Dat Heineken en Jumbo meedoen, had niet anders verwacht.

Waiting on the world to change

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 18:45
Wat zou dit betekenen voor Spa? Zouden zij nu een lastiger onderhandelingspositie hebben vanwege het feit dat NL nu een GP heeft?

Vwb het verkeer: gaat goed komen, als ze 100.000 op de Jumbodagen kunnen doen moeten 130.000 ook te doen zijn. Ben wel benieuwd hoe ze de teams gaan huisvesten in dat ienieminie pitstraatje. Als ze de rail-infra gaan aanpakken hebben alle badgasten er ook wat aan!

Zandvoort heeft het nodig, dat is zo vreselijk verpaupert de laatste 20 jaar, ik gun het ze wel. Je zal er nu een huisje hebben; bingo!!

Qua circuit: het zou wel eens verrekkens leuk kunnen worden met die kombocht en de tarzanbocht erachteraan hahaha! Ik zie de engelstaligen die naam al zien: " Tarzencurve????" Hopenl;ijk wordt de baan wel in zijn geheel wat breder gemaakt en houden ze de grindbakken erin: spanning om er te rijden, regelmatig safetycars; nee dit wordt een veelbesproken racebaan. Fijn dat ze er zijn naast al die giga-tilke-banen

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:43
ISaFeeliN schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:34:
Internationaal zijn ze er niet zo zot op zo te zien... (weinig inhaal mogelijkheden omdat het zo'n smalle baan is) ..

Als "internationaal" betekent "online trollen", dan wel ja :)

Een hoop kritiek vooraf en cynisme, maar laten we pas oordelen als de eerste race voorbij is...

[ Voor 12% gewijzigd door Sluuz op 14-05-2019 12:37 ]

PSN: Sluuz

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
wowly schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:36:
Wat zou dit betekenen voor Spa? Zouden zij nu een lastiger onderhandelingspositie hebben vanwege het feit dat NL nu een GP heeft?
Spa zit later in de F1 kalender, ze zullen het niet tof vinden vanwege de bezoekersaantallen. Maar qua baan zie ik Spa liever niet verdwijnen.. er zijn al zoveel circuits ingewisseld voor gare stratenbaantjes.
Qua circuit: het zou wel eens verrekkens leuk kunnen worden met die kombocht en de tarzanbocht erachteraan hahaha! Ik zie de engelstaligen die naam al zien: " Tarzencurve????" Hopenl;ijk wordt de baan wel in zijn geheel wat breder gemaakt en houden ze de grindbakken erin: spanning om er te rijden, regelmatig safetycars; nee dit wordt een veelbesproken racebaan. Fijn dat ze er zijn naast al die giga-tilke-banen
Zandvoort is bij (de engelstaligen) wel bekend (of beter gezegd, berucht) hoor:

YouTube: Stirling Moss talks about Zandvoort - Dutch Grand Prix - Documentary

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:51

Als ik de reacties zo lees zien veel fans het niet echt zitten...
Het filmpje gaat alleen echt in op de Tarzanbocht en het aantal bochten.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Spa hoort m.i. in een rijtje met andere iconische F1 circuits (Monaco, Monza, Silverstone, Suzuka)
Die zal niet zomaar verdwijnen (hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JL-IP(!)
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 19:40
Heel fijn allemaal maar ik had liever de Nürburgring op de kalender gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Het is lastig inhalen inderdaad, maar op hoeveel van de circuits is dat nu ook al het geval? Best een aantal..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19:35

Qu3st

Ozzie schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:27:
Mijn broer die in Noordwijkerhout ook al de tip gegeven het te verhuren. Ik ga wel bij hem in de tuin slapen als ik tickets heb :9, moet ik wel 1000 euro aftikken zegt ie..... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik91
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-09 18:54
Ik stel voor om wat buizen naar het water te leggen icm een goede pomp om een regenrace te kunnen simuleren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:27

Player1S

Probably out in the dark

ISaFeeliN schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:34:

ach, als we straks, mede dankzij het weer, 3 geweldige races te zien krijgen maar de race toch verdwijnt omdat ze het financieel niet meer rond krijgen voor 2022 dan zijn ze ook weer pissig.

Lekker laten gillen die trollen. Deze race is tenminste niet (volledig) betaald met geld van een corrupte regering/dictator.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Destruction
  • Laatst online: 18:18

Destruction

(ex-)Automonteur

kevlar01 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 09:03:

Mensen die zuur reageren dat het allemaal belastinggeld kost moeten niet zeiken.
Moeten we in NL dan ook geen EK of Olympische Spelen organiseren? Of andere spraakmakende evenementen? Lekker het land saai houden, niks veranderen en geld op de bank houden, dat klinkt veel beter inderdaad.... |:(
Wat jij zegt over het EK, Olympische Spelen, etc..

Nou, we hebben nu een overheid die op belangrijke dingen (ernstig) wil bezuinigen, zoals zorg en sociale zekerheid. Omdat er geen geld meer zou zijn.

Maar voor dat soort evenementen is er opeens wel geld? |:( Geen geld is geen geld, punt.

Het is dus officieel, voor de mensen die het graag wilden: Gefeliciteerd.

Ik heb er zelf echter niets mee. Dit gaat een optocht worden, zonder inhaal acties :/

[ Voor 14% gewijzigd door Destruction op 14-05-2019 12:47 . Reden: Ik was even vergeten dat je heel erg duidelijk moet uitleggen waar je het over hebt/waar je op reageert.... ]

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
In theorie wel, in de praktijk is Spa een van de meest iconische circuits in F1 geschiedenis en kunnen ze dat contract nog steeds krijgen door enkel en alleen al met Eau Rouge en Raidillon te wapperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Destruction schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:43:
[...]

Nou, we hebben nu een overheid die op belangrijke dingen (ernstig) wil bezuinigen, zoals zorg en sociale zekerheid. Omdat er geen geld meer zou zijn.

Maar voor dat soort evenementen is er opeens wel geld? |:( Geen geld is geen geld, punt.
Het geld komt van met name Jumbo, Heineken en Ziggo, er wordt niks toegelegd door de overheid.
Wellicht wordt er op het spoor eea aangepast en wegen verbreed, maar dat geld vloeit weer terug door hogere inkomsten uit toeristenbelasting en omzet voor bedrijven in de regio.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

[...]

Denk dat het niet door de overheid betaald wordt, maar eerder door het bedrijfsleven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sluuz
  • Laatst online: 15:43
[...]

Geld komt toch bijna volledig uit private bedrijven? 4 Miljoen van gemeente Zandvoort, maar dat wordt volledig in infra gestoken zodat de rest van het jaar er ook minder overlast is.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
[...]

Het is dus officieel, voor de mensen die het graag wilden: Gefeliciteerd.

Ik heb er zelf echter niets mee. Dit gaat een optocht worden, zonder inhaal acties :/
De overheid heeft zeer stellig toegezegd dat ze een royale bijdrage van 0,0 euro zullen schenken. Zelfs nog geen Kwartje van Kok.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

kevlar01 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:45:
[...]

Denk dat het niet door de overheid betaald wordt, maar eerder door het bedrijfsleven.
Je noemt evenementen als voetbal, olympische spelen etc. Daar reageer ik op.

Dat men géén geld wilde neerleggen voor de F1 weet ik, en op dat punt ben ik het geheel met Den Haag eens. Maar dat zouden ze ook met voetbal etc moeten doen. Politie en ME nodig? Vernielingen gepleegd? Stuur de rekening maar naar de (supporters)clubs. Trek die lijn dan door.

[ Voor 33% gewijzigd door Destruction op 14-05-2019 12:49 ]

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
[YouTube: The Dutch Grand Prix Returns In 2020!]
Hier een algemene aankondiging van de Nederlandse GP, had ik nog niet langsgescrolld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Laatst online: 19:39
JL-IP(!) schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:40:
Heel fijn allemaal maar ik had liever de Nürburgring op de kalender gehad :)
Met Nordschleife? De Südcurve is er inmiddels niet meer.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:36
asing schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:47:
[...]

WANT! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
asing schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:47:
[...]

Er is nog steeds een verbinding tussen Nürburgring GP circuit en Nordschleife, wordt in de 24h en VLN gewoon gebruikt. Of bedoel je iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ION-
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 17:33
Maarten_E schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:47:
[YouTube: The Dutch Grand Prix Returns In 2020!]
Hier een algemene aankondiging van de Nederlandse GP, had ik nog niet langsgescrolld.
Dan moet je beter scrollen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maarten_E
-ION- schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:49:
[...]

Dan moet je beter scrollen
Bedankt voor dit zeer waardevolle advies. Ik zal het in mijn oren knopen! d:)b

/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ION-
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 17:33
Maarten_E schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:50:
[...]

Bedankt voor dit zeer waardevolle advies. Ik zal het in mijn oren knopen! d:)b

/s
DaniëlWW2 in "[F1] Grand Prix van Nederland"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
Maarten_E schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:49:
[...]

Er is nog steeds een verbinding tussen Nürburgring GP circuit en Nordschleife, wordt in de 24h en VLN gewoon gebruikt. Of bedoel je iets anders?
Ik bedoel iets anders. De Nürburgring werd ooit in 2 delen aangelegd. De Nordschleife en de Südschleife. Ik had me even in de naam vergist, excuus. De Südschleife is 7.7km lang en het geheel maakt de omloop 28.2 km lang.

De Südschleife is heel lang geleden al opgebroken en er is weinig van terug te vinden. De originele omloop zag er zo uit :

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/20/Circuit_N%C3%BCrburgring-2002-vs-1927.svg/1024px-Circuit_N%C3%BCrburgring-2002-vs-1927.svg.png

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jgj82
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:25

jgj82

Ja, maar = nee

asing schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:54:
[...]

Ik bedoel iets anders. De Nürburgring werd ooit in 2 delen aangelegd. De Nordschleife en de Südschleife. Ik had me even in de naam vergist, excuus. De Südschleife is 7.7km lang en het geheel maakt de omloop 28.2 km lang.

De Südschleife is heel lang geleden al opgebroken en er is weinig van terug te vinden. De originele omloop zag er zo uit :

[Afbeelding]
Onmogelijk natuurlijk ivm veiligheid maar dit zou de enige GP zijn waar Williams niet gelapt gaat worden. 13 rondjes Nordschleife.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockeJohn
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 25-07-2021
Wanneer start de kaartverkoop ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 16:10
LockeJohn schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 13:05:
27 mei. dat is registratie. Excuses. Echte kaartverkoop is onbekend.
Door de verwachte populariteit werken we met een aanvraagproces. Racefans die tickets willen kopen, kunnen zich via deze website registreren. De registratieperiode loopt van 27 mei 2019 09:00 uur tot en met 16 juni 2019. Iedereen die zich in deze periode registreert, maakt evenveel kans om tickets te bemachtigen. Registreren is niets meer dan jouw gegevens achterlaten via een formulier dat vanaf 27 mei beschikbaar komt op deze website. Registreren is kosteloos en zonder enige vorm van verplichtingen. Na de registratie periode ontvang je per email de informatie over hoe en per wanneer je tickets aan kan vragen. Als er meer inschrijvingen zijn dan tickets, wordt er geloot. Zijn er na toewijzing nog tickets beschikbaar dan worden deze later in het jaar in een webshop verkocht.

[ Voor 74% gewijzigd door xoniq op 14-05-2019 13:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• asing
jgj82 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 13:05:
[...]

Onmogelijk natuurlijk ivm veiligheid maar dit zou de enige GP zijn waar Williams niet gelapt gaat worden. 13 rondjes Nordschleife.. :+

En dat je er heel heel heel heel erg hard overheen kan blaffen in een race auto bewijst Porsche :

Dus het zou best kunnen :P . Je hebt wel coureurs met titanium cojones nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:54

Pierre

Van nature lui!

LockeJohn schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 13:05:
Het is wel offtopic maar als het net zo gaat als met concerten (wbt infra) dan ben je snel klaar.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppbruins
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16-09 15:45
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D6heyDwWsAA-lTH.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:22
Pierre schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 13:10:
[...]

Het is wel offtopic maar als het net zo gaat als met concerten (wbt infra) dan ben je snel klaar.
Het is een loterij, je kan je al wel (binnenkort) inschrijven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Prins megabril is natuurlijk ook happy.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Destruction schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:46:
[...]

Dat men géén geld wilde neerleggen voor de F1 weet ik, en op dat punt ben ik het geheel met Den Haag eens. Maar dat zouden ze ook met voetbal etc moeten doen. Politie en ME nodig? Vernielingen gepleegd? Stuur de rekening maar naar de (supporters)clubs. Trek die lijn dan door.
Aah oke, ik begrijp het nu, excuses.
Op dat punt ben ik het met je eens, al denk ik dat er ook al veel schades verhaald worden op de clubs.

vwb F1 in Zandvoort, de gemeente betaalt daar ook een groot deel mee aan de infra, maar die is dan ook voor Zandvoort zelf. Ik zie dat niet als een landelijk probleem (wat sommigen roepen 'mijn belastingcenten gaan daarheen'). Tenzij je in Zandvoort of omgeving woont, maar dan heb je er dus ook profijt van. Ik zie dat probleem niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Wie zijn het allemaal? Weet iemand ze op te noemen?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

JB schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 13:18:
[...]

Wie zijn het allemaal? Weet iemand ze op te noemen?
Ik ken er 4 :P De burgermeester, Prins Bernhard, Jan Lammers en die gast van F1

[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-05-2019 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:05
Aan het bierflesje te zien zullen de andere wel sponsoren zijn (Heineken, Jumbo, PON, Volkerwessels).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:27

Player1S

Probably out in the dark

Pierre schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 13:22:
[...]

Ik ken er 4 :P De burgermeester, Prins Bril, Jan Lammers en die gast van F1
Staat John de Mol er ook niet bij? En die knakker van PisswasserHeineken lijkt me ook. En dan nog van dat CM en VolkerWessel iemand.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:54

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Mooi dat hij een 0.0 in de hand houdt.

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 18:45
Mark Priestly was er enkele maanden geleden. Helemaal happy over Zandvoort met zijn zwiepende baan....

BTW: als ik heinichen was zou ik op het strand een gigantische paviljoen bouwen waar alle hospitality kan worden gehouden. Dan is er ruimte voor de teams om alles in het binnenterrein op te bouwen..

[ Voor 44% gewijzigd door wowly op 14-05-2019 13:37 ]

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Laatst online: 19:13

vhal

ಠ_ಠ

asing schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 13:10:
[...]
En dat je er heel heel heel heel erg hard overheen kan blaffen in een race auto bewijst Porsche :

[YouTube: The 919 Tribute Tour: On-board record lap, Nordschleife.]

Was dat niet dezelfde “snelle” Porsche die het ronderecord op Spa verbrak om deze vervolgens hetzelfde jaar bij de eerste FP1 weer te verliezen aan Hamilton :+

Neemt niet weg dat ik het absoluut niet na doe :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maussert
  • Laatst online: 16:37
Pierre schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 13:22:
[...]

Ik ken er 4 :P De burgermeester, Prins Bril, Jan Lammers en die gast van F1
2e van links is Peter de Mönnink, CEO van Talpa Networks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-08 16:30

Jelte,89

Woodworking

Uiterst links, Van Eerd? Jumbo?

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Laatst online: 16-09 16:01
Destruction schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:46:
[...]

Onzin, voetbal clubs hebben sowieso al een groot deel van de beveiliging in eigen hand. Denk aan controle en de stewards. De politie is er alleen voor het bewaken van de openbare orde. Je doet nu net alsof voetbal clubs er baat bij hebben dat er ongeregeldheden zijn, in tegendeel zelfs.

Als er een evenement georganiseerd wordt dan dient te politie hier rekening mee te houden mits dit in de planning en capaciteit past. Dit geldt voor de TT in Assen, voor een voetbal wedstrijd, voor de Nijmeegse vierdaagse, voor Koningsdag en voor menig ander evenement. Dus ook voor de GP op Zandvoort

Of zijn we zo bekrompen geworden dat de politie alleen maar ingezet mag worden voor evenementen waar jij wel intersesse in hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Jelte,89 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 13:47:
Volgens mij is die het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:44

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Jelte,89 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 13:47:
Zeker niet.

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-08 16:30

Jelte,89

Woodworking

Ik bedoelde een zoon van Karel van Eerd...

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Jelte,89 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 13:51:
Ik bedoelde een zoon van Karel van Eerd...
nope ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Blij dat het weer in Nederland is. Maar ben benieuwd wat er allemaal aangepast wordt op circuit, en infrastructuur.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:50

SuBBaSS

-has Ryzen

wowly schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 13:25:
Mark Priestly was er enkele maanden geleden. Helemaal happy over Zandvoort met zijn zwiepende baan....

[YouTube: MP245 - Can Zandvoort Host An F1 Dutch Grand Prix?]

BTW: als ik heinichen was zou ik op het strand een gigantische paviljoen bouwen waar alle hospitality kan worden gehouden. Dan is er ruimte voor de teams om alles in het binnenterrein op te bouwen..
Ze zijn daar al vast hard aan het brainstormen geweest om er weer een hoempapa-heineken-house te kunnen plaatsen (evt. samen met Bernies eigen strandtent).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:05
Ik hoop, nu al het geheimzinnige van het publieke geheim af is, dat de plannen ook snel wat concreter worden en worden gedeeld.

Ben erg benieuwd wat ze nu gaan aanpassen, nieuw gaan bouwen/aanleggen, hoe ze het logistiek en facilitair gaan regelen etc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Senna in 1984 op Zandvoort:

YouTube: Dutch Grand Prix 1984, Zandvoort

Tegenwoordig is het qua veiligheidsmaatregelen wel een stuk beter aangepakt :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mgizmo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:52
Chiron schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 14:15:
Senna in 1984 op Zandvoort:

YouTube: Dutch Grand Prix 1984, Zandvoort

Tegenwoordig is het qua veiligheidsmaatregelen wel een stuk beter aangepakt :X
Bijzonder toch he als je dat soort beelden kijkt. Niet voor te stellen nu. Hoe zullen mijn kinderen wel niet over 20/30 jaar naar onze beelden kijken :X

YouTube: F1 Zandvoort 1980

[ Voor 8% gewijzigd door mgizmo op 14-05-2019 14:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BernardV
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 10:54
asing schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 13:10:
[...]

[YouTube: 2007 F1 on Nurburgring Nordschleife - Nick Heidfeld (Full lap)]

[YouTube: The 919 Tribute Tour: On-board record lap, Nordschleife.]

Voor een normale weg-auto blijft dit met 7:32 ook knap:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5gEdJmIVqLYp]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:21
* nachtnet moet echt heel snel heel veel gaan bijlezen.. :(

@DaniëlWW2 heb je fiets al klaargezet voor 2020?

* nachtnet kijkt wel uit naar de kwalificatie in 2020. Als het net Monaco is, dan is die sessie de sessie die het meest spannend is. Nagelbijten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op dit moment ben ik alleen benieuwd of de 'verdeling' van de kaarten een beetje 'eerlijk' gaat zijn. Zal m'n uiterste best (moeten) doen om er met m'n kleine Max-fan bij te zijn (na vorig jaar Oostenrijk en over een goede maand Duitsland).

Ik had de hoop op een soort 'verspreide' verkoop (VerstappenTravel, F1experiences.com, SportStadion) maar nu maar mee doen met het grote 'inloten' want daar zal het op neer komen ben ik bang...

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

nachtnet schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 14:20:

* nachtnet kijkt wel uit naar de kwalificatie in 2020. Als het net Monaco is, dan is die sessie de sessie die het meest spannend is. Nagelbijten..
Ik kijk meer uit naar de start en dan bocht drie. Dat kan zomaar red flag worden. Kijk hoe die bochten lopen. Bocht een is waarschijnlijk nog wel naast elkaar en dat gaat waarschijnlijk nog net in bocht twee. Nou bocht drie en het halve veld ligt in elkaar. Well done Zandvoort. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
nachtnet schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 14:20:

Men zegt dat Zandvoort echt een meedogenloze bloedsnelle baan is, net als Monaco. Een foutje en je staat in het grind, net zoals dat je in Monaco de muur in gaat.

Hopelijk houden ze dat grind, en asfalteren ze de boel niet plat. Ben vooral benieuwd naar de Luyendijk met de verkanting, hoe scheef die gaat, en de uitloop zal dan ook (fors) verhoogd moeten worden.. anders krijg je vliegende wagens }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 14:24:
[...]

Ik kijk meer uit naar de start en dan bocht 3. Dat kan zomaar red flag worden. Kijk hoe die bochten lopen. Bocht een is waarschijnlijk nog wel naast elkaar en dat gaat waarschijnlijk nog net in bocht twee. Nou bocht drie en het halve veld ligt in elkaar. Well done Zandvoorrt. :+
[YouTube: Take a lap of Zandvoort | Jump on board with Max Verstappen around Circuit Zandvoort]
Dat is Hugenholz die ze sowieso gaan verbreden. Om in het paddock buiten de baan naar het andere gedeelte te komen aan de binnenkant van de tarzan heb je al een red flag voor nodig ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:22
Chiron schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 14:25:
[...]

Men zegt dat Zandvoort echt een meedogenloze bloedsnelle baan is, net als Monaco. Een foutje en je staat in het grind, net zoals dat je in Monaco de muur in gaat.

Hopelijk houden ze dat grind, en asfalteren ze de boel niet plat. Ben vooral benieuwd naar de Luyendijk met de verkanting, hoe scheef die gaat, en de uitloop zal dan ook (fors) verhoogd moeten worden.. anders krijg je vliegende wagens }:O
Peter Dumbreck in de DTM anyone? Man wat ging die hard op z'n plaat uitkomen bos uit... dat is met een F1 gewoon dodelijke afloop met de huidige uitloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

GrooV schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 13:48:
[...]

Onzin, voetbal clubs hebben sowieso al een groot deel van de beveiliging in eigen hand. Denk aan controle en de stewards. De politie is er alleen voor het bewaken van de openbare orde. Je doet nu net alsof voetbal clubs er baat bij hebben dat er ongeregeldheden zijn, in tegendeel zelfs.
Waar schrijf ik dat de clubs er belang bij hebben dat er ongeregeldheden zijn? Wijs het maar aan..
Of zijn we zo bekrompen geworden dat de politie alleen maar ingezet mag worden voor evenementen waar jij wel intersesse in hebt?
Wederom doe je een aanname waaruit blijkt dat je mijn post niet goed gelezen hebt. Geen belastinggeld naar F1 (mijn interesse) is prima, maar doe dat dan ook niet meer naar voetbal. Van het geld dat de staatskas dan overhoudt kan de BTW op de boodschappen weer omlaag, en daar wordt iedereen beter van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Den_S85 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 14:27:
[...]

Peter Dumbreck in de DTM anyone? Man wat ging die hard op z'n plaat uitkomen bos uit... dat is met een F1 gewoon dodelijke afloop met de huidige uitloop.
En dat was nog zonder verkanting, goeie genade wat een klap:

En dit gebeurt er als je bij de Tarzan rechtdoor gaat :+

[ Voor 13% gewijzigd door Chiron op 14-05-2019 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lensent
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16:22
In de F1 zijn crashes niet zo snel meer dodelijk, zie ook Alonso in Melbourne zonder halo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Dan vergeten we Bianchi maar even voor het gemak zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:13
B-Real schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 14:36:
Dat was ook echt omdat de veiligheid van baan / auto niet in orde was. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:44

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

B-Real schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 14:36:
P.K. schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 14:37:
[...]

Dat was ook echt omdat de veiligheid van baan / auto niet in orde was. :+
Dit dus idd.

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Ja dat zal allemaal wel, als je met F1 snelheden op een verkeerde manier crasht is het nog steeds einde oefening.

Kijk ook maar naar de Indycar wat voor klappers daar nog met enige regelmaat gebeuren in kombochten. Dodelijk of zwaar invalide is daar de afgelopen jaren nog wat vaker gebeurt.

Je kunt hierboven zien hoe zo'n klapper een DTM auto maakt een F1 auto gaat nog grofweg 1,5x zo snel op dat punt en als ze dan ook de bocht nog sneller maken dan wil ik niet weten wat er gebeurt als het misgaat. Kortom, ze zullen daar ook goed moeten gaan nadenken over uitloopstroken/grindbakken etc.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:07
Voor de nieuwsgierigen, uiterst links is Jeroen van Glabbeek, CEO van CM.com en tevens mijn baas. CM zal verantwoordelijk zijn voor de verkoop van de tickets voor de GP en het afhandelen van verkoop van drinken en etenswaren via de mobiele telefoon. Er kan dus cashloos betaald worden en tevens zonder pinpas. Gaat allemaal volledig automatisch. Ik weet niet hoeveel ik er van vrij mag geven, maar we hebben het laatst op het werk getest bij een evenement en ik moet zeggen het werkt écht heel prettig.

De toegangsbewijzen zullen dus ook volledig digitaal zijn, er hoeft niets uitgeprint te worden.

Dat CM de GP modern maakt middels software en technologie zou de GoT bezoeker juist warm moeten maken! :)

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Laatst online: 18:48
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 14:24:
Ik kijk meer uit naar de start en dan bocht drie. Dat kan zomaar red flag worden. Kijk hoe die bochten lopen. Bocht een is waarschijnlijk nog wel naast elkaar en dat gaat waarschijnlijk nog net in bocht twee. Nou bocht drie en het halve veld ligt in elkaar. Well done Zandvoort. :+
[YouTube: Take a lap of Zandvoort | Jump on board with Max Verstappen around Circuit Zandvoort]
Het naar voor leggen van de startlijn kan weleens nadelig werken. In Barcelona zag je dat coureurs in bocht 1 allemaal samenkomen door een lange run na bocht 1. Als de run korter is, dan verwacht ik meer kans dat coureurs gewoon "invoegen" en klaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
https://www.autojunk.nl/2019/05/f1-zandvoort-intro

"Hello, and welcome to Amsterdam Beach." :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
De laatste Formule 1 gerelateerde dode was David Ferrer in 2017, in de HIstoric Grand Prix, op jawel, Zandvoort.

Maar in de huidige F1 zie ik het ook niet zo snel meer gebeuren nee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:36
Leviathius schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 14:42:
[...]

Voor de nieuwsgierigen, uiterst links is Jeroen van Glabbeek, CEO van CM.com en tevens mijn baas.
De toegangsbewijzen zullen dus ook volledig digitaal zijn, er hoeft niets uitgeprint te worden.
Kun je vast wel tickets regelen voor GoT'ers O-)

Overigens volledig digitale tickets, neem aan dat er wel een fallback is voor als de mobiele internet netwerken weer eens platliggen wegens teveel mensen op 1 plek O-)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17:02
Als iedereen nou naar Zandvoort gaat, dan ga ik wel naar een rustig Oostenrijk :+

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
  • Laatst online: 19:07
Puc van S. schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 14:44:
[...]

Kun je vast wel tickets regelen voor GoT'ers O-)

Overigens volledig digitale tickets, neem aan dat er wel een fallback is voor als de mobiele internet netwerken weer eens platliggen wegens teveel mensen op 1 plek O-)
Er zullen zelfs geen tickets beschikbaar zijn voor medewerkers helaas ;( ;( ;( (voor zover bekend nu)

Je ticket zal via de mail/sms verzonden worden en bevat een QR code. Je zou die dus gewoon offline op kunnen slaan op je telefoon. Of uitprinten, maar dat hoeft dus in principe niet.

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:13
B-Real schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 14:41:
Ja dat zal allemaal wel, als je met F1 snelheden op een verkeerde manier crasht is het nog steeds einde oefening.

Kijk ook maar naar de Indycar wat voor klappers daar nog met enige regelmaat gebeuren in kombochten. Dodelijk of zwaar invalide is daar de afgelopen jaren nog wat vaker gebeurt.

Je kunt hierboven zien hoe zo'n klapper een DTM auto maakt een F1 auto gaat nog grofweg 1,5x zo snel op dat punt en als ze dan ook de bocht nog sneller maken dan wil ik niet weten wat er gebeurt als het misgaat. Kortom, ze zullen daar ook goed moeten gaan nadenken over uitloopstroken/grindbakken etc.
Ja dat zal zeker. Er zit een enorm verschil tussen een bandenstapel inrijden of met je auto onder een takelwagen kruipen en met je helm die klap opvangen. De hele airbox van die Marussia was verdwenen, dat geeft een indicatie welke klap Bianchi te verduren heeft gehad op zijn hoofd.

Niettemin had ik ook verwacht dat ze meer zouden moeten verbouwen aan de Arie Luyendijk bocht omwille van veiligheid. Aan de buitenkant is het lastig geloof ik, maar had verwacht dat ze de bocht naar 'binnen' zouden verleggen. Zoals op deze 'fake' (!) die ik laatst tegenkwam op reddit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/t2DFxQZr9eGnymya9coW70DD/thumb.jpg
Pagina: 1 ... 14 ... 75 Laatste

Let op:
De Assen vs Zandvoort discussie kan hier achterwege gelaten worden. De keuze is op Zandvoort gevallen en hierdoor is er geen discussiewaarde meer.

Ook kunnen de reacties met 'ik ben ingeloot, maar ik niet', 'ik heb ook kaarten gekocht', 'ik koop geen kaarten, want', 'ik zit in de Tarzanbocht' achterwege gelaten worden, deze voegen niks toe. Hier zal ook strakker op gemodereerd gaan worden.

Voor veelgestelde vragen zie: https://dutchgp.com/faq/

Racetopic: [F1 2021] Race 13 GP van Nederland

De stikstofproblematiek kan hier verder: De stikstofproblematiek: oorzaak, gevolgen en oplossingen