Filmpje confirmed. Het staat nu vast, Hamilton kan er nu na elke race over ophouden
THE GREATEST FANS
[ Voor 8% gewijzigd door Divak op 14-05-2019 11:05 ]
Filmpje confirmed. Het staat nu vast, Hamilton kan er nu na elke race over ophouden
[ Voor 8% gewijzigd door Divak op 14-05-2019 11:05 ]
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
'A unique'Rivanov schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:04:
[...]
Vond je? Vond het maar een amateuristisch filmpje.
Mag Ham volgend jaar eindelijk ook in ons land roepenDivak schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:05:
[...]
Filmpje confirmed. Het staat nu vast, Hamilton kan er nu na elke race over ophouden![]()
THE GREATEST FANS
PSN: McMillan0984
Wat wil jij dan? An unique? Helaas, het is gewoon a unique
Taaltechnisch klopt dat. Als het met een U begint is het A ipv An.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Dat is te kort door de bocht.asing schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:07:
[...]
Ik zou het doen!
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Tl;dr: tickets kopen door te registreren en je krijgt ze toegewezen. Wordt waarschijnlijk loten.Door de verwachte populariteit werken we met een aanvraagproces. Na de registratie periode en bekendmaking van de details over tickets voor de F1 Dutch Grand Prix, ontvang je per email de informatie over hoe en per wanneer je tickets aan kan vragen. Met deze gegevens zoeken wij naar tickets die het beste bij jouw wensen passen. Alleen fans die zich voor … juni hebben geregistreerd, ontvangen deze mail en maken kans om een ticket te bemachtigen. Als er meer inschrijvingen zijn dan tickets, wordt er geloot. Op deze manier hopen wij zoveel mogelijk fans een kans te geven om erbij te zijn!
[ Voor 4% gewijzigd door boe.i op 14-05-2019 11:11 ]
Feitelijk zeg je “joeniek” dus met een “j”. Daarom klopt “a unique”.asing schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:07:
[...]
Ik ook. Zou leuk zijn om mee te maken op Zandvoort hoor, maar heb geen zin om retelang in files te staan.B-Real schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:12:
Overigens denk ik dat de kans groot is dat ik de race gewoon vanaf mijn eigen bank ga kijken
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ik ben wel voor iets als Guts. Je moet dan wel tering lang wachten, maar is wel het meest eerlijk. Tickets worden ook pas vlak voor het event toegewezen.boe.i schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:09:
[...]
Tl;dr: tickets kopen door te registreren en je krijgt ze toegewezen. Wordt waarschijnlijk loten.
Bron: https://dutchgp.com/tickets-2/
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Plus dat je daar nog niks er van ziet ook nog, Zondag nog op de "hoofdtribune" (wat in de huidige staat ook niks voorstelt) gezeten en buiten de paar honderd meter rechte stuk voor je zie je bar weinig van de baan.WhatsappHack schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:14:
[...]
Ik ook. Zou leuk zijn om mee te maken op Zandvoort hoor, maar heb geen zin om retelang in files te staan.
Daarnaast is Spa volgens mij minder lang rijden voor me.
Dat zal bij mij ook niet veel schelen neeWhatsappHack schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:14:
[...]
Ik ook. Zou leuk zijn om mee te maken op Zandvoort hoor, maar heb geen zin om retelang in files te staan.
En mooierWhatsappHack schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:14:
[...]
BronWat worden de prijzen van tickets?
De prijzen voor de F1 Dutch Grand Prix zullen wij binnen enkele weken bekend maken. Wij streven ernaar vergelijkbare prijzen aan te bieden als omliggende Grand Prix, zoals Spa en Silverstone.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
lekker met z'n allen op de fietsGazelle gaat helpen
Fietsenfabrikant Gazelle is een partner van het evenement en zal dus gaan helpen bij de bereikbaarheid van het circuit. "Iedereen is vrij om te komen op de manier zoals je wil, maar we zullen iedereen informeren (lees motiveren) om op andere manieren te komen. Daar zullen onze partners PON (autoimporteur, red) en Gazelle mee helpen."
Lammers over kaartverkoop en bereikbaarheid
"Verkoop tickets zal op normale manier plaatsvinden. Er wordt erg veel aandacht aan besteed dat het voor iedereen bereikbaar is. Marktconforme prijzen. Iedereen kan hier qua mobiliteit komen hoe hij hier wil komen, maar we willen iedereen zo goed mogelijk helpen hier te komen. Mede met Pon en Gazelle. Denk aan in de streek parkeren en hier naartoe fietsen, bijvoorbeeld. We willen de groenste Grand Prix worden, dat is het streven.”
[ Voor 8% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-05-2019 11:22 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Met Heineken als hoofdsponsor zijn ze wel groen genoeg toch
www.google.nl
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Goede tip, mijn ervaring met F1 is dat de organisatie alles dichtzet qua parkeerplaatsen, aanrij routes etc. Maar in de persco hoor ik net dat ze met Gazelle (van Pon) iets gaan verzinnen. Dus fietsen van een parkeerplaats op fietsen van de organisatie zou ook nog kunnen (wel lekker Nederlands).Cheesy schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 10:55:
[...]
Zo omzeil je de drukte wat meer:
https://goo.gl/maps/f6s12M7UzK24kkBm9
Maar dat parkeerterrein zal wel ingepalmd worden door de organisatie
Is natuurlijk een mooie corridor voor de teams etc want je kunt er ook met een auto over rijden..
Wat is daar mis mee (behalve de marketing praat)?Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:20:
[...]
![]()
![]()
![]()
racen met F1, tientallen trucks en vliegtuigvluchten om het mogelijk te maken, maar ondertussen zijn we hartstikke groen hoor !!!![]()
/kansloos
PSN: Sluuz
100x liever dan uren in de file. Met de TT ook gedaan, is top!Sluuz schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:22:
[...]
Wat is daar mis mee (behalve de marketing praat)?
Best prima toch, laatste stukje fietsen.
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 14-05-2019 11:24 ]
Het fietsen is het probleem niet. De grote vraag is achter: staat hij er nog als je weer naar huis wilt.Sluuz schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:22:
[...]
ik ga er niet eens op reageren .. lijkt me beterSluuz schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:22:
[...]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Je bent niet goed wijs als je geen goedkope caféracer meeneemt naar Zandvoort.ThomasG schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:23:
[...]
Het fietsen is het probleem niet. De grote vraag is achter: staat hij er nog als je weer naar huis wilt.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Want die kans is daar veel groter dan bij elk ander evenement / kroeg / etc?ThomasG schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:23:
[...]
Het fietsen is het probleem niet. De grote vraag is achter: staat hij er nog als je weer naar huis wilt.
[ Voor 6% gewijzigd door Cheesy op 14-05-2019 11:26 ]
Formule 1 is al neutraal kwa emmissies sinds 1997. Dus niet alleen marketing, de FIA doet al heel lang aan de nodige compensatie.Sluuz schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:22:
[...]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Xbox Live: Miesjh NL
Ik ga voor 3 kaarten. Ik, m'n vader en m'n zus zullen met zn 3en gaan als t loopt zoals t moet. Desnoods met de trein, of met de auto, we zien t wel.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:22:
Dus, hoe erg blut gaat iedereen die een kaartje zal bemachtigen?
F2 als het goed is wel. die reizen mee met F1 binnen europa.Miesjh schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:27:
Zou ook graag willen weten of de F2 en F3 ook dat weekend gaan rijden.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
[ Voor 10% gewijzigd door mrnn op 14-05-2019 11:29 ]
Daar ben ik ook wel benieuwd naarMiesjh schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:27:
Zou graag willen weten of de F2 en F3 ook dat weekend gaan rijden.
Prima, maar kom dan ook niet met van die smilies dat het kut is...Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:24:
[...]
ik ga er niet eens op reageren .. lijkt me beter
PSN: Sluuz
En all offlinemrnn schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:28:
Ik mis hem even, je zou je pas vanaf 27 mei kunnen registreren maar de de website staat wel dit formulier: http://static.ticketflow....gp/registration-form.html
Als ik mij nu inschrijf en gewoon alles aanvink, maak ik dan ook al kans? En krijg je dan iets willekeurigs toegewezen qua categorie?
EDIT: Pagina is geblokt, denk dat ze hem te vroeg open hadden gezet
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Inderdaad, nog wel te bereiken via:mrnn schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:28:
Ik mis hem even, je zou je pas vanaf 27 mei kunnen registreren maar de de website staat wel dit formulier: http://static.ticketflow....gp/registration-form.html
Als ik mij nu inschrijf en gewoon alles aanvink, maak ik dan ook al kans? En krijg je dan iets willekeurigs toegewezen qua categorie?
EDIT: Pagina is geblokt, denk dat ze hem te vroeg open hadden gezet
of via: http://static.ticketflow....gp/registration-form.htmlCheesy schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:31:
[...]
Inderdaad, nog wel te bereiken via:
https://dutchgp.cmtickets.com/
[ Voor 15% gewijzigd door spartacusNLD op 14-05-2019 11:32 ]
Als dat doorgaat is er ook een groene "EP" in Nederland.ThomasG schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:21:
[...]
Dan hadden ze de Formule E naar Zandvoort moeten halen
Op F1.com stond toen jij het typte al een bericht.loekf2 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:24:
Toch leuk dat er op F1.com nog niets te zien is.
Die is jammer. Ik zie liever een lange run naar de eerste bocht.Cheesy schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:25:
WIJZIGINGEN CIRCUIT:
Lammers over de veranderingen aan het circuit voor de GP van Zandvoort: "Start-finish komt dichter bij de Tarzan te liggen zodat het hele startveld te zien is vanaf de tribune.
Ga maar uit dat dit zo zal zijn. F2 doet alle Europese races en F3 de meeste. Of misschien zetten ze een soort Masters F3 race in het voorprogramma als de reguliere F3 niet rijdt.Miesjh schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:27:
Zou graag willen weten of de F2 en F3 ook dat weekend gaan rijden.
@Cheesy FEBO blijkt Pon te zijnWom schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 10:59:
<knip>
Toch nog redelijk wat sponsoren gevonden zo te zien.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ze zeggen zelf vergelijkbaar met Spa en Silverstone. Die twee zijn echter niet echt vergelijkbaar, Silverstone is een stukkie duurder dan Spa voor zover ik weetDaniëlWW2 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:22:
Dus, hoe erg blut gaat iedereen die een kaartje zal bemachtigen?
Naam en telefoonnummer zijn ook verplicht, dus dat wordt moeilijk.spartacusNLD schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:31:
[...]
of via: http://static.ticketflow....gp/registration-form.html
Wat je dan wel gaat krijgen is dat mensen gewoon met 100 email adressen gaan registreren..
[ Voor 28% gewijzigd door Migrator op 14-05-2019 11:37 ]
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Inderdaad, op twitter waren meer mensen die het verkeerd zagen
FEBO hoort er toch gewoon bij. "Official kaassoufflé partner of the Dutch Grand Prix".
— Jeroen Demmendaal (@mrdemmendaal) 14 mei 2019
Wat ik dan niet begrijp. Wat doen mensen? gewoon heel mei in het weekend boeken?shoombak schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:37:
Vakantiepark hier in Noordwijk (45 min fietsen naar Circuitpark) biedt huisjes aan voor een weekendje 1500,-, normale prijs ligt rond de 500.. gestoord
[ Voor 14% gewijzigd door Suicyder op 14-05-2019 11:39 ]
Niet helemaal waar, in Duitsland is er bijv geen F2 terwijl Hockenheim dat echt wel wilde (vanwege Schumacher jr.)TheBrut3 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:34:
[...]
Ga maar uit dat dit zo zal zijn. F2 doet alle Europese races en F3 de meeste. Of misschien zetten ze een soort Masters F3 race in het voorprogramma als de reguliere F3 niet rijdt.
3 of 10 mei.spartacusNLD schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:38:
[...]
Wat ik dan niet begrijp. Wat doen mensen? gewoon heel mei in het weekend boeken?
We weten toch nog geen datum?
Is het precieze weekend al bekend dan?shoombak schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:37:
Vakantiepark hier in Noordwijk (45 min fietsen naar Circuitpark) biedt huisjes aan voor een weekendje 1500,-, normale prijs ligt rond de 500.. gestoord
En haal het niet in je hoofd te brommeren door het duin, want dat ist VERBOTENshoombak schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:37:
Jij hebt al een een datum terwijl de FOM het zelf nog niet weet?
Volgens de meneer met de snor in Mei voor Monaco. Dus ipv Barcelona, 3 of 10 mei.
Zo heel moeilijk is het niet af te leiden - het is in mei voor de GP van Monaco. Die is gegarandeerd op 24 mei, dus houd je 3, 10 en 17 mei over. Die middelste is imho het meest waarschijnlijk, maar het is wachten op de officiële voorlopige kalender natuurlijk.low_n_slow schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:41:
[...]
Jij hebt al een een datum terwijl de FOM het zelf nog niet weet?![]()
If you choose not to decide, you still have made a choice.
NU.nl: ''woningprijzen in zandvoort en omstreken stijgen enorm''Rev! schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:45:
Als ze slim zijn geven ze mensen die in de buurt wonen voorrang op de kaarten, scheelt weer verkeersproblemen
Je bedoelt; woningen in Zandvoort worden eindelijk weer wat waard.spartacusNLD schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:47:
[...]
NU.nl: ''woningprijzen in zandvoort en omstreken stijgen enorm''
Die snor mag wel even wat beter in z'n pak gezet worden, zeg. Sowieso die stropdas... doe 'm dan helemaal af net als Lammers
om e.o.a. reden vind ik dat een uitstekend ideeRev! schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:45:
Als ze slim zijn geven ze mensen die in de buurt wonen voorrang op de kaarten, scheelt weer verkeersproblemen
Laten we het wel wat realisticher houden: 2021. Volgend jaar rijden ze nog gewoon met dezelfde regels als nu, dus gaat de winst naar een Silver Arrow.ewoud75 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:52:
En nu een gigantische regenboogdroom met een oranje waas: Zandvoort 2020: Max Verstappen start van Pole, rijdt de snelste tijd en wint de Dutch GP! Nederland door het dolle!
Alle gekkigheid op een stok:
WAANZINNIG!! Na 35 jaar weer een Nederlandse GP!!!
Oude tijden? Zo ziet het circuit er volgens mij nog steeds uit :-). Dit gaat een beste logistieke operatie worden om alles af te krijgen. Mooi dat NL weer een race heeft, maar de keuze voor Zandvoort verbaast me nog steeds. Waarom wisselen de races niet om en om. Eerst Assen, want daar is alles zo goed als klaar, jaar daarop Zandvoort enz enz. Wel bizar dat de NS gister al begon te waarschuwen.loekf2 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:24:
Toch leuk dat er op F1.com nog niets te zien is.
Oude tijden... huidige F1 auto's zijn 2x zo breed ?
[Afbeelding]
* Rev! woont ook op fietsafstandP.O. Box schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:53:
[...]
om e.o.a. reden vind ik dat een uitstekend idee
P.O. Box schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:53:
[...]
om e.o.a. reden vind ik dat een uitstekend idee
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Friesland hier. Maar gaat gewoon een trein vanuit mijn stad die kant op, en desnoods waag ik het erop met de auto. Of ik ga met de auto die kant op, dan in de buurt dagparkeren en dan een stukje treinen om file te ontwijken.
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Alle auto's afvangen 5 km voor het circuit, in weilanden laten parkeren en verplichten verder te lopen of fietsen.Darkasantion schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:56:
Het is wel ultiem Nederlands om op de fiets naar het circuit te gaan
Dat vroeg ik mij ook al af. Of er in de aanloop naar het raceweekend er nog rare dingen gaan gebeuren op de 2 toegangswegen naar Zandvoort, blokkades of weet ik veel wat.ppbruins schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:01:
Ben benieuwd hoe alle "klimaatgekkies" hierop gaan reageren.
www.google.nl
PSN: McMillan0984
circuit bezetten. Of als een idioot het circuit oprennen tijdens de race met een spandoekMisteRMeesteR schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:02:
[...]
Dat vroeg ik mij ook al af. Of er in de aanloop naar het raceweekend er nog rare dingen gaan gebeuren op de 2 toegangswegen naar Zandvoort, blokkades of weet ik veel wat.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
James Hunt deed het ook altijd toen hij als commentator werkte. Dan kwam hij met slippers op de fiets naar Silverstone.Darkasantion schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:56:
Het is wel ultiem Nederlands om op de fiets naar het circuit te gaan
Combineert mooi met andere sponsor Heineken...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Zwaar in Zandvoort investeren en dan maar om de twee jaar een GP organiseren is waarschijnlijk niet interessant.e.looijenga schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:54:
[...]
Oude tijden? Zo ziet het circuit er volgens mij nog steeds uit :-). Dit gaat een beste logistieke operatie worden om alles af te krijgen. Mooi dat NL weer een race heeft, maar de keuze voor Zandvoort verbaast me nog steeds. Waarom wisselen de races niet om en om. Eerst Assen, want daar is alles zo goed als klaar, jaar daarop Zandvoort enz enz. Wel bizar dat de NS gister al begon te waarschuwen.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Ik zie de buitenlandse media al losgaan. Denkt straks de hele wereld dat we naast overal heen kunnen schaatsen ook naar de andere kant van het land fietsen.Suicyder schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:58:
[...]
Alle auto's afvangen 5 km voor het circuit, in weilanden laten parkeren en verplichten verder te lopen of fietsen.
En dan foto's van de stalling ter promotie *groenste F1 GP ooit*
ISaFeeliN schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:08:
Laten we allemaal even niet vergeten dat we dit echt wel aan de Verstappens hebben te danken!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq