vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Precies want als je oranje draagt ben je een tokkie!-tom-562 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 09:26:
[...]
Mijn god, wordt er eens een F1 race georganiseerd, is het nog steeds niet goed en blijven de eckte F1 connaisseurs thuis. Want 'oranje Tokkies'

Wat volkomen onterecht is laten ze dat geld maar bij de clubs vandaan halen !Lensent schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 08:51:
Als je ziet hoeveel een spelletje voetbal de belastingbetaler kost gedurende een jaar
"Beautiful Clean Coal"
...nou maar wel een monarchist en of dat nou zo fantastisch isPerox schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 09:28:
[...]
Precies want als je oranje draagt ben je een tokkie!

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Tokkies komen niet, want die kennen dat niet betalen.Perox schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 09:28:
[...]
Precies want als je oranje draagt ben je een tokkie!
Of je kunt straks je kaartjes bij elkaar sparen met Heineken bier bij de Jumbo.
Nu voor 500 zegels en 50 euro bijbetaling één toegangskaartje.
[ Voor 9% gewijzigd door rimave op 14-05-2019 09:36 ]
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
En met wat creatief denken kun je ook veel oplossen (verplichte pendelbussen, toegang met timeslots, etc).
Typisch Nederlands om hier weer een probleem van te maken, op Spa en Paul Ricard is het altijd een drama en komt uiteindelijk ook iedereen weer thuis.
Zie even geen reden waarom? Zie Vettel dat eerder doen.Holkers schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 09:37:
Zou mooi zijn als Max aan het einde van het seizoen zegt ermee te stoppen
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Zou pas wat zijn als hij in de eerste bocht er al uit ligt.Holkers schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 09:37:
Kun je na de race wel mooi vlot weg denk ik

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Holkers schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 09:37:
Iets met, sarcasmeIllegal_Alien schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 09:38:
[...]
Zie even geen reden waarom? Zie Vettel dat eerder doen.

[ Voor 33% gewijzigd door MuVo op 14-05-2019 09:39 ]
Die ferry kan prima naar het noorden vertrekken mijns inziens (mijn familie zijn schippers maar dat maakt mij geen expert). Maar Zandvoort heeft geen haven. Klaar en end of story toch?bonzz.netninja schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 09:26:
[...]
Je gaat niet met die grote ferry de kust bevaren ( kustvaart ). Die ferry is gemaakt voor de oversteek. En trouwens...ook die heeft bij Noord/westenwind ook wel wat deining te pakken. Maar voor dat die grote boot op stoom is () is die al bij Rotterdam.
Voor zo'n klein stukje heb je een kleiner bootje nodig, met ook veel minder diepgang, want rond de kust is het niet zo diep, en je wilt niet helemaal de zee op moeten.
[ Voor 25% gewijzigd door LucyLG op 14-05-2019 09:40 ]
Sarcasme-meter kapot?Illegal_Alien schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 09:38:
[...]
Zie even geen reden waarom? Zie Vettel dat eerder doen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Gewoon eens evenementen houden die wel kostendekkend zijn ipv geld te verspillen aan een kontrakt voor 3 jaar ?kevlar01 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 09:03:
Als je ziet hoe verpauperd Zandvoort er uit ziet, los van de infrastructuur (centrum / boulevard etc) dan is het juist mooi dat dit georganiseerd wordt. Zandvoort (het dorp) kan echt wel een facelift gebruiken.
Mensen die zuur reageren dat het allemaal belastinggeld kost moeten niet zeiken.
Moeten we in NL dan ook geen EK of Olympische Spelen organiseren? Of andere spraakmakende evenementen? Lekker het land saai houden, niks veranderen en geld op de bank houden, dat klinkt veel beter inderdaad....
Als je ziet voor hoeveel jaar Assen een kontrakt heeft voor de Motogp (in 2016 afgesloten voor 10 jaar) en je ziet hoe de mensen daar lokaal en van het circuit daar met een toekomstvisie werken en niet jammeren om overheidsgeld .
In Zandvoort is totaal geen planning en wordt gedacht dat als er geld tekort komt ze wel even bij de overheid kunnen aankloppen .
Nogmaals een F1 in Nederland is totale onzin op deze manier !
"Beautiful Clean Coal"
En dit alles is gebaseerd op??leekers schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 09:39:
[...]
Gewoon eens evenementen houden die wel kostendekkend zijn ipv geld te verspillen aan een kontrakt voor 3 jaar ?
Als je ziet voor hoeveel jaar Assen een kontrakt heeft voor de Motogp (in 2016 afgesloten voor 10 jaar) en je ziet hoe de mensen daar lokaal en van het circuit daar met een toekomstvisie werken en niet jammeren om overheidsgeld .
In Zandvoort is totaal geen planning en wordt gedacht dat als er geld tekort komt ze wel even bij de overheid kunnen aankloppen .
Jij hebt de contracten gezien? Jij bent bij de besprekingen geweest?
man man man, laten we voor de verandering gewoon even afwachten en zien wat er uit de hoge hoed komt en hoe de eerste race verloopt.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Is allang bekend 3 jaar vast en Zandvoort kan verlengen voor 2 jaar dus zoals ik zei 44 miljoen tot op dit moment en dat gaat nog ee veelvoud worden voor 2020 TOTALE WAANZIN !Player1S schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 09:41:
[...]
En dit alles is gebaseerd op??
Jij hebt de contracten gezien? Jij bent bij de besprekingen geweest?
man man man, laten we voor de verandering gewoon even afwachten en zien wat er uit de hoge hoed komt en hoe de eerste race verloopt.
"Beautiful Clean Coal"
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
De persconferentie moet nog komen dus het is helemaal niet bekent dat het om 3+2 gaat.leekers schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 09:43:
[...]
Is allang bekend 3 jaar vast en Zandvoort kan verlengen voor 2 jaar dus zoals ik zei 44 miljoen tot op dit moment en dat gaat nog ee veelvoud worden voor 2020 TOTALE WAANZIN !
Geen geruchten/meningen presenteren als feiten.
Cheesy schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 09:04:
[...]
Goed gezien,
Heineken, Febo, Volkerwessels, Talpa Network.
Febo heeft ook een racing team, dus die zijn wel bekend in de autosport.
De Formule 1 komt definitief terug naar Zandvoort. Dat wordt vanochtend bekendgemaakt. Heineken wordt titelsponsor van de Formule 1 Heineken Dutch Grand Prix. Ook Jumbo en Ziggo Sport zouden sponsors worden.Player1S schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 09:46:
[...]
De persconferentie moet nog komen dus het is helemaal niet bekent dat het om 3+2 gaat.
Geen geruchten/meningen presenteren als feiten.
Heineken stapte drie jaar geleden in de Formule 1 en voegt Zandvoort toe aan de rij races in China, Brazilië en Italië waar het bedrijf al hoofdsponsor is. Heineken is al partner van het Circuit Zandvoort. Ook Jumbo, persoonlijk sponsor van F1-coureur Max Verstappen, en Ziggo, onderdeel van Formule 1-eigenaar Liberty Media, zouden instappen.
De Formule 1-race komt na 35 jaar voor tenminste drie jaar weer terug naar Zandvoort. In 2020 zal de race waarschijnlijk in het eerste weekend van mei gereden worden. Aan de plannen is meer dan twee jaar gewerkt door de eigenaar van het circuit Prins Bernhard van Oranje jr., samen met zijn zakenpartner Menno de Jong. Voormalig F1-coureur Jan Lammers wordt sportief directeur.
Om de GP te mogen organiseren is er naar schatting 40 miljoen euro nodig. Daarvan gaat 20 miljoen naar de organisatie van de races Formula One Management (FOM). Daarnaast moet er eenmalig ongeveer tien miljoen geïnvesteerd worden in de infrastructuur van het circuit (pitstraat, hoofdtribune, uitloopstroken). De kosten van de organisatie van het evenement zelf liggen tussen 2,5 en 5 miljoen euro. De gemeente Zandvoort steunt de plannen met 4 miljoen euro.
Voor de Nederlandse organisatie moeten de inkomsten vooral uit entreegelden en catering komen. Wat betreft bezoekersaantallen worden in verschillende media cijfers genoemd die variëren van 200.000 tot zelfs 300.000 bezoekers in drie racedagen. Met zo'n 150.000 bezoekers zou de organisatie uit de kosten zijn. De grote sponsorcontracten, zoals met global partners Heineken, DHL, Pirelli, Emirates en Rolex, lopen via FOM zelf. De organisatie zelf heeft verschillende sponsorpakketten in de aanbieding die in grootte variëren van 0,5 tot 1 miljoen euro in de hoogste categorie en 0,2 tot 0,5 miljoen in de categorie daaronder.
"Beautiful Clean Coal"
Schitterend hoe mensen denken te weten wat er allemaal besproken is en wat er allemaal veranderd moet worden. Of zelfs weten waar de centen vandaan komen.leekers schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 09:39:
[...]
Gewoon eens evenementen houden die wel kostendekkend zijn ipv geld te verspillen aan een kontrakt voor 3 jaar ?
Een wereld evenement als een F1 race is niet alleen voor Zandvoort goed, heel Nederland wordt wereldwijd nog meer op de kaart gezet. Dit is niet in een simpele P&L Excel weer te geven. Was het maar zo makkelijk.
EK2020 kost ook bakken met geld maar daar hoor je niemand over?
leuk voor je assen krijgt ook belasting centen(want krijgen subsidie) dus wat je nu benoemd is een kul argument.leekers schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 05:20:
[...]
Hij geeft wel een punt hier belastinggeld gebruiken om een klein deel ban de bevolking gelukkig te maken is nooit een goede zaak natuurlijk .
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Zou de race trouwens onder die wet vallen die bepaald dat bepaalde evenementen, bv zoals EK/WK, op een open net te zien moet zijn?
En dat verEngelsen is typisch Nederlands gezien onze status in de internationale handel.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Spotmatic schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 10:07:
Ik zie Ziggo daar trouwensw niet staan, bij de mede-sponsors. Of kijk ik niet goed?
En dat verEngelsen is typisch Nederlands gezien onze status in de internationale handel.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Sorry sarcasmemeter thuis gelaten...
125k mensen die gemiddeld 2 dagen bezoeken.LucyLG schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 08:06:
[...]
Wat bedoel je? Indien de helft aankomt is het prima?
Volledig me eens, ik had gehoopt op een "Grote Prijs van Nederland" of "Grand Prix van Nederland/the Netherlands", maar helaas.Player1S schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 10:06:
Jammer dat de naam zo verEngelst is. Menig ander land doet het gewoon in hun eigen taal.
Zou de race trouwens onder die wet vallen die bepaald dat bepaalde evenementen, bv zoals EK/WK, op een open net te zien moet zijn?
De grote prijs van HollandiaHerax10NL schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 10:18:
[...]
Volledig me eens, ik had gehoopt op een "Grote Prijs van Nederland" of "Grand Prix van Nederland/the Netherlands", maar helaas.
Ben benieuwd wanneer we de kaarten kunnen krijgen en hoe duur ze worden, ga zeker proberen om er heen te gaan,
YouTube: KIJK STRAKS LIVE: Persconferentie over terugkeer Formule 1 op ZandvoortIllegal_Alien schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 10:21:
Durf het bijna niet te vragen, maar iemand een idee waar die persco wordt uitgezonden?
O.a. hier.Illegal_Alien schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 10:21:
Durf het bijna niet te vragen, maar iemand een idee waar die persco wordt uitgezonden?
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
YouTube: KIJK STRAKS LIVE: Persconferentie over terugkeer Formule 1 op ZandvoortIllegal_Alien schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 10:21:
Dan zou ik als ik jou was NU al gaan reserverenRudolf schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 10:21:
Als de kaartjes enigszins te betalen zijn dan ga ik, en pleur ik mijn vouwwagen wel een lang weekend op een camping in de buurt. (Als dat lukt)
Als je de berichten hoort is ie al te laat. Of mag straks 5-voudige betalen.Bart_GR schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 10:22:
[...]
Dan zou ik als ik jou was NU al gaan reserveren
https://www.nhnieuws.nl/n...r-formule-1-races-in-2020Chakotay schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 10:24:
@Bart_GR alles dat ik tot nu toe gecheckt heb (centerparcs o.a.) heeft hun reserveringen voor heel mei 2020 nog dicht staanIk gok dat dat vanmiddag weer open gaat, maar dan met het viervoudige van de normale prijs.
Ja hallo! Je moet ook nog terug fietsen heBart_GR schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 10:25:
@Chakotay of fietsen mee nemen, en op iets meer afstand van Zandvoort gaan zitten. Campings in een straal van 25km rondom Zandvoort is prima te fietsen !
Zodat de race ook op een open kanaal te zien is.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat vroeg ik me eerder al af. Valt deze race, net als een EK/WK onder de wet dat deze op een openbaar net te zien moet zijn?Rivanov schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 10:27:
Mogelijk de race ook op SBS6 of Veronica aangezien Talpa als partner aangeschreven staat?
Zodat de race ook op een open kanaal te zien is.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
[Twitter: https://twitter.com/maartenedel/status/1128213181665566720]
[ Voor 74% gewijzigd door spartacusNLD op 14-05-2019 10:32 ]
Nee, Ziggo Sport (Kanaal 14) kun je enkel bekijken als je Ziggo als kabelaansluiting hebt.naitsoezn schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 10:29:
Ziggo Sport is ook gewoon openbaar als Ziggo dat wil en/of als de regelgeving dat voorschrijft.
met de embed-tag;spartacusNLD schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 10:29:
![]()
https://twitter.com/maartenedel/status/1128213181665566720
hoe doe je tweets insluiten op t forum hier?
[Twitter: https://twitter.com/maartenedel/status/1128213181665566720]
[ Voor 11% gewijzigd door Gunner op 14-05-2019 10:32 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Kanaal 14 is maar één kanaal van Ziggo Sport (inderdaad het kanaal dat opengesteld is voor Ziggo-abonnees). Maar Ziggo Sport kun je ook gewoon een abo op krijgen met een andere provider en dus kan Ziggo dat kanaal ook één weekendje opengooien voor iedereen. Doen ze trouwens wel vaker.Rivanov schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 10:30:
[...]
Nee, Ziggo Sport (Kanaal 14) kun je enkel bekijken als je Ziggo als kabelaansluiting hebt.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
[ Voor 6% gewijzigd door TakeAway op 14-05-2019 10:32 ]
YouTube: KIJK STRAKS LIVE: Persconferentie over terugkeer Formule 1 op ZandvoortTakeAway schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 10:32:
Is niet live te volgens https://www.nhnieuws.nl/n...er-formule-1-op-zandvoort op verzoek van FOM.
Beetje tegenstrijdig...
[ Voor 3% gewijzigd door Extigo op 14-05-2019 10:34 ]
Inmiddels achterhaald en uit de laatste tweet blijkt dat deze op verzoek van de FOM niet live te volgen zal zijn.
Ja precies. Of in de buurt van een stationnetje zodat je het laatste stukje met de trein kan ofzo.Bart_GR schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 10:25:
@Chakotay of fietsen mee nemen, en op iets meer afstand van Zandvoort gaan zitten. Campings in een straal van 25km rondom Zandvoort is prima te fietsen !
Met wedstrijden van Ajax in de voorrondes van de champions league was dat inderdaad het geval, al was dat wel omdat het vastgelegd is dat het op een open net uitgezend moet worden.naitsoezn schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 10:31:
[...]
Kanaal 14 is maar één kanaal van Ziggo Sport (inderdaad het kanaal dat opengesteld is voor Ziggo-abonnees). Maar Ziggo Sport kun je ook gewoon een abo op krijgen met een andere provider en dus kan Ziggo dat kanaal ook één weekendje opengooien voor iedereen. Doen ze trouwens wel vaker.
Dus misschien is dit verplicht in ieder land? Wanneer de rechten bij een aanbieder achter een decoder liggen, dat de 'eigen' race ook FTA moet worden uitgezonden.
[ Voor 28% gewijzigd door Rivanov op 14-05-2019 10:41 ]
ik ga waarschijnlijk met de auto naar de Ikea Haarlem, en vanaf daar met de fiets. Desnoods koop ik nog een hotdog bij de ikea, zodat ik als klant daar op de parkeerplaats sta.Rudolf schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 10:34:
[...]
Ja precies. Of in de buurt van een stationnetje zodat je het laatste stukje met de trein kan ofzo.
7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8
Zie daarom mijn eerdere post waarin ik pleit voor een dikke pier, zodat die bootjes kunnen aanleggenLucyLG schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 09:39:
[...]
Die ferry kan prima naar het noorden vertrekken mijns inziens (mijn familie zijn schippers maar dat maakt mij geen expert). Maar Zandvoort heeft geen haven. Klaar en end of story toch?
Ok helder. Klinkt leuk.bonzz.netninja schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 10:45:
[...]
Zie daarom mijn eerdere post waarin ik pleit voor een dikke pier, zodat die bootjes kunnen aanleggen
https://www.ad.nl/formule...-hebben-gewacht~a4917de7/
Nog steeds vaag dat Talpa media (?) partner is. Dacht dat F1 zelf de beelden verzorgde. Ziggo heeft t/m 2021 de rechten.
Volker Wessels snap ik, die herontwikkelen ws het circuit, schieten het voor etc.
[ Voor 39% gewijzigd door loekf2 op 14-05-2019 10:51 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Mag niet van FOMloekf2 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 10:49:
Dus geen livestream ? Bizar in 2019. AD is wel present:
https://www.ad.nl/formule...-hebben-gewacht~a4917de7/
Nog steeds vaag dat Talpa media (?) partner is. Dacht dat F1 zelf de beelden verzorgde. Ziggo heeft t/m 2021 de rechten.
Is nu online gehaald.
WTF beginnen ze aan dat de FOM nu al dicteert wat wel en niet mag..
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ben bang dat het richting Haarlem ook al vaststaat. Het probleem is niet alleen het laatste stukje, ook tussen Amsterdam en Haarlem houdt het niet over qua weg. Ik ga vast oefenen op de racefiets denk ik, 30 km terugfietsen na 3 dagen GPKorras schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 10:42:
[...]
ik ga waarschijnlijk met de auto naar de Ikea Haarlem, en vanaf daar met de fiets. Desnoods koop ik nog een hotdog bij de ikea, zodat ik als klant daar op de parkeerplaats sta.
[ Voor 79% gewijzigd door Migrator op 14-05-2019 11:03 ]
Massaal parkeren op Langevelderslag en stukje fietsen door de prachtige (Waterleiding) duinenErapaz schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 10:53:
[...]
Ben bang dat het richting Haarlem ook al vaststaat. Het probleem is niet alleen het laatste stukje, ook tussen Amsterdam en Haarlem houdt het niet over qua weg. Ik ga vast oefenen op de racefiets denk ik, 30 km terugfietsen na 3 dagen GP
Als zou dit parkeerplaats ook al snel vol staan..
www.google.nl
Prorail, ga dat boemel lijntje tussen Haarlem en Zandvaart maar 2 x 2 sporen maken.
Zo omzeil je de drukte wat meer:Erapaz schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 10:53:
[...]
Ben bang dat het richting Haarlem ook al vaststaat. Het probleem is niet alleen het laatste stukje, ook tussen Amsterdam en Haarlem houdt het niet over qua weg. Ik ga vast oefenen op de racefiets denk ik, 30 km terugfietsen na 3 dagen GP
https://goo.gl/maps/f6s12M7UzK24kkBm9
Maar dat parkeerterrein zal wel ingepalmd worden door de organisatie
Is natuurlijk een mooie corridor voor de teams etc want je kunt er ook met een auto over rijden..
[ Voor 5% gewijzigd door Cheesy op 14-05-2019 10:56 ]
Het voordeel is dat de wind 's ochtends naar de zee toe staat en 's middags/'s avonds landinwaarts. Het is dus prima te doen op de fiets, als ze de fietspaden niet ook afsluiten of dat er een file ontstaat op de fietspadenErapaz schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 10:53:
[...]

"When you grow up your heart dies"
Asetto Corsa heeft m ook, volgens mij gewoon officieel.Player1S schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 10:54:
Voor de gamers, volgens mij gaat F1 2020 de 2e game ooit zijn waar Zandvoort officieel in zit. De vorige was Grand Prix Legends. Of mis ik een game? (mods reken ik niet mee)
Die gebruiken ze bij het F1 cafe op Ziggo.
Ah ok, 3e game dandutchgio schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 10:56:
[...]
Asetto Corsa heeft m ook, volgens mij gewoon officieel.
Die gebruiken ze bij het F1 cafe op Ziggo.
Daar kunnen nog geen 1000 auto's staan en is nog 30 min fietsen vanaf daarMisteRMeesteR schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 10:54:
[...]
Massaal parkeren op Langevelderslag en stukje fietsen door de prachtige (Waterleiding) duinen
Als zou dit parkeerplaats ook al snel vol staan..
Toch nog redelijk wat sponsoren gevonden zo te zien.
[ Voor 38% gewijzigd door Wom op 14-05-2019 11:01 . Reden: Beter eerst gezocht :X ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
6. Meerdere malen afgedrukt.Wom schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 10:59:
[Afbeelding]
Toch nog redelijk wat sponsoren gevonden zo te zien.
Ik hoor net dat je volgend jaar mei een heleboel nieuwe vrienden hebt
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Filmpje in tweet.
[ Voor 14% gewijzigd door Cheesy op 14-05-2019 11:01 ]
Vond je? Vond het maar een amateuristisch filmpje.rammes schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:04:
gave intro
De Assen vs Zandvoort discussie kan hier achterwege gelaten worden. De keuze is op Zandvoort gevallen en hierdoor is er geen discussiewaarde meer.
Ook kunnen de reacties met 'ik ben ingeloot, maar ik niet', 'ik heb ook kaarten gekocht', 'ik koop geen kaarten, want', 'ik zit in de Tarzanbocht' achterwege gelaten worden, deze voegen niks toe. Hier zal ook strakker op gemodereerd gaan worden.
Voor veelgestelde vragen zie: https://dutchgp.com/faq/
Racetopic: [F1 2021] Race 13 GP van Nederland
De stikstofproblematiek kan hier verder: De stikstofproblematiek: oorzaak, gevolgen en oplossingen