Van het weekend toch maar na lang spieken besloten om me aan de docker setup te wagen en na wat gepiel toch gelukt om alles draaiende te krijgen (ook de importer) zonder gekke foutmeldingen.
Nu ben ik een beetje aan het spelen met het systeem en heb ik voor het gemak transacties vanaf 1-2-25 ingeladen om te kijken hoe alles werkt (rekeningen aanmaken, transacties en tags etc.).
Ik zou het eigenlijk in gebruik willen nemen vanaf 1-1-25 dit jaar, is het dan slimmer om alle transacties in 1x in te lezen of kan dat ook staps gewijs?
Ik ben wel nog beetje zoekend hoe ik moet omgaan met mijn spaardoelen (ING) die ik gebruik als reserveringen (declaraties van werk die later geïncasseerd worden dat soort zaken), heb de voornaamste nu als asset account aangemaakt. Klopt het dat er voor je Asset account (spaar) dan ook expense account is of heb ik mezelf nu al in de nesten gewerkt
?
Nu ben ik een beetje aan het spelen met het systeem en heb ik voor het gemak transacties vanaf 1-2-25 ingeladen om te kijken hoe alles werkt (rekeningen aanmaken, transacties en tags etc.).
Ik zou het eigenlijk in gebruik willen nemen vanaf 1-1-25 dit jaar, is het dan slimmer om alle transacties in 1x in te lezen of kan dat ook staps gewijs?
Ik ben wel nog beetje zoekend hoe ik moet omgaan met mijn spaardoelen (ING) die ik gebruik als reserveringen (declaraties van werk die later geïncasseerd worden dat soort zaken), heb de voornaamste nu als asset account aangemaakt. Klopt het dat er voor je Asset account (spaar) dan ook expense account is of heb ik mezelf nu al in de nesten gewerkt
:strip_exif()/f/image/iB9fpGmvqsDEiYnlIBQQEE1V.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/pV2Oyg2Bakmu7OLCpcT8q18y.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/73IWkRPheue5jXuS1N4rZDOe.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ANegrv4AEVCs2bbI4JarKoBt.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/7Q1vZYdLqyGjDJJP8MXrM6Mg.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/KaQMnMnbuGdeUDrv0vtAXVjF.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BH6Pc5lly3rinvCfqcipvodM.png?f=user_large)
/f/image/gF8Ow3dRIrTFjclQHdSQ8KEF.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/YnRb9Jp9oSsBFUNxDNr6sfWP.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/fmyV6hfYm9koM4yFZW7ylnj0.png?f=fotoalbum_large)