Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +28Henk 'm!

• Firefly III
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
Topicstarter
Op verzoek van velen een apart topic voor mijn vreselijk geniale (*kuch*) tool voor je persoonlijke financiën, "Firefly III".

Handige links

Firefly III website
Firefly III op GitHub
Documentatie
Link naar de laatste releases
Issue tracker
Firefly III op reddit
Firefly III op Twitter
Firefly III op Facebook (doe ik weinig mee)
Changelog van elke versie

Doel van dit topic:

• Algemene vragen, ditjes en datjes, lofzang en klachten.
• Installatie- en implementatievragen: Firefly III komt met opzet niet met een "Wordpress"-achtige installatie dus de drempel is wat hoog voor veel mensen.
• Financiele workflow en geldbeheer. Firefly III is gebouwd met mijn eigen financiele workflow in ogenschouw en die hoeft niet bij jou te passen. Stel dus gerust de vraag "hoe doe je dat?". Pas op, het antwoord kan zijn: dat kan niet.
• Bugs. Er zitten genoeg bugs in Firefly III dus meld ze vooral als je ze vindt. Hiervoor geldt wel dat ze ook op GitHub moeten komen te staan want dat is handig voor mijn workflow. Maar dat kan ik evt. zelf wel dus geen zorgen.
• Nieuwe features. Als je een briljant idee hebt voor Firefly III meldt het dan vooral. Houd er wel rekening mee dat het antwoord "nee" kan zijn.

Ik ben er zelf niet altijd maar schroom niet om me te pingen via andere kanalen zoals Twitter, reddit of mail (links volgen).

Denk je dat je vraag van algemene aard is, kijk dan in het "programma's om geld te beheren"-topic of open een algemeen topic in dit forum of elders.

Oh, en voordat mensen roepen dat dit spem is, het mocht van de modjes. :*)

Debug mode aanzetten
Hiermee logt Firefly III extra veel en krijgen de foutschermen ook meer info. Instructies op GitHub.

[Voor 42% gewijzigd door Firefly III op 20-01-2019 13:25]

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True