Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mac1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-08 11:04
timjong93 schreef op maandag 3 december 2018 @ 12:06:
Er is net een testbericht van NL Alert verstuurd zijn er mensen die deze wel binnen hebben gekregen op een 6T? Ik namelijk niet, onder messages->settings->wireless alerts->settings staat alles aan.
Hier niet ontvangen op een 6T met default settings via T-Mobile. Collega met iPhone 5S heeft ook niks ontvangen. Collega met Samsung wel.
Op mijn 3T ontving ik ze wel altijd.
demonic schreef op maandag 3 december 2018 @ 13:25:
De mensen die hem binnen hebben gekregen.

Zijn jullie toevallig developer op je telefoon? en heb je de optie "CMAS Test broadcasts" zelf aan gezet.
Deze optie was bij mij niet zichtbaar tot ik mezelf developer had gemaakt. Toen was de optie zichtbaar en deze lijkt bij default UIT te staan. |:( 8)7
Bedankt voor de tip. Heb hem meteen aangezet, al is het bericht door andere mensen met default settings via dezelfde provider gewoon ontvangen.

[ Voor 38% gewijzigd door mac1987 op 03-12-2018 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:34
mac1987 schreef op maandag 3 december 2018 @ 15:59:
[...]

Hier niet ontvangen op een 6T via T-Mobile. Collega met iPhone 5S heeft ook niks ontvangen. Collega met Samsung wel.
Op mijn 3T ontving ik ze wel altijd.
Ik heb hem op mijn 6T met T-mobile wel ontvangen, en zelf niet bewust iets ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demol88
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-09 13:51
Anonymoussaurus schreef op maandag 3 december 2018 @ 14:24:
[...]

Kan ook via Oxygen Updater. Daarin staat hij al.
Bij de Oxygen Updater loop ik nog steeds tegen die network error aan helaas. Bij de vorige update hadden jullie een aparte direct link voorzien, enige mogelijkheid om deze opnieuw te plaatsen voor de nieuwe update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cloclo100 schreef op maandag 3 december 2018 @ 15:19:
[...]

Ik krijg altijd de melding dat de download niet lukt.
demol88 schreef op maandag 3 december 2018 @ 16:13:
[...]

Bij de Oxygen Updater loop ik nog steeds tegen die network error aan helaas. Bij de vorige update hadden jullie een aparte direct link voorzien, enige mogelijkheid om deze opnieuw te plaatsen voor de nieuwe update?
Yep, ook die download error is een heel vervelend probleem. Lijkt iets aan OnePlus z'n kant te zijn. Laatst getest met versie 1 van onze app en zelfs toen gaf hij die error ook.

Ik heb de opdracht gegeven om contributors de link apart te plaatsen in de changelog, mocht de download falen.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troubled
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 05-08 19:23
Pierre schreef op maandag 3 december 2018 @ 15:55:
[...]

Welke app gebruik je daarvoor als ik vragen mag?
NordVPN. Is wel betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12:24
Cloclo100 schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:34:
[...]

Vergelijk jij nu echt een 6T met een Pixel 2? En alle andere redenen voor een telefoonkeuze naast de camerakwaliteit? Iets van appelen met peren..
Volgens mij heb ik het over camera kwaliteit. Beetje raar om dan de bezels te vergelijken, niet? Maar snap niet wat er nu zo moeilijk gedaan wordt.
Ik geef aan dat er echt betere telefoons te vinden zijn. En daar is niets mee gelogen. Dat jij dan prijs-kwaliteit wilt vergelijken is pas iets met appels en peren.

Daarnaast wordt het nu wellicht wat offtopic. Dus laat mensen in hun waarde en geef ruimte voor discussie. En accepteer dat niet iedereen dezelfde visie heeft. Doe ik ook.

[ Voor 12% gewijzigd door soskes op 03-12-2018 20:08 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53
Modbreak:Ok, de discussie over welk toestel welke camera etc stoppen we bij deze. Iedereen heeft zijn/haar eigen voorkeuren dus daar wordt nooit een concensus over bereikt. Berichten die hier vanaf nu op doorgaan worden direct verplaatst naar de donkere krochten van dit forum.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12:24
Is er overigens iemand die ook de app shelter gebruikt? Ik vermoed dat dit een boosdoener voor mij is die zorgt dat er soms spontane reboots veroorzaakt.
Ik gebruik hem om mijn privé en werk accounts gescheiden te houden. Lijken random reboots the zijn en niet bij bepaalde apps. Maar sinds ik deze erop heb staan klapt de telefoon er soms uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:29
[...]

Secure VPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:45

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

[...]

HellStorm666 schreef op maandag 3 december 2018 @ 14:22:
[...]

Nice.
Gewoon de OTA opvragen werkte helaas niet.
VPN naar Duitsland gemaakt met Windscribe (gewoon de gratis versie) en daarna werkte de OTA direct. 2 min later de update al draaien :)

Zo 1,2,3 nog niet echt veranderingen kunnen vinden/merken.
Had al geen problemen met BT en t geluid er van (Sony MDR-1000x met LDAC) was altijd al erg goed.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 21:13
Heeft iemand enige beeld in hoeverre het gebruik van de Dual SIM optie leidt tot extra batterij consumptie op de Oneplus 6T?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:09

WCA

RutgerFR schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 14:06:
Heeft iemand enige beeld in hoeverre het gebruik van de Dual SIM optie leidt tot extra batterij consumptie op de Oneplus 6T?
Ik merk geen noemenswaardig verschil. Heb er 2x T-mobile in zitten.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoC
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online

WoC

demonic schreef op maandag 3 december 2018 @ 13:25:
Zijn jullie toevallig developer op je telefoon? en heb je de optie "CMAS Test broadcasts" zelf aan gezet.
Deze optie was bij mij niet zichtbaar tot ik mezelf developer had gemaakt. Toen was de optie zichtbaar en deze lijkt bij default UIT te staan. |:( 8)7
Ik heb het testbericht maandag niet binnengekregen (6T Vodafone). Ik had alle cell broadcast opties aanstaan. Waar stellen jullie de eigenlijk in? Het is nogal lastig vinden...
Ook is de developer mode geactiveerd. Maar ik kan bovengenoemde "CMAS Test broadcasts" nergens vinden. Waar moet die dan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeextreme
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-10-2021
WoC schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 17:16:
[...]
Ik heb het testbericht maandag niet binnengekregen (6T Vodafone). Ik had alle cell broadcast opties aanstaan. Waar stellen jullie de eigenlijk in? Het is nogal lastig vinden...
Ook is de developer mode geactiveerd. Maar ik kan bovengenoemde "CMAS Test broadcasts" nergens vinden. Waar moet die dan staan?
Settings -> Apps & notifications -> Emergency alerts -> tic: "CMAS test broadcats"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoC
  • Niet online

WoC

Dank! Ik zie ik bij mij de CMAS optie er alleen niet tussen :?
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/TKfX8GR/Screenshot-20181204-173054.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door WoC op 04-12-2018 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
WoC schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 17:38:
Dank! Ik zie ik bij mij de CMAS optie er alleen niet tussen :?
[Afbeelding]
Bij jou "required monthly test" staat bij ons "CMAS test broadcasts".

Wat is jou taalinstelling en land instelling?
Toevallig US als land gekozen ipv nederland? of een ander land als NL gekozen als locatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoC
  • Niet online

WoC

Wellicht US gekozen, weet ik niet meer zeker maar verwacht ik wel. Dit omdat ik Android graag in het Engels heb.
Is dit nog te wijzigen dan, zonder dat ik een NL interface krijg?
Werk al jaren met Android maar ik krijg het nu niet voor elkaar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 19:41
WoC schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 17:56:
Wellicht US gekozen, weet ik niet meer zeker maar verwacht ik wel. Dit omdat ik Android graag in het Engels heb.
Is dit nog te wijzigen dan, zonder dat ik een NL interface krijg?
Werk al jaren met Android maar ik krijg het nu niet voor elkaar :/
Systeem > Talen en invoer > Talen

Daar kun je English (Netherlands) of English (Belgium) keizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 13:24

Phntm

Tlingelingeling

Ik had een vraag over de vooraf geïnstalleerde standaard apps. Ik zie dat ik een kleine app heb genaamd Bestanden en daarnaast heb ik nog de standaard Bestandenbeheer. Nu vraag ik mij af of het normaal is dat ik en een Bestanden-app heb en een bestandenbeheer app heb. De bestanden app is alleen zichtbaar in geïnstalleerde applicaties en ik kan deze niet verwijderen. Is het een app die ik per ongeluk over heb geheveld van mijn S7 Edge, of hoort het gewoon zo? Werd namelijk even nieuwsgierig en kon nergens informatie vinden erover.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoC
  • Niet online

WoC

superiscch schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 18:40:
[...]

Systeem > Talen en invoer > Talen

Daar kun je English (Netherlands) of English (Belgium) keizen
Hij stond op English (US), dat heb ik aangepast naar English (NL). Nu zie ik idd de CMAS optie staan ipv 'Required Monthly Test'. Vraag me af of dit eigenlijk uitmaakt... Dat weten we pas volgend jaar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-09 16:44
M'n apps overgezet van de S9, maar het lijkt of het niet mogelijk is om in het app scherm mappen/groepen te maken...

Klopt dat? Op het homescreen kan het wel...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
CoachKoos schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 20:18:
M'n apps overgezet van de S9, maar het lijkt of het niet mogelijk is om in het app scherm mappen/groepen te maken...

dat bestaat niet in de Oneplus launcher. Gelukkig heb je die bij Oneplus ook niet echt nodig om dat er geen 80 apps voorgeinstalleerd staan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-08 11:04
RutgerFR schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 14:06:
Op zich heeft het weinig invloed. Een simkaart op een netwerk met slecht bereik zorgt echter wel voor een verhoogd verbruik. Twee verschillende simkaarten verhoogt de kans op slecht bereik en in gebieden waar beide slecht bereik hebben gaat het dus iets harder.
Ik heb wel het idee dat dit op de 6T minder invloed heeft dan op mijn oude 3T (waarschijnlijk door nieuwere chipset).
Met voldoende bereik merk je er weinig van.
CoachKoos schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 20:18:

Kan wel via Nova Launcher, niet via default launcher.

[ Voor 55% gewijzigd door mac1987 op 04-12-2018 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 05:37
demonic schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 20:45:
[...]

dat bestaat niet in de Oneplus launcher. Gelukkig heb je die bij Oneplus ook niet echt nodig om dat er geen 80 apps voorgeinstalleerd staan. :+
Beetje vreemd antwoord dit. Ook al staan er misschien geen 80 apps voorgeïnstalleerd, ik heb van mezelf al 250 apps geïnstalleerd staan, dan is het wel handig dat dit kan. Ik gebruik daar Glextor App Manager voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
renem schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 23:52:
[...]

Beetje vreemd antwoord dit. Ook al staan er misschien geen 80 apps voorgeïnstalleerd, ik heb van mezelf al 250 apps geïnstalleerd staan, dan is het wel handig dat dit kan. Ik gebruik daar Glextor App Manager voor.
Ik heb inderdaad zo'n 120 apps geinstalleerd staan. En dan ben ik nog vrij selectief wat ik erop zet en laat staan.

Ik ga een van de launchers proberen. Vind het wel een hele lijst zo alles onder elkaar!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beun
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 10-08 15:46
Wauw, ik vraag mij af hoe je aan 250 en 120 apps komt. De teller stopt hier bij 61.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:34
Wes88 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 08:57:
Wauw, ik vraag mij af hoe je aan 250 en 120 apps komt. De teller stopt hier bij 61.
Oef de telelr stopt bij mij al bij zo'n kleine 30 apps.

Ps vandaag mijn 6T/8/128 ophalen...ben zeer benieuwd. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Wes88 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 08:57:
297 hier _O-

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
Haha wauw, mag ik dan vragen wat jij er zoal op hebt staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Wes88 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 09:55:
[...]

Haha wauw, mag ik dan vragen wat jij er zoal op hebt staan?
Voornamelijk veel spellen, apps voor recepten een een hele boel andere dingen. Ik kwam er laatst achter dat ik alleen al 4 apps heb geïnstalleerd om valuta om te rekenen, maar verwijderen daar doe ik niet aan :p

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beun
miicker schreef op woensdag 5 december 2018 @ 10:08:
[...]

Voornamelijk veel spellen, apps voor recepten een een hele boel andere dingen. Ik kwam er laatst achter dat ik alleen al 4 apps heb geïnstalleerd om valuta om te rekenen, maar verwijderen daar doe ik niet aan :p
Dat laatste verklaart alles :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
WoC schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 19:41:
[...]
Hij stond op English (US), dat heb ik aangepast naar English (NL). Nu zie ik idd de CMAS optie staan ipv 'Required Monthly Test'. Vraag me af of dit eigenlijk uitmaakt... Dat weten we pas volgend jaar :/
Geen idee, in België testen ze dat zelfs niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosManz
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
WoC schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 19:41:
[...]
Beetje een late reactie, maar ik denk het niet. NL-Alert wordt namelijk niet verzonden op basis van de CMAS testberichten, maar op basis van 'Extreme dreigingen'. Op mijn 6T (Tele2 netwerk) kwam het testbericht gewoon binnen, en daarvoor heb ik niets aangepast aan de standaard instellingen van de noodwaarschuwingen (CMAS testberichten staat gewoon uit).

Zie ook de instelhulp van NL-Alert:
https://www.crisis.nl/nl-alert/instelhulp/google-android/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Laatst online: 10-09 19:51
Zojuist mijn telefoon op "trillen" gezet. Normaal staat hij altijd op stil. Wel merk ik dat mijn toestel elk half uur twee korte trillingen geeft (stuk of 3-4 keer). Heel vervelend want ik krijg geen meldingen o.i.d.

Op internet zie ik dat het een bekend probleem is, maar ik kan geen duidelijk antwoord/oplossing vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Knamix schreef op woensdag 5 december 2018 @ 18:31:
Zojuist mijn telefoon op "trillen" gezet. Normaal staat hij altijd op stil. Wel merk ik dat mijn toestel elk half uur twee korte trillingen geeft (stuk of 3-4 keer). Heel vervelend want ik krijg geen meldingen o.i.d.

Op internet zie ik dat het een bekend probleem is, maar ik kan geen duidelijk antwoord/oplossing vinden :(
heb je toevallig de functie aan staan die zorgt dat het scherm aangaat als je toestel op tilt?
Kan zijn dat die dan iets ziet op de fps, en dan krijg je een trilling dat die geen vingerafdruk herkend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knamix
demonic schreef op woensdag 5 december 2018 @ 19:49:
[...]

heb je toevallig de functie aan staan die zorgt dat het scherm aangaat als je toestel op tilt?
Kan zijn dat die dan iets ziet op de fps, en dan krijg je een trilling dat die geen vingerafdruk herkend.
Heb ik helaas uit staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06-07-2024
Leeg je downloads in je browser.

En anders add de shortcut naar meldinglogboek op je hpmescreen en kijk wat de meldingen zijn. Erg simpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
banananas schreef op woensdag 5 december 2018 @ 23:58:
[...]

Leeg je downloads in je browser.

En anders add de shortcut naar meldinglogboek op je hpmescreen en kijk wat de meldingen zijn. Erg simpel
Waar zou dit moeten staan? Ben nu al 5 minuten aan het zoeken, maar kan het nergens vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• banananas
Knamix schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:02:
[...]

Waar zou dit moeten staan? Ben nu al 5 minuten aan het zoeken, maar kan het nergens vinden.
Vinger vast houden op homescreen, snelkoppeling toevoegen, klik op snelkoppeling van settings, zoek voor meldingenlogboek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
banananas schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:54:
[...]

Vinger vast houden op homescreen, snelkoppeling toevoegen, klik op snelkoppeling van settings, zoek voor meldingenlogboek
Gevonden!

Ik zie dat downloadbeheer en de GCam app de boosdoener is. Nu even uitvogelen hoe ik dat moet uitschakelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:48
Wat verwachten jullie van aankpmend evenement?
Alleen een andere kleur 6t?
Of ook iets met de prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:34
Hebben jullie ook dat YouTube video uitzoomen tot volledig beeld soms niet werkt?

[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 06-12-2018 12:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yeth3119
  • Laatst online: 18:58
dafmay schreef op donderdag 6 december 2018 @ 11:52:
Hebben jullie ook dat YouTube video uitzoomen tot volledig beeld soms niet werkt?
Nee, tot nu toe werkte het altijd. Zowel met de originele YT als met de YT Vanced app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
wat verwachten jullie van de McLaren editie?
Welke kleur enz?

Ik twijfel om de zwarte te kopen of om nog even te wachten … ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troubled
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 05-08 19:23
Aggressor schreef op donderdag 6 december 2018 @ 16:21:
Welke kleur enz?

Blauw met oranje. Net zoals de F1 auto's.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Welke kleur enz?

Ik wacht op de redbull editie..
De McLaren waren niet voor uit te branden dit seizoen.. dus ik sla over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Welke kleur enz?

Rood/oranje lederen achterkant.Dit gezien het vele leer wat te zien is in de teaser/promo

[ Voor 9% gewijzigd door 13art op 06-12-2018 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-09 20:48

Pindamann

Human

dafmay schreef op donderdag 6 december 2018 @ 11:52:
Het werkte initieel goed bij mij, maar nu werkt het helemaal niet meer

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Pindamann schreef op donderdag 6 december 2018 @ 21:16:
[...]

Het werkte initieel goed bij mij, maar nu werkt het helemaal niet meer
Geen problemen hier?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
  • Laatst online: 05-09 09:53
Afgelopen Woensdag mijn oude Xperia Z5 vervangen door deze telefoon, uiteraard een wereld van verschil, heerlijk snel en niet veel bloat. Het enige wat ik echt mis is de Notification LED, weten jullie misschien een App die dit gemis op kan vangen?

Ik heb voor anderhalve euro Light Manager Pro gekocht wat icoontjes laat zien op je scherm voor bijvoorbeeld WhatsApp of email, maar een vervelende bijkomstigheid is dat de menubalk ook continu tevoorschijn komt als er een notificatie is, wat de vingerafdrukscanner in de weg zit... Misschien is er wat beters beschikbaar. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Notlupus schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 08:54:
Afgelopen Woensdag mijn oude Xperia Z5 vervangen door deze telefoon, uiteraard een wereld van verschil, heerlijk snel en niet veel bloat. Het enige wat ik echt mis is de Notification LED, weten jullie misschien een App die dit gemis op kan vangen?

Ik heb voor anderhalve euro Light Manager Pro gekocht wat icoontjes laat zien op je scherm voor bijvoorbeeld WhatsApp of email, maar een vervelende bijkomstigheid is dat de menubalk ook continu tevoorschijn komt als er een notificatie is, wat de vingerafdrukscanner in de weg zit... Misschien is er wat beters beschikbaar. Dank!
Er zijn al wel wat apps genoemd hier. De meeste bekende is NoLed. Maar ook op xda zijn er ontwikkelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurtul
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43

Wurtul

simon says.....

Zou je dit niet op kunnen vangen met Ambient Display? Je kunt dit ook zo instellen dat het scherm ontwaakt bij nieuwe meldingen. Eventueel ook als je de telefoon oppakt dat het Ambient Display aangaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OnePlus teased Warp Charge voor de eerste keer:

Is waarschijnlijk Super VOOC Charge.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 05:37

Ik vind LED Blinker Pro de beste maar net als Lightmanager Pro en NoLED zijn deze apps een aanslag op je accu. De app die de meeste potentie heeft, maar zich nog behoorlijk in beta status bevind, is Pixel Pulse, deze maakt gebruik van je ambient display waardoor het nauwelijks merkbaar is qua accu gebruik. Maar op dit moment werkt het gewoon nog niet goed genoeg.

Je zou dit topic op XDA eens door kunnen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guzanni
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-05 10:08

Gisteren las ik iets op reddit/xda over de volgende app:

https://play.google.com/s...ls?id=vaf.vishal.plusbeat

Zelf nog niet uitgeprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
  • Laatst online: 05-09 09:53
Dank voor de reacties, ik zal de links eens doornemen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 10:03:
OnePlus teased Warp Charge voor de eerste keer: [Embed]

Is waarschijnlijk Super VOOC Charge.
Dat is wel interessant. Helaas zal er ook wel een prijskaartje aan hangen met de McClaren-naam eraan verbonden. Ik vermoed dat het niet de moeite waard gaat zijn, maar we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoD schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 11:01:
[...]

Dat is wel interessant. Helaas zal er ook wel een prijskaartje aan hangen met de McClaren-naam eraan verbonden. Ik vermoed dat het niet de moeite waard gaat zijn, maar we zullen zien.
En waarschijnlijk zal het ook wel standaard komen in de OnePlus 7 of 7T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-08 08:25
Zit op dit moment in dubio over wat toestel ik moet gaan nemen (of überhaupt), ik als ICT-er ben altijd erg gecharmeerd geweest van Android devices. Laatste tijd erger ik mij echter aan mij zakelijke toestel de S8 Plus (snel leeg / laadaansluiting versleten / Samsung troep). Waardoor ik misschien toch maar een "kwalitatief" Apple device wil gaan overstappen.

Nu moet ik echter nog een aantal maanden met mijn huidige werk telefoon doen, en daardoor overweeg ik toch maar een privé telefoon erbij te nemen. Binnenkort krijg ik mijn eerste kindje en om nou alle foto's etc. op mijn zakelijke toestel te zetten, dan heb ik het nog niet over alle WhatsApp berichten die ik ontvang ;)?

Nu volg ik OnePlus al jaren, en heb meermaals een dergelijk toestel aan familieleden geadviseerd. Ik zag net even rond te kijken op Belsimpel en zag het volgende:

Iphone Xs T-Mobile 5GB Per maand 56 Eenmalig 545,69
OnePlus 6T T-Mobile 5GB Permaand 59 Eenmalig 27

*Abonnement op 1 jaar gezet, mocht het werken met twee losse toestellen niet bevallen.

Dan zou het toch wel heel dom zijn om niet voor een OnePlus te gaan? Nu twijfel ik alleen over de camera, wat zijn jullie ervaringen? Is dit echt vergelijkbaar met een Iphone? Daarnaast ben ik benieuwd of het nut heeft te wachten op de McLaren versie.

Hopelijk kunnen jullie mij het laatste zetje geven ;-)

[ Voor 3% gewijzigd door Protax op 07-12-2018 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Specificaties OnePlus 6T McLaren editie lekken uit:

Public
Publieke map
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/c6tazmOFtAy84JGv1wgApknU/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/j0r3kv0xoRVy9dNZilzoWaqr/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/2P7RQtDhThX2ipC9oeeDkExQ/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/GO6CWwqYGHqovJhbJNydch1U/thumb.jpg

@Protax Pssst :p. Check hierboven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-08 08:25
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 14:15:
Specificaties OnePlus 6T McLaren editie lekken uit:

[Twitter]

@Protax Pssst :p. Check hierboven. ;)
Thanks, ziet er wel cool uit. Maar fast charge is ook al snel ;-) Hoe denk je over de rest van mijn verhaal... twijfels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:14

Pierre

Van nature lui!

Protax schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 14:19:
[...]

Thanks, ziet er wel cool uit. Maar fast charge is ook al snel ;-) Hoe denk je over de rest van mijn verhaal... twijfels!
Vind het wel goed, heb net 3 weken mijn 6T, blijf ze niet spekken :9

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
welke kleur zwart is de mclaren?

Mirror Black of Midnight Black?
ik kan het niet heel goed zien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:45

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Ben niet echt onder de indruk van de Mc Laren editie.
Kleur, zeker dat half carbon - half matzwart vind ik maar niets.
Verder voel ik me wat genaaid dat zo kort na de Launch er alweer een beter versie is (zelf de 8GB/256GB). Vooral het nog wat sneller laden deel had ik wel graag ook gezien bij mn 6T.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristides
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-12-2024
Beste mede-tweakers,

Ik heb tijdens het pop-up evenement van OnePlus de OnePlus 6T gekocht.

Ik baalde al van het feit dat ik een usb-c naar 3.5mm jack kabeltje moet gebruiken en nu blijkt mijn kabeltje ook nog eens van slechte kwaliteit. Als ik hem ingeplugd heb dan is er namelijk nog (redelijk) veel beweegruimte voor de connector, hij beweegt dus in de usb-c poort. Dit gebeurt ook bij het opladen via USB-C en was niet direct een bron van zorgen voor mij.

Nu blijkt echter dat als de USB-C naar 3.5mm kabel ietsje teveel beweegt de verbinding wegvalt, je hoort dan geen geluid meer, Spotify wordt gepauzeerd etc.

Nu is mijn vraag of meerdere mensen hetzelfde probleem hebben bij de OnePlus 6T. Ik ga hem maandag langsbrengen in de winkel van Belsimpel en ben een beetje bang dat het aan het kabeltje ligt (wat ze meteen zouden kunnen vervangen) maar dat mijn telefoon opgestuurd moet worden naar Oost-Europa :'(

Iemand hier een oplossing of hetzelfde probleem? Ik kon het op internet nog nergens vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Aristides schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 16:45:
Beste mede-tweakers,

Ik heb tijdens het pop-up evenement van OnePlus de OnePlus 6T gekocht.

Ik baalde al van het feit dat ik een usb-c naar 3.5mm jack kabeltje moet gebruiken en nu blijkt mijn kabeltje ook nog eens van slechte kwaliteit. Als ik hem ingeplugd heb dan is er namelijk nog (redelijk) veel beweegruimte voor de connector, hij beweegt dus in de usb-c poort. Dit gebeurt ook bij het opladen via USB-C en was niet direct een bron van zorgen voor mij.

Nu blijkt echter dat als de USB-C naar 3.5mm kabel ietsje teveel beweegt de verbinding wegvalt, je hoort dan geen geluid meer, Spotify wordt gepauzeerd etc.

Nu is mijn vraag of meerdere mensen hetzelfde probleem hebben bij de OnePlus 6T. Ik ga hem maandag langsbrengen in de winkel van Belsimpel en ben een beetje bang dat het aan het kabeltje ligt (wat ze meteen zouden kunnen vervangen) maar dat mijn telefoon opgestuurd moet worden naar Oost-Europa :'(

Iemand hier een oplossing of hetzelfde probleem? Ik kon het op internet nog nergens vinden..
Zal het eens testen als ik thuis kom..

Ik weet wel dat mijn vriendin ditzelfde probleem met haar htc u11 had. Na 2 weken begon dat kabeltje ook mankementen te vertonen en uiteindelijk deed ie het niet meer.

Grappige is dat htc alleen werkt met htc kabeltjes raar genoeg.. Dus je moet 12 euro betalen bij htc, terwijl zo een piep kabeltje gewoon van 1 tot 4 euro kost bij normale winkels.. Ik weet niet of bij oneplus ook dat kabeltje echt van oneplus moet zijn. De htc gaf steeds aan dat het niet de originele was en accepteerde de verbinding niet.

[ Voor 4% gewijzigd door banananas op 07-12-2018 18:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lo2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-09 13:16

Lo2

Aristides schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 16:45:

Niet lullig bedoeld, maar ik denk dat bluetooth oortjes/koptelefoon de beste oplossing voor je probleem zal zijn.

Om slijtage aan je usb poort te vermijden raad ik je eigenlijk af om dagelijks een dongle te gebruiken. Het is helaas de realiteit dat smartphones zonder 3.5mm jack niet meer berekend zijn op bedrade audio.

Ik was eerst ook teleurgesteld maar ik heb het toch geprobeerd en ben aangenaam verrast door de vooruitgang op bluetooth audio gebied. Het heeft mijn dagelijkse routine een stuk prettiger gemaakt door draadloos te gaan. Het is gek hoe je opeens niet meer terug wil!

Natuurlijk blijft het enige nadeel dat je wel moet onthouden je oortjes op te laden, bij een koptelefoon heb je daar minder last van door de grotere accu.

Probeer het eens uit zou ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoKramer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:01
Lo2 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 18:36:
[...]

Niet lullig bedoeld, maar ik denk dat bluetooth oortjes/koptelefoon de beste oplossing voor je probleem zal zijn.
De 3.5mm jack op mijn Nexus 6P was "uitgelubberd", dus toen deze besteld:
https://nl.aliexpress.com...luetooth/32910826237.html
Werkt als een zonnetje. Gebruik ik nu dus ook op mijn 6T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Bluetooth oortjes/headset + v4a is echt heel fijn..

Zijn er mensen uberhaupt hier die geroot zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Protax schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 14:19:
[...]

Keus is makkelijk gemaakt. Maar goed, ik ben dan ook geen fan van Apple..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch

Plus beat 👍 ik gebruik de Stealth mode en dan krijg je gewoon een pictogram op je scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonQuiShot
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-10-2021
Joop schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:42:
[...]

Daar is dat ding voor toch. :) Die protector is niet gemaakt van Gorilla Glass 6 hè. Gewoon er af trekken en zuinig op zijn. Eerste wat ik deed bij die van mij.
Hoe heb je die screen protector eraf gekregen? Die van mij heeft na een maand al onvoorstelbaar veel krassen en ter vervanging heb ik de screen protector van OnePlus zelf aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-08 18:37
DonQuiShot schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 18:16:
[...]

Hoe heb je die screen protector eraf gekregen? Die van mij heeft na een maand al onvoorstelbaar veel krassen en ter vervanging heb ik de screen protector van OnePlus zelf aangeschaft.
Nagel onder het hoekje en er af trekken, geen bijzonderheden. :) Komt er ook mooi schoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Is de Oneplus 6T 3D screen protector alleen nog maar via Oneplus te krijgen? Zou jammer zijn i.v.m. verzendkosten (dan wordt het wel een hele dure screen protector)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vens
  • Laatst online: 01-08 20:57
Knamix schreef op zondag 9 december 2018 @ 22:50:
Is de Oneplus 6T 3D screen protector alleen nog maar via Oneplus te krijgen? Zou jammer zijn i.v.m. verzendkosten (dan wordt het wel een hele dure screen protector)
Zie de laatste reacties in het 6t accessoires topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:51

pdavie2311

Live life to the fullest..

Goedemorgen. Na 5x een Mate 20 Pro met schermproblemen te hebben gehad, toch maar eens kijken voor een alternatief. Hoewel ik van mening ben dat de Mate 20 Pro nog steeds de beste smartphone is op dit moment, ben ik er een beetje klaar mee met alle problemen. Mijn oog valt op de One Plus 6T. 8GB en 128GB..

Wel maak ik veel foto's van onze kids, vandaar ook de keuze voor de Mate 20 Pro, dus ben wel benieuwd naar de foto's van de One Plus? Ook ben ik op de hoogte van de McLaren editie die morgen wordt aangekondigd. Sowieso kan ik beter eerst daar op wachten, kijken wat die prijs en levertijd is lijkt me? Als er een maand levertijd op zit, ga ik voor de "normale" 6T. Ik wil dan de officiele case (sandsone, nylon toch?) erbij nemen. Als protector zal er een Clearplex bij de MM op komen. Perfecte pasvorm en geen gedoe met stof en luchtbelletjes..

Als One Plus noob, hoor ik graag tips natuurlijk en ik zal eens even flink wat reviews bekijken vandaag op Youtube etc...

Edit..Die case is een plastic hardcase..Dat gaat hem niet worden..Zoek een soort van siliconen met vilt aan de binnenkant. Beetje zoals Apple ze heeft...

[ Voor 14% gewijzigd door pdavie2311 op 10-12-2018 07:47 ]

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• banananas
pdavie2311 schreef op maandag 10 december 2018 @ 07:40:
Goedemorgen. Na 5x een Mate 20 Pro met schermproblemen te hebben gehad, toch maar eens kijken voor een alternatief. Hoewel ik van mening ben dat de Mate 20 Pro nog steeds de beste smartphone is op dit moment, ben ik er een beetje klaar mee met alle problemen. Mijn oog valt op de One Plus 6T. 8GB en 128GB..

Wel maak ik veel foto's van onze kids, vandaar ook de keuze voor de Mate 20 Pro, dus ben wel benieuwd naar de foto's van de One Plus? Ook ben ik op de hoogte van de McLaren editie die morgen wordt aangekondigd. Sowieso kan ik beter eerst daar op wachten, kijken wat die prijs en levertijd is lijkt me? Als er een maand levertijd op zit, ga ik voor de "normale" 6T. Ik wil dan de officiele case (sandsone, nylon toch?) erbij nemen. Als protector zal er een Clearplex bij de MM op komen. Perfecte pasvorm en geen gedoe met stof en luchtbelletjes..

Als One Plus noob, hoor ik graag tips natuurlijk en ik zal eens even flink wat reviews bekijken vandaag op Youtube etc...
Foto discussie incoming alweer.... Je kan dit topic doorbladeren, want er is genoeg te vinden over de camera. Camera is gewoon goed. Niet de camera van de mate, maar gewoon goed. Zeker als je switched tussen gcam en stock cam. In tegenstelling tot de mate maakt oneplus ook geen reclame voor de camera, dus ga er niet vanuit dat dit de beste feature zal zijn. :)

Verder gewoon een prima telefoon, niks te klagen. Mooi scherm, mooie notch, veel custom voor software en de fysieke buitenkant, lekker snel en zeer betrouwbaar qua batterij en os.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

banananas schreef op maandag 10 december 2018 @ 07:50:
[...]

Foto discussie incoming alweer.... Je kan dit topic doorbladeren, want er is genoeg te vinden over de camera. Camera is gewoon goed. Niet de camera van de mate, maar gewoon goed. Zeker als je switched tussen gcam en stock cam. In tegenstelling tot de mate maakt oneplus ook geen reclame voor de camera, dus ga er niet vanuit dat dit de beste feature zal zijn. :)

Verder gewoon een prima telefoon, niks te klagen. Mooi scherm, mooie notch, veel custom voor software en de fysieke buitenkant, lekker snel en zeer betrouwbaar qua batterij en os.
Haha. Excuses! Ga vandaag veel reviews en research doen ook online. Prijs/kwaliteit is ook zeker een usp voor de One Plus.. Moeilijk om niet nu al te bestellen wetende dat morgen de McLaren uitkomt.. Maar als die prijs 100,- meer kost voor alleen wireless charging. 10GB is overkill mijns inziens. Helemaal voor mij, gezien ik als tweaker elk jaar van telefoon verander.. Met hoge uitzondering 2 jaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
pdavie2311 schreef op maandag 10 december 2018 @ 07:58:
[...]

Haha. Excuses! Ga vandaag veel reviews en research doen ook online. Prijs/kwaliteit is ook zeker een usp voor de One Plus.. Moeilijk om niet nu al te bestellen wetende dat morgen de McLaren uitkomt.. Maar als die prijs 100,- meer kost voor alleen wireless charging. 10GB is overkill mijns inziens. Helemaal voor mij, gezien ik als tweaker elk jaar van telefoon verander.. Met hoge uitzondering 2 jaar..
Ik hou ook van switchenb in zowel telefoon, maar ook in software.

Op mijn s7 edge switchte ik vaak tussen stock roms en niey zo stabiele los roms.

Bij deze telefoon zal ik kunnen gaan switchen tussen miui, nubia, los en alle andere aosp roms die uitkomen, naast de stockrom die al hartstikke goed is.

Weet niet of je qua software ook veel tweakt, maar dat zit in ieder geval wel goed. Qua telefoon zelf zijn de skins van dbrand, slickwraps en dskinz erg netjes en mooi. Geeft echt een mooi, ander uiterlijk aan de telefoon. Dus met deze telefoon ga ik wel de 2 jaar halen voor het eerst haha

[ Voor 3% gewijzigd door banananas op 10-12-2018 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

banananas schreef op maandag 10 december 2018 @ 10:01:
[...]

Ik hou ook van switchenb in zowel telefoon, maar ook in software.

Op mijn s7 edge switchte ik vaak tussen stock roms en niey zo stabiele los roms.

Bij deze telefoon zal ik kunnen gaan switchen tussen miui, nubia, los en alle andere aosp roms die uitkomen, naast de stockrom die al hartstikke goed is.

Weet niet of je qua software ook veel tweakt, maar dat zit in ieder geval wel goed. Qua telefoon zelf zijn de skins van dbrand, slickwraps en dskinz erg netjes en mooi. Geeft echt een mooi, ander uiterlijk aan de telefoon. Dus met deze telefoon ga ik wel de 2 jaar halen voor het eerst haha
Haha! Erg he..Elk jaar switchen..Sta op punt van bestellen, alleen dus nog die McLaren..wachten waard? Wireless? Tja..Leuk, maar nodig? Niet echt..En dan nog, bij Belsimpel heb ik hem morgen al, kost hij wel een 10,- meer. Bij OnePlus zelf, verzonden over 2 dagen en dus goedkoper. Tevens kan ik daar gelijk de rode siliconen case gelijk mee bestellen..Keuzes, keuzes..128 GB opslag is meer dan genoeg...

Edit..Bij OnePlus duurt het meer dan een week voordat ik hem heb..2 dagen verwerkingstijd en dan 3-7 dagen shipment..Das best lang..Belsimpel is ook gewoon goed toch met garantie etc? (sorry dat ik dit hier post ipv levertijden..)

[ Voor 9% gewijzigd door pdavie2311 op 10-12-2018 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
pdavie2311 schreef op maandag 10 december 2018 @ 10:16:
[...]

Haha! Erg he..Elk jaar switchen..Sta op punt van bestellen, alleen dus nog die McLaren..wachten waard? Wireless? Tja..Leuk, maar nodig? Niet echt..En dan nog, bij Belsimpel heb ik hem morgen al, kost hij wel een 10,- meer. Bij OnePlus zelf, verzonden over 2 dagen en dus goedkoper. Tevens kan ik daar gelijk de rode siliconen case gelijk mee bestellen..Keuzes, keuzes..128 GB opslag is meer dan genoeg...
Edit..Bij OnePlus duurt het meer dan een week voordat ik hem heb..2 dagen verwerkingstijd en dan 3-7 dagen shipment..Das best lang..Belsimpel is ook gewoon goed toch met garantie etc? (sorry dat ik dit hier post ipv levertijden..)
Belsimpel is prima, heb ik ook besteld. Volgende dag in huis met een tijdstip dat ik zelf koos. De case kun je op meerdere sites bestellen hoor.. En in de tussentijd zit er al een case en screenprotector bij. Wireless charging was voor mij nooit belangrijk, en het extra geld is het echt niet waar om 10gb ram te hebben, drained alleen maar je batterij.

Ik vond 2 dagen van op site zelf nogal onrealistisch haha ik las juist verhalen dat het vaak enorm tegenviel.. Want zaterdag en zondag is geen werkdag, en het gaat over werkdagen. In de praktijk tel je er dus nog minimaal 2 dagen bij.

[ Voor 15% gewijzigd door banananas op 10-12-2018 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

banananas schreef op maandag 10 december 2018 @ 10:40:
[...]

Belsimpel is prima, heb ik ook besteld. Volgende dag in huis met een tijdstip dat ik zelf koos. De case kun je op meerdere sites bestellen hoor.. En in de tussentijd zit er al een case en screenprotector bij. Wireless charging was voor mij nooit belangrijk, en het extra geld is het echt niet waar om 10gb ram te hebben, drained alleen maar je batterij.

Ik vond 2 dagen van op site zelf nogal onrealistisch haha ik las juist verhalen dat het vaak enorm tegenviel.. Want zaterdag en zondag is geen werkdag, en het gaat over werkdagen. In de praktijk tel je er dus nog minimaal 2 dagen bij.
Thanx! Ga nu heen naar een filiaal om 1 te halen. Top man! Ik neig naar de matte kleur, beter voor vingervlekken, hoewel er toch een case om zit.. 8)7 Zit er een case en protector bij zeg je?
Ik wou gelijk vanmiddag een clearplex laten plaatsen bij de MM..goede ervaringen mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
pdavie2311 schreef op maandag 10 december 2018 @ 10:47:
[...]

Thanx! Ga nu heen naar een filiaal om 1 te halen. Top man! Ik neig naar de matte kleur, beter voor vingervlekken, hoewel er toch een case om zit.. 8)7 Zit er een case en protector bij zeg je?
Ik wou gelijk vanmiddag een clearplex laten plaatsen bij de MM..goede ervaringen mee..
Ja er zit al een case bij (vrij bulky en onhandig als je de gesture navigatie wilt gebruiken) en een voorgeinstalleerde screenprotector.

De screenprotector was na een maand al bekrast bij mij, dus nu een glazen erop.. En de case is vervangen door een mooie skin. Dus ik hoef me ook niet druk te maken om grip of vingerafdrukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op maandag 10 december 2018 @ 10:16:
[...]

Wat...? Wireless charging? Nee, het wordt geen wireless charging (gelukkig) maar Warp Charge: nieuws: Beeldmateriaal toont McLaren-versie OnePlus 6T met 30W-lader en 10GB-...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Hoe laat begint het evenement morgen nl tijd dan?
Is het een uur later of vroeger?

En kunnen we meteen de mclaren editie bestellen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aggressor schreef op maandag 10 december 2018 @ 16:18:
Hoe laat begint het evenement morgen nl tijd dan?
Is het een uur later of vroeger?

En kunnen we meteen de mclaren editie bestellen dan?
10.30 CET, oftewel Central European Time, en in Woking (waar presentatie is) is het dezelfde tijd als in Nederland

[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 10-12-2018 17:20 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

CLB schreef op maandag 10 december 2018 @ 17:20:
[...]

10.30 CET, oftewel Central European Time, en in Woking (waar presentatie is) is het dezelfde tijd als in Nederland
Je bedoelt dat het in de UK 1 uur vroeger is https://time.is/nl/Woking

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nog een uurtje te gaan, maar hier alvast de prijs..

Nee dankje, OnePlus. Van mij mogen jullie weer een OnePlus 2 maken, zodat jullie realiseren dat jullie te conservatief zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:50

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Anonymoussaurus schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 09:29:
Van mij mogen jullie weer een OnePlus 2 maken, zodat jullie realiseren dat jullie te conservatief zijn geweest.
Snap niet wat je bedoelt...

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Huigie schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 09:58:
[...]

Snap niet wat je bedoelt...
Denk dat hij bedoelt iets met keihard genaaid voelen door OnePlus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
Ik merk dat als ik mijn (bluetooth) headset aansluit op mijn 6T dat het volume helemaal open staat. Soms tijdens het aanpassen van het volume, dan schiet het helemaal omhoog...

Iemand idee of daarin wat aan te passen is? Gebruik de headset namelijk elke dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:24

duderuud

Sliden is koel

CLB schreef op maandag 10 december 2018 @ 17:20:
[...]

Is er nog iets van een stream te bekijken?

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:50

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

duderuud schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:33:
[...]

Is er nog iets van een stream te bekijken?
Nope, er verschijnen wat foto's op het OP forum...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Dat is sneu...

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:26
Dus er is nergens online iets maar alleen voor de bobo's die daar aanwezig zijn? Waarom zitten ze dat event dan eerst helemaal op te hypen met een hele lauch page met marketing brol? 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door CrashOverDrive op 11-12-2018 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Huigie schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:40:
[...]

Nope, er verschijnen wat foto's op het OP forum...
Bron? Er is een hidden post aangemaakt door Pete, maar er zal echt wel een livestream komen hoor.. Ze zijn nu alles aan het opbouwen als ik het zo zag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Het zou om 10:30 beginnen, lijkt me niet dat ze nu nog aan het opbouwen zijn ;)

Edit:
https://www.twitch.tv/annemunition

[ Voor 22% gewijzigd door duderuud op 11-12-2018 10:58 ]

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:26
Onofficieel streampje:
https://www.twitch.tv/annemunition

Spuit 11.

[ Voor 13% gewijzigd door CrashOverDrive op 11-12-2018 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Waarom zijn dit soort presentaties bijna altijd eh...sneu :P

Oneplus mag wel eens een PR-dude (of chick) aannemen die een fatsoenlijk verhaal kan houden want ik heb bijna plaatsvervangende schaamte :X

£650 dus zo'n €750
Prijs gaat €709 worden, beschikbaar vanaf 13 december.

Een berg geld voor een Oneplus telefoon maar als je het vergelijkt met een andere flagship phone dan valt het nog wel mee.

Edit:
En productpagina is up: https://www.oneplus.com/nl/mclaren

[ Voor 40% gewijzigd door duderuud op 11-12-2018 11:29 ]

Motor-Forum.nl

Pagina: 1 ... 10 ... 23 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Rooten, Custom ROM's, unlocken: [OnePlus 6T] Rooten & Custom ROM's
- Hoesjes, protectors, laders e.d.:[OnePlus 6T] Accessoires
- Bestellingen, pop-up event, levertijden en prijzen: [OnePlus 6T] Levertijden & Prijzen