Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Aggressor
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 08:08
duderuud schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 11:14:
Waarom zijn dit soort presentaties bijna altijd eh...sneu :P

Oneplus mag wel eens een PR-dude (of chick) aannemen die een fatsoenlijk verhaal kan houden want ik heb bijna plaatsvervangende schaamte :X

£650 dus zo'n €750

Een berg geld voor een Oneplus telefoon maar als je het vergelijkt met een andere flagship phone dan valt het nog wel mee.

Edit:
En productpagina is up: https://www.oneplus.com/nl/mclaren
Hierboven staat €699 in most European countries and €709 in others.
En als het echt 650 pond is, dan vind ik het veel geld.
Dan kan je net zo goed de gewone 6t pakken

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater

• CrashOverDrive
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 20-02 16:19

Er staat nu trouwens ook op de officiële pagina
709 €
Verkoop start op 13 december om 10:00 uur
wat dus overeen komt met de info die eerder op Twitter voorbij kwam.

CrashOverDrive wijzigde deze reactie 11-12-2018 11:40 (58%)

• duderuud
  • Registratie: mei 2000
  • Nu online

duderuud

Sliden is koel

Prijs ligt wel in de lijn der verwachting als je het mij vraagt.

Special Edition + 2GB extra + sneller laden voor €70 meer. Had erger gekund...

Motor-Forum.nl - Motorshopper.nl - Motormeuk.nl - Motorstek.nl - Motormedia.nl

• Aggressor
is het laden zoveel sneller dan?
wat zouden jullie doen?

deze editie? of gewoon de 8gb 256gb?
Aggressor schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 12:05:
deze editie? of gewoon de 8gb 256gb?
Gaat wat meer om de looks in deze zou ik zeggen, wat jij aantrekkelijker vindt :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

CLB schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 12:07:
[...]

Gaat wat meer om de looks in deze zou ik zeggen, wat jij aantrekkelijker vindt :)
Alleen om de looks? Ik zou het voor het sneller opladen doen, maar goed, deze telefoon is niks voor mij. Ik zit nog wel goed met m'n 3.

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater

AnonymousWP schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 12:08:
Alleen om de looks? Ik zou het voor het sneller opladen doen
Ieder z'n ding, maar fastcharging van OnePlus is ook al meer dan primo imo.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• superiscch
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 20-02 23:24
'With Warp Charge 30, you can recharge 50% of your battery in just 20 minutes'

Dash doet toch 60% in 30 minuten, ik zie geen verschil?

• GreNade
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 10:09

GreNade

Zeg maar Wouter

superiscch schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 14:09:
'With Warp Charge 30, you can recharge 50% of your battery in just 20 minutes'

Dash doet toch 60% in 30 minuten, ik zie geen verschil?
Opladen is niet lineair, maar zelfs als je het wel lineair berekent kom ik bij 30 minuten warp charge op 75% :P (50/20=2,5 , dat *30 is 75)

It's easier to try, than to prove it can't be done

• Huigie
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 20-02 18:53

Huigie

Happy ASBO driver[337pk/521nm]

Ik wacht op de Red Bull versie... :+

Specs

• superiscch
GreNade schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 14:16:
[...]

Opladen is niet lineair, maar zelfs als je het wel lineair berekent kom ik bij 30 minuten warp charge op 75% :P (50/20=2,5 , dat *30 is 75)
Inderdaad, ik berekende het even omgekeerd 😁😁 foutje.

Ik vond Oneplus hun plan om elke 6 maand een nieuwe flagship uit te brengen al stom, nu doen ze er een schepje boven op. Je kan het bekijken als 'exclusief' iets maar dat past niet bij ze.

Ze hadden beter beide samen uitgebracht.

• Aggressor
is er geen filmpje van hoe veel sneller de McLaren editie oplaadt? dan de gewone 6t?

• GreNade

GreNade

Zeg maar Wouter

Aggressor schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 14:58:
is er geen filmpje van hoe veel sneller de McLaren editie oplaadt? dan de gewone 6t?
Wat moet je met een filmpje? We hebben toch gewoon specificaties en nummertjes?

• Aggressor
GreNade schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 15:16:
[...]

Wat moet je met een filmpje? We hebben toch gewoon specificaties en nummertjes?
ja …..specificities en nummertjes…
net zoals dat een auto 1 op 27 rijdt,,,

Ik zie het liever in het echt, en ik heb ook geen idee hoe snel de 6t is

• GreNade

GreNade

Zeg maar Wouter

Aggressor schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 15:29:
[...]

ja …..specificities en nummertjes…
net zoals dat een auto 1 op 27 rijdt,,,

Ik zie het liever in het echt, en ik heb ook geen idee hoe snel de 6t is
Oneplus heeft tot nu toe nog nooit gelogen over laadsnelheden. Ik zou niet weten waarom je dit niet zou vertrouwen.

En al zouden ze liegen, dan zouden ze geen filmpje maken dat henzelf tegenspreekt natuurlijk. En het toestel is nog niet uit, dus andere gebruikers kunnen ook geen filmpje maken.

• Huigie

Huigie

30 minuten vs 20 minuten, who cares... |:(

Specs

Ben benieuwd wanneer de eerste set-up-filmpjes online komen met een leuke easter egg... :9

• Huigie

Huigie

Vertel...

Specs

• Aggressor
Welke kleur zal kras bestendiger zijn?
Een achterkant van glas krast best wel snel...

Midnight black is soort mat?
Krast dit minder snel?

Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?

• l3art
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 10:05

l3art

Moderator Mobile
Zeg loop jij nou hier aw te spammen?
Foei ;)

<-- <-- <-- Deze ruimte is te huur --> --> -->

l3art schreef op woensdag 12 december 2018 @ 08:43:
Zeg loop jij nou hier aw te spammen?
Foei ;)
Zeker niet ;) Het is iets met AR en de set-up van de telefoon...

• harveydwijs2
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 19-02 15:59
Aggressor schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 20:56:
Welke kleur zal kras bestendiger zijn?
Een achterkant van glas krast best wel snel...

Midnight black is soort mat?
Krast dit minder snel?

Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
Midnight Black is een soort van "Frosted Glass" en dat krast sneller dan de Mirror Black. Ook één van de redenen dat ik voor de Mirror Black ben gegaan.

De Midnight Black variant is vergelijkbaar met de Google Pixel 3(XL) met zijn "Frosted Glass" en daar krijg je snel krasjes op.

YouTube: OnePlus 6T Durability Test! - Scratch Burn and BEND Tested!

Met een simpele metalen tooltje krijg je al krasjes op de Midnight Black. Dunne krasjes kan je wegvegen, maar dikkere niet.

harveydwijs2 wijzigde deze reactie 12-12-2018 09:09 (3%)

• jick
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 15-02 19:55

jick

MusicAddict

Ik heb 2 weken geleden de 6T 256GB gekocht, maar zag dat de McLaren editie uitkwam, dus ik ga'm maar inruilen. Ik weet dat het niet echt wat toevoegt financieel en technisch gezien, maar ik vind'm er wel mooi uitzien. Sneller laden vind ik wel erg handig, vaak laad ik mijn telefoon 's morgens even snel op. De hele nacht laden sloopt de batterij, dus daar ben ik mee gestopt. De 10GB RAM kan me gestolen worden, maar nadelig zal het ook wel weer niet zijn. Ik vind het wel een sjiek uitziend dingetje :)

www.youtube.com/ikkejick - Better a creative mess, than an idle tidiness

CLB schreef op woensdag 12 december 2018 @ 08:59:
[...]

Zeker niet ;) Het is iets met AR en de set-up van de telefoon...
Ik zal het wel even verklappen :p.

@Huigie Als je de AR-modus gebruikt met de camera, en je filmt een blauwprint van een F1 auto, dan laat 'ie een McLaren F1 zien.

• Aggressor
jick schreef op woensdag 12 december 2018 @ 13:38:
Ik heb 2 weken geleden de 6T 256GB gekocht, maar zag dat de McLaren editie uitkwam, dus ik ga'm maar inruilen. Ik weet dat het niet echt wat toevoegt financieel en technisch gezien, maar ik vind'm er wel mooi uitzien. Sneller laden vind ik wel erg handig, vaak laad ik mijn telefoon 's morgens even snel op. De hele nacht laden sloopt de batterij, dus daar ben ik mee gestopt. De 10GB RAM kan me gestolen worden, maar nadelig zal het ook wel weer niet zijn. Ik vind het wel een sjiek uitziend dingetje :)
Klopt hij ziet er ook mooi uit.
Zit meteen een mooie hoes bij….
harveydwijs2 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 09:07:
[...]

Midnight Black is een soort van "Frosted Glass" en dat krast sneller dan de Mirror Black. Ook één van de redenen dat ik voor de Mirror Black ben gegaan.

De Midnight Black variant is vergelijkbaar met de Google Pixel 3(XL) met zijn "Frosted Glass" en daar krijg je snel krasjes op.

YouTube: OnePlus 6T Durability Test! - Scratch Burn and BEND Tested!

Met een simpele metalen tooltje krijg je al krasjes op de Midnight Black. Dunne krasjes kan je wegvegen, maar dikkere niet.
Dank, hier heb ik wat aan.
En wat voor materiaal is de achterkant van de 6t McLaren dan?

Aggressor wijzigde deze reactie 12-12-2018 14:47 (32%)

• harveydwijs2
Aggressor schreef op woensdag 12 december 2018 @ 14:46:
[...]

Klopt hij ziet er ook mooi uit.
Zit meteen een mooie hoes bij….

[...]

Dank, hier heb ik wat aan.
En wat voor materiaal is de achterkant van de 6t McLaren dan?
Hetzelfde als de Mirror Black, maar dan met een "carbon" look.

• Aggressor
zit op de 6t mc laren ook standaard een screenprotector?
is deze er makkelijk af te halen?

• superiscch
jick schreef op woensdag 12 december 2018 @ 13:38:
Er staan 2 fouten in je tekst 😉 iets met batterij slopen en iets met te veel ram is niet nadelig

• Huigie

Huigie

Aggressor schreef op woensdag 12 december 2018 @ 17:39:
zit op de 6t mc laren ook standaard een screenprotector?
is deze er makkelijk af te halen?
Vast wel en ja.

Specs

• Pindamann
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 20-02 20:54
Denken jullie dat de standaard navigation bar een risico geeft tot inbranden? Na wat kort googlen zag ik dat het soms voor komt bij andere telefoons zoals de Pixel2.

Om deze reden gebruik ik nu gestures wat er mooier uit ziet. Alleen een nadeel is dat ik bij het swipen om naar het homescherm te gaan, vaak een letter type als ik het toetsenbord open heb staan. Geen groot probleem, maar wel irritant. Heeft iemand hier nog een tip voor?

• GreNade

GreNade

Zeg maar Wouter

Pindamann schreef op woensdag 12 december 2018 @ 19:25:
Denken jullie dat de standaard navigation bar een risico geeft tot inbranden? Na wat kort googlen zag ik dat het soms voor komt bij andere telefoons zoals de Pixel2.

Om deze reden gebruik ik nu gestures wat er mooier uit ziet. Alleen een nadeel is dat ik bij het swipen om naar het homescherm te gaan, vaak een letter type als ik het toetsenbord open heb staan. Geen groot probleem, maar wel irritant. Heeft iemand hier nog een tip voor?
Bij mijn 3T was bij een vlak lichtgrijs scherm -iets- van inbranding te zien als je heel veel moeite deed om het te zien. Dat is echter het worst case scenario en in de praktijk zag je er nooit wat van. Ondanks 2+ uur elke werkdag navigeren met waze, en bovenin permanent de klok en icoontjes etc.

Dat was is een jaar of 2

• jick
  • Laatst online: 15-02 19:55

jick

MusicAddict

Zojuist de McLaren editie besteld. Ik ben benieuwd. Levering zal wel begin volgende week worden.
superiscch schreef op woensdag 12 december 2018 @ 18:01:
[...]

Er staan 2 fouten in je tekst 😉 iets met batterij slopen en iets met te veel ram is niet nadelig
Met je eerste 'fout' ben ik het niet eens, met je tweede wel ;) EDIT: hmmm bedoel je nou dat teveel RAM nadelig kan zijn? Want dan volg ik je niet ben ik bang..?
Pindamann schreef op woensdag 12 december 2018 @ 19:25:
[...] Alleen een nadeel is dat ik bij het swipen om naar het homescherm te gaan, vaak een letter type als ik het toetsenbord open heb staan. Geen groot probleem, maar wel irritant. Heeft iemand hier nog een tip voor?
Ik gebruik ook de gestures. Herken je probleem, helaas nog geen fix.. Wat ik doe als workaround is eerst een 'backswipe', zodat het toetsenbord verdwijnt, daarna een 'homeswipe'. Met die eerste backswipe type ik dan meestal geen letters.

jick wijzigde deze reactie 13-12-2018 10:52 (59%)

www.youtube.com/ikkejick - Better a creative mess, than an idle tidiness

AnonymousWP schreef op woensdag 12 december 2018 @ 14:29:
Als je de AR-modus gebruikt met de camera, en je filmt een blauwprint van een F1 auto, dan...

• yeth3119
  • Laatst online: 20-02 08:53
Voor de personen die zich afvragen hoe snel warp charge 30 oplaad: xda-developers

• Huigie

Huigie

Je kan nu in de play store de beta van Plus Beat downloaden, die heeft nu ondersteuning voor DND. _/-\o_

Specs

• Waterkoker
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 20-02 17:59
Zelf wel ik graag een 6T kopen. Nu kan in eentje kopen van een distributeur waardoor er geen particuliere bonnetje bij zit. Hierdoor vroeg ik mij af of je dan evengoed twee jaar garantie hebt?
Waterkoker schreef op donderdag 13 december 2018 @ 12:36:
Zelf wel ik graag een 6T kopen. Nu kan in eentje kopen van een distributeur waardoor er geen particuliere bonnetje bij zit. Hierdoor vroeg ik mij af of je dan evengoed twee jaar garantie hebt?
Op beiden heb je 2 jaar garantie. Via OnePlus bestellen = vanuit Polen (dus 2 jaar garantie). Via Belsimpel = vanuit Nederland, dus ook 2 jaar garantie.

• Pap3rclip
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 19-02 16:40
AnonymousWP schreef op donderdag 13 december 2018 @ 13:08:
[...]

Op beiden heb je 2 jaar garantie. Via OnePlus bestellen = vanuit Polen (dus 2 jaar garantie). Via Belsimpel = vanuit Nederland, dus ook 2 jaar garantie.
Ook als je ergens 'op factuur' koopt op naam van een bedrijf? Dan is de wettelijke garantie die de verkoper moet verlenen namelijk maar 1 jaar. In België toch. Neemt Oneplus het tweede jaar dan op zich?
Voor degene die nog twijfelen tussen de 6T en 6T McLaren:
Pap3rclip schreef op donderdag 13 december 2018 @ 13:10:
[...]

Ook als je ergens 'op factuur' koopt op naam van een bedrijf? Dan is de wettelijke garantie die de verkoper moet verlenen namelijk maar 1 jaar. In België toch. Neemt Oneplus het tweede jaar dan op zich?
Oh in België maakt niet uit. Zijn gewoon Europese richtlijnen waar bedrijven die iets binnen de EU willen verkopen, zich aan moeten houden. Correct me if I'm wrong.

• GreNade

GreNade

Zeg maar Wouter

Pap3rclip schreef op donderdag 13 december 2018 @ 13:10:
[...]

Zakelijk heb je helemaal geen recht op garantie. Je kan bij Oneplus niet direct op bedrijfsnaam bestellen incl. btw factuur etc.

Verder doet het land van verzending in principe er niet toe, Oneplus verkoopt in Nederland, dus moeten ze zich aan de Nederlandse wet houden

• Huigie

Huigie

Vraagt OP uberhaupt om een factuur als je aanspraak wilt maken op garantie?

Specs

• Waterkoker
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 20-02 17:59
AnonymousWP schreef op donderdag 13 december 2018 @ 13:08:
[...]

Het gaat via marktplaats. Iemand koopt die dingen op, geen idee hoe het precies werkt, maar het zit geseald/nieuw in de verpakking. Kan geen bon leveren maar garantie moet dan via hem. Vaag verhaal iig

Waterkoker wijzigde deze reactie 13-12-2018 13:42 (8%)

• Pap3rclip
GreNade schreef op donderdag 13 december 2018 @ 13:25:
[...]

Zakelijk heb je helemaal geen recht op garantie. Je kan bij Oneplus niet direct op bedrijfsnaam bestellen incl. btw factuur etc.

Verder doet het land van verzending in principe er niet toe, Oneplus verkoopt in Nederland, dus moeten ze zich aan de Nederlandse wet houden
Ik wou de 6t bij Amazon Business bestellen op naam van mijn bedrijf (kan je de btw terugtrekken en het toestel inbrengen). Dan geen enkele garantie hebben tegen defecten zou wel een serieus minpunt zijn. Zelf weet ik er het fijne niet van helaas en op die ***site van Amazon wordt je ook niet veel wijzer over het feit of zij al dan niet garantie verlenen aan zakelijke klanten.
GreNade schreef op donderdag 13 december 2018 @ 13:25:
[...]

Maakt niet uit, want de Europese wet zegt al dat er minimaal 2 jaar garantie gegeven moet worden, dus dan krijg je als Nederlander ook al automatisch 2 jaar. Tenzij Nederland 3 jaar eist dan..

• GreNade

GreNade

Zeg maar Wouter

AnonymousWP schreef op donderdag 13 december 2018 @ 13:42:
[...]

Maakt niet uit, want de Europese wet zegt al dat er minimaal 2 jaar garantie gegeven moet worden, dus dan krijg je als Nederlander ook al automatisch 2 jaar. Tenzij Nederland 3 jaar eist dan..
Dat zijn consumentenrechten, gelden niet voor zakelijk

• Pap3rclip
AnonymousWP schreef op donderdag 13 december 2018 @ 13:42:
[...]

2 jaar wettelijke garantie is enkel voor consumenten. Wanneer je iets op een bedrijf koopt geldt dit niet want dan ben je een zakelijke klant ipv. consument.
Ah, wist ik niet. Ook raar dan... Anyway, geen ervaring mee, dus weet niet hoe dat werkt met betrekking tot zakelijk.

Misschien dat @OnePlus of @CLB dat weet ;).

Je ne sais pas :)

• DeFries
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 19-02 12:18
Zit zelf al een mooi aantal jaren vast aan Samsung: Galaxy S3 en nu al bijna 4 jaar de S6. Daarvoor nog diverse andere Samsung toestellen gehad zonder noemenswaardige problemen.

Zat zelf nu aan een S10 te denken, maar zit nu beetje met een dilemma. De 6T McLaren editie vind ik er erg gaaf uitzien. Heb zelf 0 ervaring met een andere telefoon, maar ik vraag mij dus af hoe deze telefoon is in vergelijking met bijvoorbeeld de S9.

• l3art

l3art

Moderator Mobile
DeFries schreef op donderdag 13 december 2018 @ 15:42:
Zit zelf al een mooi aantal jaren vast aan Samsung: Galaxy S3 en nu al bijna 4 jaar de S6. Daarvoor nog diverse andere Samsung toestellen gehad zonder noemenswaardige problemen.

Zat zelf nu aan een S10 te denken, maar zit nu beetje met een dilemma. De 6T McLaren editie vind ik er erg gaaf uitzien. Heb zelf 0 ervaring met een andere telefoon, maar ik vraag mij dus af hoe deze telefoon is in vergelijking met bijvoorbeeld de S9.
Tja wat wil je weten?
Software van de Oneplus is cleaner dan die van Samsung.
Camera van Samsung is beter.
Oneplus laadt sneller op.
Oneplus geeft meer vrijheid voor wat betreft rooten (Samsung is hier gewoon ruk in).
S9 is iets betaalbaarder dan de 6T en al helemaal de McLaren editie.
Oneplus telefoons zijn waardevaster dan Samsung telefoons.

• DeFries
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 19-02 12:18
Maak veel gebruik van de camera. Dit voor onderdelenverkoop. S6 is mijn referentiepunt hier nu in op dit moment.

Verkopen van de telefoon heb ik al in geen jaren meer gedaan... Als ik jou reactie zo lees is de 6T een betere keuze dan een Samsung.

Het is nu verder een kwestie van: wachten op de S10 of toch voor de 6T gaan dan. Is de McLaren een limited edition of blijft deze nog wel even in de verkoop?
l3art schreef op donderdag 13 december 2018 @ 15:52:
[...]

Tja wat wil je weten?
Software van de Oneplus is cleaner dan die van Samsung.
Camera van Samsung is beter.
Oneplus laadt sneller op.
Oneplus geeft meer vrijheid voor wat betreft rooten (Samsung is hier gewoon ruk in).
S9 is iets betaalbaarder dan de 6T en al helemaal de McLaren editie.
Oneplus telefoons zijn waardevaster dan Samsung telefoons.

• Pap3rclip
DeFries schreef op donderdag 13 december 2018 @ 16:18:
Maak veel gebruik van de camera. Dit voor onderdelenverkoop. S6 is mijn referentiepunt hier nu in op dit moment.

Verkopen van de telefoon heb ik al in geen jaren meer gedaan... Als ik jou reactie zo lees is de 6T een betere keuze dan een Samsung.

Het is nu verder een kwestie van: wachten op de S10 of toch voor de 6T gaan dan. Is de McLaren een limited edition of blijft deze nog wel even in de verkoop?

[...]
- Qua camera zijn de Google Pixels en Samsung S reeksen een niveau hoger dan Oneplus, hoeveel belang dit voor jou heeft moet je zelf beslissen. Je kan met de massa's gemaakte foto's online vinden.
- Qua software zijn de Pixels en Oneplussen veel cleaner, sneller en 'puurder' dan Samsungs.
- Qua hardware ligt Samsung meestal een klein stapje voor op de Pixel en een iets groter stapje op de Oneplus, maar dan vooral in de vorm van kleine dingetjes zoals notification led, IP waterproof rating, curved schermen, draadloos opladen, AOD, ... .
- Qua prijs zijn de Pixels en Samsungs (toch zeker launch date prijzen) een stuk duurder dan Oneplus.

• CoachKoos
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 20-02 17:37
AnonymousWP schreef op donderdag 13 december 2018 @ 13:49:
Ah, wist ik niet. Ook raar dan... Anyway, geen ervaring mee, dus weet niet hoe dat werkt met betrekking tot zakelijk.

Misschien dat @OnePlus of @CLB dat weet ;).
Je hebt een garantie op het product, maakt niet uit of je dat zakelijk of prive koopt. Consumenten zijn wel beter beschermd dan zakelijk, bijvoorbeeld dat je van een bepaalde gebruiksduur uit mag gaan.

Dit staat er op de site van OnePlus:

https://www.oneplus.com/nl/legal/terms-of-sales

Garantie beleid
In overeenstemming met de Europese consumenten wetgeving, zijn mobiele telefoons van OnePlus, die via de website oneplus.com zijn gekocht, voorzien van een berperkte garantie van 2 jaar, beginnend op de dag van levering. De beperkte garantie dekt alleen gebreken aan het product als gevolg van fabricagefouten van gebruikte materialen. Voor het maken van een claim, presenteert u uw originele aankoopbewijs (factuur) en foto-bewijs dat het product was defect bij aankomst, naar de klantenservice van OnePlus op https://www.oneplus.com/nl/support. Voor meer informatie over retour zenden, verwijzen wij u naar onze retour voorwaarden.

• Pap3rclip
Dit is gewoonweg niet waar...
Als je koopt op een BTW-nummer/factuur van een bedrijf wordt er van uitgegaan dat het voor zakelijk gebruik is. Dan val je NIET onder garantiewetgeving voor consumenten. Let op de voorwaarden van Oneplus waar ook duidelijk staat: voor consumenten. Zij verkopen niet eens rechtstreeks aan bedrijven/BTW-nummers.

Het hangt er dus maar net van af of Oneplus de enduser factuur effectief opvraagt en moeilijk doet indien deze niet voor een particulier/consument is.

https://ondernemingsdatab...TAAR_EU21130301/53/search

• harveydwijs2
snelheidstestje met de McLaren editie (warp speed):

https://www.xda-developer...thermal-performance-test/

• Shiznit
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 14-02 11:20
Huigie schreef op donderdag 13 december 2018 @ 12:33:
Je kan nu in de play store de beta van Plus Beat downloaden, die heeft nu ondersteuning voor DND. _/-\o_
Aanmelden voor de Beta versie geeft je ook 24u klok ondersteuning ;)

Stuff enzo....

• mac1987
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 20-02 22:43
jick schreef op donderdag 13 december 2018 @ 10:42:
[...]
Met je eerste 'fout' ben ik het niet eens, met je tweede wel ;) EDIT: hmmm bedoel je nou dat teveel RAM nadelig kan zijn? Want dan volg ik je niet ben ik bang..?
[...]
RAM verbruikt altijd wat stroom, dus meer RAM van hetzelfde type verbruikt ook meer stroom. De hoeveelheid verbruik is echter zo laag vergeleken met zaken als processor, scherm en communicatiechips, dat het verschil op je totale accuduur miniem zal zijn. Ik zou me er niet te druk om maken.

• Shuven
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 11:28
mac1987 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 01:18:
[...]

RAM verbruikt altijd wat stroom, dus meer RAM van hetzelfde type verbruikt ook meer stroom. De hoeveelheid verbruik is echter zo laag vergeleken met zaken als processor, scherm en communicatiechips, dat het verschil op je totale accuduur miniem zal zijn. Ik zou me er niet te druk om maken.
Dat is zeker waar, maar niet het hele verhaal.

Ik weet niet in hoeverre je je er druk om moet maken, omdat iedere gebruiker anders is. Ik denk ook dat je je niet druk hoeft te maken. Echter is het extra stroom verbruik niet zozeer volledig te danken aan het extra werkgeheugen. In sommige gevallen kan het extra stroomverbruik namelijk wel groter zijn dan je zou willen en of verwachten.

Shuven wijzigde deze reactie 14-12-2018 07:45 (7%)

• CoachKoos
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 20-02 17:37
Pap3rclip schreef op donderdag 13 december 2018 @ 19:14:
Dit is gewoonweg niet waar...
Als je koopt op een BTW-nummer/factuur van een bedrijf wordt er van uitgegaan dat het voor zakelijk gebruik is. Dan val je NIET onder garantiewetgeving voor consumenten. Let op de voorwaarden van Oneplus waar ook duidelijk staat: voor consumenten. Zij verkopen niet eens rechtstreeks aan bedrijven/BTW-nummers.

Het hangt er dus maar net van af of Oneplus de enduser factuur effectief opvraagt en moeilijk doet indien deze niet voor een particulier/consument is.

https://ondernemingsdatab...TAAR_EU21130301/53/search
Wel handig een link naar een site waarvan je lid moet zijn.. ;)

Ik zeg niet dat je zakelijk ook onder de consumenten wetgeving valt, maar je hebt sowieso fabrieksgarantie. Nu klinkt het alsof je een OnePlus koopt en als die morgen spontaan uitvalt je de spreekwoordelijke L*L bent en naar je geld kan fluiten. Er is een garantie, maar de regels zijn niet zo "goed" als bij de consument.

P.s. ik heb bij Belsimpel gevraagd wat mijn wettelijke garantietermijn is bij een zakelijke aankoop. Dan weten we het de officiële leverancier :)

CoachKoos wijzigde deze reactie 14-12-2018 13:04 (6%)

• Snakefoodjah
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 20-02 13:52
En het toestel is geleverd :).

Nu alles instellen en kijken welke apps ik ga bruiden.

Na zoveel jaren weer een Android toestel is even aanpassen.

Ook is moeten zoeken welke apps ik best gebruik voor gezamenlijke agenda, berichten (iMessage, vervanger),... want de vrouw heeft nog ne iPhone :)

• De_Remus
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 20-02 19:34
Snakefoodjah schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 13:15:

Ook is moeten zoeken welke apps ik best gebruik voor gezamenlijke agenda, berichten (iMessage, vervanger),... want de vrouw heeft nog ne iPhone :)
hier ook een IOS gebruiker (iPhone7 plus) en zit heel hard te denken om terug de overstap naar android te nemen want die OnePlus 6T mclaren edition ziet er toch oh zo goed uit :)
twijfel :)

• superiscch
Snakefoodjah schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 13:15:

Gezamenlijke berichten: whatsapp
Kalender: https://support.google.com/calendar/answer/37082?hl=nl

• Pierre
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online

Pierre

Zucht

Dan is het je missie om voor het einde van 2018 haar te paaien met een Android telefoon :*)

Be kind whenever possible. It is always possible. Dalai Lama XIV

• Phntm
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 09:43

Phntm

Tlingelingeling

Pierre schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 15:02:
[...]

Dan is het je missie om voor het einde van 2018 haar te paaien met een Android telefoon :*)
Mij is dit wel gelukt, van een iPhone 7 naar 8/128 midnight black 😂 en ze is nog steeds onder de indruk van hoe snel het toestel oplaad.

• Pap3rclip
CoachKoos schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 13:00:
[...]

Wel handig een link naar een site waarvan je lid moet zijn.. ;)

Ik zeg niet dat je zakelijk ook onder de consumenten wetgeving valt, maar je hebt sowieso fabrieksgarantie. Nu klinkt het alsof je een OnePlus koopt en als die morgen spontaan uitvalt je de spreekwoordelijke L*L bent en naar je geld kan fluiten. Er is een garantie, maar de regels zijn niet zo "goed" als bij de consument.

P.s. ik heb bij Belsimpel gevraagd wat mijn wettelijke garantietermijn is bij een zakelijke aankoop. Dan weten we het de officiële leverancier :)
Grappig, ik heb gisteren hetzelfde gedaan :+ .
Het antwoord is positief:
Beste meneer ******,

Bedankt voor je e-mail aan Belsimpel.

Uit je mail begrijp ik dat je graag wil weten of je twee garantie hebt op een toestel bij een zakelijke bestelling. Leuk om te horen dat je interesse hebt in deze telefoon! Bij alle telefoons op onze website heb je 2 jaar garantie.

Mocht je nog vragen hebben, stuur dan een reactie op deze mail.

Met vriendelijke groet,

Team Klantenservice
Onderdeel van de Belsimpel MethodeTM
Je kan nooit zeker genoeg zijn tegenwoordig met fabrikanten die liever de 'jammer, pech gehad' methode prefereren.

• Leoon.
  • Registratie: september 2007
  • Nu online

Leoon.

waka waka hey hey

[...]

Een missie die mij gelukt is. Vorige week een 3T opgehaald als vervanging van haar 5s. Batterij is 10x beter, opladen sneller en als klap op de vuurpijl: accentkleur roze gemaakt. Dat vind ze helemaal mooi :Y)

Trouwens: die gestures op de 6t werken echt super goed. Zo goed dat ik ze ook soms gebruik op mijn privé telefoon de 3. Dan werkt het dus niet haha. Ik bedoel dan omhoog swipen voor home menu links of recht onder voor terug etc

Leoon. wijzigde deze reactie 15-12-2018 07:41 (21%)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• l3art

l3art

Moderator Mobile
Leoon. schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 07:40:
[...]
Trouwens: die gestures op de 6t werken echt super goed. Zo goed dat ik ze ook soms gebruik op mijn privé telefoon de 3. Dan werkt het dus niet haha. Ik bedoel dan omhoog swipen voor home menu links of recht onder voor terug etc
Apart dat het op de 6T zoveel beter werkt.
Overigens laatst op mijn 5T die gestures geprobeerd maar was er nog niet weg van maar ik gun mezelf ook niet echt de tijd om te wennen. Aan de andere kant snap ik niet zo goed waarom gestures ingevoerd zijn. Het enige voordeel dat ik kan bedenken is dat je het scherm volledig kan gebruiken zonder een balk onderin voor de 'knoppen' maar die knoppen zijn ook te implementeren zonder balk.

Hoe je het wendt draait of keert, knoppen werken sneller.

l3art wijzigde deze reactie 15-12-2018 07:51 (22%)

• Leoon.
  • Nu online

Leoon.

waka waka hey hey

l3art schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 07:45:
[...]

Apart dat het op de 6T zoveel beter werkt.
Overigens laatst op mijn 5T die gestures geprobeerd maar was er nog niet weg van maar ik gun mezelf ook niet echt de tijd om te wennen. Aan de andere kant snap ik niet zo goed waarom gestures ingevoerd zijn. Het enige voordeel dat ik kan bedenken is dat je het scherm volledig kan gebruiken zonder een balk onderin voor de 'knoppen' maar die knoppen zijn ook te implementeren zonder balk.

Hoe je het wendt draait of keert, knoppen werken sneller.
Ik heb het dan ook niet aan staan op mijn 3 omdat ik die optie niet vinden kan. Daarbij heb je bij de drie nog fysieke knoppen onderin dus dat geniet in dat geval de voorkeur anders heb je die voor niets meer. Schakelen is soms wel onhandig tussen de telefoons dan :9

Knoppen werken sneller niet mee eens trouwens. Gewenning is hier het woord. Het werkt heerlijk snel als je het eenmaal doorhebt wat je er allemaal mee kan

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• l3art

l3art

Moderator Mobile
Leoon. schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 07:58:
[...]

Ik heb het dan ook niet aan staan op mijn 3 omdat ik die optie niet vinden kan. Daarbij heb je bij de drie nog fysieke knoppen onderin dus dat geniet in dat geval de voorkeur anders heb je die voor niets meer. Schakelen is soms wel onhandig tussen de telefoons dan :9

Knoppen werken sneller niet mee eens trouwens. Gewenning is hier het woord. Het werkt heerlijk snel als je het eenmaal doorhebt wat je er allemaal mee kan
Dan moet je mij eens uitleggen hoe 1 druk op een knop sneller is dan swipen en kort vast houden. Ik denk dat ik sneller achter elkaar de terug knop kan indrukken dan iemand anders links of recht omhoog kan swipen.

Het zal na gewenning ongetwijfeld vlot werken, maar sneller dat kan naar mijn idee gewoon niet.

• Leoon.
  • Nu online

Leoon.

waka waka hey hey

l3art schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 08:02:
[...]

Dan moet je mij eens uitleggen hoe 1 druk op een knop sneller is dan swipen en kort vast houden. Ik denk dat ik sneller achter elkaar de terug knop kan indrukken dan iemand anders links of recht omhoog kan swipen.

Het zal na gewenning ongetwijfeld vlot werken, maar sneller dat kan naar mijn idee gewoon niet.
Als ik waze aan heb staan en ik ga met iemand bellen, dan is het een swipe links of rechts omhoog om terug te gaan naar het waze scherm. Iets wat niet eens een swipe is, het systeem snapt dat je terug wil en het gaat snel. Wat niet snel werkt is naar je laatst gebruikte apps gaan, al gaat dat wel snel genoeg en zeker als je doorhebt dat je 't ook eerder los kan laten. Denk dat home en terug snel werkt, bijna net zo snel als met knoppen en je echt oefening nodig hebt om naar laatste apps terug te gaan.

Daarbij vergelijk ik ook nog eens met een snellere mobiel tov de 3 dat speelt vast ook nog mee. Ben iig blij dat ik zo'n groot scherm heb zonder knoppen d:)b

• l3art

l3art

Moderator Mobile
Leoon. schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 08:08:
[...]

Als ik waze aan heb staan en ik ga met iemand bellen, dan is het een swipe links of rechts omhoog om terug te gaan naar het waze scherm. Iets wat niet eens een swipe is, het systeem snapt dat je terug wil en het gaat snel. Wat niet snel werkt is naar je laatst gebruikte apps gaan, al gaat dat wel snel genoeg en zeker als je doorhebt dat je 't ook eerder los kan laten. Denk dat home en terug snel werkt, bijna net zo snel als met knoppen en je echt oefening nodig hebt om naar laatste apps terug te gaan.

Daarbij vergelijk ik ook nog eens met een snellere mobiel tov de 3 dat speelt vast ook nog mee. Ben iig blij dat ik zo'n groot scherm heb zonder knoppen d:)b
Ok in sommige situaties lijkt het systeem dus mee te werken. Maar het lijkt me (althans dat is mijn ervaring) dat een paar pagina's terug gaan tijdens het browsen met een knop sneller is. Het zal dus wel van de situatie afhangen en in hoeverre je gewend bent.

Haha snap dat de 6T sneller is dan de 3T.

• Leoon.
  • Nu online

Leoon.

waka waka hey hey

l3art schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 08:12:
[...]

Ok in sommige situaties lijkt het systeem dus mee te werken. Maar het lijkt me (althans dat is mijn ervaring) dat een paar pagina's terug gaan tijdens het browsen met een knop sneller is. Het zal dus wel van de situatie afhangen en in hoeverre je gewend bent.

Haha snap dat de 6T sneller is dan de 3T.
Probeer 't eens een weekend uit zou ik zeggen. Ik vind 't oprecht intuïtief werken, als je iets niet snapt shoot! Moet zeggen de gimmick factor of wow factor is ook hoog, dat vind ik ook wel tof.

Zal eens op yt gaan zoeken voor vergelijkingsmateriaal wellicht heeft iemand een test gedaan knoppen versus gestures. Ben wel benieuwd wat cijfers zeggen :)

• l3art

l3art

Moderator Mobile
Leoon. schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 08:26:
[...]

Probeer 't eens een weekend uit zou ik zeggen. Ik vind 't oprecht intuïtief werken, als je iets niet snapt shoot! Moet zeggen de gimmick factor of wow factor is ook hoog, dat vind ik ook wel tof.

Zal eens op yt gaan zoeken voor vergelijkingsmateriaal wellicht heeft iemand een test gedaan knoppen versus gestures. Ben wel benieuwd wat cijfers zeggen :)
Hoe het werkt is duidelijk hoor, dat is het probleem niet. Als je al over een probleem kan spreken. :)

• Snakefoodjah
[...]

Voor het einde van 2018 zal rap zijn. Maar als haar iPhone se kapot is zal ik haar wel richting android sturen.
Zal voor haar meer wennen zijn maar komt wel goed.

Wat betreft de gestures: het werkt wel goed maar op de iPhone werkt het toch nog een pak vlotter....

• WouterL
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 11:31
Mijn Google Photos app crashed wanneer ik in foto's inzoom. Iemand anders dit probleem? Ik krijg het niet werkend.

WouterL wijzigde deze reactie 15-12-2018 17:03 (13%)

• Pierre
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online

Pierre

Zucht

WouterL schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 17:02:
Mijn Google Photos app crashed wanneer ik in foto's inzoom. Iemand anders dit probleem? Ik krijg het niet werkend.
Hier nergens last van, de Google Photo's app werkt naar behoren.

Be kind whenever possible. It is always possible. Dalai Lama XIV

• LikeAKing
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 15-02 14:27
Ik heb recent een OnePlus 6T gekocht (simlockvrij) en heb mijn Vodafone SIM erin gestopt. Alles werkt prima. Ik vind het een fijne telefoon. Tot ik erachter kwam dat ik dus niet kan bellen (of gebeld kan worden). Soms lukt dit, maar bijna nooit. Als het wel lukt, duurt het gesprek niet lang voordat de audio quality raar wordt. Wat ik wel vreemd vind is dat SMS'en en 4G wel gewoon prima werken. En een storing bij Vodafone lijkt mij sterk.

Iemand die weet wat dit kan zijn? Of ervaringen heeft met Vodafone en OnePlus 5T?

Wist niet zeker of dit bij RMA & Support hoort of hier.

• demonic
  • Laatst online: 09:40
LikeAKing schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 18:50:
Ik heb recent een OnePlus 6T gekocht (simlockvrij) en heb mijn Vodafone SIM erin gestopt. Alles werkt prima. Ik vind het een fijne telefoon. Tot ik erachter kwam dat ik dus niet kan bellen (of gebeld kan worden). Soms lukt dit, maar bijna nooit. Als het wel lukt, duurt het gesprek niet lang voordat de audio quality raar wordt. Wat ik wel vreemd vind is dat SMS'en en 4G wel gewoon prima werken. En een storing bij Vodafone lijkt mij sterk.

Iemand die weet wat dit kan zijn? Of ervaringen heeft met Vodafone en OnePlus 5T?

probeer is een andere sim van ouders/broertje/vrienden die niet op vodafone zitten.

• miicker
  • Niet online
LikeAKing schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 18:50:

Ik heb Vodafone en de 6T, geen enkel probleem hier.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• mac1987
Hier Vodafone (zakelijk) als tweede sim. Geen problemen mee (niet meer dan met vorige telefoons, maar ben niet zo'n fan van deze provider qua gesprekskwaliteit en ontvangst).

mac1987 wijzigde deze reactie 15-12-2018 23:59 (3%)

• LikeAKing
Ik ga het even met een andere simkaart proberen, maar ik merk ook dat als ik bel, mijn telefoon van 4G naar 3G gaat en dat ik daarna geen internet meer heb. Ik moet dan even vliegtuigstand aan en uitzetten om weer internet te krijgen. Zal dit aan mijn telefoon kunnen liggen? Lijkt mij meer een probleem met de simkaart als ik eerlijk moet toegeven. Weet ook niet zo goed wat ik ermee aan moet. Contact opnemen met Vodafone?

Mijn telefoon geforceerd op 2G zetten werkt wel gewoon, het gaat fout wanneer hij automatisch naar 3G en 4G lijkt te zoeken.

LikeAKing wijzigde deze reactie 16-12-2018 01:57 (13%)

• Katsuchi
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 19-02 22:38
Wat geeft de telefoon aan in welk slot (1 of 2) de simkaart zit ?
Instellingen/Wi-fi & Internet/Sim & Netwerk).
Bij mij zit die op 1 en die gaat het verst in de telefoon.
Als je de houder eruit haalt moet die uiterst rechts in de simkaarthouder.

Katsuchi wijzigde deze reactie 16-12-2018 09:02 (93%)

• superiscch
Ik vind de app management nog steeds zo crappy... Bij de OP3 was dit ook.

Ik was net video aan het bewerken, ga even naar SoundCloud om liedje te downloaden maar wanneer ik terug naar de andere app ga start die opnieuw op. Video weg natuurlijk.

Al steek je er 100GB in, als de apps afgesloten worden ben je er niks mee natuurlijk 🙄

• Shuven
superiscch schreef op zondag 16 december 2018 @ 10:55:
Ik vind de app management nog steeds zo crappy... Bij de OP3 was dit ook.

Ik was net video aan het bewerken, ga even naar SoundCloud om liedje te downloaden maar wanneer ik terug naar de andere app ga start die opnieuw op. Video weg natuurlijk.

Al steek je er 100GB in, als de apps afgesloten worden ben je er niks mee natuurlijk 🙄
Als je dit wist van de op3... Dan zet je voor die app toch dit process uit? Geen reden om vingers te wijzen naar oneplus, als je dit zelf kan voorkomen lijkt me. Zeker als je bekend bent met het ram management.

• LikeAKing
Katsuchi schreef op zondag 16 december 2018 @ 08:49:
Wat geeft de telefoon aan in welk slot (1 of 2) de simkaart zit ?
Instellingen/Wi-fi & Internet/Sim & Netwerk).
Bij mij zit die op 1 en die gaat het verst in de telefoon.
Als je de houder eruit haalt moet die uiterst rechts in de simkaarthouder.
Bij mij zit hij ook in SIM 1 en er staat gewoon Vodafone.

• superiscch
Shuven schreef op zondag 16 december 2018 @ 11:17:
[...]

Als je dit wist van de op3... Dan zet je voor die app toch dit process uit? Geen reden om vingers te wijzen naar oneplus, als je dit zelf kan voorkomen lijkt me. Zeker als je bekend bent met het ram management.
Alleen is het niet bij één app. En hebben ze het probleem opgelost bij de 3 🙄🙄🙄 en zijn we al weer 2 jaar verder.

Top reactie verder! Zeer behulpzaam van je 👍👍

superiscch wijzigde deze reactie 16-12-2018 12:35 (3%)

• Shuven
superiscch schreef op zondag 16 december 2018 @ 12:30:
[...]

Alleen is het niet bij één app. En hebben ze het probleem opgelost bij de 3 🙄🙄🙄 en zijn we al weer 2 jaar verder.

Top reactie verder! Zeer behulpzaam van je 👍👍
Alsnog.. Je kent het probleem, en weet hoe je het moet omzeilen. Geen reden tot klagen lijkt me dan toch? :)

Het is gewoon hoe android werkt, en aangezien het de nieuwste versie is, zijn er natuurlijk punten die nog niet gepolijst zijn. Het ram systeem zoals het nu is, is geïmplementeerd vanaf android oreo. Ik bedoel het niet verkeerd, maar ik begrijp niet zo goed wat de mens3n aan jou info hebben. Je hebt er zelf voor gekozen om er niets mee te doen, de telefoon de schuld geven is een beetje overdreven denk ik. En als je niet weet hoe je het omzeilt, laatbhet weten dan help ik je. Maar uit je posts maak ik op dat je wilt klagen, en geen hulp wilt. Vandaar een reactie, en geen poging tot hulpb :Y)

• superiscch
Shuven schreef op zondag 16 december 2018 @ 14:30:
[...]

Alsnog.. Je kent het probleem, en weet hoe je het moet omzeilen. Geen reden tot klagen lijkt me dan toch? :)

Het is gewoon hoe android werkt, en aangezien het de nieuwste versie is, zijn er natuurlijk punten die nog niet gepolijst zijn. Het ram systeem zoals het nu is, is geïmplementeerd vanaf android oreo. Ik bedoel het niet verkeerd, maar ik begrijp niet zo goed wat de mens3n aan jou info hebben. Je hebt er zelf voor gekozen om er niets mee te doen, de telefoon de schuld geven is een beetje overdreven denk ik. En als je niet weet hoe je het omzeilt, laatbhet weten dan help ik je. Maar uit je posts maak ik op dat je wilt klagen, en geen hulp wilt. Vandaar een reactie, en geen poging tot hulpb :Y)
Haha... OK dan, makkelijke interpretatie van een post 😂 😂Dat noemen ze een vaststelling, geen klacht👍

Maar je hebt gelijk. Steek er je tijd niet in 👍 toch niet op deze manier

• mac1987
LikeAKing schreef op zondag 16 december 2018 @ 01:56:
Ik ga het even met een andere simkaart proberen, maar ik merk ook dat als ik bel, mijn telefoon van 4G naar 3G gaat en dat ik daarna geen internet meer heb. Ik moet dan even vliegtuigstand aan en uitzetten om weer internet te krijgen. Zal dit aan mijn telefoon kunnen liggen? Lijkt mij meer een probleem met de simkaart als ik eerlijk moet toegeven. Weet ook niet zo goed wat ik ermee aan moet. Contact opnemen met Vodafone?

Mijn telefoon geforceerd op 2G zetten werkt wel gewoon, het gaat fout wanneer hij automatisch naar 3G en 4G lijkt te zoeken.
Tijdens het bellen heeft iedereen dit, omdat Nederlandse providers nog geen VoLTE ondersteunen op andere telefoons dan de gebruikelijke Samsungs en iPhones.
Na het bellen springt hij echter automatisch weer terug naar 4G(+).

• LikeAKing
mac1987 schreef op zondag 16 december 2018 @ 16:31:
[...]

Tijdens het bellen heeft iedereen dit, omdat Nederlandse providers nog geen VoLTE ondersteunen op andere telefoons dan de gebruikelijke Samsungs en iPhones.
Na het bellen springt hij echter automatisch weer terug naar 4G(+).
Hmm, ik heb een paar keer geprobeerd te bellen en het gesprek hangt vaak na korte duur gelijk op (degene aan de andere kant van de lijn hoort mij niet). Ik heb best wat gegoogled, maar geen oplossing gevonden.

Wat is de gebruikelijke work-around om wel fatsoenlijk bereikbaar te zijn? :)

• SmokingCrop
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
Moet zeggen dat de batterij het toch duidelijk langer uithoudt dan bij de OP3.
Als ik nu weer kijk, dan zie ik dat ik 3 dagen geleden heb opgeladen en het scherm 6u 33m heeft aangelegen en dat ik nog 13% over heb.

Bij de OP3 was de batterij vooral goed wanneer je er veel gebruik van maakte (veel uren in 1 dag).
Bij deze lijkt dat niet uit te maken d:)b
Ookal heb ik dual sim, stuk of 7 emails die gesynced worden (door werk), ambient display & bluetooth staat aan, etc.

Klik voor [handleiding] Raspberry Pi met UniFi controller en Pi-hole (headless)

• mac1987
LikeAKing schreef op zondag 16 december 2018 @ 18:45:
[...]

Hmm, ik heb een paar keer geprobeerd te bellen en het gesprek hangt vaak na korte duur gelijk op (degene aan de andere kant van de lijn hoort mij niet). Ik heb best wat gegoogled, maar geen oplossing gevonden.

Wat is de gebruikelijke work-around om wel fatsoenlijk bereikbaar te zijn? :)
Heb je Vodafone? Ik heb daar met elke telefoon soms last van. Met T-Mobile en KPN nauwelijks. Verstaanbaarheid is daar ook beter.

• LikeAKing
mac1987 schreef op zondag 16 december 2018 @ 19:50:
[...]

Heb je Vodafone? Ik heb daar met elke telefoon soms last van. Met T-Mobile en KPN nauwelijks. Verstaanbaarheid is daar ook beter.
Yup, ik heb Vodafone.

• Notlupus
  • Laatst online: 21-01 12:09
Wanneer ik een fullscreen applicatie heb draaien en daarvan een screenshot wil maken, schiet ook de menubalk tevoorschijn (driehoekje, cirkel, vierkant; die dus). Iemand enig idee hoe ik dat kan voorkomen? Heb zitten DuckDuckGo-en maar heb nog niets kunnen vinden.

Overigens bedankt voor het aanraden van Plus Beat om het gemis van de Notification LED op te vangen, werkt uitstekend!

• l3art

l3art

Moderator Mobile
Notlupus schreef op maandag 17 december 2018 @ 09:50:
Wanneer ik een fullscreen applicatie heb draaien en daarvan een screenshot wil maken, schiet ook de menubalk tevoorschijn (driehoekje, cirkel, vierkant; die dus). Iemand enig idee hoe ik dat kan voorkomen? Heb zitten DuckDuckGo-en maar heb nog niets kunnen vinden.

Overigens bedankt voor het aanraden van Plus Beat om het gemis van de Notification LED op te vangen, werkt uitstekend!
Screenshot maken door tegelijk de aan/uit knop en volume omlaag indrukken.
Menu balk helemaal uitschakelen kan ook, maar is wat omslachtig.

• Notlupus
  • Laatst online: 21-01 12:09
l3art schreef op maandag 17 december 2018 @ 10:26:
[...]

Screenshot maken door tegelijk de aan/uit knop en volume omlaag indrukken.
Menu balk helemaal uitschakelen kan ook, maar is wat omslachtig.
Perfect! Ik hield enkel de aan/uit knop ingedrukt :+

• Snakefoodjah
Gebruiken jullie de oneplus met novalauncher of gewoon standaard?
Pagina: 1 ... 11 ... 15 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Rooten, Custom ROM's, unlocken: [OnePlus 6T] Rooten & Custom ROM's
- Hoesjes, protectors, laders e.d.:[OnePlus 6T] Accessoires
- Bestellingen, pop-up event, levertijden en prijzen: [OnePlus 6T] Levertijden & Prijzen

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True