Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:09
Mede-auteur:
  • Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

OnePlus heeft zijn nieuwste smartphone 6T gepresenteerd. Ten opzichte van zijn voorganger is het scherm groter, heeft de accu meer capaciteit en zit de vingerafdrukscanner achter het scherm in plaats van achterop het toestel.

De 6T heeft een iets langer scherm dan de 6, namelijk 147,2mm in plaats van 144,2mm. De schermbreedte is ongeveer gelijk gebleven, waardoor de diagonaal van 6,28" naar 6,41" gaat. OnePlus heeft een scherm in het toestel geplaatst met een kleinere inkeping in de vorm van een druppel.

Het gaat opnieuw om een oledscherm. Achter het scherm zit de vingerafdrukscanner, bijna aan de onderkant van het oppervlak van het display. De behuizing van de smartphone is ook iets langer en komt uit op 157,5x74,8mm.

De behuizing is wat dikker, maar daar krijgen gebruikers ook een accu met hogere capaciteit voor terug. Die is nu 3700mAh in plaats van 3300mAh zoals in de OnePlus 6 en eerdere telefoons van de Chinese fabrikant. De 6T heeft, zoals OnePlus vorige maand al aankondigde, geen 3,5mm-jack meer. Op die plek zitten extra speakergrills, al zit daar geen extra speaker.

Veel componenten zijn ten opzichte van de OnePlus 6 hetzelfde, waaronder de soc en de camera's. Ook het materiaalgebruik is hetzelfde, met glas aan beide kanten en een metalen rand. Wel heeft OnePlus de 64GB-versie geschrapt, waardoor de 6T alleen beschikbaar zal zijn in 128GB- en 256GB-varianten. De 6T verschijnt voor 549 euro voor de 128GB-variant met 6GB ram en 579 voor de versie met 8GB werkgeheugen; de 256GB-variant, met 8GB ram, kost 639 euro.

Terug naar Inhoudsopgave

OSAndroid 9.0 (OxygenOS)
CPUQualcomm® Snapdragon™ 845
GPUQualcomm® Adreno™ 630
RAM6 / 8 GB LPDDR4X
ROM128 / 256 GB UFS2.1
ConnectiviteitBluetooth 5.0, A-GPS, NFC, Glonass, 2,4 / 5 GHz b/g/n/ac, NFC
AansluitingenUSB2.0 Type-C
SensorenIn-display Fingerprint Sensor, Hall, Accelerometer, Gyroscope, Proximity, RGB Ambient Light Sensor, Electronic Compass, Sensor Core
Scherm6,41" Full-HD(2340x1080px), 19,5:9 Amoled-scherm, GG6
Front CameraSony IMX37: 16MP, EIS, FF, f/2.0
Back CameraSony IMX519: 16 MP, 1,22um, f/1.7, OIS, EIS, dubbele flits
2e back CameraSony IMX376K: 20 MP, 1,0um, f/1.7
Accu3700 mAh met Fast Charge (5V/4A)
KleurMirror Black, Midnight Black
Afmetingen157,5 x 74,8 x 8,2 mm
Gewicht185 g
PrijsV.a. 549 euro

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur dan een privé bericht naar rens-br of AnonymousWP.

VersieDatumAanpassingenWie
V1.029-10-2018Topic aangemaaktrens-br

Terug naar Inhoudsopgave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelk31
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-03 10:16
Iemand enig idee vanaf wanneer men hoesjes kan vinden voor de 6T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 29-04 09:55
michelk31 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 19:42:
Ze staan nu op de site van Bel Simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irernst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-03 10:12
Ik zie dat er geen 3D Tempered Glass Screen Protector beschikbaar is voor de Oneplus 6T in de webshop van OP. Iemand enig idee waarom dit is? Vind het persoonlijk fijn die extra bescherming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
michelk31 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 19:42:
Op AliExpress, Ebay etc vast al wel.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-04 08:57
ben benieuwd of Spigen nog cases gaat maken, bij de OP6 hadden ze maar 1 variant maar bij de 5 (die ik nog heb) hadden ze er nog 4, misschien dat het helpt dat ze nu met T-mobile in zee zijn gegaan in Amerika dat ze toch weer iets meer aandacht besteden aan OnePlus telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
Iemand enig idee of er iets is om over de lenzen te plakken? Ben bang dat ze zullen beschadigen, dit heb ik bij mijn vorige telefoon ook gehad en de camera was bijna niet meer bruikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 320788

Ducktape 😀😀😀

En iets serieuzer, ik gebruik alleen een oneplus backcover, en er zit geen enkele kras of beschadigingen op de "lens" cover van de camera

Dus ik zou me er niet echt druk over maken.

[ Voor 72% gewijzigd door Anoniem: 320788 op 01-11-2018 09:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odinrage
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 06-02 13:36
irernst schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:22:
Ik zie dat er geen 3D Tempered Glass Screen Protector beschikbaar is voor de Oneplus 6T in de webshop van OP. Iemand enig idee waarom dit is? Vind het persoonlijk fijn die extra bescherming.
Belsimpel heeft hem wel: https://www.belsimpel.nl/...rotector-zwart-oneplus-6t

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• michelk31
Spigen is bezig met een hoesje voor de 6t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelk31
Weet er iemand welke powerbanks, Dash charge ondersteunen en waar je deze kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-05 13:54

bosaap22

Doing things I'm good at.

michelk31 schreef op zondag 4 november 2018 @ 20:37:
Weet er iemand welke powerbanks, Dash charge ondersteunen en waar je deze kan kopen?
Zoek naar een powerbank die "VOOC charge" ondersteunt. Dat is de eigenlijke naam van deze manier van laden. Via Google genoeg over te vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demol88
  • Laatst online: 03-06 17:25
Bij de cases ben ik even door de bomen het bos kwijt. Kan iemand mij het exacte verschil zeggen tussen de protective case en de bumper case versies?
Onderling zit hier ook nog een serieus prijsverschil op tussen de verschillende lay-outs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-06 12:25
demol88 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:20:
Bij de cases ben ik even door de bomen het bos kwijt. Kan iemand mij het exacte verschil zeggen tussen de protective case en de bumper case versies?
Onderling zit hier ook nog een serieus prijsverschil op tussen de verschillende lay-outs
Ik had dezelfde vraag en vond deze forum post. Hier staat het verschil tussen een protective en bumper case.

https://forums.oneplus.co...-protective-cases.556478/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-03 14:42
De bumper case beschermt de hele rand van de mobiel, bij de protective case zijn er nog delen van de rand onbeschermd.
De bumper case is ook duurder dan de protective case.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:08

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Zojuist maar even 2 hoesjes en een TGSP besteld.

Voor €7,95 de Yocktec TGSP
Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/71VYj50luaL._SX569_.jpg

Leather look TPU case á €2,70
Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB10P0NXijrK1RjSsplq6xHmVXaV/Oneplus-6-t-Case-Carbon-Fiber-oneplus-6-t-TPU-Siliconen-lederen-Zachte-Volledige-Back-Cover.jpg

En een Clear case met rode accenten voor €1,41
Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1nivZXcfrK1Rjy1Xdq6yemFXaA.jpg

Benieuwd welke gaat bevallen en hoe de TGSP is.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 289108

Waar heb je deze gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@HellStorm666 Thanks
als er iemand een tip heeft kwa bumper case wie leverbaar is en niet veel bulk maar wel goede protectie bied hoor ik dit graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:31
Heb zelf de karbon bumper case van Oneplus gekocht, ja deze is minimaal een factor *20x duurder maar daar krijg je zeker kwaliteit voor terug. De karbon biedt veel bescherming en weinig bulk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Moet zeggen dat de case die er standaard bij zit ook zo slecht nog niet is.
Zoals, helaas, gewoonlijk tegenwoordig is het toestel wel véél te glad zonder hoesje.
En door t glas nog kwetsbaar ook. Blijf het een vreemde keuze vinden.
Kunststof is lichter, dunner, gripbaarder en minder kwetsbaar.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ik me ook al tijden afvraag is waarom maken ze de randen niet zoals een bumper zodat je helemaal geen cover meer nodig hebt. zal wel commerciële belangen zijn gemiddelde cover zit je al gauw op 20 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:33
Ik twijfel bij deze telefoon om alsnog een case erbij te bestellen. (Heb zitten twijfelen aan de originele OP cases bij het bestellen, maar niet gedaan.)
Nu hoor ik ook over de originele cases maar gemengde verhalen ivm levensduur, dus wil ik voor een third party optie gaan.
Hierboven zijn er al een paar genoemd, maar ik ben benieuwd of er nog meer tips voor cases zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga denk ik wachten op de rhinoshield solid https://rhinoshield.io/pages/solidsuit

of op de tech21 https://www.tech21.com/nl_nl/protection/oneplus/6

hopelijk zijn ze snel verkrijgbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
yannickie111 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 15:13:
Ik twijfel bij deze telefoon om alsnog een case erbij te bestellen. (Heb zitten twijfelen aan de originele OP cases bij het bestellen, maar niet gedaan.)
Nu hoor ik ook over de originele cases maar gemengde verhalen ivm levensduur, dus wil ik voor een third party optie gaan.
Hierboven zijn er al een paar genoemd, maar ik ben benieuwd of er nog meer tips voor cases zijn.
Ik weet niet welke verhalen je hoort over de originele cases (zou het graag willen weten). Op dit moment heb ik de bumper van hout en carbon en ze bevallen mij erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Laatst online: 07:15
michelk31 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 18:50:
Spigen is bezig met een hoesje voor de 6t
Hoe weet je dit en wanneer is de release date? Ben vooral geinteresseerd in de Neo Hybrid. Heb die lang gebruikt op mijn S7 Edge en daar was ik heel tevreden over.

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Magnolia schreef op donderdag 8 november 2018 @ 22:11:
[...]

Hoe weet je dit en wanneer is de release date? Ben vooral geinteresseerd in de Neo Hybrid. Heb die lang gebruikt op mijn S7 Edge en daar was ik heel tevreden over.
Er staat gewoon een case met de woorden: coming soon op de website :+ spigen.com

https://www.spigen.com/co...neplus-6t-case-liquid-air

Sterker nog, zie net dat ie al te koop is nu

[ Voor 14% gewijzigd door RubenSaurus op 08-11-2018 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-06 20:30

GateKeaper

#1 Procastinator

Zijn er ook mensen met ervaring met https://dbrand.com/shop/oneplus-6t-skins ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelk31
Ik weet het omdat ik gisteren bevestigen heb gekregen dat de hoes verstuurd is naar mij. Spijtig genoeg heb ik de telefoon pas volgende week.
Magnolia schreef op donderdag 8 november 2018 @ 22:11:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
Die Spigen case ziet er mooi uit. Zijn er mensen die ervaring met dit merk hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjvdven
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17-06 10:15
Heb er een tijdje een op mijn 5T gehad. Voelt geweldig en beschermt tegen kleine stootjes en krasjes. Vooral krasjes die je bij een case krijgt door zand en stof tussen case en telefoon heb je hierdoor niet. En heel tof dat je het volledig kunt customizen naar eigen smaak. Levensduur is ook goed zolang je niet aan de randjes gaat friemelen.

RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Wes88 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 09:07:
Die Spigen case ziet er mooi uit. Zijn er mensen die ervaring met dit merk hebben?
Heb een spigen op m'n OP5 zitten en dat ding is echt heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Laatst online: 07:15
DigitalError schreef op donderdag 8 november 2018 @ 23:14:
[...]

Er staat gewoon een case met de woorden: coming soon op de website :+ spigen.com

https://www.spigen.com/co...neplus-6t-case-liquid-air

Sterker nog, zie net dat ie al te koop is nu
Ik bedoelde natuurlijk andere versies dan de Liquid Air. Van andere toestelen zijn wel 10+ verschillende hoesjes. Van de 6T vooralsnog maar een versie. Hopelijk van de 6T meer nu Oneplus ook door grote providers in de VS wordt ondersteund.

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

bjvdven schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 11:49:
[...]

Heb er een tijdje een op mijn 5T gehad. Voelt geweldig en beschermt tegen kleine stootjes en krasjes. Vooral krasjes die je bij een case krijgt door zand en stof tussen case en telefoon heb je hierdoor niet. En heel tof dat je het volledig kunt customizen naar eigen smaak. Levensduur is ook goed zolang je niet aan de randjes gaat friemelen.
Thanks, duidelijk. Weet je ook of het eenvoudig te verwijderen is? Of verwacht je dat ik dan de mat-zwarte coating van 't glas af trek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Magnolia schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 12:57:
[...]

Ik bedoelde natuurlijk andere versies dan de Liquid Air. Van andere toestelen zijn wel 10+ verschillende hoesjes. Van de 6T vooralsnog maar een versie. Hopelijk van de 6T meer nu Oneplus ook door grote providers in de VS wordt ondersteund.
Ja dat hoop ik inderdaad ook, want voor de 6 was er opeens ook maar 1 uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjvdven
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17-06 10:15
GateKeaper schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 13:03:
[...]

Thanks, duidelijk. Weet je ook of het eenvoudig te verwijderen is? Of verwacht je dat ik dan de mat-zwarte coating van 't glas af trek?
Ik verwacht geen enkele issues. Je kunt de skins het beste toebrengen en verwijderen mbv een haardroger. Kijk voor de zekerheid even wat filmpjes van dBrand op YouTube. Daar laten ze per device zien hoe je de skin toebrengt.

RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosManz
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
GateKeaper schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 13:03:
Die coating zit, als ik het in dit filmpje goed zie, aan de binnenkant van het glas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
DigitalError schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 12:28:
[...]

Heb een spigen op m'n OP5 zitten en dat ding is echt heerlijk!
Het is nu wel verleidelijk om er één te bestellen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

De case die ik zou willen is er nog niet. Voor mijn 3T gebruik ik een Nillkin Carbon Fiber Case en daar ben ik tevreden over. Nette uitstraling. En magnetisch, wat theoretisch handig is voor een magnetische autohouder.
Die Spigen ziet er ook prima uit, alleen die zie ik ook nog niet leverbaar, of zien jullie hem ergens wel leverbaar?
Had voor mijn Nexus5 ooit een Spigen Ultra Hybrid, was ook een fijn hoesje. En met transparante achterkant, kon je leuk met een template achterkantjes printen en af en toe wisselen :P

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06:37
Wes88 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 13:37:
[...]

Het is nu wel verleidelijk om er één te bestellen haha.
pre-orderen bedoel je :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
Je hebt gelijk! Vanochtend stond die nog als leverbaar bij gsmpunt.nl en bol.com. Nu is 30-11 de verwachte leverdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lo2
  • Laatst online: 16-06 21:55

Lo2

heb de sandstone bumper case en de nylon volledige case. De sandstone ligt heerlijk in de hand maar beschermt weinig en de nylon case beschermt veel maar ligt naar mijn mening vreselijk in de hand. Ruw maar toch erg glad. Ze hadden beter een sandstone case kunnen maken. En wat zijn ze duur!

Heb nu op AliX deze besteld: http://www.aliexpress.com...-6T-back/32951947311.html? Ben benieuwd.

Overigens heb ik de RHA MA390 oortjes van amazon.de gehaald voor 47 euro en die bevallen prima. Ook de bluetooth module voor de AIAIAI TMA-2 werkt perfect (H05). Ben erg onder de indruk van aptX en aptX HD, het klinkt prachtig. Nu maar hopen dat de accu op de lange termijn al dat bluetooth nog trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
Iemand interesse in de originele carbon bumper? Heb hem net 1 minuut op mijn telefoon maar het is toch niet mijn ding (heb nogal last van zweethanden dus dat zie je vrij goed)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Wes88 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 22:43:
Iemand interesse in de originele carbon bumper? Heb hem net 1 minuut op mijn telefoon maar het is toch niet mijn ding (heb nogal last van zweethanden dus dat zie je vrij goed)...
Hangt van de prijs af ;-)

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
Stuur maar een PM met het bedrag wat je voor ogen hebt. Hij is net uit de verpakking en had hem hooguit één minuut om de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-06 20:52
Iemand nog tips voor een hoesje in stoffige omgeving . Ik heb nu de bijgeleverde case eromheen maar de rand rond het scherm word helemaal stoffig.

Ik heb zelf al gezocht maar het werkt een beetje allemaal het zelfde naar wat ik kan zien ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-05 23:59
Heeft iemand de wireless bullets in gebruik? Ik lees wat tegenstrijdige reviews over met name de bassen. Sommige reviews vinden het geluid uitstekend, andere geven aan de dat bassen totaal afwezig zijn. Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Ik heb sinds zaterdag de Yocktec screenprotector in gebruik. (https://www.amazon.de/gp/product/B07J6892SV/)

Deze kan ik in iedergeval afraden.
Neemt 3mm aan de onderkant en 2mm aan elke zijkant van het scherm weg.
Daarbij werkt de FPS nog slechter dan anders. (van 8/10 keer werkend naar 4/10 keer werkend)

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
HellStorm666 schreef op maandag 12 november 2018 @ 08:34:
Ik heb sinds zaterdag de Yocktec screenprotector in gebruik. (https://www.amazon.de/gp/product/B07J6892SV/)

Deze kan ik in iedergeval afraden.
Neemt 3mm aan de onderkant en 2mm aan elke zijkant van het scherm weg.
Daarbij werkt de FPS nog slechter dan anders. (van 8/10 keer werkend naar 4/10 keer werkend)
Mocht het helpen, ik heb gewoon dat standaard plastieken protectortje er opzitten, en mijn vingeradruk werkt 10/10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Cloclo100 schreef op maandag 12 november 2018 @ 08:58:
[...]

Mocht het helpen, ik heb gewoon dat standaard plastieken protectortje er opzitten, en mijn vingeradruk werkt 10/10.
Met de standaard plastiek ding was t 8/10.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odinrage
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 06-02 13:36
Lo2 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 18:04:
Overigens heb ik de RHA MA390 oortjes van amazon.de gehaald voor 47 euro en die bevallen prima. Ook de bluetooth module voor de AIAIAI TMA-2 werkt perfect (H05). Ben erg onder de indruk van aptX en aptX HD, het klinkt prachtig. Nu maar hopen dat de accu op de lange termijn al dat bluetooth nog trekt.
Kun je iets meer vertellen over de aanwezigheid van de bass in de RHA MA390?
Zit zelf te twijfelen tussen deze en de Oneplus Bullets Wireless waarbij ik begreep dat de bass een minpunt is voor de BW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
HellStorm666 schreef op maandag 12 november 2018 @ 08:59:
[...]

Met de standaard plastiek ding was t 8/10.
Ik heb bij mijn rechterduim 100% succes, maar bij mijn linkerduim ging het niet zo vlot. Deze heb ik dan opnieuw ingesteld en gaat nu een pak beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Cloclo100 schreef op maandag 12 november 2018 @ 08:58:
[...]

Die heb ik er na een uur al afgescheurd, plastic voelt echt waardeloos, en het werd behoorlijk snel vet.

Het gevoel; niet zo glad als glas. En aan de randen veegde ik constant over de "scherpe" rand heen, omdat het plastic niet van rand tot rand liep.

Voor mij geen protectors op het scherm. 9 van de 10 keer is de protector vele malen zachter dan het werkelijke scherm, en loop je dus constant met een bekrast scherm(protector) rond. De Galaxy S6 (edge) die ik hiervoor had, heb ik 3.5 jaar gebruikt, en slechts een enkel, niet opvallend krasje op gekregen.

Wel ga ik de skin van dbrand bestellen. Maar dat is meer om 'm te personaliseren. Aangezien vrouwlief exact hetzelfde toestel op de tafel heeft liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
GateKeaper schreef op maandag 12 november 2018 @ 10:14:
[...]

Die heb ik er na een uur al afgescheurd, plastic voelt echt waardeloos, en het werd behoorlijk snel vet.

Het gevoel; niet zo glad als glas. En aan de randen veegde ik constant over de "scherpe" rand heen, omdat het plastic niet van rand tot rand liep.

Voor mij geen protectors op het scherm. 9 van de 10 keer is de protector vele malen zachter dan het werkelijke scherm, en loop je dus constant met een bekrast scherm(protector) rond. De Galaxy S6 (edge) die ik hiervoor had, heb ik 3.5 jaar gebruikt, en slechts een enkel, niet opvallend krasje op gekregen.

Wel ga ik de skin van dbrand bestellen. Maar dat is meer om 'm te personaliseren. Aangezien vrouwlief exact hetzelfde toestel op de tafel heeft liggen.
Ben eens even gaan piepen op de website. Dit is geen case maar een soort tweede huid? Ben je niet bang dat hij toch nog serieus beschadigd kan worden bij een val?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Cloclo100 schreef op maandag 12 november 2018 @ 10:17:
[...]

Ben eens even gaan piepen op de website. Dit is geen case maar een soort tweede huid? Ben je niet bang dat hij toch nog serieus beschadigd kan worden bij een val?
Neuh, niet echt eigenlijk. Ook daar geld; ik zie een telefoon echt als gebruiksvoorwerp. Ja, als hij valt, zal hij beschadigd raken. Maar ik heb mijn telefoon nog nooit laten vallen (I know, in het verleden behaalde resultaten...)

Punt is, ik heb een hele gafe telefoon (net als jullie hier), en ik vind het doodzonde om zo'n mooie telefoon in een dikke bumper/protector te gaan stoppen. Daarom is mijn telefoon niet dun, en mooi.

Oke, sommige mensen geven 20 euro uit aan een bumper, maar het overgrote deel van de mensen die ik zie en ken, heeft een 500 tot 1000 euro kostende telefoon, in een 1 a 2 euro kostende aliexpress bumper zitten. Doodzonde.

Het voordeel van die 2e huid vind ik dus dat mijn telefoon niet merkbaar dikke wordt, maar wel te onderscheiden is van die van mijn vrouw. Ik koop het dus voor het personaliseren, niet voor de beschermingsfactor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lo2

Lo2

Odinrage schreef op maandag 12 november 2018 @ 09:08:
[...]

Kun je iets meer vertellen over de aanwezigheid van de bass in de RHA MA390?
Zit zelf te twijfelen tussen deze en de Oneplus Bullets Wireless waarbij ik begreep dat de bass een minpunt is voor de BW.
De bass is bij de RHA niet prominent aanwezig, ze gaan dan ook voor een neutralere sound. Moet wel nog even experimenteren met verschillende doppen, misschien is de seal nog niet goed. Maar als je veel bass wilt moet je Beats kopen.

Heb ook getwijfeld over de Bullets maar de audiokwaliteit van de RHA schijnt beter te zijn. Ook vind ik de Bullets verschrikkelijk lelijk maar dat is natuurlijk persoonlijk. Verder zijn ze qua ontwerp en features ongeveer gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
GateKeaper schreef op maandag 12 november 2018 @ 10:23:
[...]

Neuh, niet echt eigenlijk. Ook daar geld; ik zie een telefoon echt als gebruiksvoorwerp. Ja, als hij valt, zal hij beschadigd raken. Maar ik heb mijn telefoon nog nooit laten vallen (I know, in het verleden behaalde resultaten...)

Punt is, ik heb een hele gafe telefoon (net als jullie hier), en ik vind het doodzonde om zo'n mooie telefoon in een dikke bumper/protector te gaan stoppen. Daarom is mijn telefoon niet dun, en mooi.

Oke, sommige mensen geven 20 euro uit aan een bumper, maar het overgrote deel van de mensen die ik zie en ken, heeft een 500 tot 1000 euro kostende telefoon, in een 1 a 2 euro kostende aliexpress bumper zitten. Doodzonde.

Het voordeel van die 2e huid vind ik dus dat mijn telefoon niet merkbaar dikke wordt, maar wel te onderscheiden is van die van mijn vrouw. Ik koop het dus voor het personaliseren, niet voor de beschermingsfactor.
Een heleboel prima argumenten en zeker het overwegen waard. Het instructiefilmpje even bekeken, daar word ik wel wat zenuwachtig van(niet handig in van dat prutswerk..). Bedankt voor de info alleszins!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demol88
  • Laatst online: 03-06 17:25
Klopt het dat er momenteel nog geen 3D tempered glass protector is voor de 6T? Ik vind enkel die voor de 6 terug op de website.

Eventueel ervaring met andere sites voor 3D glass?

*edit* net gevonden dat deze nog in sale moeten komen ("Later", dus nog niet zeker wanneer)

[ Voor 20% gewijzigd door demol88 op 12-11-2018 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
Net ook de nylon bumper aangeschaft en deze bevalt mij vele malen beter dan de versie van carbon. Jammer dat ze geen Sandstone bumper hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Wes88 waar heb je Nylon bumper besteld en wat is de levertijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
Anoniem: 289108 schreef op maandag 12 november 2018 @ 15:14:
@Wes88 waar heb je Nylon bumper besteld en wat is de levertijd?
Vanmiddag bij Belsimpel in Utrecht gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masmas
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-05 15:01
De oneplus 6t besteld, kom van de 3t.
Is er al iemand die een goede 9H glas protector heeft gevonden? Ik lees dat meerdere mensen glasprotectors hebben die te klein zijn. Dat lijkt me erg zonde. Ik heb 2 hoesjes en een protector op aliexpress besteld:Daarnaast heb ik ook de volgende screenprotector gekocht, maar dat is een gokje:Als iemand geintresseerd is kan ik een korte 'review' schrijven als ik ze binnen heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

masmas schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 08:33:
KEZiHOME Two Colors Genuine Leather Hard Back Cover Ik vraag me af hoe genuine dat is...

...

Als iemand geintresseerd is kan ik een korte 'review' schrijven als ik ze binnen heb.
Zou fijn zijn als je laat weten hoe "genuine" hij is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-06 20:32
Zit er een standaard screenprotector op de OP6t?
Verplaatst naar accessoires.

[ Voor 29% gewijzigd door 13art op 13-11-2018 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
zuukie schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 13:46:
Zit er een standaard screenprotector op de OP6t?
yep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-06 18:38
En een case? Ik meen in de reviews gezien te hebben dat er een bij zat maar op de OP site bij 'what's in the box' zie ik er geen staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
Pap3rclip schreef op woensdag 14 november 2018 @ 11:18:
[...]

En een case? Ik meen in de reviews gezien te hebben dat er een bij zat maar op de OP site bij 'what's in the box' zie ik er geen staan?
case en screenprotector..

Moet zeggen dat ik nu de bijgeleverde case er omheen heb en erg goed bevalt.
Wat betreft de drop protection maak ik me alleen wel wat zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-06 14:50
iemand ervaring met deze dbrand achtige skins?

https://www.oneplus-shop.nl/nl/skins/oneplus-6t/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFirepit
  • Laatst online: 09:18

TheFirepit

Vuurbal

Zijn er ook hoesjes met geïntegreerde mogelijkheid om draadloos op te laden voor de 6T?

Zag dat er voor de 6 wel een adapter voor draadloos laden was (deze), maar dan moet je het nog een beetje goed onder een hoesje weten te stoppen.

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoekebeest
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-06 21:28
De Mofi glasplaat van AE binnen gekregen deze is helaas te klein. Mocolo heeft ondertussen ook glasplaten uitgebracht zag ik dus nu deze besteld. Word vervolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Misschien ga ik met black-friday een OP6T kopen. Iemand een idee wat nou precies het verschil is tussen de hoesje die je uit China koopt voor 3 euro en andere hoesjes die je koopt voor 20 euro? Beschermen die van 20 euro echt beter, of valt dat tegen? Ik ga de OP6T overigens wel veel in een smartphonehouder voor op de fiets gebruiken. Dus denk dat een bumper + een aparte screenprotector het makkelijkste is. Overigens wat is precies het verschil tussen verschillende screenprotectors en kost het je veel helderheid? Ik bedoel je hebt voor 3 euro al een screenprotector, maar er zijn ook screenprotectors voor 30 euro. Natuurlijk wil ik de telefoon goed beschermen, maar als dat ook met 6 euro lukt, doe ik dat liever.

[ Voor 17% gewijzigd door hoi1234 op 18-11-2018 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-05 13:54

bosaap22

Doing things I'm good at.

Begin gewoon lekker met een hoesje van 3 euro. Ik ben zelf erg tevreden over het merk MOFI (op veel Chinese sites te vinden). Kijk of je het wat vindt. Voor mij voldoet dit merk echt prima. Wil je toch wat "beters" of meer "merk", kijk dan eens naar SPIGEN of de cases van OnePlus zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Heeft er al iemand een autohouder? Zoja welke, en hoe bevalt die? Zo nee, een op het oog misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Ik hergebruik gewoon mijn universele Qi houder. Alleen dan zonder Qi :+
Was destijds voor mijn Nexus5, maar gezien het een universele houder is kon hij ook prima voor de OP3t en nu OP6t.
En af en toe ook de laadkabel erin mocht het nodig zijn.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-06 13:19
GateKeaper schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:36:
Heeft er al iemand een autohouder? Zoja welke, en hoe bevalt die? Zo nee, een op het oog misschien?
Ik heb een magnetische houder die in de gleuf van de CD speler zit. Is al de 3e telefoon die ik met die houder gebruik. Werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaklie
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-06 07:38
renem schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:32:
[...]

Ik heb een magnetische houder die in de gleuf van de CD speler zit. Is al de 3e telefoon die ik met die houder gebruik. Werkt perfect.
Linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Gewoon de magnetische houder voor de air-vent van de Action voor 3 euro.
Is van Grundig.

[ Voor 0% gewijzigd door HellStorm666 op 20-11-2018 12:15 . Reden: typo ]

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-06 13:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackboard
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:57
Toevallig iemand die binnenkort nog een accessoire/oneplus bestelling gaat doen via de officiële website, wonende in Leiden en omstreke? Ik zou dan graag zo'n oplader erbij bestellen en daarvoor betalen, maar om 7 euro verzendkosten te betalen voor een oplader van 10 euro vind ik de moeite niet. Groetjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06-07-2024
Voor de mensen geïnteresseerd in matte/frosted of anti blue screen protectors..

De fp werkt bij mij gewoon net zo goed als bij de originele screenprotector. Moest wel de vinger opnieuw registreren, maar dat hoort bij elke bieuwe screenprotector in principe

Ik heb beide tempered protectors getest, en bij allebei absoluut geen probleem gehad. Allebei een hele dag erop gehad om te testen. Ze waren maar een eurootje

--> accessoires topic

[ Voor 3% gewijzigd door 13art op 23-11-2018 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-06 11:26

Huigie

Happy ASBO driver[317pk/516nm]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

En nu nog wachten op de eerste reviews om te zien of deze niet ellende is (bubbles, stof, FPS, wegnemen van scherm, enz.)

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

Bubbles hebben deze nooit, stof kan je ze niet kwalijk nemen maar als er wat onder zit dan haal je het zo weer los en met een stukje scotch tape haal je zo de stof weg. Er is een kans dat er weer een heel klein beetje scherm verdwijnt achter de zwarte plakrand, zal echt minimaal zijn. Hoop zelf dat het niet net koste gaat van de gevoeligheid van de FP sensor.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeCo
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-06 15:12
ik merk dat de grip van de Thunder Purple net iets te glad is, waardoor ik bang ben dat er een dag kom dat ie uit mijn handen glijdt.. dus ik zoek een zo dun mogelijke (rubbebe) cover.. ik houd me graag aanbevolen. Ik kom alleen net iets te dikke covers tegen. De cover, die je erbij krijgt, vind ik al te dik bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-06 16:41
iOttie heeft ook ook diverse modellen die in de cd sleuf passen zag ik, met en zonder Qi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelk31
Tempered glass is uit van oneplus zelf.
Ik heb echter nog geen reviews gezien.

• Lo2

Lo2

Deze case bevalt prima en lijkt me een goed (en veel goedkoper) alternatief voor de officiële oneplus nylon case.

Ongeveer dezelfde bescherming met een iets dunnere 'feel'. De richels in de achterkant zijn iets minder glad dan de nylon case maar vooral de richels aan de zijkanten zorgen voor meer grip.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-06 18:15
Heeft iemand toevallig al eens de Apple USB-C naar 3.5mm audio converter geprobeerd op de OP6T?

Ik overweeg deze aan te schaffen omdat ik dure (analoge) headphones heb. Deze is gemaakt voor Apple, dus de mic en (volume) buttons werken niet op de OnePlus als je de standaard OP adapter gebruikt..

Nu bedacht ik me dat als ik de Apple USB-C adapter zou gebruiken, de overdracht van zowel het microfoon geluid als de volume up/down knopjes digitaal via USB zal lopen. Met kans dat ik op die manier deze headphones wél op Android kan gebruiken..

Iemand toevallig deze dongle al eens geprobeerd?

--> Accessoires

[ Voor 3% gewijzigd door 13art op 30-11-2018 00:15 ]

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:41

WCA

Xandrios schreef op donderdag 29 november 2018 @ 21:28:
Heeft iemand toevallig al eens de Apple USB-C naar 3.5mm audio converter geprobeerd op de OP6T?

Ik overweeg deze aan te schaffen omdat ik dure (analoge) headphones heb. Deze is gemaakt voor Apple, dus de mic en (volume) buttons werken niet op de OnePlus als je de standaard OP adapter gebruikt..

Nu bedacht ik me dat als ik de Apple USB-C adapter zou gebruiken, de overdracht van zowel het microfoon geluid als de volume up/down knopjes digitaal via USB zal lopen. Met kans dat ik op die manier deze headphones wél op Android kan gebruiken..

Iemand toevallig deze dongle al eens geprobeerd?
Voor 9 euro is het het proberen waard toch? :P

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

Heeft iemand al de originele glas bescherming geïnstalleerd?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vens
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-04 11:20
Huigie schreef op zondag 2 december 2018 @ 12:09:
Heeft iemand al de originele glas bescherming geïnstalleerd?
Ja, gisteren binnen gekregen. Heb hem bij Belsimpel besteld aangezien je daar geen verzendkosten hebt. Blijft wel een prijzig ding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

Hoe bevalt het?

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vens
Bevalt prima, door de zwarte randen valt hij over het hele scherm en valt hij nauwelijks op. Was wel ff stoeien om het er zonder stof op te krijgen. 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
Ik heb per ongeluk een dubbele bestelling gedaan met de problemen met Bpost hier in België. Ik heb dus;

1x https://www.oneplus.com/be_nl/oneplus-6t-protective-case -> de sandstone versie
1x https://www.oneplus.com/be_nl/oneplus-6t-bumper-case -> de nylon versie

Alletwee nieuw in de verpakking.. € 20 per stuk doe ik ze weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoC
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online

WoC

Ik gebruik al jaren Brodit houders in de auto. Ik wil er ook voor de 6T weer een. Ik zie dat Brodit voor zowel de 6 als 6T dezelfde heeft, namelijk nr. 711059.
De 6T heeft net iets andere maten dus ik vraag me af of dit goed gaat passen. Iemand inmiddels ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:35
weet iemand toevallig ook een goeie wallet case?
Waarbij alle randen worden beschermd? en niet alleen de hoekjes?

En het liefst ook met val bescherming, ik heb wel eens een wallet case gehad waarbij het siliconen hoes niet genoeg beschermede. (ging er gewoon doorheen)

Het liefst heb ik een wallet van Tech21 .. maar deze hebben ze niet voor op 6t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:59

Phntm

Tlingelingeling

vens schreef op maandag 3 december 2018 @ 21:22:
Bevalt prima, door de zwarte randen valt hij over het hele scherm en valt hij nauwelijks op. Was wel ff stoeien om het er zonder stof op te krijgen. 😀
Is het je opgevallen dat het een deel van het scherm verbergt? Ik vind het een prima ding maar zeker lastig op te zetten en een minpunt vind ik dat ze het design niet goed hebben aangepakt. Met die zwarte randen merk je gauw dat het eigenlijk smaller is. Ik weet niet of dat zo hoort, maar veel klachten over gelezen dat het zo is sinds de OnePlus 3. Ik heb het meerdere malen eraf gehaald en weer terug maar elke keer lijkt het een deel te bedekken. Ik trok daaruit de conclusie dat de design te smal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vens
Phntm schreef op donderdag 6 december 2018 @ 19:58:
[...]

Is het je opgevallen dat het een deel van het scherm verbergt? Ik vind het een prima ding maar zeker lastig op te zetten en een minpunt vind ik dat ze het design niet goed hebben aangepakt. Met die zwarte randen merk je gauw dat het eigenlijk smaller is. Ik weet niet of dat zo hoort, maar veel klachten over gelezen dat het zo is sinds de OnePlus 3. Ik heb het meerdere malen eraf gehaald en weer terug maar elke keer lijkt het een deel te bedekken. Ik trok daaruit de conclusie dat de design te smal is.
Het viel me van de week op inderdaad. Ik kan er op zich mee leven, maar je zou verwachten voor dat geld dat op zijn minst de afmetingen zouden kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:59

Phntm

Tlingelingeling

vens schreef op donderdag 6 december 2018 @ 22:58:
[...]

Het viel me van de week op inderdaad. Ik kan er op zich mee leven, maar je zou verwachten voor dat geld dat op zijn minst de afmetingen zouden kloppen.
Inderdaad het is verder gewoon oke. Ik zou zelf aanraden om te kijken bij derden. Die zijn een stuk goedkoper en gewoon op internet zoeken of het impact heeft op de vinger afdruk scanner. Verder had ik per ongeluk 2 deukjes gemaakt aan het zachte materiaal aan de binnenkant van het glas het resultaat is 2 permanente bubbels 😅
Pagina: 1 2 Laatste