Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• masmas
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 07-02 13:57
GateKeaper schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 11:32:
[...]

Zou fijn zijn als je laat weten hoe "genuine" hij is :)
Hoesje is gisteren binnen gekomen, ik ben geen expert maar het ruikt als leer. Het ziet er ook erg goed uit. Ik ben impressed voor 10 euro. Erg blij mee.

Het leer is wel glader dan het originele hoesje. Dus je moet wat beter oppassen. Ook bied dit hoejse minder bescherming. Boven en onder aan is het hoesje open. Ik vind de telefon er daardoor mooier uit zien. Bezels lijken kleiner naar mijn idee, omdat ik het originele hoejse gewent was.

• deco1974
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 23-02 08:32
ik heb nu dit hoesje gekocht:

https://www.smartphonehoe...se-hoesje-oneplus-6t.html

Bevalt me erg goed, met name omdat deze niet volledig om de foon zit geklempt.. dus je verliest nagenoeg niets qua afmeting. Boven en onder is het nog helemaal vrij.
Al die andere hoesjes, ook van Oneplus zelf, vind ik nog nét iets te lomp.
Heb 'm voornamelijk omdat ik de achterkant van de Purple Thunder net iets te glad vind. Met dit hoesje heb ik weer wat meer grip.

deco1974 wijzigde deze reactie 10-12-2018 13:10 (2%)
Reden: verkeerde link

• HellStorm666
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 23-02 11:41

HellStorm666

GSX-R 1000 L0 + A4 Avant B8

Ik ben op zoek naar een Leather (look) case of fabric case maar in ieder geval met staalplaatje er in zodat de magnetische autohouder werkt.
Iemand deze al gevonden?

iets in deze richting:

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666

• Snoekebeest
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 22-02 21:16
Helaas is de Mocolo glasplaat ook niet goed.
https://tweakers.net/ext/f/eLTV97otQw0c0UjKTPK4T4kH/thumb.jpg
Lijkt erop dat de 6T ook op de randen iets afbuigt. Oftewel een goeie glasplaat voor weinig gaat erg moeilijk worden.

• masmas
GateKeaper schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 11:32:
[...]

Zou fijn zijn als je laat weten hoe "genuine" hij is :)
HellStorm666 schreef op maandag 10 december 2018 @ 13:55:
Ik ben op zoek naar een Leather (look) case of fabric case maar in ieder geval met staalplaatje er in zodat de magnetische autohouder werkt.
Iemand deze al gevonden?

iets in deze richting:
....
KEZiHOME Two Colors Genuine Leather Hard Back Cover

Ik heb het hoesje binnen, Erg tevreden mee, het ruikt als echt leer, zit mooi strak om de telefoon. De boven en onderkant zijn open, daardoor wel minder goede bescherming dan het orginele hoesje wat bij de telefoon geleverd word, maar het ziet er wel beter uit. De bezels lijken kleiner met dit hoesje. Welis het leer wat glader dan het orginele geleverde hoesje.
Erg tevreden, en kan het zeker aanraden. Mocht je geen bankpas in je hoesje willen bewaren heeft KEZiHome ook andere hoesjes van leer.

• HellStorm666

HellStorm666

masmas schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 12:56:
[...]

[...]

KEZiHOME Two Colors Genuine Leather Hard Back Cover

Ik heb het hoesje binnen, Erg tevreden mee, het ruikt als echt leer, zit mooi strak om de telefoon. De boven en onderkant zijn open, daardoor wel minder goede bescherming dan het orginele hoesje wat bij de telefoon geleverd word, maar het ziet er wel beter uit. De bezels lijken kleiner met dit hoesje. Welis het leer wat glader dan het orginele geleverde hoesje.
Erg tevreden, en kan het zeker aanraden. Mocht je geen bankpas in je hoesje willen bewaren heeft KEZiHome ook andere hoesjes van leer.
Deze heeft geen ijzer er in waardoor ie dus ook niet op de magnetische houder werkt.

Scientia Potentia Est

• masmas
HellStorm666 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 13:05:
[...]

Deze heeft geen ijzer er in waardoor ie dus ook niet op de magnetische houder werkt.
Sorry iets te snel gelezen, ik dacht dat je om ervaring met leren hoesjes vroeg. Waarom voeg je niet zoiets toe:Aliexpress link

• HellStorm666

HellStorm666

masmas schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 13:13:
[...]

Sorry iets te snel gelezen, ik dacht dat je om ervaring met leren hoesjes vroeg. Waarom voeg je niet zoiets toe:Aliexpress link
Zo'n metalen plaatje heb ik al bij de houder gekregen.
Maar die zit dan óf tussen de telefoon en het hoesje in (minder sterke hechting) óf op het hoesje geplakt waardoor je een randje er op heb zitten.

Scientia Potentia Est

• Aggressor
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 00:17
Weet iemand of dit fake is?
Zijn de meeste kabels op aliexpress fake of juist niet?
Op aliexpress heb ik altijd mijn twijfels

www.aliexpress.com/item/O...able-For/32826524990.html

• bosaap22
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 24-01 10:16

bosaap22

Doing things I'm good at.

HellStorm666 schreef op maandag 10 december 2018 @ 13:55:
Iemand deze al gevonden?

iets in deze richting:
OEf... ja, zoiets zoek ik ook. Heb die MOFI case voor mijn 5T gehad. Erg fijn!

Heb die DEER case trouwens gevonden voor de 6T:
https://nl.aliexpress.com...us-6-5-t/32954635040.html

Denk dat ik die ga kopen :)

• HellStorm666

HellStorm666

bosaap22 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 09:04:
[...]

Je was me net voor.
Gisteren avond laat die in t blauw gekocht en wilde m straks hier melden.
Thnx voor 't mee zoeken!

Scientia Potentia Est

• yannickie111
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 19-02 20:31
bosaap22 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 09:04:
[...]

Dat ziet er zeker wel goed uit!
Hebben jullie ervaring met dit type/merk case icm eerdere telefoons?

iFixit Essential toolkit voor €19.95 || OnePlus korting, dm me voor een gratis case bij een OP6

• bosaap22

bosaap22

yannickie111 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 13:08:
[...]

Dat ziet er zeker wel goed uit!
Hebben jullie ervaring met dit type/merk case icm eerdere telefoons?
Nee, geen ervaringen met dit merk. Wel met de cases van MOFI. Die vond ik altijd heel goed. Echter hebben die nog geen 6T variant uitgebracht.
Heb die DEER case ook besteld. Voor die paar euro neem ik het risico wel. Als het dan toch tegenvalt is dat jammer, maar ook niet meer dan dat.

• renem
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 15:55
bosaap22 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 08:47:
[...]
Echter hebben die nog geen 6T variant uitgebracht.
Euh... gisteren heb ik deze van MOFI besteld:
https://s.click.aliexpress.com/e/cgq9EbqJD

De DEER case heb ik ook besteld maar dan zonder het DEER logo.

• bosaap22

bosaap22

renem schreef op donderdag 13 december 2018 @ 13:33:
[...]

Euh... gisteren heb ik deze van MOFI besteld:
https://s.click.aliexpress.com/e/cgq9EbqJD

De DEER case heb ik ook besteld maar dan zonder het DEER logo.
Aah... nice. Ze zijn er weer. ;)
Ja, dat zijn prima cases. Wel even opletten.
Ik had er twee. Eentje met blauw leer onderin en eentje helemaal van stof (grijs). In die met blauw leer zat géén metaal plaatje voor een magnetische autohouder. In de helemaal stoffen variant zat deze wél.
Weet niet of dit een fabricagefout was of dat er verschil tussen deze twee versies zit.
Ik ga die DEER case nu proberen. Mocht die tegenvallen dan koop ik gewoon die MOFI case weer...

• Aggressor
Welke van de volgende 2 hoesjes zal beter beschermen?

https://www.gsmpunt.nl/ho...echt-leer-book-case-zwart
of
https://www.belsimpel.nl/...ook-case-zwart-oneplus-6t

Ik heb wel eens flipcover gehad toen liet ik de telefoon op de grond vallen ..precies op een hoek.
het hoesje was natuurlijk beschadigd .. alleen de telefoon ook een klein beetje in de hoek. (ging gewoon door de case heen ….

Wat denken jullie?

• bosaap22

bosaap22

Aggressor schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 12:15:
Welke van de volgende 2 hoesjes zal beter beschermen?

https://www.gsmpunt.nl/ho...echt-leer-book-case-zwart
of
https://www.belsimpel.nl/...ook-case-zwart-oneplus-6t

Ik heb wel eens flipcover gehad toen liet ik de telefoon op de grond vallen ..precies op een hoek.
het hoesje was natuurlijk beschadigd .. alleen de telefoon ook een klein beetje in de hoek. (ging gewoon door de case heen ….

Wat denken jullie?
Het verschil zit 'm vooral in de kwaliteit denk ik.
De duurdere is van echt leer gemaakt en heeft een TPU binnenframe. De goedkopere is kunstleer en een "softcase" binnenframe. Dat laatste kan van alles zijn. (Waarschijnlijk combi van plastic / siliconen.)
Denk daarom dat je met die duurdere wat meer kwaliteit koopt. Maar qua bescherming geloof ik niet dat ze elkaar veel ontlopen.

bosaap22 wijzigde deze reactie 17-12-2018 12:16 (8%)

• Aggressor
bosaap22 schreef op maandag 17 december 2018 @ 12:15:
[...]

Het verschil zit 'm vooral in de kwaliteit denk ik.
De duurdere is van echt leer gemaakt en heeft een TPU binnenframe. De goedkopere is kunstleer en een "softcase" binnenframe. Dat laatste kan van alles zijn. (Waarschijnlijk combi van plastic / siliconen.)
Denk daarom dat je met die duurdere wat meer kwaliteit koopt. Maar qua bescherming geloof ik niet dat ze elkaar veel ontlopen.
De eerste duurderr had ik voor iemand besteld. Is afgelopen weekend binnengekomen.
De case waar je de telefoon indoet is vplgens mij hetzelfde als case 2... alleen andere kleur.
Zacht rubber wat je nakkelijk kunt buigen...

De 2e heeft juist weer een zachtere binnenkant...

• Pap3rclip
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 19-02 16:40
Gebruikt er iemand toevallig dit soort plugjes/kabels met een bumper case van 1+ (Nylon bvb.)?
Is het gat voor de usb-c poort groot genoeg hiervoor?

• Shiznit
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 14-02 11:20
Nog een tip voor iemand die een powerbank zoekt welke DASH laden ondersteund.

Ik heb deze zelf ook gekocht, en het bliksempje komt net zo mooi in beeld rechtsboven tijden
het laden.

https://www.amazon.de/Sdo...&sr=1-1&keywords=Sdoutech

Stuff enzo....

• renem
bosaap22 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 08:50:
[...]

Aah... nice. Ze zijn er weer. ;)
Ja, dat zijn prima cases. Wel even opletten.
Ik had er twee. Eentje met blauw leer onderin en eentje helemaal van stof (grijs). In die met blauw leer zat géén metaal plaatje voor een magnetische autohouder. In de helemaal stoffen variant zat deze wél.
Weet niet of dit een fabricagefout was of dat er verschil tussen deze twee versies zit.
Ik ga die DEER case nu proberen. Mocht die tegenvallen dan koop ik gewoon die MOFI case weer...
Ik heb nu deze binnen gekregen maar daar zit geen metalen plaatje in voor mijn magnetische autohouder. Ik kon het me ook al niet voorstellen aangezien ik dezelfde heb gehad voor mijn OnePlus 6, ook daar zat geen metalen plaatje in.

renem wijzigde deze reactie 19-12-2018 18:10 (19%)

• ilfamo
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 02:09
renem schreef op woensdag 19 december 2018 @ 18:06:
[...]

Ik heb nu deze binnen gekregen maar daar zit geen metalen plaatje in voor mijn magnetische autohouder. Ik kon het me ook al niet voorstellen aangezien ik dezelfde heb gehad voor mijn OnePlus 6, ook daar zat geen metalen plaatje in.
Daar heb ik ook naar zitten kijken, is dat nou echt stof op de achterkant of plastic?

• GeertH
  • Registratie: april 2010
  • Nu online
ilfamo schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 10:16:
[...]

Daar heb ik ook naar zitten kijken, is dat nou echt stof op de achterkant of plastic?
Heb deze zelf ook.
Achterkant is echt stof!

BTO 15CL16 Core i5-4210M, 8GB ram, 120GB Samsung 840 ssd. Volkswagen Kever 1974

• bosaap22

bosaap22

Ik heb die DEER case ontvangen vandaag. Ben er erg blij mee. Mooie vilten achterkant.
Is kwalitatief net zo goed als die MOFI case die ik voor mijn 5T had en hier zit wél dat stalen plaatje in. Begreep van sommige dat ze dat bij die MOFI cases voor de 6T niet meer integreren.
Erg handig als je zo'n magnetische autohouder hebt!

• izzet3838
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 21-02 17:51

• Shiznit
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 14-02 11:20
Sorry, ik niet.
Maar ik ben al bijna een maand bezig met het kijken naar een glazen screenprotector, maar kan er geen 1
vinden waarvan de reviews allemaal positief zijn. Lees reviews op b.v xda.com ( https://forum.xda-developers.com/oneplus-6t/accessories ) , waarbij de een zweert, en een ander weer zegt dat hij te klein is....Tja dan loopt het mij al weer dun uit de broek, en zit ik nog steeds zonder 8)7

Stuff enzo....

• izzet3838
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 21-02 17:51
Shiznit schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 09:22:
[...]

Sorry, ik niet.
Maar ik ben al bijna een maand bezig met het kijken naar een glazen screenprotector, maar kan er geen 1
vinden waarvan de reviews allemaal positief zijn. Lees reviews op b.v xda.com ( https://forum.xda-developers.com/oneplus-6t/accessories ) , waarbij de een zweert, en een ander weer zegt dat hij te klein is....Tja dan loopt het mij al weer dun uit de broek, en zit ik nog steeds zonder 8)7
Hier van hetzelfde heb momenteel die plastieke van de fabriek erop maar heb toch echt liever glas dbrand gaat komen met de prism maar die is vrij duur(30€) en is deels glas deels plastic, maar daar is het probleem dan weer dat ze pas in april verzonden verzonden worden.

• renem
izzet3838 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 10:07:
[...]

Hier van hetzelfde heb momenteel die plastieke van de fabriek erop maar heb toch echt liever glas dbrand gaat komen met de prism maar die is vrij duur(30€) en is deels glas deels plastic, maar daar is het probleem dan weer dat ze pas in april verzonden verzonden worden.
Neem gewoon de Omoton, zitten ook geen zwarte randen aan. Bevalt me perfect!

• ddekruyf
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 19-02 06:35
Net de Nilkin binnengekregen. Nog geen 9 eurootjes. Binnen een week ontvangen

https://s.click.aliexpress.com/e/bs24sI6c
Eerste indruk prettig en met metalen plaatje dus kan zo op de automagneet..
Zijkant in orde, achterkant eigenlijk iets te glad. Als deze cover met een sandstone grip zou komen is hij naar mijn smaak perfect 👌

ddekruyf wijzigde deze reactie 15-01-2019 23:09 (25%)

• Phntm
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 20:57

Phntm

Tlingelingeling

Ik heb de officiële nylon bumper case nu in gebruik. Net zo mooi als op de foto's. Mijn glazen screenprotector is bijna net zo hoog als de lip die uitsteekt. 😂 Gelukkig dienen zowel het hoesje als de glazen plaat voor bescherming.

Het ligt lekker in de hand de zijkant is fijn voor grip, maar als je had verwacht dat nylon wat grippy was dan heb je dat echt mis. Het is een mooie case, maar de zijkant is grippy en de nylon zelf niet. Gelukkig is het een vrij stevige case. Jammer dat er geen rugged armour van spigen komt voor dit toestel. Dat vind ik pas een top case

• Pierre
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 21:56

Pierre

Zucht

Phntm schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 08:27:
Ik heb de officiële nylon bumper case nu in gebruik.
Deze heb ik ook inderdaad prima ding.

Be kind whenever possible. It is always possible. Dalai Lama XIV

• Waterkoker
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 20-02 17:59
Phntm schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 08:27:
Ik heb de officiële nylon bumper case nu in gebruik.
Ander nadeel is dat langzaam stof zich verzameld tussen de case en de telefoon. Voor de midnightblack kan dat op langere termijn krasjes veroorzaken.

Bovenstaande is volgens mij van toepassing op elke case

• Phntm
  • Laatst online: 20:57

Phntm

Tlingelingeling

Waterkoker schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 10:25:
[...]

Ander nadeel is dat langzaam stof zich verzameld tussen de case en de telefoon. Voor de midnightblack kan dat op langere termijn krasjes veroorzaken.

Bovenstaande is volgens mij van toepassing op elke case
Ik heb op mijn midnight black variant een Protector van Ultimate shield aan de achterkant. Ja, dan heb je niet echt meer de midnight black matte maar ja ach als je toch een hoesje erop doet...

• Batsu
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 23-02 13:53
Shuven schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 23:14:
Een skin is altijd een optie als je het echt te glad vind, maar het toch nude wilt houden (zonder case).
Werkt zo' dBrand skin goed?

• Shuven
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 02:56
Batsu schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 08:25:
[...]

Werkt zo' dBrand skin goed?
Dbrand covered alleen het glas achterop.
Dskinz geeft een skin bij eennbestelling voor zowel alleen het glas achter, als 1 met het glas en de ijzeren randen.

Ik heb een dskinz die ook de randen covered op mijn telefoon, en ik moet zeggen dat het goed werkt. In de skin zit namelijk ook een structuur, gebaseerd op het thema van de skin. Ik heb hout, dus er zitten nerven in verwerkt. Ik neem aan dat dbrand ook prima werkt, alleen ik wilde de stickers gewoon met ideal betalen en een dag verzendtijd hebben ipv een week en paypal/mastercard.

• zunrob
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 23-02 00:13
Fugitive2008 schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 10:21:
[...]

Ha lache :P

Zal mijn reactie even aanpassen.

Ik heb best wel wat last van stof op mijn scherm dat had ik bij mijn vorige nokia8 helemaal niet zo veel. Hebben meer mensen hier last van?
Ik heb de originele screenprotector er nog op zitten, en dat is echt een stofmagneet! Hopelijk wordt dat minder na verloop van tijd.

• michaelw1998
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 17:05
zunrob schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 12:38:
[...]

Ik heb de originele screenprotector er nog op zitten, en dat is echt een stofmagneet! Hopelijk wordt dat minder na verloop van tijd.
Mijn vorige telefoon had ook zo een van plastic maar het werd nooit echt minder.
Heb zelf daarom maar de Tempered Glass van Oneplus gekocht, stukken beter :)

• deco1974
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 23-02 08:32
screenprotector is het eerste wat ik er af haal..

deco1974 wijzigde deze reactie 06-02-2019 13:21 (4%)

• Shuven
michaelw1998 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 13:10:
[...]

Mijn vorige telefoon had ook zo een van plastic maar het werd nooit echt minder.
Heb zelf daarom maar de Tempered Glass van Oneplus gekocht, stukken beter :)
Neemt die niet 0.1mm ofzo van je scherm in? Met de zwarte randen zeg maar.. Ik weet dat het weinig is, maar mijn autistische trekjes maken zich er zorgen over denk ik.

Ik heb nu de nilkin pro + ofzo.. Prachtige kwaliteit ivm rotzooi van ali.. Nadeel alleen is dat het glas van links naar rechts precies past op het scherm. Boven en onder is ie gewoon wel goed.

• Laguna
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 22-02 14:27

Laguna

Connaisseur

Shuven schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 08:47:
[...]

Dbrand covered alleen het glas achterop.
Dskinz geeft een skin bij eennbestelling voor zowel alleen het glas achter, als 1 met het glas en de ijzeren randen.

Ik heb een dskinz die ook de randen covered op mijn telefoon, en ik moet zeggen dat het goed werkt. In de skin zit namelijk ook een structuur, gebaseerd op het thema van de skin. Ik heb hout, dus er zitten nerven in verwerkt. Ik neem aan dat dbrand ook prima werkt, alleen ik wilde de stickers gewoon met ideal betalen en een dag verzendtijd hebben ipv een week en paypal/mastercard.
Ik ben zeer tevreden over dbrand alleen zou ik zelf altijd kiezen voor skins zonder zijkanten, die blijven namelijk veel beter zitten (had ik bij m'n Nexus 5). Voor m'n OP3 zijn ze alleen beschikbaar met zijkanten en die gaan altijd op den duur los zitten bij de zijkanten.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• michaelw1998
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 17:05
Shuven schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 13:21:
[...]

Neemt die niet 0.1mm ofzo van je scherm in? Met de zwarte randen zeg maar.. Ik weet dat het weinig is, maar mijn autistische trekjes maken zich er zorgen over denk ik.

Ik heb nu de nilkin pro + ofzo.. Prachtige kwaliteit ivm rotzooi van ali.. Nadeel alleen is dat het glas van links naar rechts precies past op het scherm. Boven en onder is ie gewoon wel goed.
Het zwarte valt bij mij precies op de bezels, dus het neemt niks van mijn scherm in.

• Shuven
Laguna schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 13:32:
[...]

Ik ben zeer tevreden over dbrand alleen zou ik zelf altijd kiezen voor skins zonder zijkanten, die blijven namelijk veel beter zitten (had ik bij m'n Nexus 5). Voor m'n OP3 zijn ze alleen beschikbaar met zijkanten en die gaan altijd op den duur los zitten bij de zijkanten.
Ik heb mijn dskinz met zijkanten er al 2 maanden op. Geen enkele vorm van loslaten of krullen. Het moet natuurlijk wel goed aangebracht worden, ik kan me voorstellen dat als je hierin tekort schiet, het anders kan zijn.

Dbrand heeft wel meer keuze.

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Shuven schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 15:28:
[...]

Ik heb mijn dskinz met zijkanten er al 2 maanden op. Geen enkele vorm van loslaten of krullen. Het moet natuurlijk wel goed aangebracht worden, ik kan me voorstellen dat als je hierin tekort schiet, het anders kan zijn.

Dbrand heeft wel meer keuze.
Goed aanbrengen heeft er niks mee te maken. Mogelijk is de dbrand skin dikker en daarnaast zal de manier van gebruik verschillen.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• Shuven
Laguna schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 11:10:
[...]

Goed aanbrengen heeft er niks mee te maken. Mogelijk is de dbrand skin dikker en daarnaast zal de manier van gebruik verschillen.
Edit: excuses

Shuven wijzigde deze reactie 07-02-2019 12:33 (57%)

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Shuven schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 11:27:
[...]

Edit: toch even aanpassen voordat ik gebanned wordt _O-

Als jij dit echt serieus meent.. Wauw _/-\o_ ik ga er niet eens over discussiëren
Wat is dit voor lompe reactie zeg, reageer dan gewoon niet :F

Laguna wijzigde deze reactie 07-02-2019 12:15 (3%)

• Shuven
Laguna schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 12:13:
[...]

Wat is dit voor lompe reactie zeg, reageer dan gewoon niet :F
Je hebt gelijk, excuses ervoor. ik vind het moeilijk te verkroppen dat iemand een persoon onderuit probeert te halen met onwaarheden. Dat is ontzettend (onterechte) verkeerde reclame voor een goed iets.

Die stickers worden laser gesneden zodat de pasvorm voor de telefoon nagenoeg perfect is. Om dan te zeggen dat de manier van aanbrengen niet belangrijk is, dan vind ik het vrij ongeloofwaardig. Zo beter? Had een moeilijke start vanochtend, nogmaals excuses.

• Laguna

Laguna

Connaisseur

@Shuven

Ik probeer helemaal geen persoon onderuit te halen. Ik deel louter mijn ervaring. Juist aanbrengen is belangrijk, maar dat staat hier los van. Bij de zijkanten zitten namelijk hoekjes van 90 graden en hoe goed je de skin ook aanbrengt die hoekjes gaan op den duur loslaten bij het in en uit je broekzak doen/halen.

Overigens heb ik zeer mijn twijfels bij https://dskinz.com, dit lijkt een regelrechte kopie van dbrand. Lijkt erop dat ze simpelweg skins van dbrand doorverkopen voor een hogere prijs en aangezien dbrand nergens op de site wordt genoemd vermoed ik dat ze dit doen zonder toestemming van dbrand en dat is strafbaar.

Chrome geeft hier ook een waarschuwing bij het openen:
Je verbinding is niet privé
Cybercriminelen proberen mogelijk je gegevens van dskinz.com te stelen (bijvoorbeeld wachtwoorden, berichten of creditcardgegevens). Meer informatie
NET::ERR_CERT_COMMON_NAME_INVALID

• Shuven
Laguna schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 17:38:
@Shuven

Ik probeer helemaal geen persoon onderuit te halen. Ik deel louter mijn ervaring. Juist aanbrengen is belangrijk, maar dat staat hier los van. Bij de zijkanten zitten namelijk hoekjes van 90 graden en hoe goed je de skin ook aanbrengt die hoekjes gaan op den duur loslaten bij het in en uit je broekzak doen/halen.

Overigens heb ik zeer mijn twijfels bij https://dskinz.com, dit lijkt een regelrechte kopie van dbrand. Lijkt erop dat ze simpelweg skins van dbrand doorverkopen voor een hogere prijs en aangezien dbrand nergens op de site wordt genoemd vermoed ik dat ze dit doen zonder toestemming van dbrand en dat is strafbaar.

Chrome geeft hier ook een waarschuwing bij het openen:

[...]
Edit: ik moet echt niet meer reageren op jou, ik zou je alleen maar beledigen/kwetsen denk ik. Dus, bedankt voor je waarschuwing!

Shuven wijzigde deze reactie 08-02-2019 19:27 (29%)

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Shuven schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 19:24:
[...]

Edit: ik moet echt niet meer reageren op jou, ik zou je alleen maar beledigen/kwetsen denk ik. Dus, bedankt voor je waarschuwing!
Volgens mij zit je hier op het verkeerde forum, je kan beter naar fok gaan. Zodra je je wel normaal kan gedragen ben je hier weer welkom.

• Shuven
Laguna schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 19:39:
[...]

Volgens mij zit je hier op het verkeerde forum, je kan beter naar fok gaan. Zodra je je wel normaal kan gedragen ben je hier weer welkom.
Doe eens aardig.. Ik bedankte je nog wel.. :(:) kan ook niets goed doen bij jou he.

Plus ik geef al je berichten een +1.. Je houding is niet eerlijk :(

Shuven wijzigde deze reactie 08-02-2019 19:46 (9%)

• HellStorm666

HellStorm666

Ik heb nu sinds een week de Nillkin Xd Cp +max screenprotector.
Dit is de eerste waar ik wél tevreden over ben.
Netjes echt edge-to-edge, mooi glad en fps werkt ook weer goed.
Dit is al de 5e die ik probeer, en pas de eerste doe goed is.

Scientia Potentia Est

• Octavian
  • Laatst online: 12-02 15:11
Goedemorgen, kan iemand mij vertellen of in het pakket van de OnePlus oortjes zitten?

• renem
Octavian schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 11:58:
Goedemorgen, kan iemand mij vertellen of in het pakket van de OnePlus oortjes zitten?
Als je bedoelt de doos waar de telefoon in zit, dan kan ik je vertellen dat er geen oortjes inzitten. Alleen een verloopsnoertje van 3,5mm jack naar USB C om je oortjes op aan te sluiten.

• Octavian
  • Laatst online: 12-02 15:11
renem schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 13:15:
[...]

Als je bedoelt de doos waar de telefoon in zit, dan kan ik je vertellen dat er geen oortjes inzitten. Alleen een verloopsnoertje van 3,5mm jack naar USB C om je oortjes op aan te sluiten.
Ah oké bedankt!

• spintwin
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 22-02 10:24
HellStorm666 schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 07:19:
Ik heb nu sinds een week de Nillkin Xd Cp +max screenprotector.
Dit is de eerste waar ik wél tevreden over ben.
Netjes echt edge-to-edge, mooi glad en fps werkt ook weer goed.
Dit is al de 5e die ik probeer, en pas de eerste doe goed is.
past met deze screen protector het origine hoesje wat standaard bij de 6T meegeleverd wordt nog wel?

• HellStorm666

HellStorm666

spintwin schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 12:34:
[...]

past met deze screen protector het origine hoesje wat standaard bij de 6T meegeleverd wordt nog wel?
Ja, past prima

Scientia Potentia Est

• spintwin
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 22-02 10:24
@HellStorm666 ok thanks voor de tip, gelijk maar even besteld.

• bennyb30
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 15-02 17:53
@HellStorm666 heb je een linkje aub waar die Nillkin veilig te koop is? (ik vertrouw die http://pizzaking-sw9.co.uk site niet direct)

• HellStorm666

HellStorm666

bennyb30 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 10:47:
@HellStorm666 heb je een linkje aub waar die Nillkin veilig te koop is? (ik vertrouw die http://pizzaking-sw9.co.uk site niet direct)
Gewoon via Aliexpress

Scientia Potentia Est

• recsto
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 19-02 21:43
Weet iemand of de rode wireless bullets nog op voorraad komen of worden deze niet meer geproduceerd?

recsto wijzigde deze reactie 17-02-2019 11:16 (6%)

Pagina: 1 2 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True