Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Pierre
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 18:17

Pierre

Zucht

Snakefoodjah schreef op maandag 17 december 2018 @ 12:02:
Gebruiken jullie de oneplus met novalauncher of gewoon standaard?
Ik gebruik al jaren de Nova Launcher, ook op mijn nieuwe 6T.

Be kind whenever possible. It is always possible. Dalai Lama XIV

• renem
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 15:49
Ik gebruik Total Launcher

• MrFJB
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 03:50
Notlupus schreef op maandag 17 december 2018 @ 11:34:
[...]

Perfect! Ik hield enkel de aan/uit knop ingedrukt :+
En wat ik zelf nog fijner vind werken: met 3 vingers naar beneden swipen voor een screenshot.
Optie staat onder 'instellingen' > 'knoppen en gebaren' > 'snelle gebaren'

Misschien vind je dit ook wel fijn werken en , zojuist voor je gestetst, geen inspringende balk ;)

• LikeAKing
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 15-02 14:27
Kleine update: Vandaag de hele dag bereikbaar geweest. Iets van een uur gebeld in totaal en na een gesprek van 30+ minuten viel mijn telefoon weer ff weg. Had wel 4G maar tijdens het bellen "network not available". 2 minuten later probeerde ik weer te bellen en toen ging hij gewoon weer over. (Soms test ik het ook eens met voicemail).

Over het algemeen gaat het goed dus, maar soms lichte problemen. Lijkt me geen defecte telefoon ofzo, maar ik weet niet echt hoe ik dit kan oplossen. Ik las op het internet wel wat meer over call-drops met de OnePlus 6/6T serie. 8)7

• Huigie
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 17:11

Huigie

Happy ASBO driver[337pk/521nm]

LikeAKing schreef op maandag 17 december 2018 @ 19:42:
Kleine update: Vandaag de hele dag bereikbaar geweest. Iets van een uur gebeld in totaal en na een gesprek van 30+ minuten viel mijn telefoon weer ff weg. Had wel 4G maar tijdens het bellen "network not available". 2 minuten later probeerde ik weer te bellen en toen ging hij gewoon weer over. (Soms test ik het ook eens met voicemail).

Over het algemeen gaat het goed dus, maar soms lichte problemen. Lijkt me geen defecte telefoon ofzo, maar ik weet niet echt hoe ik dit kan oplossen. Ik las op het internet wel wat meer over call-drops met de OnePlus 6/6T serie. 8)7
Misschien VoLTE eens proberen: https://android-hubo.de/t...?postID=206789#post206789 Ik heb VoWifi en VoLTE draaiend.

Specs

• Lemarr
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 11-03 18:11
Goedemiddag Tweakers,

Zo nu en dan speel ik spelletjes op mijn 6T.
Gisteren kon ik tot mijn verbazing niet gebruik maken van méér dan twee vingers tegelijkertijd.

Op het WWW heb ik gelezen dat dit al eens is voorgekomen bij de voorgaande modellen van OP.
Drie vingers swipe voor printscreen uitzetten zou de oplossing zijn.
Dit heb ik geprobeerd, maar het heeft niet mogen baten.

Meer gebruikers hier last van?

• Phntm
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 15:02

Phntm

Tlingelingeling

Lemarr schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 12:39:
Goedemiddag Tweakers,

Zo nu en dan speel ik spelletjes op mijn 6T.
Gisteren kon ik tot mijn verbazing niet gebruik maken van méér dan twee vingers tegelijkertijd.

Op het WWW heb ik gelezen dat dit al eens is voorgekomen bij de voorgaande modellen van OP.
Drie vingers swipe voor printscreen uitzetten zou de oplossing zijn.
Dit heb ik geprobeerd, maar het heeft niet mogen baten.

Meer gebruikers hier last van?
Om welk spel gaat het? Komt hjet voor bij alle spelletjes?

• Lemarr
Phntm schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 12:53:
[...]

Om welk spel gaat het? Komt hjet voor bij alle spelletjes?
Spellen zoals PUBG Mobile.
Kortom shooters waarbij gebruik wordt gemaakt van multitouch.

• prutser001
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 20-04 19:27

prutser001

Origin - Silence81

1 dingetje wat ik nu merk. In de auto gebruik ik Spotify via BT naar autoradio. Als ik gebeld word en ophangen dan wil hij soms niet meer verder spelen. Telefoon geluid gaat wel gewoon door. Als ik BT uit en in schakel werkt het weer wel. Spotify wil dan ook niet meer werken.

Asus z97 Sabretooth, Intel 4770K, GTX1080, 32GB DDR3 2133, Samsung Evo 850 500GB+1000GB, 4 x 4TB HGST, CM 550 - Uplay - TRS.SilencE

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Lemarr schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 13:10:
[...]

Spellen zoals PUBG Mobile.
Kortom shooters waarbij gebruik wordt gemaakt van multitouch.
Misschien een gekke vraag maar kun je wel gebruik maken van pinch to zoom? Ik lees nergens dat de met 3 finger swipe uit schakelen het probleem wordt verholpen.

• Lemarr
Phntm schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 13:30:
[...]

Misschien een gekke vraag maar kun je wel gebruik maken van pinch to zoom? Ik lees nergens dat de met 3 finger swipe uit schakelen het probleem wordt verholpen.
Ja, dat werkt vlekkeloos.
Zijn dan ook maar 2 vingers die je dan gebruikt.

Ik zal zo de link opzoeken, maar als je de app "Multi Touch Test" gebruikt zal je waarschijnlijk hetzelfde ervaren. Meer dan 3 vingers op exact zelfde moment registreerd het toestel niet wanneer 3 fingers Print Screen aanstaat. 8)7

• CoachKoos
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 18-04 15:50
prutser001 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 13:12:
1 dingetje wat ik nu merk. In de auto gebruik ik Spotify via BT naar autoradio. Als ik gebeld word en ophangen dan wil hij soms niet meer verder spelen. Telefoon geluid gaat wel gewoon door. Als ik BT uit en in schakel werkt het weer wel. Spotify wil dan ook niet meer werken.
Ik een soortgelijk probleem met de 6T, BT en Spotify.

Via Tasker start Spotify automatisch op als mijn BT headset verbinding maakt. In principe kan (of kon met mijn S8) ik gelijk op PLAY drukken op de headeset.

Bij mijn 6T blijft Spotify vaak hangen op een zwart scherm en ook de OS zelf heeft even moeite met reageren. Afsluiten van Spotify en weer opstarten werkt dan ook nog steeds niet.

Bekend probleem?

• prutser001
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 20-04 19:27

prutser001

Origin - Silence81

CoachKoos schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 15:19:
[...]

Via Tasker start Spotify automatisch op als mijn BT headset verbinding maakt. In principe kan (of kon met mijn S8) ik gelijk op PLAY drukken op de headeset.

Bij mijn 6T blijft Spotify vaak hangen op een zwart scherm en ook de OS zelf heeft even moeite met reageren. Afsluiten van Spotify en weer opstarten werkt dan ook nog steeds niet.

Bekend probleem?
Vergelijkbaar inderdaad, zelf heb ik alleen BT in de auto maar inderdaad, spotify blijft 'zwart' en het kost moeite om de 'home' knop tevoorschijn te krijgen. Het stomme is dat het dus niet elke keer voorkomt..

Ook speelde bij mijn S7 edge Spotify gelijk weer door als het telefoongesprek was afgelopen, bij de 6T niet.

Asus z97 Sabretooth, Intel 4770K, GTX1080, 32GB DDR3 2133, Samsung Evo 850 500GB+1000GB, 4 x 4TB HGST, CM 550 - Uplay - TRS.SilencE

• Grumsel
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 17:45
CoachKoos schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 15:19:
[...]

Bekend probleem?
Ik heb ook iets vergelijkbaars, alleen niet met spotify maar met waze.

Via Tasker start ik Waze zodra mijn 6T via BT verbinding maakt met mijn auto. Meestal werkt het goed maar soms krijg ik alleen een wit scherm.

Na verloop van tijd krijg ik dan soms een melding dat Waze niet reageerd, pas dan kan ik waze stoppen en daarna weer gewoon opstarten.

Had dit op mijn vorige telefoon niet.

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Lemarr schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 13:37:
[...]

Ja, dat werkt vlekkeloos.
Zijn dan ook maar 2 vingers die je dan gebruikt.

Ik zal zo de link opzoeken, maar als je de app "Multi Touch Test" gebruikt zal je waarschijnlijk hetzelfde ervaren. Meer dan 3 vingers op exact zelfde moment registreerd het toestel niet wanneer 3 fingers Print Screen aanstaat. 8)7
Heb het getest met die gesture aan en uit in de opgegeven app, heb elke keer max touch events op 5, en het registreert ook bij mij 5 vingers tegelijk. Ligt daar dus niet aan volgens mij.... :?

• superiscch
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 18-04 08:06
Mijn Gmail app synchroniseert niet automatisch 😔 mails komen enkel binnen als ik manueel ververs. Alle instellingen staan goed en andere mail-app doet het goed... Ook op tablet komt alles automatisch binnen dus ligt echt aan app volgens mij.

Probleem valt voor nadat ik alles terug geïnstalleerd heb na reset om te rooten, maar ik zie geen link tussen de 2.

Iemand een idee wat hier mis gaat?

• Shuven
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 14:03
superiscch schreef op donderdag 20 december 2018 @ 08:53:
Mijn Gmail app synchroniseert niet automatisch 😔 mails komen enkel binnen als ik manueel ververs. Alle instellingen staan goed en andere mail-app doet het goed... Ook op tablet komt alles automatisch binnen dus ligt echt aan app volgens mij.

Probleem valt voor nadat ik alles terug geïnstalleerd heb na reset om te rooten, maar ik zie geen link tussen de 2.

Iemand een idee wat hier mis gaat?
Probeer de app uit het ram management te halen. Bij batterij optimalisatie uit zetten dus. Dat hielp mij met mijn gewoon mail app.

Ik zal me gedragen :(

• superiscch
Shuven schreef op donderdag 20 december 2018 @ 10:43:
[...]

Probeer de app uit het ram management te halen. Bij batterij optimalisatie uit zetten dus. Dat hielp mij met mijn gewoon mail app.
Gmail (en andere systemapps) staan daar niet tussen.

• Shuven
superiscch schreef op donderdag 20 december 2018 @ 11:01:
[...]

Gmail (en andere systemapps) staan daar niet tussen.
Die moet je aan zetten in die lijst (rechts bovenin). Dan zoek je gmail, dan klik je op batterij, en dan zet je batterij optimalisatie uit.

Edit:

En als gmail echt heel belangrijk is voor je.. Dan kun je de app voor de zekerheid ook nog locken in het recents menu, zodat je hem ook niet zelf handmatig kan sluiten.

Shuven wijzigde deze reactie 20-12-2018 11:06 (21%)

• superiscch
Shuven schreef op donderdag 20 december 2018 @ 11:03:
[...]

Die moet je aan zetten in die lijst (rechts bovenin). Dan zoek je gmail, dan klik je op batterij, en dan zet je batterij optimalisatie uit.

Edit:

En als gmail echt heel belangrijk is voor je.. Dan kun je de app voor de zekerheid ook nog locken in het recents menu, zodat je hem ook niet zelf handmatig kan sluiten.
Vroeger was dat zo maar die optie is verdwenen 🙂 daar had ik ook al aangedacht, net zoals: chache en updates verwijderen.

Locken in recents speelt geen rol want de app blijkt actief, alleen komen de mails niet binnen.

• Shuven
superiscch schreef op donderdag 20 december 2018 @ 11:45:
[...]

Vroeger was dat zo maar die optie is verdwenen 🙂 daar had ik ook al aangedacht, net zoals: chache en updates verwijderen.

Locken in recents speelt geen rol want de app blijkt actief, alleen komen de mails niet binnen.
Ik kan gmail gewoon vinden en uitzetten voor batterij optimalisatie anders hoor.

Synchronisatie staat niet op handmatig?

Edit

Ok, misschien zit het verschil in het feit dat ik geroot ben, sorry haha

Even wat korte vragen:
- je settings voor synchronisatie in de app staan niet op handmatig?
- al geprobeerd je account te wissen, rebooten en toevoegen?
- synchronisatie staat op automatisch in de account settings van je telefoon?
- je google account helemaal verwijderen van je telefoon en opnieuw toevoegen?

Heb je de exchange services app tussen je systeem apps? Deze is verantwoordelijk voor het automatisch binnenhalen voor mails.. Misschien hier cache van legen en geforceerd stoppen? Als dit niet gewerkt heeft, dan weet ik het echt niet.. Je zou de app ook kunnen proberen opnieuw te installeren, zie:

https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/exchange-services/

Shuven wijzigde deze reactie 20-12-2018 12:20 (45%)

• superiscch
Shuven schreef op donderdag 20 december 2018 @ 11:59:
[...]

Ik kan gmail gewoon vinden en uitzetten voor batterij optimalisatie anders hoor.

Synchronisatie staat niet op handmatig?

Edit

Ok, misschien zit het verschil in het feit dat ik geroot ben, sorry haha

Even wat korte vragen:
- je settings voor synchronisatie in de app staan niet op handmatig?
- al geprobeerd je account te wissen, rebooten en toevoegen?
- synchronisatie staat op automatisch in de account settings van je telefoon?
- je google account helemaal verwijderen van je telefoon en opnieuw toevoegen?
Hier niet... Heb je versie 9.0.7?

https://tweakers.net/ext/f/taeHqmSJ9NufdMZmCymtuR5M/thumb.jpghttps://tweakers.net/ext/f/WAvxwrOjuyX8MXM7xxrR1aH0/thumb.jpg

Heb alles getest behalve account volledig verwijderen, maar dat zou ik bizar vinden. Aangezien alle andere google apps wel goed updaten.

• Shuven
superiscch schreef op donderdag 20 december 2018 @ 12:17:
[...]

Hier niet... Heb je versie 9.0.7?

[Afbeelding][Afbeelding]

Heb alles getest behalve account volledig verwijderen, maar dat zou ik bizar vinden. Aangezien alle andere google apps wel goed updaten.
Klopt, maar alle google apps zijn verbonden met jou account op een server.. Als je je google account verwijderd en opnieuw instelt, dan zouden je oude settings ook weer toegepast moeten worden. Het kan zijn dat je gaandeweg een setting per ongeluk veranderd hebt.

Kijk ook nog even naar mijn bericht, ik had hem ge-edit

• superiscch
Shuven schreef op donderdag 20 december 2018 @ 12:19:
[...]

Klopt, maar alle google apps zijn verbonden met jou account op een server.. Als je je google account verwijderd en opnieuw instelt, dan zouden je oude settings ook weer toegepast moeten worden. Het kan zijn dat je gaandeweg een setting per ongeluk veranderd hebt.

Kijk ook nog even naar mijn bericht, ik had hem ge-edit
Ik heb trouwens ook root 😊

Heb de apk eens geïnstalleerd en account opnieuw ingesteld...

Edit: probleem blijft...

• Shuven
superiscch schreef op donderdag 20 december 2018 @ 12:31:
[...]

Ik heb trouwens ook root 😊

Heb de apk eens geïnstalleerd en account opnieuw ingesteld...
Hoop dta het werkt.. Verder heb ik geen ideeën meer.. 8)7

Heb het probleem zelf vaker gehad, met meerdere devices.. Altijd is het gelukt te verhelpen .. Maar dit klinkt wat ingewikkelder.

Trouwens.. Als je geroot bent.. Waarom verwijder je de app niet en installeer je het als een normale app? Dat geeft je dus wel degelijk de optie batterij optimalisatie uit te zetten.

• bjvdven
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 19-04 10:54
@AnonymousWP Update :P
Yep, klopt. Amper tijd.

OxygenOS Open Beta 1 for OnePlus 6T

Changelog:

System
  • Updated Android security patch to 2018.12
  • Added toast message when parallel apps are unavailable due to data corruption
Communication
  • Added call history for incoming calls from unknown numbers
  • Optimized UI for Spam messages and calls
OnePlus Switch
  • Now supports migrating data from iPhone

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater

• superiscch
Shuven schreef op donderdag 20 december 2018 @ 12:47:
[...]

Hoop dta het werkt.. Verder heb ik geen ideeën meer.. 8)7

Heb het probleem zelf vaker gehad, met meerdere devices.. Altijd is het gelukt te verhelpen .. Maar dit klinkt wat ingewikkelder.

Trouwens.. Als je geroot bent.. Waarom verwijder je de app niet en installeer je het als een normale app? Dat geeft je dus wel degelijk de optie batterij optimalisatie uit te zetten.
Nog niet aangedacht 🤔 eens proberen

• Waterkoker
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 12-04 12:46
Inmiddels ook de 6T besteld na 2 maanden een OP6 te hebben gehad. Kan niet wachten op de vingerafdrukscanner aan dr voorkant :+ was een OP3 gewend en dan is de overstap naar een vingerafdrukscanner aan de achterkant ook letterlijk de achterdeur uit

Waterkoker wijzigde deze reactie 20-12-2018 14:37 (5%)

• Snakefoodjah
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 10:14
Stomme vraag waarschijnlijk maar kom van een iPhone.

Als ik met Android Pay wil betalen via de OnePlus 6T, wat moet ik dan juist doen?

Staat ingesteld enzo maar
-Moet ik hem er gewoon tegenhouden
-Moet ik lang op de vingerafdruk blijven drukken zodat het sneltoetsen-menu er op komt
-...
Moet hij sowieso ontgrendeld zijn of vraagt hij het zelf....

• Huigie

Huigie

Jeej:

We are starting to push the incremental roll-out of OxygenOS 9.0.10 for the OnePlus 6T.

Changelog:

System
  • Improved Wi-Fi stability for better connectivity
  • Face Unlock improvements
Camera
  • Improved Nightscape performance
As always, this OTA will be incremental. The OTA will reach a small percentage of users today, and we'll begin a broader rollout in a few days.

En voor Anonymous... de link: link

edit: vpn naar .de = binnenslepen.

Huigie wijzigde deze reactie 20-12-2018 17:51 (12%)

Specs

• superiscch
Huigie schreef op donderdag 20 december 2018 @ 16:10:
Jeej:

We are starting to push the incremental roll-out of OxygenOS 9.0.10 for the OnePlus 6T.

Changelog:
System
Updated Android security patch to 2018.12
Improved Wi-Fi stability for better connectivity
Face Unlock improvements
Camera
Improved Nightscape performance

As always, this OTA will be incremental. The OTA will reach a small percentage of users today, and we'll begin a broader rollout in a few days.

En voor Anonymous... de link: https://forums.oneplus.co...ta-for-oneplus-6t.968096/

Ook via VPN naar Canada

• Huigie

Huigie

Pierre schreef op maandag 17 december 2018 @ 12:25:

Ik gebruik al jaren de Nova Launcher, ook op mijn nieuwe 6T.
Ik gebruikte al jaren Nova want snel/hoop opties/makkelijk instellen/backup terugzetten enzo maar ik vind de gestures icm de OP6/t echt niet fijn. Ik gebruik nu Lawnchair V2 alpha Veel fijner->imho want snel/hoop opties/makkelijk instellen/backup terugzetten enzo en top gesture ondersteuning. _/-\o_

Specs

• Snakefoodjah
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 10:14
Huigie schreef op donderdag 20 december 2018 @ 16:10:
Jeej:

Changelog:

System
  • Improved Wi-Fi stability for better connectivity
  • Face Unlock improvements
Camera
  • Improved Nightscape performance

En voor Anonymous... de link: link

Googlecam blijft toch beter. Als ge het verschil tussen de foto's bekijkt....
Toch bij nachtmodus en selfies duidelijk beter.

• renem
Huigie schreef op donderdag 20 december 2018 @ 18:00:
Ik gebruikte al jaren Nova want snel/hoop opties/makkelijk instellen/backup terugzetten enzo maar ik vind de gestures icm de OP6/t echt niet fijn. Ik gebruik nu Lawnchair V2 beta Veel fijner->imho want snel/hoop opties/makkelijk instellen/backup terugzetten enzo en top gesture ondersteuning. _/-\o_
Als ik op die link klik zie ik alleen maar Alpha versies. Waar staat de beta? Of is die er nog niet?

• Huigie

Huigie

renem schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 09:06:

Als ik op die link klik zie ik alleen maar Alpha versies. Waar staat de beta? Of is die er nog niet?
Die is er nog niet maar deze is zo stabiel als een huis.

Specs

• Frank1984p
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 04-03 23:08
Ik heb de mclaren editie maar in het begin. Stond dat ook onder de foto's die er mee maakte maar nu niet meer? Iemand zelfde probleem? (Stond wel mooi)

• Shuven
Frank1984p schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 00:02:
Ik heb de mclaren editie maar in het begin. Stond dat ook onder de foto's die er mee maakte maar nu niet meer? Iemand zelfde probleem? (Stond wel mooi)
In de settings zoeken naar watermerk ofzo.. Is gewoon een setting ;)

• renem
Er wordt hier zoveel over gediscussieerd vandaar misschien wel handig om te melden dat Nova Launcher Prime in de sale is voor €0,59. Toen ik bestelde stond er als prijs €5,25 maar toen ik op die prijs klikte toen moest ik €0,59 afrekenen.

• Huigie

Huigie

Gepikt van 9gag, so true... _O-

https://tweakers.net/ext/f/uYmNArDRrMlKsVsrTDIwneM8/thumb.png

Specs

• ItsWillem
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 14:44
Snakefoodjah schreef op donderdag 20 december 2018 @ 15:13:
Stomme vraag waarschijnlijk maar kom van een iPhone.

Als ik met Android Pay wil betalen via de OnePlus 6T, wat moet ik dan juist doen?

Staat ingesteld enzo maar
-Moet ik hem er gewoon tegenhouden
-Moet ik lang op de vingerafdruk blijven drukken zodat het sneltoetsen-menu er op komt
-...
Moet hij sowieso ontgrendeld zijn of vraagt hij het zelf....
Ik gebruik zelf de app van de bank zelf, die van ING.
Ik heb een OP6(non-T). Ik hoef hem niet eens te ontgrendelen, ik hou hem gewoon tegen de automaat (het vlak) aan en m'n telefoon gaat gewoon automatisch naar de ING app.

i7-6700 // Gigabyte RX580 8GB // MSI B150M PRO-VDH // 4x4GB DDR4 @ 2133Mhz // Fractal Design Define S // Crucial MX500 (500GB) (OS) + Kingston A400 (120GB) (Games opslag) + WD Blue 5400RPM (1TB) (Backups) // Cooler Master G450M (450 Watt) (Semi-Modulair)

En weer een nieuwe beta: OxygenOS Open Beta 2 for the OnePlus 6T
Hey een veryone,

Here is the latest open beta build for OnePlus 6T.

Changelog

System
  • Improvements for screen brightness control
  • Confirm pin without tapping √ for app locker
  • Improved color adaptation for navigation bar when using third party apps
  • General bug fixes and system stability improvements
Phone
  • Added the caller identification feature (For India only)
  • Improved UI for Call History
Gallery
  • Added create a collection, copy and move photos features
  • New illustrations and design on blank pages
  • General Bug fixes and overall experience improvements
Launcher
  • Added recommended tools in Toolbox
  • Improved UI for category tags in app drawer

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater

• Roy1985
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 17:20
Nieuwe OTA via Duitse VPN, 9.0.11, zelfde changelog als 9.0.10 dus waarschijnlijk kleinere bugfixes.

• Huigie

Huigie

Ze zijn goed bezig bij OnePlus

Specs

• RutgerFR
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 18:06

RutgerFR

Qui est l'exemple?

Ik ervaar wat problemen met het focussen met de camera-functie binnen WhatsApp.

Het is zo vervelend dat ik nu met de reguliere camera App een foto maak en dan deel via WhatsApp. Maar gebruik deze omweg liever niet..

Herkenbaar?

• cordonbleu
  • Laatst online: 00:54
Doe het juist altijd via deze omweg. WhatsApp comprimeert foto's al heel erg bij het uploaden en als je via WhatsApp een foto maakt is de kwaliteit nog weer minder.

• GreNade
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 15:03

GreNade

Zeg maar Wouter

RutgerFR schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 15:33:
Ik ervaar wat problemen met het focussen met de camera-functie binnen WhatsApp.

Het is zo vervelend dat ik nu met de reguliere camera App een foto maak en dan deel via WhatsApp. Maar gebruik deze omweg liever niet..

Herkenbaar?
Whatsapp moet per se hun eigen app forceren, die werkt op elke telefoon ruk. Kan je omzeilen.

paperclipje > camera (long press) > take photo

Dan gebruikt ie de default camera app

It's easier to try, than to prove it can't be done

cordonbleu schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 15:35:
Doe het juist altijd via deze omweg. WhatsApp comprimeert foto's al heel erg bij het uploaden en als je via WhatsApp een foto maakt is de kwaliteit nog weer minder.
GreNade schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 16:07:
[...]

Whatsapp moet per se hun eigen app forceren, die werkt op elke telefoon ruk. Kan je omzeilen.

paperclipje > camera (long press) > take photo

Dan gebruikt ie de default camera app
Wat je nog beter kan doen: met Google Camera app foto maken > paperclipje > document > kies de foto. Dan wordt 'ie als bestand verzonden, zonder compressie :p.

• GreNade

GreNade

Zeg maar Wouter

AnonymousWP schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 16:27:
[...]

[...]

Wat je nog beter kan doen: met Google Camera app foto maken > paperclipje > document > kies de foto. Dan wordt 'ie als bestand verzonden, zonder compressie :p.
Ja, dat klopt. Niet nodig voor een plaatje van een glas bier of een foto van jezelf ofzo :P

• Pap3rclip
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 10:56
Nu het toch over de Google Camera gaat, is er een manier om deze open te laten gaan bij dubbelklik op de power button of O-gesture op het lock screen?
Heb al van alles geprobeerd maar het is altijd de Oneplus Camera app die opent, ongeacht wat de standaard camera app is.
Pap3rclip schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 21:06:
Nu het toch over de Google Camera gaat, is er een manier om deze open te laten gaan bij dubbelklik op de power button of O-gesture op het lock screen?
Heb al van alles geprobeerd maar het is altijd de Oneplus Camera app die opent, ongeacht wat de standaard camera app is.
Dat kan wel. Dat kan je in de instellingen veranderen. Let er wel op dat het niet werkt als je telefoon vergrendeld is.

• Patrick
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 16:49
Gisteravond de 6T besteld bij Belsimpel. Vandaag al geleverd. Topservice. Snel even bekeken, want de kids willen ook nog iets buiten de deur doen. Toestel eigenlijk ongezien gekocht, dus was vooral benieuwd naar het daadwerkelijke formaat. Tot mijn verrassing echt precies zoals ik het wil, niet net te breed, zoals de Mate 20 (non-pro) of te smal zoals een S9. Straks bij thuiskomst maar even installeren en spul overzetten. Kan mijn huidige Moto G5 voor enkel het werk gebruikt worden. Beetje meer scheiding tussen werk en prive.

• mac1987
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 20-04 22:40
Patrick schreef op zondag 30 december 2018 @ 12:54:
...
Kan mijn huidige Moto G5 voor enkel het werk gebruikt worden. Beetje meer scheiding tussen werk en prive.
Waarom niet de dual SIM functionaliteit gebruiken? Als je niet gebeld wilt worden door je werk schakel je die simkaart gewoon uit.
Een van de redenen om voor een OnePlus te gaan was voor mij juist dat ik het zat was om met twee telefoons te lopen.

• TR1969
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 14:52
Toch wel onder de indruk van het toestel.
Ook de batterij verbaast me:

Oudjaarsavond opgeladen, vanmorgen nog 20%
37 uur na laatste keer volledig opgeladen met een schermtijd van bujna 8 uur.

Toestel ligt nu een kwartiertje aan de lader en zit alweer op 65% _/-\o_

Wat een verschil met de Iphone 7

TR1969 wijzigde deze reactie 02-01-2019 09:19 (6%)

• Patrick
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 16:49
mac1987 schreef op maandag 31 december 2018 @ 00:46:
[...]

Waarom niet de dual SIM functionaliteit gebruiken? Als je niet gebeld wilt worden door je werk schakel je die simkaart gewoon uit.
Een van de redenen om voor een OnePlus te gaan was voor mij juist dat ik het zat was om met twee telefoons te lopen.
Toch de 2e sim er maar bij in gedrukt.

Wat me dan wel weer opvalt is dat je niet even snel via de quick tiles een sim aan of uit kunt zetten. :?

Verder echt een toptoestel O+

Patrick wijzigde deze reactie 02-01-2019 12:16 (3%)

• mac1987
Patrick schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 12:15:
[...]

Toch de 2e sim er maar bij in gedrukt.

Wat me dan wel weer opvalt is dat je niet even snel via de quick tiles een sim aan of uit kunt zetten. :?

Verder echt een toptoestel O+
Je kunt wel je simkaart toevoegen aan je snelle instellingen in de notificatiebalk. Als je dan de knop voor het wisselen van de simkaart lang indrukt kom je meteen in het scherm waar je simkaarten instelt en in- en uitschakelt.
Nog een tip: een programma als Dual Sim Selector maakt het instellen van groepen voor simkaarten en gedrag i.c.m. carkits en dergelijke een stuk makkelijker.

• MWD
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 27-01 10:25
Beste Tweakers,

Ik heb sinds een paar dagen de 6T in mijn bezit. Geweldige telefoon en heerlijk snel! Maarrrrr...gisteravond had ik mijn helderheid van de telefoon op het laagst, zoals gewoonlijk want de telefoon is in bed helder zat, en zag tot mijn grote verbazing dat de statusbar heel licht is ingebrand in het scherm! Voor de duidelijkheid, ik heb de eerste dag met alle instellingen gespeeld en dus ook voor 2 seconden de 'hide notch' aangehad. Daarna uitgezet want ik vind de notch alles behalve lelijk :)
Hebben meer mensen 'last' van dit probleem? Vraag me toch af of ik gewoon pech heb of dat het een software probleem is...

Alvast bedankt voor de reacties.

Mvg

MWD wijzigde deze reactie 02-01-2019 14:12 (5%)

• Shuven
MWD schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 13:58:
Beste Tweakers,

Ik heb sinds een paar dagen de 6T in mijn bezit. Geweldige telefoon en heerlijk snel! Maarrrrr...gisteravond had ik mijn helderheid van de telefoon op het laagst, zoals gewoonlijk want de telefoon is in bed helder zat, en zag tot mijn grote verbazing dat de statusbar heel licht is ingebrand in het scherm! Voor de duidelijkheid, ik heb de eerste dag met alle instellingen gespeeld en dus ook voor 2 seconden de 'hide notch' aangehad. Daarna uitgezet want ik vind de notch alles behalve lelijk :)
Hebben meer mensen 'last' van dit probleem? Vraag me toch af of ik gewoon pech heb of dat het een software probleem is...

Alvast bedankt voor de reacties.

Mvg
Dat is gek.. Hier niks te zien, en ik heb hem sinds de release.

Is het echt zo opvallend? Of kan het zijn dat het je gevoel is..? Calt natuurlijk onder de garantie als dat echt zo is neem ik aan..

• MWD
Shuven schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 14:48:
[...]

Dat is gek.. Hier niks te zien, en ik heb hem sinds de release.

Is het echt zo opvallend? Of kan het zijn dat het je gevoel is..? Calt natuurlijk onder de garantie als dat echt zo is neem ik aan..
Het valt alleen op in een donkere ruimte en lage schermhelderheid icm een achtergrond die dus blijkbaar die pixels laten zien. Bij mij is dat o.a. één van de standaard live-achtige Oneplus achtergronden. Het is zeker niet mijn gevoel, want de balk is toch nog te zien ook al staat deze niet meer aan. Je moet goed kijken maar als je het eenmaal ziet, kan je het niet meer niet zien.
Op internet zijn er wel een x aantal mensen die hier ook last van hebben, alleen (nog) niet bij de 6T. Gaat dan om andere telefoons met een notch zoals de Pixel 3 XL.

Gelukkig heb ik omruilgarantie binnen 31 dagen dus deze gaat sowieso geruild worden.

• Grudgie
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 14:40

Grudgie

PSN: Grudgie7

Morgen krijg ik mijn OnePlus 6T 8GB/128GB Mirror Black binnen. Kom van een Galaxy S8! :D

LG OLED B6V - Denon AVR-X3300W - Dali Zensor 7 - Dali Zensor 3 - Dali Zensor Vokal - Nvidia Shield

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

MWD schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 15:00:
[...]

Het valt alleen op in een donkere ruimte en lage schermhelderheid icm een achtergrond die dus blijkbaar die pixels laten zien. Bij mij is dat o.a. één van de standaard live-achtige Oneplus achtergronden. Het is zeker niet mijn gevoel, want de balk is toch nog te zien ook al staat deze niet meer aan. Je moet goed kijken maar als je het eenmaal ziet, kan je het niet meer niet zien.
Op internet zijn er wel een x aantal mensen die hier ook last van hebben, alleen (nog) niet bij de 6T. Gaat dan om andere telefoons met een notch zoals de Pixel 3 XL.

Gelukkig heb ik omruilgarantie binnen 31 dagen dus deze gaat sowieso geruild worden.
Ik heb hier gelukkig geen last van. Notch is niet hidden bij mij. Ik heb het net getest maar gelukkig niks gezien. Heb je lange tijd het toestel gebruikt op een maximale helderheid? Ik gebruik altijd de automatische helderheid. Ik heb ook zoals je al aangaf niet echt gezien dat andere 6T eigenaren hier last van hebben.

• Shadow_J
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 18-04 17:11
Even een vraagje voor de gebruikers van de GCAM app.

Momenteel gebruik ik deze versie : GCam_6.1.013_stable_OP6.apk
Ik weet dat enkele dingen zoals Night Sight hier niet in werken, maar voor de rest ben ik hier al heel tevreden over. Ik heb ondertussen ook gemerkt dat in donkere modus foto's trekken soms wel eens tegen valt, de eerste druk blijft de app hangen en pas vanaf de 2de foto loopt dit goed. Ik zou hierdoor graag eens een nieuwe versie willen gebruiken. Er staan echter 10-talle versies op de site :

https://forum.xda-develop...ogle-camera-port-t3797544

Zou iemand mij even kunnen zeggen welke de meest stabiele / laatste / werkende versie is dat. Ik vermoed versie MGC_6.1.021_BSG_Arnova_TlnNeun_1.2_Final , maar ik zie verder tussen de forum posts nog talrijke andere releases ... Ik zag daarnaast ook nog iets van de xml configs goed zetten, moet dit ook gebeuren of gaat dit automatisch ?

Edit : Bijvoorbeeld deze versie MGC_6.1.021_BSG_Arnova-based_v.1.3d+_TlnNeun.apk in post https://forum.xda-develop...post78550349#post78550349

Shadow_J wijzigde deze reactie 03-01-2019 15:52 (10%)

• Shuven
Shadow_J schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 15:50:
Even een vraagje voor de gebruikers van de GCAM app.

Momenteel gebruik ik deze versie : GCam_6.1.013_stable_OP6.apk
Ik weet dat enkele dingen zoals Night Sight hier niet in werken, maar voor de rest ben ik hier al heel tevreden over. Ik heb ondertussen ook gemerkt dat in donkere modus foto's trekken soms wel eens tegen valt, de eerste druk blijft de app hangen en pas vanaf de 2de foto loopt dit goed. Ik zou hierdoor graag eens een nieuwe versie willen gebruiken. Er staan echter 10-talle versies op de site :

https://forum.xda-develop...ogle-camera-port-t3797544

Zou iemand mij even kunnen zeggen welke de meest stabiele / laatste / werkende versie is dat. Ik vermoed versie MGC_6.1.021_BSG_Arnova_TlnNeun_1.2_Final , maar ik zie verder tussen de forum posts nog talrijke andere releases ... Ik zag daarnaast ook nog iets van de xml configs goed zetten, moet dit ook gebeuren of gaat dit automatisch ?

Edit : Bijvoorbeeld deze versie MGC_6.1.021_BSG_Arnova-based_v.1.3d+_TlnNeun.apk in post https://forum.xda-develop...post78550349#post78550349
Als ik jou was zou ik ten eerste al op het op6t forum kijken ipv het algemene topic.. Zeker omdat er meerdere devs onafhankelijk van elkaar bezig zijn met de gcam app voor de op6t, die dus beter geoptimaliseerd is.

https://forum.xda-develop...ogle-camera-port-t3862849

En dan de 1.2 versie van 20 nov.

Ze zijn er druk mee bezig, in deze versie werkt selfie en night sight goed. De nieuwere versies hebben fc bij night side of voornamelijk selfie cam.

Wat ik aanraad, is om te switchen tussen stock cam en de gcam.. Zo werkt portret modus veel beter bij gcam, ook de selfie camera is ongelooflijk veel beter op gcam dan stock. Voor normale fotos en night sight kun je voor je gevoel kijken, voor die gebruik ik meestal stock, maar gcam is ook niet slecht..

Shuven wijzigde deze reactie 03-01-2019 17:16 (15%)

• Jeffrey87
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 17:04
Ik heb de OnePlus 6T nu ongeveer een week in bezit, en ben erg tevreden over het toestel, alleen de accu wat minder.

Ik lees veel verhalen van mensen die 8h screen time halen, helaas kom ik vaak niet boven de 4.5u, en doe niets bijzonders.

Af en toe WhatsApp, beetje browsen, en zo'n 2 uur per dag een Spotify (gedownload) lijstje afspelen op weg naar kantoor.

Doe ik iets fout? Zelfs als ik het toestel volledig reset en alleen eerder genoemde apps installeer kom ik niet boven de 4.5u uit. Iedere avond moet ie wel weer aan het infuus.

Jeffrey87 wijzigde deze reactie 04-01-2019 09:27 (4%)

• harveydwijs2
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 16:59
Shuven schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 17:10:
[...]

Als ik jou was zou ik ten eerste al op het op6t forum kijken ipv het algemene topic.. Zeker omdat er meerdere devs onafhankelijk van elkaar bezig zijn met de gcam app voor de op6t, die dus beter geoptimaliseerd is.

https://forum.xda-develop...ogle-camera-port-t3862849

En dan de 1.2 versie van 20 nov.

Ze zijn er druk mee bezig, in deze versie werkt selfie en night sight goed. De nieuwere versies hebben fc bij night side of voornamelijk selfie cam.

Wat ik aanraad, is om te switchen tussen stock cam en de gcam.. Zo werkt portret modus veel beter bij gcam, ook de selfie camera is ongelooflijk veel beter op gcam dan stock. Voor normale fotos en night sight kun je voor je gevoel kijken, voor die gebruik ik meestal stock, maar gcam is ook niet slecht..
Voor mij is 1.2 niet stabiel (de meeste niet trouwens), maar Night Sight vult de cirkel voor een kwart en verdwijnt dan wat resulteert in een ongemaakte foto. Opnieuw een foto werkt soms. :(

• ilfamo
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 15:54
Jeffrey87 schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 09:26:
Ik heb de OnePlus 6T nu ongeveer een week in bezit, en ben erg tevreden over het toestel, alleen de accu wat minder.

Ik lees veel verhalen van mensen die 8h screen time halen, helaas kom ik vaak niet boven de 4.5u, en doe niets bijzonders.

Af en toe WhatsApp, beetje browsen, en zo'n 2 uur per dag een Spotify (gedownload) lijstje afspelen op weg naar kantoor.

Doe ik iets fout? Zelfs als ik het toestel volledig reset en alleen eerder genoemde apps installeer kom ik niet boven de 4.5u uit. Iedere avond moet ie wel weer aan het infuus.
8 uur screen on time haal ik niet maar met vergelijkbaar gebruik als het jouwe kan ik sowieso altijd een nacht overslaan. Omdat hij zo lekker snel laad gooi ik hem (als het lukt) rond 21:00 aan de lader en haal hem eraf als ik naar bed ga. Dan kan hij weer twee dagen mee.

Verder een top telefoon, ik heb bij de 6t alleen last van de wear bug dat hij aangeeft dat er geen verbinding is via bluetooth terwijl de berichten wel gewoon binnen komen. Hierdoor kan je de google assistent niet gebruiken via bluetooth en heb je de hele tijd de dat lelijke wolkje op je horloge staan. Hier had ik met mijn Honor 8 geen last van. Ik hoop dat Google dit nog een keer oplost.

• yeth3119
  • Laatst online: 16:12

Misschien moet je eens kijken welke app bij jou de battery drain veroorzaakt. Ik heb geen 8 uur SOT (behalve als ik 2uur lang een pdf bestand open heb). Maar voor de rest krijg ik over het algemeen wel rond de 7uur aan SOT. Wat ik met mijn telefoon doe:
- ongeveer 1- 1.5 uur aan YT fullHD, geluid staat best vaak op max om omgevingsgeluid te onderdrukken.
- Browsen met chrome
- bankieren
- bellen
- Whatsappen
- Af en toe foto maken (zowel gcam als stock)
- pdf bestanden openen met adobe reader

Heb geen social media apps of games op mijn telefoon. Gebruik nooit wifi, alles gaat via mobiel internet. Helderheid staat op automatisch.

Moet wel zeggen, dat ik af en toe wel heb dat play services opeens 20-30% verbruikt en dan daalt mijn SOT ook. Heb nog niet kunnen achterhalen waarom play services opeens zoveel verbruikt, iemand enig idee?

• Cloclo100
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 16-03 11:11

4,5u is wel echt bijzonder weinig, zeker met het gebruik wat jij uitlegt. Ik zit precies aan de andere kant van de vork. Whatsapp, Waze(2u per dag), spotify, af en toe Clash of Clans en wat social media en ik kom gemiddeld 7 à 8u SOT uit. Misschien support van Oneplus contacteren?

http://prntscr.com/m2x2p5

• harveydwijs2
Weet niet hoe lang het uit is, maar hierbij de score van DxOMark: https://www.dxomark.com/oneplus-6t-review-good-performer/

• Shadow_J
harveydwijs2 schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 09:33:
[...]

Voor mij is 1.2 niet stabiel (de meeste niet trouwens), maar Night Sight vult de cirkel voor een kwart en verdwijnt dan wat resulteert in een ongemaakte foto. Opnieuw een foto werkt soms. :(
Ik heb hem geïnstalleerd en nu zit de night modus er in. Zo te zien zit de bug er wel nog steeds in. Bij foto's in het donker wilt de cam soms niet direct trekken. Ik denk dat het is door de beweging waardoor hij de focus steeds niet goed krijgt, wanneer ik nadien foto's trek lukt het wel meestal. Het zijn wel foto's van avond optredens. Al bij al slaag ik er steeds wel in om wat goede foto's te maken, maar de app zal zeker nog wat extra ontwikkeltijd nodig hebben :)

Het belangrijkste voor mij is dat ik kan wisselen tussen de standaard OP Camera app en de GCAM app en daaruit de leukste foto's neem :)

• l3art
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 18:47

l3art

Moderator Mobile

SOT is niet alles. Als jij veel dingen doet die wel energie gebruiken maar waarbij het scherm niet aan staat zal je niet zo'n hoge SOT halen. 2 Uur Spotify verbruikt accu. Iemand die veel filmpjes op YouTube kijkt zal al snel een hogere SOT halen dan iemand die muziek luistert, Flitsmeister op de achtergrond heeft draaien, etc.

Wil je echt het één en ander uitsluiten dan zal je meer onderzoek moeten doen, bijvoorbeeld door gebruik te maken van apps als Better Batery State of Gsam. Nadeel is wel dat, wil je echt alle processen goed kunnen analyseren, dan heb je root nodig.

Te koop AKG Y50BT koptelefoon en een Feiyu Tech G4S gimbal

• Shuven
@Shadow_J @harveydwijs2

Jullie gebruiken de nov 20 build toch he?

Die is voor mij ontzettend stabiel, geen enkele fc, en geen enkele nhapering of wat dan ook. Neemt ook ontzettend goede fotos, ook in night sight.

Over de batterij, ik haal 'dagelijks'minimaal 8 uur screen on time.. Soms 11, soms 8 door witte apps. Er zijn heel veel uiteenlopende verhalen over de batterij, bij sommige is die slecht en bij sommige juist ontzettend goed.

Ik denk dat een slechte screen on time het resultaat is van de gebruiker. De batterij en software is over het algemeen bij iedereen hetzelfde. De manier waarop je je telefoon gebruikt is anders. Ik denk dan ook niet dat je het in je apparaat moet gaan zoeken om een betere soc te krijgen, maar bij jezelf. Klinkt vervelend misschien, maar ik bedoel het goed!

• harveydwijs2
Shuven schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 11:56:
@Shadow_J @harveydwijs2

Jullie gebruiken de nov 20 build toch he?

Die is voor mij ontzettend stabiel, geen enkele fc, en geen enkele nhapering of wat dan ook. Neemt ook ontzettend goede fotos, ook in night sight.

Over de batterij, ik haal 'dagelijks'minimaal 8 uur screen on time.. Soms 11, soms 8 door witte apps. Er zijn heel veel uiteenlopende verhalen over de batterij, bij sommige is die slecht en bij sommige juist ontzettend goed.

Ik denk dat een slechte screen on time het resultaat is van de gebruiker. De batterij en software is over het algemeen bij iedereen hetzelfde. De manier waarop je je telefoon gebruikt is anders. Ik denk dan ook niet dat je het in je apparaat moet gaan zoeken om een betere soc te krijgen, maar bij jezelf. Klinkt vervelend misschien, maar ik bedoel het goed!
Inderdaad de versie van 20 nov. Zojuist versie 1.3 gedownload (niet beta) en die werkt vlekkeloos 8)7

• ilfamo
  • Laatst online: 15:54
harveydwijs2 schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 12:00:
[...]

Inderdaad de versie van 20 nov. Zojuist versie 1.3 gedownload (niet beta) en die werkt vlekkeloos 8)7
Ook de slow motion? Dat is het enige wat niet werkt bij mij.

• harveydwijs2
ilfamo schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 12:04:
[...]

Ook de slow motion? Dat is het enige wat niet werkt bij mij.
Helaas niet. Krijg dan een crash. :(

Slowmotion gebruik ik toch niet dus dat maakt me niet zoveel uit.

• Shadow_J
harveydwijs2 schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 12:08:
[...]
Helaas niet. Krijg dan een crash. :(

Slowmotion gebruik ik toch niet dus dat maakt me niet zoveel uit.
Ik ga nog even afwachten tot de volgende stabiele build en dan die eens testen. Ze zijn er continu aan bezig dus ik denk wel dat er weldra een 1.4 zal komen :)

• Shuven
harveydwijs2 schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 12:00:
[...]

Grappig.. Fijn dat het werkt voor je!

Als je bij gcam en stock de beauty modus uit zet, is de selfie op gcam bij jou ook 1000 maal beter en gedetailleerder? Ik begrijp niet waarom dat bij mij het geval is..

• renem
http://i65.tinypic.com/2hh3edv.jpg

:*) En nee, niet alleen een pdf open laten staan of alleen films kijken.

• micodaboss
  • Laatst online: 16-03 13:53
soms merk ik dat de telefoon de melding geeft "pincode vereist voor extra beveiliging". Op dat moment kan ik mijn 6T niet meer met gezicht of vingerprint unlocken. Weet iemand waar dit aan ligt en hoe je dit uit kunt zetten?

• SmokingCrop
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
micodaboss schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 13:52:
soms merk ik dat de telefoon de melding geeft "pincode vereist voor extra beveiliging". Op dat moment kan ik mijn 6T niet meer met gezicht of vingerprint unlocken. Weet iemand waar dit aan ligt en hoe je dit uit kunt zetten?
Waarschijnlijk een reminder zodat je je pincode niet vergeet :P
Heb ik ook voor en had ik bij mijn OP3 ook.

SmokingCrop wijzigde deze reactie 04-01-2019 13:59 (5%)

Klik voor [handleiding] Raspberry Pi met UniFi controller en Pi-hole (headless)

• GreNade

GreNade

Zeg maar Wouter

Dat is by design. Heeft zo'n beetje elke telefoon.

• harveydwijs2
Shuven schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 12:47:
[...]

Grappig.. Fijn dat het werkt voor je!

Als je bij gcam en stock de beauty modus uit zet, is de selfie op gcam bij jou ook 1000 maal beter en gedetailleerder? Ik begrijp niet waarom dat bij mij het geval is..
Software :)

Bij mij is dat ook zo (ook met beauty aan)

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

GreNade schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 14:01:
[...]

Dat is by design. Heeft zo'n beetje elke telefoon.
Dit. En iOS heeft dit ook. Regelmatig op mijn werktelefoon gehad.

• superiscch
renem schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 13:40:
[Afbeelding]

:*) En nee, niet alleen een pdf open laten staan of alleen films kijken.
Hier 'slechts' 6u sot, wel 42u van de lader 👍😁

• n0fragger
  • Laatst online: 08-04 11:24
zie: https://tweakers.net/nieu...t-na-vier-uur-om-pin.html

• Grudgie

Grudgie

Heb nu 2 dagen de telefoon in bezit en vind het echt een heerlijke telefoon. Puur Android erop is echt zo chill. Super snel met alles. Reageert super snel. Geen haperingen ofzo. De camera maakt ook mooie plaatjes. Wat is dit een verademing tegen over de S8. _/-\o_

LG OLED B6V - Denon AVR-X3300W - Dali Zensor 7 - Dali Zensor 3 - Dali Zensor Vokal - Nvidia Shield

• Guzanni
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 16:04
Om in te haken op de geweldige accuduur van dit apparaat, hier ook een screenshot van mij.
Heb geen enkele instelling veranderd out-of-the-box. Maak wel gebruik van het donkere thema en regel handmatig de helderheid naar eigen wens.

Een zeer compleet toestel naar mijn mening; snel, camera goed genoeg (voor mij, vooral met gcam), mooi en groot scherm en goede batterijduur.

Guzanni wijzigde deze reactie 04-01-2019 22:23 (20%)

• Grudgie

Grudgie

Hebben jullie ook de screen protector er nog op zitten? Het viel me gisteravond pas op dat er 1 opzat.

• superiscch
Grudgie schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 00:18:
Hebben jullie ook de screen protector er nog op zitten? Het viel me gisteravond pas op dat er 1 opzat.
Ik heb hem er afgehaald omdat ik het lastig vond icm de Oneplus gestures

• Jur gen
  • Laatst online: 15-04 22:04
Shadow_J schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 11:49:
[...]

Ik heb hem geïnstalleerd en nu zit de night modus er in. Zo te zien zit de bug er wel nog steeds in. Bij foto's in het donker wilt de cam soms niet direct trekken. Ik denk dat het is door de beweging waardoor hij de focus steeds niet goed krijgt, wanneer ik nadien foto's trek lukt het wel meestal. Het zijn wel foto's van avond optredens. Al bij al slaag ik er steeds wel in om wat goede foto's te maken, maar de app zal zeker nog wat extra ontwikkeltijd nodig hebben :)

Het belangrijkste voor mij is dat ik kan wisselen tussen de standaard OP Camera app en de GCAM app en daaruit de leukste foto's neem :)
en @harveydwijs2

De bug bij de Gcam app zit er in de laatste build (V1.3 6.1.0210) nog steeds in. De reden dat de foto vaak niet gemaakt wordt in de nachtmodus is dat je teveel beweegt en dan moet je inderdaad een nieuwe foto maken.
Maar alsnog is het licht met Gcam in nachtmodus een stuk beter dan de originele OP cam app in nachtmodus.

• MWD
Phntm schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 13:48:
[...]

Ik heb hier gelukkig geen last van. Notch is niet hidden bij mij. Ik heb het net getest maar gelukkig niks gezien. Heb je lange tijd het toestel gebruikt op een maximale helderheid? Ik gebruik altijd de automatische helderheid. Ik heb ook zoals je al aangaf niet echt gezien dat andere 6T eigenaren hier last van hebben.
Ik heb de 6T vier dagen gehad en al die tijd niet hoger dan 50% van de helderheid gehad. Nu heb ik sinds gisteren een nieuwe 6T maar deze heeft dus precies hetzelfde, heel raar. Alleen te zien in een kamer zonder licht. Je ziet echt naast beide kanten van de notch een lichte rand alsof een deel van de statusbar ingebrand is. Zou het dan bij elke 6T zo zijn en ben ik misschien zo een mierenne*ker? :? Misschien zijn er meer mensen die het zelf ook hebben en kunnen zien, ben erg benieuwd. Voor de rest top telefoon!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

MWD schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 10:54:
[...]

Ik heb de 6T vier dagen gehad en al die tijd niet hoger dan 50% van de helderheid gehad. Nu heb ik sinds gisteren een nieuwe 6T maar deze heeft dus precies hetzelfde, heel raar. Alleen te zien in een kamer zonder licht. Je ziet echt naast beide kanten van de notch een lichte rand alsof een deel van de statusbar ingebrand is. Zou het dan bij elke 6T zo zijn en ben ik misschien zo een mierenne*ker? :? Misschien zijn er meer mensen die het zelf ook hebben en kunnen zien, ben erg benieuwd. Voor de rest top telefoon!
Ik zou je geen mierenneuker noemen. Misschien ben je er gevoeliger voor dan anderen? Je beschrijving doet me eigenlijk ook meer denken aan bleeding. Had dat aan de randen van mijn s7 edge in her donker. Maar overdag niet op te merken. Zoals je het zelf vertelt is het alleen zichtbaar in een ruimte zonder licht. Heel misschien is het hetzelfde? Het is voor de rest onschuldig geweest en ik heb het bijna 2 jaar gebruikt tot het scherm na een ongelukkige val alleen intern de ziel begaf, gebeurt ook helaas.

• Grudgie

Grudgie

Meer mensen vandaag nieuwe update binnen gekregen?

• Jur gen
  • Laatst online: 15-04 22:04
Grudgie schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 18:17:
Meer mensen vandaag nieuwe update binnen gekregen?
Ja, ik ook

• Pierre
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 18:17

Pierre

Zucht

Hier ook alleen 70 mb groot.

Be kind whenever possible. It is always possible. Dalai Lama XIV

• bosaap22
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 22-03 11:46

bosaap22

Doing things I'm good at.

Pierre schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 19:30:
[...]

Hier ook alleen 70 mb groot.
Komt net binnen. 154 MB hier.

• Roy1985
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 17:20
Die update is al redelijk 'oud'....

Roy1985 in "[OnePlus 6T] Ervaringen & Discussie"

• mac1987
9.0.10 heeft ook al de december beveiligingsupdate. Is deze update wel bedoeld als update op 9.0.10 of alleen op 9.0.7 ?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• superiscch
mac1987 schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 23:57:
9.0.10 heeft ook al de december beveiligingsupdate. Is deze update wel bedoeld als update op 9.0.10 of alleen op 9.0.7 ?
9.0.10 had paar bugs dus hebben ze die ingetrokken, opgelost en terug als v11 de wereld ingestuurd.

• binbash2014
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 12-02 22:54
superiscch schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 06:56:
[...]

Ik heb hem er afgehaald omdat ik het lastig vond icm de Oneplus gestures
Ik zag het ook niet en kan niet eens een vingerafdruk registreren, is dat niet gek? Zal em er straks eens afpeuteren.
Pagina: 1 ... 12 ... 16 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Rooten, Custom ROM's, unlocken: [OnePlus 6T] Rooten & Custom ROM's
- Hoesjes, protectors, laders e.d.:[OnePlus 6T] Accessoires
- Bestellingen, pop-up event, levertijden en prijzen: [OnePlus 6T] Levertijden & Prijzen

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True