Ik heb net de update binnen gekregen, Oxygen 9.0.6. Gewoon via de telefoon zelf
Verwijderd
Niet per envelop post?😁BRO-JWE schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 15:07:
Ik heb net de update binnen gekregen, Oxygen 9.0.6. Gewoon via de telefoon zelf
Ff voor de duidelijkheid. Je bedoelt dat hij het zelf aangaf via instellingen, dus zonder het gebruik van een updater app van wie dan ook.
Precies, dus niet via een Duitse VPN of wat dan ook.
yeth3119 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:02:
[...]
Ik heb hem gedownload via de direct-link en het bestand verplaats naar de root folder (wat eigenlijk niet nodig is, maar maakt het wel makkelijker). Maar wanneer ik in de recovery ben, dan heb ik niet de optie staan om iets te installeren. Enige wat tevoorschijn komt is: 'wipe data and cache' en 'Advanced'.
Gebruik de laatste versie van Oxygen OS updater
Je kan ook niet meer via de recovery updates installeren (tenzij je TWRP hebt). En ja, dit werkt ook voor niet-geroote telefoons. Mensen die geroot zijn horen dit te krijgen:Cloclo100 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:04:
[...]
Werkt dit ook voor niet-geroote telefoons? Ik heb het bestand via de link gedownload.. maar hij kan het bestand niet openen?

Mensen die niet geroot zijn, kunnen de update gewoon installeren via settings > system updates > lokale upgrade.
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Normaal gesproken zit de system balk onderaan, en valt de ronde hoek daar in. Als je de system balk uit zet loopt de content helemaal door en wordt door de ronde hoek afgesneden. Bij Chrome met dat omhoog scroll icoon van Tweakers, valt een klein hoekje van dat icoon weg, maar is nog prima bruikbaar.ccave1975 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 00:23:
Ja die bedoel ik.
En aan de bovenkant van het scherm loopt het scherm voordat de hoek begint al iets naar binnen.
De hoeken zijn veel te rond ook.
[...]
Dus alleen als je ze zonder system balk wil werken, dus geen Home, Back en Recent knop onderaan, merk je hier dus iets van, maar alsnog is het minimaal.
Ik vind de in-screen fingerprint scanner echt 3x niks. Onnauwkeurig, soms snel, vaak traag etc. Ik hoop dat software updates nog voor verbetering gaan zorgen. Ervaart iedereen dit zo?
Misschien dat het aan mij ligt, maar ik word er niet helemaal wijs uit?Anonymoussaurus schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 16:58:
[...]
[...]
Je kan ook niet meer via de recovery updates installeren (tenzij je TWRP hebt). En ja, dit werkt ook voor niet-geroote telefoons. Mensen die geroot zijn horen dit te krijgen: [Afbeelding]
Mensen die niet geroot zijn, kunnen de update gewoon installeren via settings > system updates > lokale upgrade.
De download button in de app geeft een netwerk error, ik download hem dus via de directe link en dan? Ik wil graag updaten en root behouden zonder twrp. Kan dat? En hoe?
Werkt bij mij echt 99% vd keer erg snel. (ook als ik hem als test 10x na elkaar gebruik)RutgerFR schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 17:55:
Ik vind de in-screen fingerprint scanner echt 3x niks. Onnauwkeurig, soms snel, vaak traag etc. Ik hoop dat software updates nog voor verbetering gaan zorgen. Ervaart iedereen dit zo?
Bij een thinkpad laptop op het werk ervaren sommigen ook issues terwijl dat bij mij altijd goed gaat. Ligt wss aan hoe duidelijk de afdruk zichtbaar is op je vinger?
Edit, ook even opgenomen:
[YouTube: OnePlus 6T Fingerprint reader speed]
[ Voor 13% gewijzigd door SmokingCrop op 24-11-2018 19:15 ]
Hier precies hetzelfde. Valt geen pijl op te trekken wanneer ie trilt.banananas schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:42:
Ik heb sinds kort steeds dat de telefoon willekeurig een tril melding geeft.. Precies het trilpatroon dat het gebruikt voor whatsapp en fb messenger enzo.
Alleen het punt is, ik heb helemaal geen nieuw bericht, nergens, in geen enkele app.
Iemand dieb misschien weet wat dit veroorzaakt?
Ik heb de update geïnstalleerd en het is niet verdwenen..Randy21 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 20:04:
[...]
Hier precies hetzelfde. Valt geen pijl op te trekken wanneer ie trilt.
Weet het echt niet haha
Hoe zijn de ervaringen van het opnemen van geluid op een feest/concert? Is wel iets wat ik regelmatig doe.
Mijn huidige toestel kan daar erg goed mee overweg, maar de One Plus 3T die ik hiervoor had weer totaal niet.
Twijfel om nu de overstap te maken van mijn iPhone 7 naar de OP6T, toestel ziet er mooi en razendsnel uit maar twijfel over die vingerafdrukscanner en de camera, maar lees dat die ook al beter is dan de 6.
Mijn huidige toestel kan daar erg goed mee overweg, maar de One Plus 3T die ik hiervoor had weer totaal niet.
Twijfel om nu de overstap te maken van mijn iPhone 7 naar de OP6T, toestel ziet er mooi en razendsnel uit maar twijfel over die vingerafdrukscanner en de camera, maar lees dat die ook al beter is dan de 6.
Download Magisk > flash de update via TWRP > niet rebooten > flash meteen Magisk erachteraan. Maar eigenlijk hoort dit in het [OnePlus 6T] Rooten & Custom ROM's topic.Maaark schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 18:06:
[...]
Misschien dat het aan mij ligt, maar ik word er niet helemaal wijs uit?
De download button in de app geeft een netwerk error, ik download hem dus via de directe link en dan? Ik wil graag updaten en root behouden zonder twrp. Kan dat? En hoe?
Dus niet zonder twrp mogelijk?Anonymoussaurus schreef op zondag 25 november 2018 @ 00:03:
[...]
Download Magisk > flash de update via TWRP > niet rebooten > flash meteen Magisk erachteraan. Maar eigenlijk hoort dit in het [OnePlus 6T] Rooten & Custom ROM's topic.
Nee, maar dat maakt niet uit. Anders kan je ook je root niet houden.
Schakel magisk uit, install update full rom (niet de incremental update), install magisk opnieuw in de app naar de non touched part en reboot in magiskMaaark schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 18:06:
[...]
Misschien dat het aan mij ligt, maar ik word er niet helemaal wijs uit?
Tussentijds niet rebooten
Voor een duidelijkere uitleg op xda zijn
Edit_ voor de duidelijkheid: download de full rom.. En install hem via local install
[ Voor 6% gewijzigd door banananas op 25-11-2018 01:43 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Betekent dit dat er een nieuwe kleur komt of is het meer reclame?
Ze worden sponsor gokje.Knamix schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 10:34:
[...]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
In de Oneplus Telegram groep staat dit bij de link: "Are you ready for speed? OnePlus and McLaren just announced an exclusive partnership."
Een foon met een oranje kleur misschien?
[ Voor 200% gewijzigd door DeCo op 27-11-2018 10:50 ]
Bijzondere combi! Misschien gaat OnePlus in het kader van marketing McLaren dan ook in de F1 sponsoren volgend seizoen?Lizard schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 10:48:
[...]
In de Oneplus Telegram groep staat dit bij de link: "Are you ready for speed? OnePlus and McLaren just announced an exclusive partnership."
OnePlus heeft Closed Bèta testers nodig: We Want You! Closed Beta Testers for OnePlus 6T
Knamix schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 10:34:
[...]
Lizard schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 10:48:
[...]
Minimum92 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 10:51:
[...]
Bijzondere combi! Misschien gaat OnePlus in het kader van marketing McLaren dan ook in de F1 sponsoren volgend seizoen?
[CONTEST][EU-Only] Win a trip to the OnePlus McLaren launch eventDeCo schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 10:49:
[ Voor 78% gewijzigd door Anonymoussaurus op 27-11-2018 10:56 ]
Voor degene die steeds irritante notificatie trillingen krijgen, random:
press and hold on a blank part of the home screen to bring up the Widgets option and tap it—the one you want is labelled Settings shortcut. Drag this to a spot somewhere on your phone's home screens and you'll be asked which settings screen you want to link to, so choose Notification log from the list.
Nederlands is dus meldingenlogboek
@Randy21
press and hold on a blank part of the home screen to bring up the Widgets option and tap it—the one you want is labelled Settings shortcut. Drag this to a spot somewhere on your phone's home screens and you'll be asked which settings screen you want to link to, so choose Notification log from the list.
@Randy21
[ Voor 5% gewijzigd door banananas op 27-11-2018 12:30 ]
Dat klinkt als de probleem veroorzaker, omdat ik soms een melding krijg. De ambient display gaat dan aan en dan staat er bijv. Download van xxx.pdf is voltooid. Maar die bestand had ik al dagen geleden gedownload.banananas schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:27:
@Randy21
Maar wat moet je doen nadat je die stappen hebt doorlopen? Ik heb nu een shortcut naar mijn notificatie log op mijn beginscherm. De notificaties ervan uitzetten?
Die kreeg ik ook steeds, heb de bewuste pdf weggeknikkert.yeth3119 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:54:
Dat klinkt als de probleem veroorzaker, omdat ik soms een melding krijg. De ambient display gaat dan aan en dan staat er bijv. Download van xxx.pdf is voltooid.
Precies, of je zorgt dat de download uit je browser geschiedenis is, of je delete de file, of je zet de meldingen/notificaties uit voor die app.
Lijkt me dezelfde bugg als de playstore had met het niet tonen van de notificaties. Vervelend, maar op deze manier zie je iig welke app de tril notificatie veroorzaakt.
Lijkt me dezelfde bugg als de playstore had met het niet tonen van de notificaties. Vervelend, maar op deze manier zie je iig welke app de tril notificatie veroorzaakt.
Iemand die mij misschien een handje kan helpen.
Ik heb sinds afgelopen vrijdag een 6t waar ik erg blij mee ben. Alleen lukt het niet om in het kopje accounts in de instellingen in te loggen met mijn al jaren bestaande account. Gebruikersnaam en wachtwoord lukt, als ik op aanmelden druk komt er in het scherm te staan dat er geen verbinding is. Die melding gaat door het toetsenbord heen.
Ook via Google lukt het niet.
Hierbij een screenshot waarin nog geen emailadres staat, waarom is duidelijk.
Ik heb sinds afgelopen vrijdag een 6t waar ik erg blij mee ben. Alleen lukt het niet om in het kopje accounts in de instellingen in te loggen met mijn al jaren bestaande account. Gebruikersnaam en wachtwoord lukt, als ik op aanmelden druk komt er in het scherm te staan dat er geen verbinding is. Die melding gaat door het toetsenbord heen.
Ook via Google lukt het niet.
Hierbij een screenshot waarin nog geen emailadres staat, waarom is duidelijk.

Bedankt
, dat was de oplossing. Daar had ik niet aan gedacht.

Juist de info dat ik nodig had. Ik had ook een oude melding dat soms terug kwam.banananas schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:27:
@Randy21
Eigenlijk nog een kleine bijkomende vraag. Bij mijn Nexus 5X had ik de mogelijkheid als er een lijst meldingen was te zeggen : "Meldingen wissen" zonder deze 1 voor 1 te swipen. Bestaat deze optie ook bij OnePlus of was dit juist zo bij mijn NovaLauncher.
Ik krijg geen saldo/bijschrijvingen notificaties van de Rabobank Bankieren app. Hebben meer mensen daar last van? Ik de app staat alles netjes ingesteld en de app is niet geblokkeerd voor het versturen van notificaties.
Energiebeheer sluit de App waarschijnlijk.Sanderke schreef op woensdag 28 november 2018 @ 15:03:
Ik krijg geen saldo/bijschrijvingen notificaties van de Rabobank Bankieren app. Hebben meer mensen daar last van? Ik de app staat alles netjes ingesteld en de app is niet geblokkeerd voor het versturen van notificaties.
Zet de tabo app op niet geoptimaliseerd en je probleem zal waarschijnlijk opgelost zijn.
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Ik heb precies hetzelfde met de app songpop. Bij energiebeheer heb ik het al op niet geoptimaliseert gezet. Bij recente apps de app al gelocked. Gisteren al tot twee keer toe mijn toestel naar fabrieksinstellingen teruggezet waarvan één keer met alleen de app songpop geïnstalleerd maar het helpt allemaal niets. in de notificatie log zie ik ook niets terugkomen van songpop dus lijkt het aan de app zelf te liggen.Sanderke schreef op woensdag 28 november 2018 @ 15:03:
Vreemd want op mijn Oneplus 6 met Oxygen 9.0.2 en dezelfde versie van songpop had ik nooit ergens last van.
Zijn er hier ook mensen die de 6T gebruiken icm T-mobile? Krijg je dan een T-mobile rom erop? T-Mobile lijkt de scherpste te zijn met de prijs, ook al ben ik KPN compleet, maar ik wil niet afhankelijk zijn van een provider qua updates. En ik ben ook niet zo handig dat ik zelf roms flash. Ik hoor graag de ervaringen (ook met T-mobile in het algemeen).
Bedoel je dat je hem inc met een abonnement afsluit bij T-Mobile, geen idee, ik heb een abonnement daar maar heb de T6 gekocht bij OnePlus zelf.ilfamo schreef op donderdag 29 november 2018 @ 12:29:
Zijn er hier ook mensen die de 6T gebruiken icm T-mobile? Krijg je dan een T-mobile rom erop? T-Mobile lijkt de scherpste te zijn met de prijs, ook al ben ik KPN compleet, maar ik wil niet afhankelijk zijn van een provider qua updates. En ik ben ook niet zo handig dat ik zelf roms flash. Ik hoor graag de ervaringen (ook met T-mobile in het algemeen).
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik kijk bij Belsimpel voor een telefoon, maar ik heb ergens gelezen dat iemand met een T-Mobile sim een aparte T-mobile rom OTA kreeg gepushed. Maar dit kan ook in het buitenland zijn geweest. Als je een nieuwe telefoon zoekt kom je soms om in de informatiePierre schreef op donderdag 29 november 2018 @ 12:32:
[...]
Bedoel je dat je hem inc met een abonnement afsluit bij T-Mobile, geen idee, ik heb een abonnement daar maar heb de T6 gekocht bij OnePlus zelf.
Ik heb geen aparte rom van T-Mobile gehad (thank god van niet) ik heb geen enkel probleem icm met T-Mobile. Waarom denk je dat de meeste hier hem gewoon bij OnePlus kopen omdat de rom clean en smooth is.ilfamo schreef op donderdag 29 november 2018 @ 12:40:
[...]
Ik kijk bij Belsimpel voor een telefoon, maar ik heb ergens gelezen dat iemand met een T-Mobile sim een aparte T-mobile rom OTA kreeg gepushed. Maar dit kan ook in het buitenland zijn geweest. Als je een nieuwe telefoon zoekt kom je soms om in de informatie. Verder werkt ie goed icm T-Mobile?
Dit is bij T-Mobile Amerikailfamo schreef op donderdag 29 november 2018 @ 12:40:
[...]
Ik kijk bij Belsimpel voor een telefoon, maar ik heb ergens gelezen dat iemand met een T-Mobile sim een aparte T-mobile rom OTA kreeg gepushed. Maar dit kan ook in het buitenland zijn geweest. Als je een nieuwe telefoon zoekt kom je soms om in de informatie. Verder werkt ie goed icm T-Mobile?
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
DeCo schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 10:49:
Ik zet in op een oneplus met een rood lederen achterkant. In het promo filmpje zie ik opvallend veel rood, zoals in het begin een rood lederen jack.
Als homescreen zal er dan wel een McLaren logo of oude McLaren auto standaard op zitten. Iets in die trant. Zo was het ook met de speciale star wars uitgave van de 5T.
Edit:
Dit vindt ik dan weer een achterlijke zet. Heeft totaal geen zin 10gb ram

[ Voor 9% gewijzigd door 13art op 30-11-2018 08:54 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Ik krijg geen meldingen (meer) van mijn whats app, alleen het meldingsstipje geeft aan dat er een bericht binnen is gekomen. Ook het led lampje geeft geen melding weer. Ik heb de app machtigen aan staan (behalve locatie) en in de optie 'meldingen weergeven' staat ook alles op aan en 'gebruik van mobiele data op de achtergrond toestaan' staat ook op aan. Wat zou het probleem kunnen zijn?
mijn schermen geven meer oranje weer.. geen roodl3art schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 00:32:
[...]
[...]
Ik zet in op een oneplus met een rood lederen achterkant. In het promo filmpje zie ik opvallend veel rood, zoals in het begin een rood lederen jack.
Als homescreen zal er dan wel een McLaren logo of oude McLaren auto standaard op zitten. Iets in die trant. Zo was het ook met de speciale star wars uitgave van de 5T.
Edit:
Dit vindt ik dan weer een achterlijke zet. Heeft totaal geen zin 10gb ram
dus ik zet in op een oranje lederen achterkant
de 6T heeft geen LED notificatieBoemBecker schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 10:37:
Ik krijg geen meldingen (meer) van mijn whats app, alleen het meldingsstipje geeft aan dat er een bericht binnen is gekomen. Ook het led lampje geeft geen melding weer. Ik heb de app machtigen aan staan (behalve locatie) en in de optie 'meldingen weergeven' staat ook alles op aan en 'gebruik van mobiele data op de achtergrond toestaan' staat ook op aan. Wat zou het probleem kunnen zijn?
Excuus, vraag in verkeerde forum geplaatst, ik beschik over de oneplus 6.
Het gaat erom dat ik geen notificatie krijg van binnengekomen whats app
Ik heb jarenlang Android gebruikt en ben voor het eerst (nu ruim een jaar) over op een iPhone X. Nu wil mijn baas dat iemand in het team de OnePlus 6T McLaren gaat testen. Ergens wel tempting (al is switchen tussen Android en iOS geen feest, al gebruik ik doorgaans "universele platformen" en bijv. geen iCloud.)
Echter lees ik toch wel dat de Camera (zeer belangrijke feature) wat minder is op de 6T.
Daarnaast ben ik best een fervent enkele hand telefoon gebruiker en wil ik overal op mn scherm bij kunnen. De 6T is nog groter dan de iPhone X (1.5cm langer, .5cm breder.)
Zijn er mensen die de overstap hebben gemaakt en interessante ervaringen willen delen? Het is een lastige keuze.
De zakelijke rechtvaardiging om de OnePlus 6T te gaan ondersteunen is de dual sim mogelijkheid die we bij wat internationale reizigers goed zouden kunnen gebruiken (niet zozeer binnen Europa, maar EU vs US bijv.)
Het is mij al duidelijk dat dit geen slechte telefoon is en het mag duidelijk zijn dat ik niet loyaal ben aan een mobile OS.
Echter lees ik toch wel dat de Camera (zeer belangrijke feature) wat minder is op de 6T.
Daarnaast ben ik best een fervent enkele hand telefoon gebruiker en wil ik overal op mn scherm bij kunnen. De 6T is nog groter dan de iPhone X (1.5cm langer, .5cm breder.)
Zijn er mensen die de overstap hebben gemaakt en interessante ervaringen willen delen? Het is een lastige keuze.
De zakelijke rechtvaardiging om de OnePlus 6T te gaan ondersteunen is de dual sim mogelijkheid die we bij wat internationale reizigers goed zouden kunnen gebruiken (niet zozeer binnen Europa, maar EU vs US bijv.)
Het is mij al duidelijk dat dit geen slechte telefoon is en het mag duidelijk zijn dat ik niet loyaal ben aan een mobile OS.
Er is een aparte knop om alle meldingen in één keer te wissen.Shadow_J schreef op woensdag 28 november 2018 @ 15:01:
[...]
Eigenlijk nog een kleine bijkomende vraag. Bij mijn Nexus 5X had ik de mogelijkheid als er een lijst meldingen was te zeggen : "Meldingen wissen" zonder deze 1 voor 1 te swipen. Bestaat deze optie ook bij OnePlus of was dit juist zo bij mijn NovaLauncher.
De camera is vergelijkbaar met iets oudere iPhones (iPhone 7 generatie). Die is dus prima, maar niet het beste van het beste.Hann1BaL schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 12:24:
...
...
Ik heb kleine handen en geen problemen met de telefoon. Ik tik wel vaak met twee handen. Navigeren gaat prima met een hand.
Op het startscherm kun je overal naar boven swipen om de applicatielade te tevoorschijn te toveren en naar onder om de notificatiebalk te tonen. Dit maakt navigatie met een hand gemakkelijker.
Wil je echt alles met een hand bedienen, dan wordt dit wel oncomfortabel. Dit vind ik bij de grotere iPhones echter ook het geval.
Volgende keer graag de wijzigen knop gebruiken ipv meerdere berichten onder elkaar te zetten
[ Voor 5% gewijzigd door 13art op 30-11-2018 13:24 ]
Camera van mijn 4 jaar oude Lumia 950XL is vele malen beter.. maar deels komt dat ook door de software. De standaard camera-app van OnePlus geeft minder kwaliteit dan de Google Pixel camera port, die ik nu geïnstalleerd heb. Het zijn geen slechte foto's, maar nog steeds minder dan die van de 950XL.
De Lumia was dan ook significant beter dan de toenmalige concurrentie.
In het huidige speelveld is de camera van de 6(T) goed, maar niet uitstekend. Met de Gcam port is het zeer goed, maar met name nieuwe topmodel iPhones, Galaxy's en Pixels zijn nog iets beter. Ik vind alleen dat het verschil niet overdreven moet worden. Het is een 8 versus een 9, niet een 5 versus een 10.
In het huidige speelveld is de camera van de 6(T) goed, maar niet uitstekend. Met de Gcam port is het zeer goed, maar met name nieuwe topmodel iPhones, Galaxy's en Pixels zijn nog iets beter. Ik vind alleen dat het verschil niet overdreven moet worden. Het is een 8 versus een 9, niet een 5 versus een 10.
Goede feedback!mac1987 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 13:07:
[...]
De camera is vergelijkbaar met iets oudere iPhones (iPhone 7 generatie). Die is dus prima, maar niet het beste van het beste.
Ik heb kleine handen en geen problemen met de telefoon. Ik tik wel vaak met twee handen. Navigeren gaat prima met een hand.
Op het startscherm kun je overal naar boven swipen om de applicatielade te tevoorschijn te toveren en naar onder om de notificatiebalk te tonen. Dit maakt navigatie met een hand gemakkelijker.
Wil je echt alles met een hand bedienen, dan wordt dit wel oncomfortabel. Dit vind ik bij de grotere iPhones echter ook het geval.
De camera is ect een cruciaal item met een kleine en kleine op komst. (Uiteraard is een "echte" camera nog beter, maar mijn ervaring is dat je nu net dat leuke kiekje wil schieten op onverwachte momenten en de beste foto's daarmee eigenlijk met de mobiele telefoon gemaakt worden.) De grootte, ben ik best wel met je eens.
De camera van mijn vrouw (iPhone 7) is zeker redelijk, maar de portrait functie op de X levert echt de beste kiekjes op van gezichten.
In dat geval zal de iPhone iets betere foto's maken. Eerlijk is eerlijk.
Het verschil is zoals gezegd niet groot, maar merkbaar.
Ik heb tijdelijk een iPhone 6 Plus gehad. De OnePlus 6T die ik nu heb is merkbaar beter. De iPhone X van mijn schoonvader maakt echter nog iets betere foto's. Het verschil is soms niet merkbaar, maar bij lastige lichtomstandigheden wel. Daar maakt de OnePlus redelijke foto's en de iPhone goede. Kijk je op het scherm zelf, dan is er weinig verschil. Zoom je in, dan is de iPhone beter.
Ik zou bij lastige lichtomstandigheden echter geen van beide vergroot uitprinten en inlijsten. Bij makkelijke lichtomstandigheden maken beide zeer goede foto's.
Het verschil is zoals gezegd niet groot, maar merkbaar.
Ik heb tijdelijk een iPhone 6 Plus gehad. De OnePlus 6T die ik nu heb is merkbaar beter. De iPhone X van mijn schoonvader maakt echter nog iets betere foto's. Het verschil is soms niet merkbaar, maar bij lastige lichtomstandigheden wel. Daar maakt de OnePlus redelijke foto's en de iPhone goede. Kijk je op het scherm zelf, dan is er weinig verschil. Zoom je in, dan is de iPhone beter.
Ik zou bij lastige lichtomstandigheden echter geen van beide vergroot uitprinten en inlijsten. Bij makkelijke lichtomstandigheden maken beide zeer goede foto's.
[ Voor 31% gewijzigd door mac1987 op 30-11-2018 13:30 ]
Tja en de mooiste foto's maakt men toch met een gewone camera hoor, dus dit is een beetje appels met peren vergelijken.
[ Voor 0% gewijzigd door Pierre op 30-11-2018 13:51 . Reden: typo ]
Ja, alleen zoals aangegeven ga je meestal met een camera doelbewust op zoek naar foto momenten. Terwijl de foto's die je tussendoor maakt met je telefoon ook gewoon van acceptabel tot goede kwaliteit moet zijn. Tegenwoordig kan het dus mogen we best wat eisen stellen naar mijn mening.Pierre schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 13:51:
Tja en de mooiste foto's maakt men toch met een gewone camera hoor, dus dit is een beetje appels met peren vergelijken.
En dan kom je bij het punt waar je toch nooit concensus over bereikt: wat is acceptabel tot goede kwaliteit? Als je het mij vraagt voldoet de 6(T) daar ruimschoots aan. Maar er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het daar niet mee eens zijn en alleen genoegen nemen met S9/iPhone X kwaliteit.soskes schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 19:32:
[...]
Ja, alleen zoals aangegeven ga je meestal met een camera doelbewust op zoek naar foto momenten. Terwijl de foto's die je tussendoor maakt met je telefoon ook gewoon van acceptabel tot goede kwaliteit moet zijn. Tegenwoordig kan het dus mogen we best wat eisen stellen naar mijn mening.
Ik vind de camera kwaliteit maar ondermaats sedert de laatste update.
Had betere foto's met mijn oneplus 5
Had betere foto's met mijn oneplus 5
Vind mijn 6T net zo goed foto's maken als mijn oude S7 Edge. De camera wordt bij mij amper gebruikt voor overdreven mooie schots. Alleen even foto maken van iets om te onthouden of als ik iets mooi zie dan maak ik er ook een foto van. VOornamelijk voor het delen via whatsapp waar kwaliteit uiteindelijk toch keihard verloren gaat door compressie. Ik ben dik tevreden. Camera is snel, opent snel, neemt degelijke en duidelijke foto's. Ik hoef iemands poriën niet te zien op een afstand van 200 Meter (ik ben aan het overdrijven nu), zat details. Misschien had je als ONeplus eigenaar dan niet een 6T moeten kopen als camera zo belangrijk was. Genoeg recensies op het internet te vinden waar sommigen het perfect vinden en andere net weer een tikkeltje onder doen dan de rest. Het is maar bij welke review jij je thuis wilt horen.
Enige wat ik jammer vind is dat tijdens mijn slaap batterijbeheer een klootzak is en blokada blijft afsluiten.
Enige wat ik jammer vind is dat tijdens mijn slaap batterijbeheer een klootzak is en blokada blijft afsluiten.
Graag inhoudelijk en niet op de man. Dit voegt niets toe.
[ Voor 106% gewijzigd door RoD op 01-12-2018 14:03 ]
Kom zelf ook van een S7 Edge af en nu de OnePlus 6T (8/128) en ben er blij mee!Phntm schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 10:39:
Vind mijn 6T net zo goed foto's maken als mijn oude S7 Edge. De camera wordt bij mij amper gebruikt voor overdreven mooie schots. Alleen even foto maken van iets om te onthouden of als ik iets mooi zie dan maak ik er ook een foto van. VOornamelijk voor het delen via whatsapp waar kwaliteit uiteindelijk toch keihard verloren gaat door compressie. Ik ben dik tevreden. Camera is snel, opent snel, neemt degelijke en duidelijke foto's. Ik hoef iemands poriën niet te zien op een afstand van 200 Meter (ik ben aan het overdrijven nu), zat details. Misschien had je als ONeplus eigenaar dan niet een 6T moeten kopen als camera zo belangrijk was. Genoeg recensies op het internet te vinden waar sommigen het perfect vinden en andere net weer een tikkeltje onder doen dan de rest. Het is maar bij welke review jij je thuis wilt horen.
Camera is mooi zat voor de paar keer dat ik em gebruik, start snel, focus ook snel.
Toestel voelt uiteraard ook wat sneller/soepeler aan, en een minimaal aantal apps op het toestel is echt heerlijk.
Mijn S7 Edge had maar 32GB (27.8? bruikbaar) en zelfs na complete wipe om wat voor reden dan ook maar 7GB beschikbaar en 2GB na alle apps..... 128GB is gewoon heerlijk.
De vingerafdrukscanner is werkelijk prachtig en reageert beter dan dat mijn S7 Edge ooit gedaan heeft.
Het enige dat ik 'jammer' vind zijn de zijkanten die voelde net wat fijner aan bij de S7 Edge.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Ik vind het ook een verademing om meer opslag ruimte te hebben. Ik gebruik wel het 256gb model dus dat was een enorme stap vooruit.prutser001 schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 14:17:
[...]
Kom zelf ook van een S7 Edge af en nu de OnePlus 6T (8/128) en ben er blij mee!
Camera is mooi zat voor de paar keer dat ik em gebruik, start snel, focus ook snel.
Toestel voelt uiteraard ook wat sneller/soepeler aan, en een minimaal aantal apps op het toestel is echt heerlijk.
Mijn S7 Edge had maar 32GB (27.8? bruikbaar) en zelfs na complete wipe om wat voor reden dan ook maar 7GB beschikbaar en 2GB na alle apps..... 128GB is gewoon heerlijk.
De vingerafdrukscanner is werkelijk prachtig en reageert beter dan dat mijn S7 Edge ooit gedaan heeft.
Het enige dat ik 'jammer' vind zijn de zijkanten die voelde net wat fijner aan bij de S7 Edge.
Gebruik je toevallig ook accubattery trouwens? Ik heb het nu weer even in gebruik en ik zie dat mijn telefoon na anderhalve week ongeveer op 93% capaciteit is (13 sessies) 3455 mAh van de 3700 mAh
De camera is gewoon meer dan prima. Mensen vergeten al snel dat de telefoon niet als spiegelreflexcamera bedoeld is. Plus dat de telefoon 300 tot 500 euro goedkoper is dan een samsung of iphone of pixel. In perspectief zien is misschien moeilijk omdat de telefoon voor op dit moment de beste hardware heeft.
Hij is gewoon enorm snel, betrouwbaar, goede hardware en een leuk extra de mooie notch en de fp scanner die erg accuraat is. Voor het geld heb je een prachtig apparaat wat daarbij nu al actieve custom rom dev heeft en heel veel mogelijkheden tot het mooier maken van zowel software, als hardware of de fysieke telefoon zelf.
Zo beter @RoD ?
Hij is gewoon enorm snel, betrouwbaar, goede hardware en een leuk extra de mooie notch en de fp scanner die erg accuraat is. Voor het geld heb je een prachtig apparaat wat daarbij nu al actieve custom rom dev heeft en heel veel mogelijkheden tot het mooier maken van zowel software, als hardware of de fysieke telefoon zelf.
Zo beter @RoD ?
13 sessies als in opladen? Ik heb en 2 keer bijgeladen . Moet gewoon wennen. Ik hoef maar een uurtje te laden in de ochtend. Die accu app erop gezet en kijk wel even.Phntm schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 15:48:
[...]
Ik vind het ook een verademing om meer opslag ruimte te hebben. Ik gebruik wel het 256gb model dus dat was een enorme stap vooruit.
Gebruik je toevallig ook accubattery trouwens? Ik heb het nu weer even in gebruik en ik zie dat mijn telefoon na anderhalve week ongeveer op 93% capaciteit is (13 sessies) 3455 mAh van de 3700 mAhOf de App is weer kapot of mijn batterij deugt niet.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Niemand hier meld ook dat het gebruikt moet worden als een spiegelreflex. Ik persoonlijk vind dat een vergelijking van niets omdat niemand (pros daargelaten) altijd hun spiegelreflex, compact of bridge camera bij heeft.banananas schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 16:07:
De camera is gewoon meer dan prima. Mensen vergeten al snel dat de telefoon niet als spiegelreflexcamera bedoeld is. Plus dat de telefoon 300 tot 500 euro goedkoper is dan een samsung of iphone of pixel. In perspectief zien is misschien moeilijk omdat de telefoon voor op dit moment de beste hardware heeft.
Zo beter @RoD ?
Dan wil je dus je telefoon die je bij je hebt kunnen gebruiken als primaire camera (ja, ik besef dat dit niet voor iedereen geldt). En daarin vind ik de OP 6 die ik heb niet goed genoeg. Focus duurt te lang en de geringste beweging van mijn doel heeft een slechte foto. Ik ga dus ergens anders naar op zoek.
....
[ Voor 98% gewijzigd door soskes op 03-12-2018 21:42 ]
Misschien moet je eerst jezelf uitsluiten, voordat je de telefoon af valt. Er kunnen enorm veel redenen zijn waarom je foto slecht is om het 'geringste' (lol). Zowel de camera app, als de instellingen, als jezelf beïnvloeden een foto.soskes schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 19:10:
[...]
Niemand hier meld ook dat het gebruikt moet worden als een spiegelreflex. Ik persoonlijk vind dat een vergelijking van niet omdat niemand (pros daargelaten) altijd hun spiegelreflex, compact of bridge camera bij hebt.
Dan wil je dus je telefoon die je bij je hebt kunnen gebruiken als primaire camera (ja, ik besef dat dit niet voor iedereen geldt). En daarin vind ik de OP 6 die ik heb niet goed genoeg. Focus duurt te lang en de geringste beweging van mijn doel heeft een slechte foto. Ik ga dus ergens anders naar op zoek.
Ik heb de 6t nu sinds 4 november. Ik heb de camera gebruikt in actieve sport wedstrijden, met vol licht en schemer. Gebruikt op verjaardagen met kinderen die constant bewegen. Ik heb letterlijk altijd haarscherpe en heldere foto's gekregen. Voor elke gelegenheid is er wel een goede camera app. Zo doet gcam het beter voor me met bewegende objecten en donkere omgevingen. En de op camera met eigenlijk al het andere.
Maar goed, ieders eigen perceptie natuurlijk! Ik vind gewoon dat je te negatief bent over iets wat je vergelijkt met telefoons die 300-400 euro duurder zijn. Dat is mijn mening, je komt erg vervelend over voor mensen die twijfelen in hun telefoon keuze of niet jou issues ervaren denk ik.
Het is bijzonder dat je vervelend overkomt als je je ervaring deelt. Ik wist niet dat dat niet mocht @banananas. Ik vind jouw reactie 'anders' omdat je jouw gedrag lijkt te projecteren (ik kom vervelend over voor mensen die twijfelen) op anderen in je omschrijving wat wellicht niet je bedoeling is maar wel hoe het overkomt.
On topic, er wordt hier meermaals beweerd dat het een zeer goede camera is. Dat kan maar is zoals alles in perspectief te plaatsen.
Ik wil hiermee aangeven dat er betere cameras zijn en zelfs van toestellen die niet duurder / veel duurder zijn. Kijk naar de Pixel 2. Nu in dezelfde prijsklasse als de OP 6T.
Daarmee heb ik zelf niet aangegeven dat het toestel een nogo is. Als je dat niet kunt onderscheiden van elkaar zul je jezelf beter in moeten lezen zodat je een beter beeld kunt schetsen. Maar nogmaals, mijn mening als het mag.
[sarcasmon]Tjonge, in het appelkamp mag ik al geen eigen mening geven en nu hier ook al niet meer
[sarcasmoff]
On topic, er wordt hier meermaals beweerd dat het een zeer goede camera is. Dat kan maar is zoals alles in perspectief te plaatsen.
Ik wil hiermee aangeven dat er betere cameras zijn en zelfs van toestellen die niet duurder / veel duurder zijn. Kijk naar de Pixel 2. Nu in dezelfde prijsklasse als de OP 6T.
Daarmee heb ik zelf niet aangegeven dat het toestel een nogo is. Als je dat niet kunt onderscheiden van elkaar zul je jezelf beter in moeten lezen zodat je een beter beeld kunt schetsen. Maar nogmaals, mijn mening als het mag.
[sarcasmon]Tjonge, in het appelkamp mag ik al geen eigen mening geven en nu hier ook al niet meer
[ Voor 3% gewijzigd door soskes op 01-12-2018 20:29 ]
Natuurlijk mag je je mening geven, en ik waardeer die ook. Het moet alleen niet veranderen in het bashen van een toestel. Dan mag er vind ik ook iemand zijn die het tegendeel probeert aan te kaarten. Een mening is geen feit. Ik ben ook niet heilig in deze discussie, excuses ervoor.soskes schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 20:03:
Het is bijzonder dat je vervelend overkomt als je je ervaring deelt. Ik wist niet dat dat niet mocht @banananas. Ik vind jouw reactie 'anders' omdat je jouw gedrag lijkt te projecteren (ik kom vervelend over voor mensen die twijfelen) op anderen in je omschrijving wat wellicht niet je bedoeling is maar wel hoe het overkomt.
Tjonge, in het appelkamp mag ik al geen eigen mening geven en nu hier ook al niet meer![]()
En daarmee wil ik afsluiten, mijn excuses als ik je op je tenen trapte. Maar ik blijf erbij dat het beeld dat je schetst, onrechtvaardig is aan de telefoon.
Ik zit op 3428,7mAh capacity. Vond het ook al raar, maar heb mij er nog niet zo druk over gemaakt...Phntm schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 15:48:
[...]
Gebruik je toevallig ook accubattery trouwens? Ik heb het nu weer even in gebruik en ik zie dat mijn telefoon na anderhalve week ongeveer op 93% capaciteit is (13 sessies) 3455 mAh van de 3700 mAhOf de App is weer kapot of mijn batterij deugt niet.
PSN: Redrafted
Moet je ook niet doen.Xerox schreef op zondag 2 december 2018 @ 13:56:
[...]
Ik zit op 3428,7mAh capacity. Vond het ook al raar, maar heb mij er nog niet zo druk over gemaakt...
Die app moet je met een flink korreltje zout nemen.
Xerox schreef op zondag 2 december 2018 @ 13:56:
[...]
Ik zit op 3428,7mAh capacity. Vond het ook al raar, maar heb mij er nog niet zo druk over gemaakt...
Verder gaan verdiepen en Google's Battery Historian ontdekt. Daaruit haal ik andere waardes, namelijk een nette 3700 mAh zoals by design. Denk dat de app alleen beetje handig is om bij te houden tussen welke percentages je wilt opladen. Voor de rest een hoop gebakken lucht die de huidige batterij techniek behoorlijk ondermijnt vermoed ik. Batterij techniek is wel beter geworden ondertussen.l3art schreef op zondag 2 december 2018 @ 14:03:
[...]
Moet je ook niet doen.
Die app moet je met een flink korreltje zout nemen.
heb sinds vandaag een erg vreemd / vervelend probleem.
MIjn
6 wil ineens niet meer verbinden met een hidde SSID.
Heb alle bekende netwerk al we gegooid, heb al meerdere keren de ubiquiti server herstart , heb telefoon al meermaals herstart.
Als ik het hidden SSID laat tonen, verbind de
probleemloos en snel, maar verberg ik deze SSID daarna weer dan geen verbinding te krijgen.
Andere device's hebben hier helemaal geen last van en verbinden probleemloos
Iemand een idee of tip ?
solved , zit een extra beveiliging in android : hidde SSID in het profiel
MIjn
Heb alle bekende netwerk al we gegooid, heb al meerdere keren de ubiquiti server herstart , heb telefoon al meermaals herstart.
Als ik het hidden SSID laat tonen, verbind de
Andere device's hebben hier helemaal geen last van en verbinden probleemloos
Iemand een idee of tip ?
solved , zit een extra beveiliging in android : hidde SSID in het profiel

[ Voor 8% gewijzigd door Pimmetje651 op 02-12-2018 20:09 . Reden: opgelost ]
Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice
@Phntm Bij mij geeft hij nu aan 89% health, ik denk dat we dat met een korrel zout moeten nemen hoor, hij is nog geen week oud en is ook nog niet onder de 50% geweest bij mij.
Heel die battery apps zijn toch onzin? Er is volgens mij geen API of andere manier in Android om dingen over de batterij uit te lezen, naast het batterijpercentage en het geschat gebruik van apps (volgens mij is dat ook niet meer dan een schatting op basis van CPU tijd oid)
Een app als Ampère om je oplaadsnelheid in mAh te meten doet volgens mij ook niets meer dan je percentage mappen over de rated capaciteit van je batterij.
Een app als Ampère om je oplaadsnelheid in mAh te meten doet volgens mij ook niets meer dan je percentage mappen over de rated capaciteit van je batterij.
Share and Enjoy!
Battery historian had een andere lezing namelijk gewoon een dikke 100%.prutser001 schreef op maandag 3 december 2018 @ 07:37:
@Phntm Bij mij geeft hij nu aan 89% health, ik denk dat we dat met een korrel zout moeten nemen hoor, hij is nog geen week oud en is ook nog niet onder de 50% geweest bij mij.
Vergelijk jij nu echt een 6T met een Pixel 2? En alle andere redenen voor een telefoonkeuze naast de camerakwaliteit? Iets van appelen met peren..soskes schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 20:03:
[sarcasmon]Tjonge, in het appelkamp mag ik al geen eigen mening geven en nu hier ook al niet meer![]()
[sarcasmoff]
OnePlus heeft OxygenOS 9.0.7 aangekondigd:
OxygenOS 9.0.7 OTA for the OnePlus 6T
Hi everyone,
We are starting to push the incremental roll-out of OxygenOS 9.0.7 for the OnePlus 6T.
Changelog:
SystemCamera
- Improved Bluetooth stability for better connectivity
- Optimized stability for Wi-Fi connection
- Optimized standby power consumption
- Fixed display issues for lock screen wallpaper
- General bug fixes and improvements
Earphone
- Improved performance for slow-motion videos
We appreciate your active feedback and attempts to reach out to us. With your help, we have been able to better optimize and improve several key areas. Thank you for your patience and as always, we look forward to hearing your continued feedback in the bug reporting forum here: https://forums.oneplus.com/feedback/.
- Audio tuner for Bluetooth earphones
As always, this OTA will be incremental. The OTA will reach a small percentage of users today, and we'll begin a broader rollout in a few days.
Your feedback is appreciated. We may not always be able to respond to every comment in the forums, but please be assured that we take your comments and feedback seriously. Hope you enjoy and let us know how you feel about the update in the comments below.
Never Settle.
Die bluetooth audio dingetjes komen vast ook naar de 6, wel zeer nice. Eindelijk een equalizer op Bluetooth, en stabiliteitsverbeteringen zouden ook welkom zijn.Anonymoussaurus schreef op maandag 3 december 2018 @ 12:00:
[...]
Share and Enjoy!
Er is net een testbericht van NL Alert verstuurd zijn er mensen die deze wel binnen hebben gekregen op een 6T? Ik namelijk niet, onder messages->settings->wireless alerts->settings staat alles aan.
Ik heb m inderdaad ook niet gehad. Kreeg hem voorheen op mijn 6P wel (ook daar overigens in het begin niet en later wel).timjong93 schreef op maandag 3 december 2018 @ 12:06:
Er is net een testbericht van NL Alert verstuurd zijn er mensen die deze wel binnen hebben gekregen op een 6T? Ik namelijk niet, onder messages->settings->wireless alerts->settings staat alles aan.
Ik kreeg hem vroeger op mijn Nexus 5X nooit, behalve de laatste in juli 2018 die kreeg ik wel.marcodr25 schreef op maandag 3 december 2018 @ 12:15:
[...]
Ik heb m inderdaad ook niet gehad. Kreeg hem voorheen op mijn 6P wel (ook daar overigens in het begin niet en later wel).
Nu kreeg ik hem vanmiddag op mijn Nexus 5X én OnePlus 6T allebei niet
Echt hinderlijk dat ik nu weer een jaar moet wachten tot de volgende test. Het is gewoon belanrijk dat dit soort zaken werken. Eventjes alle mogelijke instellingen uitproberen zit er dan weer niet bij want dan ben je letterlijk meer dan 10 jaar bezig...
Mooi even laatste OTA binnen halen, altijd fijn dat OP op goed tempo blijft doorontwikkelen, tot volgende toestel aangekondigd is
Gewoon binnen gekregen op 6T via Ben.timjong93 schreef op maandag 3 december 2018 @ 12:06:
Net hier ook binnen gekomen de NL Alert melding.
Als ik via Whatsapp door die Gifjes (via emojis) scroll worden ze allemaal in m'n gallerij opgeslagen. Ik heb nu echt ineens 500 gifjes in m'n gallerij staan. Is er een manier dat dit niet automatisch opgeslagen wordt?
Ik bedoel hierbij echt alle gifjes, stel ik zoek een 'haha' gif slaat hij letterlijk alle zoekresultaten (50+ gifjes) op..
Ook heb ik haptische feedback bij het typen ingeschakeld. Soms verdwijnt dat ineens, soms is de trilling erg licht en dan weer erg sterk. Ik gebruik gewoon de 'stock' versie van Gboard bij het typen..
Iemand ideeën?
Ik bedoel hierbij echt alle gifjes, stel ik zoek een 'haha' gif slaat hij letterlijk alle zoekresultaten (50+ gifjes) op..
Ook heb ik haptische feedback bij het typen ingeschakeld. Soms verdwijnt dat ineens, soms is de trilling erg licht en dan weer erg sterk. Ik gebruik gewoon de 'stock' versie van Gboard bij het typen..
Iemand ideeën?
[ Voor 24% gewijzigd door Valandin op 03-12-2018 13:19 ]
Vandaag mijn OP 6T binnen gekregen en gelijk aan de oplader gehangen!
Ik heb nu een Samsung S8 met een mini SD kaart erin. Bij de overstap van de S7 naar de S8 merkte ik dat ik bij al mijn apps opnieuw in moest loggen. Alles behalve ideaal dus...
Iemand nog handige tips/apps om alles (apps + foto's SD + intern geheugen) over te zetten naar de 6T?
Ik heb nu een Samsung S8 met een mini SD kaart erin. Bij de overstap van de S7 naar de S8 merkte ik dat ik bij al mijn apps opnieuw in moest loggen. Alles behalve ideaal dus...
Iemand nog handige tips/apps om alles (apps + foto's SD + intern geheugen) over te zetten naar de 6T?
De mensen die hem binnen hebben gekregen.
Zijn jullie toevallig developer op je telefoon? en heb je de optie "CMAS Test broadcasts" zelf aan gezet.
Deze optie was bij mij niet zichtbaar tot ik mezelf developer had gemaakt. Toen was de optie zichtbaar en deze lijkt bij default UIT te staan.
Zijn jullie toevallig developer op je telefoon? en heb je de optie "CMAS Test broadcasts" zelf aan gezet.
Deze optie was bij mij niet zichtbaar tot ik mezelf developer had gemaakt. Toen was de optie zichtbaar en deze lijkt bij default UIT te staan.

Ik heb de NL-Alert test wel binnen gekregen.
Draai de telefoon gewoon helemaal stock qua instellingen.
Provider is T-Mobile in t geval dat dat uit maakt.
Scientia Potentia Est
SLuit mij hierbij aan, netjes binnen gekregen op mijn 2 werk telefoons (Vodafone netwerk) en mijn 6T (T-mobile) alle drie tegelijkertijd om 12:00. Toestel heb ik wel developer options actief maar CMAS staat bij mij ook gewoon uit. Wel heb ik alle vorm van meldingen (government broadcast, amber alert etc) altijd aan gehad.HellStorm666 schreef op maandag 3 december 2018 @ 13:43:
Ik ook alles stock en T-Mobile. Maar ik kreeg het dus niet binnen.HellStorm666 schreef op maandag 3 december 2018 @ 13:43:
Nice.Anonymoussaurus schreef op maandag 3 december 2018 @ 12:00:
[...]
Gewoon de OTA opvragen werkte helaas niet.
VPN naar Duitsland gemaakt met Windscribe (gewoon de gratis versie) en daarna werkte de OTA direct. 2 min later de update al draaien
Zo 1,2,3 nog niet echt veranderingen kunnen vinden/merken.
Had al geen problemen met BT en t geluid er van (Sony MDR-1000x met LDAC) was altijd al erg goed.
Scientia Potentia Est
Kan ook via Oxygen Updater. Daarin staat hij al.HellStorm666 schreef op maandag 3 december 2018 @ 14:22:
[...]
Nice.
Gewoon de OTA opvragen werkte helaas niet.
VPN naar Duitsland gemaakt met Windscribe (gewoon de gratis versie) en daarna werkte de OTA direct. 2 min later de update al draaien
Zo 1,2,3 nog niet echt veranderingen kunnen vinden/merken.
Had al geen problemen met BT en t geluid er van (Sony MDR-1000x met LDAC) was altijd al erg goed.
Ik heb geen unlocked bootloader of TWRP. Dus installeren via die app werkt dan toch niet?Anonymoussaurus schreef op maandag 3 december 2018 @ 14:24:
[...]
Kan ook via Oxygen Updater. Daarin staat hij al.
Scientia Potentia Est
Heh, jawelHellStorm666 schreef op maandag 3 december 2018 @ 14:25:
[...]
Ik heb geen unlocked bootloader of TWRP. Dus installeren via die app werkt dan toch niet?
Ook de incremental OTA?Anonymoussaurus schreef op maandag 3 december 2018 @ 14:27:
[...]
Heh, jawel. Oxygen Updater heeft ondersteuning voor root en non-rooted devices.
Zo ja, NICE! goed werk
Ga ik de volgende keer die proberen.
Scientia Potentia Est
OnePlus heeft Open Beta 8 aangekondigd: OxygenOS Open Beta 8 for the OnePlus 6
Hey everyone,
Here is the latest open beta build for the OnePlus 6.
Changelog
SystemCommunication
- Audio tuner for Type-C and Bluetooth earphones
- About Phone UI improvements
Launcher
- Improved UI for Call History
Camera
- Supported dark theme for Dashboard in Shelf
- Improved slow motion
Nee, helaas. Check het nieuwsbericht in de app. Dat heeft OnePlus ons afgenomen. Moet nu allemaal handmatig gedaan worden..HellStorm666 schreef op maandag 3 december 2018 @ 14:27:
[...]
Ook de incremental OTA?
Zo ja, NICE! goed werk
Ga ik de volgende keer die proberen.

[ Voor 21% gewijzigd door Anonymoussaurus op 03-12-2018 14:32 ]
Werkt de trick met de VPN nu ook weer voor de nieuwe update? (even switchen naar Duitsland)
Ondanks dat Oneplus zegt dat het niet meer per land gaat, lijken meerdere mensen succes te hebben. Proberen waard I guess. Maar je kan ook via Oxygen Updater gaan natuurlijk, dat werkt net zo goedCloclo100 schreef op maandag 3 december 2018 @ 14:56:
Werkt de trick met de VPN nu ook weer voor de nieuwe update? (even switchen naar Duitsland)
Share and Enjoy!
Ik krijg altijd de melding dat de download niet lukt.GreNade schreef op maandag 3 december 2018 @ 14:57:
[...]
Ondanks dat Oneplus zegt dat het niet meer per land gaat, lijken meerdere mensen succes te hebben. Proberen waard I guess. Maar je kan ook via Oxygen Updater gaan natuurlijk, dat werkt net zo goed
Bij mij werkt het.Cloclo100 schreef op maandag 3 december 2018 @ 14:56:
update, even een andere VPN app genomen. Nu gaat ie wel
Welke app gebruik je daarvoor als ik vragen mag?Cloclo100 schreef op maandag 3 december 2018 @ 15:43:
[...]
update, even een andere VPN app genomen. Nu gaat ie wel
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Rooten, Custom ROM's, unlocken: [OnePlus 6T] Rooten & Custom ROM's
- Hoesjes, protectors, laders e.d.:[OnePlus 6T] Accessoires
- Bestellingen, pop-up event, levertijden en prijzen: [OnePlus 6T] Levertijden & Prijzen
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Rooten, Custom ROM's, unlocken: [OnePlus 6T] Rooten & Custom ROM's
- Hoesjes, protectors, laders e.d.:[OnePlus 6T] Accessoires
- Bestellingen, pop-up event, levertijden en prijzen: [OnePlus 6T] Levertijden & Prijzen