Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:42
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 15:34:
[...]

Niets persoonlijks, maar heet dat niet 'voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten' ? Je wilt één van de beste camera's (en software) voor onder de 500 euro. De 6T is al heel goed qua camera met de Google Camera port. Is dit niet genoeg, dan raad ik je de Pixel 3, Huawei of Samsung aan (die veel duurder zijn en waarvan Samsung en Huawei een meh update-beleid hebben en softwarekwaaltjes hebben). :)
Ik ben er mij compleet van bewust en daarmee ben ik ook heel blij met dit topic.
Hoe langer ik er over denk hoe groter de kans is dat het dubbeltje valt en het de 6T toch wordt :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:45

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Nog een leuke update over de FPS...

Als ik de animatie "Cosmos" aan heb, heb ik problemen met de FPS en unlockt ie ook bijna nooit direct.
Zet ik die ring of de cirkel aan, dan unlockt ie bijna altijd direct.

Lijkt wel of ie last heeft van zn eigen animatie licht.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:16
HellStorm666 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 16:07:
Nog een leuke update over de FPS...

Als ik de animatie "Cosmos" aan heb, heb ik problemen met de FPS en unlockt ie ook bijna nooit direct.
Zet ik die ring of de cirkel aan, dan unlockt ie bijna altijd direct.

Lijkt wel of ie last heeft van zn eigen animatie licht.
Dat is zeer opmerkelijk maar je lijkt wel gelijk te hebben, hier gaat hij nóg vlotter nu :)

edit: amai dat is echt nog een verschil! Bedankt! Hopelijk komt er nog een "geen animatie"-versie :)

[ Voor 9% gewijzigd door Cloclo100 op 16-11-2018 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 16:06
Het instellen van de finger print in het donker + de 'stripe' animatie resulteert bij mij inderdaad in een 10/10 ervaring qua unlocken. Bedankt voor de tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 10-08 15:46
Maar 'kosmos' is zo mooi :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:50

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Nou he, dan maar een milliseconde langzamer :P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
  • Laatst online: 10-08 15:46
Huigie schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 17:22:
[...]

Nou he, dan maar een milliseconde langzamer :P
Precies haha. Ik heb het even getest maar merk weinig tot geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06-07-2024
Ik hoop dat er met custom software nieuwe animaties bij komen. Kosmos vind ik grafisch gezien niet mooi. En de straal zeg maar, die is te bulky.

Alleen de ringen vind ik een goed design. Maar dat is mijn mening haha ik hoop alleen dat hier ooit nog andere designs voor komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toushima
  • Laatst online: 26-05 01:47
CLB schreef op donderdag 15 november 2018 @ 09:16:
Voor de Thunder Purple-liefhebbers:
Man wat een mooie shade. Waar heb je hem gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toushima schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 18:36:
Man wat een mooie shade. Waar heb je hem gekocht?
Vond ik ook, dus wilde de foto's even delen ;) Niet mijn toestel, niet gekocht dus.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toushima
CLB schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 19:29:
[...]

Vond ik ook, dus wilde de foto's even delen ;) Niet mijn toestel, niet gekocht dus.
Ah jammer. Zou hem zo kopen, alleen al vanwege die kleur, maar kan nergens een plek vinden om hem te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Toushima schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 21:01:
[...]

Ah jammer. Zou hem zo kopen, alleen al vanwege die kleur, maar kan nergens een plek vinden om hem te kopen.
Gewoon op oneplus.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toushima schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 21:01:
Is gewoon te bestellen bij Belsimpel / OnePlus...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toushima
CLB schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 21:08:
[...]

Is gewoon te bestellen bij Belsimpel / OnePlus...
Ik beloof het jullie dat ik normaal niet zo scheel ben :') Tijd voor een OP6T!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 05:37
Ik weet dat dit een hele specifieke vraag is, maar zijn er hier ook mensen die toevallig het spel Songpop spelen? Sinds ik de 6t heb krijg ik geen notificaties meer binnen dat mijn tegenstanders hebben gespeeld. Alleen nog voor groepsspellen. Ik zou graag willen weten of ik de enige ben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eierbal
  • Registratie: September 2018
  • Niet online
Ja, je bent de enige.

Zonder dollen: zou het kunnen liggen aan de instellingen in de spelmodus? Verwijder het profiel voor dit spel eens en probeer het eens opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53
renem schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 01:17:
Ik weet dat dit een hele specifieke vraag is, maar zijn er hier ook mensen die toevallig het spel Songpop spelen? Sinds ik de 6t heb krijg ik geen notificaties meer binnen dat mijn tegenstanders hebben gespeeld. Alleen nog voor groepsspellen. Ik zou graag willen weten of ik de enige ben
Accu optimalisatie voor dat spel uitgezet? Dit kan je vinden onder je accu instellingen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
Eierbal schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 08:26:
Ja, je bent de enige.

Zonder dollen: zou het kunnen liggen aan de instellingen in de spelmodus? Verwijder het profiel voor dit spel eens en probeer het eens opnieuw.
Het spel staat niet bij spelmodus, daar heb ik sowieso alle spellen uitgehaald want die spelmodus heeft wat mij betreft voor de spellen die ik gebruik geen toegevoegde waarde.

Wat ik gedaan heb om het te proberen te verhelpen is notificaties in het spel meerdere keren uit en aan gezet. Bij de systeeminstellingen onder Apps & Notifications - Songpop - Storage eerst 'Clear Cache', Dat hielp niet en daarna 'Clear Storage'. Toen opnieuw ingelogd in de app maar had wederom geen resultaat. Tenslotte nogmaals 'Clear Storage' en toen de hele app verwijderd. Even de telefoon gereboot naar recovery en daar ook de cache geleegd en opnieuw opgestart. App opnieuw geïnstalleerd maar het werkt nog steeds niet.

Mijn vorige telefoon was de OnePlus 6, daarop werkten de notificaties wel naar behoren. Ik snap het even niet meer want volgens mij is de Android versie op beide toestellen dezelfde.

En Accu optimalisatie heb ik ook al uitgezet voor het spel. Net als dat ik de app gelocked heb in recents...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-kruse
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 01-12-2022
Heeft iemand al eens een 'Mobiele Pas' aangemaakt in de ING Bankieren app?
Ik krijg steeds de melding 'Pas maken mislukt'
NFC staat aan uiteraard.
En op Samsung van mijn vrouw lukt het in één keer zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-08 11:04
m-kruse schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 11:07:
NFC staat aan uiteraard.
Net gedaan zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-kruse
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 01-12-2022
mac1987 schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 11:12:
[...]

Net gedaan zonder problemen.
Bedankt voor het snelle testen!
Wel vreemd.. ik heb geen idee wat ik zou kunnen aanpassen of anders had moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
m-kruse schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 11:22:
[...]

Bedankt voor het snelle testen!
Wel vreemd.. ik heb geen idee wat ik zou kunnen aanpassen of anders had moeten doen.
Even gegevens van de app wissen, cache ook. Als dat niet werkt zou je de app kunnen verwijderen en opnieuw installeren.

Als dat niet werkt dan is er vast onbewust een setting ingesteld die het blokkeert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12:24
NFC staat aan uiteraard.
Pasgeleden ook gedaan zonder moeite. Nog niet kunnen gebruiken want hij gaf laatst een foutmelding toen ik hem wilde gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troubled
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 05-08 19:23
NFC staat aan uiteraard.
Bij mij zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eierbal
  • Registratie: September 2018
  • Niet online
renem schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 10:52:
[...]

Het spel staat niet bij spelmodus, daar heb ik sowieso alle spellen uitgehaald want die spelmodus heeft wat mij betreft voor de spellen die ik gebruik geen toegevoegde waarde.
Misschien via Apps & meldingen en daar in de app Meldingen kiezen en de instellingen checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
Eierbal schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 18:16:
[...]

Misschien via Apps & meldingen en daar in de app Meldingen kiezen en de instellingen checken?
Ook al geprobeerd maar daar kan ik de notificaties alleen aan of uitzetten. Deze stond aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 23:04
Thanks! Dat heeft me een goed eind op weg geholpen.

Het lijkt er op dat het niet ontvangen van notificaties niet ligt aan de 'deep sleep' mode zelf. Ook als deep-sleep actief is kan ik soms nog notificaties ontvangen. Maar soms ook niet: Er komt dan heemaal niets door voor een langere periode.

Na met de verschillende debug opties gespeeld te hebben lijkt het probleem gerelateerd aan deep-sleep en WiFi. Mijn vermoeden is dat als de telefoon naar deep-sleep gaat, dat op sommige momenten de WiFi verbinding 'stuk' gaat. De telefoon denkt wellicht dat de verbinding er nog is, maar in de praktijk werkt deze niet meer. Wellicht omdat er zo weinig (geen?) verkeer over de verbinding gaat bij een deep-sleep..

Als ik WiFi disable dan lijkt het allemaal normaal te werken. Vanmorgen heb ik de telefoon niet aangeraakt; en eerst (vanaf een ander nummer) een whatsapp berichtje erheen gestuurd. Kwam prima aan terwijl de telefoon in deep-sleep mode was.
deep-idle: -5h40m53s317ms
deep-maint: -1h41m50s781ms
deep-idle: -1h41m20s441ms
==== Whatsapp berichtje ====
normal: -4m34s471ms (motion)
light-idle: -1m32s663ms
normal: -41s454ms (charging)
Dus...wellicht is het probleem wel WiFi accesspoint gerelateerd. En als dat zo is, dan kan dit ook verklaren waarom sommige mensen er wel last van hebben, en anderen niet - zelfs met dezelfde telefoon hardware, software en settings.

Ik gebruik normaal van die TP-Link AV500 powerline hotspots om dekking over het gehele huis te bereiken. Ik heb nu op het (ZTE) modem/router de interne WiFi aangezet en de telefoon daarop verbonden. Nu maar eens kijken of het gedrag dan anders/beter is.

[ Voor 4% gewijzigd door Xandrios op 18-11-2018 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-09 15:35
Graag even zelf op zoek gaan naar informatie, er is voldoende te vinden. Dit is niet de bedoeling.

[ Voor 69% gewijzigd door RoD op 18-11-2018 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Xandrios schreef op zondag 18 november 2018 @ 11:27:
[...]

Thanks! Dat heeft me een goed eind op weg geholpen.

Het lijkt er op dat het niet ontvangen van notificaties niet ligt aan de 'deep sleep' mode zelf. Ook als deep-sleep actief is kan ik soms nog notificaties ontvangen. Maar soms ook niet: Er komt dan heemaal niets door voor een langere periode.

Na met de verschillende debug opties gespeeld te hebben lijkt het probleem gerelateerd aan deep-sleep en WiFi. Mijn vermoeden is dat als de telefoon naar deep-sleep gaat, dat op sommige momenten de WiFi verbinding 'stuk' gaat. De telefoon denkt wellicht dat de verbinding er nog is, maar in de praktijk werkt deze niet meer. Wellicht omdat er zo weinig (geen?) verkeer over de verbinding gaat bij een deep-sleep..

Als ik WiFi disable dan lijkt het allemaal normaal te werken. Vanmorgen heb ik de telefoon niet aangeraakt; en eerst (vanaf een ander nummer) een whatsapp berichtje erheen gestuurd. Kwam prima aan terwijl de telefoon in deep-sleep mode was.

[...]

Dus...wellicht is het probleem wel WiFi accesspoint gerelateerd. En als dat zo is, dan kan dit ook verklaren waarom sommige mensen er wel last van hebben, en anderen niet - zelfs met dezelfde telefoon hardware, software en settings.

Ik gebruik normaal van die TP-Link AV500 powerline hotspots om dekking over het gehele huis te bereiken. Ik heb nu op het (ZTE) modem/router de interne WiFi aangezet en de telefoon daarop verbonden. Nu maar eens kijken of het gedrag dan anders/beter is.
Ok, misschien heel lullig. Maar ik kwam net een setting tegen, best wel verstopt in de settings die apps snel afsluit en waarbij staat dat notificaties pas komen als de app geopend wordt.

Bij batterij - batterijoptimalisatie - de puntjes rechtsboven naar geavanceerde settings - en dan de bovenste van die 2..

Heb je die heel toevallig aan staan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
We (wij van Oxygen Updater) hebben zojuist de 6T toegevoegd aan Oxygen Updater! Check nieuws in de Oxygen Updater app voor meer info.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:56
Anonymoussaurus schreef op woensdag 21 november 2018 @ 00:09:
We (wij van Oxygen Updater) hebben zojuist de 6T toegevoegd aan Oxygen Updater! Check nieuws in de Oxygen Updater app voor meer info.
Zie in de changelog dat het niet werkt voor toekomstige updates? Misschien rare vraag, maar wat heb ik dan aan die app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maaark schreef op woensdag 21 november 2018 @ 00:21:
[...]

Zie in de changelog dat het niet werkt voor toekomstige updates? Misschien rare vraag, maar wat heb ik dan aan die app?
Heb je ook het nieuwe nieuwsitem gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
Anonymoussaurus schreef op woensdag 21 november 2018 @ 00:21:
[...]

Nope, zie ook geen link?

[ Voor 24% gewijzigd door Maaark op 21-11-2018 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat zie je wél als je naar 'nieuws' swiped in de Oxygen Updater app? We voegen vanaf nu af aan handmatig updates toe, omdat OnePlus het voor ons onmogelijk heeft gemaakt om ze automatisch toe te voegen.

[ Voor 4% gewijzigd door Anonymoussaurus op 21-11-2018 00:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maaark
Anonymoussaurus schreef op woensdag 21 november 2018 @ 00:38:
[...]

Wat zie je wél als je naar 'nieuws' swiped in de Oxygen Updater app? We voegen vanaf nu af aan handmatig updates toe, omdat OnePlus het voor ons onmogelijk heeft gemaakt.
Ah in de app :) Daar zie ik nu wel nieuws staan idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Anonymoussaurus schreef op woensdag 21 november 2018 @ 00:21:
[...]

En dan nogmaals de vraag, wat hebben we aan de App?

Geen zin om eerst een App te installeren om dan te lezen wat ik er aan heb.
OTA van oneplus werkt toch gewoon? Of is deze app sneller?

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmypop1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 08:08
Anonymoussaurus schreef op woensdag 21 november 2018 @ 00:38:
[...]

Wat zie je wél als je naar 'nieuws' swiped in de Oxygen Updater app? We voegen vanaf nu af aan handmatig updates toe, omdat OnePlus het voor ons onmogelijk heeft gemaakt om ze automatisch toe te voegen.
En bestaat er echt geen mogelijk vanuit oneplus zelf om het terug beschikbaar te maken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De waarden
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11-09 18:48
Ik ben intussen al een aardig tijdje aan het overdenken om een onePlus 6T aan te schaffen.
Ben alleen bang dat dat het uiteindelijk tegenvalt bijvoorbeeld de camera. Verschilt dat veel in vergelijking van een Samsung S9? En de software die er op staat.

Ik begrijp dat je hem ook aan kan schaffen via Belsimpel. Krijg je dan een Nederlandse versie of uit Oost Europa bijvoorbeeld?

Wie o wie kan mijn net het laatste zetje geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troubled
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 05-08 19:23
De waarden schreef op woensdag 21 november 2018 @ 07:44:
Ik ben intussen al een aardig tijdje aan het overdenken om een onePlus 6T aan te schaffen.
Ben alleen bang dat dat het uiteindelijk tegenvalt bijvoorbeeld de camera. Verschilt dat veel in vergelijking van een Samsung S9? En de software die er op staat.

Ik begrijp dat je hem ook aan kan schaffen via Belsimpel. Krijg je dan een Nederlandse versie of uit Oost Europa bijvoorbeeld?

Voor mijn gebruik (Whatsapp, vakantiefotos, etc) vind ik de camera prima. De software is wat mij betreft een van de beste Android versies. Heel clean en er zitten handige features in.

Aanschaf zou ik gewoon doen via de OnePlus website (Als die daar even duur is ten minste). Dat kantoor zit gewoon in Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 23:04
banananas schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:50:
[...]

Ok, misschien heel lullig. Maar ik kwam net een setting tegen, best wel verstopt in de settings die apps snel afsluit en waarbij staat dat notificaties pas komen als de app geopend wordt.

Bij batterij - batterijoptimalisatie - de puntjes rechtsboven naar geavanceerde settings - en dan de bovenste van die 2..

Heb je die heel toevallig aan staan?
Thanks, maar nee - dat is een van de eerste die ik had uitgezet :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• masmas
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-05 15:01

Ik heb de oneplus 6t net besteld. Zelf kom ik van de Oneplus 3t. Deze oneplus 3t is voor mij de eerste telefoon die na 2 jaar eigenlijk niet aan vervanging toe is. De telefoon is snel zat, software werkt goed, updates komen nog uit. Voor gaande telefoons voelde vaak traag na cirka 2 jaar. Dat heb ik nu nog helemaal niet. Ik upgrade alleen omdat ik het kan. Dat nieuwe scherm ziet er mooi uit. Daarnaast ben ik gewend geraakt aan dash charge, dat is echt heel snel. Maar QC is vast ook rap, daar heb ik geen ervaring mee. Ik weet niet wat het prijs verschil is tussen the oneplus 6t and the samsung. Maar ik heb sinds de samsung S3 geen samsung maar gehad. Ik vond hun Andriod skin tegenvallen. Maar daar is vast een hoop veranderd. Oxygen OS is clean en snel. Mijn ervaring met Oneplus is erg goed bevallen en daarom blijf ik bij OP.

Net even snel gegoogled, lijkt dat de meeste sites aangeven dat het een close race is. Mocht je veel opslag nodig hebben, dan kan de expendable SD slot nog een voordeel zijn voor de S9. Daarnaast is de camara van de S9 hoger aan geschreven. Als de camara belangrijk is voor jou dan zou je eigenlijk naar de pixel moeten kijken. De oneplus is zeker niet slecht, maar het kan beter. Je moet even wat voorbeeld foto's googlen. Ik weet niet welke telefoon je nu hebt?

Een site zoals dit is handig, hier word the oneplus6 (niet T) vergeleken med de S9. Je ziet verschil in de foto's, maar dat is ook deels smaak.

Just my 2 cents... Hopelijk heb je er wat aan. Ik denk dat je vast met beide telefoons tevreden zult zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De waarden
masmas schreef op woensdag 21 november 2018 @ 08:33:
[...]

Ik heb de oneplus 6t net besteld. Zelf kom ik van de Oneplus 3t. Deze oneplus 3t is voor mij de eerste telefoon die na 2 jaar eigenlijk niet aan vervanging toe is. De telefoon is snel zat, software werkt goed, updates komen nog uit. Voor gaande telefoons voelde vaak traag na cirka 2 jaar. Dat heb ik nu nog helemaal niet. Ik upgrade alleen omdat ik het kan. Dat nieuwe scherm ziet er mooi uit. Daarnaast ben ik gewend geraakt aan dash charge, dat is echt heel snel. Maar QC is vast ook rap, daar heb ik geen ervaring mee. Ik weet niet wat het prijs verschil is tussen the oneplus 6t and the samsung. Maar ik heb sinds de samsung S3 geen samsung maar gehad. Ik vond hun Andriod skin tegenvallen. Maar daar is vast een hoop veranderd. Oxygen OS is clean en snel. Mijn ervaring met Oneplus is erg goed bevallen en daarom blijf ik bij OP.

Net even snel gegoogled, lijkt dat de meeste sites aangeven dat het een close race is. Mocht je veel opslag nodig hebben, dan kan de expendable SD slot nog een voordeel zijn voor de S9. Daarnaast is de camara van de S9 hoger aan geschreven. Als de camara belangrijk is voor jou dan zou je eigenlijk naar de pixel moeten kijken. De oneplus is zeker niet slecht, maar het kan beter. Je moet even wat voorbeeld foto's googlen. Ik weet niet welke telefoon je nu hebt?

Een site zoals dit is handig, hier word the oneplus6 (niet T) vergeleken med de S9. Je ziet verschil in de foto's, maar dat is ook deels smaak.

Just my 2 cents... Hopelijk heb je er wat aan. Ik denk dat je vast met beide telefoons tevreden zult zijn.
Bedankt voor de informatie! Ik heb nu een Samsung S7edge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masmas
De waarden schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:03:
[...]

Ik raad je aan hier te kijken:
Zet de S9, 6T en je huidige S7 naast elkaar en kijk wat je van de foto vind. Naar mijn idee ga je in de camara kwaliteit er niet echt op vooruit als je van de S7 naar de 6T gaat. Misschien zelfs iets op achter uit. Nu weet je niet met welke camara software versie deze fotos zijn gemaakt. De camara app van de Oneplus 6T heeft al 1 of 2 updates gekregen als ik het goed onthouden heb. Ik moet wel zeggen dat de Samsung telefons de kleuren warmer maken dan het werkelijk is. Vast goed voor instagram 'likes', maar niet de werkelijkheid.

EDIT:Ik vraag me af of deze site klopt, als ik de 3T met de 6T vergelijk met de ISO chart dan is de 3T beduidend beter. 8)7 Dat lijkt me sterk.

Om het nog wat ingewikkelder kan je ook nog overwegen om de pixel camara app te gebruiken. Zie hier:
Cloclo100 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 10:31:
[...]

Daar bovenop, als je die Google Camera port gebruikt, dan gaat de kwaliteit omhoog. Die apk is heel simpel te installeren. https://drive.google.com/...c_mzu69rCht2gEgpoHyK/view via de telefoon hier downloaden en dan laten installeren.
Ik maak de keuze niet makelijker voor je O-)

[ Voor 5% gewijzigd door masmas op 21-11-2018 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 23:50
Ik heb sinds gisteren een OP6T, moet nog wennen, maar is veelbelovend(kom van een S7 af).
Vraagje: ik wil mijn WA notificaties op m'n lockscreen zo hebben staan dat je alleen kan zien " x nieuwe berichten" i.p.v.het bericht te kunnen lezen
Waar kan ik dat instellen? Op mijn vorige tel. was dit gewoon in WA te doen, maar ik kan het hier niet terug vinden. Lijkt me sterk dat het uit de app is gehaald..

Verder mooi toestel, snel zat. Ik vermoed dat ik Nova launcher niet eens meer nodig heb..

[ Voor 4% gewijzigd door carlhendrix op 21-11-2018 14:00 ]

[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• banananas
De waarden schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:03:
[...]

Ik kom ook van de s7 edge.. Hiervoor een note 4 en s3 gehad. Als ik je 1 tip mag geven: het upgraden van je galaxy device voelt aan alsof je hetzelfde koopt, maar weer net iets beter. Begrijp me niet verkeerd, de s9 is goed.. Maar ik was echt uitgekeken op de galaxy devices. Plus je gaat zitten met een exynos processor die custom rom tegenwerkt. Je gaat nooit een lekker lopende los rom kunnen draaien.

Ik kom dus ook van de s7 edge, en in alles is deze 6t een verademing. Je probeert de camera en dat soort dongen vergelijken op websites, maar uiteindelijk ga je dat verschil nooit zelf zien wanneer je 1 vd 2 hebt aangeschaft, want je gaat namelijk geen ervaringen opdoen met het andere apparaat. Dus vergelijken heeft in dat opzicht geen zin. Kies op gevoel. Beide toestellen gaan op geen vlak teleurstellen qua hardware en software. Het is alleen of je toe bent aan iets nieuws, of wederom de sammy roms. Voor mij was het tijd voor iets nieuws. Je kan nkets verkeerd kiezen in deze keuze. :)

@carlhendrix ga naar beveiliging en lockscreen - voorkeuren vergrendelscherm - verberg gevoelige content

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vledderos
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-08 19:01
Anonymoussaurus schreef op woensdag 21 november 2018 @ 00:09:
Dank! Hoe zit het echter met het toepassen van updates i.c.m. root? Toelichting: in ben geroot, maar ik heb er nog geen TWRP opgezet, omdat deze nog niet officieel beschikbaar is. Ofwel hoe gaat Oxygen Updater hiermee om?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
HellStorm666 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 06:09:
[...]

En dan nogmaals de vraag, wat hebben we aan de App?

Geen zin om eerst een App te installeren om dan te lezen wat ik er aan heb.
OTA van oneplus werkt toch gewoon? Of is deze app sneller?
jimmypop1 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 07:19:
[...]

En bestaat er echt geen mogelijk vanuit oneplus zelf om het terug beschikbaar te maken ?
Vledderos schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:55:
[...]

Dank! Hoe zit het echter met het toepassen van updates i.c.m. root? Toelichting: in ben geroot, maar ik heb er nog geen TWRP opgezet, omdat deze nog niet officieel beschikbaar is. Ofwel hoe gaat Oxygen Updater hiermee om?
Ik ga jullie vragen even in 1 bericht proberen te beantwoorden:

Oxygen Updater is een app die ervoor zorgt dat je altijd als eerste de OxygenOS-updates ontvangt, zonder dat je dagen hoeft te wachten voordat OnePlus deze globaal heeft uitgerold. Met Oxygen Updater was het mogelijk om automatisch al deze links van OnePlus zijn servers te halen, dus kon je altijd meteen na release de updates downloaden.

Nu OnePlus de hele query heeft geëncrypt met zeer sterke encryptie, werkt dit niet meer. Wij hebben al contact gehad met OnePlus, maar er lijkt niet echt een duidelijk antwoord te komen. Ik ben aan het kijken met de community manager of we contact kunnen krijgen met de mensen die wat dichter bij de servers staan.

In de tussentijd doen we nu alles handmatig en nemen we extra contributors aan (zoals je in het artikel kon lezen). Je zult dus alsnog de updates sneller dan normaal ontvangen. Dat is bijvoorbeeld handig als je geen zin hebt om dagen te wachten op die ene nieuwe feature of bugfix. De updates komen rechtstreeks van de servers van OnePlus.

Een ander bijkomend voordeel van Oxygen Updater is dat je de optie kan aanzetten om root te behouden (in de settings). Dat staat ook allemaal in de FAQ beschreven, in de app.

Voor de 6 en 6T wordt BluSpark aangeraden, omdat de officiële ruk werkt.
Troubled schreef op woensdag 21 november 2018 @ 08:04:
Aanschaf zou ik gewoon doen via de OnePlus website (Als die daar even duur is ten minste). Dat kantoor zit gewoon in Amsterdam.
Het kantoor zit in Amsterdam ja, maar die is zodanig klein dat er maar 2 OnePlus medewerkers zitten. Anyway, er wordt verscheept vanuit Polen. Maar nu neigen we naar het andere topic.

[ Voor 9% gewijzigd door Anonymoussaurus op 21-11-2018 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OnePlus heeft OxygenOS 9.0.6 aangekondigd: OxygenOS 9.0.6 OTA for the OnePlus 6T
Hi everyone,

We are starting to push the incremental roll-out of OxygenOS 9.0.6 for the OnePlus 6T.

Changelog:

System
  • Improved unlocking experience
  • Optimized standby power consumption
  • General bug fixes and improvements
Communication
  • Fixed issues with adding APN on Verizon network
Third-Party Apps
  • Fixed issues with no notifications from Play Store
Camera
  • Optimized image processing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
Jammer dat er nog geen AOD fix is, enig idee of dat eraan komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maaark schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:28:
[...]

Jammer dat er nog geen AOD fix is, enig idee of dat eraan komt?
Dat wordt momenteel overwogen. Meer weet ik ook niet (of eigenlijk niemand behalve OnePlus zelf misschien).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renem
Anonymoussaurus schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:13:
Het kantoor zit in Amsterdam ja, maar die is zodanig klein dat er maar 2 OnePlus medewerkers zitten. Anyway, er wordt verscheept vanuit Polen. Maar nu neigen we naar het andere topic.
Nee hoor, sinds de 6T wordt de telefoon rechtstreeks vanuit een DHL depot in Nederland verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:01

Pierre

Van nature lui!

renem schreef op woensdag 21 november 2018 @ 18:04:
[...]

Nee hoor, sinds de 6T wordt de telefoon rechtstreeks vanuit een DHL depot in Nederland verstuurd.
Waarom duurde het dan een paar dagen voordat ik hem kreeg. Volgens mij komt hij gewoon uit Polen.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb zojuist 9.0.6 toegevoegd aan Oxygen Updater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmypop1
Super, kan wel niet downloaden 😔
Netwerk problemen

[ Voor 19% gewijzigd door jimmypop1 op 21-11-2018 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jimmypop1 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 18:49:
Super, kan wel niet downloaden 😔
Netwerk problemen
Dat kan helaas bij sommige mensen voorkomen door problemen met de downloadmanager van Android. Er zou een aparte download link moeten verschijnen als dit het geval is.

[ Voor 7% gewijzigd door Anonymoussaurus op 21-11-2018 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmypop1
Ok, bedankt.
Zie wel niet direct een aparte downloadlink.

Heb de incremental update via het forum binnen gehaald.
101 MB, klopt dit ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/0489tTAALNtZinOcOg5rZsUh/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/phwIjV1PGdCtoJFMnzfWZFFs/thumb.jpg

[ Voor 52% gewijzigd door jimmypop1 op 21-11-2018 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vledderos
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-08 19:01
Anonymoussaurus schreef op woensdag 21 november 2018 @ 18:53:
[...]

Dat kan helaas bij sommige mensen voorkomen door problemen met de downloadmanager van Android. Er zou een aparte download link moeten verschijnen als dit het geval is.
Bij mij geeft ie ook de melding "Fout tijdens downloaden" indien ik kies voor sluiten of opnieuw zie ik echter geen download link verschijnen.

edit: voor nu maar handmatig de download gedaan vanaf XDA en het gehele proces zelf doorlopen.

[ Voor 10% gewijzigd door Vledderos op 21-11-2018 20:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renem
Pierre schreef op woensdag 21 november 2018 @ 18:07:
[...]

Waarom duurde het dan een paar dagen voordat ik hem kreeg. Volgens mij komt hij gewoon uit Polen.
Ik zie hier geen Polen meer tussen staan.. Toen ik de One, de 5, de 5t en de 6 bestelde stond er duidelijk bij dat het uit Polen kwam. Nu dus niet meer.
http://tracking.oneplus.net/JVGL0586266900899728

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Posts over leveringen, bestellen en dergelijke zijn hier offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De waarden
banananas schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:38:
[...]

Ik kom ook van de s7 edge.. Hiervoor een note 4 en s3 gehad. Als ik je 1 tip mag geven: het upgraden van je galaxy device voelt aan alsof je hetzelfde koopt, maar weer net iets beter. Begrijp me niet verkeerd, de s9 is goed.. Maar ik was echt uitgekeken op de galaxy devices. Plus je gaat zitten met een exynos processor die custom rom tegenwerkt. Je gaat nooit een lekker lopende los rom kunnen draaien.

Ik kom dus ook van de s7 edge, en in alles is deze 6t een verademing. Je probeert de camera en dat soort dongen vergelijken op websites, maar uiteindelijk ga je dat verschil nooit zelf zien wanneer je 1 vd 2 hebt aangeschaft, want je gaat namelijk geen ervaringen opdoen met het andere apparaat. Dus vergelijken heeft in dat opzicht geen zin. Kies op gevoel. Beide toestellen gaan op geen vlak teleurstellen qua hardware en software. Het is alleen of je toe bent aan iets nieuws, of wederom de sammy roms. Voor mij was het tijd voor iets nieuws. Je kan nkets verkeerd kiezen in deze keuze. :)

@carlhendrix ga naar beveiliging en lockscreen - voorkeuren vergrendelscherm - verberg gevoelige content
Ik snap wel wat je bedoeld. Met de foto’s zie je dan ook het bekende Samsung sausje. Vandaag kwam de Samsung S9 van mijn vrouw binnen. Wel mooi hoor. Eventjes geholpen met instellen. Maakt de keuze niet makkelijker er op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 13:24

Phntm

Tlingelingeling

Sinds vandaag in bezit van een 6t 8gb/256, omdat de 128 niet leverbaar was is midnight black bij Belsimpel. Ik ben overgestapt van een s7 edge. Ik vind het een verademing om over te stappen naar een grotere scherm. Natuurlijk, geen 1440p scherm maar om eerlijk te zijn, ik mis het niet. De batterij is geweldig. Ik heb gelijk blokada erop gegooid en de batterij optimalisatie ervoor uit gezet. Werkt perfect vind ik. De afdruk scanner is wel wennen, ik ben een persoon met littekens op mijn duimen dus dat wilt wel eens moeilijk doen.

Eigenlijk tot zo ver tevreden. Ben benieuwd hoe de batterij zal presteren na een paar dagen in gebruik. :) :)

[ Voor 0% gewijzigd door Phntm op 22-11-2018 10:47 . Reden: Bikini belsimpel? ]

Vledderos schreef op woensdag 21 november 2018 @ 19:26:
[...]

Bij mij geeft ie ook de melding "Fout tijdens downloaden" indien ik kies voor sluiten of opnieuw zie ik echter geen download link verschijnen.

edit: voor nu maar handmatig de download gedaan vanaf XDA en het gehele proces zelf doorlopen.
Dat gebeurt voor sommigen. Daarom hebben we nu als work-around een direct-link toegevoegd.

• MarcoKramer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:28
Phntm schreef op woensdag 21 november 2018 @ 23:31:
Ik heb gelijk blokada erop gegooid en de batterij optimalisatie ervoor uit gezet. Werkt perfect vind ik.
Meteen ook gedaan voor AdGuard. Hopelijk verhelpt dat de problemen met AdGuard (sites die niet laden, totdat ik AdGuard uit zet). Het staat ook in hun Knowledge base, kwam ik achter: https://kb.adguard.com/en...s/background-work#Oneplus
Dank voor de tip iig! _/-\o_

• Cloclo100
Twee weken ver nu met de 6T, en nu alles ingesteld en getweakt is kan ik nog steeds zeggen dat ik zeer tevreden ben van de batterijduur. 7,5u SOT vind ik werkelijk impressionant.
Zware gebruikers: Waze, Whatsapp, Instagram, Oneplus Launcher, Spotify, Clash of Clans.

https://photos.app.goo.gl/LWMHHDtUMozDg71y5

[ Voor 72% gewijzigd door Cloclo100 op 22-11-2018 09:55 ]

• yeth3119
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:58
Anonymoussaurus schreef op donderdag 22 november 2018 @ 08:49:
[...]

Dat gebeurt voor sommigen. Daarom hebben we nu als work-around een direct-link toegevoegd.
Ik heb hem gedownload via de direct-link en het bestand verplaats naar de root folder (wat eigenlijk niet nodig is, maar maakt het wel makkelijker). Maar wanneer ik in de recovery ben, dan heb ik niet de optie staan om iets te installeren. Enige wat tevoorschijn komt is: 'wipe data and cache' en 'Advanced'.

Gebruik de laatste versie van Oxygen OS updater

[ Voor 4% gewijzigd door yeth3119 op 22-11-2018 10:03 ]

• Cloclo100
Anonymoussaurus schreef op donderdag 22 november 2018 @ 08:49:
[...]

Werkt dit ook voor niet-geroote telefoons? Ik heb het bestand via de link gedownload.. maar hij kan het bestand niet openen?

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Cloclo100 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:41:
Twee weken ver nu met de 6T, en nu alles ingesteld en getweakt is kan ik nog steeds zeggen dat ik zeer tevreden ben van de batterijduur. 7,5u SOT vind ik werkelijk impressionant.
Zware gebruikers: Waze, Whatsapp, Instagram, Oneplus Launcher, Spotify, Clash of Clans.

https://photos.app.goo.gl/LWMHHDtUMozDg71y5
wat is jou oordeel over de vingerscanner?
Ik zelf heb hem sinds gisteren binnen, en ik heb toch serieus problemen dat die niet unlockt met mijn vinger omdat die het niet herkent.

Eerder is al gesproken om het in een donkere kamer de FPS opnieuw in te stellen, maar dat lijkt niet te helpen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloclo100
demonic schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:09:
[...]

wat is jou oordeel over de vingerscanner?
Ik zelf heb hem sinds gisteren binnen, en ik heb toch serieus problemen dat die niet unlockt met mijn vinger omdat die het niet herkent.

Eerder is al gesproken om het in een donkere kamer de FPS opnieuw in te stellen, maar dat lijkt niet te helpen. :P
Eigenlijk gaat die heel goed... Probeer eens een andere animatie bij de vingerafdruk te nemen, ik heb de "wave" genomen. Ik merk wel, als ik smorgens met de hond ga wandelen in de koude, dat hij trager opent..

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

ps.: met een VPN naar duitsland trek je zo de update binnen.

Specs

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

MarcoKramer schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:15:
[...]

Meteen ook gedaan voor AdGuard. Hopelijk verhelpt dat de problemen met AdGuard (sites die niet laden, totdat ik AdGuard uit zet). Het staat ook in hun Knowledge base, kwam ik achter: https://kb.adguard.com/en...s/background-work#Oneplus
Ik ben ook van plan om over te stappen naar adguard zodra ik een lifetime license ergens kan bemachtigen voor een leuke prijs. Tot dat moment voldoet blokada goed. Soms glipt er wel een ad er tussen op sommige sites maar in games en apps zijn er geen advertenties te bekennen. Heerlijk, ook geen battery drain of dergelijke.

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:09

WCA

Huigie schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:38:
Het gaat tegenwoordig willekeurig, niet meer per land toch?

Share and Enjoy!

• Cloclo100
juist geprobeerd via betternet, is niet gelukt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yeth3119
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:58
Cloclo100 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:52:
[...]

juist geprobeerd via betternet, is niet gelukt..
Bedankt voor de tip, net binnen gehaald met VPN van Windscribe.

• Shadow_J

Wel ik zat in het zelfde schuitje. Ik had een Nexus 5X en wou naar een nieuwe telefoon alleen de camera liet mij twijfelen. Ik heb uiteindelijk toch de stap gezet en de 6T besteld. Sinds gisteren heb ik de Gcam app ook geïnstalleerd en wat foto's genomen. Ik moet zeggen dat ik wel tevreden ben over de kwaliteit. Ik moet dit weekend wel eens wat uitgebreider testen :)

Ik heb wel nog een extra vraag voor de mensen dat de Gcam app gebruiken. Ik heb de APK GCam_6.1.013_stable_OP6 (with Night Sight) gedownload, maar zie nergens waar ik deze Night Sight kan activeren. Ik heb hem van deze site gehaald : https://www.xda-developers.com/google-camera-port-hub/

• masmas
Shadow_J schreef op donderdag 22 november 2018 @ 12:37:
[...]

Wel ik zat in het zelfde schuitje. Ik had een Nexus 5X en wou naar een nieuwe telefoon alleen de camera liet mij twijfelen. Ik heb uiteindelijk toch de stap gezet en de 6T besteld. Sinds gisteren heb ik de Gcam app ook geïnstalleerd en wat foto's genomen. Ik moet zeggen dat ik wel tevreden ben over de kwaliteit. Ik moet dit weekend wel eens wat uitgebreider testen :)

Ik heb wel nog een extra vraag voor de mensen dat de Gcam app gebruiken. Ik heb de APK GCam_6.1.013_stable_OP6 (with Night Sight) gedownload, maar zie nergens waar ik deze Night Sight kan activeren. Ik heb hem van deze site gehaald : https://www.xda-developers.com/google-camera-port-hub/
Ik gebruik deze op mijn 3T en night mode werkt. Tijdens het maken van de foto is het scherm groen, maar de foto's ziet er prima uit. Morgen eindelijk mijn oneplus6T in gebruik nemen!
Cloclo100 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 10:31:
[...]

Daar bovenop, als je die Google Camera port gebruikt, dan gaat de kwaliteit omhoog. Die apk is heel simpel te installeren. https://drive.google.com/...c_mzu69rCht2gEgpoHyK/view via de telefoon hier downloaden en dan laten installeren.

[ Voor 6% gewijzigd door masmas op 22-11-2018 12:48 ]

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

GreNade schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:50:

Het gaat tegenwoordig willekeurig, niet meer per land toch?
Dat stond idd in de post van OP. Hier in NL was ik nog up to date, met de VPN naar .de werd de update meteen aangeboden.

Specs

• HellStorm666

HellStorm666

Zojuist handmatig de incremental update binnen gehaald (stond een g-drive linkje op t oneplus forum).
En geupdate. (geen root of unlocked bootloader of wat dan ook).
En merk dat de FPS na een aantal keer unlocken toch nog weer wat sneller geworden is.

Scientia Potentia Est

• Shadow_J
masmas schreef op donderdag 22 november 2018 @ 12:47:
[...]

Ik gebruik deze op mijn 3T en night mode werkt. Tijdens het maken van de foto is het scherm groen, maar de foto's ziet er prima uit. Morgen eindelijk mijn oneplus6T in gebruik nemen!

[...]
Doet hij deze night mode automatisch, want ik zie er geen fysieke selectie van zoals bij de Camera app van OnePlus zelf ?

Edit: Quote toegevoegd :)

[ Voor 59% gewijzigd door Shadow_J op 22-11-2018 14:25 ]

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53
MarcoKramer schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:15:
[...]

Dat is op zich logisch dat sommige sites niet laden. Zeker sites waar je naar toe doorgestuurd wordt. Dit gaat vaak via een cookie oid waarmee je te tracken bent en dat houden die adblockers tegen. Bij blokada kan je dit soort dikgme aan een whitelists toevoegen waardoor je wel door gaat. Of anders inderdaad even pauzeren, pagina laden en weer aan zetten.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarcoKramer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:28
l3art schreef op donderdag 22 november 2018 @ 14:36:
[...]

Dat is op zich logisch dat sommige sites niet laden. Zeker sites waar je naar toe doorgestuurd wordt. Dit gaat vaak via een cookie oid waarmee je te tracken bent en dat houden die adblockers tegen. Bij blokada kan je dit soort dikgme aan een whitelists toevoegen waardoor je wel door gaat. Of anders inderdaad even pauzeren, pagina laden en weer aan zetten.
Het probleem was eigenlijk meer dat het leek alsof ik helemaal geen internetverbinding meer had. Helemaal niets laadde meer dus. Anyway, tot nu toe niet meer gehad, dus hopelijk is het met deze truc opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 21:13
Mij valt op dat het minimale volume van de speaker, bij telefoongesprekken, nog best hard is. Veel harder dan bij de Oneplus 6 van mijn vriendin.

Bij muziek, YouTube, etc kan de speaker wel gewoon heel zacht.

Hebben anderen dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 19:41
Gratis lader voor black Friday

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masmas
Shadow_J schreef op donderdag 22 november 2018 @ 14:23:
[...]

Doet hij deze night mode automatisch, want ik zie er geen fysieke selectie van zoals bij de Camera app van OnePlus zelf ?

Edit: Quote toegevoegd :)
Nee je vind de night modus onder 'more' rechts boven de sluiterknop. Daar heb je dan 6 opties, 1 ervan is night.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
masmas schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:52:
[...]

Nee je vind de night modus onder 'more' rechts boven de sluiterknop. Daar heb je dan 6 opties, 1 ervan is night.
Mmm heel bizar : Ik zie enkel onder more > 360 foto - Lens - Instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ccave1975
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-02-2022
Heeft er nu niemand last van die rare hoeken van het display.
Het display loopt al heel snel schuin weg en bv in chrome kun je het
snel naar boven of beneden scrollen icoontje maar gedeeltelijk zien.

Kees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

ccave1975 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:24:
Heeft er nu niemand last van die rare hoeken van het display.
Het display loopt al heel snel schuin weg en bv in chrome kun je het
snel naar boven of beneden scrollen icoontje maar gedeeltelijk zien.

Kees
Welke icoon bedoel je? De pijl op tweakers.net bijvoorbeeld waarmee je naar de bodem van de pagina kan springen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Ik heb sinds kort steeds dat de telefoon willekeurig een tril melding geeft.. Precies het trilpatroon dat het gebruikt voor whatsapp en fb messenger enzo.

Alleen het punt is, ik heb helemaal geen nieuw bericht, nergens, in geen enkele app.

Iemand dieb misschien weet wat dit veroorzaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 23:50
Ik loop tegen het volgende aan:

Ik heb in WA voor groepsapps een bepaalde ringtone als notification sound.. Echter hij blijft de stadaardtune afspelen die ingesteld staat bij meldingen in de instellingen van de telefoon... Weet iemand hoe ik dit kan aan passen?

Ook wil ik een mp3 croppen om als ringtone te gebruike(had ik op mijn S7 ook), ik kan de .mp3 file wel instellen, maar helaas nergens een optie gezien om te croppen. Kan de 1+ dit uberhaupt? Heb ook al gegoogled, maar kan er niets over vinden...Ik kan dit natuurlijk wel op een andere manier doen, op de computer bijvoorbeeld maar ik had gehoopt dat de telefoon dit gewoon zelf kan.

[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

carlhendrix schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:06:
Ik loop tegen het volgende aan:

Ik heb in WA voor groepsapps een bepaalde ringtone als notification sound.. Echter hij blijft de stadaardtune afspelen die ingesteld staat bij meldingen in de instellingen van de telefoon... Weet iemand hoe ik dit kan aan passen?

Ook wil ik een mp3 croppen om als ringtone te gebruike(had ik op mijn S7 ook), ik kan de .mp3 file wel instellen, maar helaas nergens een optie gezien om te croppen. Kan de 1+ dit uberhaupt? Heb ook al gegoogled, maar kan er niets over vinden...Ik kan dit natuurlijk wel op een andere manier doen, op de computer bijvoorbeeld maar ik had gehoopt dat de telefoon dit gewoon zelf kan.
Een App downloaden die dit kan? Lijkt me geen rocketscience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Zijn bij jullie alle gaatjes open van de speaker boven de front camera? Alle gaatjes boven de frontcamera en links daarvan zijn dicht bij mij.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

banananas schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:42:
Ik heb sinds kort steeds dat de telefoon willekeurig een tril melding geeft.. Precies het trilpatroon dat het gebruikt voor whatsapp en fb messenger enzo.

Alleen het punt is, ik heb helemaal geen nieuw bericht, nergens, in geen enkele app.

Iemand dieb misschien weet wat dit veroorzaakt?
Gebruik je een hoesje? En zit in dit hoesje een pas met chip toevallig?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2018 16:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
Huigie schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:39:
Zijn bij jullie alle gaatjes open van de speaker boven de front camera? Alle gaatjes boven de frontcamera en links daarvan zijn dicht bij mij.
Bij mij ook opgevallen inderdaad. Weet niet waarom dit zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

contrast schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 17:14:
[...]

Bij mij ook opgevallen inderdaad. Weet niet waarom dit zo is.
Thx, dan kan ik nu stoppen met poetsen en pielen :D

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:54:
[...]

Gebruik je een hoesje? En zit in dit hoesje een pas met chip toevallig?
Nee.. In de standaard meegeleverde case.

Kan het zijn dat ie steeds een trilmelding geeft omdat de update klaar staat om te installeren?

Vind het zo gek dat er nooit een notificatie of icoontje verschijnt bij de trilmelding.. Het is heel random.. Als ik aan het browsen ben, of gewoon een filmpje kijk, of door fb scroll..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn one gaf elke 2 uur een hallo een systeemupdate staat klaar.
En deze kon ik dan weer voor 2 uur stil krijgen.

Oké. Sorry ik heb even geen idee waarom jou telefoon doet wat hij doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 21:13
Via een Duitse VPN krijg ik de update Oxygen 9.0.6 aangeboden. Mag ik aannemen dat deze update, die dus al uitgerold is in Duitsland, hetzelfde is als de Nederlandse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Vos

AFCA

RutgerFR schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:28:
Via een Duitse VPN krijg ik de update Oxygen 9.0.6 aangeboden. Mag ik aannemen dat deze update, die dus al uitgerold is in Duitsland, hetzelfde is als de Nederlandse?
Ja hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
Hebben meer mensen problemen met het inloggen op de OnePlus site? Ik moet bij bijna ieder bezoek mijn wachtwoord resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:17:
Mijn one gaf elke 2 uur een hallo een systeemupdate staat klaar.
En deze kon ik dan weer voor 2 uur stil krijgen.

Oké. Sorry ik heb even geen idee waarom jou telefoon doet wat hij doet.
Het was idd de melding van de update..

Ik restartte mijn telefoon en toen het was opgestart kwam er wel een notificatie bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ccave1975
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-02-2022
Ja die bedoel ik.
En aan de bovenkant van het scherm loopt het scherm voordat de hoek begint al iets naar binnen.
De hoeken zijn veel te rond ook.
Phntm schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:30:
[...]

Welke icoon bedoel je? De pijl op tweakers.net bijvoorbeeld waarmee je naar de bodem van de pagina kan springen?
Pagina: 1 ... 8 ... 23 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Rooten, Custom ROM's, unlocken: [OnePlus 6T] Rooten & Custom ROM's
- Hoesjes, protectors, laders e.d.:[OnePlus 6T] Accessoires
- Bestellingen, pop-up event, levertijden en prijzen: [OnePlus 6T] Levertijden & Prijzen