Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 15:23

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Korlean schreef op zondag 4 november 2018 @ 14:46:
[...]

En omdat de 6t een amoled is zullen enkel die pixels die notificatie tonen iets verbruiken en dus batterijverbruik meevallen? Of valt dat toch nog tegen?
Klopt! Heb de app zelf niet getest, maar qua batterij zal het wel meevallen :)

Edit: even uitgeprobeerd. Je krijgt app notificaties te zien als soort always on logo met een teller voor aantal berichten. Best grappig gedaan!

[ Voor 17% gewijzigd door WhateverSuitsU op 04-11-2018 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:13

Pierre

Van nature lui!

WhateverSuitsU schreef op zondag 4 november 2018 @ 14:54:
[...]

Klopt! Heb de app zelf niet getest, maar qua batterij zal het wel meevallen :)

Edit: even uitgeprobeerd. Je krijgt app notificaties te zien als soort always on logo met een teller voor aantal berichten. Best grappig gedaan!
Ben benieuwd of dat met alles is, dus email, whatsapp en zo. En slurpt dat geen batterij of zo

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Pierre schreef op zondag 4 november 2018 @ 15:45:
[...]

Ben benieuwd of dat met alles is, dus email, whatsapp en zo. En slurpt dat geen batterij of zo
Je kunt allerlei apps instellen. Best veel vrijheid wat dat betreft.

Qua batterij durf ik er geen voorspellingen bij te geven. Zal wel een impact hebben, want het is toch een semi always on display dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• banananas
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06-07-2024
WhateverSuitsU schreef op zondag 4 november 2018 @ 11:03:
[...]

Is nog niet aan te zetten (always on display).
Juist wel.. De aod was verwijderd door vraagtekens over batterij verbruik van oneplus.

Het is gewoon een bestandje flashen en het staat weer in de settings. Is een methode voor op xda.

Zodra ik mijn telefoon heb donderdag, ga ik dit als eerste proberen namelijk haha

[ Voor 10% gewijzigd door banananas op 04-11-2018 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:48

Laguna

Connaisseur

WhateverSuitsU schreef op zondag 4 november 2018 @ 15:47:
[...]

Qua batterij durf ik er geen voorspellingen bij te geven. Zal wel een impact hebben, want het is toch een semi always on display dan.
Zulke apps zorgen vrijwel altijd voor veel wakelocks (weet ik nog wel van vroeger toen ik Light Flow gebruikte) en dat zal inderdaad invloed hebben op je batterij.

Ik vind het ook nog steeds onbegrijpelijk dat OnePlus AOD niet terug heeft gebracht terwijl zat gebruikers hier om vragen, vooral nu met het weglaten van de notificatie LED. Als ze zich zorgen maken om batterij gebruik dan zet je het toch default uit en zodra je het dan aanzet dat je een waarschuwing krijgt dat dit invloed kan hebben op de batterij, zo moeilijk is het niet...
(ipv dat gebruikers hun toestel moeten rooten om dit voor elkaar te krijgen)

[ Voor 5% gewijzigd door Laguna op 04-11-2018 15:59 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

Werkt Raise tot wake nog? Of double tab to wake? Zodat dan meteen ook via face unlock het toestel ontgrendeld wordt?

Dus twee keer tikken en dan door face unlock het scherm ontgrendelen?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bjvdven
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 11-09 11:46
Flipm0de schreef op zondag 4 november 2018 @ 16:14:
Werkt Raise tot wake nog? Of double tab to wake? Zodat dan meteen ook via face unlock het toestel ontgrendeld wordt?

Dus twee keer tikken en dan door face unlock het scherm ontgrendelen?
Ja.

RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog maar even met de link erbij dan ;).

https://www.mrgizmo.com/oneplus-6t/
Afbeeldingslocatie: https://www.mrgizmo.com/wp-content/uploads/2018/10/oneplus-6t-purple-2-960x800.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.mrgizmo.com/wp-content/gallery/6t-purple/oneplus-6t-purple-1.png

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

Nog een vraag: wanneer er een Netflix serie / film wordt afgespeeld, zijn er dan zwarte randen? Volgens mij niet? Ook niet zo op de 6. Jammer dat dit op de iphones wel zo is terwijl ze dezelfde aspect ratio hebben?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ziet er goed uit. Denk dat ik deze liever heb dan de huidige zwarte versie. Nu eens kijken wanneer deze uitkomt :) Ben ook benieuwd of er nog een witte versie komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:48
RoD schreef op zondag 4 november 2018 @ 17:48:
[...]

Ziet er goed uit. Denk dat ik deze liever heb dan de huidige zwarte versie. Nu eens kijken wanneer deze uitkomt :) Ben ook benieuwd of er nog een witte versie komt.
Ben er nog niet helemaal uit over deze kleur. Misschien iets te 'vrouwelijk'? Afwachten tot hij er irl is. Kan nog wel eens verschillen van de foto's. En er komen ongetwijfeld nog meer kleuren.

[ Voor 8% gewijzigd door 13art op 04-11-2018 17:55 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoD schreef op zondag 4 november 2018 @ 17:48:
[...]

30 November ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

l3art schreef op zondag 4 november 2018 @ 17:54:
[...]

Ben er nog niet helemaal uit over deze kleur. Misschien iets te 'vrouwelijk'? Afwachten tot hij er irl is. Kan nog wel eens verschillen van de foto's. En er komen ongetwijfeld nog meer kleuren.
Zo zat ik er ook naar te kijken, maar ik heb het idee dat ie donker genoeg is om niet te vrouwelijk over te komen. Overigens kan zo'n render natuurlijk anders lijken dan in het echt, maar dat zien we dan wel weer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marbo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-09 15:56
Ik heb nu 5 dagen mijn 6t in gebruik, en ben er zeer tevreden over. ik zal binnenkort een uitgebreidere review plaatsen. Maar wat mij in dagelijks gebruik het meest verrast heeft is de batterijduur. Ik kwam van een OnePlusX die nauwelijks het eind van de middag haalde. Met mijn 6t heb ik 8,5 uur Screen on Time.
Mochten jullie specifieke vragen hebben over het toestel, ga je gang.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/XpvwAPJWBkMmnd7XPudYGix1/thumb.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Marbo op 05-11-2018 13:40 . Reden: Screenshot SoT toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelk31
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-03 10:16
Marbo schreef op maandag 5 november 2018 @ 07:48:
Ik heb nu 5 dagen mijn 6t in gebruik, en ben er zeer tevreden over. ik zal binnenkort een uitgebreidere review plaatsen. Maar wat mij in dagelijks gebruik het meest verrast heeft is de batterijduur. Ik kwam van een OnePlusX die nauwelijks het eind van de middag haalde. Met mijn 6t heb ik 8,5 uur Screen on Time.
Ik vraag me voornamelijk af als de batterij duur tov de oneplus 6 beter is.
Op de site van tweakers is de verbetering can de batterij duur minim. Waar ligt dit aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 13:02
Hoe is de speaker en dan met name; is hij luid genoeg om navigatie instructies te laten horen terwijl je de autoradio ook aanhebt? Ik vind het altijd prettiger om het zo te doen namelijk en niet de steminstructies via bluetooth af te spelen.

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:07
Ik twijfel of ik voor de 6 of 8gb ram versie moet gaan.
Bij mijn 3 zie ik dat ie zo rond de 4gb in gebruik heeft een dat zal in de toekomst niet minder worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vledderos
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-08 19:01
banananas schreef op zondag 4 november 2018 @ 15:51:
[...]

Juist wel.. De aod was verwijderd door vraagtekens over batterij verbruik van oneplus.

Het is gewoon een bestandje flashen en het staat weer in de settings. Is een methode voor op xda.

Zodra ik mijn telefoon heb donderdag, ga ik dit als eerste proberen namelijk haha
linkje naar de mod? Ik kan 'm niet vinden op XDA 6t forums...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06-07-2024
Vledderos schreef op maandag 5 november 2018 @ 09:54:
[...]

linkje naar de mod? Ik kan 'm niet vinden op XDA 6t forums...
Sorry, xda 6 forum. Ik ga hem even zoeken voor je, dan wijzig ik dit bericht straks.

https://www.xda-developer...y-oneplus-6-oneplus-5-5t/

Dit is niet de topic die ik de eerste keer vond. Maar er werd beweerd dat dit ook voor de 6t kan via deze mod.

[ Voor 26% gewijzigd door banananas op 05-11-2018 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjenker
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-09 14:13
Cloclo100 schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:01:
Ik woon in België en wil graag de 6T bestellen(dit gaat mijn eerste OPO zijn). Ik kan hem ook via belsimpel bestellen en laten leveren, maar zit er een verschil tussen de belgische en nederlandse markt? Ik neem aan van niet, maar vraag het toch maar even...
Ik heb verder ook geen enkel idee van de levertijden bij de website van oneplus zelf, iemand die me daar vanuit zijn of haar ervaring een idee kan geven? Als dat ook gewoon de dag erop geleverd wordt.. dan bestel ik wel via hun website.

Bedankt voor een reply!
[OnePlus 6T] Levertijden & Prijzen Denk je dat beter daar kunt vragen voordat je de mods op je dak krijgt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Sjenker schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:19:
[...]

[OnePlus 6T] Levertijden & Prijzen Denk je dat beter daar kunt vragen voordat je de mods op je dak krijgt :p
ja haha ik zag het te laat, maar hoe verwijder ik mijn reactie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjenker
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-09 14:13
Cloclo100 schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:20:
[...]

ja haha ik zag het te laat, maar hoe verwijder ik mijn reactie?
Mods willen je bericht vast wel verplaatsen naar het andere topic als je daar nog niet hebt gepost. Anders moet je ff editten en iets van "nvm verkeerde topic" of iets in die trend neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
Gugger schreef op maandag 5 november 2018 @ 09:46:
[...]

Hoe is de speaker en dan met name; is hij luid genoeg om navigatie instructies te laten horen terwijl je de autoradio ook aanhebt? Ik vind het altijd prettiger om het zo te doen namelijk en niet de steminstructies via bluetooth af te spelen.
Kan ik helaas niets over zeggen omdat ik in de auto altijd een aparte TomTom gebruik voor navigatie. Maar ik kan het volgende keer als ik in de auto zit wel even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:38

Boy

www.byoscoop.nl

banananas schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:17:
[...]

Sorry, xda 6 forum. Ik ga hem even zoeken voor je, dan wijzig ik dit bericht straks.

https://www.xda-developer...y-oneplus-6-oneplus-5-5t/

Dit is niet de topic die ik de eerste keer vond. Maar er werd beweerd dat dit ook voor de 6t kan via deze mod.
Ja, dat was ook ook aan het denken om te doen (YouTube: How to restore Always on Display on OnePlus 6 hier het filmpje hierover)

Maar ik wil het device graag niet-rooted hebben...maar AOD is toch wel een feature die je wilt hebben! een uur minder batterijduur zou me niks interesseren..

waarom geven ze geen optie en dat ie default uit staat!

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korlean
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-02 00:21
Boy schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:33:
[...]

Ja, dat was ook ook aan het denken om te doen (YouTube: How to restore Always on Display on OnePlus 6 hier het filmpje hierover)

Maar ik wil het device graag niet-rooted hebben...maar AOD is toch wel een feature die je wilt hebben! een uur minder batterijduur zou me niks interesseren..

waarom geven ze geen optie en dat ie default uit staat!
Idd same here, ik wil hem ook niet rooten want dan gaan mijn bankapps (begrijpelijk) lastig doen...
ik had het gevoel dat OnePlus best wel oor heeft naar de requests van de community, misschien moeten we eens met zen allen hun Forum gaan bezoeken op zoek naar Feature requets ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
Marbo schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:23:
[...]

Kan ik helaas niets over zeggen omdat ik in de auto altijd een aparte TomTom gebruik voor navigatie. Maar ik kan het volgende keer als ik in de auto zit wel even testen.
Het zou me al enorm helpen als je kan aangeven hoe luid het volume is van de speaker.

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Gugger schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:45:
[...]

Het zou me al enorm helpen als je kan aangeven hoe luid het volume is van de speaker.
Is dit niet ook wat persoonlijk?
Hoe hard staat je radio normaal gesproken? Ben je zelf hard horend?

Eerder hier is volgens mij al aangegeven dat de speaker best luid kan. Ik kan zelf alleen spreken vanuit ervaring met de 5T maar daar was het geluid meer dan prima om mee te navigeren. En dan heb ik hem bij lange na niet voluit staan. Wat ik zo lees en hoor/zie in recensies doet de 6T er niet voor onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
l3art schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:19:
[...]

Is dit niet ook wat persoonlijk?
Hoe hard staat je radio normaal gesproken? Ben je zelf hard horend?

Eerder hier is volgens mij al aangegeven dat de speaker best luid kan. Ik kan zelf alleen spreken vanuit ervaring met de 5T maar daar was het geluid meer dan prima om mee te navigeren. En dan heb ik hem bij lange na niet voluit staan. Wat ik zo lees en hoor/zie in recensies doet de 6T er niet voor onder.
Ja, misschien wel, ik weet alleen nog van mijn Nexus 5 dat die hiervoor echt te zacht was, mijn Nexus 6p doet het prima, maar die heeft dual front facing speakers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marbo
Gugger schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:22:
[...]

Ja, misschien wel, ik weet alleen nog van mijn Nexus 5 dat die hiervoor echt te zacht was, mijn Nexus 6p doet het prima, maar die heeft dual front facing speakers.
De Nexus6P en de OnePlus6t kan ik wel vergelijken, die heb ik allebei hier voor me liggen nl.
Ze zijn vergelijkbaar in volume, alleen het geluid van de Nexus6P is flink scheller dan de Oneplus6t. Maar is inderdaad wel subjectieve beoordeling.

[ Voor 4% gewijzigd door Marbo op 05-11-2018 12:04 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 19:51
Gugger schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:45:
[...]

Dit zijn de specificaties van GSMarena over de luidsprekers:

OP6T: Voice 67dB / Noise 72dB / Ring 84dB
OP6 : Voice 70dB / Noise 74dB / Ring 70dB
S9+ : Voice 68dB / Noise 74dB / Ring 80dB
iPhone X: Voice 68dB / Noise 74dB / Ring 76dB

Zoals je kan zien zal de OP6T een prima speaker hebben.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:48

Laguna

Connaisseur

Gugger schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:22:
[...]

Speakerphone testVoice, dBPink noise/ Music, dBRinging phone, dBOveral score
LG Nexus 565.064.865.8Below Average
Huawei Nexus 6P74.777.872.1Very Good
OnePlus 6T67.272.584.5Very Good

Bron: GSMArena

[ Voor 6% gewijzigd door Laguna op 05-11-2018 12:11 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
Kijk, dat zijn ten minste harde cijfers waar we wat mee kunnen.
Kortom, wat volume betreft doet de 6T het meer dan prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
Dat is inderdaad ook mooi onderbouwd, dank alle bijdragers!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@RoD De paarse variant staat al op de Chinese website: https://www.oneplus.com/cn/6t :p

https://www.gizmochina.co...ing-price-unveiled-china/
michelk31 schreef op maandag 5 november 2018 @ 08:23:
[...]

Op de site van tweakers is de verbetering can de batterij duur minim. Waar ligt dit aan?
Die accutest neem ik niet serieus. Die van Tweakers dan. Beetje dubieus dat elke reviewer zegt dat de accuduur is verbeterd, maar hij bij Tweakers juist minder is. En dat met een grotere accu en iets meer pixels...

[ Voor 7% gewijzigd door Anonymoussaurus op 05-11-2018 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 12:12

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

michelk31 schreef op maandag 5 november 2018 @ 08:23:

Veel beter!!

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 10-08 15:46
https://imgur.com/a/KqC2XpT

Weet niet of dit een goed beeld is ... Maar ik ben tevreden. Heb hem echt twee dagen geleden voor het laatst tot 100% opgeladen. Ik zit ermee op YT, Chrome en Whatsapp. Gewoon de gebruikelijke dingen.

[ Voor 78% gewijzigd door Beun op 05-11-2018 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Ik zag trouwens dat er een case en screenprotector bij zitten.

Hoe is die case?

Ik gebruik normaal nooit cases, maar begin er nu wel over na te denken aangezien m'n vorige telefoon flink gebarsten is na een val...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Boy schreef op maandag 5 november 2018 @ 16:02:
Ik zag trouwens dat er een case en screenprotector bij zitten.

Hoe is die case?

Ik gebruik normaal nooit cases, maar begin er nu wel over na te denken aangezien m'n vorige telefoon flink gebarsten is na een val...
Staat op een foto in CLB in "[OnePlus 6T] Ervaringen & Discussie"
Verwacht er niet teveel van, gewoon een simpele TPU-variant.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-09 11:10
Heb er zelf de Sandstone bij besteld. Heb ik ook bij de 5T. En sindsdien geen issues meer met een te gladde telefoon.

De case welke erbij zit is waarschijnlijk dezelfde als bij de 5T en is me echt te glad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anonymoussaurus schreef op maandag 5 november 2018 @ 14:14:

Die accutest neem ik niet serieus. Die van Tweakers dan. Beetje dubieus dat elke reviewer zegt dat de accuduur is verbeterd, maar hij bij Tweakers juist minder is. En dat met een grotere accu en iets meer pixels...
Er zijn inderdaad veel positieve reviews en ook ervaringen van gewone gebruikers mbt de accu, maar toch. Maar weinig reviews hebben ook daadwerkelijk harde cijfers ter onderbouwing, terwijl Tweakers (en ook Hardware.info) dat wel hebben. Daardoor ben ik nog wel een beetje skeptisch over hoe goed die accu nu echt is. Ik zou wel graag wat meer cijfermatige onderbouwing van die betere accu willen zien.

Mashable zegt overigens ook dat de accuduur ongeveer gelijk is aan die van de 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen die zichzelf herkennen in de zaal?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
  • Laatst online: 04:35
[Afbeelding]
Bij de OP telefoons kwam het wel eens voor dat de notificaties vertraagd binnen kwamen, is dat nog steeds het geval met de OP6T?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

yeth3119 schreef op maandag 5 november 2018 @ 18:11:
[...]

Bij de OP telefoons kwam het wel eens voor dat de notificaties vertraagd binnen kwamen, is dat nog steeds het geval met de OP6T?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Haha nee, toen ik er was waren er 6 mensen nog 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TechnoKong
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-09 23:55
In de video worden een aantal minpunten over de camera benoemd, bijvoorbeeld de gevoeligheid voor bewegingen/stabilisatie en kwaliteit. Is dit herkenbaar voor degenen die de OP6T al hebben en is het tot last?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
yeth3119 schreef op maandag 5 november 2018 @ 18:11:
[...]

Op mijn 5T ook nooit last van gehad eigenlijk.
Weet wel dat het even gespeeld heeft en dan met name bij mensen die Ziggo hebben dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:32
Morgen ochtend bestel ik hem! Doei doei Oneplus 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:41
Puddi Puddin schreef op maandag 5 november 2018 @ 22:29:
Morgen ochtend bestel ik hem! Doei doei Oneplus 3
+1 😁

Even getwijfeld om te wachten op de 7 maar tijd voor vernieuwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

yes, ik hier ook eindelijk besteld ipv de Pixel 3. Fingerprint aan voorkant, mooiere telefoon, face unlock, hardware switch voor muten waren toch wel de doorslaggevende factoren.

Ook via Belsimpel gedaan, want wil 'm graag morgen hebben ivm defecte telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Gisteren ook besteld. Toch niet heel blij met mijn Mate 20 Pro.

Nog één dagje wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Nu online
ik ben toch eens benieuwd wat dadelijk de levertijd gaat zijn op de website :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:52
Iemand ervaring met een goede backup app? Ik ga morgen migreren van een S7 Edge maar de native Google Backup functie lijkt maar de helft van mijn app data te backupen.

Ik zou graag al mijn apps, passwords en settings migreren naar de Oneplus 6T.

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Magnolia schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:33:
Iemand ervaring met een goede backup app? Ik ga morgen migreren van een S7 Edge maar de native Google Backup functie lijkt maar de helft van mijn app data te backupen.

Oneplus switch app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Nu online
Magnolia schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:33:

vreemd, dit wordt bij mij allemaal prima door Google gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Nu online
switcht deze ook gewoon alle paswoorden van apps?

Volgende keer svp je post wijzigen ipv meerdere berichten onder elkaar te zetten. De regel is 'binnen 24 uur reageren en jouw post is de laatste post = je bericht wijzigen'

[ Voor 32% gewijzigd door 13art op 06-11-2018 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjvdven
https://www.xda-developer...-sight-mode-from-pixel-3/

Dit is wel erg nice. Ben benieuwd naar meer voorbeelden. Kan iemand dit toevallig vanavond eens testen? Mijn toestel heb ik pas vrijdag in gebruik.

RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-09 10:38

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Cloclo100 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:35:
[...]

switcht deze ook gewoon alle paswoorden van apps?

[mbr] Volgende keer svp je post wijzigen ipv meerdere berichten onder elkaar te zetten. De regel is 'binnen 24 uur dan je bericht wijzigen' [/]
Ook ik ben benieuwd naar de ervaringen met de OnePlus switch app.
Wat wordt er allemaal mee overgenomen, wat niet.
Hoe zit t met wachtwoorden, bank-apps, password managers, wifi gegevens, in-app data, enz.?

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Laatst online: 11-09 06:50
Wes88 schreef op maandag 5 november 2018 @ 15:35:
https://imgur.com/a/KqC2XpT

Weet niet of dit een goed beeld is ... Maar ik ben tevreden. Heb hem echt twee dagen geleden voor het laatst tot 100% opgeladen. Ik zit ermee op YT, Chrome en Whatsapp. Gewoon de gebruikelijke dingen.
Ik keek net ff op mn OP6 41% met 4u55 SoT en laatste lading 28uur

Dus heel erg veel beter is dat niet volgens mij ?

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
Mensen, je kan een SOT niet zomaar 1 op 1 vergelijken mits de omstandigheden precies hetzelfde zijn. Een vergelijking tussen twee gebruikers zegt dus niet zo heel veel. Dus zomaar een SOT droppen en die weg zetten tegenover een andere SOT is dan ook niets zeggend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-08 11:04
Knamix schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:14:
Gisteren ook besteld. Toch niet heel blij met mijn Mate 20 Pro.

Nog één dagje wachten :)
Wat bevalt je niet aan de Huawei als ik mag vragen? Ik vind hem veel te duur, maar aan de hand van de specs en reviews was het een goede optie geweest. Is het de software?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knamix
mac1987 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:18:
[...]

Wat bevalt je niet aan de Huawei als ik mag vragen? Ik vind hem veel te duur, maar aan de hand van de specs en reviews was het een goede optie geweest. Is het de software?
Teveel bloatware en is trager dan een Oneplus (soms haperingen in de UI)

Grootste nadeel is het slechte scherm wat ze in de eerste batch hebben geleverd... Bijna iedereen heeft een groene tint op het scherm van de Mate 20 Pro.

XDA staat er vol mee en ook hardware.info heeft een eigen post daarover:

https://nl.hardware.info/...lekkage-aan-randen-scherm

Niet echt iets wat je verwacht van een 999 euro telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

9.0.5 is uit

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nS0BpwXgKKhXjQCby9LI6JHT/thumb.jpg

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Nu online
Is er iets significant veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Cloclo100 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:02:

Is er iets significant veranderd?
nope

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Nu online
Voor de rest tevreden van je aankoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Was al heel blij met de 6. Het nog grotere scherm en de vingersensor maken het een nog mooier plaatje.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Nu online
Huigie schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:07:
Was al heel blij met de 6. Het nog grotere scherm en de vingersensor maken het een nog mooier plaatje.
en werkt die fingerprint sensor naar behoren? Ik had in andere reviews gezien dat sommigen hun duim 2x registreerden en dat de sensor dan veel sneller en mee betrouwbaar werd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Cloclo100 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:08:
en werkt die fingerprint sensor naar behoren? Ik had in andere reviews gezien dat sommigen hun duim 2x registreerden en dat de sensor dan veel sneller en mee betrouwbaar werd.
Ik heb vanaf dag 1 m'n duim maar 1x toegevoegd en 0,0 behoefte gehad om het een 2e maal toe te voegen. Het werkt echt als een tierelier.

edit: het lijkt sinds de update wel nog sneller te werken.

[ Voor 6% gewijzigd door Huigie op 06-11-2018 13:12 ]

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Nu online
Huigie schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:11:
[...]

Ik heb vanaf dag 1 m'n duim maar 1x toegevoegd en 0,0 behoefte gehad om het een 2e maal toe te voegen. Het werkt echt als een tierelier.

edit: het lijkt sinds de update wel nog sneller te werken.
bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 16:37
bjvdven schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:08:
https://www.xda-developer...-sight-mode-from-pixel-3/

Dit is wel erg nice. Ben benieuwd naar meer voorbeelden. Kan iemand dit toevallig vanavond eens testen? Mijn toestel heb ik pas vrijdag in gebruik.
Ik ben benieuwd of de camera kwaliteit overall beter is of alleen met night sight... Iemand die wat test pics kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Limbeckx schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:33:
[...]

Ik ben benieuwd of de camera kwaliteit overall beter is of alleen met night sight... Iemand die wat test pics kan maken?
Overall beter dan wat? In vergelijking met?
In vergelijking met de Oneplus 6 al niet aangezien het dezelfde camera's zijn. De verbeteringen liggen op het software vlak, en die komen dan ook naar de oneplus 6.

Of bedoel je een andere vergelijking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
l3art schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:49:
[...]

Overall beter dan wat? In vergelijking met?
In vergelijking met de Oneplus 6 al niet aangezien het dezelfde camera's zijn. De verbeteringen liggen op het software vlak, en die komen dan ook naar de oneplus 6.

Of bedoel je een andere vergelijking?
Excuus, ik had wat duidelijk moeten zijn. In vergelijking met de standaard camera app voor de 6t....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Limbeckx schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:53:
[...]

Excuus, ik had wat duidelijk moeten zijn. In vergelijking met de standaard camera app voor de 6t....
Als je op de XDA link klikt zie je daar foto's van zowel een foto genomen met de standaard OP6 camera app als foto's genomen met de night sight. Daar zie je een flinke verbetering.
Is dat wat je bedoelde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Nu online
l3art schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:55:
[...]

Als je op de XDA link klikt zie je daar foto's van zowel een foto genomen met de standaard OP6 camera app als foto's genomen met de night sight. Daar zie je een flinke verbetering.
Is dat wat je bedoelde?
Ik ben precies wat in de war. Nightsight zit toch standaard op de 6T? Waarom zou je het nog eens moeten downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
l3art schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:55:
[...]

Is dat wat je bedoelde?
Nee niet helemaal. Ik ben vooral benieuwd of de verbeteringen alleen in low light zitten of dat ook met normaal ligt de apk van de google camera betere foto's maakt dan de OP apk camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Cloclo100 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:58:
[...]

Ik ben precies wat in de war. Nightsight zit toch standaard op de 6T? Waarom zou je het nog eens moeten downloaden?
Goed punt. Wellicht omdat die van de pixel 3 beter is dan die van oneplus?
Als ik bij die XDA link kijk dan zie ik daar dat de Night Sight van Oneplus overall nog een stukje donkerder is dan die van de Pixel 3. De port komt veel meer in de buurt van de Pixel 3 dan de originele Night Sight van Oneplus.
Limbeckx schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:59:
[...]

Nee niet helemaal. Ik ben vooral benieuwd of de verbeteringen alleen in low light zitten of dat ook met normaal ligt licht de apk van de google camera betere foto's maakt dan de OP apk camera.
Ahhh ok, dan snap ik het nu wat beter.
Je bedoelt het verschil tussen de gcam port en de originele camera app op de 6T.
Check! ;)

[ Voor 54% gewijzigd door 13art op 06-11-2018 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Nu online
l3art schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 14:00:
[...]

Goed punt. Wellicht omdat die van de pixel 3 beter is dan die van oneplus?
Als ik bij die XDA link kijk dan zie ik daar dat de Night Sight van Oneplus overall nog een stukje donkerder is dan die van de Pixel 3. De port komt veel meer in de buurt van de Pixel 3 dan de originele Night Sight van Oneplus.

[...]

Ahhh ok, dan snap ik het nu wat beter.
Je bedoelt het verschil tussen de gcam port en de originele camera app op de 6T.
Check! ;)
zo te zien wel. Alleen moet je dan je telefoon al meteen rooten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Cloclo100 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 14:06:
[...]

Dat is voor de echte tweaker niet zo'n probleem toch? ;)
Zeker bij oneplus heeft dat weinig tot geen impact. Zeker niet wanneer je dit direct doet wanneer je je toestel hebt.

Overigens zie ik alleen de link naar een APK. Om een apk te installeren heb je geen root nodig.

[ Voor 11% gewijzigd door 13art op 06-11-2018 14:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 16:22

WCA

Cloclo100 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 14:06:
[...]

Voor deze camera mod heb je geen root nodig. Je kan zelfs de doublepress op power gewoon toewijzen aan de gcam als je wil.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabouterTilly
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10-09 19:02
Update 9.0.5 rolt as we speak nu binnen. Screen Unlock verbeterd en algemene bugfixes volgens de changelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Nu online
l3art schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 14:07:
[...]

Dat is voor de echte tweaker niet zo'n probleem toch? ;)
Zeker bij oneplus heeft dat weinig tot geen impact. Zeker niet wanneer je dit direct doet wanneer je je toestel hebt.

Overigens zie ik alleen de link naar een APK. Om een apk te installeren heb je geen root nodig.
Wordt mijn eerste OPO dus allemaal nog wat nieuw voor mij, we zullen het eens rustig bestuderen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
Cloclo100 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 14:58:
[...]

Wordt mijn eerste OPO dus allemaal nog wat nieuw voor mij, we zullen het eens rustig bestuderen!
De android basis ervaring zal op de Oneplus niet wezenlijk verschillen van andere Android toestellen. Over het algemeen is het naar mijn idee op de Oneplus net allemaal wat toegankelijker en makkelijker in vergelijking met de toestellen van andere merken.

Alvast veel plezier met je nieuwe toestel (y)

[ Voor 4% gewijzigd door 13art op 06-11-2018 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
De Oneplus switch app migreert niet je app-data. Heb ik weinig aan. Hierdoor moet ik nog steeds 200+ apps opnieuw gaan instellen.

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Nu online
Magnolia schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 16:01:
[...]

De Oneplus switch app migreert niet je app-data. Heb ik weinig aan. Hierdoor moet ik nog steeds 200+ apps opnieuw gaan instellen.
Als je alles via Google Drive synct, dan zet deze ook gewoon je apps terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
I know, maar lang niet alle apps staan in de lijst van Google Backup. Het lijkt daarmee dat niet alle apps app-data kunnen backupen via de Google optie

Ontspan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superiscch
Cloclo100 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 14:58:
[...]

Begin alvast met OP te gebruiken ipv OPO. OPO was de afkorting van hun eerste telefoon, de Oneplus One 😉

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 23:04
Ik heb ook de OnePlus 6T besteld en mijn Mate 20 Pro bestelling afgezegd. De huawei is te duur, teveel kinderproblemen, en de focus van Oneplus (Goede software) past beter bij mij. Wel zal ik de camera en wireless opladen gaan missen..maar ja.

De Pixel 3 camera port is voor mij de doorslaggevende factor geworden. Het is nog niet helemaal zonder bugs, maar het ziet er al erg goed uit. Als voorbeeld hier onder enkele voorbeeld foto's, allemaal genomen met een OnePlus 6.

Back camera:

OnePlus native app, normaalOnePlus native app, Night modePixel 3 app op OP6, Night mode
Afbeeldingslocatie: http://upload.xandrios.net/1541541223_IMG_20181106_012546.jpgAfbeeldingslocatie: http://upload.xandrios.net/1541541311_IMG_20181106_012534.jpgAfbeeldingslocatie: http://upload.xandrios.net/1541541331_IMG_20181106_012519.jpg

En de front cam:

OnePlus native appPixel 3 app op OP6
Afbeeldingslocatie: http://upload.xandrios.net/1541541730_op6_front1.jpgAfbeeldingslocatie: http://upload.xandrios.net/1541541755_op6_front2.png

Echt een gigantisch verschil. Maakt de camera op de OP6T toch weer een stuk beter bruikbaar!

[ Voor 14% gewijzigd door Xandrios op 06-11-2018 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabouterTilly
Wauw, wereld van verschil ja! Dank voor je foto's. Zojuist ook geïnstalleerd, komende dagen eens even goed testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-09 10:38

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Xandrios schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:58:
Ik heb ook de OnePlus 6T besteld en mijn Mate 20 Pro bestelling afgezegd. De huawei is te duur, teveel kinderproblemen, en de focus van Oneplus (Goede software) past beter bij mij. Wel zal ik de camera en wireless opladen gaan missen..maar ja.

De Pixel 3 camera port is voor mij de doorslaggevende factor geworden. Het is nog niet helemaal zonder bugs, maar het ziet er al erg goed uit. Als voorbeeld hier onder enkele voorbeeld foto's, allemaal genomen met een OnePlus 6.

Back camera:

En de front cam:

Echt een gigantisch verschil. Maakt de camera op de OP6T toch weer een stuk beter bruikbaar!
En hoe zijn de verschillen in normale foto's?
Dus niet night shit of selfie, maar gewoon normaal een foto overdag van een landschap of gebouw.

En is ie qua starten en daadwerkelijk foto maken net zo snel?

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Xandrios schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:58:

De Pixel 3 camera port is voor mij de doorslaggevende factor geworden.
Welke gebruik je? Ik zie er meerdere staan in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabouterTilly
PWM schreef op woensdag 7 november 2018 @ 08:40:
[...]

Welke gebruik je? Ik zie er meerdere staan in de store.
Volgens mij gaat het om deze https://forum.xda-develop...ogle-camera-port-t3862849

Hoe is je batterij verbruik met de GCam? Las ergens op XDA dat deze een stuk meer batterij vreet vergeleken met stock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:19

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Vraagje voor degene die de 6T hebben.

De fingerprint scanner onder het scherm is super cool. Maar ik vraag me af hoe je het licht ervaart die nodig is om je vinger te scannen. Zeker als je bijvoorbeeld ’s nachts in bed ligt in het donker. Het lijkt me potentieel zwaar vervelend dat er dan even een sterke lichtbron dicht bij je ogen aan gaat… Merk je dit goed? Is dat niet storend / "wakker makend".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Nu online
Ik heb mijn 6T nu ingesteld maar ik vraag me af wanneer hij het scherm met gezichtsherkenning unlockt.. heb mijn gezicht ingesteld maar hij doet precies niets, ook niet als het scherm aan staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
majoh schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:29:
Geen antwoord op je vraag, maar je kunt thuis natuurlijk ook Smart Lock gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjvdven
Cloclo100 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:31:
Ik heb mijn 6T nu ingesteld maar ik vraag me af wanneer hij het scherm met gezichtsherkenning unlockt.. heb mijn gezicht ingesteld maar hij doet precies niets, ook niet als het scherm aan staat..
Dan heb je waarschijnlijk de optie om direct te unlocken uitgezet. Staat bij je faceunlock instellingen. Mocht je dit niet willen, moet je van onderaan het scherm omhoog swipen of op het slotje tappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Nu online
bjvdven schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:54:
[...]

Dan heb je waarschijnlijk de optie om direct te unlocken uitgezet. Staat bij je faceunlock instellingen. Mocht je dit niet willen, moet je van onderaan het scherm omhoog swipen of op het slotje tappen.
Ben precies niet mee. Deze staat aan. Als ik mijn scherm uit zet, en dan bvb telefoon opneem licht het scherm op maar hij unlockt niet tenzij ik op vingerafdruk duw. Maar het bizarre is, als ik gewoon twee keer tik op de telefoon, dat hij ook gewoon het beginscherm opent 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabouterTilly
majoh schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:29:
Nooit zo over nagedacht, maar gisteravond in bed geen enkele moeite mee gehad. Scanner doet het ook prima in het donker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
It also has the worst haptic feedback of any phone over $200 I've used, which is really saying something. I once again had to disable haptic feedback across the system because it's so shallow, rattly and disappointing — it's also distractingly loud when you're sitting in a quiet room. It's these sorts of little things that remind you that you saved a few hundred dollars on your phone purchase.
Bovenstaande quote komt uit de AndroidCentral review. Kan iemand die hem al heeft hier iets over zeggen? Is de haptic feedback echt zo slecht en ook nog luidruchtig en ratelend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Gugger schreef op woensdag 7 november 2018 @ 12:03:
[...]

Bovenstaande quote komt uit de AndroidCentral review. Kan iemand die hem al heeft hier iets over zeggen? Is de haptic feedback echt zo slecht en ook nog luidruchtig en ratelend?
Hier was ik ook wel benieuwd naar. Ik herken dit van mijn OPO, waarbij haptic feedback eigenlijk nutteloos is...
Pagina: 1 ... 4 ... 23 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Rooten, Custom ROM's, unlocken: [OnePlus 6T] Rooten & Custom ROM's
- Hoesjes, protectors, laders e.d.:[OnePlus 6T] Accessoires
- Bestellingen, pop-up event, levertijden en prijzen: [OnePlus 6T] Levertijden & Prijzen